Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      16

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.009


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.771


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Συμφωνώ ότι οι βάσεις διαμορφώνονται, ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια, κι απο την οικονομική κατάσταση του εκάστοτε νοικοκυριού. Παρατηρείται επίσης ιδιαίτερα ο εκαστοτε υποψήφιος να επιλέγει σχολή όχι με βάση το αντικείμενο αλλά με βάση την πόλη. Εξ ου και το μεγάλο χάσμα μεταξύ κέντρου κι επαρχίας. Απο κει και πέρα, εστιάζοντας στο σινάφι μας, ΠΜ, η κατακόρυφη πτώση που παρατηρείται από το 2013 κυρίως και μετά είναι λογική αν και λάθος όσον αφορά το κομμάτι της επιστήμης. Από την άλλη, παράλογο ήταν και το 19300 του ΕΜΠ το 2010 νομίζω. Όταν ακόμη στην ελληνική κοινωνία επικρατούσε η άποψη ότι η κρίση θα ξεπεραστεί γρήγορα και ειδικά μέσω της οικοδομής. Το επάγγελμα ήταν ιστορικά "κληρονομικό". Παιδιά μηχανικών γίνονταν μηχανικοί. Συνήθως δε τα παιδιά μηχανικών έχοντας κάποια οικονομική άνεση μπορούσαν να προετοιμαστούν κατάλληλα ώστε να γράψουν ένα βαθμό καλό ή άριστο με αποτέλεσμα οι βάσεις να βρίσκονται ψηλά ειδικά σε ΕΜΠ, ΑΠΘ, Πάτρα. Απο την άλλη, η πάγια αντίληψη της ελληνικής κοινωνίας ότι μηχανικός=λεφτά με φούντες, οδηγούσε και άλλους άριστους μαθητές να επιλέξουν το αντίστοιχο επάγγελμα συνεπικουρούμενο από το γεγονός ότι στο αντικείμενο του ΠΜ η Ελλάδα αντικειμενικά διαθέτει (μάλλον διέθετε) απ τα κορυφαία ακαδημαϊκά δυναμικά παγκοσμίως. Όμως, εφόσον η κρίση μας πήρε μπάλα, οικοδομές δε χτίζονται, έργα υποδομής γίνονται ελάχιστα, κι οι πλειοψηφία ασχολούμαστε με αυθαίρετα ΠΕΑ και κακοπληρωμένα χαμαλίκια, αφενός πολλά παιδιά μηχανικών δε γίνονται πλέον μηχανικοί, τουλάχιστον πολιτικοί, αφετέρου οι καλοί μαθητές ρωτώντας και βλέποντας πάνε σε κάτι με καλύτερη αποκατάσταση. Ως αποτέλεσμα οι σημερινοί εισακτέοι είναι: 1. μικρό ποσοστό παιδιών μηχανικών, 2. ένα ελάχιστο ποσοστό που πραγματικά το γουσταρει το επάγγελμα (<5% εισέρχεται σε μια σχολή ξέροντας τί ακριβώς είναι επιστημονικά επαγγελματικα κλπ) 3. ένα κομμάτι σχετικά καλών μαθητών προς μετρίων (12-17) οι οποίοι έγραψαν και είτε δεν πιάνουν κάτι άλλο είτε έρχονται για τον τίτλο και τη ψευδαίσθηση οτι ένας ΠΜ πάντα θα βρει την άκρη (μπορεί ναι, μπορεί και όχι) 4. Ένα κομμάτι κακών μαθητών που απο το πουθενά βρίσκονται να σπουδάζουν σε πολυτεχνικό τμήμα. Διότι κάποιος που γράφει 5000 μόρια ούτε μέτριος μπορεί να θεωρηθεί ούτε και ικανός να ανταπεξέλθει απαιτήσεις πολυτεχνείου σε θέμα μαθημάτων. Μονη εξαίρεση αν είναι τόσο ιντιγκο που έγραψε 20 μαθηματικά και 0 στα υπόλοιπα. Που αυτά δε γίνονται... Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και το γεγονός ότι για μια 20 ετία (κάτι πάει να γίνει τώρα τελευταία) το επάγγελμα ΔΕΝ ήταν στην αιχμή της τεχνολογίας. Επίσης, ότι σημαντικό ποσοστό μελών ΔΕΠ κυρίως από ΑΠΘ και Πάτρα έφυγε σε πανεπιστήμια του εξωτερικού με ότι αυτό συνεπάγεται για τα εδώ ιδρύματα. Στο δια ταύτα, η ιστορία θα δείξει και που θα σταματήσει αυτή η κατρακύλα και τι συνέπειες θα έχει στο μέλλον. Υ.Γ Ο γράφων εισακτέος 2007 έχει να δηλώσει ότι απο το έτος του το 60% εργάζεται στο εξωτερικό, όχι απαιραίτητα ώς μηχανικοί, ένα 20% παλεύει είτε με μπλοκάκι είτε με αυτοαπασχόληση στην Ελλάδα, ένα 10% έχει αλλάξει τελείως αντικείμενο με πτυχίο ή χωρίς και τέλος ένα 10% έχει φτάσει σε βαθμίδα Dr για να βρει και αν κάποια διέξοδο.
    3 points
  2. Αγαπητέ μου καθίστε λίγο και σκεφτείτε το. Δεν θέλετε να πληρώσετε το κόστος των αντιγράφων, αλλά προτίθεστε να πληρώσετε δικηγόρο, δικαστικούς επιμελητές κ.λ.π., των οποίων το κόστος είναι πολλαπλάσιο των αντιγράφων. Υπάρχουν καλοί και κακοί μηχανικοί, όπως και καλοί και κακοί πελάτες. Σε αυτό δεν μπορούμε να έχουμε γνώμη.
