Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/08/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Έχεις συντ/τή υπέρβασης δόμησης: 20+18=38/240 =15,83%<50% σε κάθε Φ.Κ Συντ/της ΥΚ: 28/120=23,3% >20% σε κάθε φκ που περιλαμβάνει συνδυασμό με υκ. Η υπέρβαση ύψους κοστολογείται ως μια Λ.Π και δεν επηρεάζει την κατηγορία 4 αφού είναι μικρότερη του 20% (0<20). Ιδια λογική και με την παραβίαση Δ αναφορικά με τον συντελεστή ( ο μεγαλύτερος και στα 2 ΦΚ).2 points
-
Ένα ΔΓΜ θα υποβληθεί στο σύστημα, το οποίο θα απεικονίζει τόσο την "απότμηση-γένεση" από το μεγαλύτερο, όσο και την προσάρτηση τμημάτων των ομόρων. Επισυνάπτω στοιχεία από αντίστοιχο δικό μου Θα εφαρμόσεις τις οδηγίες του Κτηματολογίου για τη συγκεκριμένη περίπτωση και θα συνεννοηθείς με το δικηγόρο1 point
-
Αγαπητέ Δημήτρη, 1. Συμβουλή μου είναι οπωσδήποτε να κάνεις συμφωνητικό στο οποίο θα αναφέται μεταξύ άλλων ότι ο εργολάβος έχει αποκλειστική ευθύνη για την ασφάλεια (μέτρα ασφαλείας) και ασφάλιση (ΙΚΑ) του προσωπικού του για να αποφύγεις δυσάρεστες εκπλήξεις σε περίπτωση ατυχημάτων, ελέγχων απο επιθεώρηση εργασίας και αστυνομία, κακούς γείτονες κλπ. Προτείνω να αναθέσεις τις εργασίες σε ένα αξιόπιστο και έμπειρο μηχανικό/κατασκευαστή/εταιρία που θα λογοδοτεί απέναντι σου αντί να κυνηγας 5-6 μαστόρους. Θα γλιτώσεις πολύτιμο χρόνο και ταλαιπωρία, παρότι ίσως να σου στοιχίσει κάτι παραπάνω.Οπωσδήποτε όλες οι εργασίες να γίνουν νόμιμα με άδεια δόμησης ή μικρής κλίμακας (ιδιαίτερα στην περίπτωση που χρειαστούν σκαλωσιές). 2. Για τη διαδικασία ένταξης στο εξοικονομώ θα χρειαστείς νέο ενεργειακό πιστοποιητικό (συνεννοήσου τον μηχανικό που έκανε αυτό που έχεις ήδη, δεν θα αλλάξει κάτι δραματικά, απλώς θα γίνει ο υπολογισμός εξοικονόμησης ενέργειας με βάση ποιές παρεμβάσεις θα εντάξεις στο πρόγραμμα). Το κόστος έκδοσης αδειών/αμοιβής ενεργειακού επιθεωρητή επιδοτείται. Προσοχή, δεν μπορείς να ξεκινήσεις εργασίες χωρίς να γίνει το ενεργειακό πιστοποιητικό για την αίτηση ένταξης σου. Συμβουλή μου είναι να συνενοηθείς απο τώρα με τον ενεργειακό επιθεωρητή για να σε κατευθύνει. Εκείνος θα σου πει ποιο θα είναι περίπου και το πραγματικό όφελος σου απο το πρόγραμμα. Μην σε ξεγελάει το ποσό επιδότησης (πχ. 50%), αν υπολογίσεις το επιπλέον ΦΠΑ που θα χρειαστεί να πληρώσεις για κουφώματα κλπ. (επειδή θα πρέπει να φαίνεται νόμιμο όλο το ποσό) ή την υπερκοστολόγηση που κάνουν γιατί η πληρωμή τους απο το πρόγραμμα θα καθυστερήσει για μήνες, θα καταλάβεις ότι το πραγματικό όφελος σου είναι αρκετά χαμηλότερο. Ακόμα, η ένταξη σου μπορεί να καθυστερήσει αρκετά. Ισως και μήνες επειδή δεν είχες το ακίνητο στην κατοχή σου κατά το προηγούμενο έτος. Τέλος, οι εργασίες θα έχουν και αυτές το χρόνο τους. Λάβε το υπόψη σου γιατι η νύφη μπορεί να βιάζεται. 