Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.329


  2. telakas

    telakas

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      104


  3. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      621


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.563


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Όχι, αρκεί η πληρωμή του παραβόλου και έχει υπαχθεί το ακίνητο. Σε κατάσταση "υπαγωγή" το πας όποτε θέλεις. Προσοχή, ειδικά στην κατηγορία 5 είναι "λάθος" ν' αλλάξουν τ.μ. μετά τις 30/9... Το σύστημα θα σε αφήνει να κάνεις τα πάντα... Το σύστημα όμως δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη. Την ευθύνη τη φάρει ο διαχειριστής μηχανικός.... Δεν δίνω μεγάλη πιθανότητα στο ΤΕΕ να προλάβει (ή να θέλει) κάνει τις απαιτούμενες διορθώσεις κ.λπ. Στις άλλες κατηγορίες ακινήτων κάνε ό,τι θέλεις....
    2 points
  2. Version X6.2

    81.092 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.053 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Γράφεις ".... Έχω δύο ιδιοκτησίες οι οποίες με ξεχωριστά συμβόλαια αγοράστηκαν από τον ίδιο ιδιοκτήτη..." κλπ". Δεν μας γράφεις όμως αν η κάθε μία ιδιοκτησία, ξεχωριστά, ήταν άρτια και οικοδομήσιμη από μόνη της ή χρησιμοποιήθηκαν οι δύο μαζί για να δημιουργήσουν την απαιτούμενη αρτιότητα για να βγει έτσι και η άδεια?? Τα δύο ΚΑΕΚ που βγήκαν από το κτηματολόγιο, καλώς, ήταν γιατί βασικά προσκομίστηκαν δύο συμβόλαια. Κατα βάση το κτηματολόγιο κατοχυρώνει το εμπράγματο δικαίωμα επι του οικοπέδου - ακινήτου. Εσύ, όπως το βλέπεις, πιστεύεις πως μπορεί ο ιδιοκτήτης να πουλήσει? Αν λοιπόν χρησιμοποίησε κάποτε τα δύο ακίνητα για να βγάλει την Ο. άδεια (Ίσως γι' αυτό και να αγόρασε τ δεύτερο. Πρέπει να δεις το τοπογραφικό της άδειας) και τώρα, που έκανε την δουλειά του, πουλάει το ένα από αυτά(?) Πως πιστεύει μπορεί να γίνει αυτό?! Το κτίσμα πού πατάει? Τι αποστάσεις του κτιρίου τηρήθηκαν από τα όρια των οικοπέδου ?? Αν λοιπόν καταφέρει και πουλήσει, εσύ τι δήλωση Ν. 651/77 θα υπ' έγραφες? Άρτιο και οικοδομήσιμο?
    1 point
  5. Προσοχή, γιατί ο ένας μιλάει για υπολογισμό φύτευσης οικοπέδου που οδηγεί στη φύτευση δώματος και ο άλλος απαντά με τρόπο υπολογισμού φύτευσης δώματος... Η βασική πρόβλεψη για φύτευση γίνεται στο επίπεδο του εδάφους και περιλαμβάνει ακόμη και δέντρα. Σε κάποιες περιπτώσεις (υπόγεια γκαράζ, δώματα) μπορεί να επιτραπεί και για θάμνους μέχρι τα 40 εκ. Στα 10 εκ. δεν φυτρώνει ούτε γκαζόν. Το ότι κάποια ΥΔΟΜ επέτρεψε 10 εκ. δεν προβλέπεται και δεν αφορά νόμιμη πράξη. Για το βασικό ερώτημα τώρα ... Περιπτώσεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι : προσθήκη κατ' επέκταση με σημερινή κάλυψη 60% και υπάρχουσα φύτευση υπολογισμένη στο 70%, ύπαρξη κατασκευών (πχ πισίνα, ανελκυστήρας) που καθιστούν δύσκολη την επίτευξη των 2/3 κλπ.
