Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. telakas

    telakas

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      104


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Είναι γελοίοι και εκτός τόπου αν σκέφτονται ότι εν μέσω της χειρότερης στιγμής πρέπει να σταματήσουν τον φαύλο κύκλο. Δυστυχώς είναι και δεν το περίμενα απογοητευτικοι
    2 points
  2. Σωστά, περίπου τόσα είναι τα ληξιπρόθεσμα και αφορούν: α) στις 18 από τις 36 δόσεις για το 2017, β) στις 18 από τις 36 δόσεις για το 2018, γ) στους 12 μήνες για το 2019 και δ) στους 6 μήνες για το 2020 Επίσης στον ΕΤΕΑΠ, υπάρχει και ποσό το οποίο δεν έχει έχει καταστεί ακόμη ληξιπρόθεσμο. Καταβάλλεται και θα συνεχίσει να καταβάλλεται για του επόμενους/υπόλοιπους 18 μήνες (αν υποθετικά ισχύσουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα) στον κωδικό RF που ήδη υπάρχει στο ΕΤΕΑΠ [δεν θα εμφανίζονται (αν υποθετικά ισχύσουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα) στο νέο ειδοποιητήριο του ΕΦΚΑ]. Το ποσό αυτό αφορά στις υπόλοιπες 18 από τις 36 δόσεις για το 2017 και στις υπόλοιπες 18 από τις 36 δόσεις για το 2018. Επίσης (αν και μάλλον το γνωρίζεις) ότι πρακτικά (εφόσον ισχύει και στον ΕΤΕΑΕΠ η λογική είσπραξης του του ΕΦΚΑ και εφόσον τα κάθε φορά τρέχοντα ληξιπρόθεσμα δεν βεβαιωθούν στο ΚΕΑΟ), τότε ότι καταβολή γίνεται θα πηγαίνει να εξοφλεί πρώτα τις όποιες υπάρχουσες χρονικά παλαιότερες οφειλές (είτε ως δόση είτε ως προσαύξηση (όταν εμφανισθούν οι προσαυξήσεις ---συνήθως μετά από την τελική εκκαθάριση) και αν περισσέψει ποσό από την όποια καταβολή τότε θα εξοφληθεί και η όποια τρέχουσα δόση από τις τρέχουσες υπόλοιπες από τις 18 που κάθε φορά θα υπάρχουν και αφορούν στα έτη 2017 και 2018. Αναφορικά στο ληξιπρόθεσμο των οφειλών, για την σχετική επιβάρυνση δες εδώ. [Εντελώς χοντρικά, με ένα πολύ-πολύ πρόχειρο υπολογισμό μου, μέχρι και τον Σεπτέμβριο '20 οι προσαυξήσεις για τα παραπάνω α, β, γ, και δ, είναι αντίστοιχα ~25€, ~25€, 85€ και ~10€]
    2 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.053 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. 99.9% όχι.... Αν βρεθεί κάποιος ήρωας έτσι με τηλεπάθεια να βγάλει άκρη έτσι θα είσαι ιδιαίτερα τυχερός ....
    1 point
  5. Για τις εσωτερικές διαρρυθμίσεις είμαι της γνώμης ότι βεβαίως και μπορείς να ΕΕΔΜΚ χωρίς να είναι άρτιο το οικόπεδο. Για την σκεπή συμφωνώ μαζί σου ότι λίγο ομιχλώδες το τοπίο. Σίγουρα θα ήταν καθόλα εντάξει να γίνουν επιδιοθώσεις σε στέγη (κατά τη γνώμη μου). Πλήρης αντικατάσταση, με διατήρηση των ίδιων μεγεθών (ύψους και όγκου) και πάλι θα έλεγα ναι.. αλλά με ένα σφίξιμο λίγο. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι είχες σκοπό να κρίνεις δουλειά συναδέλφου και με συγχωρείς αν φάνηκε έτσι. Απλά χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα την περίπτωσή σου για να θίξω το ζήτημα του ότι κάθε μηχανικός κάνει ότι επιβάλει η εμπειρία, το ήθος και ο επαγγελματισμός του, χωρίς να λειτουργούν κρατικές υπηρεσίες και βάζοντας ιδιώτες μηχανικούς να παίζουν το ρόλο του ελεγκτή (επίσημα και ανεπίσημα).
