Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.739


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.377


  4. imhotep

    imhotep

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      844


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν δικαιούνται στο Υπουργειο να επικαλούνται, σαν δικαιολογία για την μη παράταση, λογους -δήθεν- "θεσμικής ταξης", σε εναν νομο, στον οποίο, στα τρια, σχεδον, χρονια που ισχυει- εχουν γινει δεκαδες τροποποιησεις και εξακολουθει να έχει ασάφειες ... Και, πόσο "θεσμικό" θεωρουν το γεγονος οτι, εχει βγαλει στη διαβουλευση και θα ψηφισθουν, μετα την ληξη του, νεες διορθωτικες/συμπληρωματικες διαταξεις...] "Επίσης, υπενθυμίζουμε ότι η υπαγωγή στη ρύθμιση είναι απλή και γίνεται με αίτηση του μηχανικού στο πληροφοριακό σύστημα και εν συνεχεία καταβολή του σχετικού παραβόλου. Οσο για την απλη διαδικασια, ας δουμε τις τροποποιησεις του νομου απο τον Νοεμβριο του 2017. [εδω απο τις κωδικοποιησεις του καν62 ΝΟΜΟΣ 4495/17 Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 Απόφαση : ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460–11/05/2020 *** με την επιφύλαξη της μη δημοσίευσής της σε ΦΕΚ Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : Αριθμ.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 - 13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της Αριθμ.ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670 – 22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" Αριθμ.ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983 – 31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη) Αριθμ.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 – 11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» Αριθ.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631 – 14.11.2017 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου
    2 points
  2. Κακώς υπέκυψες στις (παράλογες και παράνομες) απαιτήσεις της συμβ/φου. Θα έπρεπε να της ζητήσεις εξήγηση στηριγμένη στη νομοθεσία. Δεν μας φτάνουν τα προβλήματά μας, θα πρέπει να ξεστραβώνουμε και το κάθε στουρνάρι.
    2 points
  3. Version 1.0.0

    11.239 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  4. Version 1.0

    866 downloads

    Υπολογίζει τις τάξεις των ΜΕΕΠ ή κοινοπραξίας, που απαιτούνται για συμμετοχή σε διακήρυξη δημοσίου έργου, βάσει του συνολικού προϋπολογισμού. Τα όρια λαμβάνονται από την Εγκ-Δ17α/04/44/ΦΝ430/13/03 Το φύλλο εργασίας είναι κλειδωμένο (όχι όμως με κωδικό) ώστε να αποφεύγεται η εισαγωγή δεδομένων σε κελιά με τύπους. Τα δεδομένα εισάγονται σε κίτρινα κελιά και τα αποτελέσματα εμφανίζονται στον πίνακα από κάτω.
    1 point
  5. Ας δοκιμάσει να συνδέσει πρόχειρα την παροχή νερού (ή πεπιεσμένου αέρα) ανάποδα. (από το μπάνιο)! Πάντως, από ότι κατάλαβα το δίκτυο είναι κατασκευασμένο από σιδηροσωλήνες, και αν έχει σκουριάσει και θρυματίζεται...αυτό συμβαίνει παντού σε όλο το μήκος του. Αν αποφύγετε την εγκατάσταση νέου δικτύου τώρα, μάλλον θα είναι για λίγο χρόνο....
    1 point
  6. Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή σου και καλά κάνεις και το αναφέρεις. Υ.Γ. Ξεκίνησα συνεργασία με κάποιον λογιστή αλλά μάλλον δεν είναι ο κατάλληλος για νέο ελεύθερο επαγγελματία.
    1 point
  7. Στην ΔΟΥ υποβάλεις ηλεκτρονικά κάθε τρίμηνο, κατάσταση με όλα τα συμφωνητικά που έχεις υπογράψει. (λεπτομέρεις βρίσκεις με ένα απλό googlάρισμα) Φιλική διαπίστωση & συμβουλή : Επειδή διαπιστώνω ότι οι απορίες σου είναι σωστές μεν αλλά κατηγορίας ..."νηπιαγωγείου", φιλικά σε συμβουλεύω να συνεργαστείς με λογιστή, καθώς υπάρχουν στο ελεύθερο επάγγελμα άπειρες "πεπονόφλουδες, μπανανόφλουδες κλπ", που κοστίζουν πολύ περισσότερο από την αμοιβή του λογιστή. Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν σε προσέβαλα, αλλά δεν είχα καμμία τέτοια πρόθεση!
