Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      2.869


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.464


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.673


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. 2.628 downloads

    Σεντόνι Φορολογικών Οικοδομικής Άδειας Το αρχείο περιλαμβάνει: Τεχνική Έκθεση Αίτηση Ανάθεσης Αίτηση Ανάληψης Πίνακας Αμοιβών Φύλλο Ελέγχου Οικοδομικής Άδειας Αίτηση Προϋπολογισμός Έργου
    1 point
  2. Πρώτα κερδίζει την εδαφική λωρίδα, μετά τακτοποιείς μετά μεταγράφεται. Θα ρωτήσεις δικηγόρο.
    1 point
  3. Άρθρο 1 - Πεδίο Εφαρμογής Η παρ.5 του άρθρου 1 προτείνεται να αντικατασταθεί ως εξής : 5. α) Οι ειδικές πολεοδομικές διατάξεις, με την επιφύλαξη της επόμενης παραγράφου 5.β, κατισχύουν των γενικών διατάξεων του παρόντος νόμου. β) Οι διατάξεις του παρόντος νόμου κατισχύουν των κανονιστικών πράξεων της Διοίκησης (όπως αποφάσεων Περιφερειάρχη/ Νομάρχη, πράξεων Δημοτικού Συμβουλίου) με τις οποίες θεσπίστηκαν αναρμοδίως όροι δόμησης (όπως ύψος, ποσοστό κάλυψης, αριθμός ορόφων και θέση υπογείου) εκτός αυτών που ορίζουν δυσμενέστερα πολεοδομικά μεγέθη και μόνο μέχρι να κριθεί από αρμόδιο όργανο τυχόν διατήρησή τους ή να διαπιστωθεί κατάργησή τους με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Κατά το χρονικό διάστημα που κατ’ οικονομία παραμένουν ισχυρές αναρμόδιες πράξεις ορίζουσες δυσμενέστερα πολεοδομικά μεγέθη και αυτά έχουν ορισθεί έμμεσα από άλλα βασικά πολεοδομικά μεγέθη που έχουν έκτοτε μεταβληθεί γίνεται διόρθωσή τους σύμφωνα με τα ισχύοντα σήμερα βασικά πολεοδομικά μεγέθη. Ενδεικτικό αλλά σύνηθες παράδειγμα ο καθορισμός του μέγιστου ύψους κτιρίου (M.Y.) από το ύψος και τον αριθμό ορόφων όπου μπορεί να εξαντληθεί στοιχειωδώς ο ΣΔ μιας περιοχής : διορθωμένο M.Y. = (Μ.Υ. της πράξης – C) * συντελεστής μείωσης μέγιστης κάλυψης * συντελεστής αύξησης μικτού ύψους + C όπου : συντελεστής μείωσης μέγιστης κάλυψης = μέγιστη κάλυψη πράξης/μέγιστη κάλυψη σήμερα (συνήθως = 0.7/0.6), συντελεστής αύξησης μικτού ύψους = μέγιστο μικτό ύψος σήμερα/μέγιστο μικτό ύψος πράξης (συνήθως = 3.25/3.00), C = 1 ή 2 μ. όπως ορίζεται στην κανονιστική πράξη. ΑΙΤΙOΛΟΓΗΣΗ : Η παρ.5.α δεν έχει πρόβλημα γιατί οι αρμοδίως ορισθείσες ειδικές διατάξεις κατισχύουν πάντοτε των γενικών. Το όλο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί επειδή έχει κριθεί πλέον οριστικά ότι πολλές κανονιστικές πράξεις της Διοίκησης, με τις οποίες έχουν εγκριθεί όροι δόμησης, έχουν εκδοθεί αναρμοδίως. Προτείνεται λοιπόν η απλοποίηση της παρ.5.β ώστε να διατηρούνται (κατ’ οικονομία) ισχυρές απέναντι στον ΝΟΚ μόνον οι αναρμόδιες πράξεις που ορίζουν δυσμενέστερα πολεοδομικά μεγέθη και μόνο μέχρι να εγκριθούν αρμοδίως ή να καταργηθούν. Ειδικότερες αναφορές σε εντοπισμένες ρυθμίσεις ή αναφορές σε άλλους νόμους καταργούνται επειδή προκαλούν μόνο σύγχυση και πάντοτε μπορούν να κρίνονται με το κριτήριο της αρμόδιας ή αναρμόδιας ειδικής διάταξης. Προς ασφάλεια δικαίου, συνταγματική ισονομία και προστασία της ιδιοκτησίας ορίζεται, μέχρι την εξάλειψη και αυτών των αναρμοδίων πράξεων, προτείνεται η διόρθωση των δυσμενέστερων πολεοδομικών μεγεθών των πράξεων αυτών σύμφωνα με τα σημερινά ισχύοντα βασικά πολεοδομικά μεγέθη. Η διόρθωση αυτή εξακολουθεί να βρίσκεται εντός των κατ’ οικονομία ορισθέντων μεγεθών από πολεοδομική και όχι από αριθμητική άποψη.
    1 point
  4. Μην ασχολείσαι. Το σύστημα γενικώς κάνει τα δικά του και ειδικά τις τελευταίες μέρες σπάει νεύρα. Ανέβασέ το απλώς και στη σωστή θέση και τέλος.
    1 point
  5. Με αναλυτικό υπάγονται αυθαιρεσίες που δεν αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια χώρου. Εξ' ου και το χαμηλό τους πρόστιμο. Δεν μπορείς από τη μια να επωφεληθείς θεωρόντας το μη κλειστό χώρο και να πληρώσεις πρόστιμο αναλυτικού και μετά να το εκμεταλευτείς κανονικότατα με τον ίδιο τρόπο με κάποιον άλλο που πλήρωσε κανονικά το πρόστιμο. Διαφορετικά αν είχαμε κτίρια με πολλά τετραγωνικά θα ξηλώναμε όλοι τις στέγες για να γλιτώσουμε τα υπέρογκα πρόστιμα και μετά θα τις ξαναφτιάχναμε. Ή αντίστοιχα θα τακτοποιούσαμε με αναλυτικό ένα στέγαστρο και μετά θα το κλείναμε από παντού και θα ήταν οκ. Δεν γίνεται. p.s. Δημήτρη δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις εκτός αν απαντάς σε κάποιο άλλο ερώτημα. Τα σημεία που αναφέρεις παραπέμπουν σε ρυμοτομούμενα.
    1 point
  6. Αν δηλωθεί με αναλυτικό σημαίνει ότι πρόκειται για κατασκευή χωρίς τετραγωνικά και χωρίς χρήση. Δεν θα μπορέσεις να κάνεις αποπεράτωση και να το χρησιμοποιήσεις σαν κτίριο. Επομένως αν δεν θέλει να το γκρεμίσει αλλα να το χρησιμοποιήσει έστω μελλοντικά κάνεις υπαγωγή με τετραγωνικά κανονικά και μετά βγάζεις άδεια αποπεράτωσης αυθαιρέτου.
    1 point
  7. Το έχουμε αναφέρει πολλές φορές. Σε μη άρτιο μη οικοδομήσιμο δεν μπορείς να κάνεις καμία νέα κατασκευή. Αν όμως εντός του υπάρχει νομίμως υφιστάμενο κτίριο μπορείς να κάνεις τις εργασίες που επιτρέπονται σε αυτό. π.χ. εσωτερικές διαρρυθμίσεις. Επίσης μπορείς να κάνεις εργασίες που επιτρέπονται σε μη άρτια π.χ. περίφραξη. Για κάτι τέτοιες περιπτώσεις άλλαξε το λεκτικό της βεβαίωσης.
