Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. Vasili

    Vasili

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      714


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.043


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Γεια σου. Η αποθήκη αυτή δεν είχε προβλεφθεί στη Ο.Α. και είναι εκτός νομίμου περιγράμματος. Επίσης μέρος της βρίσκεται εντός Δ (2.50 μ) . Εχεις 2 επιλογές: α) Αν πρόκειται για ισόγεια βοηθητική αποθήκη με εμβαδόν μέχρι 15 τμ και μέσο ύψος μέχρι 2.50 μ τοτε την υπολογίζεις ως Κατηγορία 3. β) διαφορετικά την υπολογίζεις με την κλασσική μέθοδο Κάνεις 2 ΦΚ (επειδή εχει τμήμα εντός Δ και τμήμα εκτός με διαφορετικούς συντελεστές) στο πρώτο υπολογίζεις το μέρος του είναι εντός Δ με ΥΔ,ΥΚ,Εντός Δ και στο δεύτερο υπολογίζεις το μέρος που δεν είναι εντός Δ με ΥΔ,ΥΚ Επίσης αν πρόκειται για ισόγεια βοηθητική αποθήκη τότε την καταχωρείς με μειωτικό συντελεστή 0.5. Οι υπολογισμοί των αυθαίρετων χώρων πρέπει να γίνονται σε σύγκριση με τις εγκεκριμένες μελέτες (επομένως περίγραμμα) και όχι απλώς με το εμβαδόν.
    3 points
  2. Στα πολύ σωστά του συναδέλφου να προσθέσω απλά ένα γενικό σχόλιο επειδή φαίνεται ότι δεν το έχεις ξεκαθαρίσει. Όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές και στο φόρουμ, η σύγκριση για την εύρεση των αυθαιρέτων κατασκευών δε γίνεται με βάση τα απόλυτα αριθμητικά μεγέθη της άδειας αλλά με τις εγκεκριμμένες μελέτες αυτής. Δηλαδή, αν έχεις μια άδεια για κτίριο 10x10=100τμ. και στην πράξη κατασκευάστηκε κτίριο 20x5=100τμ. δεν θα πεί ότι δεν έχεις υπέρβαση επειδή τα τελικά τμ. ταυτίζονται αριθμητικά. Ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης είναι να βάζεις το περίγραμμα της υφιστάμενης κατάστασης πάνω στο περίγραμμα της άδειας. Ότι εξέχει από το περίγραμμα της άδειας τακτοποιείται ως αυθαίρετο. Τυχόν μη υλοποιημένα τμήματα δεν θεωρούνται αυθαίρετα.
    1 point
  3. Πρόβλημα στο σύστημα συνάδελφε και εμένα τώρα αυτό μου βγάζει. Ας ελπίσουμε να διορθωθεί σύντομα
    1 point
  4. Θα βάλεις τα 8τ.μ. με υπέρβαση δόμησης, υπέρβαση κάλυψης και παραβίαση Δ
    1 point
  5. απλα ξεκινησε απο τις οριοθετησεις στο Πήλιο αλλά, αφορά "...και σε εκατοντάδες άλλους οικισμούς της Ελλάδας, με πράξεις της διοίκησης (υπουργείου, νομαρχών κλπ)" [διαβασε τα σχολια για την αποφαση απο την κα Μπακλατσή]
    1 point
  6. Υπόψη ότι η εσωτερική μόνωση, εκτός του ότι δεν αφαιρείται, δεν κατασκευάζεται κιόλας ... Οι υπάλληλοι υπηρεσιών στο χαρτί και στο μολύβι μπορεί να σχεδιάζουν και να προσθαφαιρούν τα πάντα, όμως ο ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός θα πρέπει να κατασκευάσει τον τοίχο με ενδιάμεση μόνωση και μετά στα δοκάρια με εξωτερική. Αυτό και μόνο είναι κύριος λόγος (κίνητρο) για να απαγορευθεί εντελώς η εσωτερική θερμομόνωση. Όταν θα κουνήσει ξανά, θα είναι πολλοί οι τοίχοι που θα χαιρετήσουν το φάτνωμά τους και είναι εξαιρετικά απίθανο να βρεθεί από κάτω ο υπάλληλος που το πρότεινε ...
