Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.572


  2. KOSTAS56

    KOSTAS56

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      284


  3. lamlos

    lamlos

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      179


  4. tettris

    tettris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.087


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Το να είναι ο επιβλέπων και κατασκευαστής είναι το καλύτερο που μπορεί να συμβεί για την ποιότητα του έργου . Γιατί το ίδιο πρόσωπο έχει όλες τις ευθύνες και δεν μπορεί να τις ρίξει ο ένας στον άλλον . Ακόμα ο διττός ρόλος επιβάλλει καθημερινή παρουσία στην οικοδομή , ενώ αλλιώς υπάρχουν θέματα συχνά οικονομικά . Αλλωστε το γεγονός ότι κατασκευαστής γινόταν ο καθένας με λεφτά , δεν ήταν σωστό και αυτό ευθύνεται για πολλά από τα προβλήματα των κατασκευών στην χώρα μας . Το ΤΕΕ από το 1977 είχε θέσει το θέμα του ΜΗΚΙΕ , αλλά 43 χρόνια μετά δεν έχει γίνει τίποτα . Και τώρα δεν πρόκειται να γίνει , ούτε θα έχει και νόημα , αφού πλέον οι μικροί κατασκευαστές τελειώνουν και μεγάλες εταιρείες όπως στο εξωτερικό θα κάνουν ένα νέο καρτέλ και θα διαμορφώνουν την αγορά . Μαζί με τους μικρούς κατασκευαστές θα εξαφανιστούν και σχεδόν όλα τα μικρομάγαζα που κινούνταν από το κύκλωμα της οικοδομής , αφού οι ανακαινίσεις και οι επισκευές δεν μπορούν να τα συντηρήσουν , ενώ οι μεγάλες εταιρείες θα φέρνουν υλικά και προϊόντα απ΄ ευθείας από εργοστάσια και βέβαια οι δυνατότητες επιλογής υλικών από τους αγοραστές θα είναι ελάχιστες έως μηδενικές . Το σκηνικό αυτό που στήθηκε από το 2010 με την μείωση του ΦΜΥ από το 11 στο 3 % και την αύξηση του ΦΠΑ από το 16 στο 24 % είχε ακριβώς αυτό τον σκοπό . Το μάζεμα της αγοράς σε λίγα χέρια .
    2 points
  2. 2.959 downloads