    2 points
  3. Επειδή η ιστορία ξεκίνησε από από την ανωτέρω ανάρτηση, τα πράγματα είναι σαφή: Κατά τη σύνταξη τ.δ. για οικόπεδα εντός σχεδίου πόλεως, οφείλουμε (προκειμένου για τη δήλωση 651/77, και σε ό,τι αφορά στην οικοδομησιμότητα) να ελέγξουμε και τα όμορα. Το περιεχόμενο της ανωτέρω δήλωσης πρέπει να είναι σαφές και αδιαμφισβήτητο. Τόσο για την προστασία του αγοραστή, όσο και για τη δική μας. Σε περίπτωση που, για κάποιο λόγο, δεν μπορούμε να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα, είτε δεν κάνουμε το διάγραμμα, είτε απευθυνόμαστε στην Υ.ΔΟΜ. Οτιδήποτε άλλο, είναι άκρως επικίνδυνο
    2 points
  4. Version 1.0.0

    576 downloads

    Απόφαση ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/65826/699 που αφορά: Τεχνικές οδηγίες προσαρμογής υφιστάμενων κτιρίων και υποδομών για την προσβασιμότητα αυτών σε άτομα με αναπηρία και εμποδιζόμενα άτομα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Η απόφαση στην Διαύγεια εδώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/693Η4653Π8-ΜΝΙ
    1 point
  5. [ξερει κανείς περί αυτου???] Μισθωτήρια συμβόλαια Οι φορολογούμενοι που εκμισθώνουν ακίνητα θα πρέπει μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2020 να υποβάλουν στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ δήλωση ισχύος ή λήξης όλων των ισχυόντων μισθωτηρίων τους, δηλώνοντας για πρώτη φορά και τις μισθώσεις που έχουν συναφθεί προ του 2014 και δεν δηλώθηκαν ποτέ. Οι δηλώσεις υποβάλλονται χωρίς κυρώσεις. πηγη εδω [και με άλλα φορολογικα θέματα] https://www.in.gr/2020/08/30/economy/oikonomikes-eidiseis/akinita-neo-topio-apo-fthinoporo-gia-tous-idioktites/
    1 point
  6. Τι ξεφτιλίκια ρε παιδιά...
    1 point
  7. Δεν θα δεχτεί η πολεοδομία άδεια σε όμορα οικόπεδα που δεν ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη Όταν θέλεις κάνεις πρώτα μεταβίβαση και μετά νομιμοποίηση γίνεται ως εξής: Βάζεις αρχικά όλες τις παραβάσεις προς ρύθμιση, πληρώνεις αναγκαστικά το 30% του προστίμου της ρύθμισης, προχωράς τη δήλωση σε οριστική και εκδίδεις βεβαίωση για τη μεταβίβαση. Στο συμβόλαιο γίνεται μνεια ότι ο νέος ιδιοκτήτης θα αναλάβει τη διαδικασία νομιμοποίησης. Αφού ολοκληρωθεί η μεταβίβαση ζητάς από το ΤΕΕ επαναφορά της δήλωσης σε υπαγωγή και το αλλάζεις προς έκδοση άδειας και προχωράς στην άδεια νομιμοποίησης. (εγκύκλιος 2 άρθρο 106)
    1 point
  8. Μην υποτιμάς τους εργοδηγούς ή τους τεχνολόγους Κάποιοι εξ αυτών, είναι πολύ καλύτεροι κι από απόφοιτο ΕΜΠ. Κι αναφέρομαι σε συνθήκες εργοταξίου, εκεί όπου κρίνεται ο πραγματικός μηχανικός. Διότι, για μένα, ο σωστός μηχανικός (μελετητής ή εργοταξιακός) λειτουργεί πρώτα διαισθητικά, και κατόπιν "επιστημονικά". Αυτό σημαίνει "να το έχεις". Καλά είναι τα μαθηματικά και η φυσική, αλλά ως βοηθήματα των εφαρμοσμένων μαθημάτων (στα πολυτεχνεία και ιατρικές). εδιτ Θα πέσει πολύ κλάμα αν επανέλθουν τα 8ωρα, αντί για τις άθλιες εξετάσεις του ΤΕΕ.
    1 point
  9. Yπάρχει κύριε εποπτικός μηχανισμός. Το ΤΕΕ και τα όργανά του. Μπορείτε τεκμηριωμένα ν' απευθυνθείτε....
    1 point
  10. Ο κάθε εποπτικός μηχανισμός, όπως ακόμα και ο δικηγόρος, θα χρειαστούν αποδεικτικά ότι ο τάδε μηχανικός σας αδίκησε και ότι είχε να ωφεληθεί από το δόλο αυτό. Δεδομένου ότι τα σχέδιά σας μπορείτε να τα ξαναβρείτε, δεν έχει κάτι να κερδίσει κρατώντας τα. Επειδή η υπόθεση κρατάει 3 χρόνια, πολύ πιθανό απλά να σας έχει ξεχάσει. Περάστε μια βόλτα από το γραφείο του να τον δείτε και ενημερώστε μας τι σας είπε.
