Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      621


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.771


  4. ksteve

    ksteve

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      207


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Αναρτήθηκε το ειδοποιητηριο 7/2020
    2 points
  2. Version 2

    3.637 downloads

    Σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 της ΚΥΑ 36259/2010, οι διαχειριστές ΑΕΚΚ υποχρεούνται, πριν από την έναρξη των οικοδομικών εργασιών ή των έργων τεχνικών υποδομών, να υποβάλλουν στην αρμόδια αρχή Στοιχεία για τη Διαχείριση των Αποβλήτων (ΣΔΑ) που θα παραχθούν από τη δραστηριότητά τους. Ο ΕΟΑΝ ανέπτυξε το παρόν ειδικό εργαλείο σε μορφή excel για την καταχώρηση των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι υπόχρεοι διαχειριστές ΑΕΚΚ κατά την υποβολή των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων στις αρμόδιες υπηρεσίες.
    1 point
  3. 2.112 downloads

    Ένα αρχείο excel που ανέπτυξα και χρησιμοποιώ στη δουλειά μου για τον υπολογισμό απαιτήσεων εξαερισμού επαγγελματικής κουζίνας. Πρέπει να ενεργοποιήσετε τις μακροεντολές για να δουλέψει. Επιλέγετε τον εξοπλισμό που θα υπάρχει στην κουζίνα, τις διαστάσεις του και τον τύπο της φούσκας και σας δίνει την απαιτούμενη ροή αέρα σε m3/s και m3/h, τον αριθμό φίλτρων και τις διαστάσεις των αεραγωγών για εξαγωγή και επιστροφή. Υπάρχει και φύλλο υπολογισμού ταχύτητας ανάλογα με παροχή και διαστάσεις αγωγού. Οι υπολογισμοί είναι βάση του DW172, αγγλικού προτύπου για επαγγελματικές κουζίνες. Το αρχείο είναι στα Αγγλικά.
    1 point
  4. 1.865 downloads

