Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      8.377


  2. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.566


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.521


  4. Kane

    Kane

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.711


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Εκείνη την εποχή ένα σημαντικό έξοδο για ένα νέο μηχανικό ήταν η αγορά των τόμων της νομοθεσίας , αλλά και η συνδρομή για την ενημέρωση τους , που πληρώναμε ανά κάποιο διάστημα σε εισπράκτορα που ερχόταν στο γραφείο για να την εισπράξει . Ετσι το διάβασμα την νομοθεσίας αλλά και των ενημερώσεων που ήταν αρκετά συχνές , ήταν μέρος της δουλειάς . Διδόνη καλούδια τέτοια έχουμε όλα αυτά τα χρόνια και συνεχίζουμε ακάθεκτοι . Εδώ να πω ότι οι αλλαγές που υπήρχαν στους ΓΟΚ από το 23 μέχρι και το 73 , δεν ήταν πολύ σημαντικές . Τα συστήματα δόμησης υπήρχαν σε όλους και γενικά γίνονταν κάποιες προσαρμογές από τις κοινωνικές αλλαγές που είχαμε στην χώρα . Αλλά οι ΓΟΚ είχαν περισσότερο στο νου τους τον διαχωρισμό των κέντρων των μεγάλων πόλεων με τις πολυκατοικίες και το συνεχές σύστημα και τις άλλες περιοχές της χώρας με τις ιδιωτικές κατασκευές , από 1-3 ορόφους , που από τις Πτέρυγες πήγαμε στο Π.Ε. σύστημα . Μην ξεχνάτε ότι τα σπίτια συχνά είχαν και τα παράσπιτα που ήταν στάβλοι , αποθήκες κλπ , ενώ οι οικογένειες με τα πολλά παιδιά βολεύονταν με το σύστημα των πτερύγων , αφού όταν η μάνα έκανε τα στερνοπαίδια της , οι μεγάλες κόρες της στα δίπλα σπίτια έκαναν τα πρώτα δικά τους παιδιά . Ο ΓΟΚ/85 θεωρήθηκε ως επανάσταση εκείνη την εποχή . Αλλωστε θα θυμόσαστε και πόσες αποφάσεις του ΣτΕ είχαν θέμα τον ΓΟΚ/85 . Η κατάργηση των παταριών στα μαγαζιά ήταν μεγάλο θέμα , οι ημιυπαίθριοι που κατέληξαν όπως ξέρουμε και κυρίως η επιλογή του ή κολλάς ή Δ , αλλά και η σύνδεση του ύψους με τον ΣΔ και όχι με τους όρους δόμησης , επιτρέποντας ψηλότερα κτίρια , που άφηναν όμως μεγαλύτερους ακάλυπτους . Δυστυχώς το τελευταίο έχει πέσει θύμα διαφόρων βλαχοδήμαρχων , με γελοία αποτελέσματα όπως στο ΟΤ που έχω οικοδομή τώρα με κτίρια 6 ορόφων που μετά έγιναν 4 , αλλά και διόροφα παλαιά , αφού το μικρό οικόπεδο και μεσαίος ΣΔ , δεν κάνει ελκυστικές τις αντιπαροχές .
    2 points
  2. μα σε πιστεύω.... απλά δεν τα προλάβαμε όλοι αυτά τα καλούδια ..... 😎
    2 points
  3. Ρε συ Τάσο, στα έχω γράψει 100 φορές πραγματικά.. Από τη στιγμή που δεν περικόπηκε από 1/1/2019 η προσωπική διαφορά στους παλαιούς συνταξιούχους αυτοί συνεχίζουν να λαμβάνουν την παλιά σύνταξη βάση πινάκων τσμεδε και δεν προβλέπεται καμία εξίσωση με τους νέους συνταξιούχους! Από εκεί και πέρα έχουμε πλέον συνταξιούχους πέντε (5) ταχυτήτων αναλόγως την ημερομηνία αίτησης συνταξιοδότησης: Όσοι υπέβαλλαν αίτηση συνταξιοδότησης από 1/1/2019 και μετά δεν διατηρούν καμία προσωπική διαφορά δημιουργώντας συνταξιούχους 5 ταχυτήτων: -προ τις 12/5/2016 με διατήρηση στο 100% της προσωπικής διαφοράς (βάση πινάκων ΤΣΜΕΔΕ), -από 12/5/2016-31/12/2016 με βάση τον 4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου) και διατήρηση του 50% της προσωπικής διαφοράς σε σχέση με τη σύνταξη που προέκυπτε πριν τις 12/5/2016, -από 1/1/2017-31/12/2017 με βάση τον 4387/2016 και διατήρηση του 33% της προσωπικής διαφοράς , -από 1/1/2018-31/12/2018 με βάση τον 4387/2016 και διατήρηση του 25% της προσωπικής διαφοράς και -από 1/1/2019 αποκλειστικά με βάση τις διατάξεις του 4387/2016 όπως τροποποιήθηκαν αναδρομικά από 1/10/2019 με βάση τις διατάξεις του 4670/2020 (νόμος Βρούτση).