    1 point
  8. Άρθρο 17 - Φυτεύσεις και κατασκευές στους ακάλυπτους χώρους - Περιφράξεις Να διορθωθεί η προφανής ασυμφωνία του εδαφίου Α.δ της παρ.8 του άρθρου 17 του νόμου με τον Κτιριοδομικό κανονισμό. Η ασυμφωνία υπάρχει ως σύγχυση μεταξύ οικοδομικής και ρυμοτομικής γραμμής από την έναρξη εφαρμογής του νόμου και δημιουργεί ακόμη μειονεκτικούς ή αντιοικονομικούς φέροντες οργανισμούς κτιρίων χωρίς κανένα απολύτως λόγο. Παρατίθενται οι ισχύουσες σήμερα διατάξεις : ΚΤΙΡΙΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ – Άρθρο 5 4.3.2. Τα στοιχεία θεμελίωσης των κτιριακών και δομικών έργων δεν πρέπει να προεξέχουν στα όμορα ακίνητα, στους κοινόχρηστους χώρους της πόλης καθώς και στα προκήπια των οικοπέδων στα οποία ανεγείρονται και σε κάθε περίπτωση να μη θίγουν κοινόχρηστες εγκαταστάσεις (υπόνομοι, δίκτυα παροχής νερού, ρεύματος, αερίου κλπ.). Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται τα στοιχεία θεμελίωσης των κτιριακών και δομικών έργων να προεξέχουν μέχρι 0.30 του μέτρου έξω από τις εγκεκριμένες ρυμοτομικές γραμμές, εφόσον το πάνω μέρος τους βρίσκεται σε βάθος μεγαλύτερο από 2.50 μ. από την οριστική στάθμη του κοινόχρηστου χώρου στη συγκεκριμένη θέση. Επίσης κατ' εξαίρεση επιτρέπεται τα στοιχεία αυτά να προεξέχουν μέσα στα προκήπια των οικοπέδων μέχρι το ένα τρίτο του πλάτους τους, εφόσον το πάνω μέρος τους βρίσκεται σε βάθος μεγαλύτερο από 1.00 μ. από την οριστική στάθμη του κοινόχρηστου χώρου στην αντίστοιχη θέση της ρυμοτομικής γραμμής. ΝΟΚ – Άρθρο 17 8. Τα προκήπια διαμορφώνονται ανάλογα με τη χρήση του κτιρίου, περιλαμβάνουν πάντοτε δένδρα, φυτά ή και υδάτινες κατασκευές σύμφωνα με τις διατάξεις του Κτιριοδομικού κανονισμού. Α. Κάτω από την επιφάνειά τους επιτρέπονται : … δ) Διαπλατύνσεις των θεμελίων, έως 0.30 μ. έξω από τις εγκεκριμένες οικοδομικές γραμμές, εφόσον το πάνω μέρος τους βρίσκεται σε βάθος μεγαλύτερο από 2.50 μέτρα από την οριστική στάθμη του κοινόχρηστου χώρου στη συγκεκριμένη θέση. Προτείνεται λοιπόν η αντικατάσταση του εδαφίου Α.δ της παρ.8 του άρθρου 17 του νόμου ως εξής : δ) Διαπλατύνσεις των θεμελίων των κτιρίων, μέχρι το ένα τρίτο του πλάτους των προκηπίων, εφόσον το πάνω μέρος τους βρίσκεται σε βάθος μεγαλύτερο από 1.00 μ. από την οριστική στάθμη του κοινόχρηστου χώρου στην αντίστοιχη θέση της ρυμοτομικής γραμμής.
    1 point
  9. Άρθρο 2 - Ορισμοί Στους ορισμούς προτείνεται αντικατάσταση εδαφίου ως εξής : 95. Χώροι κύριας χρήσης των κτιρίων είναι όσοι προορίζονται για την εξυπηρέτηση της βασικής χρήσης του κτιρίου και την παραμονή των χρηστών του σε αυτούς, όπως είναι σε κτίρια κατοικίας τα υπνοδωμάτια, οι χώροι διημέρευσης, οι κουζίνες, τα γραφεία. Οι χώροι κύριας χρήσης έχουν για τα κτίρια που κατασκευάζονται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος ελεύθερο ύψος τουλάχιστον 2,65 μ. και για τα υπάρχοντα κτίρια το ελεύθερο ύψος που καθόριζε ο κανονισμός της εποχής τους ή ισχύουσα τότε παρέκκλιση. Το σχετικό εδάφιο του Κτιριοδομικού κανονισμού περί καθορισμού του ελάχιστου ελεύθερου ύψους κύριας χρήσης καταργείται.
    1 point
  10. Άρθρο 15 - Ύψος Κτιρίου-αφετηρία μέτρησης υψών- πλάτος δρόμου Το μέγιστο ύψος κτιρίων, πέραν των δύο ορόφων και από καταβολής των ελληνικών οικοδομικών κανονισμών, ορίζεται από την ίδια γενική σχέση της μορφής : ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ = ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΟΦΩΝ * (ΜΙΚΤΟ) ΥΨΟΣ ΟΡΟΦΟΥ + C όπου : για τον ΓΟΚ 1955 είναι : ΥΨΟΣ ΟΡΟΦΟΥ = 3,20 μ. και C =2 μ. για τον ΓΟΚ 1973 είναι : ΥΨΟΣ ΟΡΟΦΟΥ = 3,30 μ. και C =1 ή 2 μ. για τον ΓΟΚ 1985 είναι : ΥΨΟΣ ΟΡΟΦΟΥ = 3,00 μ. και C =1 ή 2 μ. για τον ΝΟΚ 2012 είναι : ΥΨΟΣ ΟΡΟΦΟΥ = 3,25 μ. και C =1 ή 2 μ. Στον παράγοντα C, το πρώτο επιπλέον μέτρο δίνεται για την υπερύψωση ισογείου και την επικάλυψη δώματος και το δεύτερο ως κίνητρο για την υλοποίηση θέσεων στάθμευσης. Στην προσπάθεια «απομαθηματικοποίησης - πινακοποίησης» της σχέσης που έγινε με τον ΓΟΚ’85 έγινε λάθος μεταξύ των συντελεστών 1,2-1,6 το οποίο μεταφέρθηκε αυτούσιο και στον ΝΟΚ. Με το λάθος αυτό χάθηκε το πρώτο από τα επιπλέον μέτρα του C. Για ευκολία εκτέλεσης υπολογισμών, ξεκαθάρισμα εννοιών και την αποφυγή γραμμικών παρεμβολών, προτείνεται η «επαναμαθηματικοποίηση» της σχέσης με την αντικατάσταση της παραγράφου 1 του άρθρου 15 ως εξής : 1. Το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος του κτιρίου ορίζεται σε συνάρτηση με τον επιτρεπόμενο συντελεστή δόμησης της περιοχής ως εξής : ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΥΨΟΣ = ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΡΟΦΩΝ * 3,25 + C όπου C = 1 μ. γενικά ή C = 2 μ. στις περιπτώσεις όπου : α) το ισόγειο του κτιρίου χρησιμοποιείται κατά ποσοστό 50% τουλάχιστον για στάθμευση αυτοκινήτων ή β) το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (πυλωτή) κατ' εφαρμογή της παρ.6ιζ του άρθρου 11 του παρόντος νόμου που διατίθεται αποκλειστικά για στάθμευση αυτοκινήτων ή C = 3 μ. στις περιπτώσεις κτιρίων που επιπλέον των ανωτέρω : α) κατασκευάζεται φυτεμένο δώμα επιφάνειας μεγαλύτερης του 50% της καθαρής επιφάνειας του δώματος ή β) πραγματοποιείται μείωση του επιτρεπόμενου ποσοστού κάλυψης του οικοπέδου κατά 5% χωρίς να γίνεται χρήση κινήτρων του άρθρου 10. Σε περίπτωση κατασκευής φυτεμένου δώματος επιτρέπεται και η υπέρβαση ύψους στεγών κατά 0,40 μ. Οι προσαυξήσεις του μέγιστου ύψους, στις περιπτώσεις κατασκευής φυτεμένων δωμάτων, ισχύουν και για υφιστάμενα κτίρια στα οποία έχει γίνει εξάντληση ύψους περιοχής. Η παράγραφος 8 του άρθρου 15 καταργείται.
