Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. pipakos

    pipakos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.278


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.329


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/09/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Πόσο σοφά λόγια.... Μακάρι να φτάσουμε κι εμείς στο δικό σας επίπεδο, με τη διαρκή προσπάθεια και με σεβασμό προς την επιστήμη και τους μεγαλύτερους καταξιωμένους αρχιτέκτονες και να γίνουμε άξιοι συνεχιστές σας. Είναι όντως ένα συναρπαστικό αντικείμενο που προϋποθέτει ακούραστο και συνεργατικό πνεύμα, καθώς και αποκλίνουσα νόηση, δημιουργικότητα.... Το ενδιαφέρον και η όρεξη υπάρχει. Φαίνεται άλλωστε από το πόσο προβληματίζομαι και το ψάχνω....
    1 point
  2. Ευελπιστούσα, ότι θα είχα μία απάντηση από εσάς, καθώς έχω διαβάσει πολλές εύστοχες απαντήσεις σας. Είναι πασιφανές ότι διαθέτετε γνώσεις και εμπειρία. Ευχαριστώ πολύ! Ευελπιστούσα, ότι θα είχα μία απάντηση από εσάς, καθώς έχω διαβάσει πολλές εύστοχες απαντήσεις σας. Είναι πασιφανές ότι διαθέτετε γνώσεις και εμπειρία. Ευχαριστώ πολύ!
    1 point
  3. Διώξε την μπάλα, έξω απ' το γήπεδο......... Απέδωσε το στην δυσλειτουργία του ηλ. συστήματος...............
    1 point
  4. Θεσσαλία 200-250 το στρέμμα/ έτος. Όταν για μίσθωση για καλλιέργεια ο μέσος όρος είναι 20-50 / στρέμμα δε νομίζω να υπάρχει κάτι να συζητήσουμε...Χαμός γίνεται. Βέβαια ακόμα μεγαλύτερος είναι ο χαμός των ΑΠΕτζήδων, ειδικά όσων μπήκαν στο πάρτυ 2010-2012 και μάζεψαν μπόλικα λεφτά, 5-5 ρίχνουν τις νέες αιτήσεις. Πλέον με 0,066-0,072 είναι μία λογική επένδυση. Τότε ήταν πάρτυ πλουτισμού.
    1 point
  5. Αν δούμε για παράδειγμα ένα αγρ/χιο 10.000 τμ με έστω 300 Ευρώ ετήσιο μίσθωμα ανά στρέμα, έχουμε 25 Ε/στρέμμα/μήνα. Αν πάμε σε μισθωτική αξία (φαντάζομαι μπαίνει και όρος νόμιμη αναπροσαρμογής τουλάχιστον το 75% Δ.Τ.Κ ετησίως (πρακτικά αδιάφορο στις εποχές μας με πολύ χαμηλό έως μηδενικό ή και αρνητικό ΔΤΚ) της τάξης του 300 Ευρώ/στρέμμα/έτος, στο παράδειγμά μας έχουμε 3.000 Ευρώ ετήσια μισθωτική αξία. Αν βάλουμε (χωράει συζήτηση) έναν συντελεστή κεφαλαιοποίησης 7% θα πάμε σε προσδιορισμό εμπορικής αξίας 3.000/0,07 περί τις 43.000 Ευρώ δηλαδή 4,30 Ε/τμ. Μια τιμή η οποία αναλόγως θέσης, πρόσβασης κλπ σε ένα αρκετά απομακρυσμένο μέρος είναι μεγάλη και συνήθως εκτός αγοράς, αλλά για ένα μέσο αγροτεμάχιο σε μια ούτε πολύ απομακρυσμένη, αλλά ούτε και ιδιαίτερα εμπορική (πχ παραθαλάσσια) περιοχή, είναι κάπου στο μέσο όρο. Αν βεβαίως βάζαμε και καλλιέργεια μέσα σε αυτό (πριν την χρήση του για Φ/ΚΑ) νομίζω ότι είμαστε κάπου σωστοί. Βεβαίως ο συντ/της κεφαλαιοποίησης μπορεί να ανέβει και άλλο (αναλόγως τις επισφάλειες που μπορεί να διαβλέπουμε) οπότε η εμπορική πέφτει. Παρεμπιπτόντως πριν αρκετές μέρες είχα δει μια αγγελία (δεν συγκράτησα στοιχεία εταιρίας ή φυσικού προσώπου) που ζητούσε στην Μεσσηνία αγρ/χια άνω των 8.000 τμ με προσφερόμενη μίσθωση 150 Ε/στρέμμα/έτος. Γενικά δεν έχουμε μεγάλη επάρκεια στοιχείων μισθώσεων γης για φωτοβολταϊκά τα τελευταία 4-5 χρόνια σε μια περιοχή. Αν έχετε κάποια στοιχεία πραγματικών μισθώσεων και θέλετε να τα καταθέσετε εδώ στο φόρουμ πολύ ευχαρίστως.