    1 point
  4. Φέτααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα............ Όταν τη ξαναϋπολογίσουν θα ...ενημερώσω! (για την ώρα είμαι σε φάση προετοιμασίας ένστασης)
    1 point
  5. καλημερα venezia σωστα εδω σχετικες αποφασεις https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια πισινας εκτοες σχεδιου προσθηκη"&page=0
    1 point
  6. Σύμφωνα με το αρθ. 42 του 4495/17 με τα γραφόμενα σου μάλλον πας για αναθεώρηση βάσει της παρ. 4 και όχι της παρ. 5 ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 4. Αν τροποποιηθούν διαγράμματα ή αρχιτεκτονική μελέτη ή μεταβληθούν οι λοιπές μελέτες για τις οποίες δεν επιτρέπεται η ενημέρωση της άδειας, ή αν απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς, 10. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημέρωση του φακέλου της οικοδομικής άδειας, ανεξάρτητα από το χρόνο ισχύος της οικοδομικής άδειας, πραγματοποιείται στις εξής περιπτώσεις: α) αλλαγή ιδιοκτήτη, β) τροποποιήσεις των μελετών, που δεν αλλάζουν το διάγραμμα δόμησης και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι απαραίτητες εγκρίσεις από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα, γ) μεταβολές των διαστάσεων του κτιρίου ή του οικοπέδου, εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι. Οι αποκλίσεις αυτές δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερες του δύο τοις εκατό (2%), με μέγιστο τα δέκα (10) εκατοστά όσον αφορά το κτίσμα, ή μεγαλύτερες του δύο τοις εκατό (2%), με μέγιστο τα είκοσι (20) εκατοστά όσον αφορά τα μήκη των πλευρών του οικοπέδου.
    1 point
  7. ^Καμιά φορά τα γράφουμε για να πείσουμε τον μελλοντικό μας εαυτό, ότι ξέραμε τι κάναμε, και για να μην τα ξαναψάχνουμε τότε.
    1 point
  8. Περιλάμβανε και όσους κατέθεταν προέλεγχο . Εχω βγάλει άδεια 2 πολυκατοικιών εκείνη την εποχή με αυτά που λέω . Δηλαδή πήρα την ενσωμάτωση των απολήξεων και των δωμάτων στους τελευταίους ορόφους , πήρα βοηθητικό κτίσμα στον ακάλυπτο και επειδή το οικόπεδο ήταν μεσαίο με 10 μ. πρόσοψη και 80 μ. βάθος , αν και ήμουν σε ΠΕ σύστημα με ΓΟΚ/73 , με την αρχική του μορφή το περιβόητο άρθρο 9 για την θέση του κτιρίου στο οικόπεδο , μου επέτρεψε να κολλήσω στα πλάγια όρια , είχαν βέβαια κολλήσει και τα όμορα έτσι και αλλιώς και δεν θα είχα πρόβλημα με τις αποφάσεις του ΣτΕ που ακολούθησαν, επειδή όλα τα οικόπεδα είχαν παρόμοια πρόσοψη , ως "αδελφομοιράδια" που τα έλεγαν με ελιές μέσα . Αυτά συνέβαιναν στο "εξωτικό" Χαλάνδρι... Θα ψάξω μήπως βρώ την συγκεκριμένη διάταξη , αν και με τις τόσες μεταγενέστερες αλλαγές στον ΓΟΚ/85 θα έχουν πάψει να την αναφέρουν . Το βρήκα . Αρθρο 30 . Εγώ είχα εργολαβικό και σύσταση του 1984 και οι άδειες βγήκαν τελικά το 1987 .
