Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      18.009


  2. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.589


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.773


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.669


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Να θυμίσω πως για επεμβάσεις στις όψεις, απαιτείται η συναίνεση των συνιδιοκτητών της οικοδομής. Από εκεί θα πρέπει να ξεκινήσει κανείς για την αδειοδότηση. Τώρα για το στατικό κομμάτι θα πρέπει να εξεταστεί αν οι τοίχοι είναι φέροντες ή όχι. Εκείνη την εποχή είχαν την τάση να χρησιμοποιούν μεικτό σύστημα ΟΣ και Φέρουσας τοιχοποιίας. Ίσως και η μεσοτοιχία κακώς να γκρεμίστηκε. Θα πρότεινα να βρεθεί κάποιος παλιός (πιθανόν συνταξιούχος) στατικός να εξετάσει το τεύχος, γιατί σήμερα τα πράγματα διαφέρουν κατά πολύ. Ενισχύσεις με πατέντες όπως κοιλοδοκοί, να αποφεύγονται χωρίς μελέτη. Διακυβεύεται η ασφάλεια ανθρώπων, και ζούμε σε μία ιδιαίτερα σεισμογενή χώρα.
    3 points
  2. Καλησπέρα. Θα επιλέξεις "κτιριακά" και μετά τύπος εργασίας "μελέτης και στις κύριες εργασίες --->σύνταξη τοπογραφικού διαγράμματος εντός ή εκτός σχεδίου.
    2 points
  3. Οποιαδήποτε επέμβαση στο φ.ο., μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα. Πώς ακριβώς έχεις αντιληφθεί την κατασκευή πρεκιού με υπερκείμενη τοιχοποιία? Πώς θεωρείς ότι δεν θα έχεις πρόβλημα? Κάνε αποτύπωση, και μελέτησε το φορέα με το (νέο) άνοιγμα. Έλεγξε την ύπαρξη, θέση και οπλισμό (ει δυνατόν) των περιζωμάτων (σενάζ). Εξ αποστάσεως απάντηση δεν μπορεί να δοθεί
    2 points
  4. Προσωπικά εμμένω στην αρχική μου απάντηση και νομίζω ότι τα περιπλέκετε πολύ τα πράγματα... Ναι, υπάρχουν πολλές τεχνικές λύσεις, άπειρες θα έλεγα... Θα πρέπει να γίνει αρχιτεκτονικό προσχέδιο, να δοθεί σε στατικό πολιτικό μηχανικό ο οποίος θα μελετήσει ΟΛΗ την οικοδομή (δεν γίνεται αλλιώς) και θα πει αν η αρχιτεκτονική μελέτη εφαρμόζεται με ποιες στατικές λύσεις. Από εκεί και πέρα προχωράει ή αναπροσαρμόζεται η αρχιτεκτονική μελέτη και ολοκληρώνεται η στατική... Ενδεικτικά ερωτήματα που θα έθετα εγώ: Με τι αντισεισμικό κανονισμό σχεδιάστηκε το κτίριο? Σε τι περιοχή σεισμικότητας βρίσκεται? Είναι κοντά σε θάλασσα? (και προσοχή: άλλο Μύκονος και άλλο Κεφαλλονιά...προφανώς, έτσι?) Έχει εφαρμοστεί η στατική μελέτη? 100%? 50%? 0%? Υπάρχουν προβλήματα που απομειώνουν την φέρουσα ικανότητα της οικοδομής? Σε κατασκευή ~40 ετών στοιχηματίζω πως ναι... Και άλλα πολλά...γι'αυτό λοιπόν είπα ότι δεν μπορούμε να απαντήσουμε από εδώ και αν λάβετε όποιες απαντήσεις στατικής φύσεως ΔΕΝ πρέπει να της εμπιστευτείτε... Μπορεί κάποιος σοβαρός πολ. μηχανικός να απαντήσει στο φόρουμ αν μπορεί ή δεν μπορεί να μπει η κοιλοδοκός και αν θα είναι ΟΚ??
    2 points
  5. αρθρο 106 παρ. 1α και επ. [ειδικα το "αα" για την στατικη εξαρτηση]
    2 points
  6. Έως τώρα ο παράνομος είναι ο ιδιοκτήτης που κατασκεύασε το στέγαστρο χωρίς άδεια. Αν αποκρύψεις εσύ με νέα άδεια το υφιστάμενο στέγαστρο ο παράνομος θα είσαι και εσύ. Και μάλιστα χωρίς το ελαφρυντικό αχ…. Δεν το γνώριζα.