    1 point
  8. αυτό? https://www.michanikos.gr/forums/topic/42065-έλλειψη-αγωγού-pe-στη-γραμμή-μετρητή-πίνακα/?do=findComment&comment=763580
    1 point
  9. 1.Σωστά! και όποια άλλη επικάλυψη μπορεί να υπάρχει π.χ. επένδυση πέτρα,κλπ.δεν υπολογίζεται-2.Κανονικά ναι αφού ο έλεγχος του 5% γίνεται με αυτές τις διαστάσεις (χωρίς επικάλυψη).3.Ναι αλλά όταν ταυτόχρονα και όλες οι εξωτερικές διαστάσεις περιγράμματος έχουν <5% διαφορά.😉
    1 point
  10. και εδω η συζητηση απο...τα παληά.. https://www.michanikos.gr/forums/topic/14207-δόμηση-κάτω-από-γραμμές-υψηλής-τάσης-της-δεη/?do=findComment&comment=585427
    1 point
  11. Ηταν μια ολιγομελης επιτροπή εννεα ατομων Πρεζεράκος Παναγιώτης, Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας, ως Πρόεδρος. Κωτσιόπουλος Ιωάννης, Γενικός Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας του Υπουργείου Υγείας. Καραούλη Βασιλική, Προϊσταμένη της Γενικής Δ/νσης Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής του Υπουργείου Υγείας. Φιλίππου Δημήτριος, Πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.). Αρκουμανέας Παναγιώτης, Πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Παπαευσταθίου Νικόλαος, Πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοηθείας (Ε.Κ.Α.Β.) Γκογκόσης Κωνσταντίνος, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επιχειρησιακής Ετοιμότητας Εκτάκτων Καταστάσεων Δημοσίας Υγείας του Υπουργείου Υγείας. Τολούμης Γεώργιος, Υποπτέραρχος Διευθυντής Υγειονομικού ΓΕΕΘΑ. Χατζηγεωργίου Δημήτριος, Υποπτέραρχος, Λοιμωξιολόγος, Διευθυντής Υγειονομικού Πολεμικής Αεροπορίας. Γραμματέας: Τσιαμπαλή Βασιλική εδω https://www.in.gr/2020/09/15/greece/apokalypsi-ayto-einai-eggrafo-tis-odigies-kai-tis-prodiagrafes-gia-tis-maskes/
    1 point
  12. Α) Όχι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα . Β) Δεν συμπεριλαμβάνονται παρεμβάσεις σε ΜΘΧ, πλην της οροφής του, αν αυτή είναι ενιαία με τον ΘΧ.
    1 point
  13. Συμφωνώ και εγώ. Σε μη άρτιο μη οικοδομήσιμο ως νέα ανεξάρτητη κατασκευή μπορείς να κάνεις μόνο ελαφριά περίφραξη. Απο κει και πέρα έχοντας νομίμως υφιστάμενο κτίριο μπορείς να κάνεις εργασίες που αφορούν στο κτίριο και δεν αυξάνουν τα πολεοδομικά μεγέθη.
    1 point
  14. Καταρχήν, φυσικά και μπορεί να υπάρχει δουλεία εκατέρωθεν των καλωδίων (ή ορθότερα, εκατέρωθεν του άξονα που ορίζουν δύο πυλώνες). Να απευθυνθείς στον ΑΔΜΗΕ (Αγίας Άννης - Ρέντη) να σε ενημερώσουν για το άν πρόκειται για δίκτυο που έχει δουλεία και τι είδους. Μιλάμε για τους μεγάλους μεταλλικούς - δικτυωτούς πυλώνες ή κάτι μικρότερο? Τα 20-25 μέτρα δουλεία συνήθως αφορούν σε υψηλή και υπερυψηλή τάση. Αυτό όμως είναι κάτι που πρέπει να το ψάξει ο μηχανικός σου κατ εμέ.