3. Γίνονται εξωτερικές σωληνώσεις αν δεν σας ενοχλεί αισθητικά. 4. Νομίζω η τσιμεντοκονία είναι ακριβότερη από ένα συνηθισμένο πλακάκι και χρειάζεσαι καλό τεχνίτη για να πετύχει. 5. Ναι αλλά να τα έχεις καλά και με τους απο πάνω σου που θα βλέπουν τους σωλήνες σου. 6. Αγνοώ. Αποφασίζεις τι ενεργειακές και λειτουργικές παρεμβάσεις θέλεις να κάνεις στο διαμέρισμα, ελέγχεις για τυχόν βλάβες στον φέροντα οργανισμό που πρέπει να αποκατασταθούν, συζητάς με μηχανικό ή σοβαρή εταιρία για να σε συμβουλέψει και να σου δώσει μια εκτίμηση του κόστους με όσο γίνεται μεγαλύτερη λεπτομέρεια αλλά και εκτίμηση για τα επιπλέον κόστη εργασιών που τυχόν χρειαστούν (πως θα πληρωθούν πχ ενδεχόμενες τροποποιήσεις;). Προσοχή τα υλικά έχουν πολλές ποιότητες και τιμές. Η προσφορά πρέπει να είναι συγκεκριμένη για το ποια υλικά θα χρησιμοποιηθούν (πχ. χρώματα της ..... προιόν ....). Επίσης ο διακανονισμός πληρωμών (προσοχή με τα τιμολόγια και τον ΦΠΑ που θα πρέπει να πληρώσεις και πως θα γραφτεί αυτό στο συμφωνητικό) και το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης εργασιών και εξόφλησης τους είναι κάτι που πρέπει να το συζητήσεις οπωσδήποτε και να αναφέρεται γραπτώς στο συμφωνητικό. Και δεν θα λείπουν οι απαραίτητες ρήτρες φυσικά για καθυστερήσεις ή μη τήρηση όρων του συμφωνητικού. Συνιστώ τέλος να μην έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη σε κανέναν, λάθη γίνονται πάντα και η συχνή παρουσία σου μπορεί να σε γλιτώσει απο προβλήματα που εύκολα θα μπορούσες να αποφύγεις. Να μιλάς όμορφα και καλοπροαίρετα με τα συνεργεία και τον μηχανικό, δίχως να τους "πρήζεις". Αν κάποια θέματα δεν λύνονται με το μαλακό, θα υπάρχει το συμφωνητικό. Μην κάνεις οικονομία σε υλικά που δεν αλλάζουν εύκολα/ποτέ ή σε συμβουλές έμπειρου μηχανικού. Οτι πληρώσεις παίρνεις. Καλή επιτυχία.1 point
-
1 point
-
Ένα ΔΓΜ ή ένα ΤΔ που ανεβαίνει στο σύστημα και παίρνει ΚΗΔ δεν έχει καμία ισχύ αν δεν προσαρτηθει κάπου(σε συμβόλαιο ή σε αίτηση προς Κτηματολόγικο Γραφείο ή σε δικαστήριο). Συνεπώς θεώρησε το προηγούμενο ΚΗΔ ακυρο εφόσον δεν θα παει πουθενά και υπεβαλλε καινούριο. Και εγώ πάντως πιστεύω πως ένα ΔΓΜ πρεπει να συνταξεις που θα φαίνονται όλα μαζί.1 point
-
Καλησπέρα, για ποιο λόγο να κάνεις δύο ΤΔΓΜ; Ένα θα κάνεις και θα το βάλεις ΔΓΜ για διόρθωση. Δεν κάνεις κατάτμηση με την έννοια της κλασσικής κατάτμησης, αλλά αναγνώριση του οικοπέδου. Από τη στιγμή που το υπέβαλες δεν γίνεται να το αλλάξεις. Ξανα υποβολή και δίνεις το νέο ΚΗΔ στη δικηγόρο.1 point
-