    Συνηθισμένα και ασυνήθιστα hatch patterns για σκυρόδεμα , γρασίδι , πέτρα , κεραμίδι, τούβλο , πλακάκι , παρκέ . Τοποθετείστε τα στο φάκελλο SUPPORT ο οποίος βρίσκεται μέσα στο φάκελλο που εγκαταστήσατε το Autocad. Πιστεύω να τα βρείτε ενδιαφέροντα
    1 point
  3. Πολυ λυπάμαι που δεν βρίσκουμε μπροστά σε PC αλλα σε ένα απαισιο τηλέφωνακι με λίγο Ίντερνετ. Δεν μπορώ να γράψω όσα θελω εδώ να γράψω. Κρίμα. Αυτα που γράφει παραπανω ο συνάδελφος πρεπει φίλε συναδελφε Συντονιστή να διαγράφονται αμεςως. Αν και η στάση σου ήταν σωστή. Θεωρώ πως το θεμα που μπήκε παραπανω ειναι πολυ σοβαρό, πως δηλαδή πρεπει ο μηχανικός να κρίνει ποτε ένα οικοπεδο αν και άρτιο κα οικοδομήσιμο θα πρεπει να τεθεί στην διαδικασία της πράξης τακτοποίησης και αναλογισμού. Μπήκε αρκετές φορές το θεμα αυτο. Μαλιςτα ο φίλος Δημήτρης ανέβασε , ισως και δυο φορές , την μπροσούρα που έχει ως θεμα "πράξεις τακτοποίησης και αναλογισμού" . Ειναι ενα πολυ χρήσιμο βοήθημα. Όσοι υπογράφουν την δήλωση 651/77 πρεπει να το μελετήσουν. θα προσπαθήσω αργότερα να επανέλθω στο θεμα.
    1 point
  4. Ακριβώς, αυτή τη συζήτηση επιδίωκα. Για την εξ ολοκλήρου αυθαίρετη κατασκευή δεν συζητάω για απαλλαγή. Προφανώς. Στην παραπάνω περίπτωση όμως έχουμε και νόμιμη κατασκευή και επί πλέον σύμφωνα με την περιγραφή του BAS, όμοια με την αυθαίρετη. Αναρωτιόμουν επομένως μήπως μια τεχνική έκθεση που συγκρίνει τον τρόπο κατασκευής του αυθαίρετου με το νόμιμο τμήμα και σύμφωνα με την οποία δεν προκύπτει επιβάρυνση της νόμιμης ή ανεπάρκεια της αυθαίρετης (λόγω κατασκευαστικής ομοιότητας) αρκεί για να απαλλάξει το ακίνητο από ΜΣΕ. Δε λέω ανασφαλής η προσέγγιση και γενικά συμφωνώ μαζί σας, αλλά αυτό που μάλλον διαπιστώνεται είναι ότι σε "περίεργες" περιπτώσεις, που ίσως φλερτάρουν με την απαλλαγή, μάλλον το βάρος πέφτει στον μηχανικό, που θα πρέπει να επιλλέξει: Α) στην απαλλαγή από ΜΣΕ που γενικά οι ασάφειες του νόμου τον κατευθύνουν ή Β) στη ΜΣΕ με περισσότερο από πιθανές στατικές ενισχύσεις που θα επιβαρύνουν τον ιδιοκτήτη. Όσο και αν η (Β) επιλογή δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί για τις συνέπειές της, οι ενισχύσεις δεν είναι εύκολο θέμα για να "χωνευτεί" από τον ιδιοκτήτη και στη θεωρία και στην πράξη. Τέτοια "περιέργη" είναι και η περίπτωση που αναφέρω μερικά posts πιο πάνω (αν έχετε τον χρόνο να διαβάσετε), όπου ναι μεν έχει εκδοθεί κανονική άδεια προσθήκης ορόφου και η αυθαιρεσία είναι βασικά κλείσιμο του η/υ χώρου, αλλά σαν κατασκευή το κτίριο μάλλον χρίζει μελέτης ΣΕ, η οποία αν γίνει, σίγουρα θα απαιτήσει ενισχύσεις.
    1 point
  5. Αν το κριτήριο απαλλαγής της προσαύξησης των κατακόρυφων φορτίων δεν εφαρμοστεί στην υφιστάμενη νόμιμη θεμελίωση (δηλ. όταν επιβαρύνεται η υφιστάμενη θεμελίωση και για το σύνολο των φορτίων της αυθαίρετης κατασκευής), θα δημιουργηθούν οι παρακάτω αρρυθμίες (νομικές, δεοντολογικές δομοστατικές) για μια δεδομένη αυθαίρετη ισόγεια κατασκευή, η οποία ανεγέρθηκε με τις ακόλουθες τρεις διαφορετικές εκδοχές : (α) Ως στατικά εξαρτημένη ισόγεια προσθήκη κατ' επέκταση νόμιμου κτίσματος → Να πάρει απαλλαγή με το κριτήριο του 20%?? Αν ναι, το (β) και (γ) πως θα αντιμετωπιστεί?? (β) Ως στατικά ανεξάρτητο ισόγειο κτίσμα σε οικόπεδο που υφίσταται νομίμως ανεγερθέν κτίσμα (το ίδιο με την περίπτωση (α)) (γ) Ως εξ' ολοκλήρου αυθαίρετη ισόγεια κατασκευή, δηλ. σε οικόπεδο που δεν έχει εκδοθεί Ο.Α. Οπότε, μάλλον συμφωνώ με την Χριστίνα ότι θα πρέπει να ελέγχεται το κριτήριο αυτό σε αυθαίρετες προσθήκες καθ' ύψος νόμιμου κτίσματος. Γενικά, χωράει αντίλογος οπότε το συζητάμε.