    1 point
  15. βλεπεις εδω απο την Δαναη και τον Παυλο https://www.michanikos.gr/forums/topic/50355-αρθρο-099-ν-449517-δικαιολογητικά-υπαγωγής-στο-ν-449517/?do=findComment&comment=1071495
    1 point
  16. -H έκταση των χερσαίων αρχαιολογικών χώρων της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του ν. 3028/2002 υπόκειται σε καθεστώς ιδιαίτερης προστασίας. Εν όψει και της σχετικής συνταγματικής επιταγής, ο νομοθέτης οργανώνει το καθεστώς προστασίας κατά τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται η διατήρηση αναλλοίωτων των μνημειακών, οικιστικών ή ταφικών συνόλων που περιλαμβάνουν οι αρχαιολογικοί χώροι, περαιτέρω δε να δημιουργοόνται οι προϋποθέσεις για την ανάδειξη των συνόλων αυτών, με τη πρόβλεψη ελεύθερων χώρων πέριξ των μνημείων, η οποία κατατείνει στη σύνθεση της αναγκαίας ιστορικής, αισθητικής και λειτουργικής ενότητάς τους και στην αποτελεσματική προστασία τους. Με τις διατάξεις αυτές παρέχεται στη Διοίκηση η δυνατότητα να διαβαθμίζει την προστασία των αρχαιολογικών χώρων, ιδιαίτερα όταν αυτοί είναι εκτεταμένοι, κατά ζώνες. Στην πρώτη ζώνη μπορεί να θεσπίζεται απόλυτη, κατ’ αρχήν, απαγόρευση της δομήσεως (Ζώνη Προστασίας Α’), ενώ στη δεύτερη μπορεί να θεσπίζονται ειδικοί όροι δομήσεως και περιορισμοί στις χρήσεις γης (Ζώνη Προστασίας Β’). περισσοτερα εδω https://nomosphysis.org.gr/17694/ste-560-2018-nomima-ya-gia-ton-kathorismo-zonis-a-kai-xriseon-gis-entos-aytis-kathos-kai-gia-tin-oriothetisi-zonis-v-pros-prostasia-arxaiologikoy-xoroy/
    1 point
  17. Συμφωνώ με τον Ιάσονα. Πάρτε έναν ιδιώτη μηχανικό από αλλού, καλύτερα συστημένο από κάποιον που έχει δουλέψει ήδη μαζί του, και πληρώστε τον να έρθει να τα δει όλα και να σας πει. ΥΓ εντύπωση μου κάνει η τιμή ζώνης εμένα, πίστευα ότι 500 ήταν η μικρότερη....
    1 point
  18. Mια λοιπή παράβαση θα βάλεις και δεν απαιτείται ΜΣΕ. Η στατική λειτουργία τους είναι αυτή του προβόλου. Πολεοδομικά όπως το λες. Προβλέπονταν προεξοχές και έγιναν εξώστες. Οι εξώστες έχουν πλάτος μικρότερο των 2 μ οπότε απαλλάσσονται από τη ΜΣΕ. Για τον αναλυτικό τον οποίο θα βάλεις στο συρτάρι σου (ο νόμος δεν απαιτεί ανάρτησή του) βάλε ότι κατασκευή θες. Βάλε κάγκελα, παραπάνω οπλισμένο σκυρόδεμα, βάλε και πλακάκια. Ότι και να βάλεις πάνω από 15.000 Ε δεν βγαίνει.
    1 point
  19. Την παραβίαση του πίσω ορίου θα την υπολόγιζα με παραβίαση πλαγιων αποστάσεων. Για τα οικόπεδα που βρίσκονται σε οικισμούς < 2000 κατ. με εμβαδόν πάνω από 500 τ.μ. νομίζω ισχύει πως το κτίριο πρέπει να έχει ελάχιστη απόσταση 2.50 μ από το δρόμο βάσει του παρακάτω: (το στέλνω με επιφύλαξη μήπως έχει γίνει κάποια τροποποίηση) ΑΡΘΡΟΝ-6. ΠΔ/24-4-85. (ΦΕΚ-181/Δ/3-5-85). 6α. Το κτίριο τοποθετείται στη γραμμή δόμησης όπως αυτή διαμορφώνεται με την εφαρμογή των διατάξεων των προηγουμένων παραγράφων είτε εσώτερον αυτής, κατά την κύρια όψη του, στο σύνολο ή σε τμήμα αυτής. β. Σε οικόπεδο μεγαλύτερο των 500 τμ. το κτίριο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον 2,50 μέτρων από την παραπάνω οριζόμενη γραμμή δόμησης. Αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν αυτό έχει τροποποιηθεί, παρακαλώ να ενημερώσει.
