Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.511


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.744


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.703


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές. Οι συντεταγμένες που δίνει το κτηματολόγιο δεν είναι για "οριοθέτηση". Βασικά το "προϊόν" που παρέχει η εταιρία προέρχεται βασικά από τον "αέρα". Είναι πάντως αρκετά καλό. Αυτό πάντα τονίζονταν απ' όλα τα στελέχη της εταιρίας, στα σεμινάρια που γινόταν παλαιότερα, για την ενημέρωση των συναδέλφων. Άλλωστε σκοπός τους ήταν και είναι, η κατοχύρωση της κυριότητας επί του ακινήτου. Η επίγεια αποτύπωση δίνει τα σωστά αποτελέσματα. Γιαυτό και η εταιρία δέχεται τις χωρικές μεταβολές, με επίγειες πάντα μετρήσεις, σε εμφανή λάθη της!
    2 points
  2. Η απάντηση είναι στη λέξη "ζώνη" του διατάγματος των εκτός σχεδίου. Ο ορισμός της βρίσκεται στο άρθρο 14 του ν.δ. του 1923.
    2 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    99.907 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. καιτοι δεν ειναι "χαλαρή" κουβεντα, μαλλον εδω πρεπει να μπει το θεμα https://www.in.gr/2020/07/30/greece/o-efet-proeidopoiei-ayta-ta-elaiolada-einai-notheymena/
    1 point
  5. Όπως έγραψα, λίγο πριν: ΠΟΛ.1150/2017, εδάφιο ΣΤ.4: "... 4. Σε περίπτωση που ενώ συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 39α ληφθούν τιμολόγια με Φ.Π.Α. , από υποκείμενα στο φόρο πρόσωπα με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών τους, επισημαίνεται ότι για το Φ.Π.Α. των τιμολογίων αυτών δεν παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης. ..." Επίσης στο εδάφιο Ζ1 της ίδιας ΠΟΛ: "... Αντίστοιχα οι υποκείμενοι που πραγματοποιούν παραδόσεις αγαθών επιβαρύνοντας τα σχετικά φορολογικά στοιχεία με Φ.Π.Α. έχοντας εφαρμόσει λανθασμένα τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 39α, έχουν υποχρέωση να εκδώσουν πιστωτικά τιμολόγια, μόνο για Φ.Π.Α., σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ΠΟΛ. 1052/2017. ..." Αν παρ' όλα αυτά χρεωθεί (λανθασμένα) ΦΠΑ, (και δεν γίνει η διαδικασία της παραπάνω ΠΟΛ 1052/2017) τότε όπως αναφέρει και η ΠΟΛ.1150/2017 ξεκάθαρα: "... για το Φ.Π.Α. των τιμολογίων αυτών δεν παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης ...". Οπότε (ο ΦΠΑ) θα ενσωματωθεί στην αξία κτήσης του παγίου[1] . Οπότε (ο ΦΠΑ) εξοδοποιείται και μειώνει τα φορολογικά αποτελέσματα της επιχείρησης, ήτοι (ο ΦΠΑ) θα ενημερώσει τα πάγια (ως απόσβεση του παγίου μαζί με την καθαρή του αξία) στο Ε3, αλλά στις ΜΥΦ θα περαστεί ξεχωριστά ως αξία και ξεχωριστά ως φόρος (ΦΠΑ) για να υπάρχει συμφωνία με τον αντισυμβαλλόμενο και να μην εμφανίζονται αποκλίσεις. Και αν στην φορολογία ΦΠΑ (περιοδική) εξέπεσε ο ΦΠΑ θα πρέπει να γίνει τροποποιητική για να αποδοθεί, διότι "... για το Φ.Π.Α. των τιμολογίων αυτών δεν παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης ..." Αυτά συνοπτικά, για πιο αναλυτικά μελέτησε προσεκτικά τις δύο παραπάνω ΠΟΛ. [1] Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "να τα περάσουμε ως τυπικά έξοδα με ΦΠΑ", αλλά το προσπερνάω. Είναι πάγιο.
    1 point
  6. ειναι τσμεδε και ειναι εφκα που εινα το τσμεδε που εγινε εφκα αλλα παρεμεινε λιγο τσμεδε
    1 point