    Υπολογισμός κατά ASHRAE
    1 point
  5. Θεωρητικά ναι. 8% υπολογιζόμενο σε ετήσια βάση. [σχετ. ν.4152/2013, άρθρο ΠΡΩΤΟ, παράγρ. ΙΑ, υποπαράγρ. 2, περίπτωση 11 & ν. 4075/2012, άρθρο 21]. Ανά μήνα 8%*1/12*ληξιπρόθεσμο ποσό ή 0,667%*ληξιπρόθεσμο ποσό μηνιαία (ήτοι 0,667€/100€ ληξιπρόθεσμου ποσού οφειλής/μήνα) και από την επόμενη ημέρα εκείνης κατά την οποία έληξε η κατά νόμο προθεσμία καταβολής τους, Πρακτικά υποθέτω το σύνολο της προσαύξησης (ως ποσό οφειλής) θα εμφανισθεί είτε με την εκκαθάριση των εισφορών του έτους, είτε όποτε χρονικά αποφασίσει το ταμείο να κάνει κάποια εκκαθάριση. Υ.Γ. Προστέθηκε ο ν.4152/2013 που εκ παραδρομής δεν τον ανέφερα, ενώ είχα γράψει το άρθρο ΠΡΩΤΟ κλπ κλπ
    1 point
  6. Να ξαναρωτήσω (ή γίνομαι κουραστικός?) 1. Από που προβλέπεται η συγκεκριμένη αναγραφή? 2. Πότε μια "τοπογραφική μελέτη" θεωρείται "ολοκληρωμένη"? 3. Ποιοί εμποδίζονται να κάνουν τη δουλειά τους και γιατί, αν δεν υπάρχει το συγκεκριμένο κείμενο? και για να τελειώνουμε: Η μόνη απαίτηση που μπορεί να έχει από εμάς ο συμβ/φος, είναι (σε περιοχές που λειτουργεί Κτημ/γιο) να αναφέρουμε αν το ευρεθέν εμβαδόν είναι εντός ανεκτών ορίων. Κι αυτό το κάνουμε μόνο για διευκόλυνσή του, και όχι γιατί είμαστε υποχρεωμένοι
    1 point
  7. Ναι, υπολογίζεται για την εύρεση της κατηγορίας του ακινήτου....
    1 point
  8. Δεν είναι λάθος.Θα "κολλήσεις" την λοιπή στο ΦΚ με Κατ.2 που έτσι κι αλλιώς βγάζει το 250 κανονικά και αν η Κατ.3 δεν αφορά χώρους με τ.μ. της κατ.3 και συμψηφίζεται με αναλυτικό,θα την συμπεριλάβεις και αυτή στον αναλυτικό και δεν θα κάνεις έξτρα φύλλο με Κατ.3.😊
    1 point
  9. Παροτρύνω κάθε συνάδελφο - Κατά τη σύνταξη των διαγραμμάτων να γράφει τα απολύτως απαραίτητα και προβλεπόμενα από τις ισχύουσες διατάξεις - Το ίδιο να απαντήσει σε όποιο (κομπλεξικό?) συμβολαιογράφο ζητάει ό,τι του κατέβει - Κι επί πλέον, όποιος ζητήσει κάτι άλλο πέραν των ανωτέρω να το τεκμηριώνει νομικά Τα υπόλοιπα, είναι περί ανέμων και υδάτων...
    1 point
  10. Για να μη γίνονται παρανοήσεις: "Στα τοπογραφικά διαγράμματα που συντάσσονται για ακίνητα, τα οποία ευρίσκονται σε περιοχές που έχουν κτηματογραφηθεί και στις οποίες λειτουργεί κτηματολόγιο, ο συντάσσων μηχανικός υποχρεούται να βεβαιώνει αν το διάγραμμα είναι συμβατό, ως προ το σχήμα, τα όρια και το εμβαδόν του ακινήτου, προς τις αντίστοιχες καταχωρίσεις στο κτηματογραφικό διάγραμμα του ακινήτου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Αρθ-13α του Ν-2664/98" (από προσθήκη στο άρθρο 5 του 651) πλην όμως, μετά την έκδοση της Αποφ-475/06/09 του ΟΚΧΕ ΦΕΚ-500/Β/18-3-09, θεωρείται ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί ποτέ το Αρθ-13α του Ν-2664/98 Τίποτε άλλο, περί κτηματολογίου, δεν υπάρχει στον 651 (από σημερινή έρευνα της επικαιροποιημένης νομοθεσίας) συνεπώς, ουδεμία υποχρέωση αναγραφής του κειμένου περί κτημ/γίου έχουμε, κι όσοι ισχυρίζονται το αντίθετο, θα πρέπει να αποδείξουν την νομιμότητα της άποψής τους
    1 point
  11. Εγώ πήρα το ΤΕΕ και μου είπαν ότι ισχύει το αφήνεις στην αρχική υποβολή δεν δηλώνεις τρόπο πληρωμής.Οταν το δηλώσεις από τότε ξεκινά ο μήνας. Μήπως έχει κάποια γνώμη άλλη κάποιος;.Παρε τηλ.και εσύ στο ΤΕΕ να δεις τι θα σου πουν.
    1 point
  12. @pol_michanikos Γεια-πράγματι επειδή δηλώνεις ΝΑΙ στο πεδίο Οικ.Άδεια ζητάει ΤΔ άδειας και διάγραμμα κάλυψης.Όπως και Υπάρχουσα οικ.άδεια.Αντί των παραπάνω στα αντίστοιχα πεδία ανεβάζεις ενημερωτικό σημείωμα όπου εξηγείς ότι έβαλες ΝΑΙ λόγω του προ 55.Τοπογραφικό ,αν έχεις βέβαια νέο σε ΕΓΣΑ ,το ανεβάζεις στο αντίστοιχο πεδίο.😊
    1 point
  13. Εγκύκλιος 2: "Επί του εδαφίου β της παρ.3 επισημαίνεται ότι στην περίπτωση έκδοσης άδειας νομιμοποίησης, εφ’ όσον τα πρόστιμα είναι βεβαιωμένα στη Δ.Ο.Υ, το οφειλόμενο ποσό (20%) υπολογίζεται επί του προστίμου ανέγερσης της έκθεσης αυτοψίας. Στην περίπτωση που δεν έχει γίνει διαπίστωση του αυθαιρέτου και ο ιδιοκτήτης αυτοβούλως προβαίνει στη νομιμοποίησή του, το οφειλόμενο ποσό (20%) υπολογίζεται επί του προστίμου ανέγερσης της παρ.2α του παρόντος άρθρου. Για την εφαρμογή του παρόντος, ο υπολογισμός του προστίμου διατήρησης αντιστοιχεί στο 50% του διαμορφωθέντος κατά τα ανωτέρω προστίμου ανέγερσης."
    1 point
  14. 2.004 downloads