    1 point
  6. Καταλαβαίνουμε την αγωνία σας και την συμμεριζόμαστε.Αλλά πρακτικά,θα σας συμβούλευα, με κάθε καλή προαίρεση,να απευθυνθείτε απευθείας στον μηχανικό σας,γιατί πρόκειται για διαδικασίες που ο ίδιος θα πρέπει να ακολουθήσει και για τις οποίες απαιτείται άμεση επικοινωνία με την Πολεοδομία.Συνεπώς,μην αγχώνεστε,υπάρχουν λύσεις για όλα τα θέματα,αλλά θεωρώ ότι το να σας δώσουμε γενικευμένες απόψεις εδώ στο forum δεν σας εξυπηρετεί.Είναι αρμοδιότητα του συναδέλφου στον οποίο θα αναθέσετε τις εργασίες,να συγκεντρώσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την συνέχιση των εργασιών.😊
    1 point
  7. Μοιάζει για διάταξη ΓΟΚ 73. Αν θες ανέβασε σχέδιο μήπως βγάλουμε κάποια άκρη. Στον τότε ΓΟΚ έβλεπες ακόμη και οι χώροι που ήταν ανοιχτοί (όπως με ΓΟΚ 85 ονομάστηκαν Η.Χ) να μετράνε στην κάλυψη και στην δόμηση. Η ως τώρα άποψη που έχουμε στο φόρουμ για τέτοιες περιπτώσεις είναι ότι αν ένας χώρος προσμέτρησε στη δόμηση-κάλυψη (συνήθως με ΓΟΚ 73 όπως πχ ανοικτές στεγασμένες βεράντες κλπ) είναι το πρόστιμο για το κλείσιμο να υπολογίζεται με αναλυτικό.
    1 point
  8. Για όσο το δυνατόν αποδοτικότερη θερμομόνωση τα κίνητρα είναι 3, κατά σειρά βαρύτητας, να μην επηρεάζει : 1) κάλυψη, 2) δόμηση, 3) πλάγιες αποστάσεις. Το τελευταίο σφραγίζει και την ισότητα ή μάλλον την αναγκαιότητα για ισονομία με τα υπάρχοντα κτήρια που μονώνονται. Αυτό που πρέπει να διορθωθεί είναι το μέχρι τώρα λάθος του ΝΟΚ να αφαιρείται η θερμομόνωση από την κάλυψη και από την δόμηση ταυτόχρονα (εξ' ανάγκης του κανονισμού) πράγμα που δεν μπορεί να γίνεται για την εσωτερική (πάλι εξ' αιτίας του κανονισμού). Αν ελευθερωθεί ταυτόχρονα από την κάλυψη (που συνήθως είναι το μεγάλο ζόρισμα) και τη δόμηση ορίζοντας ότι μέχρι 15 εκ. είναι επένδυση που δεν συμπεριλαμβάνεται στο κτήριο, τότε τα πράγματα γίνονται απλούστερα. Τότε θα τη βάζουμε πάντα εξωτερική (ως προτιμώμενη), στο κατάλληλο πάχος (για τα ελληνικά δεδομένα μέχρι 15 εκ. το πάχος είναι πλούσιο), ενδεχομένως και στη μεσοτοιχία ως αντισεισμικό αρμό (λύνουμε και το πρόβλημα του κενού) και δεν θα μας απασχολεί στους υπολογισμούς ή στη σύγκριση των δικαιωμάτων με τα υπάρχοντα κτήρια. Για τα κέρδη σε εσωτερικούς χώρους ή σε καλές κατασκευαστικές πρακτικές δεν θα αναφερθώ ώστε να μη μακρύνουμε τη συζήτηση. Για τις ιδιαίτερες καταστάσεις όπως οι φέρουσες ή οι τοίχοι από φυσικά υλικά μπορεί να δοθεί επιπλέον πάχος (στο ήδη υπάρχον γι΄αυτές κίνητρο) ως δωρεάν συντελεστής δόμησης ή (ακόμη καλύτερα) ορίζοντας ότι τα πρώτα 15 εκ. αυτών των τοίχων θεωρούνται επένδυση. Στο πνεύμα αυτό είναι και οι προτάσεις που κατέθεσα στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο ...
    1 point