    1 point
  11. Και στις άλλες ειδικότητες είχαμε την ίδια αύξηση τμημάτων αλλά δεν έπαθαν το ίδιο. Η σειρά κατάταξης ακολουθεί παντού το ίδιο μοτίβο με τους ΠΜ να είναι και στα νέα τμήματα τελευταίοι. Βρίσκω λογική τη σκέψη ότι γραφείο για νέες άδειες, πόσο μάλλον στατικά δε μπορεί να υπάρχει σε κάθε γειτονιά, όμως ένα μαγαζάκι που να βγάζει μελέτες για ηλεκτρολογικά και είδη θέρμανσης - φυσικό αέριο και να πουλάει κιόλας εξοπλισμό έχει μια βάση και στήνεται σχετικά εύκολα. Ακόμα και στο φόρουμ, οι λέξεις κλειδιά που δουλεύονται είναι κυρίως μηχανολογικές πλέον. Τα αποτελέσματα αυτά προέρχονται και ταυτόχρονα μας δείχνουν και την ψυχολογία της αγοράς. Τα παιδιά μάλλον βλέπουν ότι μπετόν οι γονείς τους ή ο περίγυρος δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουν και πρέπει να ετοιμαστούμε για πολλά ακόμα χρόνια αναδουλειάς. ΠΕΑ, φυσικό αέριο, μονώσεις κλπ τα ψιλοβλέπουν να δουλεύονται, τα γνωρίζουν και τα επιθυμούν. Στη γενιά μας συνέβαινε το αντίθετο: τα μηχανολογικά ήταν άγνωστα όμως κάθε οικογένεια είχε κανα δυο γιαπιά εν εξελίξει ταυτόχρονα..
    1 point
  12. Οι χώροι που αντιστοιχούν σε επιφάνεια κλειστού χώρου δεν επιτρέπεται να υπολογιστούν με αναλυτικό. Την ίδια γκάφα έλεγε και η εγκ. 4 ν. 4178 την ίδια επαναλαμβάνει και η εγκ 2 ν 4495. Η απάντηση σε αυτό βρίσκεται στις πρώτες σειρές του άρθρου 100 εκτός από τις επιφάνειες που ρητώς εξαιρούνται όπως κιόσκια, Η.Χ κλπ. Αν μιλάμε για άλλες παραβάσεις κατηγορίας 3 που δεν αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια χώρου, τότε δεν τις εντάσεις στην κατηγορία 3 αλλά στην κατηγορία 4 (Ο.Α μετά το 1983 και εκτός προκηπίου). Αυτό αναφέρει με την λέξη συμψηφισμός η εγκύκλιος. Παίρνεις δηλαδή αυθαιρεσίες που θα μπορούσαν να ενταχθούν στην κατηγορία 3 (εκτός από αυτές που αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια χώρου) και τις υπολογίζεις με αναλυτικό σε άλλη πλέον κατηγορία (κατ 4 ή κατ 2 αν ήταν προ 83 κλπ).
    1 point
  13. https://www.kubusinfo.be/Nieuwsbrief/archicad/2017-07-december Μέχρι την έκδοση 22 χρειάζεται εγγραφή.
    1 point
  14. Με μια πιο ..."αφηρημένη" προσέγγιση ναι. Αν όμως έχεις κάποια λοιπή παράβαση στο ακίνητο ενσωμάτωσε όλες τις μικροπαραβάσεις σε μια λοιπή παράβαση για να μην πληρώνει ο πελάτης επιπλέον 250 Ευρώ λόγω κατηγορίας 3. δδ) αλλαγή των διαστάσεων των ανοιγμάτων και μετατόπιση αυτών
    1 point
  15. #arius Φυσικά και ήταν λάθος αυτό που έγινε όπως επεσήμαναν και οι συνάδελφοι παραπάνω. Έπρεπε να είχε ληφθεί υπ' όψιν η συνένωση τοις πράγμασι που έγινε με την άδεια και να μεταβιβαστεί το ακίνητο ως ενιαίο. Τώρα έτσι όπως τα κάνανε το πρόβλημα είναι ότι από τη μία δεν μπορείς να εκδόσεις ενιαία άδεια νομιμοποίησης με διαφορετικούς ιδιοκτήτες και από την άλλη δεν μπορείς να μεταβιβάσεις εφόσον έχεις αυθαίρετα. Το καλό είναι ότι υπάρχει θέληση από τους ιδιοκτήτες να μεταβιβαστεί στον ένα και να αποκατασταθεί η νομιμότητα. Σε πρώτη φάση θα έλεγα να ελέγξετε την αποδοχή και να μιλήσετε με το συμβολαίογράφο μήπως δεδομένης της κατάστασης και της παράληψης της οικοδομικής άδειας μπορεί να γίνει ακύρωση/διόρθωση ώστε να αποδεχτεί και τα δύο οικόπεδα ο ένας ιδιοκτήτης. Αν δε γίνεται αυτό θα μπορούσες ίσως να κάνεις το εξής: να κάνεις μια υπαγωγή προς νομιμοποίηση στο ακίνητο με τους 3 ιδιοκτήτες, να πληρώσεις το 30% του προστίμου οπότε θα μπορείς να το μεταβιβάσεις και μετά τη μεταβίβαση αφού θα έχει πλέον έναν ιδιοκτήτη θα συνεχίσεις την έκδοση άδειας νομιμοποίησης στο ενιαίο.
    1 point
  16. H παλαιότητα δεν επηρεάζει το πρόστιμο της λοιπής παράβασης. Επομένως δεν έχει κάποιο νόημα να πας να χρεώσεις 2 λοιπές παραβάσεις με σκοπό να καταγράψεις διαφορετικές παλαιότητες. Θα βάλεις μια Λ.Π με την δυσμενέστερη παλαιότητα (προς το σήμερα).