  7. Αν και με μπερδεύει αρκετά αυτό που γράφεις ότι:"... μπορούν να μου επιστρέψουν το ΦΠΑ επιτόπου και το έκαναν." Δηλαδή τι έγινε: ... πλήρωσες με το ΦΠΑ ?, έγινε τιμολόγηση με ΦΠΑ ? ... κατά την "επιστροφή" του ΦΠΑ έγινε τιμολόγηση πιστωτικού μόνο στο ΦΠΑ ? έγινε τιμολόγηση πιστωτικού σε αξία και ΦΠΑ ? έγινε τιμολόγηση σύμφωνα με το άρθρο 39α για το ΦΠΑ ? Η αγορά που περιγράφεις αφορά σε αγαθά που περιγράφονται στην ΠΟΛ.1150/2017 ? Λοιπόν όπως και να έχει, θα γράψω κάποια πράγματα. Αν: α) αφορά σε συναλλαγή της παραγράφου 5 του άρθρου 39α του Κώδικα ΦΠΑ ΚΑΙ β) Αφορούν σε αγαθά που περιγράφονται στην ΠΟΛ.1150/2017 ΚΑΙ γ) Εσύ ως "Αγοραστής" είσαι Υποκείμενος στο ΦΠΑ (είτε ως φυσικό είτε ως νομικό πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα) ΚΑΙ δ) ο "Πωλητής" δεν έχει χρεώσει ΦΠΑ στο τιμολόγιο, στο οποίο έχει αναγράψει «Άρθρο 39α, υπόχρεος για την καταβολή του φόρου είναι ο αγοραστής» ΚΑΙ ε) διενεργείς πράξεις υποκείμενες με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου εισροών, τότε για την εφαρμογή των παραπάνω στην περιοδική ΦΠΑ, δες την παραπάνω ΠΟΛ.1150/2017 (ΣΤ.2) (και την σχετική επίσης ΠΟΛ.1082/2015, ΙΙ.κωδ.312) Επίσης ΠΡΟΣΟΧΗ!!! διότι αν: συντρέχουν οι προϋποθέσεις (όπως παραπάνω) εφαρμογής του άρθρου 39α και ληφθούν τιμολόγια με ΦΠΑ για τα συγκεκριμένα αγαθά (όπως λαμβάνονταν μέχρι και 31/7/2017), και υπάρχει από τον λήπτη δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών τους, τότε το αναγραφόμενο στο τιμολόγιο ΦΠΑ (αυτών των τιμολογίων) ΔΕΝ μπορεί να εκπέσει παρά του ότι έχει πληρωθεί, διότι για τις αγορές αυτές δεν οφείλεται/δεν επιβαρύνεται η συγκεκριμένη αγορά με το ποσό αυτό του ΦΠΑ (ΠΟΛ.1150/2017, ΣΤ.4). Οπότε ανάλογη τροποποιητική της περιοδικής ---αν έχει ήδη υποβληθεί και έχει εκπεσθεί το ποσό του ΦΠΑ-- προκειμένου να αποδοθεί το ποσό αυτό. Η τιμολόγηση είναι εσφαλμένη και πρέπει να ακολουθηθούν τα σχετικά που αναφέρει η νομοθεσία (ενδεικτικά ΠΟΛ. 1052/2017 εδάφια Α.2, Α.4, Β.8, Γ.10, ΠΟΛ.1150/2017, εδάφιο Ζ) για την (έγκαιρη) έκδοση πιστωτικού τιμολογίου.
    1 point
  8. Επειδή τα λάθη σε όλο το κείμενο είναι πολλά και τραγικά ... Ευελπιστώ ότι το κείμενο αυτό θα αλλάξει. Νομίζω ότι δόθηκε στη δημοσιότητα απλά επειδή έπρεπε να δοθεί κάτι μαζί με την ανακοίνωση έναρξης διαβούλευσης. Αυτή πάλι έπρεπε να γίνει εγκαίρως πριν από τη μετακίνηση ώστε να υπάρχει ονοματοδοσία στο νομοσχέδιο. Το συμπέρασμα είναι ότι κανείς δεν θέλει να λύσει τα προβλήματα του κανονισμού αλλά να κλωτσήσει το τενεκεδάκι παρακάτω την ώρα που γράφουν οι κάμερες... Αλλιώς θα μας έδιναν τα πρακτικά των τόσων επιτροπών που έχουν οριστεί κατά καιρούς με αυτό το σκοπό και όχι τις ξεχασμένες στα συρτάρια σημειώσεις κάποιων ανενημέρωτων (και αδιάβαστων) συμβούλων.
    1 point
  9. @gp1 Γεια!Αν η δήλωση παραμείνει στον 4178 θα παραμείνει στο τελευταίο της στάδιο ήτοι "οριστική υπαγωγή"-Δεν υφίσταται στάδιο "Περαίωση" στον 4178--Εάν η δήλωση μεταφερθεί στον 4495 θα προχωρήσει κανονικά στο τελευταίο στάδιο του 4495 ήτοι "Περαίωση"
    1 point
  10. Δεν τακτοποιείται. Αν είσαι τυχερή εξετάζεις μόνο την περίπτωση νομιμοποίησης του στεγάστρου, που επί της ουσίας, στις περισσότερες περιπτώσεις η νομιμοποίηση είτε δεν γίνεται, είτε δεν αξίζει να γίνει. Οπότε, η μόνη σίγουρη λύση είναι η αποξήλωση του στεγάστρου.
    1 point
  11. @ppanag Δεν είναι έτσι τα πράγματα διότι : 1.Από τις φορολογικές διατάξεις , το ΦΕΜ είναι υποχρεωτικό πριν από την θεώρηση μελέτης από δημόσια αρχή. 2.Το ΥΠΕΝ στο οποίο υποβάλλονται τα σχέδια των αυθαιρέτων μέσω της πλατφόρμας ΤΕΕ είναι δημόσια αρχή. 3.Η διαδικασία του αυθαιρέτου περιέχει μελέτες. Τοπογραφικό , αποτύπωση , στατική επάρκεια , τεχνικές εκθέσεις κλπ 4.Το ανέβασμα σχεδίων και η περαίωση της διαδικασίας με την απόδοση κλειδάριθμου είναι αντίστοιχο της χειροκίνητης θεώρησης. ΑΡΑ έχουμε θεώρηση μελετών από δημόσια αρχή , ΑΡΑ απαιτείται ΦΕΜ στις τακτοποιήσεις αυθαιρέτων λόγω φορολογικής διάταξης και όχι επειδή την ζητάει ή όχι το κάθε σύστημα. Από την στιγμή που πληρώνεται ΦΕΜ , ΔΕΝ διενεργείται η παρακράτηση 20% καθώς έτσι έχει αποφανθεί η φορολογική διοίκηση με ΠΟΛ.