    1 point
  6. Υπάρχουν περιοχές που δεν μπορείς (ή προς το παρόν δεν μπορείς π.χ. Πελοπόννησος) να υλοποιήσεις φ/β με πώληση της παραγόμενης ενέργειας, λόγω μη διαθεσιμότητας ηλεκτρικού χώρου στο δίκτυο Μ.Τ. . Συνεπώς είναι ένα βασικό κριτήριο η θέση του αγροτεμαχίου, όπως και το μέγεθος της εκμεταλλεύσιμης επιφάνειάς του για φ/β. Ναι, είναι τιμές ανά στρέμμα και ανά έτος. Βέβαια τα 350€/στρέμμα είναι υπερβολικό ποσό, και δικαιολογείται μόνο αν έχεις το 101% ιδανικό αγροτεμάχιο.... Υ.Γ. ναι απαιτείται μίσθωση για τουλάχιστον 25 έτη...
    1 point
  7. Για το 1ο ερώτημα : Ναι. Δεν παίζει ρόλο το εισόδημα, ούτε αν εχει άλλες κατοικίες στην κατοχή του. Αρκεί να δηλώνεται στο Ε1 σαν ΚΥΡΙΑ κατοικία. ΑΛΛΑ αν λάβετε υπόψην την εγκ. 2 θα πρέπει να ελέγξετε σύμφωνα με το πλαφόν των τ.μ. και επομένως χρειάζεται να ελέγξετε αν έχει παιδιά και πόσα είναι αυτά? Τα 28 τ.μ. που αναφέρετε συμπεριλαμβάνονται στα 80 τ.μ. ή είναι επιπλέον? Υπάρχει ΟΑ? Για ποιο εμβαδόν? Ειδάλλως, ακολουθείτε το Νόμο όπως έχει επανειλλημένα εξηγήσει ο dimitris GM στις προηγούμενες σελίδες του νήματος χωρίς πλαφόν στα τ.μ.. Για το ερώτημα στο edit, δείτε λίγο την ερωταπάντηση του ΤΕΕ Πελοπ. #1810, η οποία όμως δεν παύει να είναι απλά η γνώμη και ερμηνεία ενος τμήματος του ΤΕΕ και ίσως σε περίπτωση ελέγχου να αμφισβητηθεί. Έχω ακριβώς την ίδια περίπτωση και δεν έχω καταλήξει ακόμη πώς θα υπολογίσω το πρόστιμο. Κάποιος άλλος συνάδελφος ίσως να μας πει τη γνώμη του?