    2 points
  7. Καλησπέρα σας, Θέλω να ανοίξω μια πόρτα σε υφιστάμενο τοίχο διώροφης μονοκατοικίας με φέρουσα τοιχοποιία. Το ένα άκρο του τοίχου ξεκινάει από την εξωτερική τοιχοποιία, το άλλο καταλήγει στη βασική ενδιάμεση τοιχοποιία που χωρίζει το κτίσμα σε τέσσερα ξεχωριστά διαμερίσματα και ενδιάμεσα παρεμβάλλεται μια πόρτα. Θεωρώ ότι δε θα δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στατικότητας, όμως λόγω της παλαιότητας του κτιρίου, θέλω να ρωτήσω αν το να κατασκευάσω πρέκι θα ενισχύσω τη στατικότητα του κτιρίου. Ευχαριστώ.
    1 point
  8. @Gogoalex την αντικατάσταση να τη ξεχάσει σε μη άρτιο και οικοδομήσιμο οικόπεδο, γιατί πρόκειται ουσιαστικά για άδεια κατεδάφισης και άδεια ανέγερσης νέας κατασκευής. Για μικρής κλίμακας όμως, σε κατηγορία 1 & 2 που εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, θεωρείται νομίμως υφιστάμενο και μπορείς να βγάλεις. @LESS απαιτείται μόνο της στέγης. Το υφιστάμενο έχει ήδη υπολογιστεί με τα φορτία της στέγης.
    1 point
  9. Σε καθε περιπτωση δεν μπορει να γινει ασφαλης διαγνωση διαδικτυακα. Η καταφυγη σε Πολιτικο Μηχανικο (εγω θα ελεγα και αρκετης εμπειριας πανω σε τετοια θεματα) ειναι υποχρεωτικη.
    1 point
  10. Καλησπέρα συνάδελφε curzondax! Δεν έκανα την downvote! Όντως φαίνεται ότι δεν είχε επικάλυψη. Ως ειδικότητα τα ξερετε καλύτερα.
    1 point
  11. Ή αυτό θα κάνεις, για να το βγάλεις και φωτό για τη μικρής κλίμακας ή νομιμοποίηση με μικρής κλίμακας (οπότε το βγάζεις όπως είναι φωτό). Ετοιμάζεις όλα τα έγγραφα και καλείς (αυτοκαταγγέλεσαι δλδ) την πολεοδομία να σας γράψει και την άλλη μέρα (ή την ίδια) εκδίδεις την άδεια. Έτσι πληρώνεις μόνο πρόστιμο ανέγερσης και όχι διατήρησης. Οπότε για να αποφασίσεις πρέπει να δεις αν το κόστος ξηλώματος + επανατοποθέτησης είναι μεγαλύτερο από το πρόστιμο ανέγερσης. Εδώ τελειώνουν τα φώτα μου, νομίζω πάντως υπολογίζεται με αναλυτικό και όχι με μ². Αν ήταν προ του 2011 πήγαινε κατ 4 (σαν προ '55;) ή κατ 5;
    1 point
  12. Οι φωτογραφίες που μας έχεις ποστάρει δεν δείχνουν "μηχανοσίφωνες" αλλά "αντεπίστροφα με κλαπέ". Προφανώς, ο προσανατολισμός τους είναι σωστός. Ο μηχανοσίφωνας είναι σχήματος "U". Το "γκλου - γκλου" που ακούς ίσως είναι "σιφωνισμός". Αυτό το φαινόμενο όντως μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα δυσοσμίας στην αποχέτευση. Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος από 'δω να σου πει τι φταίει. Πρέπει να φωνάξεις έναν υδραυλικό να δει από κοντά την αποχέτευση. Τα αντεπίστροφα φράζουν συχνά και θέλουν τακτικό καθάρισμα, πρέπει να γίνει έλεγχος του μηχανοσίφωνα και ίσως να προκύψει κι εκεί καθαρισμός, και χίλια δύο άλλα πράγματα που μόνο ένας αρμόδιος μπορεί να κάνει. Επίσης αυτός διαθέτει και τον κατάλληλο εξοπλισμό για οποιαδήποτε παρέμβαση.
