Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      2.731


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.563


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


  4. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Παπάρια βάσεις ζητάει η ελληνική αγορά. Με το καλημέρα είσαι overqualified έτσι κ αλλιώς. Είναι ελάχιστες οι θέσεις που απαιτούν γνωστικό αντικείμενο. Όταν ένας μαλακας recruiter ζητάει 3-5 χρόνια προϋπηρεσίας δεν τον ενδιαφέρει αν ξέρεις γαμάτα να κάνεις data entry σε excel, τον ενδιαφέρει αν έχεις εταιρική κουλτούρα. Όλη η προϋπηρεσία που ζητάνε στην πραγματικότητα αφορά στο αν έχεις ή όχι εταιρική κουλτουρα και πως εσύ λειτουργουσες μέσα σε ένα ρυθμισμένο περιβάλλον γεμάτο μαλακες. Γιατί το ξέρουν ότι σίγουρα θα λειτουργουσες ανάμεσα σε μαλακες, αυτό δεν το αμφισβητούν. Είναι σίγουροι ότι ήσουν ανάμεσα σε μαλακες. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι το πως εσύ κατάφερες να ελισσεσαι ανάμεσα σε τόσους μαλακες. Γιατί κ αυτοί για μαλακες ψάχνουν, αρκετά ικανούς να μπορούν να λειτουργήσουν ανάμεσα σε άλλους μαλακες. That's all
    7 points
  2. Καλησπέρα Kudos για το ποστ σου. Η αγορά είναι αρκετά δύσκολη αυτή την περίοδο, οπότε μην απογοητευτεις γρήγορα, κάνε υπομονή. Επίσης με τον καιρό θα καταλάβεις ότι οι σπουδές δεν έχουν και πολύ συνάφεια με τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Οι Έλληνες εργοδότες είναι στο best case μαλακες, στο worst case απαράδεκτοι κ επικίνδυνοι. Επομένως σε ίδια επίπεδα τους ακολουθούν και οι recruiters. Άρα οι απαιτήσεις των θέσεων εργασίας δεν ανταποκρίνονται στο τι υπάρχει έξω, όλοι ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεματα και ο,τι κάτσει (yolo). Η συμβουλή μου είναι ψάξε για κάνα χρόνο, κάνε ζωαρα αυτόν τον χρόνο, και αν δεν κάτσει τίποτα πήγαινε στρατό να ξεμπερδευεις. Επαναλαμβάνεις στο ίδιο μοτίβο μετά το στρατό, και αν δεν ξανακατσει κάτι τότε λες ξερό ναι στην πρώτη πρόταση για εκτός Ελλάδας. Εναλλακτικά φτιάξε μια δική σου επιχείρηση εντός Ελλάδας χωρίς απαραιτητα αυτό να σημαίνει ότι θα είναι εντός επαγγέλματος. Καλή συνέχεια
    2 points
  3. Προσωπικά υπέθεσα ότι κάποια από τα "στέγαστρα" θα είναι και από κάποιες πλευρές κλειστά.
    1 point
  4. Για τον υπολογισμό των συντελεστών στο φύλλο καταγραφής οι παραβάσεις συγκρίνονται με τα επιτρεπόμενα μεγέθη της περιοχής. Άρθρο 100§2. Όχι με τα μεγέθη που προβλέπονται στην άδεια. Για τον ορισμό της κατηγορίας οι παραβάσεις συγκρίνονται με τα επιτρεπόμενα μεγέθη της περιοχής που ισχύουν σήμερα ή που ίσχυαν κατά τον χρόνο έκδοσης άδειας (διαλέγουμε ό, τι συμφέρει φυσικά). Άρθρο 96. Όχι με τα μεγέθη που προβλέπονται στην άδεια. Το ΤΕΕ της Θεσσαλονίκης, το έχω ξαναπεί, πρέπει να το αγνοείτε.
