Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.572


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.669


  4. NeckBreaker

    NeckBreaker

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      235


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Εκείνη την εποχή ένα σημαντικό έξοδο για ένα νέο μηχανικό ήταν η αγορά των τόμων της νομοθεσίας , αλλά και η συνδρομή για την ενημέρωση τους , που πληρώναμε ανά κάποιο διάστημα σε εισπράκτορα που ερχόταν στο γραφείο για να την εισπράξει . Ετσι το διάβασμα την νομοθεσίας αλλά και των ενημερώσεων που ήταν αρκετά συχνές , ήταν μέρος της δουλειάς . Διδόνη καλούδια τέτοια έχουμε όλα αυτά τα χρόνια και συνεχίζουμε ακάθεκτοι . Εδώ να πω ότι οι αλλαγές που υπήρχαν στους ΓΟΚ από το 23 μέχρι και το 73 , δεν ήταν πολύ σημαντικές . Τα συστήματα δόμησης υπήρχαν σε όλους και γενικά γίνονταν κάποιες προσαρμογές από τις κοινωνικές αλλαγές που είχαμε στην χώρα . Αλλά οι ΓΟΚ είχαν περισσότερο στο νου τους τον διαχωρισμό των κέντρων των μεγάλων πόλεων με τις πολυκατοικίες και το συνεχές σύστημα και τις άλλες περιοχές της χώρας με τις ιδιωτικές κατασκευές , από 1-3 ορόφους , που από τις Πτέρυγες πήγαμε στο Π.Ε. σύστημα . Μην ξεχνάτε ότι τα σπίτια συχνά είχαν και τα παράσπιτα που ήταν στάβλοι , αποθήκες κλπ , ενώ οι οικογένειες με τα πολλά παιδιά βολεύονταν με το σύστημα των πτερύγων , αφού όταν η μάνα έκανε τα στερνοπαίδια της , οι μεγάλες κόρες της στα δίπλα σπίτια έκαναν τα πρώτα δικά τους παιδιά . Ο ΓΟΚ/85 θεωρήθηκε ως επανάσταση εκείνη την εποχή . Αλλωστε θα θυμόσαστε και πόσες αποφάσεις του ΣτΕ είχαν θέμα τον ΓΟΚ/85 . Η κατάργηση των παταριών στα μαγαζιά ήταν μεγάλο θέμα , οι ημιυπαίθριοι που κατέληξαν όπως ξέρουμε και κυρίως η επιλογή του ή κολλάς ή Δ , αλλά και η σύνδεση του ύψους με τον ΣΔ και όχι με τους όρους δόμησης , επιτρέποντας ψηλότερα κτίρια , που άφηναν όμως μεγαλύτερους ακάλυπτους . Δυστυχώς το τελευταίο έχει πέσει θύμα διαφόρων βλαχοδήμαρχων , με γελοία αποτελέσματα όπως στο ΟΤ που έχω οικοδομή τώρα με κτίρια 6 ορόφων που μετά έγιναν 4 , αλλά και διόροφα παλαιά , αφού το μικρό οικόπεδο και μεσαίος ΣΔ , δεν κάνει ελκυστικές τις αντιπαροχές .
    2 points
  2. μα σε πιστεύω.... απλά δεν τα προλάβαμε όλοι αυτά τα καλούδια ..... 😎
    2 points
  3. Ρε συ Τάσο, στα έχω γράψει 100 φορές πραγματικά.. Από τη στιγμή που δεν περικόπηκε από 1/1/2019 η προσωπική διαφορά στους παλαιούς συνταξιούχους αυτοί συνεχίζουν να λαμβάνουν την παλιά σύνταξη βάση πινάκων τσμεδε και δεν προβλέπεται καμία εξίσωση με τους νέους συνταξιούχους! Από εκεί και πέρα έχουμε πλέον συνταξιούχους πέντε (5) ταχυτήτων αναλόγως την ημερομηνία αίτησης συνταξιοδότησης: Όσοι υπέβαλλαν αίτηση συνταξιοδότησης από 1/1/2019 και μετά δεν διατηρούν καμία προσωπική διαφορά δημιουργώντας συνταξιούχους 5 ταχυτήτων: -προ τις 12/5/2016 με διατήρηση στο 100% της προσωπικής διαφοράς (βάση πινάκων ΤΣΜΕΔΕ), -από 12/5/2016-31/12/2016 με βάση τον 4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου) και διατήρηση του 50% της προσωπικής διαφοράς σε σχέση με τη σύνταξη που προέκυπτε πριν τις 12/5/2016, -από 1/1/2017-31/12/2017 με βάση τον 4387/2016 και διατήρηση του 33% της προσωπικής διαφοράς , -από 1/1/2018-31/12/2018 με βάση τον 4387/2016 και διατήρηση του 25% της προσωπικής διαφοράς και -από 1/1/2019 αποκλειστικά με βάση τις διατάξεις του 4387/2016 όπως τροποποιήθηκαν αναδρομικά από 1/10/2019 με βάση τις διατάξεις του 4670/2020 (νόμος Βρούτση).