    1 point
  7. Βασικά νομίζω πως το ερώτημα σου αφορά την ενότητα για τα αυθαιρετα και όχι την Τοπογραφική. 1ον Στο σύνολο του γεωτεμαχίου πέραν των δικών σας κάθετων τμημάτων έχει βγει έστω μία Οικοδομική Άδεια στο παρελθόν? Αν ναι αφορά όλο το γεωτεμάχιο και το υπολογίζει σαν να έχει Άδεια και δεν είναι απαιτητό νέο τοπογραφικό παρά μόνο αν ο μελετητής το κρίνει αναγκαίο Αν όχι κάθε Τοπογραφικό που θα κάνει θα πρέπει να έχει τις ελάχιστες σήμερα απαιτούμενες προδιαγραφές και φυσικά εξάρτηση ΅ΕΓΣΑ 2ο περί όλου του γεωτεμαχίου κλπ απάντησε σαφέστατα ο Δημήτρης 3ον Νεότερη καταμέτρηση πρακτικά σημαίνει Μετρά Υφιστάμενη Κατάσταση και την δείχνει ως έχει. Οποιασδήποτε διαφορά ή μη με τίτλους δεν είναι ζήτημα να το λύσει η υπαγωγή στις διατάξεις του 4495 αλλά οι διαδικασίες των τίτλων… εκτός φυσικά αν υπάρχουν τέρατα (άλλα σχήματα, άλλες θέσεις, κίνδυνος μη ταύτισης κλπ ….) Υ.Γ. ενημέρωσε τον συνεργάτη σου να ρωτάει ο ίδιος και να μη είναι ντροπαλός.
    1 point
  8. α] το 1992 απαγορευθηκε η συσταση καθετων β] υπαρχει πιθανοτητα, λογω κλήρου, να εχει δοθει αδεια απο Νομαρχη/ΕΟΤ κλπ. θα το γραφει στο συμβολαιο μεσα. γ] Οι παρανομες συστασεις, εχουν νομιμοποιηθει με το 98 παρ. 1 του 4495 δ] γραφει στο συμβολαιο οτι στην καθε καθετη, αναλογει σδ ίσος με τα χιλιοστα. Ετσι ειναι το λογικο. ε] για την αποκλιση, δες στο 39 του 4495. ------------------- "σαν την Χαλκιδικη δεν έχει..." παλι θα ξαναέχει
    1 point
  9. απο την παληα εγκυκλιο Κατσιγιαννη, ισχυει αυτο 2. Σε περίπτωση κληρονομιάς ή κληροδοσίας ο χρόνος θανάτου του κληρονομημένου. Στις περιπτώσεις εξ αδιαθέτου κληρονομίας όταν η δήλωση αποδοχής κληρονομιάς έχει γίνει μετά το χρόνο της κατά παρέκκλισης αρτιότητας και δεν υπάρχει προγενέστερος τίτλος που αποδεικνύει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα, για το χρόνο δημιουργίας του οικοπέδου θα λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος θανάτου του κληρονομημένου. https://www.michanikos.gr/forums/topic/596-χρόνος-δημιουργίας-οικοπέδου/?do=findComment&comment=337308
    1 point
  10. Καλησπέρα-Δεν υπάρχει λόγος να δηλωθούν!Μόνο να καταγραφούν ως προϋφιστάμενα για να δηλωθεί ότι εξαιρούνται της επιβολής κυρώσεων,και για την ολοκληρωμένη έννοια της υπαγωγής που αναφέρει τα στοιχεία νομιμότητας όλων των κτισμάτων επί του οικοπέδου. -εννοώ ότι καταγραφή των προϋφ.83 θα γίνει στην Τεχνική σου έκθεση αναλυτικά με τις επιφάνειες τους κλπ.,αλλά δεν υφίσταται θέμα δήλωσης αυτών που εξαιρούνται από κατεδάφιση ως αυθαίρετα-εξαιρούνται.