    1 point
  5. Άρθρο 10 - Κίνητρα για την περιβαλλοντική αναβάθμιση και βελτίωση της ποιότητας ζωής σε πυκνοδομημένες και αστικές περιοχές Προτείνεται η αντικατάσταση του παρακάτω εδαφίου της παρ.1 του άρθρου 10 : “Σε κάθε περίπτωση δίνεται κίνητρο προσαύξησης του επιτρεπόμενου ύψους, έως το ανώτατο επιτρεπόμενο κατά το άρθρο 15 ύψος, για τον προσαυξημένο συντελεστή δόμησης, ή προσαύξηση του επιτρεπόμενου ύψους κατά ένα (1) μέτρο, όταν αυτό ορίζεται από ειδικές πολεοδομικές διατάξεις που ισχύουν στην περιοχή.” με το εξής : Σε κάθε περίπτωση παραχωρείται, ταυτόχρονα με το παραπάνω κίνητρο ΣΔ, η αναλογική προσαύξηση του επιτρεπόμενου ύψους, ως εξής : Προσαύξηση ύψους (μ.) = Ποσοστό προσαύξησης ΣΔ * (ΣΔ/0,4) * 3,25 μ., ανεξάρτητα εάν το ύψος αυτό ορίζεται από ειδικές πολεοδομικές διατάξεις που ισχύουν στην περιοχή ή όχι. ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ : Ο παράγοντας Α του άρθρου 3 κυμαίνεται (ανά περίπτωση οικοπέδου) από 0,5 έως 1. Οπότε η προσαύξηση του ΣΔ από το άρθρο 10 θα κυμαίνεται γενικά από 5% έως 10% για την κατώτατη περίπτωση αα και θα φτάνει σε ποσοστά 12,5% έως 25% για την ανώτατη περίπτωση δδ. Η αναλογία προσαύξησης του ύψους για αύξηση του ΣΔ είναι (με βάση το άρθρο 15) στη γενική περίπτωση 3,25 μ. για κάθε 0,4 του ΣΔ. Δηλαδή για να πραγματοποιηθούν οι προσαυξήσεις της περίπτωσης αα του άρθρου 10 απαιτείται πρόσθετο ύψος που κυμαίνεται από 0,05*3,25/0,4=0,4 έως 0,1*3,25/0,4=0,8 μ. και της περίπτωσης δδ πρόσθετο ύψος που κυμαίνεται από 0,125*3,25/0,4=1 έως 0,25*3,25/0,4=2 μ. Όμως τα παραπάνω ύψη ισχύουν για μοναδιαίους ΣΔ και όχι για ΣΔ από 1,5 έως 3,0 που είναι οι συνήθεις συνδυαζόμενοι ΣΔ με τα κίνητρα του άρθρου 10. Τότε οι απαιτήσεις του πρόσθετου ύψους θα αρχίζουν από 0,6 μ. και θα φτάνουν στα 6 μ., οπότε το πρόσθετο 1 μ., που δίνεται στην περίπτωση των ειδικών πολεοδομικών διατάξεων, θα καλύπτει μόνον τις περιπτώσεις αα με παράγοντα Α=0,5. Δηλαδή θα υπάρξει προφανής δυσαναλογία στην αντιμετώπιση των περιοχών που δομούνται μέσω ειδικών πολεοδομικών διατάξεων (η πλειοψηφία) και καταστρατήγηση του πνεύματος του άρθρου 10 ως κίνητρο. Προτείνεται επομένως, για όλες τις περιοχές, παραχώρηση προσαύξησης ύψους αναλογική του ΣΔ, ως εξής : Προσαύξηση ύψους (μ.) = Ποσοστό προσαύξησης ΣΔ * (ΣΔ/0,4) * 3,25 μ.
    1 point
  6. Δεν έχει σημασία η αναλογία των "καλών" θέσεων προς τις υπόλοιπες αλλά το ποσοστό στο οποίο αυτές καλύπτουν τη ζήτηση των υποψηφίων. Μία θέση θες, δε σε νοιάζει τι προσφέρουν οι υπόλοιποι. Σεβαστή η επιλογή σου. Το θέμα είναι να είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι όντως η αρχή του μονοπατιού. Το μάρκετινγκ μεγάλων εταιρειών το ανέφερα κυρίως λόγω του πιθανά καλού εργασιακού περιβάλλοντος και λόγω του ότι πιθανώς να βρίσκεσαι έστω και έτσι πλησιέστερα σε κάτι πραγματικά μηχανολογικό (κινητήρες, τόρνοι κλπ). Άσε που και στο τεχνικό γραφείο, ως ένα σημείο λειτουργείς και κει ως πωλητής μηχανολογικού εξοπλισμού... Εγώ ασχολούμαι με μελέτες διαφόρων projects που σχετίζονται με περιβαλλοντικά θέματα.