    1 point
  4. Φέτααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα............ Όταν τη ξαναϋπολογίσουν θα ...ενημερώσω! (για την ώρα είμαι σε φάση προετοιμασίας ένστασης)
    1 point
  5. καλημερα venezia σωστα εδω σχετικες αποφασεις https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια πισινας εκτοες σχεδιου προσθηκη"&page=0
    1 point
  6. Σύμφωνα με το αρθ. 42 του 4495/17 με τα γραφόμενα σου μάλλον πας για αναθεώρηση βάσει της παρ. 4 και όχι της παρ. 5 ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 4. Αν τροποποιηθούν διαγράμματα ή αρχιτεκτονική μελέτη ή μεταβληθούν οι λοιπές μελέτες για τις οποίες δεν επιτρέπεται η ενημέρωση της άδειας, ή αν απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς, 10. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημέρωση του φακέλου της οικοδομικής άδειας, ανεξάρτητα από το χρόνο ισχύος της οικοδομικής άδειας, πραγματοποιείται στις εξής περιπτώσεις: α) αλλαγή ιδιοκτήτη, β) τροποποιήσεις των μελετών, που δεν αλλάζουν το διάγραμμα δόμησης και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι απαραίτητες εγκρίσεις από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα, γ) μεταβολές των διαστάσεων του κτιρίου ή του οικοπέδου, εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι. Οι αποκλίσεις αυτές δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερες του δύο τοις εκατό (2%), με μέγιστο τα δέκα (10) εκατοστά όσον αφορά το κτίσμα, ή μεγαλύτερες του δύο τοις εκατό (2%), με μέγιστο τα είκοσι (20) εκατοστά όσον αφορά τα μήκη των πλευρών του οικοπέδου.
    1 point
  7. ^Καμιά φορά τα γράφουμε για να πείσουμε τον μελλοντικό μας εαυτό, ότι ξέραμε τι κάναμε, και για να μην τα ξαναψάχνουμε τότε.
    1 point
  8. Περιλάμβανε και όσους κατέθεταν προέλεγχο . Εχω βγάλει άδεια 2 πολυκατοικιών εκείνη την εποχή με αυτά που λέω . Δηλαδή πήρα την ενσωμάτωση των απολήξεων και των δωμάτων στους τελευταίους ορόφους , πήρα βοηθητικό κτίσμα στον ακάλυπτο και επειδή το οικόπεδο ήταν μεσαίο με 10 μ. πρόσοψη και 80 μ. βάθος , αν και ήμουν σε ΠΕ σύστημα με ΓΟΚ/73 , με την αρχική του μορφή το περιβόητο άρθρο 9 για την θέση του κτιρίου στο οικόπεδο , μου επέτρεψε να κολλήσω στα πλάγια όρια , είχαν βέβαια κολλήσει και τα όμορα έτσι και αλλιώς και δεν θα είχα πρόβλημα με τις αποφάσεις του ΣτΕ που ακολούθησαν, επειδή όλα τα οικόπεδα είχαν παρόμοια πρόσοψη , ως "αδελφομοιράδια" που τα έλεγαν με ελιές μέσα . Αυτά συνέβαιναν στο "εξωτικό" Χαλάνδρι... Θα ψάξω μήπως βρώ την συγκεκριμένη διάταξη , αν και με τις τόσες μεταγενέστερες αλλαγές στον ΓΟΚ/85 θα έχουν πάψει να την αναφέρουν . Το βρήκα . Αρθρο 30 . Εγώ είχα εργολαβικό και σύσταση του 1984 και οι άδειες βγήκαν τελικά το 1987 .