    1 point
  6. Σε παρόμοια περίπτωση ακολουθησα και εγώ τον κυρωμένο δασικό χάρτη για να μην μπλέξω με προδήλα. ήταν μία νησίδα δάσους εντος του αγροτεμαχίου και η μετατόπιση της θέσης δεν δημιουργούσε πρόβλημα. Η μετατόπιση ήταν της τάξης των 2 μέτρων μήκους.
    1 point
  7. Πιστεύω πως πρέπει να ελέγξεις τουλάχιστον τα στοιχεία του υφιστάμενου που δέχονται τα φορτία του νέου παταριού, καθώς και τις συνδέσεις που θα διαμορφωθούν εννοείται. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια διάταξη στη νομοθεσίαβάσει του οποίου θα μπορούσες να το αποφύγεις, αλλά καλό θα είναι να είσαι σίγουρος πως τα στοιχεία πάνω στα οποία θα στηριχθεί το πατάρι επαρκούν.
    1 point
  8. αναφέρεις ήδη ότι έχεις μια μεγάλη λίστα, οπότε θα πρότεινα να την μειώσεις. Δεν ξέρω πως σκέφτεσαι και αν ζεις μόνος, καθώς όμως στο μέλλον μπορεί να αποκτήσεις 2 παιδιά ή να αυξηθούν οι ανάγκες, πχ να ζητάς κάποιο χώρο στο σαλόνι και να έχεις ένα παιδί, θα έλεγα πως τα 70τμ θα είναι το μίνιμουμ όριο σου, αν ζεις περίπου όπως περιγράφω, εγώ γενικά λέω μείωσε την λίστα, κάνε διαλογή από αγγελίες τι σου αρέσει. Γενικά προσανατολίσου να έχεις λιγότερα ακίνητα που θα δεις και μην πας σε άλλο γραφείο να ψάχνεις άλλα όταν κάτι θα σου αρέσει. Μείωσε το χρόνο που ασχολείσαι διότι να ψάχνεις πολύ δεν πρέπει, εμπιστεύσου έναν ειδικό, κάποιον που ξέρει πιο καλά να σε βοηθήσει. Υπόψη ότι, σε αυτό που είπες πριν αν "κοιτάς οικόπεδα με περίφραξη που σήμερα δεν μπαίνει μέσα αυτοκίνητο," ναι να τα βλέπεις, η διαδικασία για να φτιαχτεί η πόρτα και να παρκάρει το αυτοκίνητο είναι απλή, αρκεί να μπορεί να δημιουργηθεί θέση στάθμευσης στο οικόπεδο, αυτό είναι δουλειά ειδικού και κράτα υπόψη ότι και αρχιτέκτονας την κάνει αυτήν την δουλειά, όχι μόνο πολ. μηχ. μάλιστα οι οικοδομικές άδειες, η σχεδίαση, η έκδοση άδειας μπορώ να πω ότι κατά κύριο λόγο δουλειά του αρχιτέκτονα μηχανικού είναι ως επί το πλείστον. Βρες κάτι να σου αρέσει, σαν μέτρα θα έλεγα να στραφείς στο 80 "+" ή "-" 3 - 5 ανάλογα με το πως πιστεύεις ότι θα είναι οι ανάγκες σου μακροπρόθεσμα. Σκέψου και την περίπτωση να κάνεις δίδυμα, πολλοί λέγαν "εγώ, ένα παιδί θα κάνω" και χτύπησαν δίδυμο με την πρώτη
    1 point
  9. Δικαίωμα του καθενός είναι "....να στρώνει όπως θέλει να κοιμηθεί"!!!
    1 point
  10. Ποιο σοβαρό θέμα, κατά την άποψή μου, δεν είναι το λάθος, πάντα γίνονται λάθη, αλλά είναι το ψέμα που λένε εκ των υστέρων (πριν και μετά διαστάσεις υφάσματος)... Κι αυτοί, όπως οι προηγούμενοι νομίζουν ότι, απευθύνονται σε ηλίθιους....