    1 point
  11. - πότε εγινε η συσταση? -έχει μεταγραφεί το συμβολαιο? κατα τα λοιπα, αρθρο 98 παρ. 1..."θεωρουνται εξ υπαρχης εγκυρες και ισχυρες συστασεις κλπκλπ" Οπότε , δεν απαιτειται να εχουν χτισει "ολοι", αλλά να υπαρχει ηδη συσταση, και θα συνδυασθει με το αρθρο 107 παρ. 2 Υπαρχει διαταξη που οριζει οτι, εάν ειναι αδυνατη η αποτυπωση ολων των κτισματων, κανεις σχετικη μνεια. Για το γηπεδο θεωρω οτι πρεπει να γινει πληρης αποτυπωση, αφου εισαι εκτος σχεδιου και χωρις αδεια. και εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/59534-τοπογραφικό-συμβολαίου/?do=findComment&comment=1073799
    1 point
  12. Μίλησα με τον κ. Κατσαρίδη στο ΥΠΕΚΑ και μου είπε ότι μπορεί το πρόστιμο να πληρωθεί μέσω web banking, κατά προτίμηση στην Εθνική. Δοκίμασα στην Εθνική και δεν αναγνώριζε τον παλιό κωδικό του Ν.3843/2010, το ίδιο και στην Alpha, στη Γιούρομπανκ όμως και στην Πειραιώς τον δέχεται από ό,τι βλέπω, και συγκεκριμένα στη Γιούρομπανκ στο πεδίο αναζήτησης: "Πληρωμή Πράσινο Ταμείο-ΕΠΔΡΧ", που σημαίνει Ειδικό Πρόστιμο Διατήρησης Ρυθμιζόμενων Χώρων (όχι ΕΕΠΡΑ, δηλαδή Ενιαίο Ειδικό Πρόστιμο Ρύθμισης Αυθαιρέτων, γιατί αυτό αφορά το Ν.4495/2017). Έφτασα δηλαδή ένα βήμα πριν πατήσω πληρωμή χωρίς να βγάλει μήνυμα λάθους, όπως γίνεται όταν ο κωδικός πληρωμής δεν αναγνωρίζεται πριν την επιβεβαίωση πληρωμής. Μάλλον αυτή είναι η λύση για οσους θέλουν να ξοφλήσουν με τον 3843/2010. Λογικά στη Γιούρομπανκ και στην Πειραιώς θα μπορεί να γίνει και στο ταμείο η δουλειά. Στις άλλες δύο μην το επιχειρήσετε, δεν θα βγάλετε άκρη.
    1 point
  13. άρθρο 2 91. Ύψος στέγης είναι η μεγαλύτερη κάθετη απόσταση από το σημείο έδρασής της έως το ανώτατο σημείο της και αν δεν ορίζεται διαφορετικά, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 2,00 μ. από το ανώτατο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής.
    1 point
  14. Ιούλιε, το " + 2μ στέγη", έβγαινε από το άρθρο 16 παρ. 1γ του ΓΟΚ '85. Στον ΝΟΚ στο άρθρο 19 παρ. 2ζ, δεν γίνεται καμία αναφορά για μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος στέγης.
    1 point
  15. Συνάδελφοι προβληματίζομαι για το εξής θέμα: Σε περιοχή που υπάρχει πράξη εφαρμογής το σύστημα συντεταγμένων είναι το UTM 3. Οι συντεταγμένες με τα τελικά οικόπεδα και τα εμβαδά ως γνωστόν υπάρχουν κατατεθειμένα στις πολεοδομίες και είναι συγκεκριμένα. Όμως σε περίπτωση που χρειαστεί να εκδοθεί ΚΗΔ για να επισυναφθεί σε κάποια πράξη Ιπχ πωλητηριο συμβόλαιο) πρέπει το διανυσματικό αρχείο να είναι σε συντεταγμένες ΕΓΣΑ. Αν και εφόσον γίνει μετατροπή του συστήματος UTM σε ΕΓΣΑ θα υπάρχουν αποκλίσεις τόσο στις αποστάσεις όσο και στα εμβαδά, όχι μόνο στα όρια του οικόπεδου που αφορά κάθε φορά αλλά και σε όλα τα στοιχεία που εμφανίζονται σε ένα τοπογραφικό διάγραμμα (οικοδομικές γραμμές, κτίρια κτλ). Και κάνω λοιπόν τις εξής ερωτήσεις: Σε ποιο σύστημα συντεταγμένων θα μετράμε? Στο ΕΓΣΑ για να είμαστε σύννομοι με τις προδιαγραφές του Κτηματολογίου ή με το UTM για να είμαστε σωστοί ως προς τα στοιχεία της Πράξης Εφαρμογής? Διότι μέχρι να γίνει υποχρεωτική η έκδοση ΚΗΔ οι συμβολαιογράφοι και η πολεοδομία αρκούνταν στο να υπάρχει πινακάκι δίπλα από την πινακίδα με την απλή μετατροπή των συντεταγμένων UTM σε ΕΓΣΑ. Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό και αν και εφόσον θέλουμε να είμαστε ακριβείς σε αυτά που δίνουμε σε πελάτες, συμβολαιογράφους και υπηρεσίες θα πρέπει να βρεθεί μια λύση. Υ.Γ: Στο κτηματολόγιο που έθεσα το θέμα αρκέστηκαν να πούνε ότι το topo_prop πρέπει να είναι σε ΕΓΣΑ....αδιαφορώντας παντελώς για τις αποκλίσεις στο εμβαδόν και τις διαστάσεις...κοινώς ΘΥΣΙΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΕΓΣΑ!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.