λστ)Για την περίπτωση λστ όπως αυτή προστέθηκε με την παρ.2 του αρθ.3 της παρούσας για τον διαχωρισμό οριζόντιων ιδιοκτησιών, κατατίθενται επιπρόσθετα των γενικών δικαιολογητικών του αρ.2 της παρούσας: αα) Αντίγραφο τοπογραφικού διαγράμματος. ββ) Τεχνική έκθεση μηχανικού, στην οποία αναγράφονται οι εργασίες που θα εκτελεστούν για το διαχωρισμό της οριζόντιας ιδιοκτησίας και υπεύθυνη δήλωση αυτού ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. γγ) Σχέδιο κάτοψης σε κλίμακα 1:100 ή 1:50. δδ) Συμβολαιογραφική δήλωση του ν. 1221/1981 και μεταγραφή της, για την εξασφάλιση των υποχρεωτικών θέσεων στάθμευσης, εφόσον απαιτείται. Σε περίπτωση που από το διαχωρισμό της ιδιοκτησίας τροποποιούνται μελέτες του κτιρίου (π.χ. παθητική/ενεργητική πυροπροστασία, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, κ.λπ.), κατατίθενται παράλληλα οι κατά περίπτωση τροποποιημένες μελέτες. Προσοχή στις Η/Μ μελέτες. Χρειάζεται η τροποποίηση και των μελετών κεντρικής θέρμανσης (πίνακας κατανομής κλπ.) ...1 point
-
Καλημέρα: στο "ΒΟΗΘΕΙΑ" του ηλεκτρονικού συστήματος υποβολής θα βρεις αυτό που θες. Έχει 15 αρχεία. Μέσα σε αυτά και εντός και εκτός σχεδίου DXFs με τα layers και πίνακες.1 point
-
Μόνο αυτό δεν εννοούσα στο παραπάνω σχόλιό μου ... είπα απλά ότι κατά τη γνώμη μου από το 6.ιθ λείπει η λέξη "εξωτερική" πριν από το θερμομόνωση. Επισυνάπτω λοιπόν όλα τα σχετικά εδάφια του ΝΟΚ και επαναλαμβάνω : - Αν κάποιος έχει 6 εκ. θερμομονωτικό (+1εκ. κόλλες = 7εκ. στο σχεδιασμό) έχει το κίνητρο να μην μετρήσουν αυτά τα εκατοστά (το σύνολο δηλ. όλα, τα 7εκ. στο παράδειγμα) σε κάλυψη και δόμηση. Εξομειώνεται δηλαδή η μεγάλη θερμομόνωση με επένδυση. Αυτό υποθέτω ότι γίνεται για να προτιμώνται μεγάλα πάχη θερμομόνωσης στο σχεδιασμό ώστε να πάμε σε ενεργειακά αποδοτικότερα κτήρια (τα 5εκ. θεωρούνται πλέον απαίτηση ΚΕΝΑΚ οπότε τα 6εκ. και πάνω είναι μια επιπλέον βελτίωση). - Την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση έχουν και τα υπάρχοντα κτήρια, μόνο που εκεί δεν υπάρχει η απαίτηση του πάχους. Λογικό είναι γιατί σ'αυτά με ένα απλό 3άρι θερμομονωτικό πάλι 7εκ. πάχος θερμομόνωση έχεις (4 σοβάς-κόλλα + 3 μονωτικό). Αυτό μόνο μπορεί να ελεγχθεί σαν πάχος επενδύσεων μέχρι το περίγραμμα του κτηρίου. Ενεργειακά μπορεί να είναι επίσης το ίδιο αν το υπάρχον έχει μιά στοιχειώδη μόνωση ή είναι καλύτερο από το τίποτε αν δεν υπάρχει καθόλου μόνωση ... - Αν αντίθετα θεωρηθεί ότι στο 6.ιθ περιλαμβάνονται και οι ενδιάμεσες των τοίχων πλήρωσης θερμομονώσεις, τότε τα ερωτήματα είναι πολλά και δύσκολα : πως ελέγχεται ; ποιά από τις προβολές της λαμβάνεται στα πολυώροφα ; πως γίνεται κάτι που είναι μέσα από τοίχους πλήρωσης να μην θεωρείται εντός περιγράμματος κτηρίου δηλ. κάλυψη ; στον υπολογισμό όγκου τι γίνεται ; αν η θερμομόνωση δεν μετράει σε κάλυψη μπορεί να χρησιμοποιηθεί η επιφάνειά της στον υποχρεωτικά ακάλυπτο ; αν ναι, πως εξασφαλίζεται η υποχρεωτική επικοινωνία της με τον υπόλοιπο ακάλυπτο ; αν από πάνω της καλύπτεται από δόμηση τι γίνεται ; πως υπολογίζεται ; με πατέντες τύπου "θεωρείται ότι ..." ; ποιός πληρώνει τον μηχανικό για τον υπολογισμό αυτό ; και άλλα πολλά ...1 point