    1 point
  11. Το θεωρώ απίθανο να γίνει η αλλαγή ΚΕΝΑΚ αποδεκτή σαν λόγος ανάκλησης του ΠΕΑ από την στιγμή που δεν απαιτείται η "επικαιροποίηση¨..... Βάλε λόγω πρόθεσης ένταξης στο νέο Εξοικονομώ και θα στο δεχτούν 100%.....
    1 point
  12. Πλέον το τοις πράγμασι συνενωμένο είναι ένα οικόπεδο. Διάβασε και το θέμα που έχουμε στο φόρουμ για κτίσματα σε δυο οικόπεδα και θα καταλάβεις ότι δεν έχεις άλλη δυνατότητα. Τυχερή είσαι που έχει τα οικόπεδα ίδιος ιδιοκτήτης. Το δυσεπίλυτο πρόβλημα είναι αν δεν είναι ο ίδιος ιδιοκτήτης στα όμορα.
    1 point
  13. Μάλλον είναι διάφορες περιπτώσεις. Σε 'μένα έχει το παρακάτω. Και πριν συνέβαινε αυτό, σε 'μένα όσο "καταλαβαίνει" ύπαρξη οφειλής στον ΕΦΚΑ. Έχω το ανάλογο του @filipos0. Το ότι έχει πληρωθεί δεν σημαίνει κάτι, μέχρι να μεταφερθεί και να εξοφλήσει οφειλές ΚΑΙ να μην μείνει υπόλοιπο οφειλής ΕΦΚΑ και να "δει" ότι υπάρχει ενημερότητα.
    1 point
  14. Θα βάλεις τον ιδιοκτήτη να κάνει ανάκληση του παλιού ΠΕΑ για το λόγο που αναφέρεις και αφού πάρεις την θετικη απάντηση από την ΕΥΠΕΝ θα προχωρήσεις .. δεν επιτρέπεται να έχεις 2 ΠΕΑ σε ισχύ για το ίδιο κτίριο (Από τη στιγμή που θα ζητήσει την ανάκληση ο ιδιοκτήτης δε θα χρεωθεί στην καρτέλα του ενεργειακού επιθεωρητή που έχει βγάλει το 1ο ΠΕΑ ) Η διαδικασία φαίνεται στο buildingcert και γίνεται με email Αν θυμάμαι καλά θέλει ΥΔ του ιδιοκτήτη για την ανάκληση και το λόγο και αίτηση του ιδιοκτήτη καθώς και εξουσιοδότηση του προς τα εσένα που θα κάνεις τη διαδικασία Απλώς πάρε ένα τηλ στην ΕΥΠΕΝ πριν ξεκινήσεις τις διαδικασίες για να είσαι σίγουρος ότι γίνεται
    1 point
  15. Για περίφραξη θες γενικά ΕΕΔΜΚ. Ειδικά αν την χαλάσει και την φτιάξει από την αρχή. Τώρα αν κάνει τοπικά επισκευές ή ενισχύσεις, μπορεί να το κάνει και χωρίς. Το πότε έγινε η παλιά δεν παίζει ρόλο. Και κοίτα και το θέμα της πρόσβασης στην ακτή αν είσαι σε παραθαλάσσια έκταση (έκταση ανάμεσα στο οδικό δίκτυο και την ακτή).
    1 point
  16. Mε μια πρώτη σκέψη μου έρχονται 2 στο Bristol, ένας στο Κατάρ κι ένας Αμερική. Όλοι πρωτοκλασάτα ονόματα.
    1 point
  17. Αρχικά μίλησε με την ΥΔΟΜ, μήπως θέλουν κάποιον συγκεκριμένο κείμενο να αναγράφεται, για να αποφύγεις τις ορθές επαναλήψεις/διορθώσει της εγγυητικής που συχνά έχουν κόστος. Κατά τα λοιπά υπάρχει στο forum αυτό και από την ΥΔΟΜ Τυρνάβου αυτό.
    1 point
  18. Η αποθήκη προσμετρούσε (ως αποθήκη) στον Συντελεστή Δόμησης? Αν όχι για κάθε ενέργεια σήμερα θα πρέπει το ακίνητο να έχει υπόλοιπο συντελεστή Δόμησης για την αλλαγή χρήσης. Γενικά ότι υπέρβαση έγινε μετά τον Ιούλιο του 2011 δεν μπορεί να ενταχθεί στις διατάξεις των νόμων περί τακτοποίησης και ακολουθείς τις διατάξεις που προβλέπονται για Οικοδομικές άδειες και τα αναλογούντα πρόστιμα.
    1 point
  19. @nik το ότι ο αρμόδιος φορέας (ΕΟΠΠΕΠ) δεν ζητάει άδεια, δεν σημαίνει ότι δεν απαιτείται, απλά παρακάμπτει αντικείμενα που θεωρεί ότι δεν άπτονται της αρμοδιότητάς του... Σε ερώτηση που είχα κάνει και παλιότερα σε πολεοδομία σχετικά με την "στατική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ" για φροντιστήριο, η πολεοδομία απάντησε ότι η βεβαίωση αυτή είναι του ΕΟΠΠΕΠ και σε καμία περίπτωση δεν έχει σχέση με στατική επάρκεια, οπότε σε κάθε περίπτωση, αν γίνει καταγγελία και βρεθεί ότι το κτίριο δεν πληροί τις προδιαγραφές που ορίζει η κείμενη νομοθεσία περί στατικής επάρκειας για χρήση φροντιστηρίου θα επιβληθούν τα ανάλογα πρόστιμα και κυρώσεις (πιθανόν κλείσιμο) άσχετα από την άδεια λειτουργίας του ΕΟΠΠΕΠ .... εδώ συμφωνώ κι εγώ με τον @kan62 στο ότι "Στην Πυροσβεστική πολλές φορές ξέρουν τη δουλειά τους καλύτερα από τις ΥΔΟΜ ..."
