Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.011


  2. zazeng

    zazeng

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.514


  3. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.043


  4. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.731


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/07/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.098 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Πάλι δεν κατάλαβες. Δεν κάνεις "κοπτοραπτική". Αν κάποιος θέλει να δημιουργήσει έστω 3 συνεχόμενα οικόπεδα δεν μπορεί να είναι ο ίδιος ιδιοκτήτης και στα 3,. Είτε το μεσαίο θα μεταβιβαστεί εξ ολοκλήρου σε άλλον (100% Π.Κ) είτε θα κρατήσει αυτός κάποιο ποσοστό και θα μεταβιβαστεί ποσοστό ώστε στο μεσαίο οικόπεδο να αλλάξει το ιδιοκτησιακό και να μην είναι ίδιος ιδιοκτήτης (θα επέλθει συνιδιοκτησία).
    2 points
  3. Εδώ κάναμε αμάν να βγει η παράταση, θες και διευκρίνηση; Η ολοκλήρωση της διαδικασίας υπαγωγής, πιστεύω ακράδαντα, αφού μάσησα 30g δαφνόφυλλα και συμβουλεύτηκα τη μαγική μου σφαίρα, ότι είναι το πέρασμα σε οριστική υπαγωγή και το κλείδωμα μ² - προστίμου, τα δικαιολογητικά ακολουθούν τις παραπάνω προθεσμίες. Γιαυτό και το διαφορετικό λεκτικό, γιαυτό και το εβγάλαν -επιτέλους- και από την κατ 5 του 4495. Μπορεί και να κάνω και λάθος, δαφνόφυλλα είναι αυτά. Ευτυχώς έκατσα στην καραντίνα και τα μάζεψα και δεν θα έχω την ευκαιρία να το διαπιστώσω ο ίδιος, σας εύχομαι ότι καλύτερο...
    2 points
  4. Η αλήθεια είναι ότι σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια μπορεί κανείς να βρει φίδια στη χαρτουρα. Πάνω σε αυτά που λέει ο @Pavlos33, τον προηγούμενο μήνα μου έτυχε ακίνητο (οριζόντια ιδιοκτησία το τονίζω) σε κτίριο με κανονική οικοδομική άδεια του 1982. Περίγραμμα όλα καλώς. Συνάδελφος έχει δώσει βεβαίωση νομιμότητας και έχει ήδη γίνει μεταβίβαση το 2017. Το ακίνητο βρίσκεται σε οικισμό προ 1923, στον οποίο όμως οικισμό το 1991 κυρώθηκε νέο ρυμοτομικό. Ε λοιπόν ένα τμήμα του ΚΤΙΡΙΟΥ ρυμοτομειται. Ποτέ δεν έγινε νέο τοπογραφικό, γιατί θεωρήθηκε ότι τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά σε νομίμως υφιστάμενο κτίριο. Και ο ιδιοκτήτης απλά ζήτησε να βγει μια άδεια μικρής κλίμακας, οπότε έτσι άνοιξε το καλαθάκι με τα φίδια της χαρτουρας. Για να μην πλατιάζουμε, η βεβαίωση του συναδέλφου αποδείχθηκε κουραδοχαρτο και το συμβόλαιο πάει για διορθωση, αφού σε ρυμοτομουμενα ακίνητα δεν δίνεται βεβαίωση, ούτε μεταγράφονται εμπράγματα δικαιώματα.
    2 points
  5. Είναι πιό ακριβή λύση έτσι (στην πάνω δεξαμενή πρέπει να μπεί φλοτέρ όπως στο καζανάκι). Είναι πιό φτηνό με σκέτη αντλία στο ισόγειο και φλοτέρ - "αχλάδι" (με ηλεκτρική επαφή) στην πάνω δεξαμενή. Όμως έτσι χρειάζεται καλώδιο από την ταράτσα στο ισόγειο (από το "αχλάδι" στην αντλία). (αυτό σου πρότεινε και ο parth)! Υ.Γ. Οποιαδήποτε λύση και αν εφαρμόσεις τελικά από αυτές τις δύο, μη τις χρησιμοποιήσεις για πόσιμο νερό!
    1 point
  6. Βρες το πρωην σύστημα δόμησης της περιοχής και τυχόν περιορισμοί που μπορεί να ισχύουν . Από αυτό θα ξεκινήσεις . Θα έλεγα επίσης ότι θα σου είναι πολύ χρήσιμο , αν είναι οι πρώτες σου δουλειές , να συνεργαστεις με έναν αρχιτέκτονα με εμπειρία . Κανένας δεν γεννήθηκε μαθημενος . Και επειδή οι άδειες είναι πλέον φουλ ευθύνη μηχανικού ,εγώ στην θέση σου αυτό θα έκανα. Φιλικά και με εκτίμηση.