-
Υποπαρ κ, παρ 6 άρθρου 11 ΝΟΚ. "Στο Σ.Δ δεν προσμετρώνται".... ιθ. Η επιφάνεια θερμομόνωσης στο σύνολό της εφόσον έχει πάχος άνω των 6 εκατοστών στις κατασκευές νέων κτιρίων. κ. Σε υφιστάμενα κτίρια η επιφάνεια που προκύπτει από την προσθήκη εξωτερικής θερμομόνωσης, καθώς και η επιφάνεια του πάχους παθητικών ηλιακών και φωτοβολταϊκών συστημάτων, για διάσταση μέχρι 15 εκ., έστω και αν δεν τηρούνται οι πλάγιες αποστάσεις Δ ή η οικοδομική γραμμή σε περίπτωση ύπαρξης προκηπίου, ακόμη και στην περίπτωση που υπάρχει στο ακίνητο υπόλοιπο πολεοδομικών μεγεθών. Όταν η οικοδομική γραμμή ταυτίζεται με τη ρυμοτομική, τα παραπάνω κατασκευάζονται σε ύψος τουλάχιστον 3,00 μ. από την οριστική στάθμη του πεζοδρομίου ή την οριστική στάθμη του παραχωρημένου χώρου. Με το Αρθ-11 της Αποφ-63234/19-12-12 όπου εγκρίνεται τεύχος τεχνικών οδηγιών εφαρμογής του ΝΟΚ, διευκρινίζεται ότι: Η διάταξη αυτή εφαρμόζεται σε υφιστάμενα κτίρια που έχουν μελετηθεί με προγενέστερους του ν.4067/12 κανονισμούς, τα οποία αναβαθμίζονται ενεργειακά με προσθήκη εξωτερικής θερμομόνωσης κλπ. Δεν προσμετρούνται στη δόμηση οι ανωτέρω προσθήκες για διάσταση αυτών μέχρι 15 εκ. και οι εν λόγω επιφάνειες μπορούν να εισχωρούν στους υποχρεωτικούς ακάλυπτους χώρους1 point
-
Version 1.32
1.507 downloads
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΕ . (θα ανέβει με βελτιώσεις) Πρόγραμμα υπολογισμού προστίμου αυθαιρέτων με το Ν.4495/2017. Έχει δημιουργηθεί ερασιτεχνικά με το πρόγραμμα “Excel” και έχει γίνει “compiler” με το πρόγραμμα “XLtoEXE” από τον “Fco Orlando Magalhaes Filho”. Είναι δοκιμαστική έκδοση με περιορισμένες λειτουργίες. Για να τρέξει χρειάζεται το “Excel”. Έχει ελεγχθεί για ιούς με το “Avast Antivirus”. Χαρακτηριστικά : 1. Εισαγωγή στοιχείων Ακινήτου 2. Επιλογή Τιμής Ζώνης από αυτές του 2011 και αυτόματη μετατροπή μετά τις διορθώσεις τους το 2016. 3. Ειδική περιγραφή αυθαίρετων κατασκευών για αυτόματη συμπλήρωση Υπεύθυνων Δηλώσεων. 4. Καταγραφή αυθαιρεσιών σε Φύλλα Καταγραφής και επιλογή των κατάλληλων συντελεστών. 5. Βοήθεια σε κάθε συντελεστή 6. Υπολογισμός προστίμου σε κάθε φύλλο καταγραφής και αναγραφή του μετα την διόρθωση του , ανάλογα με το χρόνο υπαγωγής (ο οποίος δεν επιλέγετε αυτόματα αλλα κατόπιν συγκεκριμένης επιλογής) 7. Υπολογισμός συνολικού εμβαδού χώρων και αυτόματη επιλογή συντελεστή ανάλογα με τα τετραγωνικά (για εκτός σχεδίου). 