    1 point
  9. Bas... μάλλον δεν είναι αυτό αφου η Άδεια όπως γράφει είναι του 87 .... (και δεν το γνώριζα καν αυτό που έγραψες .... )
    1 point
  10. Δεν ήταν μικτός συντελεστής . Απλά για κάποιο διάστημα 2-3 μηνών από την ψήφιση του ΓΟΚ/85 μέχρι την ισχύ του (Δεκέμβριος 85 - Φεβρουάριος 86) , είχες την δυνατότητα για άδειες που είτε κατατέθηκαν , είτε αναθεωρήθηκαν τότε να πάρεις ό,τι σε βόλευε από τους δύο ΓΟΚ . Δηλαδή ΣΔ , βοηθητικό κτίσμα , ενσωμάτωση απόληξης δώματος , το δώμα των 12 τμ ή όσο επέτρεπε , τα πατάρια , από τον ΓΟΚ του 73 και τους ημιυπαίθριους , την δυνατότητα να κολλήσεις στα όρια και να μην εφαρμόσεις το 8 Χ 12 και κάτι άλλα ψιλοπράγματα από τον ΓΟΚ /85 .
    1 point
  11. Από προσωπική εμπειρία σε 2 διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για ΤΕ πληροφορικής που έλαβα μέρος (πριν αρκετά χρόνια) δεν έγινε δεκτό το πτυχίο μου (Ηλεκτρονικός Μηχανικός ΤΕ) παρά το γεγονός ότι διέθετα και διδακτορικό με τίτλο "Electronic & Information Engineering". Σε άλλον έναν διαγωνισμό ΑΣΕΠ για θέσεις Ηλεκτρονικού Μηχανικού ΤΕ απορρίφθηκα με την αιτιολογία ότι δεν είχα επάρκεια γνώσεων χειρισμού Η/Υ το οποίο ήταν προαπαιτούμενο της συμμετοχής. Δεχόντουσαν σαν επάρκεια οποιοδήποτε ECDL σε Microsoft Office (ναι υπήρχαν και αυτά κάποτε) αλλά το πτυχίο του ΤΕΙ με μαθήματα σε 3 γλώσσες προγραμματισμού (FORTRAN, Basic, Assembly) και με μαθήματα σε ψηφιακά συστήματα, μικροεπεξεργαστές, μικροϋπολογιστές κλπ ΔΕΝ αποτελούσε επάρκεια. Σημειωτέον ότι τότε η γραμματεία της σχολής όταν πήγα να ζητήσω κάποια βεβαίωση γνώσεων χρήσης Η/Υ για συμμετοχή σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ .... σφύριζε αδιάφορα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να δώσουν τέτοια βεβαίωση παρά μόνο μία βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας την οποία και τελικά είχα επισυνάψει στα δικαιολογητικά του ΑΣΕΠ και η οποία φυσικά απορρίφθηκε. Το μόνο που είχα καταφέρει μία χρονιά ήταν να διδάξω σε ένα δημόσιο ΙΕΚ σαν ωρομίσθιος για δύο εξάμηνα σε τμήματα πληροφορικής στα μαθήματα "Λειτουργικό Σύστημα UNIX", "Βάσεις Δεδομένων & Ανάπτυξη Εφαρμογών με Clipper" και "Αρχιτεκτονική Η/Υ" Να σημειώσω ότι την συγκεκριμένη χρονιά είχα κάνει αιτήσεις σε τρία δημόσια ΙΕΚ και όλες οι αιτήσεις μου απορρίφθηκαν με το σκεπτικό ότι δεν μπορούσα να καλύψω τις θέσεις με το πτυχίο Ηλεκτρονικού Μηχανικού ΤΕ. Στο ένα και μοναδικό ΙΕΚ που με κάλεσαν τελικά (από τα τρία που είχα κάνει αιτήσεις), οι λόγοι που με δέχθηκαν ήταν : (α) Ο υποψήφιος που είχε επιλεγεί αρχικά, παραιτήθηκε μετά από 2-3 εβδομάδες και (β) Χρήση "ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ" το