    1 point
  9. Bas... μάλλον δεν είναι αυτό αφου η Άδεια όπως γράφει είναι του 87 .... (και δεν το γνώριζα καν αυτό που έγραψες .... )
    1 point
  10. Δεν ήταν μικτός συντελεστής . Απλά για κάποιο διάστημα 2-3 μηνών από την ψήφιση του ΓΟΚ/85 μέχρι την ισχύ του (Δεκέμβριος 85 - Φεβρουάριος 86) , είχες την δυνατότητα για άδειες που είτε κατατέθηκαν , είτε αναθεωρήθηκαν τότε να πάρεις ό,τι σε βόλευε από τους δύο ΓΟΚ . Δηλαδή ΣΔ , βοηθητικό κτίσμα , ενσωμάτωση απόληξης δώματος , το δώμα των 12 τμ ή όσο επέτρεπε , τα πατάρια , από τον ΓΟΚ του 73 και τους ημιυπαίθριους , την δυνατότητα να κολλήσεις στα όρια και να μην εφαρμόσεις το 8 Χ 12 και κάτι άλλα ψιλοπράγματα από τον ΓΟΚ /85 .
    1 point
  11. Από προσωπική εμπειρία σε 2 διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για ΤΕ πληροφορικής που έλαβα μέρος (πριν αρκετά χρόνια) δεν έγινε δεκτό το πτυχίο μου (Ηλεκτρονικός Μηχανικός ΤΕ) παρά το γεγονός ότι διέθετα και διδακτορικό με τίτλο "Electronic & Information Engineering". Σε άλλον έναν διαγωνισμό ΑΣΕΠ για θέσεις Ηλεκτρονικού Μηχανικού ΤΕ απορρίφθηκα με την αιτιολογία ότι δεν είχα επάρκεια γνώσεων χειρισμού Η/Υ το οποίο ήταν προαπαιτούμενο της συμμετοχής. Δεχόντουσαν σαν επάρκεια οποιοδήποτε ECDL σε Microsoft Office (ναι υπήρχαν και αυτά κάποτε) αλλά το πτυχίο του ΤΕΙ με μαθήματα σε 3 γλώσσες προγραμματισμού (FORTRAN, Basic, Assembly) και με μαθήματα σε ψηφιακά συστήματα, μικροεπεξεργαστές, μικροϋπολογιστές κλπ ΔΕΝ αποτελούσε επάρκεια. Σημειωτέον ότι τότε η γραμματεία της σχολής όταν πήγα να ζητήσω κάποια βεβαίωση γνώσεων χρήσης Η/Υ για συμμετοχή σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ .... σφύριζε αδιάφορα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να δώσουν τέτοια βεβαίωση παρά μόνο μία βεβαίωση αναλυτικής βαθμολογίας την οποία και τελικά είχα επισυνάψει στα δικαιολογητικά του ΑΣΕΠ και η οποία φυσικά απορρίφθηκε. Το μόνο που είχα καταφέρει μία χρονιά ήταν να διδάξω σε ένα δημόσιο ΙΕΚ σαν ωρομίσθιος για δύο εξάμηνα σε τμήματα πληροφορικής στα μαθήματα "Λειτουργικό Σύστημα UNIX", "Βάσεις Δεδομένων & Ανάπτυξη Εφαρμογών με Clipper" και "Αρχιτεκτονική Η/Υ" Να σημειώσω ότι την συγκεκριμένη χρονιά είχα κάνει αιτήσεις σε τρία δημόσια ΙΕΚ και όλες οι αιτήσεις μου απορρίφθηκαν με το σκεπτικό ότι δεν μπορούσα να καλύψω τις θέσεις με το πτυχίο Ηλεκτρονικού Μηχανικού ΤΕ. Στο ένα και μοναδικό ΙΕΚ που με κάλεσαν τελικά (από τα τρία που είχα κάνει αιτήσεις), οι λόγοι που με δέχθηκαν ήταν : (α) Ο υποψήφιος που είχε επιλεγεί αρχικά, παραιτήθηκε μετά από 2-3 εβδομάδες και (β) Χρήση "ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ" το οποίο