    1 point
  11. Κατά την προσωπική άποψη, όταν πας να προσθέσεις τ.μ. μετά τη λήξη του νόμου γι' αυτή την κατηγορία θα είναι σαν να προσπαθείς να υπαγάγεις "νέα επιφάνεια" σε νόμο που έχει λήξει.... Κάτι επίσημο δεν πρόκειται να βγάλουν... Ούτε υπάρχει ιδιαίτερος λόγος... Επειδή όμως όλα καταγράφονται σε μια δήλωση υπαγωγής κι επειδή ο διάολος έχει πολλά ποδάρια, συστήνω ιδιαίτερη προσοχή....
    1 point
  12. Καλημέρα, Σε δήλωση του 4178/13 η οποία βρίσκεται σε κατάσταση "Υπαγωγή" έχουν ανέβει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, έχουν πληρωθεί κάποιες δόσεις όμως δεν έχει εξοφληθεί το 30% του προστίμου, οπότε δεν προχωράει σε οριστική υπαγωγή. Θεωρείτε πως μετα την 30/9 η δήλωση θα μεταφερθεί στον 4495? Θα επαναυπολογιστεί? Έχει κάποια υποχρέωση ο μηχανικός?
    1 point
  13. 1 ΛΠ με αναλυτικό και κατηγορία 4 για ο.α μετά το 1983 και εκτός προκηπίου.
    1 point
  14. @dimitrisadΤην καταγραφή των αυθαιρεσιών του ακινήτου στα φύλλα καταγραφής της δήλωσης την ακολουθείτε κανονικά σαν να επρόκειτο για ένα ιδιωτικό κτίριο.Η κατηγορία επιλέγεται επίσης,όπως ακριβώς στο ιδιωτικό κτίριο.Μη ύπαρξη ΟΑ κι εφόσον δεν είναι Κατ.1 ή 2 ή Κατ.3 σημαίνει Κατ.5. Η διαφορά της δήλωσης υπάρχει μόνο στα επι μέρους δικαιολογητικά που απαιτούνται και φυσικά στο ότι στα γενικά στοιχεία της δήλωσης δηλώνετε "Τύπος Κτιρίου=Δημόσιο".☺
    1 point
  15. Καλησπέρα, Αδεια του 2008 χωρίς υποχρέωση ΚΕΝΑΚ , έχει ολοκληρωθεί μέχρι και τις κολώνες του δευτέρου ορόφου, λείπουν δηλαδή δοκάρια και πλάκα ορόφου. Οι παραπάνω εργασίες έχουν ολοκληρωθεί χρόνια τώρα και μετά από αλλαγές τράπεζες κλπ, φτάνει στα χέρια του νέου ιδιοκτήτη πελάτη, προχωράμε αναγκαστικά σε αναθεώρηση για αλλαγή ιδιοκτήτη και μηχανικού, θα χρειαστεί να γίνει ΚΕΝΑΚ; Σε άλλη αντίστοιχη περίπτωση ο πελάτης ήθελε θερμοπρόσοψη κλπ οπότε κάναμε την μελέτη ούτως ή αλλιώς, αλλά εδώ ζορίζονται οικονομικά και θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει τέτοια επιλογή για να τους πω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο συνάδελφοι.
    1 point
  16. Όχι, ο νόμος των αυθαιρέτων δεν την απαιτεί... Το ΤΕΕ πήρε την πρωτοβουλία αυτή.... Την απαιτεί όμως άλλος νόμος! Ο νόμος των "συναλλαγών"! Δηλαδή, αυτός που εξασφαλίζει και τα δύο μέρη μιας συναλλαγής ότι, αυτή ανετέθει σε αυτόν που θα την υλοποιήσει.... Είναι κυρίως θέμα εξασφάλισης του μηχανικού αλλά και του πελάτη... Δεν μπορεί κανείς να δηλώνει κ.λπ. ακίνητα κ.λπ. οποιουδήποτε και χωρίς την έγγραφη εξουσιοδότησή του.... Δεν χρειάζεται ιδιαίτερος χρόνος για να υπολογιστεί ένα πρόστιμο μιας συνηθισμένης δήλωσης αυθαιρέτου... Αρκεί μια καλή αυτοψία και 2-3 ώρες δουλειάς στο γραφείο.... Όποιος δεν μπορεί να το κάνει αυτό, δεν είναι απαραίτητο ν' αναλαμβάνει πολλές τέτοιου είδους εργασίες.... Λίγες και καλές αρκούν! Δεν θεωρώ σοβαρό επαγγελματία μηχανικό αυτόν ο οποίος ακόμα, μετά από τόσα χρόνια, καθυστερεί ν' ανεβάσει αρχεία κ.λπ. σε δήλωση του 4178!!! Είναι άξιος της μοίρας του....