    1 point
  20. Η αναποτελεσματικότητα του κρατικού μηχανισμού μας σε σχεδιαστικά πρωτόκολλα είναι γνωστή και αναμενόμενη. Το απογοητευτικό ήταν ότι, μετά την αστοχία, κανένας δεν είχε τα αντανακλαστικά να τη χρησιμοποιήσει για καλό ... πχ να τις δωρήσει κατευθείαν στην Αρχιεπισκοπή (οι μεγάλες χωράνε και γένια).
    1 point
  21. georgegaleos τώρα είδα την απάντησή σου. Σε ευχαριστώ πολύ και έχεις απόλυτο δίκιο. Άρα ακόμα και αν είχα ζητήσει επιστροφή αυτού του ποσού στο λογαριασμό μου και είχα πληρώσει κανονικά τα ειδοποιητήρια του 2019 θα έπρεπε να το αφαιρέσω από τη φορολογική βάση του 2019, σωστά; Ή θα ήταν πιο σωστό να το είχα αφαιρέσει από τη φορολογική βάση του 2018; (εφόσον όταν υπέβαλα το Ε3 του 2018 ήξερα ότι αυτό το ποσό θα μου επιστραφεί) Λογιστικά το είχα αφαιρέσει στο 2018 (ως λογιστική βάση είχα υπολογίσει τις καταβλητέες εισφορές της εκκαθάρισης του ΕΦΚΑ). και πάλι σωστός και ζητώ συγγνώμη από τον συνάδελφο @st2 . Ελπίζω να μην βασίστηκε στην απάντησή μου...
    1 point
  22. Παρατηρώ ότι δεν αφήνει το σάιτ να πάει σε "Υπαγωγή" (κατά το σάιτ) αν δεν ανέβει Ανάθεση ενώ έχει πληρωθεί παράβολο. Θεωρείτε ότι είναι ΟΚ ή όχι να το θεωρήσω σε πραγματική υπαγωγή κατά το νόμο. Στο Άρθρο 101 δε βλέπω να μην θεωρείται σε υπαγωγή αφού μοναδική προϋπόθεση έχει την πληρωμή αλλά μου φαίνεται αντίφαση η ταμπέλα "Υπαγωγή" του σάιτ σε σχέση με το τι θεωρεί ο νόμος υπαγωγή.
    1 point
  23. λεπτομέρεια για το προηγούμενο https://www.pagenews.gr/2018/07/04/kosmos/kata-ton-daimona-eautou-ti-simainei-i-elliniki-frasi-ston-tafo-tou-jim-morrison/
    1 point
  24. Εδώ κάναμε αμάν να βγει η παράταση, θες και διευκρίνηση; Η ολοκλήρωση της διαδικασίας υπαγωγής, πιστεύω ακράδαντα, αφού μάσησα 30g δαφνόφυλλα και συμβουλεύτηκα τη μαγική μου σφαίρα, ότι είναι το πέρασμα σε οριστική υπαγωγή και το κλείδωμα μ² - προστίμου, τα δικαιολογητικά ακολουθούν τις παραπάνω προθεσμίες. Γιαυτό και το διαφορετικό λεκτικό, γιαυτό και το εβγάλαν -επιτέλους- και από την κατ 5 του 4495. Μπορεί και να κάνω και λάθος, δαφνόφυλλα είναι αυτά. Ευτυχώς έκατσα στην καραντίνα και τα μάζεψα και δεν θα έχω την ευκαιρία να το διαπιστώσω ο ίδιος, σας εύχομαι ότι καλύτερο...
    1 point
  25. Φοβάμαι ότι αυτό θέλει διευκρίνηση γιατί αναφέρει αναλυτικά ημερομηνίες για τις '' περιπτώσεις υπαγωγής'' του Ν.4178 και μετά αναφέρει ''Σε κάθε περίπτωση, δεν επιτρέπεται η ολοκλήρωση της διαδικασίας ''υπαγωγής'' για ακίνητα κατ.5...." .Ποια είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας υπαγωγής?Δεν είναι τα δικαιολογητικά?Θεωρώ πως δεν είναι μόνο η μετάβαση της δήλωσης από αρχική υποβολή σε υπαγωγή. Κανονικά έπρεπε να αναφέρει τις περιπτώσεις ''δηλώσεων'' και όχι υπαγωγής γιατί μας μπέρδεψε με τις επί μέρους φάσεις τακτοποίησης που είναι και η υπαγωγή.Πιστεύω πως πρέπει να ανέβουν τα δικαιολογητικά και για την κατ.5.