    1 point
  20. επιτρεπεται, και με το 98/8, λογω αποκλειστικης χρησης και με το 98/9 λογω ιδιοχρησιμοποιησης. [θα του ερθει καπως ακριβα, λογω ελλειψης χιλιοστων...]🙃
    1 point
  21. Με την αλλαγή με το "Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 – 13.5.2020" έφυγε η Υ.Δ. ότι πρέπει να είναι άρτιο και οικοδομήσιμο. Παλιό άρθρο: Βεβαίωση Τεχνική Έκθεση Μηχανικού. Στην βεβαίωση τεχνική έκθεση : δηλώνεται ότι το κτίσμα, το γήπεδο, το οικόπεδο ή η διηρημένη ιδιοκτησία βρίσκεται σε εκτός ή εντός σχεδίου περιοχή, ότι είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά κανόνα ή κατά παρέκκλιση, ότι δεν εμπίπτει στις απαγορευτικές περιπτώσεις της παρ.1 του παρόντος άρθρου και ότι οι εργασίες που πρόκειται να εκτελεστούν πληρούν τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις και κανονισμούς και ότι το κτίριο εμπίπτει στις περιπτώσεις της παρ.2 με ειδική αναφορά στα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά στοιχεία. Ειδικότερα, αναγράφεται ο αριθμός της οικοδομικής άδειας ή άδειας δόμησης ή άλλης άδειας, ή/και ο ηλεκτρονικός αριθμός οριστικής δήλωσης υπαγωγής αυθαιρέτου ή της δήλωσης εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή στοιχεία οριστικής εξαίρεσης από την κατεδάφιση δυνάμει άλλου νόμου, περιγράφεται το οικόπεδο ή το γήπεδο, το κτίσματα καθώς και αναλυτικά οι εργασίες που θα εκτελεστούν σε αυτά. Νέο άρθρο: Βεβαίωση-Τεχνική Έκθεση Μηχανικού και Προϋπολογισμός Έργου αα) Στην βεβαίωσητεχνική έκθεση : - δηλώνεται ότι το κτίσμα, το γήπεδο, το οικόπεδο ή η διηρημένη ιδιοκτησία βρίσκεται σε εκτός ή εντός σχεδίου περιοχή ή σε οικισμό, ότι δεν εμπίπτει στις απαγορευτικές περιπτώσεις του άρθρου 1 του παρόντος, με την επιφύλαξη εξαίρεσης αυτού από άλλες διατάξεις, ότι οι εργασίες που πρόκειται να εκτελεστούν πληρούν τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις και κανονισμούς και ότι το κτίριο εμπίπτει στις περιπτώσεις του άρθρου 2 της παρούσας με ειδική αναφορά στα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά στοιχεία. Ειδικότερα, αναγράφεται ο αριθμός της οικοδομικής άδειας ή άδειας δόμησης ή άλλης άδειας, ή/και ο ηλεκτρονικός αριθμός οριστικής δήλωσης υπαγωγής αυθαιρέτου ή της δήλωσης εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή στοιχεία οριστικής εξαίρεσης από την κατεδάφιση δυνάμει άλλου νόμου, - περιγράφεται το οικόπεδο ή το γήπεδο, το κτίσματα καθώς και αναλυτικά οι εργασίες που θα εκτελεστούν σε αυτά. Την Τεχνική Έκθεση συνοδεύουν σχέδια, εφόσον απαιτούνται, για να τεκμηριωθεί επαρκώς. ββ) Προϋπολογισμός εργασιών μόνο για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται έλεγχος υπέρβασης ή μη του οριζομένου ποσού των είκοσι πέντε χιλιάδων ευρώ (25.000), σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 29 του ν.4495/2017, υπολογιζόμενος σύμφωνα με το Παράρτημα Β του ν.4495/2017. Οπότε σύμφωνα με τα παραπάνω εκτιμώ ότι δεν τίθεται πλέον θέμα αρτιότητας και οικοδομησιμότητας.
    1 point
  22. Καλύτερα στην υπ.δήλωση να γράψεις ότι σε περίπτωση που κάτι θα περισσέψει, θα το στείλεις σε ΣΣΕΔ-ΑΕΚΚ. Στην Τενχική Έκθεση μπορείς να αναφέρεις ότι θα τα χρησιμοποιήσεις στο οικόπεδο και όντως τελικά να τα καταφέρεις. Τότε στην επίβλεψη αναφέρεις ότι όλα μείνανε στο οικόπεδο. Επίσης η γενικότερη ΚΥΑ για την ανακύκλωση, επιτρέπει στους ιδιοκτήτες αποβλήτων γενικά (κύριοι του έργου στην περίπτωση των ΑΕΚΚ), να επιλέξουν ανάμεσα σε ανακύκλωση και σε άμεση διάθεση των αποβλήτων τους. Αν για κάποιο λόγο έβρισκες ένα 2ο οικόπεδο να τα χρησιμοποιήσει, επιτρέπεται. Όταν είχα ρωτήσει πολεοδομία, αποκεντρωμένη, περιφέρεια και ΕΟΑΝ, οι τρεις δεν ξέρανε και ο ΕΟΑΝ είπε ότι ισχύουν οι εγκύκλιοι κλπ (δεν επιβεβαίωσε και δεν απέριψε τους ισχυρισμούς άμεσα, για να είμαι δίκαιος). όσο είναι σε ισχύ η ΚΥΑ 50910 b1909_2003, ισχύει και αυτό. Είναι στο άρθ. 11β Κάθε κάτοχος αποβλήτων υποχρεούται: α) (ότι ξέρουμε) ..... ή β) να εξασφαλίζει ο ίδιος την αξιοποίηση ή διάθεσή τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας απόφασης και τις διατάξεις του Ν.2939/2001 Απλά πρέπει να μπορείς να αποδείξεις στην ΥΔΟΜ που ελέγχει, ότι δεν πετάχτηκαν. Αν το κάνεις, ο έλεγχος τελειώνει και είσαι ΟΚ.
    1 point
  23. έχει κάποιος γνώμη για το παραπάνω ερώτημα? Το πλήρες Νομοθετικό πλαίσιο ΑΕΚΚ είναι το παρακάτω, (αλλά πουθενά δεν βρήκα τέτοιο δικαίωμα των εταιρειών, να αλλάζουν το ΣΔΑ των μηχανικών και επομένως θεωρώ, ότι η τροπ/ση του ΣΔΑ μου, αποτελεί ωμό εκβιασμό του πολίτη) : 01 Ευρωπαϊκός Κατάλογος Αποβλήτων (Ε.Κ.Α.). Κατάλογος Αποβλήτων σύμφωνα με το Παράρτημα της απόφασης 2000/532/ΕΚ, όπως έχει τροποποιηθεί με τις Αποφάσεις 2001/118/ΕΚ και 2001/573/ΕΚ ης Επιτροπής Ε.Κ. Σύντομη περιγραφή Ταξινόμηση των αποβλήτων ανάλογα με την πηγή προέλευσης τους, τον τύπο τους και τις ιδιότητες που εκδηλώνουν , με έναν 6ψήφιο κωδικό. Τα ΑΕΚΚ ταξινομούνται στο κεφάλαιο 17, ενώ στο κεφάλαιο 20 περιλαμβάνονται τα δημοτικά απόβλητα (οικιακά απόβλητα και παρόμοιε απόβλητα από εμπορικές δραστηριότητες, βιομηχανίες και ιδρύματα), περιλαμβανομένων μερών χωριστά συλλεγέντων. 02 Ν. 2939/2001 Συσκευασίες και εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων. – Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων (Ε.Ο.Ε.Δ.Σ.Α.Π) και άλλες διατάξεις Σύντομη περιγραφή Θέσπιση μέτρων για τη διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων με στόχο την επαναχρησιμοποίηση ή αξιοποίηση των αποβλήτων τους. Θεσμοθετεί τα Συστήματα Εναλλακτικής Διαχείρισης και τον ΕΟΕΔΣΑΠ (νυν Ε.Ο.ΑΝ). Τροποποιήθηκε από τον Ν. 4496/2017 03 Κ.Υ.Α. 50910/2727/2003 Μέτρα και όροι για τη Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων. Εθνικός και Περιφερειακός Σχεδιασμός Διαχείρισης Σύντομη περιγραφή Σκοπός της απόφασης είναι η πλήρης συμμόρφωση με τις διατάξεις της Οδηγίας 91/156/ΕΟΚ του Συμβουλίου 18/3/1991 «Τροποποίηση της Οδηγίας 75/442/ΕΟΚ περί των στερεών αποβλήτων». Θεσπίζει κατευθύνσεις, μέτρα, όρους και διαδικασίες για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων, για την πρόληψη ή μείωση των αρνητικών επιπτώσεων στο περιβάλλον και την προστασία της υγείας. Προβλέπει τους όρους αδειοδότησης για τη συλλογή και μεταφορά στερεών αποβλήτων. 