    1 point
  8. Οι τιμές επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες, π.χ.: γη υψηλής ή χαμηλής παραγωγικότητας μέση τάση κοντά στο χωράφι προσβασιμότητα του χωραφιού ανάγκες για χωματουργικές εργασίες τώρα τιμές παίζουν από 180 ευρώ μέχρι και 350 ευρώ. Δηλαδή ο,τι θες υπάρχει αλλά το ζήτημα ειναι να "κάνουν" τα χωράφια. υστ. Έπρεπε να θέσεις το ερώτημα σε συνέχεια του προηγούμενου θέματος
    1 point
  9. Τα αρχεια για την κατηγορία 5 γιατι; Δεν ακολουθουν τα αλλα που ληγουν 8/11;
    1 point
  10. Στον 4178 η αντιμετώπιση της κατηγορίας ήταν διαφορετική. Για την επιλογή κατηγορίας 4 ή 5 γινόταν σύγκριση των αυθαιρέτων τετραγωνικών με τα τετραγωνικά της άδειας. Οπότε ένα ακίνητο που δεν είχε άδεια υπαγόταν υποχρεωτικά στην κατηγορία 5. Σχετικά με τα προ του 55 είχε συζητηθεί και είχε αναφερθεί και στις τότε ερωταπαντήσεις του ΤΕΕ ότι όταν υπάρχει κτίριο προ του 55 δηλώνεται "ναι" στο πεδίο της άδειας αλλά επειδή στην πραγματικότητα δεν υπάρχει άδεια, άρα ούτε εγκεκριμένα μεγέθη για να γίνει η εν λόγω σύγκριση, οι όποιες αυθαίρετες κατασκευές υπάγονται στην κατηγορία 5 (με την επιφύλαξη φυσικά των κατηγοριών 1 και 2). Στον 4495 πλέον όμως η σύγκριση μπορεί να γίνει με τα επιτρεπόμενα μεγέθη της περιοχής. Επομένως ανεξαρτήτως αν υπάρχει ή όχι άδεια εφόσον πληρείται το 40-40-20 και εκτός προκηπίου μπορεί να υπαχθεί στην κατηγορία 4. Το λάθος είναι αρχικά του ΤΕΕ που δεν διόρθωσε το πληροφοριακό σύστημα ώστε να δέχεται αυτές τις περιπτώσεις όπως ορίζει ο νόμος. Όταν υπάρχει κτίριο προ του 55 επειδή επιλέγεται "ναι" στην άδεια μπορείς να παραβλέψεις αυτό το λάθος του συστήματος και να το βάλεις κανονικά κατηγορία 4 σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
    1 point
  11. Ναι, τα πάντα... Και περαίωση (οριστικοποίηση). Συνιστώ προσοχή....
    1 point
  12. Όντως μπορεί να κολλήσει ο διπλανός σε όλο το μήκος της δικής σας πλευράς (δες και αρθρο 14 τευχος τεχνικών οδηγιών ΝΟΚ), σας το απάντησε και η πολεοδομία. Αν έχετε αμφιβολίες βρείτε κάποιο μηχανικό να ελέγξει την οικοδομή σας και να σας συμβουλεύσει. Νομικά δεν ξέρω αν θα βρείτε άκρη
    1 point
  13. κανει νεα συσταση, ωστε να εχει - μια νεα ΟΙ με τα δικα της χιλιοστα και του μενει νεο -μικροτερο- υπολοιπο σδ, με λιγωτερα χιλιοστα ως υψουν.
    1 point
  14. και εάν εννοει οτι, η επεκταση/καταληψη περιλαμβανεται μεσα στο εμβαδον και την κατοψη του συμβολαίου του, εχεις ηδη νομιμη/ συγκεκριμενη συσταση ΟΙ και δεν χρειαζεται να κανεις ούτε μονομερή ούτε...πολυμερή.. τροποποιηση της συστασης Μόνον τακτοποίηση καλημερα ιασονα
    1 point
  15. Μια χαρά είναι τότε.... Δεν απαιτείται απολύτως καμία συναίνεση συνιδιοκτητών κ.λπ.
    1 point
  16. Νομίζω πως το ΤΟΠ-1 διαχρονικό άσμα σχετικά είναι αυτό που έκαναν οι ίδιοι οι Συνάδερφοι μας απο το 2014 .....
    1 point
  17. αφιερωμένο εξαιρετικά στους συναδέλφους που παλεύουν μερόνυχτα με το σύστημα του ΤΕΕ https://www.youtube.com/watch?v=v9ehXW8ETPA&t=10s
    1 point
  18. Αν ισχύει κάτι τέτοιο μόνο σαν σκάνδαλο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από τη στιγμή που το ίδιο το ΥΠΕΚΑ και οι πολεοδομίες σου λένε να χρησιμοποιήσεις τους παλιούς κωδικούς πληρωμής. Εμένα πάντως μου φαίνεται υπερβολικό. Δηλαδή αν εξοφληθεί το πρόστιμο με web banking και πάμε μετά με την απόδειξη εξόφλησης στην πολεοδομία δεν θα μας περαιώσουν τη δήλωση? Στην πολεοδομία Παλλήνης μου ανέφεραν 2 υποθέσεις 3843 που περαιώθηκαν πρόσφατα με αυτό τον τρόπο. Όπως και να έχει δεν θέλω να πάρω κανέναν στο λαιμό μου, απλά μοιράζομαι όσες πληροφορίες βρήκα μετά από έρευνα. Σίγουρα είναι προτιμότερο να γίνει νέα υπαγωγή με 4495 όταν όμως η οικονομική διαφορά είναι μεγάλη (διαφορά προστίμου, αμοιβές, ΜΣΕ κτλ) εκεί έρχονται οι δεύτερες σκέψεις..