8. Επιλογή αυτόματης διόρθωσής με αρχικές τιμές για όλο το φύλλο καταγραφής 9. Εισαγωγή Παλαιού προστίμου 10. Εισαγωγή Διπλότυπων παλαιού προστίμου , αυτόματη συμπλήρωση υπεύθυνης δήλωσης ιδιοκτήτη και εκτύπωση . 11. Σύγκριση προστίμου με το Ν.4178/2013 για το συμφέρον της μετάβασης στον Ν.4495/2017 12. Υπολογισμός Συνολικού προστίμου με όλους τους δυνατούς τρόπους (ανάλογα με τον χρόνο εισαγωγής , ανάλογα με την κατάθεση της ΜΣΕ) 13. Υπολογισμός Εφ’ άπαξ – 30 % - ΔΟΣΕΙΣ 14. Εκτυπώσεις : Υπεύθυνες δηλώσεις ιδιοκτήτων (Εξουσιοδότηση , Αυθαιρεσιών , Για Μηχανικό , Μετάβασης , Συναίνεσης , για Βεβαιώσεις , Παλαιό πρόστιμο. Υπεύθυνες δηλώσεις Αντικατάστασης Μηχανικού. Συμβάσεις Μηχανικών. Φύλλων Καταγραφής. Συνολικής ανάλυσης προστίμου. Περιμένω οποιαδήποτε παρατήρηση για διόρθωση ή βελτίωση στο : [email protected]1 point -
ιθ. Η επιφάνεια θερμομόνωσης «στο σύνολό της εφόσον έχει πάχος» άνω των 6 εκατοστών στις κατασκευές νέων κτιρίων. Σε νέα κτίρια δεν προσμετρά στο συντελεστή το πάχος της εξωτερικής θερμομό- νωσης που προκύπτει με βάση τις ισχύουσες διατάξεις στο σύνολό της εφόσον έχει πάχος άνω των 6 εκ., – βλ. Απόφ.63234/12 άρθ.2 παρ.42, όπου ορίζεται ότι στο περί- γραμμα του κτιρίου δεν περιλαμβάνονται τα υλικά επένδυσης έως 15 εκ. και η εξωτερι- κή θερμομόνωση ως άνω. – Επισημαίνεται ότι δεν αναφέρεται πλέον ως εξωτερική. Εμμέσως όμως προκύπτει από τον ορισμό του περιγράμματος του κτιρίου άρθ.2 παρ.61 σε συνδυασμό με το Άρθ.2 παρ.42 της Αποφ.63234/12 που διευκρινίζει ότι: οι διαστάσεις του κτιρίου καθορίζο- νται από τον φέροντα οργανισμό αυτού και τους εξωτερικούς τοίχους πλήρωσης.1 point
-
Δεν παρέθεσες σωστά το άρθρο του νόμου ... Το εδάφιο με γκρι γράμματα είναι από τις Τεχνικές Οδηγίες και όχι από το νόμο. Οι Τ.Ο. έχουν πλέον πολύ "συζητήσιμη" ισχύ. 42. Κτίριο είναι η κατασκευή που αποτελείται από χώρους και εγκαταστάσεις και προορίζεται για προσωρινή ή μόνιμη παραμονή του χρήστη. Διευκρινίζεται ότι οι διαστάσεις του κτιρίου καθορίζονται από τον φέροντα οργανισμό αυτού και τους εξωτερικούς τοίχους πλήρωσής του. Στις ανωτέρω διαστάσεις δεν συμπεριλαμβάνονται τα υλικά επένδυσης του κτιρίου (σοβάδες, διακοσμητική λιθοδομή, μεταλλικές και ξύλινες επενδύσεις, μαρμαρόπλακες κλπ μεγίστου πάχους έως 15 εκ.) καθώς και η άνω των 6 εκ. επιφάνεια εξωτερικής θερμομόνωσης. Σήμερα (και με το ν.4258) το σχετικό εδάφιο του άρθρου 11, παρ. 6.ιθ του νόμου έχει ως εξής : ιθ. Η επιφάνεια θερμομόνωσης στο σύνολό της εφόσον έχει πάχος άνω των 6 εκατοστών στις κατασκευές νέων κτιρίων. O νόμος υπερισχύει ... γι' αυτό και κοκκίνησα το σχετικό εδάφιο. Ως ελεγχόμενης ισχύος ...1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-