04 Π.Δ. 99/2008 Συγκρότηση, διάρθρωση και λειτουργία του ΕΟΕΔΣΑΠ Σύντομη περιγραφή Τροποποιήθηκε από τον Ν. 3854/2010 και τον Ν.4042/2012 05 Υ.Α. 116570/2009 Κανονισμός για τη διαδικασία ανανέωσης των εγκρίσεων συστημάτων ατομικής ή συλλογικής εναλλακτικής διαχείρισης συσκευασιών και άλλων προϊόντων Σύντομη περιγραφή Προβλέπει τα στοιχεία που πρέπει να υποβάλλουν τα Συστήματα Εναλλακτικής Διαχείρισης και τις προϋποθέσεις ανανέωσης έγκρισης. 06 Ν.3854/2010 Τροποποίηση της νομοθεσίας για την εναλλακτική διαχείριση συσκευασιών και άλλων προϊόντων και τον ΕΟΕΔΣΑΠ και άλλες διατάξεις Σύντομη περιγραφή Τροποποιεί ορισμένες διατάξεις του Ν.2939/2001. 07 K.Υ.Α. 36259/1757/Ε103/2010 Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των αποβλήτων από εκσκαφές, κατασκευές και κατεδαφίσεις (ΑΕΚΚ). Σύντομη περιγραφή Η απόφαση αποσκοπεί στην εφαρμογή του Ν.2939/2001, όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.3854/2010, για να επιτευχθούν: Α) οι στόχοι πρόληψης δημιουργίας αποβλήτων από οικοδομικές εργασίες, έργα τεχνικών υποδομών, εκσκαφές, φυσικές και πάσης φύσεως καταστροφές Β) η μείωση της ποσότητας και της επικινδυνότητας των προς διάθεση αποβλήτων με την επαναχρησιμοποίηση, την ανακύκλωση και τις άλλες μορφές αξιοποίησης, Γ) η βελτίωση της περιβαλλοντικής επίδοσης όλων των οικονομικών παραγόντων που συμμετέχουν σε οικοδομικές εργασίες και τεχνικά έργα και κυρίως των φορέων που συμμετέχουν άμεσα στη διαχείριση των υλικών αυτών. Προβλέπει ότι μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2020, η επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση, ανάκτηση άλλων υλικών αποβλήτων και αξιοποίηση πρέπει να ανέλθει κατ ελάχιστον στο 70 %, ως προς το συνολικό βάρος των παραγομένων ΑΕΚΚ στη χώρα. 08 Εγκύκλιος Αρ. Πρ. Οικ. 129043/4345/8-7-2011 Εφαρμογή νομοθεσίας για τη διαχείριση μη επικίνδυνων στερεών αποβλήτων Σύντομη περιγραφή Εγκύκλιος ΥΠΕΚΑ, ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ, με ΑΔΑ: 4ΑΣΨ0-ΚΘΣ, για διευκόλυνση της εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας που σχετίζεται με τη διαχείριση των στερεών (μη επικίνδυνων) αποβλήτων. 09 Ν. 4030/2011 Νέος τρόπος έκδοσης αδειών δόμησης, ελέγχου κατασκευών και λοιπές διατάξεις. Σύντομη περιγραφή Στο άρθρο 40 ρυθμίζει θέματα ΑΕΚ και αποκατάστασης ανενεργών λατομείων. 10 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 18ης Νοεμβρίου 2011 περί θεσπίσεως κανόνων και μεθόδων υπολογισμού για τον έλεγχο της συμμόρφωσης προς τους στόχους του άρθρου 11 παράγραφος 2 της οδηγίας 2008/98/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (2011/753/ΕΕ) Σύντομη περιγραφή Δεσμευτική προς τα κράτη – μέλη απόφαση της Επιτροπής της Ε.Ε. σχετικά με τον υπολογισμό του στόχου για τη διαχείριση των αποβλήτων και για την υποχρέωση υποβολής εκθέσεων προόδου. 11 Ν. 4042/2012 Ποινική προστασία του περιβάλλοντος − Εναρμόνιση με την Οδηγία 2008/99/ΕΚ − Πλαίσιο παραγωγής και διαχείρισης αποβλήτων − Εναρμόνιση με την Οδηγία 2008/98/ΕΚ − Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Σύντομη περιγραφή Θεσπίζονται αποτρεπτικές, αποτελεσματικές και αναλογικές κυρώσεις, μέσω του ποινικού δικαίου, για τις περιπτώσεις που προκαλείται ή ενδέχεται να προκληθεί ρύπανση ή υποβάθμιση του περιβάλλοντος, με σκοπό τη διασφάλιση της αποτελεσματικής ποινικής προστασίας του. Επίσης, θεσπίζονται μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος και της ανθρώπινης υγείας, εμποδίζοντας ή μειώνοντας τις αρνητικές επιπτώσεις της παραγωγής και της διαχείρισης αποβλήτων και περιορίζοντας το συνολικό αντίκτυπο της χρήσης των πόρων και βελτιώνοντας την αποδοτικότητα της. 12 Ν.4067/2012 Νέος Οικοδομικός Κανονισμός. Σύντομη περιγραφή Στο άρθρο 17 προβλέπεται η τήρηση της νομοθεσίας για τη διαχείριση των ΑΕΚΚ σε εργασίες στους ακάλυπτους χώρους και στις περιφράξεις. 13 Εγκύκλιος Αρ. Πρ. 4834/25-1-2013 Διαχείριση περίσσειας υλικών εκσκαφών που προέρχονται από δημόσια έργα - Διευκρινίσεις επί των απαιτήσεων της ΚΥΑ 36259/1757/Ε103/2010 Σύντομη περιγραφή Εγκύκλιος ΥΠΕΚΑ, ΓΔ Περιβάλλοντος, Δ/νση Περ/κού Σχεδιασμού, Γραφείο Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων, με ΑΔΑ: ΒΕΙΨ0-Ξ90, για παροχή διευκρινήσεων για την εφαρμογή του άρθρου 7 της ΚΥΑ 36259/2010. 14 Ν. 4280/2014 Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμηση - Βιώσιμη ανάπτυξη οικισμών Ρυθμίσεις δασικής νομοθεσίας και άλλες διατάξεις. Άρθρο 36 και Άρθρο 51. Σύντομη περιγραφή Το άρθρο 36 τροποποιεί τα άρθρα 45 έως 61 του Ν. 998/1979, μεταξύ των οποίων το άρθρο 50 με τίτλο «Μεταλλεία – Λατομεία». Το άρθρο 51 τροποποιεί το άρθρο 40 του Ν. 4030/2011 . 15 ΠΡΑΞΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Πράξη 49 της 15−12−2015 Σύντομη περιγραφή Τροποποίηση και έγκριση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (Ε.Σ.Δ.Α.) και του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων που κυρώθηκαν με την 51373/4684/25−11−2015 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σύμφωνα με το άρθρο 31 του Ν. 4342/2015. 16 Ν. 4389/2016 Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις. Σύντομη περιγραφή Το άρθρο 157 τροποποιεί άρθρα του 4042/2012 και ρυθμίζει την καταχώριση στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων (ΗΜΑ). 17 Ν. 4447/2016 Χωρικός σχεδιασμός - Βιώσιμη ανάπτυξη και άλλες διατάξεις. Σύντομη περιγραφή Το άρθρο 21 τροποποιεί το άρθρο 11 του 4042/2012 και προσθέτει ορισμούς. 18 Υ.Α. Αριθμ. οικ. 181504 Κατάρτιση, περιεχόμενο και σύστημα διαχείρισης του Εθνικού Μητρώου Παραγωγών (Ε.Μ.ΠΑ.)