    1 point
  7. @dib αντιγράφω από το ποστ του georgegaleos που παρέθεσα πιο πάνω: δ) το Ε3 στους πίνακες Δ' και Ζ' περιέχει την λογιστική βάση, η οποία μέσω των πινάκων Ε' (=προσωρινές διαφορές λογιστικής & φορολογικής βάσης) και Φορολογικής Αναμόρφωσης (=μόνιμες διαφορές λογιστικής & φορολογικής βάσης), δίνει τον πίνακα ΣΤ' που έχει την φορολογική βάση (φορολογητέα κέρδη) υγ. πολύ χοντρικά, λογιστική βάση=ειδοποιητήρια, φορολογική βάση=πληρωμές
    1 point
  8. Ηλία αυτο που αναφέρεις είναι σωστό και όντως είναι όπως το λες αλλά όπως γνωρίζεις πολύ καλά κάθε υδομ (παλιά πολεοδομία) μεταφράζει κατά το δοκούν! Επειδή έχω κάνει πάρα πολλές μελέτες συνεργείων στις πολεοδομίες Αττικής(Αργυρούπολη. Αγ. Παρασκευή, Περισσό, Παλλήνη) θα σου πω οτι για συγκεκριμένη ειδικότητα (πχ μηχανικά μέρη) σε διαφορετικές υπηρεσίες το ίδιο χρονικό διάστημα, η μια μου ζήτησε (πέραν των άλλων μελετών), θέρμανση και φωτοτεχνική μελέτη, η άλλη μόνο θέρμανση (παρόλο που δεν είναι υποχρεωτική) και μια τρίτη ούτε θέρμανση ούτε φωτοτεχνική μελέτη. Άβυσσος η ψυχή στις ''υδομ'' 😀 Όσο αφορά τη φωτοτεχνική μελέτη στη δ/νση μεταφορών για την χορήγηση άδειας λειτουργίας, το 90% αυτών μου την είχαν ζητήσει!
    1 point
  9. Αφού ο ΗΧ της οικ.άδειας μίκρυνε, κατά την ίδια επιφάνεια αυξήθηκε το περίγραμμα του κτιρίου.Άρα θα ρυθμίσεις την ΥΔ που δημιουργήθηκε λόγω του "κλεισίματος" τμήματος του ΗΧ της άδειας.Στην έκθεση σου θα αναφέρεις "Τμήμα του ΗΧ της οικ.άδειας εμβαδού .... τ.μ. κλείστηκε εντός του περιγράμματος του κτιρίου και ρυθμίζεται ως υπέρβαση δόμησης".Δεν σ ενδιαφέρει πού θα μετρούσε ή δε θα μετρούσε ο υφιστάμενος ΗΧ.Υπήρχε στην άδεια,δεν είναι αυθαίρετος,είναι απλά μικρότερος,ρύθμιζεις (βλ.παραπάνω) ως ΥΔ την επιφάνεια που του "έφαγε" το δωμάτιο και είσαι εντάξει. 2.Αν βγει μελλοντικά άδεια στο κτίριο με ΝΟΚ στο διάγραμμα κάλυψης που θα συμπεριλαμβάνει το σύνολο εξωστών + ΗΧ του κτιρίου θα γίνουν οι απαραίτητοι υπολογισμοί και θα απαντηθεί.😊
    1 point
  10. πάντως πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι μας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξουμε που θα πετάξουμε τα λεφτά στον κουβά 1 (1η κατηγορία), στον κουβά 2 (2η κατηγορία) ή στον κάδο 3 (3η και φαρμακερή) γιατί δεν πιστεύω να υπάρχει έστω και ένας που να πιστεύει ότι θα πάρει επικουρική σύνταξη
    1 point
  11. Για τον ΕΦΚΑ έχει ανοιχτά βιβλία. Αν κρίνω από την προσωπική μου εμπειρία που έχω στείλει αίτημα διαγραφής λόγω διακοπής επιτηδεύματος εδώ και > 2 χρόνια και για τον ΕΦΚΑ φαίνομαι ακόμα αυταπασχολούμενος, η πραγματικότητα με την εικονική πραγματικότητα του ΕΦΚΑ απέχει κάποια χρόνια.
    1 point
  12. Οπότε αν τη ξεκίνησες,όπως είπες, με το Π.Δ. 41/18 άρθρο 10 και 1-8 γενικές διατάξεις είσαι σωστός. Την μελέτη πυροπροστασίας θα την υποβάλλεις στην Πυροσβεστική Υπηρεσία μαζί με το 5φυλλο των αυθαιρεσιών. Δεν υποχρεουσαι να αναρτήσεις στο σύστημα των αυθαιρέτων την μελέτη πριν από την έγκριση της (και έτσι γλυτώνεις από κόπο όταν σου επιβάλλει διορθώσεις η Π.Υ). Μετά την έγκριση της,και αφού εφαρμοστούν τα μέτρα κ μέσα πυροπροστασίας στην επιχείρηση, θα υποβάλλεις τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τη χορήγηση πιστοποιητικού πυροπροστασίας.
