Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      2.721


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.377


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.521


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Παπάρια βάσεις ζητάει η ελληνική αγορά. Με το καλημέρα είσαι overqualified έτσι κ αλλιώς. Είναι ελάχιστες οι θέσεις που απαιτούν γνωστικό αντικείμενο. Όταν ένας μαλακας recruiter ζητάει 3-5 χρόνια προϋπηρεσίας δεν τον ενδιαφέρει αν ξέρεις γαμάτα να κάνεις data entry σε excel, τον ενδιαφέρει αν έχεις εταιρική κουλτούρα. Όλη η προϋπηρεσία που ζητάνε στην πραγματικότητα αφορά στο αν έχεις ή όχι εταιρική κουλτουρα και πως εσύ λειτουργουσες μέσα σε ένα ρυθμισμένο περιβάλλον γεμάτο μαλακες. Γιατί το ξέρουν ότι σίγουρα θα λειτουργουσες ανάμεσα σε μαλακες, αυτό δεν το αμφισβητούν. Είναι σίγουροι ότι ήσουν ανάμεσα σε μαλακες. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι το πως εσύ κατάφερες να ελισσεσαι ανάμεσα σε τόσους μαλακες. Γιατί κ αυτοί για μαλακες ψάχνουν, αρκετά ικανούς να μπορούν να λειτουργήσουν ανάμεσα σε άλλους μαλακες. That's all
    7 points
  2. Καλησπέρα Kudos για το ποστ σου. Η αγορά είναι αρκετά δύσκολη αυτή την περίοδο, οπότε μην απογοητευτεις γρήγορα, κάνε υπομονή. Επίσης με τον καιρό θα καταλάβεις ότι οι σπουδές δεν έχουν και πολύ συνάφεια με τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Οι Έλληνες εργοδότες είναι στο best case μαλακες, στο worst case απαράδεκτοι κ επικίνδυνοι. Επομένως σε ίδια επίπεδα τους ακολουθούν και οι recruiters. Άρα οι απαιτήσεις των θέσεων εργασίας δεν ανταποκρίνονται στο τι υπάρχει έξω, όλοι ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεματα και ο,τι κάτσει (yolo). Η συμβουλή μου είναι ψάξε για κάνα χρόνο, κάνε ζωαρα αυτόν τον χρόνο, και αν δεν κάτσει τίποτα πήγαινε στρατό να ξεμπερδευεις. Επαναλαμβάνεις στο ίδιο μοτίβο μετά το στρατό, και αν δεν ξανακατσει κάτι τότε λες ξερό ναι στην πρώτη πρόταση για εκτός Ελλάδας. Εναλλακτικά φτιάξε μια δική σου επιχείρηση εντός Ελλάδας χωρίς απαραιτητα αυτό να σημαίνει ότι θα είναι εντός επαγγέλματος. Καλή συνέχεια
    2 points
  3. Προσωπικά υπέθεσα ότι κάποια από τα "στέγαστρα" θα είναι και από κάποιες πλευρές κλειστά.
    1 point
  4. Για τον υπολογισμό των συντελεστών στο φύλλο καταγραφής οι παραβάσεις συγκρίνονται με τα επιτρεπόμενα μεγέθη της περιοχής. Άρθρο 100§2. Όχι με τα μεγέθη που προβλέπονται στην άδεια. Για τον ορισμό της κατηγορίας οι παραβάσεις συγκρίνονται με τα επιτρεπόμενα μεγέθη της περιοχής που ισχύουν σήμερα ή που ίσχυαν κατά τον χρόνο έκδοσης άδειας (διαλέγουμε ό, τι συμφέρει φυσικά). Άρθρο 96. Όχι με τα μεγέθη που προβλέπονται στην άδεια. Το ΤΕΕ της Θεσσαλονίκης, το έχω ξαναπεί, πρέπει να το αγνοείτε.