    1 point
  7. Συμφωνώ με τον συνονόματο παραπάνω. Προσωπικά πάντως δεν θα θα θεωρούσα, ότι: Διότι: 1ον) Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί το ίδιο εύκολα, ότι εμμέσως λέει και ότι: επειδή γενικότερα οι φορολογικές διατάξεις έχουν κάποια αναλογικότητα δεν μπορούν να εκπέσουν (ούτε και του εσωτερικού το μεταπτυχιακό). 2ον) Θεωρώ ότι για να πούμε κάποια γνώμη, (ΙΣΩΣ!!!!) κάτι στο ότι αν εκπίπτουν ή αν δεν εκπίπτουν, και αυτό με πολύ μεγάλη επιφύλαξη, θα πρέπει να γνωρίζουμε τι αναγράφει το έγγραφο (ΚΑΙ ως ερώτημα ΚΑΙ ως απάντηση) που μνημονεύεται στις σημειώσεις του συγκεκριμένου ενημερωτικού σεμιναρίου. 3ον) Στις σημειώσεις του σεμιναρίου αναφέρει " ... σύμφωνα με την § 2 του άρθρου 49 του Κ.Φ.Ε ...", όπου το άρθρο αυτό είναι του τότε ισχύοντα ν.2238/1994 (ΚΦΕ), πέραν του ότι το άρθρο αυτό έχει καταργηθεί για τις διαχειριστικές χρήσεις που αρχίζουν από 1ης Ιανουαρίου 2010 και μετά, με την παρ.6 άρθρου 7, ν.3842/2010, ο νόμος αυτός [ν.2238/1994 (ΚΦΕ)] έχει καταργηθεί και στο σύνολό του από την 31/12/2013 με την παρ.25 άρθρο 72 ν.4172/2013 (τωρινού ισχύοντα ΚΦΕ) 4ον) Οι συγκεκριμένες σημείωσεις του σεμιναρίου είναι προ του ν.4172/2013 (ΚΦΕ) ως σήμερα ισχύει (μάλλον κάπου στο 2010 πρέπει να είναι και όχι χρονικά αν κάποιος έλεγε ότι είναι τότε που φαίνεται στο link). Οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην υιοθέτηση γενικότερα των όσων αναγράφουν οι σημειώσεις, διότι πολλά από αυτά που αναφέρει (π.χ. στις εκπιπτόμενες δαπάνες, αλλά και σε άλλα σημεία) δεν ισχύουν πλέον, και μπορούμε πολύ εύκολα να οδηγηθούμε σε λανθασμένες αποφάσεις/συμπεράσματα. Η γνώμη μου (με ότι βάρος αυτή έχει ως μη ειδικού) είναι: α) ότι σε κάθε περίπτωση για τον έλεγχο του αν μια δαπάνη εκπίπτει ισχύει πλέον αυτό που έγραψα παραπάνω, δηλαδή: β) Αν για την δαπάνη του μεταπτυχιακού τεκμηριωθεί επαρκώς η παραγωγικότητά της για την επιχείρηση και ότι το μεταπτυχιακό είναι προς το συμφέρον της επιχείρησης (π.χ, αν μπορέσει ο μηχανικός να τεκμηριώσει ότι το μεταπτυχιακό θα συμβάλλει π.χ. στην απόκτηση δεξιοτήτων του σχετικές με το επάγγελμά του KAI να τεκμηριώσει ότι το μεταπτυχιακό π.χ. ως εξειδίκευση θα βελτιώσει την αποδοτικότητά του μηχανικού), τότε θεωρώ ότι εκπίπτει. γ) Κάθε δαπάνη πλέον αντιμετωπίζεται ξεχωριστά, και εξετάζεται ξεχωριστά κατά τον έλεγχο ως προς την εκπεσιμότητά της. δ) Μεγάλη προσοχή όταν εκπίπτουμε "περίεργες, δύσκολες" δαπάνες, διότι, όπως έγραψα:
    1 point