    1 point
  13. Είστε πάντα αυτό που λένε "Πριν από εσάς για εσάς"!!!ευχαριστούμε!!!
    1 point
  14. +1 για την πληροφορία. Ομολογώ ότι δεν το είχα ξαναακούσει αυτό ίσως επειδή δεν ασχολούμαι γενικά με μελέτες πυροπροστασίας αλλά επιπλέον το θεωρώ και έντελώς άκυρο! Καταρχάς η μελέτη πυροπροστασίας δεν προβλέπεται απο τον Ν.4495/17 σε καμία περίπτωση στα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την τακτοποίηση αυθαιρέτων και φυσικά δεν υπάρχει και κανένα αντίστοιχο πεδίο στο σύστημα όπου να μπορείς να την ανεβάσεις! Επιπλέον η τακτοποίηση είναι ξεχωριστή διαδικασία την οποία αναλαμβάνει συνήθως και διαφορετικός μηχανικός. Ας πουμε π.χ. ότι εγώ κάνω μια τακτοποίηση αυθαιρέτων την ολοκληρώνω κανονικά, ανεβάζω όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, η δήλωση περαιώνεται γίνεται και μεταβίβαση όλα καλά. Και μετά από 3 χρόνια π.χ. ο νέος ιδιοκτήτης θέλει ας πουμε να βγάλει άδεια λειτουργίας και έρχεται σε εσένα για νέα μελέτη πυροπροστασίας. Ποιος και πως θα την ανεβάσει στη δήλωση υπαγωγής; Νομίζω ότι η πυροσβεστική υπηρεσία μη γνωρίζοντας πως δουλεύουν οι τακτοποιήσεις αυθαιρέτων (νομίζουν ότι περνάει με κάποιον τρόπο μέσω ΥΔΟΜ όπως οι άδειες όπου μπορείς να κάνεις ενημέρωση οποτεδήποτε καταθέτωντας οτιδήποτε ως συμπληρωματικό δικαιολογητικό) κινείται στα όρια της αυθαιρεσίας η ίδια.
    1 point
  15. 18,78% εργαζομένου, 60,722% εργοδότη, σύνολο 79,502% μου μεταφέρθη από συν/φο για ισχύ από 08/07/2020.
    1 point
  16. Το ότι θέλει να τους αποφύγει γιατί διώχνουν πουλιά, γιατί θέλει να τα σκοτώνει, θα'χε πλάκα να το δω σε λίστα οικολογικών οργανώσεων κατά των ανεμογεννητριών.
    1 point
  17. Καλησπέρα! Με συγχωρείτε που ξεκινάω νέο θέμα ενώ μπορεί να υπάρχει κάποιο παρόμοιο, αλλά αυτή τη στιγμή με πιέζει πολύ ο χρόνος για να κάνω την απαραίτητη αναζήτηση.. έχω ένα γεωτεμάχιο χωρίς κατοικία μέσα, εκτός σχεδίου πόλης, στο οποίο έχει κατασκευαστεί μία επίγεια δεξαμενή νερού (για άρδευση) διαστάσεων περίπου 5x10xH, όπου Η=2,20 εσωτερικό και 2,60 εξωτερικό. Υπάγεται στην κατηγορία 3 - ζζ) αυθαιρεσιών και προσπαθώ να βρω αν και πως υπολογίζω πρόστιμο. Στην κατηγορία 3 αναφέρει ότι καλύπτονται με το παράβολο οι αυθαιρεσίες και δε χρειάζεται επιπλέον πρόστιμο (παρότι δε δίνει συγκεκριμένες διαστάσεις για τις δεξαμενές). Πώς προχωράω λοιπόν στην ολοκλήρωση της διαδικασίας? Πρέπει να κάνω αναλυτικό προϋπολογισμό ή όχι? Επίσης έχει σημασία στη συγκεκριμένη περίπτωση (αν δεν καταβάλλεται επιπλέον πρόστιμο) η χρονολογία της κατασκευής? Τέλος, τι έγγραφα χρειάζονται πέρα από τεχνική έκθεση, φωτογραφίες, αίτηση & υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη (φαντάζομαι αυτές που γράφει ότι το συγκεκριμένο ακίνητο είναι δικό του και τα λοιπά)? έχω τοπογραφικό και κτηματολόγιο, αλλά δε νομίζω να θέλει δήλωση ανάθεσης/ανάληψης ή κάτι παρόμοιο! Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Ζωή! Μην ανοίγεις χωρίς ουσιαστικό λόγο νέο θέμα και χωρίς πρώτα να κάνεις αναζήτηση σε ήδη υπάρχον, με ίδιο ή παραπλήσιο περιεχόμενο. Το θέμα σου συγχωνεύτηκε στο παρόν. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.