- Καθορισμός διαδικασίας εγγραφής των παραγωγών, στο πλαίσιο της εναλλακτικής διαχείρισης των συσκευασιών και άλλων προϊόντων, σύμφωνα με τα άρθρα 7 και 17 του Ν. 2939/2001 (Α 179), όπως ισχύουν. Σύντομη περιγραφή Υ.Α. Αναπληρωτή ΥΠΑΝ σχετικά με την υποχρέωση εγγραφής των παραγωγών αποβλήτων στο Ε.Μ.Π.Α. και τις κυρώσεις από τη μη- συμμόρφωση. 19 Κ.Υ.Α. Αριθμ. Οικ. 43942/4026 Οργάνωση και λειτουργία Ηλεκτρονικού Μητρώου Αποβλήτων (ΗΜΑ), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 42 του Ν.4042/2012 (Α' 24), όπως ισχύει. Σύντομη περιγραφή Κ.Υ.Α. που ρυθμίζει την οργάνωση και λειτουργία του ηλεκτρονικού Μητρώου Αποβλήτων (ΗΜΑ), την υποχρεωτική ηλεκτρονική εγγραφή και καταχώριση φορέων, επιχειρήσεων και εγκαταστάσεων που εμπλέκονται στην παραγωγή και επεξεργασία αποβλήτων, καθώς και στις διαδικασίες συλλογής, μεταφοράς. 20 Κ.Υ.Α. Αριθμ. οικ. 1/1 Τροποποίηση της κοινής υπουργικής απόφασης 43942/4026/2016 - Οργάνωση και λειτουργία Ηλεκτρονικού Μητρώου Αποβλήτων (ΗΜΑ), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 42 του ν. 4042/2012 (Α΄ 24), όπως ισχύει. Σύντομη περιγραφή Κ.Υ.Α. που τροποποιεί και παρατείνει το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης εγγραφής και καταχώρισης στο ΗΜΑ έως 28/2/2017 και των εκθέσεων προηγούμενων ετών έως 31/5/2017. 21 Ν. 4495/2017 Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις. Σύντομη περιγραφή Ο Νόμος προβλέπει τους μηχανισμούς και τα μέσα ελέγχου της ποιότητας του δομημένου περιβάλλοντος, ρυθμίζει το πλαίσιο δόμησης, τον έλεγχο υλοποίησης του χωρικού σχεδιασμού, τα θέματα κοινόχρηστων χώρων και περιβαλλοντικού ισοζυγίου. Επίσης αντιμετωπίζει την αυθαίρετη δόμηση και άλλα θέματα αρμοδιότητας του ΥΠΕΝ. 22 Ν. 4496/2107 Τροποποίηση του ν. 2939/2001 για την εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων, προσαρμογή στην Οδηγία 2015/720/ΕΕ, ρύθμιση θεμάτων του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης και άλλες διατάξεις. Σύντομη περιγραφή Ο Νόμος τροποποιεί τις διατάξεις του Ν. 2939/2001 για την εναλλακτική διαχείριση συσκευασιών και άλλων ειδικών ρευμάτων αποβλήτων. Έχει ειδικές προβλέψεις για την αποτροπή χρήσης πλαστικής σακούλας. Ενισχύει το ρόλο και τις αρμοδιότητες του ΕΟΑΝ. 23 Εγκύκλιος 11/19-06-2017 Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με τη Δημοσίευση Κανονισμού Περιγραφικών Τιμολογίων Εργασιών για δημόσιες συμβάσεις έργων. Σύντομη περιγραφή Η Εγκύκλιος ενημερώνει για τη δημοσίευση της με αριθμ. πρωτ. ΔΝΣγ/οικ.35577/ΦΝ466/4-5-2017(Β΄1746) απόφασης του Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών «Κανονισμός Περιγραφικών Τιμολογίων Εργασιών για δημόσιες συμβάσεις έργων» και την υποχρεωτική της εφαρμογή από 15/07/2017. Ιδιαίτερα διευκρινίζει τα θέματα που αφορούν στην συμπερίληψη του κόστους διαχείρισης ΑΕΚΚ στις δημόσιες συμβάσεις έργων. 24 Ν. 4512/2018 Ρυθμίσεις για την εφαρμογή των Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής και άλλες διατάξεις. Σύντομη περιγραφή Ο Νόμος, στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΈΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΛΑΤΟΜΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ, ρυθμίζει θέματα που αφορούν στη χωροθέτηση και λειτουργία των λατομείων. Στα άρθρα 43 και 46 αποσαφηνίζει το πεδίο εφαρμογής και συσχετίζει τις λατομικές περιοχές με τα ΑΕΚΚ και τα δευτερογενή προϊόντα, ενώ στο άρθρο 55 αναφέρεται στην αποκατάσταση των λατομείων και τη λειτουργία μονάδων εντός λατομικών εκμεταλλεύσεων. 25 Σχέδιο Δράσεων Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων. Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Σύντομη περιγραφή Το Σχέδιο δράσεων Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων από την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων προβλέπει, όσον αφορά στη διαχείριση των ΑΕΚΚ, για τους Δήμους και τις Περιφέρειες: α)Προληπτικά, τον Προσδιορισμό χώρων προσωρινής εναπόθεσης φερτών υλικών και μπαζών από τους χώρους αρμοδιότητας μετά την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων β) Μετά την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων, τη μεταφορά των ανωτέρω φερτών υλικών στους χώρους που έχουν ήδη προσδιοριστεί για την προσωρινή εναπόθεση φερτών υλικών μετά την εκδήλωση πλημμυρικών φαινομένων και τη δρομολόγηση δράσεων προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, ανάκτησης και διάθεσής τους, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία διαχείρισης μη επικίνδυνων στερεών αποβλήτων. 26 ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ/11936/836 Καθορισμός διαδικασίας και δικαιολογητικών για την εγκατάσταση και τη λειτουργία έργων και δραστηριοτήτων «Συστημάτων Περιβαλλοντικών Υποδομών». Σύντομη περιγραφή Στο πεδίο εφαρμογής της απόφασης εμπίπτουν τα έργα και οι δραστηριότητες της 4ης Ομάδας «Συστήματα Περιβαλλοντικών Υποδομών», μεταξύ των οποίων: α) οι Εγκαταστάσεις επεξεργασίας ΑΕΚΚ β) οι Οργανωμένοι χώροι διάθεσης αδρανών υλικών και καταλοίπων από την επεξεργασία ΑΕΚΚ
    1 point
  24. Μεθοδολογία υπολογισμού αποβλήτων από εκσκαφές ΑΠΕΚΣ = ΑΡΝΚ * ΕΕΚΣ * ΒΕΚΣ * ΠΑΕΚΣ ΑΠΕΚΣ: είναι τα Απόβλητα Εκσκαφών σε τόνους ΠΑΕΚΣ: η μέση πυκνότητα των αποβλήτων εκσκαφών ανέρχεται σε προσεγγιστικά 0,46 tn/m3. ΑΡΝΚ: είναι ο αριθμός των νέων κατασκευών ΕΕΚΣ: επιφάνεια εκσκαφής ΒΕΚΣ: είναι το μέσο βάθος εκσκαφής
    1 point
  25. Μεθοδολογία υπολογισμού αποβλήτων από κατασκευές ΑΠΚ = ΕΝΚ * ΟΑΚ * ΠΑΚ ΑΠΚ: είναι τα Απόβλητα Κατασκευών σε τόνους ΟΑΚ: 0,06 m3 ανά 1 m2 επιφάνειας κατασκευαζόμενου κτιρίου ΠΑΚ: είναι η μέση πυκνότητα των αποβλήτων κατασκευών σε 1,6 tn/m3 ΕΝΚ: είναι η επιφάνεια των νέων κτιρίων που κατασκευάζονται σε τετραγωνικά μέτρα,
    1 point
  26. έψαξα το θέμα και βρήκα ότι τα παραπάνω αναφέρονται σε διάφορα sait Μονάδων ανακύκλωσης ΑΕΚΚ Ποσότητες ΣΔΑ.docx Μπορεί κάποιος άλλος συν/φος να μας πει πως ακριβώς υπολογίζονται οι ποσότητες ΑΕΚΚ βάσει όσων αναφέρονται στο παραπάνω έγγραφο?