  8. Άρθρο 14 - Θέση του κτιρίου Το άρθρο 14 προτείνεται να αντικατασταθεί ως εξής : 1. Το κτίριο τοποθετείται ελεύθερα στο οικόπεδο με την επιφύλαξη των επόμενων παραγράφων. Όπου το κτίριο δεν εφάπτεται στα όρια απέχει από τα πίσω όρια τουλάχιστον Δ και από τα πλάγια όρια τουλάχιστον δ, όπως οι αποστάσεις αυτές ορίζονται στο άρθρο 3 του παρόντος. 2. Σε περιοχές που εντάχθηκαν στο σχέδιο προ της εφαρμογής των διατάξεων του ν.1577/1985 υπάρχει υποχρέωση αποχής του κτιρίου από τμήμα κοινού, με όμορη ιδιοκτησία, ορίου του οικοπέδου μόνον όταν δεν εφάπτεται γειτονικό κτίριο και όταν πρόκειται για : α) πίσω όριο του οικοπέδου, με απόσταση τουλάχιστον Δ. β) πλάγιο όριο που έχει κτίριο σε απόσταση μεγαλύτερη του ενός μέτρου (1 μ.), κατασκευασμένο μετά την ένταξη της περιοχής σε σχέδιο και με ανοίγματα προς το όριο και όταν το οικόπεδο βρίσκεται σε περιοχές που δεν προβλεπόταν λόγω πρώην συστημάτων δόμησης τοποθέτηση κτιρίου σε επαφή με πλάγιο όριο, με απόσταση τουλάχιστον δ. 3. Σε γωνιακά οικόπεδα αφήνεται υποχρεωτικά ακάλυπτος δ Χ δ στην απέναντι της γωνίας θέση του οικοπέδου ή σε θέση ώστε η επιφάνεια να συνέχεται με ακάλυπτους όμορων ιδιοκτησιών, με την επιφύλαξη του επόμενου εδαφίου. Αν στο δομήσιμο τμήμα του οικοπέδου, που προκύπτει από εφαρμογή οικοδομικών γραμμών και υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ, δεν μπορεί να εξασφαλιστεί διάσταση πλευράς 9,00 μ. τότε το κτίριο τοποθετείται μέσα στην υποχρεωτική απόσταση Δ ή δ μέχρι την εξασφάλιση πλευράς κτιρίου 9,00 μ. και εάν το τμήμα της υποχρεωτικής απόστασης που απομένει είναι μικρότερο του ενός μέτρου, το κτίριο μπορεί να εφάπτεται του αντίστοιχου ορίου. 4. Σε οικόπεδα με περισσότερα του ενός κτίρια, η ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους είναι γενικά τουλάχιστον Δ ή 2,50 μ. όταν το οριζόμενο ως Η δεν ξεπερνά τα 8,50 μ.. Σε περίπτωση εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων ή κατά την επέκταση ή αναθεώρηση τους, όπου το επιτρεπόμενο ύψος των κτιρίων της περιοχής καθορίζεται μέχρι 8,50 μ. και επιβάλλεται η τήρηση απόστασης του κτιρίου από τα όρια του οικοπέδου, επιτρέπεται η απόσταση αυτή να είναι μικρότερη των Δ ή δ, όχι όμως μικρότερη των 2,50 μ.. 5. Τυχόν εσοχές του κτιρίου στην περίπτωση που εφάπτεται με τα όρια του οικοπέδου, μπορούν να έχουν οποιαδήποτε απόσταση από το όμορο κτίριο. Ανοίγματα στις εσοχές αυτές δεν δημιουργούν δουλεία για τα όμορα οικόπεδα και προσμετρώνται στον υπολογισμό των ανοιγμάτων για την επάρκεια φυσικού φωτισμού και αερισμού, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις του Κτιριοδομικού Κανονισμού, όπως εκάστοτε ισχύει.
    1 point
  9. Πέρα απο τα ορθά που ανέφερε ο συνάδελφος @akis73 η μελέτη θερμομόνωσης χρησιμεύει να δεις που και πόσο πάχος μονωτικού υλικού έχει βάλει ο μελετητής μηχανικός στα διάφορα δομικά στοιχεία, όταν συνέταξε τη μελέτη. Αν στην αυτοψία βρεις πάχη μονωτικού μικρότερα ή και καθόλου (πχ στα δοκάρια και κολώνες που ήταν σύνηθες φαινόμενο τότε) της μελέτης, τότε τα λαμβάνεις με ανεπαρκή μόνωση (ή και χωρίς μόνωση).