    1 point
  17. Ηταν μια ολιγομελης επιτροπή εννεα ατομων Πρεζεράκος Παναγιώτης, Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας, ως Πρόεδρος. Κωτσιόπουλος Ιωάννης, Γενικός Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας του Υπουργείου Υγείας. Καραούλη Βασιλική, Προϊσταμένη της Γενικής Δ/νσης Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής του Υπουργείου Υγείας. Φιλίππου Δημήτριος, Πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.). Αρκουμανέας Παναγιώτης, Πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Παπαευσταθίου Νικόλαος, Πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοηθείας (Ε.Κ.Α.Β.) Γκογκόσης Κωνσταντίνος, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επιχειρησιακής Ετοιμότητας Εκτάκτων Καταστάσεων Δημοσίας Υγείας του Υπουργείου Υγείας. Τολούμης Γεώργιος, Υποπτέραρχος Διευθυντής Υγειονομικού ΓΕΕΘΑ. Χατζηγεωργίου Δημήτριος, Υποπτέραρχος, Λοιμωξιολόγος, Διευθυντής Υγειονομικού Πολεμικής Αεροπορίας. Γραμματέας: Τσιαμπαλή Βασιλική εδω https://www.in.gr/2020/09/15/greece/apokalypsi-ayto-einai-eggrafo-tis-odigies-kai-tis-prodiagrafes-gia-tis-maskes/
    1 point
  18. 99.9% όχι.... Αν βρεθεί κάποιος ήρωας έτσι με τηλεπάθεια να βγάλει άκρη έτσι θα είσαι ιδιαίτερα τυχερός ....
    1 point
  19. Η αναποτελεσματικότητα του κρατικού μηχανισμού μας σε σχεδιαστικά πρωτόκολλα είναι γνωστή και αναμενόμενη. Το απογοητευτικό ήταν ότι, μετά την αστοχία, κανένας δεν είχε τα αντανακλαστικά να τη χρησιμοποιήσει για καλό ... πχ να τις δωρήσει κατευθείαν στην Αρχιεπισκοπή (οι μεγάλες χωράνε και γένια).
    1 point
  20. η κοστολόγηση δεν πάει με τη σελίδα αλλά με το κέρδος που θα αποκομίσει ο πελάτης σου αν κερδίσει τη δίκη. το κυριότερο που δε μας είπες είναι το κόστος της ζημιάς. το ότι το υπουργείο χρεώνει 1300 ευρώ είναι κι αυτό ενδεικτικό του πόσο πρέπει να στοιχίζουν αυτές οι βεβαιώσεις και από τι ζημιά και πάνω έχει νόημα να δίνονται. το κατά πόσο θεωρείται η επισκευή πετυχημένη εξαρτάται και από τη συμφωνία που κάνανε με το μάστορα. τους είχε εγγυηθεί αποκατάσταση εργοστασιακού επιπέδου; τους χρέωσε για κάτι τέτοιο; γιατί ντάξει, μετά από τρακάρισμα το αυτοκίνητο ποτέ δεν αποκαθίσταται πλήρως, ειδικά αν γίνει λαμαρινοδουλειά και όχι αντικατάσταση του φθαρμένου τεμαχίου με καινούριο, γνήσιο. για τις βίδες ας πούμε, είχαν συμφωνήσει για γνήσιες; τις χρεώσαν παραπάνω από την αξία τους; η ροπή σύσφιξης θα μετρηθεί με το κατάλληλο δυναμόκλειδο. για τα πιο υποκειμενικά, πχ ποιότητα βαφής υποτίθεται ότι η υπογραφή σου ως μηχανικός εγγυάται ότι δε λες πράγματα που δεν ισχύουν. αν είναι κάτι που ούτε εσύ γνωρίζεις, καταφεύγεις και συ παρακάτω σε ειδικούς τεχνίτες, πιστοποιημένους από τον κατασκευαστή, με το κόστος βέβαια να μετακυλίεται στον πελάτη.