    1 point
  17. Καλημέρα σας 1η ερώτηση: τη μελέτη σας την έχει παραδώσει? 2. Αν όχι, εν τέλει ποια ήταν η κουβέντα σας? 3. Δοκιμάσατε να περάσετε από την έδρα του? 4. Το κόστος ενός δικηγόρου ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερο από το κόστος ανάκτησης των εγγράφων από άλλους φορείς, όπως σωστά ανέφεραν οι συνάδελφοι. Από την περιγραφή εικάζω τα παρακάτω: Α. Ενδεχομένως ο μηχανικός σας να έχει επιλέξει να εξαφανιστεί , πιθανότατα επειδή είναι εκπροθεσμος στη συμφωνία σας. Β. Ενδεχομένως ο μηχανικός σας περιμένει να τηρηθεί από την πλευρά σας κάποιο κομμάτι της συμφωνίας σας από το οποίο εσείς θέλετε να ελιχθειτε (ξεγλυστρησετε) και είναι κάθετος σε αυτό. Γ. Ενδεχομένως ο μηχανικός σας να έχει αδυναμία επικοινωνίας σε προσωπικό επίπεδο λόγω εσωτερικής αδυναμίας σύγκρουσης. Σε κάθε περίπτωση, ήδη έχετε δαπανήσει πολύ περισσότερο χρόνο κ ενεργεια απ ο,τι κοστίζει η ανάκτηση των εγγράφων μέσω τρίτων. Κ σε εθελοντικό επίπεδο, συμπαρασερνετε κ χρόνο συναδέλφων του φόρουμ. Για το ψυχολογικό κομμάτι του ποστ, οι μηχανικοί λειτουργούμε κάτω από κώδικα δεοντολογίας, και παρέχουμε γνώσεις έναντι χρημάτων. Οι συνάδελφοι με αδυναμία προσωπικότητας και επικοινωνιακών δεξιοτήτων συνήθως καταφεύγουν σε συμπεριφορές σαν του συναδέλφου που περιγράφετε. Επομένως την επόμενη φορά αν χρειαστεί να απευθυνθείτε σε μηχανικό, ενδεχομένως να αναθεωρήσετε τα κριτήρια επιλογής. Καλή συνέχεια
    1 point
  18. Μπορούμε να κουβεντιάσουμε πολλά επί των βάσεων. Το μόνο σίγουρο είναι το επίπεδο των εισαχθέντων είναι πάρα πολύ χαμηλό (και ναι το ύψος το μορίων είναι ανάλογο με το επίπεδο το γνωστικό). Με 12500 μόρια, θα βγει σοβαρός μηχανικός (ας μη σχολιάσω τις βάσεις για άλλες σχολές)? Και πόσο θα πρέπει να μειωθεί το επίπεδο των σπουδών για να μπορέσουν οι φοιτητές αυτοί να ακολουθήσουν? Έχουμε να περιμένουμε πολλά φρούτα...
    1 point
  19. Αυτό πάντως που οι ΜΜ είναι πρώτοι δεν το καταλαβαίνω. Ελλάδα ελπίζουν να δουλέψουν ?
    1 point
  20. Όλα τα παραπάνω δικαιολογούνται από το πως (δεν) λειτουργεί στην Ελλάδα ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός. Σχολές αποθεώνονται και χιλιάδες υποψήφιοι σπρώχνονται να τις δηλώσουν, με στόχο την βέλτιστη αξιοποίηση των μορίων τους λες και πρόκειται για χρηματιστήριο. Μετά από λίγα χρόνια οι ίδιες σχολές τρώνε δυσφήμιση και οι βάσεις καταρρέουν. Και μετά από χρόνια πάλι το ανάποδο. Μου θυμίζει στυλ μουσικής και ντυσίματος που έρχονται και παρέρχονται (θυμάστε τα "emo"??) χωρίς κανένα λόγο. Τα παραδείγματα πολλά: παιδαγωγικές σχολές, μηχανικοί, σχολές θετικών επιστημών. Αντικειμενικά, όλες αυτές οι σχολές κακώς είχαν φτάσει τόσα πολλά μόρια αλλά κακώς και πάλι φτάσαν τόσο χαμηλά μετά από τόσο σύντομο διάστημα. Δεν υπάρχει λογική από πίσω, είναι καθαρά η μόδα των καιρών (ή των γονιών).
    1 point
  21. Εδώ δεν είναι "λαϊκό δικαστήριο", ούτε μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τα λεγόμενα κάποιου (στην προκειμένη περίπτωση τα δικά σου) που εξιστορεί την δική του εμπειρία. Φυσικά δεν είναι αυτός ο σκοπός ενός επιστημονικού φόρουμ, δηλαδή το να κρίνει ποιος φταίει και ποιος όχι. Γενικότερα, κάτι που καταστρατηγεί όρους μιας ιδιωτικής σύμβασης (μίλησα πριν για ιδιωτικό συμφωνητικό) ή ακόμη και πάγιους κανόνες καλής πίστης σε μια συναλλαγή, λύνονται στα δικαστήρια και όχι εδώ. Για το πρακτικό μέρος (το πως μπορείς να βρεις σχέδια και συμβόλαια ξανά, μιλήσαμε σε προηγούμενη ανάρτηση). Οπότε προσωπικά δεν έχω να προσφέρω κάτι περισσότερο στη συζήτηση. Όποιος συνάδελφος επιθυμεί φυσικά μπορεί να σχολιάσει το ερώτημά σου.
    1 point
  22. 16400 για ΕΜΠ και 12150 για Ξάνθη. Με την ιατρική αθηνών στα 18250, υπάρχει σημαντική οπισθοχώρηση από την συνολική κατάταξη, αν σκεφτεί κανείς οτι παλιότερα η διαφορά ιατρικής αθηνών και πολ. μηχανικών ΕΜΠ ήταν το πολύ 1000 μόρια (θυμάμαι και εποχές που η διαφορά ήταν 500-600 μόρια). Πλέον είναι φανερό οτι η σχολή των πολ. μηχανικών τα τελευταία χρόνια έχει χάσει πολύ την αξία της στις προτιμήσεις των νέων, ακολούθως δέχεται φοιτητές με χαμηλές επιδόσεις (τηρουμένων των αναλογιών, πχ τμήμα Ξάνθης, Βόλου, Πάτρας) και φυσικά αυτό δεν θα αλλάξει άμεσα. Επίσης η ψαλίδα των βάσεων για τις σχολές πολιτικών μηχανικών έχει ανοίξει... 3000-4000 μόρια μεταξύ ΕΜΠ και ξάνθης, πάτρας, βολου. Το μόνο σίγουρο είναι οτι αυτό είναι κατανοητό, μιας και οι περισσότεροι από εμάς δεν θα επιλέγαμε τώρα το ίδιο επάγγελμα...