    1 point
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση zavi. Νομίζω αυτό το κατάλαβα με την πρώτη. Και στην πρακτική μου άσκηση ακόμα, το "παράπονο" μου είναι ότι μπορεί να μην έχω τις βάσεις που ζητάει αγορά έχω όμως τη δυνατότητα να τις αποκτήσω. Όχι μόνο εγώ δηλαδή, η πλειοψηφία που καταφέρνει να βγάλει τη σχολή. Αυτό θα κάνω λογικά...και αν δεν κάτσει πρόταση απέξω θα φροντίσω να έχω μια καβάτζα (12-15Κ) από ότι κάνω έως τότε για να πάω για μεταπτυχιακό σε μία σοβαρή αγορά (Δανία-Σουηδία) που είναι και δωρεάν οπότε έχεις μόνο τα έξοδα σου. Βέβαια 12-15 δε σε καλύπτουν για 2 χρόνια αλλά οι άνθρωποι εκεί είναι σοβαροί και μπορείς να βρεις δουλειά ταυτόχρονα με ανάλογη προσαρμογή τους προγράμματος σπουδών ώστε να είσαι ΟΚ με το πανεπιστήμιο.
    1 point
  11. Μη πιστεύεις απόλυτα τις προσφορές για 3-5 χρόνια προϋπηρεσίας. Άνοιξε μια πόρτα και παρουσίασε τον καλύτερο εαυτό σου και μπορεί να σε σεβαστούν περισσότερο από άλλον που το μόνο που έκανε ήταν να προσθέσει μια γραμμή στο βιογραφικό του: "α και έχω 3-5 χρόνια προϋπηρεσία" (ενδεχομένως ψέματα). ΥΓ Μου θύμισες έναν προγραμματιστή στο reddit που έλεγε προχθές ότι βρήκε προσφορά με προϋπηρεσία για Χ χρόνια σε κάποια τεχνολογία ...την οποία τεχνολογία είχε ο ίδιος δημιουργήσει λιγότερα χρόνια πριν.
    1 point
  12. Μα αυτό ακριβώς συμβαίνει Παύλε. Το ΠΔ των οικισμών είναι ένα ειδικό διάταγμα που έχει ιδιαιτερότητες σε σχέση με τα άλλα διατάγματα εντός άλλων πολεοδομικών καθεστώτων. Με πολλές ομοιότητες με το αντίστοιχο εκτός σχεδίου στο διάταγμα αυτό καθορίζονται ειδικές διατάξεις για την κατοικία. Εν προκειμένω πριμοδοτείται αυτή η χρήση με το κάτι παραπάνω που είναι η διαφορά μεταξύ του 40 με το 24. Στις άλλες χρήσεις εξακολουθεί να ισχύει ο τυπικός ΝΟΚ. Εδώ η αμφιβολία που έχεις γεννάται από τη γνωστή θεώρηση του ΣτΕ περί δυσμενέστερης πολεοδομικής επίπτωσης στην κρίση μεταξύ δύο διατάξεων. Οι υπηρεσίες, σαφώς λόγω της ευθυνοφοβίας, ερμηνεύουν αυτή τη θεώρηση πάντα ποσοτικά και όχι ποιοτικά. Δεν εξετάζουν λοιπόν αν ο νομοθέτης πριμοδοτεί μια χρήση, έχοντας πλήρη επίγνωση αυτού και μετά από μελέτη των ειδικών συνθηκών, θεωρώντας ότι αυτό θα έχει ωφέλιμες πολεοδομικές επιπτώσεις αλλά αντίθετα λένε ότι δεν μπορεί να σου δίνει πιό πολλά τετραγωνικά μέτρα και τέλος. Έλα όμως που κάποια μέτρα παταριού ξηράς δόμησης εντός του όγκου ενός τυπικά ελάχιστου κτηρίου (2 όροφοι των 120 ή 240) δεν έχουν κάποιο δυσμενές πολεοδομικό αποτύπωμα αλλά αντίθετα είναι ευεργετικά για τη στήριξη της χρήσης κατοικίας εντός των οικισμών. Το σκέφτηκαν και το νομοθέτησαν και μάλλον ορθά. Λάβε υπόψη σου επίσης ότι το διάταγμα αυτό βγήκε την ίδια χρονιά με τον ΝΟΚ και από το ίδιο συρτάρι.
    1 point
  13. Να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για το ότι αντισταθήκατε να ξεκινήσατε το νήμα σας με το "ο Συμβολαιογράφος έχει μπει φυλακή" διότι κάτι μου λέει ότι θα είχαν άλλη τροπή οι απαντήσεις🙂.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.