    1 point
  12. Δες τη νομοθεσία συνδυαστικά για να κατανοήσεις το άρθρο 112. Στο άρθρο 82 λέει ότι εξαιρούνται τα ακίνητα που εμπίπτουν στο άρθρο 21 Ν. 1337/83 δηλαδή ακίνητα σε στάσιμους οικισμούς κατασκευασμένα προ 1983. Γι αυτό και η αναφορά στο Α 112 για μεταγενέστερες του 83 αυθαιρεσίες. Άρθρο 112 Στάσιμοι Οικισμοί Αυθαίρετες κατασκευές σε κτίρια με αποκλειστική χρήση κατοικία, που ευρίσκονται εντός στάσιμων οικισμών, όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 21 του ν.1337/1983, με την προϋπόθεση ότι οι στάσιμοι οικισμοί ευρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2000 μ. από τη θάλασσα ή από χιονοδρομικά κέντρα και εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν συντελεσθεί μετά το έτος 1983 και μπορεί να υπαχθούν στις διατάξεις του παρόντος, εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση με την καταβολή του αναλογούντος παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, όπως υπολογίζεται με το Παράρτημα Α, μειωμένου κατά 30%. Για την υπαγωγή υποβάλλονται μόνο τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε και ζ του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας. Αν έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, για την υπαγωγή τα πιο πάνω στοιχεία υποβάλλονται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία. Άρθρο 82 Απαγόρευση δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις 1. α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β, γ, δ της παραγράφου 3 του άρθρου 81. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. (...) 2. Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές ή έχουν εγκατασταθεί αυθαίρετες χρήσεις που : δ) έχει ανασταλεί η κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 15, 16, 20 και 21 (*) του ν.1337/1983 (Α33), χωρίς όμως να έχει απορριφθεί με απόφαση του αρμόδιου, κατά περίπτωση, οργάνου η αίτηση για την εξαίρεση από την κατεδάφιση, (*) Ν-1337/83. (ΦΕΚ-33/Α/14-3-83). ΑΡΘΡΟΝ-21:ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΣΤΑΣΙΜΩΝ ΟΙΚΙΣΜΩΝ. Μπορεί να εξαιρεθούν από την υποβολή δηλώσεων κατά το Αρθ-15 του νόμου αυτού οι ιδιοκτήτες αυθαιρέτων που έχουν κατασκευαστεί πριν από την 31-1-83 και βρίσκονται σε οικισμούς που παρουσιάζουν στασιμότητα ανάπτυξης και οι οποίοι προσδιορίζονται με απόφαση του Υπουργού Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου δεν εφαρμόζονται σε παραδοσιακούς οικισμούς.
    1 point
  13. ....και οσο οδηγουσε, εβριζε τους απεναντι οτι "ολοι αναποδα πανε σημερα"...😆 https://www.zougla.gr/greece/article/pieria-ix-mpike-anadopa-stin-pa8e---oures-xiliometron-sta-diodia
    1 point
  14. To ίδιο πρόβλημα υπάρχει και με συντάξεις χηρείας που δεν έχουν εκδοθεί εδώ και 5 χρόνια . Ολοι λένε ότι δεν έχει το τσμεδε το κατάλληλο λογισμικό . Εννοείται ότι σε σοβαρά κράτη θα υπήρχε ποινικό θέμα με τους υπεύθυνους , ενώ και οι υπάλληλοι θα ανησυχούσαν λίγο για το μεροκαματάκι τους ...
    1 point
  15. Η μπαζωμένη βεράντα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ανοικτό εξώστη. Οι διατάξεις περί 1/10 πλάτους αφορούν διαταξεις για έκδοση άδειας ή νομιμοποίησης. Δεν έχουν εφαρμογή σε υπαγωγή αυθαιρέτων Ν. 4495 και προηγούμενων. Αν έχεις προκήπιο (πρασιά) εντός ρυμοτομικού η κατηγορία της παράβασης θα είναι η κατηγορία 5.
    1 point
  16. Version 1.0.0

    553 downloads

    Λεπτομέρεια διάταξης οπλισμού τοιχείου αντιστήριξης Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.