  9. απλα ξεκινησε απο τις οριοθετησεις στο Πήλιο αλλά, αφορά "...και σε εκατοντάδες άλλους οικισμούς της Ελλάδας, με πράξεις της διοίκησης (υπουργείου, νομαρχών κλπ)" [διαβασε τα σχολια για την αποφαση απο την κα Μπακλατσή]
    1 point
  10. να υποθέσουμε ότι έχεις συντάξει την δήλωση 651 σε Τοπογραφικά !!! για να δίνεις τόσο εμπεριστατωμένη συμβουλή ....
    1 point
  11. Θα γράψεις και τους λόγους που απαλλάσσεται σύμφωνα με το άρθ.99 και την εγκύκλιο 2. Οτι είναι <25,00μ2 κλπ
    1 point
  12. καλημερα..... θα ηθελα να ρωτησω το εξης: εχω υπογειο νομιμο με οικ. αδεια και θελω ενα τμημα του να το κανω αλλαγη χρησης απο αποθηκη βοηθητικο χωρο σε κατατσημα κυριο χωρο.........Πως θα το υπολογησω συμφωνα με το αρθρο 100 σαν μετρα ή συμφωνα με το αρθρο 81 πολεοδομικη παραβαση του 4495;;;;;;;;
    1 point
  13. Έχεις διαφορετική διαμερισμάτωση γιατί βάσει εγκεκριμένου σχεδίου δυο διαφορετικές ιδιοκτησίες γίνονται μια. Δεν είναι διαφορετική διαρρύθμιση και δεν έχει σχέση ότι δεν υπάρχει σύσταση. Αν κατάλαβα καλά αυτό που περιγράφεις: Έχεις διαφορετική διαμερισμάτωση υπογείου και ίσως κάποιες εργασίες με αναλυτικό για την ενοποίηση με το ισόγειο (σκάλα, άνοιγμα τρύπας κλπ) (θεωρώ ότι δεν υπολογίζεις το w.c. στο υπογειο ως κύριο χώρο αλλά ως βοηθητικό) Υπέρβαση δόμησης για την αλλαγή χρήσης από βοηθητικό σε κύριο. Η διαμερισμάτωση δεν είναι με τίποτα κατηγορία 3 θα είναι μάλλον 4 εφόσον είναι μετά το 1983 Μην κάνετε διαδοχικές δημοσιεύσεις. Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου ή για να συμπληρώσετε το μήνυμα που δημοσιεύσατε, χρησιμοποιείστε την εντολή "Επεξεργασία" (Τα μηνύματά σας έχουν συγχωνευτεί). Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Pavlos33
    1 point
  14. Το άλλαξα επειδή είναι θέμα ιδιωτών, για να μην παρεξηγεί ο ανυποψίαστος κόσμος που δε διαβάζει όλες τις απαντήσεις. Καταλαβαίνω ότι σε ενοχλεί ότι φαίνεσαι σαν ξεκάρφωτος να απαντάς σε κάτι που δεν ειπώθηκε και το σέβομαι αλλά μια εναλλακτική λύση είναι να άλλαζες το δικό σου αλλά καταλαβαίνω ότι προτιμάς να φαίνομαι εγώ λάθος από το να κάνεις κάτι τέτοιο έστω και αν παρεξηγήσει ο κόσμος που δε θα διαβάσει όλες τις απαντήσεις. Έχεις αλλάξει την αρχική σου απάντηση 4-5 φορές και κάνεις διορθώσεις στο κείμενο σου με βάση τις απαντήσεις των επόμενων και όχι μόνο αυτό αλλά έχεις και απαίτηση “εναλλακτική λύση” να αλλάζουν και οι επόμενοι. Αν επαναληφθεί αυτή η τακτική θα λάβεις ποινή. Αν σε κάποιο ζήτημα δεν γνωρίζουμε να απαντήσουμε είναι πιο καλά να μη γράψουμε. Οι λάθος συμβουλές προς τρίτους είναι χειρότερο απο καθόλου συμβουλές. Didonis
    -1 points
  15. Τουλάχιστον η πρώτη περίπτωση που περιγράφεις το λέει μόνη της ότι γράφεις άρτιο και οικοδομήσιμο από τη στιγμή που ο ίδιος ο νόμος γράφει "αν είναι άρτιο/οικ. δεν δομείται στην περίπτωση ....". Εν πάση περιπτώσει δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα από τη στιγμή που δεν υποχρεώνεσαι να γράψεις μόνο μια φράση. Κοινώς: γράψε και παρατήρηση που αναλύει ακριβώς ό,τι σκέφτεσαι περί μη "πρακτικής οικοδομησιμότητας".
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.