    1 point
  21. Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο!
    1 point
  22. εσυ θα τακτοποιησεις αυτα που εχει σημερα. Αυτος, καποτε θα σου φερει μια δικαστικη αποφαση. Με αυτη θα σου ζητησει γεωμετρικη μεταβολη -ή πώς θα την βαφτισουν στο μελλον την συνενωση- και θα κανεις τις οριζομενες διαδικαστικες πραξεις στο ΕΚ.
    1 point
  23. Μέσα του χρόνου ήδη, και διαβάζουμε στο έγγραφο : ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 (μόνο)!!!! Ενάμισυ χρόνο μετά την έκδοση του ν.4495/17 και σκάει μύτη η πρώτη "διευκρινιστική" Εγκύκλιος που αλλού φλυαρεί για τ αυτονόητα όπως : " Επί της παραγράφου 2 διευκρινίζεται ότι για τον υπολογισμό των σχετικών συντελεστών τετραγωνιδίων τα μεγέθη των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων συγκρίνονται με τους επιτρεπόμενους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου" , αλλού πάει να τινάξει στον αέρα τις μέχρι τώρα δηλώσεις: "Για να θεωρηθεί ένας χώρος υπόγειος, ούτως ώστε να εφαρμοστεί ο μειωτικός συντελεστής της παρ. 6, θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις του ν.1577/85." αλλού μπλέκει στα κριτήρια απαλλαγής τις αυθαίρετες κατασκευές με τυχόν νόμιμες (απόληξη κλμ/σίου) : "Ειδικά για την εφαρμογή της περίπτωσης εεε) της υποπαραγράφου ββ) της παραγράφου η), διευκρινίζεται ότι στην επιφάνεια του δώματος, συνυπολογίζεται και η επιφάνεια που καταλαμβάνει η απόληξη του κλιμακοστασίου"...... και τουλάχιστον, έστω αργά, δικαιώνει το (διαμερισμάτωση= ΚΑΙ σε κ/χ χώρους) που κάποιοι ΔΕΝ εδέχοντο: " Η διαμερισμάτωση ορόφου κατά την παρ. 8 εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας. Η διαμερσμάτωση ορόφου μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη χωρίς απαίτηση συναίνεσης. Στην περίπτωση που η διαμερισμάτωση αφορά και κοινόχρηστους χώρους του κτιρίου, απαιτείται συναίνεση κατά το άρθρο 98. " Πάντως λαμβανομένου υπ΄όψη αυτού που είπε η Κα Θεανώ των γεμιστών: "Στην πραγματικότητα κυβερνάμε μόνο ΕΝΝΕΑ μήνες" ...... εε! σχετικά νωρίς βγήκε η ΕΚΓΥΚΛΙΟΣ 2 ....!!!!!