    1 point
  5. Άρθρο 10 - Κίνητρα για την περιβαλλοντική αναβάθμιση και βελτίωση της ποιότητας ζωής σε πυκνοδομημένες και αστικές περιοχές Προτείνεται η αντικατάσταση του παρακάτω εδαφίου της παρ.1 του άρθρου 10 : “Σε κάθε περίπτωση δίνεται κίνητρο προσαύξησης του επιτρεπόμενου ύψους, έως το ανώτατο επιτρεπόμενο κατά το άρθρο 15 ύψος, για τον προσαυξημένο συντελεστή δόμησης, ή προσαύξηση του επιτρεπόμενου ύψους κατά ένα (1) μέτρο, όταν αυτό ορίζεται από ειδικές πολεοδομικές διατάξεις που ισχύουν στην περιοχή.” με το εξής : Σε κάθε περίπτωση παραχωρείται, ταυτόχρονα με το παραπάνω κίνητρο ΣΔ, η αναλογική προσαύξηση του επιτρεπόμενου ύψους, ως εξής : Προσαύξηση ύψους (μ.) = Ποσοστό προσαύξησης ΣΔ * (ΣΔ/0,4) * 3,25 μ., ανεξάρτητα εάν το ύψος αυτό ορίζεται από ειδικές πολεοδομικές διατάξεις που ισχύουν στην περιοχή ή όχι. ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ : Ο παράγοντας Α του άρθρου 3 κυμαίνεται (ανά περίπτωση οικοπέδου) από 0,5 έως 1. Οπότε η προσαύξηση του ΣΔ από το άρθρο 10 θα κυμαίνεται γενικά από 5% έως 10% για την κατώτατη περίπτωση αα και θα φτάνει σε ποσοστά 12,5% έως 25% για την ανώτατη περίπτωση δδ. Η αναλογία προσαύξησης του ύψους για αύξηση του ΣΔ είναι (με βάση το άρθρο 15) στη γενική περίπτωση 3,25 μ. για κάθε 0,4 του ΣΔ. Δηλαδή για να πραγματοποιηθούν οι προσαυξήσεις της περίπτωσης αα του άρθρου 10 απαιτείται πρόσθετο ύψος που κυμαίνεται από 0,05*3,25/0,4=0,4 έως 0,1*3,25/0,4=0,8 μ. και της περίπτωσης δδ πρόσθετο ύψος που κυμαίνεται από 0,125*3,25/0,4=1 έως 0,25*3,25/0,4=2 μ. Όμως τα παραπάνω ύψη ισχύουν για μοναδιαίους ΣΔ και όχι για ΣΔ από 1,5 έως 3,0 που είναι οι συνήθεις συνδυαζόμενοι ΣΔ με τα κίνητρα του άρθρου 10. Τότε οι απαιτήσεις του πρόσθετου ύψους θα αρχίζουν από 0,6 μ. και θα φτάνουν στα 6 μ., οπότε το πρόσθετο 1 μ., που δίνεται στην περίπτωση των ειδικών πολεοδομικών διατάξεων, θα καλύπτει μόνον τις περιπτώσεις αα με παράγοντα Α=0,5. Δηλαδή θα υπάρξει προφανής δυσαναλογία στην αντιμετώπιση των περιοχών που δομούνται μέσω ειδικών πολεοδομικών διατάξεων (η πλειοψηφία) και καταστρατήγηση του πνεύματος του άρθρου 10 ως κίνητρο. Προτείνεται επομένως, για όλες τις περιοχές, παραχώρηση προσαύξησης ύψους αναλογική του ΣΔ, ως εξής : Προσαύξηση ύψους (μ.) = Ποσοστό προσαύξησης ΣΔ * (ΣΔ/0,4) * 3,25 μ.
    1 point
  6. Δεν έχει σημασία η αναλογία των "καλών" θέσεων προς τις υπόλοιπες αλλά το ποσοστό στο οποίο αυτές καλύπτουν τη ζήτηση των υποψηφίων. Μία θέση θες, δε σε νοιάζει τι προσφέρουν οι υπόλοιποι. Σεβαστή η επιλογή σου. Το θέμα είναι να είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι όντως η αρχή του μονοπατιού. Το μάρκετινγκ μεγάλων εταιρειών το ανέφερα κυρίως λόγω του πιθανά καλού εργασιακού περιβάλλοντος και λόγω του ότι πιθανώς να βρίσκεσαι έστω και έτσι πλησιέστερα σε κάτι πραγματικά μηχανολογικό (κινητήρες, τόρνοι κλπ). Άσε που και στο τεχνικό γραφείο, ως ένα σημείο λειτουργείς και κει ως πωλητής μηχανολογικού εξοπλισμού... Εγώ ασχολούμαι με μελέτες διαφόρων projects που σχετίζονται με περιβαλλοντικά θέματα.