    1 point
  13. Δηλαδή όλοι βλέπετε ότι μάλλον έγινε τέλεια η δουλειά, εάν το είχε μονώσει; Με ενοχλεί η επίθεση με μη τεκμηριωμένα downvotes όχι επειδή είναι downvotes αλλά επειδή δεν είναι τεκμηριωμένα και υποτίθεται εδώ είμαστε για να μιλάμε και όχι για να κάνουμε οικονομική πολιτική επαγγέλματος.
    1 point
  14. Στο θέμα του αναλυτικού συμφωνητικού, το δύσκολο σημείο για τον πελάτη είναι το ότι δεν ξέρει ποιές είναι οι εργασίες και τα υλικά της καθεμιάς για να είναι βέβαιος ότι καλύπτονται τελικά όλα από το συμφωνητικό. Έτσι ο κατασκευαστής μπορεί να αφήσει πολλές από αυτές στην ασάφεια ώστε να έχει το ελεύθερο να βάλει ό,τι πιο φτηνό υπάρχει. Και μπορεί μεν τα βασικά υλικά να είναι εντάξει, αλλά στα χιλιάδες άλλα μικροϋλικά, αθροιστικά να έχει μεγάλη διαφορά το επώνυμο από το μη επώνυμο, που να την τσεπώσει ο εργολάβος χωρίς να φαίνεται ότι κορόιδεψε.
    1 point
  15. Δεν γνωρίζω έτοιμη λύση. Αν πας σε custom λύση, εκτός του σένσορα και του "χρονομέτρου" (προτείνω ρελέ με χρονικό), θα χρειαστείς πάλι και Η/Μ βαλβίδα (πλαστική ή καλύτερα μεταλλική) Σαν σένσορα, αντί πίεσης προτείνω "flow switch" = αισθητήρα ροής! (ή πτώση πίεσης από διαρροή, λόγω και των διακυμάνσεων πίεσης του δικτύου, πολύ δύσκολα ανιχνεύεται πρακτικά)
    1 point
  16. Καλησπέρα αν έχουν ολοκληρωθεί οι δυο φάσεις το ακίνητο τελεί υπό αναστολή κυρώσεων και μπορεί να μεταβιβαστεί. Απαραίτητη προϋπόθεση για να εξαχθεί αυτό το συμπέρασμα είναι έλεγχος ακινήτου από μηχανικό και σε συνδυασμό με τα στοιχεία της τότε δήλωσης Ν. 1337 να κρίνει εάν η υφιστάμενη κατάσταση του ακινήτου συμπίπτει με τα στοιχεία της τότε ρύθμισης ή ενδεχομένως απαιτηθεί υπαγωγή στο Ν. 4495/17. Γενικώς, οι παλιές αυτές δηλώσεις έχουν πολλά λάθη και προτιμούμε την εκ νέου υπαγωγή στο ν. 4495 κερδίζοντας παράλληλα και την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση.
    1 point
  17. Αγαπητέ Δημήτρη, 1. Συμβουλή μου είναι οπωσδήποτε να κάνεις συμφωνητικό στο οποίο θα αναφέται μεταξύ άλλων ότι ο εργολάβος έχει αποκλειστική ευθύνη για την ασφάλεια (μέτρα ασφαλείας) και ασφάλιση (ΙΚΑ) του προσωπικού του για να αποφύγεις δυσάρεστες εκπλήξεις σε περίπτωση ατυχημάτων, ελέγχων απο επιθεώρηση εργασίας και αστυνομία, κακούς γείτονες κλπ. Προτείνω να αναθέσεις τις εργασίες σε ένα αξιόπιστο και έμπειρο μηχανικό/κατασκευαστή/εταιρία που θα λογοδοτεί απέναντι σου αντί να κυνηγας 5-6 μαστόρους. Θα γλιτώσεις πολύτιμο χρόνο και ταλαιπωρία, παρότι ίσως να σου στοιχίσει κάτι παραπάνω.Οπωσδήποτε όλες οι εργασίες να γίνουν νόμιμα με άδεια δόμησης ή μικρής κλίμακας (ιδιαίτερα στην περίπτωση που χρειαστούν σκαλωσιές). 