    1 point
  6. εννοεις οτι, ενώ αλλοιως ηταν στην αδεια, με βαση την συσταση, το διαμερισμα του πελατη σου μεγαλωσε σε βαρος του διπλανου και φαίνεται αυτο στις κατοψεις των ΟΙ, Τοτε εχεις διαμερισματωση. Αν η επεκταση στον γειτονα δεν φαινεται στο συμβολαιο, τοτε εχεις μετατοπιση του διαμερισματος και καταληψη σε βαρος του διπλανου. Με βαση αυτα, τα ξαναλεμε.
    1 point
  7. αρα, θελει, καθε ενας, να τακτοποιησει τα "δικα του" αυθαιρετα στον ακαλυπτο... Γινεται... Και τις τυχον αυθαιρεσιες στα κοινοχρηστα εντος της οικοδομης ή στις ΟΙ... θα τις αφησουν για μετα την 1-10-20....και να ξαναπληρωσουν... και μετα να μπορουν να κανουν τροποποιηση της συστασης...
    1 point
  8. με την κατ.1 τα καλύπτεις όλα. Παραβίαση Δ και στους 2 ορόφους
    1 point
  9. αν ελεγες εξ αρχης οτι ειναι μεταξυ συγγενων θα λεγαμε "ναι"...με το αρθρο 83 πΑΡ. 10
    1 point
  10. Σ'ευχαριστώ πολύ... Μπήκα και βρήκα οφειλές 1990€ τις οποίες αγνοούσα! Πραγματικά δεν είχα ιδέα. Δε μου είχε έρθει ποτέ ειδοποίηση γι'αυτό από κανέναν. Ελπίζω να μην είναι ληξιπρόθεσμα γιατί μάλλον θα συνεχίσω να τα αγνοώ, μέχρι να... τα έχω.
    1 point
  11. Είναι 68€ [και όχι 68,25€ αυτό ήταν μέχρι και τον Δεκ' 19 όπου υπολογίζονταν με ποσοστά 6,5% επικουρικό και 4% Εφάπαξ/Πρόνοια και με βάση τον κατώτατο μισθό αγάμου 650€, όπου και έβγαινε 650€x(6,5%+4%)=68,25€] μετά (από 1/1/2020) [1] μπήκαν οι κλάσεις όπου τα ποσά είναι fix, και για την 1η κλάση τα ποσά είναι Επικουρικό=42€ και Εφάπαξ/Πρόνοια=26€, ήτοι σύνολο 68€. [1] Αρχικά οι μήνες Ιαν'20, Φεβ'20 και Μαρ'20 υπολογίστηκαν με 68,25€ αλλά μετά (στις 31/5/2020 όπου έγινε μια "μερική εκκαθάριση" του 2020) αφαιρέθηκαν τα 0,25άρια από τους μήνες και πήγαν ως πίστωση στην τελευταία απλήρωτη δόση που είχε ο καθένας από τα αναδρομικά της εκκαθάρισης του ΕΤΕΑΕΠ του 2017.