    1 point
  23. - το νομικα ορθο ειναι να ζητησουν οι "πολλοι" με αγωγη τους κατα του ενος που εχει το διπλανο να αναγνωρισθει υπερ αυτων μια λωριδα, όσο που παταει ο ενα "τμημα" της αποθηκης, λογω καλοπιστης επεκτασης στο διπλανο. Την συνομολογει και τελειωνουν. εκτος αν υπαρχει συσταση ΟΙ με διαφορετικουςιδιοκτητες, οπότε δεν μπορει να επιδικασθει μια λωριδα οικοπεδου σε εναν ιδιοκτητη, επι οικοπεδου που ανηκει σε πολλους] - Η λυση, να δειξουν οι πολλοι το ενα τμημα σαν δικο τους αφου παταει στο δικο τους οικοπεδο και ο αλλος να δειξει το υπολοιπο στο δικο του, εστω και αν δεν χωριζεται με μεσοτοιχια στα "δυο", και μετα να κανουν ανταλλαγη το τμημα του χτισμενου με το αχτιστο... ειναι μια αποψη που εχει αρχισει να "συζητειται" στις συναλλαγες. - Μια τριτη -και καλυτερη- ειναι να περασει το JCB κατα λαθος ξυστα και να παρει "παραμαζωμα" την αποθηκη Για την οποια γνωριζουμε οτι υπάρχει στον ακάλυτπο του οικοπεδου.... αλλά δξ από πότε υπάρχει...πότε εγινε..... απο ποιους έγινε...ποιος διεκδικει και την δηλωνει στο Ε9... τι λεει η συσταση ΟΙ για τον ακαλυπτο...τι λενε οι αλλοι συνιδιοκτητες ...."καιλοιπαιδυσκολίαι"
    1 point
  24. Μία πηγή απάντησης στο είναι τα σχόλια των φίλων λογιστών που γίνονται στο τέλος της σχετικής απόφασης . https://www.taxheaven.gr/circulars/33458/a-1139-2020
    1 point
  25. Δεν χρειάζεται καμιά συναίνεση. Ενδεχομένως, σου ζητήσουν από την Υ.ΔΟΜ. υ.δ. των συνιδιοκτητών ότι έχουν λάβει γνώση του τι θα φτιάξεις.
    1 point
  26. 1) Ένας νομοταγής κυνηγός είναι μέρος του οικοσυστήματος. Ούτε καν "συμβατός", αλλά "μέρος" του, δηλαδή "υγιής κρίκος" του. Συνεπώς πολύ σωστά πράττει το kynigesia.gr που αναδημοσιεύει άρθρο της ornithologiki.gr, διότι στόχος του είναι να προάγει το νόμιμο κυνήγι και τη φύση, και όχι τους λαθροκυνηγούς. Δεν μπορούμε να ταυτίζουμε τα νόμιμα, με τους "κατσαπλιάδες". Το μεγαλύτερο οξύμωρο σχήμα που έχουμε δει μέχρι σήμερα είναι η αντιμετώπιση του ελληνικού κράτους στις περιοχές Natura. Μέχρι πριν κάποια χρόνια αυτό το άθλιο κράτος, απαγόρευε σε πολλές περιπτώσεις κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα σε αυτές με ένα και μόνο επιχείρημα: "Περιοχή Natura". Ενέργειες για αντιπυρικές ζώνες, σχεδιασμένη κοπή δένδρων πριν ή μετά την πυρκαγιά, κυνήγι (σε κάποιες περιοχές), αναδάσωση κλπ, ήταν υπό διωγμό. Φτάσαμε στο τέλος να ακούμε και προτάσεις ΜΚΟ, για απαγόρευση της κολύμβησης σε κάποιες θαλάσσιες Natura. Μόλις όμως εμφανίστηκαν τα πρώτα RWF το ελληνικό κράτος ξύπνησε ξαφνικά από το λήθαργο και άρχισε να θυμάται ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν απαγορεύει μερικές μορφές ανθρώπινης δραστηριότητας στις περιοχές αυτές...Και έτσι οι εργολάβοι των ανεμογεννητριών αποδείχθηκαν "σωτήρες" των περιοχών Natura, διότι ανοίγουν δρόμους σε πολύ δύσβατες περιοχές δημιουργώντας αντιπυρικές ζώνες (!), δεν σκοτώνουν πουλιά και πολλά άλλα… Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πρόβλημα με τις ανεμογεννήτριες, όταν αυτές εγκαθίσταται σε περιοχές προστασίας ειδών προς εξαφάνιση. Δύο παραδείγματα, για την Ελλάδα (παρότι υπήρχε Μ.Π.Ε. ), και αλλού. Και αν αποφασίσετε την πρόσβαση σε έγκυρες επιστημονικές εκδόσεις, θα δείτε ότι δεν γίνεται λόγος ούτε για έναν μπούφο, ούτε για τρεις κοκκινολαίμηδες. 2) Το επιχείρημα "σκοτώσαμε πέντε πελεκάνους σήμερα αλλά γλυτώσαμε την ανθρωπότητα από 5 tn CO2" ευσταθεί; Αν διαβάσετε τις τελευταίες συνεντεύξεις του κου Bill Gates θα δείτε ότι αυτή τη φορά "προφητεύει" πανδημία, περιβαλλοντική. Στο τέλος όμως λέει: δεν θέλω να πω ότι πρέπει να σταματήσουμε να καταναλώνουμε, αλλά να καταναλώνουμε καθαρή ενέργεια (!) Προφανώς αν έλεγε "περιορίστε την υπερκατανάλωση", θα γινόταν Νασρεντίν Χότζα...