2. Για τη διαδικασία ένταξης στο εξοικονομώ θα χρειαστείς νέο ενεργειακό πιστοποιητικό (συνεννοήσου τον μηχανικό που έκανε αυτό που έχεις ήδη, δεν θα αλλάξει κάτι δραματικά, απλώς θα γίνει ο υπολογισμός εξοικονόμησης ενέργειας με βάση ποιές παρεμβάσεις θα εντάξεις στο πρόγραμμα). Το κόστος έκδοσης αδειών/αμοιβής ενεργειακού επιθεωρητή επιδοτείται. Προσοχή, δεν μπορείς να ξεκινήσεις εργασίες χωρίς να γίνει το ενεργειακό πιστοποιητικό για την αίτηση ένταξης σου. Συμβουλή μου είναι να συνενοηθείς απο τώρα με τον ενεργειακό επιθεωρητή για να σε κατευθύνει. Εκείνος θα σου πει ποιο θα είναι περίπου και το πραγματικό όφελος σου απο το πρόγραμμα. Μην σε ξεγελάει το ποσό επιδότησης (πχ. 50%), αν υπολογίσεις το επιπλέον ΦΠΑ που θα χρειαστεί να πληρώσεις για κουφώματα κλπ. (επειδή θα πρέπει να φαίνεται νόμιμο όλο το ποσό) ή την υπερκοστολόγηση που κάνουν γιατί η πληρωμή τους απο το πρόγραμμα θα καθυστερήσει για μήνες, θα καταλάβεις ότι το πραγματικό όφελος σου είναι αρκετά χαμηλότερο. Ακόμα, η ένταξη σου μπορεί να καθυστερήσει αρκετά. Ισως και μήνες επειδή δεν είχες το ακίνητο στην κατοχή σου κατά το προηγούμενο έτος. Τέλος, οι εργασίες θα έχουν και αυτές το χρόνο τους. Λάβε το υπόψη σου γιατι η νύφη μπορεί να βιάζεται. 3. Γίνονται εξωτερικές σωληνώσεις αν δεν σας ενοχλεί αισθητικά. 4. Νομίζω η τσιμεντοκονία είναι ακριβότερη από ένα συνηθισμένο πλακάκι και χρειάζεσαι καλό τεχνίτη για να πετύχει. 5. Ναι αλλά να τα έχεις καλά και με τους απο πάνω σου που θα βλέπουν τους σωλήνες σου. 6. Αγνοώ. Αποφασίζεις τι ενεργειακές και λειτουργικές παρεμβάσεις θέλεις να κάνεις στο διαμέρισμα, ελέγχεις για τυχόν βλάβες στον φέροντα οργανισμό που πρέπει να αποκατασταθούν, συζητάς με μηχανικό ή σοβαρή εταιρία για να σε συμβουλέψει και να σου δώσει μια εκτίμηση του κόστους με όσο γίνεται μεγαλύτερη λεπτομέρεια αλλά και εκτίμηση για τα επιπλέον κόστη εργασιών που τυχόν χρειαστούν (πως θα πληρωθούν πχ ενδεχόμενες τροποποιήσεις;). Προσοχή τα υλικά έχουν πολλές ποιότητες και τιμές. Η προσφορά πρέπει να είναι συγκεκριμένη για το ποια υλικά θα χρησιμοποιηθούν (πχ. χρώματα της ..... προιόν ....). Επίσης ο διακανονισμός πληρωμών (προσοχή με τα τιμολόγια και τον ΦΠΑ που θα πρέπει να πληρώσεις και πως θα γραφτεί αυτό στο συμφωνητικό) και το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης εργασιών και εξόφλησης τους είναι κάτι που πρέπει να το συζητήσεις οπωσδήποτε και να αναφέρεται γραπτώς στο συμφωνητικό. Και δεν θα λείπουν οι απαραίτητες ρήτρες φυσικά για καθυστερήσεις ή μη τήρηση όρων του συμφωνητικού. Συνιστώ τέλος να μην έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη σε κανέναν, λάθη γίνονται πάντα και η συχνή παρουσία σου μπορεί να σε γλιτώσει απο προβλήματα που εύκολα θα μπορούσες να αποφύγεις. Να μιλάς όμορφα και καλοπροαίρετα με τα συνεργεία και τον μηχανικό, δίχως να τους "πρήζεις". Αν κάποια θέματα δεν λύνονται με το μαλακό, θα υπάρχει το συμφωνητικό. Μην κάνεις οικονομία σε υλικά που δεν αλλάζουν εύκολα/ποτέ ή σε συμβουλές έμπειρου μηχανικού. Οτι πληρώσεις παίρνεις. Καλή επιτυχία.