    1 point
  12. "Διαβάζοντας τελικά τις τεχνικές οδηγίες του ΝΟΚ, αναφέρει ότι ο εσωτερικό εξώστης δεν μετράει έως το 10% της επιτρεπόμενης δόμησης, έστω ότι η συνολική επιτρεπόμενη δόμηση ειναι τα 200 τ.μ. για το συγκεκριμένο οικόπεδο/αγροτεμάχιο, τότε επιτρέπονται συνολικά 20 τ.μ εσωτερικοί εξώστες στο κτίριο/κτίρια με την επισημανση ότι και η εσωτερική σκάλα συμπεριλαμβάνεται στα 20 τ.μ.." Προσοχή γιατί υπάρχει και η άποψη οτι το 10% υπολογίζεται επί της πραγματοποιούμενης δόμησης και όχι της επιτρεπόμενης. Αν δηλαδή έχεις επιτρεπόμενη 200 και πραγματοποιείς 100, τότε το 10% το ελέγχεις επί των 100. "3. Θα συμφωνούσα με την ύπαρξη ημιυπαίθριου χώρου στον υποκείμενο όροφο που "οδηγεί" σε βατό δώμα στο επίπεδο του παταριού" Μην εμφανίσεις κούφωμα απο το πατάρι να οδηγεί στο δώμα του ημιυπαιθρίου. Δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις οτι το δώμα του Ημιυπαίθριου χώρου είναι προσβάσιμο μόνο απο το πατάρι. Δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις διαμόρφωση του δώματος του ημιυπαιθρίου με κάγκελα, πλακάκια κλπ. ως προσβάσιμος χώρος απο το πατάρα. δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις οτι έχεις οποιαδήποτε χρήση στο πατάρι γιατί θα μετρήσει στη δόμηση. Ολα τα παραπάνω τα έχω πολύ πρόσφατα. έκανα ξενοδοχείο με πολλά πατάρια και πολλές σοφίτες. Το εξάντλησα το θέμα. Επίσης και ένα τελευταίο. ο χώρος κάτω απο το πατάρι, αν δεν έχει ύψος κύριου χώρου (2,65μ.) τότε δεν συμπεριλαμβάνεται στον υπολογισμό για την εύρεση του 70% του υποκείμενου ορόφου Οι συνεχόμενες δημοσιεύσεις απαγορεύονται. Τα μηνύματά σου συγχωνεύτηκαν. Αν προκύπτει η ανάγκη συμπλήρωσης της αρχικής δημοσίευσης, χρησιμοποίησε την επιλογή «επεξεργασία». Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33 ΤΟΜΗ - ΠΑΤΑΡΙ ΤΟΜΗ - ΣΟΦΙΤΑ
    1 point
  13. To συμβούλιο αρχιτεκτονικής εγκρίνει ή επεμβαίνει με τυχόν διορθώσεις στη μελέτη. Ο ελεγκτής στην πολεοδομία ελέγχει σύμφωνα με τις κείμενες πολεοδομικές διατάξεις. Δεν μπορούν να σου δώσουν άδεια όταν η στέγη εκτός σχεδίου είναι για κατοικία μέχρι 1.20μ Σε παρόμοια περίπτωση δική μου, ενημέρωσα την ΥΔΟΜ και η προισταμένη τηλεφώνησε στο ΣΑ. Με ύφος η αρχιτεκτόνισσα της είπε ότι το ΣΑ είναι πάνω από όλα! Για να μην στα πολυλογώ έγινε σφαγή μεταξύ αρχιτεκτόνων! Η ΥΔΟΜ έκδοσε έγγραφο κατά του ΣΑ ότι καταστρατηγεί τη νομοθεσία και θέλει έκδοση άδειας δόμησης εκτός νομοθετικού πλαισίου κτλ Έγινε επέμβαση νομάρχη,δημάρχου περιφερειάρχη..... ο ιδιοκτήτης να απειλεί με μηνύσεις το ΣΑ και κατόπιν ΣΥΠΟΘΑ και στο τέλος επικράτησε λογική και συμβιβάστηκαν οι διαφωνίες. Φυσικά η στέγη στο τέλος είχε ύψος 1,19μ!
    1 point
  14. συνάδελφε θεοχάρη το θέμα δεν είναι τι κάνει το forum (που καλώς κάνει ότι κάνει) αλλά ποια η θέση του μηχανικού και ειδικότερα ενός νέου που συνηθισμένος από τα πολυτεχνεία να εστιάζει στην επίλυση υπαρκτών προβλημάτων της επιστήμης του, βγαίνοντας καλείται ξαφνικά να αντιμετωπίσει πέρα από την κλασσική γραφειοκρατία και όλα τα φαιδρά και παράλογα της νεοελληνικής νομοθεσίας με ένα σωρό κρυφούς κινδύνους για τον ίδιο. Είναι δυνατόν εν έτει 2009 το κράτος να δηλώνει πλήρη αδυναμία για τον σαφή και σχεδιασμένο καθορισμό του πολεοδομικού καθεστώτος μέσα και γύρω από τους οικισμούς και να συντηρεί την υπάρχουσα κατάσταση με εφευρέσεις 'τύπου ζώνης'? Και να ζητάει παράλληλα από τον μηχανικό μέσω της περίφημης δήλωσης 651/77 να αναλαμβάνει την ευθύνη της ανυπαρξίας του! Παρατήρηση: Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ,DOOM
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.