που πριόνιζε το κλαδί που καθόταν. Κατά τη γνώμη μου, θα μπορούσαμε να σκοτώσουμε 5 πελεκάνους και 10 πελαργούς, αν θα θέλαμε να ταΐσουμε παιδάκια της Αφρικής, να παρασκευάσουμε φάρμακα και εμβόλια, να ντυθούμε, να φάμε τα βασικά κλπ. Το να προάγουμε όμως την καθαρή ενέργεια, για να υπηρετήσουμε τις καταναλωτικές εξαλλοσύνες 8 δισ. εν ενεργεία και εν δυνάμει ανεγκέφαλων καταναλωτών, αγνοώντας τα όποια νέα προβλήματα προκύψουν, εκτός από ανήθικο είναι και απάτη. Στην τελευταία περίπτωση, όλες οι μορφές Α.Π.Ε. δεν φτάνουν ούτε για "ζήτω". Φυσικά, αναγνωρίζω, πριν μου το "επισυνάψουν" οι "καλοθελητές", ότι τα λιγνιτικά και λιθανθρακικά εργοστάσια παραγωγής ενέργειας, δημιουργούν μεγαλύτερο πρόβλημα στο περιβάλλον, όπως και τα μη ανακυκλώσιμα πλαστικά, τα βαρέα μέταλλα, οι πυρηνικές διαφυγές, τα πυρηνικά κατάλοιπα, τα ηλεκτρονικά απόβλητα και άλλα πολλά...
    1 point
  27. Πολυ λυπάμαι που δεν βρίσκουμε μπροστά σε PC αλλα σε ένα απαισιο τηλέφωνακι με λίγο Ίντερνετ. Δεν μπορώ να γράψω όσα θελω εδώ να γράψω. Κρίμα. Αυτα που γράφει παραπανω ο συνάδελφος πρεπει φίλε συναδελφε Συντονιστή να διαγράφονται αμεςως. Αν και η στάση σου ήταν σωστή. Θεωρώ πως το θεμα που μπήκε παραπανω ειναι πολυ σοβαρό, πως δηλαδή πρεπει ο μηχανικός να κρίνει ποτε ένα οικοπεδο αν και άρτιο κα οικοδομήσιμο θα πρεπει να τεθεί στην διαδικασία της πράξης τακτοποίησης και αναλογισμού. Μπήκε αρκετές φορές το θεμα αυτο. Μαλιςτα ο φίλος Δημήτρης ανέβασε , ισως και δυο φορές , την μπροσούρα που έχει ως θεμα "πράξεις τακτοποίησης και αναλογισμού" . Ειναι ενα πολυ χρήσιμο βοήθημα. Όσοι υπογράφουν την δήλωση 651/77 πρεπει να το μελετήσουν. θα προσπαθήσω αργότερα να επανέλθω στο θεμα.
    1 point
  28. Για όσο το δυνατόν αποδοτικότερη θερμομόνωση τα κίνητρα είναι 3, κατά σειρά βαρύτητας, να μην επηρεάζει : 1) κάλυψη, 2) δόμηση, 3) πλάγιες αποστάσεις. Το τελευταίο σφραγίζει και την ισότητα ή μάλλον την αναγκαιότητα για ισονομία με τα υπάρχοντα κτήρια που μονώνονται. Αυτό που πρέπει να διορθωθεί είναι το μέχρι τώρα λάθος του ΝΟΚ να αφαιρείται η θερμομόνωση από την κάλυψη και από την δόμηση ταυτόχρονα (εξ' ανάγκης του κανονισμού) πράγμα που δεν μπορεί να γίνεται για την εσωτερική (πάλι εξ' αιτίας του κανονισμού). Αν ελευθερωθεί ταυτόχρονα από την κάλυψη (που συνήθως είναι το μεγάλο ζόρισμα) και τη δόμηση ορίζοντας ότι μέχρι 15 εκ. είναι επένδυση που δεν συμπεριλαμβάνεται στο κτήριο, τότε τα πράγματα γίνονται απλούστερα. Τότε θα τη βάζουμε πάντα εξωτερική (ως προτιμώμενη), στο κατάλληλο πάχος (για τα ελληνικά δεδομένα μέχρι 15 εκ. το πάχος είναι πλούσιο), ενδεχομένως και στη μεσοτοιχία ως αντισεισμικό αρμό (λύνουμε και το πρόβλημα του κενού) και δεν θα μας απασχολεί στους υπολογισμούς ή στη σύγκριση των δικαιωμάτων με τα υπάρχοντα κτήρια. Για τα κέρδη σε εσωτερικούς χώρους ή σε καλές κατασκευαστικές πρακτικές δεν θα αναφερθώ ώστε να μη μακρύνουμε τη συζήτηση. Για τις ιδιαίτερες καταστάσεις όπως οι φέρουσες ή οι τοίχοι από φυσικά υλικά μπορεί να δοθεί επιπλέον πάχος (στο ήδη υπάρχον γι΄αυτές κίνητρο) ως δωρεάν συντελεστής δόμησης ή (ακόμη καλύτερα) ορίζοντας ότι τα πρώτα 15 εκ. αυτών των τοίχων θεωρούνται επένδυση. Στο πνεύμα αυτό είναι και οι προτάσεις που κατέθεσα στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο ...