    1 point
  27. 1 ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΔΑ ΠΟΤΕ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ .docx
    1 point
  28. αφου συμπληρώσεις το εξελ με υλικά και στοιχεία έργου/ιδιοκτήτη κτλ, σφραγίζεις και το ανεβάζεις (αυτο ειναι το ΣΔΑ) την ΥΔ την υπογράφει ο ιδιοκτήτης με γνήσιο υπογραφής και ανεβαίνει και αυτή . Κάπου θα έπρεπε να μπει και η εγγυητική επιστολή αλλά το σύστημα δεν την ζητάει και εφόσον πρόκειται για έγκριση εργασιών κατεδάφισης δεν ξέρω πως θα ελεγχθεί κιόλας.
    1 point
  29. αυτά είναι τα απαιτούμενα στην πλατφόρμα: Δηλώσεις ανάθεσης - ανάληψης επίβλεψης Τεχνική - αιτιολογημένη Έκθεση Φωτογραφίες Σχέδιο και Φάκελος Ασφάλειας & Υγείας του Έργου Σχέδιο διαχείρισης αποβλήτων (Σ.Δ.Α.) & Υ.Δ. Διαχειριστή για τη σύμβαση με εγκεκριμένο σύστημα ή την σύμβαση
    1 point
  30. Το αναφέρει στο ΆΡΘΡΟ 1, ΠΑΡ. 3, γ) στα γενικά δικαιολογητικά. γ. Βεβαίωση - Τεχνική Έκθεση Μηχανικού. Στην βεβαίωση - τεχνική έκθεση: - δηλώνεται ότι το κτίσμα, το γήπεδο, το οικόπεδο ή η διηρημένη ιδιοκτησία βρίσκεται σε εκτός ή εντός σχεδίου περιοχή, ότι είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά κανόνα ή κατά παρέκκλιση, ότι δεν εμπίπτει στις απαγορευτικές πε- ριπτώσεις της παρ. 1 του παρόντος άρθρου και ότι οι εργα- σίες που πρόκειται να εκτελεστούν πληρούν τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις και κανονισμούς και ότι το κτίριο εμπίπτει στις περιπτώσεις της παρ. 2 με ειδική αναφορά στα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά στοιχεία. Ειδικότερα, αναγράφεται ο αριθμός της οικοδομικής άδειας ή άδειας δόμησης ή άλλης άδειας, ή/και ο ηλεκτρονικός αριθμός οριστικής δήλωσης υπαγωγής αυθαιρέτου ή της δήλωσης εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή στοιχεία οριστικής εξαί- ρεσης από την κατεδάφιση δυνάμει άλλου νόμου
    1 point
  31. Παιδιά διαβαστε πρώτα καλά το excel. Κάτω κάτω έχει υποσημειώσεις που επεξηγεί τι αφορά η κάθε στήλη. Συγκεκριμένα γράφει: Παραγόμενη ποσότητα είναι το άθροισμα όλων. Δεν γράφετε τίποτα, το υπολογίζει από μόνο του. Επαναχρησιμοποιούμενη ποσότητα είναι αυτή που ξαναχρησιμοποιείται στο ίδιο έργο. πχ σκάβω και μετά με τα ίδια χώματα ξαναμπαζώνω. Ανακτώμενη ποσότητα είναι αυτή που μας ενδιαφέρει ουσιαστικά που οδηγείται σε διαχειριστή ΑΕΚΚ Ποσότητα προς τελική διάθεση είναι αυτή που πάει σε ΧΥΤΑ και δεν τη συμπληρώνουμε ακριβώς γιατί από τότε που δημιουργήθηκαν οι ΑΕΚΚ δεν επιτρέπεται να οδηγούνται απόβλητα κατασκευών γενικώς σε ΧΥΤΑ ή δεν υπάρχουν ΧΥΤΑ αποκλειστικά αδρανών μου είπαν τελευταία
    1 point
  32. Σε πρόσφατη επικοινωνία μου διευκρίνησαν ότι δεν συμπληρώνουμε την στήλη ''ποσότητα προς τελική διάθεση'' .Λέει έχει μείνει γιατί είχε φτιαχτεί το excel και τελικά ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί η διαδικασία για την οποία προβλέποταν. Τις υπόλοιπες δύο στήλες τις συμπληρώνεις με την λογική που αναφέρεις. Το άθροισμα τους βγάζει το σύνολο των αποβλήτων που αναμένεις για κάθε υλικό.Επίσης αν έχεις κάτι που δεν μπορείς άμεσα να το αντιστοιχήσεις σε κάποια απο τις κατηγορίες το βάζεις στο πεδίο ''Λοιπά κατηγορίες παραγόμενων αποβλήτων'' με μία σύντομη περιγραφή για το πως θα γίνει η διαχείριση (π.χ εντός εργοταξίου'') και κατευθείαν συμπληρώνεις την ποσότητα.
    1 point
  33. Δηλαδή: Επαναχρησιμοποιούμενη ποσότητα= υλικά που χρησιμοποιούνται ξανά εντός στο εργοτάξιο Ανακτώμενη ποσότητα = υλικά που τα δίνω σε κάποιον εκτός του εργοταξίου να τα χρησιμοποιήσει-γίνεται διαλογή Ποσότητα προς τελική διάθεση: υλικά - ανακατεμένα ο,τι να είναι που πάνε προς την ειδική μονάδα
    1 point
  34. Θα πρέπει έστω και με κάποια προσέγγιση να υπολογίσεις τους όγκους σου. Την πυκνότητα για τα πιο πολλά δομικά υλικά, (για να βγει το βάρος) την παίρνω από την ΤΟΤΕΕ του ΚΕΝΑΚ. Αν μου λείπει κάτι στο γούγλη. Ανακτώμενα μπορούν να είναι πολλά υλικά, όχι μόνο το χώμα και οι πέτρες. Αυτά είναι απλά πιο προφανή. Θα πρέπει να δεις κάθε υλικό, εφόσον κάνεις διαλογή στο οικόπεδο ή και σε άλλη τοποθεσία, πού θα πάνε. Χώμα και πέτρες τα ανακυκλώνουν μαντράδες που πουλάνε αυτά τα υλικά, ως έχουν. Πόρτες, πατζούτια κλπ, αν τα πάρει κάποιος να τα επαναχρησιμοποιήσει, (εγώ τα κάνω έπιπλα). Αλλουμίνια και άλλα μέταλλα μόλις τα αφήσεις λίγο παραπέρα, σε λίγες ώρες θα "κάνουν φτερά". Θα τα έχουν πάρει να τα πουλήσουν. Γενικά ότι διαθέσει απ'ευθείας ο ιδιοκτήτης του ακινήτου (ο οποίος ταυτόχρονα είναι και ιδιοκτήτης των αποβλήτων), δεν μπαίνει στην διαδικασία να πάει σε ΧΥΤ. Τα υπόλοιπα τα κυβίζεις, τα ανάγεις σε τόνους και κάνεις την ΣΔΑ. Η οποία είναι αρχική εκτίμηση, για να περιορίσει τον ιδιοκτήτη να μην πει ότι οι 100 τόνοι, τελικά ήταν 5.