    1 point
  26. Στα παραπάνω ωραία που έθεσαν οι απαντόντες συνάδελφοι θα σου έλεγα να έχεις πάντα τα παρακάτω υπόψη σου σε ότι αφορά γεωαναφορά δορυφορικών εικόνων: Α. Μιλάμε πάντα για σφάλμα διακριτικής ικανότητας των εικόνων. Από ιδία πείρα, μπορώ να σου που ότι το google έχει μία διακριτική ικανότητα στην Ελλάδα της τάξης των 3-5 μέτρων σαν μέσο σφάλμα. Β. Το google αναφέρεται στο WGS84. Η γεωαναφορά στο ΕΓΣΑ87 γίνεται με την πρόσθεση τριών μεταθέσεων. Αυτό εξ αρχής σου δίνει μία επιπλέον αβεβαιότητα της τάξης του μέτρου. Συμπερασματικά κατά την άποψη μου, η όλη διαδικασία θα σου δώσει μία ακρίβεια κοντά στα 5 μέτρα. Πρακτικά, η ακρίβεια των 5 μέτρων δίνει ικανοποιητικά αποτελέσματα για κλίμακες 1:20000 και μικρότερες. Σημείωση : Οι ανωτέρω ακρίβειες αναφέρονται σε οριοζοντιογραφική και όχι υψομετρική πληροφορία.
    1 point
  27. Το λοιπόν, ως μηχανολόγος και επειδή με ενδιαφέρει το θέμα έκανα την ψακτική μου για την απαίτηση ή μη ΕΕΜΚ για την εγκατάσταση αυτόνομων συστημάτων θέρμανσης. Σύμφωνα λοιπόν με την εξής νομοθεσία: ΦΕΚ 2018 περι δικαιολογητικών για ΕΕΜΚ Ν.4495/2017 Ν.4067/2012 Γενικά απαιτείται η έκδοση ΕΕΜΚ για αυτόνομα συστήματα θέρμανσης. Σύμφωνα με το ΦΕΚ του 2018 τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι: Δήλωση ανάθεσης/ανάληψης Τεχνική έκθεση Πλήρη μελέτη θερμανσης. Εξαιρούνται από την παραπάνω απαίτηση για εκδοση ΕΕΜΚ: Τα αναφερόμενα στο άρθρο 30 του Ν.4495/2017. Δηλαδή: Κλιματιστικά Επίτοιχοι λέβητες αερίου Συστοιχία λεβήτων σε ισόγειους υπαίθριου χώρους Συστήματα ΣΥΘΗΑ Αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο ας συμπληρώσει!
    1 point
  28. επιλέγεις "δημόσια" και δεν χρειάζεται να υποβάλεις κατόψεις και τομές
    1 point
  29. Μια λύση θα ήταν να ξεκινούσες ή ξεκινούσαμε μια καταγραφή τους μέσα στο Google earth και υπάρχουν κάποια χρήσιμα εργαλεία, να βοηθήσουν και όσοι θέλουν και μπορούν από εδώ να το δημιουργήσουμε. Το κάνουμε και δώρο στο Ελληνικό κράτος να μη πληρώσουν μερικά εκατομμύρια σε σοβαροφανείς εταιρείες που στο τέλος θα μας τα ξαναπάρουν πίσω με φόρους.
    1 point
  30. Καταρχάς άσε το ειρωνικό ύφος και χαλάρωσε. Το ότι είσαι συντονιστής δεν σου δίνει το δικαίωμα να προσβάλλεις. Αυτό που λέω, το οποίο δεν κατάλαβες, είναι ότι η ύπαρξη καλωδίων συνήθως δεν συνοδεύεται από δουλεία, αλλά με τις ελάχιστες αποστάσεις, σε αντίθεση με τους πυλώνες. Γι'αυτό και βλέπεις συχνά μέσα στον οικιστικό ιστό (κι εδώ στην Αθήνα, πχ Αιγάλεω, Παλλήνη) καλώδια υπερυψηλής τάσης 400KV να διέρχονται πάνω ακριβώς από στέγες σπιτιών, τα οποία είναι καθ'όλα νόμιμα. Ενώ οι πυλώνες πάντα απαιτούν δουλεία εκατέρωθεν, πχ στα 400KV τα 25μ, στα 150KV τα 20μ. Ναι, έχω εμπειρία και τα λέω. Εσύ?
    -3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.