    Συμπληρωματική της μελέτης πυρασφάλειας ψησταριάς με προσθήκη υγραερίου φιάλης 25 kg βάση της ΚΥΑ 31856/2003 και Αρ. 47871 οικ Φ 701.33 29 10 2010 και θερμών επιφανειών βάση της υπ' αριθ. πρωτ. 61047 Φ.701.6/27-11-2009 και υπ.αριθ. πρωτ. 6776 Φ.701.2/4-2-2010. (πρόταση που έγινε δεκτή από την πυροσβεστική για ανανέωση πιστοποιητικού)
    1 point
  15. 1.626 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης εγκατάστασης βιοτεχνίας
    1 point
  16. Έλα Tentonov, καμία βοήθεια...Έλυσε 3 βάσεις (τριγωνάκι) με δίωρο κάθε βάση. Είχε σφάλμα κλεισίματος 4 χιλ. κατά Ζ και 3 χιλ. κατά Χ και Υ. Φίξαρε τον AUT1 ως προς HTRS07, έλυσε τις βάσεις και μετά τις μετασχημάτισε στο ΕΓΣΑ87. Και δεν του κόστισε ούτε ένα ευρώ, και έκανε δουλειά μηχανικού... @Tentonov: Χαίρομαι που ένας ΜΜ σέβεται το επάγγελμα του ΑΤΜ
    1 point
  17. 1 point
  18. Συμφωνώ με το ntanos. Ένας συνάδελφος πήγε προς Σύμη μεριά και είχε θέματα. Θα σου συνιστούσα 2 δέκτες base-rover.
    1 point
  19. Με την κυρωση της ΠΕ, το οικοπεδο αποδιδεται σαν "τελικο", μαζι με τις "προσκυρωσεις" Αυτο ειναι μεταγεγραμμενο στο υποθηκοφυλακειο.. Η προσκυρωση ειναι "λογιστικη", δεν υπαρχουν "τμηματα" με στοιχεια αβγδε οπως ειναι στις πραξεις τακτοποιησης. Αυτο το τελικο οικοπεδο, ειναι αρτιο και θα καταστει οικοδομησιμο μετα την αποπληρωμη των υποχρεωσεων εκ προσκυρωσεων. Και, να τα ξαναπουμε οτι θα γινει ξανα η γνωστη συζητηση με τον συμβ/φο σου για το ειδος της πραξης που θα κανει Αυτος-πιθανον- να θελει να κανει συμβολαιο μεταβιβασης [και για αυτο το λογο σου ζηταει περιγραφη τμηματων] Το σωστο ειναι να κανει πραξη εξοφλησης των υποχρεωσεων απο την υπ' αριθ....πραξη εφαρμογης, πληρωνοντας τον σχετικο ΦΜΑ, και να την μεταγραψετε. Οσο σου ζηταει "τμηματα" που δεν εχεις....δεν θα τελειωσετε ποτε. Ως προς τα ρυμοτομουμενα, βεβαιως αυτα δεν περιλαμβανονται στην τελικη ιδιοκτησια, αλλά, αυτη ειναι η κλασσικη "ενοχικη" υποχρεωση εκ ρυμοτομιας, η οποια δεν απαγορευε την εκδοση αδειας, αλλα ειχε παντοτε τον κινδυνο ασφαλιστικων μετρων απο τον δικαιουμενο της αποζημιωσης περι μη εκποιησης. Πλεον οτι γενναται και το θεμα οτι, πιθανον να μην επιτρεπεται η καταληψη αυτων των "κοινοχρηστων" εάν και εφοσον προκειται για "προσθετες " ρυμοτομιες επι πλεον των οσων ώφειλε ο διπλανος σαν εισφορα σε γη. [ ξανακαναμε μια παρόμοια συζητηση, πριν καιρο, με τον φιλο dsworks]
    1 point
  20. Αυτό εννοούσα, καθώς χωρίς κουφώματα ή με μισογκρεμισμένη στέγη, δεν κλείνει το κέλυφος, και κακώς η τελευταία εγκύκλιος του ΥΠΕΝ (Αθήνα, 16.02.2016, Αρ.Πρωτ.: ΔΕΠΕΑ/Γ/172335) δεν κάνει σαφές το τι εννοεί έτσι όπως το γράφει: <<...Συνεπώς, σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαμορφωμένο κέλυφος δεν εκδίδεται ΠΕΑ (π.χ. σε ημιτελή, ασκεπή ή εγκαταλελειμμένα κτίρια ή κτιριακές μονάδες)>>. Ενώ μια παλιότερη, του ΥΠ.