    1 point
  7. Συμφωνώ με τον συνονόματο παραπάνω. Προσωπικά πάντως δεν θα θα θεωρούσα, ότι: Διότι: 1ον) Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί το ίδιο εύκολα, ότι εμμέσως λέει και ότι: επειδή γενικότερα οι φορολογικές διατάξεις έχουν κάποια αναλογικότητα δεν μπορούν να εκπέσουν (ούτε και του εσωτερικού το μεταπτυχιακό). 2ον) Θεωρώ ότι για να πούμε κάποια γνώμη, (ΙΣΩΣ!!!!) κάτι στο ότι αν εκπίπτουν ή αν δεν εκπίπτουν, και αυτό με πολύ μεγάλη επιφύλαξη, θα πρέπει να γνωρίζουμε τι αναγράφει το έγγραφο (ΚΑΙ ως ερώτημα ΚΑΙ ως απάντηση) που μνημονεύεται στις σημειώσεις του συγκεκριμένου ενημερωτικού σεμιναρίου. 3ον) Στις σημειώσεις του σεμιναρίου αναφέρει " ... σύμφωνα με την § 2 του άρθρου 49 του Κ.Φ.Ε ...", όπου το άρθρο αυτό είναι του τότε ισχύοντα ν.2238/1994 (ΚΦΕ), πέραν του ότι το άρθρο αυτό έχει καταργηθεί για τις διαχειριστικές χρήσεις που αρχίζουν από 1ης Ιανουαρίου 2010 και μετά, με την παρ.6 άρθρου 7, ν.3842/2010, ο νόμος αυτός [ν.2238/1994 (ΚΦΕ)] έχει καταργηθεί και στο σύνολό του από την 31/12/2013 με την παρ.25 άρθρο 72 ν.4172/2013 (τωρινού ισχύοντα ΚΦΕ) 4ον) Οι συγκεκριμένες σημείωσεις του σεμιναρίου είναι προ του ν.4172/2013 (ΚΦΕ) ως σήμερα ισχύει (μάλλον κάπου στο 2010 πρέπει να είναι και όχι χρονικά αν κάποιος έλεγε ότι είναι τότε που φαίνεται στο link). Οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην υιοθέτηση γενικότερα των όσων αναγράφουν οι σημειώσεις, διότι πολλά από αυτά που αναφέρει (π.χ. στις εκπιπτόμενες δαπάνες, αλλά και σε άλλα σημεία) δεν ισχύουν πλέον, και μπορούμε πολύ εύκολα να οδηγηθούμε σε λανθασμένες αποφάσεις/συμπεράσματα. Η γνώμη μου (με ότι βάρος αυτή έχει ως μη ειδικού) είναι: α) ότι σε κάθε περίπτωση για τον έλεγχο του αν μια δαπάνη εκπίπτει ισχύει πλέον αυτό που έγραψα παραπάνω, δηλαδή: β) Αν για την δαπάνη του μεταπτυχιακού τεκμηριωθεί επαρκώς η παραγωγικότητά της για την επιχείρηση και ότι το μεταπτυχιακό είναι προς το συμφέρον της επιχείρησης (π.χ, αν μπορέσει ο μηχανικός να τεκμηριώσει ότι το μεταπτυχιακό θα συμβάλλει π.χ. στην απόκτηση δεξιοτήτων του σχετικές με το επάγγελμά του KAI να τεκμηριώσει ότι το μεταπτυχιακό π.χ. ως εξειδίκευση θα βελτιώσει την αποδοτικότητά του μηχανικού), τότε θεωρώ ότι εκπίπτει. γ) Κάθε δαπάνη πλέον αντιμετωπίζεται ξεχωριστά, και εξετάζεται ξεχωριστά κατά τον έλεγχο ως προς την εκπεσιμότητά της. δ) Μεγάλη προσοχή όταν εκπίπτουμε "περίεργες, δύσκολες" δαπάνες, διότι, όπως έγραψα:
    1 point