ντρέπομαι που το γράφω αλλά είναι η αλήθεια. Έκτοτε σε ΙΕΚ δοκίμασα άλλη μία χρονιά ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΣΟΝ και φυσικά δεν είχα καμία τύχη. Δυστυχώς τα τμήματα ηλεκτρονικών που θεωρητικά θα μπορούσα να διδάξω έπαψαν να είναι στην μόδα όταν άρχισε να παίζει η πληροφορική και έχουν καταργηθεί από τα περισσότερα δημόσια ΙΕΚ, Τεχνικά Λύκεια και νυν ΕΠΑΛ κλπ. Για να είμαι ειλικρινής όλα τα παραπάνω έγιναν πριν σχεδόν είκοσι χρόνια. Από τότε δεν ασχολήθηκα ξανά με ΑΣΕΠ (ή με ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕΣΑ για να βρω παραθυράκια διορισμού) και δεν γνωρίζω τι συμβαίνει και αν έχουν αλλάξει τα πράγματα σήμερα. Εύχομαι τουλάχιστον σήμερα οι σχολές που διαδέχθηκαν τα ΤΕΙ να δίνουν έστω ένα χαρτί επάρκειας χειρισμού Η/Υ ή γνώσεων MS-OFFICE για να μπορούν οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί (ΤΕ ή όπως αλλιώς λέγονται σήμερα) να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς έστω και σε θέσεις ΔΕ που ζητάνε πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού υπολογιστών και να μην χρειάζεται να πληρώνουν κερατιάτικα για ECDL κλπ. Για να συμπληρώσω λίγο το θέμα σχετικά με την αρχική ερώτηση του νηματοθέτη σχετικά με τα δικαιώματα επάνω σε ιατρικά όργανα. Οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί ΤΕ είμασταν από τις ελάχιστες ειδικότητες της ΣΤΕΦ που είχε βγεί το σχετικό προεδρικό διάταγμα το οποίο αφορούσε τα επαγγελματικά δικαιώματα. Πρόκειται για το ΠΔ 346/8-6-1989 το οποίο στο άρθρο 1 , παράγραφος 2.2 ορίζει ρητά ότι σε θέματα ιατρικών οργάνων έχουμε δικαιώματα μελέτης, επίβλεψης, κατασκευής, συντήρησης κλπ κλπ σε ιατρικά όργανα ΜΟΝΟ με την συνυπογραφή μηχανικού ΤΕ ιατρικών οργάνων, και σε θέματα Η/Υ ξανά με την συνυπογραφή μηχανικών ΤΕ αντίστοιχης ειδικότητας. Σε όλα τα υπόλοιπα από το ΠΔ δεν μπαίνει κανένας απολύτως περιορισμός.
    1 point
  12. Θεωρείται αυθαίρετο χωρίς οικοδομική άδεια.
    1 point
  13. ωχ ωχ ωχ τι ναι αυτά που ετοιμάζετε...
    1 point
  14. Φίλε καμία κόντρα δεν υπάρχει, πρόκειται για μια ωραιότατη συζήτηση. Κοίταξε να δεις, δουλεύω πολλά χρόνια σαν υπάλληλος. Δεν εχω πολλη εμπειρία στο ελευθερο επαγγελμα,τοπογραφικά δικά μου κάνω καμιά τριετία maximum. Από την μέχρι τώρα όμως επαφή μου με το αντικείμενο, έχω καταλήξει στο ότι για την ποιότητα της δουλειάς μου και για το όνομά μου είναι καλύτερο να γράφω παραπάνω πράγματα από όσα απαιτούνται. Βασικά αυτή η διαδικασία και μόνο με κάνει να νιώθω ασφαλής. Αν μία μέρα λόγω αυτού εκτεθώ ή την πατήσω, είναι πολύ πιθανό να σε θυμηθώ ότι είχες δίκιο 😅
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.