    1 point
  29. ίσως θα πρέπει να κάνεις αίτηση εγγράφως και να δηλώσεις ότι δεν επιθυμείς να ασφαλίζεσαι. αν δεν το κάνεις αυτό θα συνεχίσεις να θεωρείσαι ασφαλισμένος και να σου στέλνουν ειδοποιητήρια, νομίζω ότι αυτό το προέβλεπε ο Νόμος Κατρούγκαλου αλλά πρέπει να κάνεις αίτηση, το ότι δεν είσαι ΕλΕπ με ανοιχτά βιβλία δεν σημαίνει ότι αυτόματα εκπίπτεις από οποιαδήποτε μορφή ασφάλισης αν δεν το ζητήσεις εγγράφως.
    1 point
  30. Αποφεύγω να κάνω τέτοιες δηλώσεις -Δεν έχω κάνει ούτε μία ! Αλλά απ' ότι καταλαβαίνω σίγουρα σου ζητάει την έγκριση της επιτροπής-(αλλιώς πως θα σε ανάγκαζε να προσαρμόσεις >>> προς το παραδοσιακό αν δεν στο επιβάλλει τώρα .. πριν την μεταβίβαση!)
    1 point
  31. αρχικη μορφη του 116 116 Αρθρο 116 Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό 1. Στις διατάξεις του παρόντος άρθρου, υπάγονται αυθαίρετες κατασκευές σε παραδοσιακό οικισμό ή τμήμα πόλης, εφόσον αυτές έχουν ολοκληρωθεί πριν από τη δημοσίευση της διοικητικής πράξης χαρακτηρισμού του οικισμού ή τμήματος πόλης ως παραδοσιακού, καθώς και αυθαίρετες κατασκευές σε παραδοσιακό τμήμα πόλης και σε παραδοσιακούς οικισμούς άνω των πέντε χιλιάδων (5.000) κατοίκων, είτε έχουν ολοκληρωθεί πριν από τη δημοσίευση της πράξης χαρακτηρισμού είτε μεταγενέστερα, εφόσον προσκομίζεται τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού, στην οποία τεκμηριώνεται ότι η αυθαίρετη κατασκευή προσαρμόζεται και δεν αντίκειται στους γενικούς μορφολογικούς κανόνες που τίθενται από τις ειδικές διατάξεις. Κατ εξαίρεση, για αυθαίρετες κατασκευές εντός παραδοσιακού οικισμού ή παραδοσιακού τμήματος πόλεως άνω των 5.000 κατοίκων, που διέπονται και από ειδικότερες διατάξεις προστασίας (όπως ιστορικό κέντρο) ακολουθείται η διαδικασία των παραγράφων 2 και 3. 2. Στις διατάξεις του παρόντος υπάγονται αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις των κατηγοριών 2 έως 5 του άρθρου 96 που βρίσκονται σε παραδοσιακό οικισμό κάτω των πέντε χιλιάδων (5.000) σύμφωνα με τα εξής: κλπ κλπ ακολουθουν διαδικασιες σε τετραμελη επιτροπη αποτελουμενη απο 5 ατομα Για τον έλεγχο της δυνατότητας μορφολογικής και αισθητικής ένταξης των αυθαίρετων κατασκευών ως προς το σύνολο του κτιρίου και του δομημένου περιβάλλοντός και των σχετικών δικαιολογητικών, συνι- στάται από το Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης τετραμελής επιτροπή ανά περιφερειακή ενότητα που συνεδριάζει στην έδρα αυτής και αποτελείται από: α) έναν αρχιτέκτονα του Τοπικού Παρατηρητηρίου ως Πρόεδρο, με τον αναπληρωτή του, β) έναν αρχιτέκτονα της Υπηρεσίας Δόμησης της περιφερειακής ενότητας, με τον αναπληρωτή του, γ) έναν αρχιτέκτονα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, με τον αναπληρωτή του, δ) έναν αρχιτέκτονα εκπρόσωπο του ΣΑΔΑΣ, με τον αναπληρωτή του, ε) έναν πολιτικό μηχανικό, εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, με τον αναπληρωτή του. τροποποιηθηκε ως εξης: Αρθρο 116 «Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό και προστατευόμενες περιοχές.». [αλλαξε ο τιτλος] η τετραμελης διορθωθηκε στο σωστο σε πενταμελης, εγιναν μικροδιορθωσεις και προστεθηκε και η "ρίξε τσιγγανα τα χαρτια" παρ. 9α εδω το 116, απο την κωδικοποιηση του καν62, με το κοκκινο η παρ. 9α https://www.michanikos.gr/files/file/1553-νόμος-44952017-v9/page/5/?tab=comments
    1 point
  32. Αρχίζω σχολιασμό των προβλημάτων που παρουσιάζονται με την τελευταία τροποποίηση του ν.4495 ... Για να ξεκαθαρίσουν κάπως τα πράγματα παραθέτω αρχικά μια προσπάθεια ανάταξης του άρθρου 89 για τις περιπτώσεις των άρθρων 116-117 :Τελευταία εκδοχή του άρθρου 89, Ν.4495/2017 - Απαγόρευση υπαγωγής 1. Δεν υπάγονται στις διατάξεις των άρθρων 96 επ. αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης που εμπίπτουν στις περιπτώσεις του παρόντος άρθρου. 