  8. Άρθρο 14 - Θέση του κτιρίου Το άρθρο 14 προτείνεται να αντικατασταθεί ως εξής : 1. Το κτίριο τοποθετείται ελεύθερα στο οικόπεδο με την επιφύλαξη των επόμενων παραγράφων. Όπου το κτίριο δεν εφάπτεται στα όρια απέχει από τα πίσω όρια τουλάχιστον Δ και από τα πλάγια όρια τουλάχιστον δ, όπως οι αποστάσεις αυτές ορίζονται στο άρθρο 3 του παρόντος. 2. Σε περιοχές που εντάχθηκαν στο σχέδιο προ της εφαρμογής των διατάξεων του ν.1577/1985 υπάρχει υποχρέωση αποχής του κτιρίου από τμήμα κοινού, με όμορη ιδιοκτησία, ορίου του οικοπέδου μόνον όταν δεν εφάπτεται γειτονικό κτίριο και όταν πρόκειται για : α) πίσω όριο του οικοπέδου, με απόσταση τουλάχιστον Δ. β) πλάγιο όριο που έχει κτίριο σε απόσταση μεγαλύτερη του ενός μέτρου (1 μ.), κατασκευασμένο μετά την ένταξη της περιοχής σε σχέδιο και με ανοίγματα προς το όριο και όταν το οικόπεδο βρίσκεται σε περιοχές που δεν προβλεπόταν λόγω πρώην συστημάτων δόμησης τοποθέτηση κτιρίου σε επαφή με πλάγιο όριο, με απόσταση τουλάχιστον δ. 3. Σε γωνιακά οικόπεδα αφήνεται υποχρεωτικά ακάλυπτος δ Χ δ στην απέναντι της γωνίας θέση του οικοπέδου ή σε θέση ώστε η επιφάνεια να συνέχεται με ακάλυπτους όμορων ιδιοκτησιών, με την επιφύλαξη του επόμενου εδαφίου. Αν στο δομήσιμο τμήμα του οικοπέδου, που προκύπτει από εφαρμογή οικοδομικών γραμμών και υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ, δεν μπορεί να εξασφαλιστεί διάσταση πλευράς 9,00 μ. τότε το κτίριο τοποθετείται μέσα στην υποχρεωτική απόσταση Δ ή δ μέχρι την εξασφάλιση πλευράς κτιρίου 9,00 μ. και εάν το τμήμα της υποχρεωτικής απόστασης που απομένει είναι μικρότερο του ενός μέτρου, το κτίριο μπορεί να εφάπτεται του αντίστοιχου ορίου. 4. Σε οικόπεδα με περισσότερα του ενός κτίρια, η ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους είναι γενικά τουλάχιστον Δ ή 2,50 μ. όταν το οριζόμενο ως Η δεν ξεπερνά τα 8,50 μ.. Σε περίπτωση εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων ή κατά την επέκταση ή αναθεώρηση τους, όπου το επιτρεπόμενο ύψος των κτιρίων της περιοχής καθορίζεται μέχρι 8,50 μ. και επιβάλλεται η τήρηση απόστασης του κτιρίου από τα όρια του οικοπέδου, επιτρέπεται η απόσταση αυτή να είναι μικρότερη των Δ ή δ, όχι όμως μικρότερη των 2,50 μ.. 5. Τυχόν εσοχές του κτιρίου στην περίπτωση που εφάπτεται με τα όρια του οικοπέδου, μπορούν να έχουν οποιαδήποτε απόσταση από το όμορο κτίριο. Ανοίγματα στις εσοχές αυτές δεν δημιουργούν δουλεία για τα όμορα οικόπεδα και προσμετρώνται στον υπολογισμό των ανοιγμάτων για την επάρκεια φυσικού φωτισμού και αερισμού, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις του Κτιριοδομικού Κανονισμού, όπως εκάστοτε ισχύει.
    1 point
  9. Πέρα απο τα ορθά που ανέφερε ο συνάδελφος @akis73 η μελέτη θερμομόνωσης χρησιμεύει να δεις που και πόσο πάχος μονωτικού υλικού έχει βάλει ο μελετητής μηχανικός στα διάφορα δομικά στοιχεία, όταν συνέταξε τη μελέτη. Αν στην αυτοψία βρεις πάχη μονωτικού μικρότερα ή και καθόλου (πχ στα δοκάρια και κολώνες που ήταν σύνηθες φαινόμενο τότε) της μελέτης, τότε τα λαμβάνεις με ανεπαρκή μόνωση (ή και χωρίς μόνωση).