οποίο ντρέπομαι που το γράφω αλλά είναι η αλήθεια. Έκτοτε σε ΙΕΚ δοκίμασα άλλη μία χρονιά ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΣΟΝ και φυσικά δεν είχα καμία τύχη. Δυστυχώς τα τμήματα ηλεκτρονικών που θεωρητικά θα μπορούσα να διδάξω έπαψαν να είναι στην μόδα όταν άρχισε να παίζει η πληροφορική και έχουν καταργηθεί από τα περισσότερα δημόσια ΙΕΚ, Τεχνικά Λύκεια και νυν ΕΠΑΛ κλπ. Για να είμαι ειλικρινής όλα τα παραπάνω έγιναν πριν σχεδόν είκοσι χρόνια. Από τότε δεν ασχολήθηκα ξανά με ΑΣΕΠ (ή με ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕΣΑ για να βρω παραθυράκια διορισμού) και δεν γνωρίζω τι συμβαίνει και αν έχουν αλλάξει τα πράγματα σήμερα. Εύχομαι τουλάχιστον σήμερα οι σχολές που διαδέχθηκαν τα ΤΕΙ να δίνουν έστω ένα χαρτί επάρκειας χειρισμού Η/Υ ή γνώσεων MS-OFFICE για να μπορούν οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί (ΤΕ ή όπως αλλιώς λέγονται σήμερα) να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς έστω και σε θέσεις ΔΕ που ζητάνε πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού υπολογιστών και να μην χρειάζεται να πληρώνουν κερατιάτικα για ECDL κλπ. Για να συμπληρώσω λίγο το θέμα σχετικά με την αρχική ερώτηση του νηματοθέτη σχετικά με τα δικαιώματα επάνω σε ιατρικά όργανα. Οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί ΤΕ είμασταν από τις ελάχιστες ειδικότητες της ΣΤΕΦ που είχε βγεί το σχετικό προεδρικό διάταγμα το οποίο αφορούσε τα επαγγελματικά δικαιώματα. Πρόκειται για το ΠΔ 346/8-6-1989 το οποίο στο άρθρο 1 , παράγραφος 2.2 ορίζει ρητά ότι σε θέματα ιατρικών οργάνων έχουμε δικαιώματα μελέτης, επίβλεψης, κατασκευής, συντήρησης κλπ κλπ σε ιατρικά όργανα ΜΟΝΟ με την συνυπογραφή μηχανικού ΤΕ ιατρικών οργάνων, και σε θέματα Η/Υ ξανά με την συνυπογραφή μηχανικών ΤΕ αντίστοιχης ειδικότητας. Σε όλα τα υπόλοιπα από το ΠΔ δεν μπαίνει κανένας απολύτως περιορισμός.
    1 point
  12. Θεωρείται αυθαίρετο χωρίς οικοδομική άδεια.
    1 point
  13. ωχ ωχ ωχ τι ναι αυτά που ετοιμάζετε...
    1 point
  14. Φίλε καμία κόντρα δεν υπάρχει, πρόκειται για μια ωραιότατη συζήτηση. Κοίταξε να δεις, δουλεύω πολλά χρόνια σαν υπάλληλος. Δεν εχω πολλη εμπειρία στο ελευθερο επαγγελμα,τοπογραφικά δικά μου κάνω καμιά τριετία maximum. Από την μέχρι τώρα όμως επαφή μου με το αντικείμενο, έχω καταλήξει στο ότι για την ποιότητα της δουλειάς μου και για το όνομά μου είναι καλύτερο να γράφω παραπάνω πράγματα από όσα απαιτούνται. Βασικά αυτή η διαδικασία και μόνο με κάνει να νιώθω ασφαλής. Αν μία μέρα λόγω αυτού εκτεθώ ή την πατήσω, είναι πολύ πιθανό να σε θυμηθώ ότι είχες δίκιο 😅
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.