2. Απαγορεύεται η μεταβίβαση δικαιώματος ακινήτου ή αυτοτελούς διηρημένης ιδιοκτησίας ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή ή αυθαίρετη αλλαγή χρήσης βρίσκεται : θ) σε αρχαιολογικό χώρο Ζώνης Α, εξαιρουμένων των αυθαιρέτων κατασκευών που πραγματοποιήθηκαν πριν την κήρυξη της αρχαιολογικής ζώνης εφόσον δεν απαγορευόταν η δόμηση, ι) σε αρχαιολογικό χώρο εκτός Ζώνης Α, εκτός αν δεν απαγορευόταν η εκτέλεση οικοδομικών εργασιών κατά το χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής ή εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης. Σε κάθε περίπτωση εξαιρούνται οι αυθαίρετες κατασκευές που πραγματοποιήθηκαν πριν την κήρυξη της αρχαιολογικής ζώνης εφόσον δεν απαγορευόταν η δόμηση, ια) σε ιστορικό τόπο, ιστορικό διατηρητέο οικισμό και περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους εκτός αν δεν απαγορευόταν η εκτέλεση οικοδομικών εργασιών κατά το χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής ή εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης, ιβ) σε παραδοσιακό οικισμό ή παραδοσιακό τμήμα πόλης, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 116 του παρόντος, ιδ) σε κηρυγμένο διατηρητέο κτίριο, ή σε κτίριο που είναι μνημείο κατά τις διατάξεις του ν.3028/2002 (Α153), με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 117 του παρόντος. Μετάφραση με λιγότερα λόγια : Δεν υπάγονται στον ν.4495/2017 αυθαίρετες κατασκευές/αλλαγές χρήσης σε ακίνητα (ως εκ τούτου απαγορεύεται η μεταβίβαση εμπράγματων δικαιωμάτων σε αυτά) που εμπίπτουν σε : θ) αρχαιολογικό χώρο Ζώνης Α εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια απαγόρευσης δόμησης (πριν ή μετά την κήρυξη), ι) αρχαιολογικό χώρο εκτός Ζώνης Α εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές/αλλαγές χρήσης πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια απαγόρευσης δόμησης ή εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών (πριν ή μετά την κήρυξη), ια) ιστορικό τόπο ή ιστορικό διατηρητέο οικισμό εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές/αλλαγές χρήσης πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια απαγόρευσης δόμησης ή εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών (πριν ή μετά την κήρυξη), ιβ) παραδοσιακό οικισμό ή παραδοσιακό τμήμα πόλης, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 116 του παρόντος, ιδ) κηρυγμένο διατηρητέο κτίριο ή κτίριο που είναι μνημείο κατά τις διατάξεις του ν.3028/2002 (Α153), με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 117 του παρόντος. Πως έπρεπε να είναι : Δεν υπάγονται στον ν.4495/2017 αυθαίρετες κατασκευές/αλλαγές χρήσης σε ακίνητα (ως εκ τούτου απαγορεύεται η μεταβίβαση εμπράγματων δικαιωμάτων σε αυτά) που εμπίπτουν σε : Χ) αρχαιολογικό χώρο, περιβάλλον μνημείου, ιστορικό τόπο ή ιστορικό διατηρητέο οικισμό εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές/αλλαγές χρήσης πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια απαγόρευσης δόμησης ή εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών (πριν ή μετά την κήρυξη) ή με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 116 του παρόντος, ιβ) παραδοσιακό οικισμό ή παραδοσιακό τμήμα πόλης, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 116 του παρόντος, ιδ) κηρυγμένο διατηρητέο κτίριο ή μνημείο κατά τις διατάξεις του ν.3028/2002 (Α153), με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 117 του παρόντος.
    1 point
  33. Όχι ευτυχώς! 3 μέρες "πλακωνόμαστε" με τον @jojo για αρκετά πράγματα σε σχέση με την εφαρμογή τους... Πίστεψε με @nbr αν δεν ξέρεις φωτογραμμετρία, δεν θα καταλάβεις το τί και πως... Χωρίς το βιβλίο Αναλυτικής Φωτογραμμετρίας του Α. Δερμάνη δεν πας πουθενά!
    1 point
  34. +ακρίβειες +χρήση φωτοσταθερών!
    1 point
  35. Ήρθε πάλι ο καταιγισμός αρνητικών βαθμολογιών προς εμένα από τοπογράφους χωρίς θάρρος της γνώμης. Πείτε τι ακριβώς εννοείτε. Τα "thumbs down lol" αφήστε τα στο instagram.
    -1 points
  36. Σε συμφέρει να μετριάσεις τις προσωπικές επιθέσεις διότι προδίδουν εμπάθεια. Χώρος συζήτησης είναι και όχι λίστα βεβαιώσεων. Είναι εμφανές ότι επιθυμείς την αφαίρεση δικαιωμάτων από άλλα Διπλώματα οπότε είναι υποκριτικό να κατηγορείς για συντεχνία.
    -1 points
  37. ^Όταν καις μαζούτ το να κάψεις άμεσα κανένα πουλί είναι το λιγότερο για προφανείς λόγους. Οι οικολόγοι συνήθως υπονοούν να μην έχεις ούτε τον ανεμόμυλο ούτε το μαζούτ. Και να αυτοκτονήσουν θα ρίξει το περιβαλλοντικό impact αλλά δεν είναι σωστό.
    -1 points
  38. παιδιά αν πάω τελευταία στιγμη σε συνάδελφο ώστε να ριξει την αίτηση και μετα ας βάλει με την ησυχία του τα δικαιολογητικά, ποιά είναι τα ελάχιστα δικαιολογητικά ώστε να μπορέσει ο συνάδελφος να μου τυπώσει παράβολο?
    -1 points
  39. Μάλλον θα μπερδευτήκατε ότι ζείτε σε μια πολιτισμένη χώρα. Ελπίζω να μην χτυπήσατε πέφτοντας.... από τα σύννεφα. Καλωσηρθατε στο "ελλαδιστάν" Δεν σκοπεύω να ειρωνευτώ, αλλά να σου κάνει κάτι τέτοιο εντύπωση στην Ελλάδα όπως και να το κάνουμε είναι κάπως.... Καλή συνέχεια
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.