Δικαιοσύνης προς τους συμβολαιογράφους (Αθήνα, 26 Ιανουαρίου 2011, Αριθμ. πρωτ. 22, Προς όλους τους Συμβολαιογράφους), ήταν περισσότερο επεξηγηματική ως προς το τι εννοείται ως ημιτελές: <<γ) Ως αποπερατωμένο κτίσμα για την ενεργειακή απόδοση και επάρκεια αυτού, σύμφωνα και με τις διατάξεις του ΚΕΝΑΚ, θεωρείται το κτίσμα μετά την κατασκευή του κελύφους του κτιρίου (τοποθέτηση κουφωμάτων, υαλοπινάκων, χρωματισμοί), την τοποθέτηση όλων των υδραυλικών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και τη ρευματοδότησή του (εδώ θα έπρεπε να διευκρινιστεί το ότι δεν περιλαμβάνονται οι περιπτώσεις όπου έχει γίνει απενεργοποίηση ή αφαίρεση του μετρητή από τον ΔΕΔΔΗΕ) (αυτό είναι από την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. οικ. 1603/4‐10‐2010 ΥΠΕΚΑ). ...στ) Όταν το κτίριο είναι ασκεπές ή/και ημιτελές και επομένως δεν πληρούται η έννοια του κτιρίου του άρθρου 2 παρ. 1 του Ν.3661/2008 ή όταν έχει εκδοθεί άδεια κατεδάφισης του κτιρίου και είναι αυτή σε ισχύ, για την πώλησή του δεν απαιτείται η έκδοση ΠΕΑ>>. @ superbara Σχετικά με το μήνυμα #12, αλλά και για άλλες φορές που έχει τεθεί το θέμα του ορισμού της λειτουργικής αυτονομίας και ανεξαρτησίας. Υπάρχει μια παλιά εγκύκλιος του ΥΠΕΚΑ (Αθήνα, 14 Ιουνίου 2012, Αρ. πρωτ.: οικ.2021), όπου κάπως ξεκαθαρίζει τα πράγματα. Αναφερόταν στην υποχρέωση εκπόνησης ΜΕΑ (επομένως και έκδοσης ΠΕΑ) για χώρους - τμήματα, ίσα ή μεγαλύτερα των 50τ.μ. και λειτουργικά ανεξάρτητα και αυτόνομα, εντός κτιρίων τα οποία εξαιρούνται από την εφαρμογή του Κ.Εν.Α.Κ. <<6.1. Εφόσον τα παραπάνω κτίρια περιλαμβάνουν χώρους - τμήματα λειτουργικά ανεξάρτητα και αυτόνομα (συνολικής επιφάνειας μεγαλύτερης ή ίσης των 50 τμ), στα οποία στεγάζονται χρήσεις που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του ΚΕΝΑΚ (όπως χώροι γραφείων, συνάθροισης κοινού, εμπορίου, κλπ.), για τα τμήματα αυτά εκπονείται υποχρεωτικά ΜΕΑ. Διευκρινίζεται ότι η έννοια της λειτουργικής ανεξαρτησίας και της αυτονομίας διαπιστώνεται αφενός από το σαφή διαχωρισμό του εν λόγω τμήματος από τον υπόλοιπο όγκο του κτιρίου, μέσω αδιαφανών ή και διαφανών δομικών στοιχείων και αφετέρου από τη διαφορετική χρήση του χώρου και επομένως τις διαφορετικέςλειτουργικές συνθήκες και τις ιδιαίτερες ανάγκες - απαιτήσεις που πρέπει να ικανοποιούνται>>.
    1 point
  21. Μπες στο www.softlab.gr και κατέβασε το πρόγραμμα που θα βρείς εκεί. Θα με θυμηθείς!
    1 point
  22. Τι να σου πω ρε φίλε μπορεί να είμαι αφελής και να είναι όπως τα λες. Η διαφωνία μου έγκειται στον τρόπο που κάποιες φορές απαντάμε σε ερωτήσεις. Αν ο άνθρωπος πχ ισχυρίζεται ότι δεν πρόκειται να παράξει "τοπογραφικό έργο" δεν έχει νόημα να τον αντιμετωπίζουμε σαν ψεύτη. Αυτός ξέρει. Αν δεν απαντάμε όμως επί του τεχνικού και απλά τον κατηγορούμε για δόλο, θεωρώ ότι είναι λιγάκι bullying.
    -1 points
  23. Είσθε σε λάθος κατεύθυνση, το θέμα των μορίων αποτελεί Ελληνική πατέντα με μοναδικό σκοπό την αύξηση της παραπαιδείας - φροντιστήρια και οχι μόνο. Μάθημα στα Λύκεια ανύπαρκτο με μοναδικό στόχο τις πανελλήνιες και με οτι αυτό συνεπάγεται - αποθέωση της παπαγαλίας, ιδιαίτερα καθηγητών, φροντιστήρια, παραπαιδεία, φοροδιαφυγή, απώλεια εισοδήματος κλπ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.