    1 point
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση zavi. Νομίζω αυτό το κατάλαβα με την πρώτη. Και στην πρακτική μου άσκηση ακόμα, το "παράπονο" μου είναι ότι μπορεί να μην έχω τις βάσεις που ζητάει αγορά έχω όμως τη δυνατότητα να τις αποκτήσω. Όχι μόνο εγώ δηλαδή, η πλειοψηφία που καταφέρνει να βγάλει τη σχολή. Αυτό θα κάνω λογικά...και αν δεν κάτσει πρόταση απέξω θα φροντίσω να έχω μια καβάτζα (12-15Κ) από ότι κάνω έως τότε για να πάω για μεταπτυχιακό σε μία σοβαρή αγορά (Δανία-Σουηδία) που είναι και δωρεάν οπότε έχεις μόνο τα έξοδα σου. Βέβαια 12-15 δε σε καλύπτουν για 2 χρόνια αλλά οι άνθρωποι εκεί είναι σοβαροί και μπορείς να βρεις δουλειά ταυτόχρονα με ανάλογη προσαρμογή τους προγράμματος σπουδών ώστε να είσαι ΟΚ με το πανεπιστήμιο.
    1 point
  11. Μη πιστεύεις απόλυτα τις προσφορές για 3-5 χρόνια προϋπηρεσίας. Άνοιξε μια πόρτα και παρουσίασε τον καλύτερο εαυτό σου και μπορεί να σε σεβαστούν περισσότερο από άλλον που το μόνο που έκανε ήταν να προσθέσει μια γραμμή στο βιογραφικό του: "α και έχω 3-5 χρόνια προϋπηρεσία" (ενδεχομένως ψέματα). ΥΓ Μου θύμισες έναν προγραμματιστή στο reddit που έλεγε προχθές ότι βρήκε προσφορά με προϋπηρεσία για Χ χρόνια σε κάποια τεχνολογία ...την οποία τεχνολογία είχε ο ίδιος δημιουργήσει λιγότερα χρόνια πριν.
    1 point
  12. Μα αυτό ακριβώς συμβαίνει Παύλε. Το ΠΔ των οικισμών είναι ένα ειδικό διάταγμα που έχει ιδιαιτερότητες σε σχέση με τα άλλα διατάγματα εντός άλλων πολεοδομικών καθεστώτων. Με πολλές ομοιότητες με το αντίστοιχο εκτός σχεδίου στο διάταγμα αυτό καθορίζονται ειδικές διατάξεις για την κατοικία. Εν προκειμένω πριμοδοτείται αυτή η χρήση με το κάτι παραπάνω που είναι η διαφορά μεταξύ του 40 με το 24. Στις άλλες χρήσεις εξακολουθεί να ισχύει ο τυπικός ΝΟΚ. Εδώ η αμφιβολία που έχεις γεννάται από τη γνωστή θεώρηση του ΣτΕ περί δυσμενέστερης πολεοδομικής επίπτωσης στην κρίση μεταξύ δύο διατάξεων. Οι υπηρεσίες, σαφώς λόγω της ευθυνοφοβίας, ερμηνεύουν αυτή τη θεώρηση πάντα ποσοτικά και όχι ποιοτικά. Δεν εξετάζουν λοιπόν αν ο νομοθέτης πριμοδοτεί μια χρήση, έχοντας πλήρη επίγνωση αυτού και μετά από μελέτη των ειδικών συνθηκών, θεωρώντας ότι αυτό θα έχει ωφέλιμες πολεοδομικές επιπτώσεις αλλά αντίθετα λένε ότι δεν μπορεί να σου δίνει πιό πολλά τετραγωνικά μέτρα και τέλος. Έλα όμως που κάποια μέτρα παταριού ξηράς δόμησης εντός του όγκου ενός τυπικά ελάχιστου κτηρίου (2 όροφοι των 120 ή 240) δεν έχουν κάποιο δυσμενές πολεοδομικό αποτύπωμα αλλά αντίθετα είναι ευεργετικά για τη στήριξη της χρήσης κατοικίας εντός των οικισμών. Το σκέφτηκαν και το νομοθέτησαν και μάλλον ορθά. Λάβε υπόψη σου επίσης ότι το διάταγμα αυτό βγήκε την ίδια χρονιά με τον ΝΟΚ και από το ίδιο συρτάρι.
    1 point
  13. Να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για το ότι αντισταθήκατε να ξεκινήσατε το νήμα σας με το "ο Συμβολαιογράφος έχει μπει φυλακή" διότι κάτι μου λέει ότι θα είχαν άλλη τροπή οι απαντήσεις🙂.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.