    1 point
  24. Συνάδελφε, η αναφορά της λέξης tool είναι εντελώς αδόκιμη. Σου λέμε σε τόσα μηνύματα τί πρέπει να κάνεις, συο δίνουμε βιβλιογραφικές αναφορές για το τί θα βρεις και συ απαντάς για tools της μόδας;
    1 point
  25. Συνάδελφε αν θες υπάρχουν και συγγράμματα από διεθνή βιβλιογραφία : 1. https://www.amazon.com/Geodesy-Wolfgang-Torge/dp/3110207184 2. https://www.amazon.com/GPS-Satellite-Surveying-Alfred-Leick/dp/1118675576 3. https://www.springer.com/la/book/9783211335444 4. https://www.springer.com/us/book/9783211835340 5. http://www.nbmg.unr.edu/staff/pdfs/gps%20for%20geodesy.pdf (free) Σε αυτά τα συγγράμματα θα πάρεις αρκετή πληροφορία γύρω από τα δίκτυα GNSS και την Γεωδαισία με GNSS, αν θες φυσικά να εμβαθύνεις. Αν ματλαμπίζεις, πές μου να σου στείλω προγραμματάκια για α. μετασχηματισμό ομοιότητας στις 3Δ β. μετασχηματισμό ομοιότητας στις 2Δ γ. μετασχηματισμό υψομέτρων δ. αναγωγή παρατηρήσεων (σε λίγο καιρό θα ναι έτοιμο) ε. υπολογισμό συντελεστή κλίμακας ΕΓΣΑ87 Επίσης κυκοφρούν εξελάκια για: α. Επίλυση όδευσης β. προσεγγιστικό μετασχηματισμό διανομών ΥΓ <-> ΕΓΣΑ87 αν χρειαστείς, πες μου
    1 point
  26. Συνάδελφε, δουλεύεις ματλαμπ; Αν ναι υπάρχουν λύσεις που ανέβασα στο Μηχανικος
    1 point
  27. Φυσικα, ξεκινας για αρχη με ολα τα βιβλια των Δερμάνη, Φωτίου, Ρωσσικόπουλου, Πικριδά, Κατσάμπαλου Πολλα υπαρχουν στο ziti, protoporia, public. Καποια τα εχω βρει και στο biblionet και οι τιμες τους δεν ξεπερνουν τα 50 ευρω το ενα
    1 point
  28. Αρκετά ενδιαφέρον και είμαι υπέρ ανοιχτού κώδικα κλπ. Δεν έχω γνώσεις πληροφορικής ούτε ηλεκτρονικής αλλά αυτό που σου λέμε από χθες είναι ότι δεν αρκούν οι βασικές γνώσεις γεωδαισίας. Ούτε τις ανέφερες και είναι μεγάλη παράλειψη εκ μέρους σου. Μην το αγνοείς γιατί θα έχεις ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    1 point
  29. Ο μετασχηματισμός μεταξύ WGS84 <-->ΕΓΣΑ87 γίνεται -λογικά- με τρεις μεταθέσεις. Η ακρίβεια είναι της τάξης του μέτρου. Οπότε αποκλίσεις εκταοστών ή μέτρου είναι φυσιολογικές. ΥΓ : Σε καμία περίπτωση όλα αυτά τα online εργαλεία δεν χρησιμοποιούνται για ακριβή μετασχηματισμό. Να το έχεις στα υπόψη σου
    1 point
  30. Καλησπέρα, μπορείται να κατεβάσετε την έκδοση 2.50 του προγράμματος Dcad από το παρακάτω link: http://www.dcad.gr/download.html Η έκδοση 2.50 φέρνει διάφορες αλλαγές και βελτιώσεις. Οι σημαντικότερες από αυτές είναι: Έλεγχος του Dxf αρχείου (τοπογραφικού διαγράμματος) που πρόκειται να υποβληθεί ηλεκτρονικά στο Κτηματολόγιο σύμφωνα με το τεύχος των τεχνικών προδιαγραφών για την ηλεκτρονική υποβολή διαγραμμάτων του Κτηματολογίου. Αυτόματη δημιουργία του pdf με το hash code του Dxf σχεδίου, ψηφιακά υπογεγραμμένο (αρκεί ο χρήστης να έχει συνδέσει το usb token της ψηφιακής υπογραφής στον υπολογιστή) και δημιουργία του αντίστοιχου Zip αρχείου που περιέχει το Dxf και το pdf. Αυτόματη εισαγωγή των Layer στο σχέδιο όπως αυτά αναφέρονται στο τεύχος τεχνικών προδιαγραφών για την ηλεκτρονική υποβολή διαγραμμάτων του Κτηματολογίου. Βελτιώσεις στον τρόπο εισαγωγής και εξαγωγής σημείων από το σχέδιο Υποστηρίζει AutoCAD 2007-2018, progeCAD 2016 -2018, ZWCAD 2014--2018 και GstarCAD 2016-2018.
    1 point
  31. Παρομοίως και εγώ...με αμοιβή όμως 50 ευρώ γιατί λένε ότι είμαι και ακριβός στις υπηρεσίες μου ..