    1 point
  18. Ολοκλήρωσα τ ην αίτηση αλλά δεν μου έβγαλε κανένα παράβολο (ούτε οταν πατάω δεξί κλικ το βλέπω)
    1 point
  19. Αίτηση για όρους δόμησης μπορείς να υποβάλλεις στην αντίστοιχη ΥΔΟΜ που βρίσκεται το εν λόγω αγροτεμάχιο μέσα από το e-adeies του ΤΕΕ.
    1 point
  20. Αφήνω αυτό εδώ (το είχα στο αρχείο μου), ίσως βοηθήσει μερικούς.. (δεν ξέρω αν κάποιος το έχει ανεβάσει στο παρελθόν)
    1 point
  21. Καλημέρα Αντιγράφω από τη σχετική νομοθεσία Ν. 2971/01 ΑΡΘΡΟΝ-2 1. Ο αιγιαλός, η παραλία, η όχθη, η παρόχθια ζώνη, το υδάτινο στοιχείο, ο πυθμένας και το υπέδαφος του βυθού της θάλασσας, λιμνοθάλασσας, λίμνης και της κοίτης πλεύσιμου ποταμού είναι πράγματα κοινόχρηστα και ανήκουν κατά κυριότητα στο Δημόσιο, το οποίο έχει υποχρέωση να τα προστατεύει και να τα διαχειρίζεται, σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας και του χωροταξικού σχεδιασμού. ΠΔ /24-4-85 ΑΡΘΡΟ 6 1. Κάθε οικόπεδο για να είναι οικοδομήσιμο πρέπει να έχει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο ή σε χώρο που έχει τεθεί σε κοινή χρήση ..... 4. Σε περίπτωση παραλιακών οικισμών και εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικά με ειδική διάταξη (ή τοπικό ρυμοτομικό σχέδιο), η οικοδομή τοποθετείται σε απόσταση: - Τουλάχιστον 15 μέτρα από την καθορισμένη γραμμή αιγιαλού και οπωσδήποτε μετά τη γραμμή παραλίας. - Τουλάχιστον 50 μέτρα από την εκτιμώμενη γραμμή αιγιαλού αν δεν έχει καθορισθεί η γραμμή αιγιαλού. (και ακολουθούν κάποιες εξαιρέσεις) Από συνδυασμό των ανωτέρω, προκύπτει πως για την οικοδομησιμότητα αρκεί το πρόσωπο στην (εγκεκριμένη) παραλία. Αν, τώρα, κάθε δήμος και ΥΔΟΜ ερμηνεύουν τη νομοθεσία κατά πως τους συμφέρει, είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία
    1 point
  22. ... και όχι μόνο.... Δείτε ΦΕΚ Β 1643 2018 - ΥΑ ΓΙΑ ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ (Εφαρμογή της παρ. η του άρθρου 99 του ν. 4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις») και ειδικά το άρθρο 3, που αναφέρει ακριβώς τι περιλαμαβάνει η ΜΣΕ. Άρθρο 3 (Περιεχόμενο μελέτης στατικής επάρκειας) Η μελέτη στατικής επάρκειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα: α) Έκθεση συλλογής στοιχείων και πληροφοριών β) Έκθεση αποτύπωσης - τεκμηρίωσης γ) Γενικά σχέδια αποτύπωσης του φέροντος οργανισμού και παρουσίασης ενδεχόμενων βλαβών δ) Έκθεση αποτίμησης φέρουσας ικανότητας ε) Τεύχη υπολογισμών, αναλύσεων και ελέγχων .......
    1 point
  23. Για να αναφέρεσαι σε κατά κανόνα αρτιότητα, σημαίνει ότι έχεις πρόσωπο σε εθνική ή επαρχιακή ή δημοτική οδό, ή εν τέλει σε αναγνωρισμένη προ 23 αγροτική οδό. Στο είχα επισημάνει και σε προηγούμενη δημοσίευσή σου να ξεκινάς με ερώτημα που να διαθέτεις πλήρη στοιχεία και να μην τα λες ένα-ένα κάθε φορά. Ξεκίνα λοιπόν με την ακριβή περιγραφή του ακινήτου, για να μην κάνουμε υποθέσεις σε κάθε παράθεση. Στο γενικότερο ερώτημά σου, τα έχουμε ξαναπεί. Αν δεν έχεις προγενέστερο τίτλο και ο χρόνος θανάτου δεν σε καλύπτει, τότε δεν μπορείς να δώσεις "καθαρή" δήλωση Ν. 651.