    1 point
  35. Μίλα με κάποια εταιρία διαχείρισης της περιοχής σου. Αυτοί ξέρουν πολύ καλά τη διαδικασία και θα σε κατατοπίσουν. Στη φάση έκδοσης της άδειας πρέπει να καταθέσεις το ΣΔΑ (που όπως είπες είναι ένας αρχικός υπολογισμός από εσένα για τα απόβλητα που θα προκύψουν στο έργο) και ο κύριος του έργου θα πρέπει να κάνει σύμβαση με κάποιον διαχειριστή ΑΕΚΚ ότι θα παραλάβει τα απόβλητα. Στο τέλος του έργου τα παίρνουν και σου δίνουν ένα αποδεικτικό παραλαβής. Η χρέωση γίνεται με τον τόνο, ρωτάς το διαχειριστή για τις τιμές και πληρώνονται με βάση τα πραγματικά που θα παραλάβουν που μπορεί προφανώς να έχουν απόκλιση από τα αρχικά του ΣΔΑ. Όλοι έχουν και ένα μινιμουμ ποσό αν τους φωνάξεις πχ για πολύ μικρή ποσότητα. Όσο η διαδικασία ήταν έντυπη έπρεπε ο ιδιοκτήτης να καταθέσει στην πολεοδομία και εγγυητική ποσού 0,5% επί του προϋπολογισμού του έργου την οποία την έπαιρνες πίσω στο κλείσιμο της άδειας καταθέτοντας το αποδεικτικό παραλαβής των αποβλήτων. Τώρα με το ηλεκτρονικό ομολογώ πως δεν ξέρω πως και αν γίνεται αφού δεν προσκομίζεις τίποτα πρωτότυπο. 20100824 ΦΕΚ1312Β ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.pdf
    1 point
  36. Οι φάσεις κατασκευής προκύπτουν από το χρονικό προγραμματισμό σου. Το έργο μπορεί να σταματάει και να ξεκινάει ή να έχεις αλληλουχίες συνεργείων. Επίσης δεν είναι δεσμευτική η μελέτη αποβλήτων. Εκτίμηση κάνεις. Η μοναδική υποχρέωσή σου (του ιδιοκτήτη) είναι να μην πετάξεις μπάζα σε ρέματα (ή όπου αλλού βρεις). Τις παραλαβές υποθέτω τις ανεβάζεις μαζί με την επίβλεψη.
    1 point
  37. Επειδή αγχώθηκα με το γεγονός ότι δεν έβγαλα ΕΕΔΜΚ για Εξοικονομώ ΙΙ που η μόνη παρέμβαση ήταν η αυτονόμηση του συστήματος θέρμανσης με τοποθέτηση επιτοίχιου λέβητα φυσικού αερίου ... το έψαξα εκ νέου και Σύμφωνα με Ν.4495/17, άρθρο 30 παράγραφος 1η Δεν απαιτείται οικοδομική άδεια ούτε έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας για τις εξής εργασίες, με την επιφύλαξη των ειδικών διατάξεων που αφορούν την περιοχή ή το κτίριο: τοποθέτηση κλιματιστικών και επιτοίχιων λεβήτων αερίου για θέρμανση και παραγωγή ζεστού νερού χρήσης σε υφιστάμενα κτίρια, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 16 του ν. 4067/2012, εγκατάσταση συστοιχίας επιτοίχιων λεβήτων αερίου για θέρμανση ή παραγωγή ζεστού νερού χρήσης σε ισόγειους υπαίθριους χώρους κατοικιών, εγκατάσταση συστημάτων τροφοδοσίας, ρύθμισης και μέτρησης φυσικού αερίου, όπως ρυθμιστές, μετρητές και παροχετευτικοί αγωγοί, εγκατάσταση συστημάτων Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Αποδοτικότητας (Σ.Η.Θ.Υ.Α.), υπέργειων σταθμών διανομής ή μέτρησης και ρύθμισης φυσικού αερίου, σύμφωνα με το άρθρο 17 του ν. 4067/2012)
    1 point
  38. σχετικά με τα ΑΜΕΑ που επιβαρύνουν φορολογικά: ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4172/13 Φορολογία εισοδήματος Άρθρο 11 1. Ως «εξαρτώμενα μέλη» του φορολογούμενου, θεωρούνται: α) ο (η) σύζυγος, εφόσον δεν έχει ίδια φορολογητέα εισοδήματα οποιασδήποτε πηγής, β) άγαμα τέκνα, εφόσον: - είναι ανήλικα έως 18 ετών ή - είναι ενήλικα έως 25 ετών και φοιτούν σε σχολές ή σχολεία ή ινστιτούτα επαγγελματικής εκπαίδευσης ή κατάρτισης της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή - είναι ενήλικα έως 25 ετών και είναι εγγεγραμμένα στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) ή υπηρετούν τη στρατιωτική θητεία τους, γ) τα παρακάτω φυσικά πρόσωπα με ποσοστό νοητικής ή σωματικής αναπηρίας τουλάχιστον 67%, εφόσον είναι άγαμα, διαζευγμένα ή σε χηρεία: - τέκνα του φορολογούμενου, - αδελφοί και αδελφές των δύο συζύγων. δ) ανιόντες, (οπου ανιοντες εννοει γιαγιαδες παππουδες) ε) ανήλικα ορφανά από πατέρα και μητέρα που έχουν έως τρίτου βαθμού συγγένεια με το φορολογούμενο ή τον/τη σύζυγο. 2. Τα φυσικά πρόσωπα που αναφέρονται στις περιπτώσεις β' , δ' και ε' της παραγράφου 1 δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη, εάν το ετήσιο φορολογητέο εισόδημά τους υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ και εφόσον συνοικούν με τον φορολογούμενο. Τα φυσικά πρόσωπα της περίπτωσης γ' της παραγράφου 1, δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη, εάν το ετήσιο εισόδημά τους υπερβαίνει το ποσό των έξι χιλιάδων (6.000) ευρώ.
    1 point
  39. Σε νόμιμο διαμέρισμα δεν υπάρχει θέμα μεταφορών σε νόμους αυθαίρετων Το οποιοδήποτε ΠΕΑ λάθος ή σωστά δεν παράγει αποτελέσματα ιδιοκτησίας ή νομιμότητας
    1 point
  40. Δε βλέπω τι σε προβληματίζει. Αποτυπώνεις ό,τι σου υποδείξουν ως ιδιοκτησία τους οι ιδιοκτήτες (επί τόπου) με ευθύνη δικιά τους να υποδείξουν σωστά και ευθύνη δικιά σου να αποτυπώσεις την υπόδειξη. Εννοείς ότι χρειάζεσαι κάποιο υπόβαθρο για να συγκρίνεις όπως όρια οικισμού ή σε ενοχλεί ότι οι γείτονες είναι μετατοπισμένοι;
    -1 points
  41. Γι αυτο δεν είμαστε Ευρωπαϊκή χώρα. Εν έτει 2020 κι ακόμα μιλάμε για "πρεστίζ" μηχανικού, για επικερδή υπογραφή, για το καρεκλοκένταυρο ΤΕΕ, για το πόσα μόρια φτιάχνουν μηχανικούς και άλλα παρόμοια τοιαύτα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.