    1 point
  32. Γνωρίζω ότι έχουν συμπεριλάβει την παρακάτω μόνο περίπτωση.Για να κάνεις τις μελέτες μάλλον θα πρέπει να σου υποδείξουν αυτοί στην πολεοδομία που το αναφέρει: (διαπραγματεύσεις) Αθήνα, 4 Οκτωβρίου 2010 Αρ. Πρωτ.: οικ. 1603 4. Στην περίπτωση αναθεώρησης υφιστάμενης οικοδομικής άδειας για παράταση ισχύος και εφόσον δεν έχει γίνει καμία οικοδομική εργασία απαιτείται η υποβολή Μελέτης Ενεργειακής Απόδοσης. Μπορείς αν θες να ξεκινήσεις τις οικοδομικές εργασίες (τις εκσκαφές) και μετά καταθέτεις την αναθεώρηση.
    1 point
  33. Συμφωνα με την εγκύκλιο 2279/22-12-2010 2. Διευκρινίσεις επί της υποχρέωση εκπόνησης μελέτης ενεργειακής απόδοσης (ΜΕΑ) Εκπονείται υποχρεωτικά ΜΕΑ επιπρόσθετα και στις εξαιρέσεις των περιπτώσεων (α), (β) και (γ) του άρθρου 11 του ν. 3661/2008 και μόνο για λειτουργικά ανεξάρτητους και αυτόνομους χώρους, εφόσον η συνολική τους επιφάνεια είναι μεγαλύτερη των 50 τ.μ., ενταγμένους ή μη στην κτιριακή μονάδα, όπως χώροι γραφείων, συνάθροισης κοινού, εμπορίου, κλπ.
    1 point
  34. ..για σημεία τα οποία παρουσιάζονται σωστά (στο http://gis.ktimanet.gr/wms/ktbasemap/default.aspx) όταν καταχωρούνται ως WGS 84, όταν΄μετέπειτα τα μετατρέπω σε ΕΓΣΑ 87 (με το σάιτ http://www.calcfun.com/calc-75-metatropi-syntetagmenon-apo-wgs84-se-egsa-87.html ή το mobile topographer) και τα ξανακαταχωρώ στο ktimanet.gr, παρουσιάζουν αισθητή απόκλιση (μετατοπισμένα κατά αρκετά εκατοστά). Γιατί; ΥΓ. Το σχήμα που δημιουργούν παραμένει σωστό οπότε παρουσιάζεται μόνο μετατόπιση και όχι γενική σύγχυση.
    -1 points
  35. Το πολεοδομικά πρέπον αναφέρω. Δεν πρέπει να πετσοκόβει το δημόσιο τυχαία και να αφήνει οικοδομήσιμα μικρά. Πρέπει να αποζημιώνει πλήρως και να μην τα αφήνει οικοδομήσιμα διότι αλλιώς δεν έχει νόημα η πολεοδομία.
    -1 points
  36. ^Καμιά φορά τα γράφουμε για να πείσουμε τον μελλοντικό μας εαυτό, ότι ξέραμε τι κάναμε, και για να μην τα ξαναψάχνουμε τότε.
    -1 points
  37. Αν κόψεις 0.01 αμοιβή και το ΦΠΑ βγει με στρογγυλοποίηση 0 καλύπτεσαι;
    -1 points
  38. Όλα αυτά που λέει ο Ιάσονας ακούγονται λογικά αν και βέβαια σε ένα ασαφές περιβάλλον. Να προσθέσω 2 σκέψεις που είναι σχετικές: το να έχεις ανάθεση είναι υποχρεωτικό αλλά και η δήλωση μηχανικού (μέσω της χρήσης του συστήματος) έχει κύρος οπότε είναι σα να δηλώνεις ότι έχεις ανάθεση πριν την ανεβάσει. Και όσον αφορά τον επαναϋπολογισμό ίσως μπορεί να θεωρηθεί ως διόρθωση σφάλματος και όχι ως νέα Υπαγωγή διότι εκείνη έχει γίνει ήδη.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.