    1 point
  24. Η γνώμη μου είναι ότι η δήλωση στατικής επάρκειας περιορίζεται στην διαδοκίδωση της στέγης με την επικάλυψή της και όχι σε όλο το κτίριο, Η προηγούμενη απόφαση του 2018 έγραφε για στατική μελέτη (ακόμη χειρότερα). Αν ήθελαν να αναφέρεται η δήλωση σε όλο το κτίριο ας το έγραφαν. Αφού δεν το έγραψαν επιλέγουμε το ευμενέστερο σενάριο.
    1 point
  25. Εκδόθηκε νέα απόφαση περί Ε.Ε.Δ.Μ.Κ. του άρθρου 29. Η συζήτηση συνεχίζεται εδώ
    1 point
  26. Τελικά έχουμε καταλήξει να συμφωνούμε όλοι στις παραγράφους για τοπογραφικό, δηλώσεις ανάθεσης κλπ και στα πολύ σοβάρα να μην ξέρουμε τι μας γίνεται. Σε περίπτωση ανακατασκευής στέγης με ΕΕΜΚ, απαιτείται Στατική Μελέτη, όμως κανείς δεν μπορεί αν απαντήσει αν πρόκειται για όλο το κτίρο ή μόνο της στέγης. Ποιος θα μας δώσει αυτή την τόσο σοβαρή απάντηση;
    1 point
  27. κστ) Για την ανακατασκευή στέγης, κατατίθενται: 1) Τοπογραφικό διάγραμμα ή αντίγραφο του τοπογρα- φικού διαγράμματος, κατά τα οριζόμενα στην περ. ε της παρ. 3 του άρθρου 1. 2) Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στην οποία αναφέρεται ότι αυτή έχει τις ίδιες διαστάσεις, ότι δεν μεταβάλλεται ο όγκος της, ότι δεν αυξάνεται το τελικό ύψος του κτιρίου, και της στέγης και ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. 3) Σχέδια κάτοψης, όψης και τομής σε 1:100 ή 1:50. 4) Στατική μελέτη. Δεν διυκρινίζεται αλλά δεν έχει λογική από τη στιγμή που βεβαιώνεις ότι η στέγη θα έχει ίδιες διαστάσεις, ίδιο ύψος και όγκο και ότι δεν θίγονται φέροντα στοιχεία κτιρίου να ζητείται έλεγχος υπάρχοντος. Κατά τη γνώμη μου με τη στατική μελέτη, εννοεί τη στατική μελέτη διαδοκίδωσης στέγης.
    1 point
  28. Προσωπικά καταλήγω ότι πρέπει ο έλεγχος για την επιλογή κατηγορίας να γίνεται μόνο με το τμήμα των αυθαιρέτων που παραβιάζουν τα μέγιστα μεγέθη δόμηση/κάλυψη/ύψος (περίπτωση 2) και όχι με τη συνολική επιφάνεια των αυθαιρέτων (περίπτωση 1). Παράδειγμα: όροι δόμησης 100,00τμ , ΟΑ 50,00τμ και αυθαίρετα 70,00τμ. 1 περίπτωση: 70,00/100,00=0,70 => κατ.5 2 περίπτωση: [(50,00+70,00)-100,00]/100,00=0,20=>κατ.4 **Πιστεύω ότι με την δεύτερη περίπτωση πρέπει να πάμε και ότι αυτή "θα πρέπει" να είναι η σωστή ερμηνεία. (**αυτό το γράφω γενικά και όχι για το συγκεκριμένο παράδειγμα που μιλάμε εδώ).
    1 point
  29. ^To Α106 αφορά και τα αυθαίρετα του 2019 όπως ρωτούσε ο OP; Γιατί έχουν ονομάσει το κεφάλαιο "ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ 28η.7.2011", και αν είναι λάθος ο τίτλος τους θα τους μαλώσω.
    -1 points
  30. Από το 96 έως το 111 το κεφάλαιο ονομάζεται "προ του ..2011". Ο OP ρωτούσε για αυθαίρετο του 2019. Υπέθεσα ότι πιθανόν ο vasilis01 αμέσως προηγουμένως να ρωτούσε για τέτοιο αυθαίρετο και αναρωτιέμαι αν το 106 αφορά και εκείνα (που βγάζει λάθος τον τίτλο τους κεφαλαίου).
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.