    1 point
  19. Μίλησα με τον κ. Κατσαρίδη στο ΥΠΕΚΑ και μου είπε ότι μπορεί το πρόστιμο να πληρωθεί μέσω web banking, κατά προτίμηση στην Εθνική. Δοκίμασα στην Εθνική και δεν αναγνώριζε τον παλιό κωδικό του Ν.3843/2010, το ίδιο και στην Alpha, στη Γιούρομπανκ όμως και στην Πειραιώς τον δέχεται από ό,τι βλέπω, και συγκεκριμένα στη Γιούρομπανκ στο πεδίο αναζήτησης: "Πληρωμή Πράσινο Ταμείο-ΕΠΔΡΧ", που σημαίνει Ειδικό Πρόστιμο Διατήρησης Ρυθμιζόμενων Χώρων (όχι ΕΕΠΡΑ, δηλαδή Ενιαίο Ειδικό Πρόστιμο Ρύθμισης Αυθαιρέτων, γιατί αυτό αφορά το Ν.4495/2017). Έφτασα δηλαδή ένα βήμα πριν πατήσω πληρωμή χωρίς να βγάλει μήνυμα λάθους, όπως γίνεται όταν ο κωδικός πληρωμής δεν αναγνωρίζεται πριν την επιβεβαίωση πληρωμής. Μάλλον αυτή είναι η λύση για οσους θέλουν να ξοφλήσουν με τον 3843/2010. Λογικά στη Γιούρομπανκ και στην Πειραιώς θα μπορεί να γίνει και στο ταμείο η δουλειά. Στις άλλες δύο μην το επιχειρήσετε, δεν θα βγάλετε άκρη.
    1 point
  20. το ζευγαρι αποτελει "οικογένεια" . Οι οικογενειακες αναγκες εχουν καθορισθει σε 70 τμ για την οικογενεια χωρις τέκνα, πλεον 30 τμ. για εως δυο τεκνα. Τα ενηλικα αδελφια, πού -έστω- κληρονομησαν 70 τμ. με αυθαιρετα 20 τμ., εχουν τα δικα τους 70 τμ ο καθε ενας. Δεν ζηταει ο νομος να εξετασθει εάν ο "αλλος" αδελφος εχει τυχον και άλλα ακινητα για να δοσει μειωση στον εναν. Επομενως καθε ενας εχει την δικη του μειωση, για 70 τμ. εάν και εφοσον ο ιδιος δεν εχει "περιουσια" [το ιδιο και επι μητερας που εχει το 50% και μιας θυγατερας ενηλικης/αγαμου/με παιδια που κατεχει το αλλο 50%]
    1 point
  21. Ενημερώνουμε τους συναδέλφους, πως η εταιρεία μας, με αφορμή τη συμπλήρωση των 20 ετών από τον καταστροφικό σεισμό της Αθήνας του 1999 , θα πραγματοποιήσει Δωρεάν Διανομή Σε Έντυπη Μορφή του Βιβλίου: "Αντισεισμικός Σχεδιασμός Κτιριακών Κατασκευών Ο.Σ με τον EC8 (Τόμος Α & Β)" στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αντισεισμικής Μηχανικής (5-7 Σεπτεμβρίου 2019 / Helexpo)
    1 point
  22. Το έγγραφο του 2014 είναι λάθος ερμηνεία υπαλλήλων. Όταν πετάνε έγγραφο τους πετάς εγκύκλιο. Πάντα υπερισχύουν. Ειδικά άμα είναι πολλές. Πες τους να διαβάζουν ... Εγκύκλιοι Ζώνης οικισμών.pdf
    1 point
  23. Συναδελφε:Κοιτα καλυτερα την αποφαση Δ17α/10/44/ΦΝ275/ ( 270ΦΕΚΒ/16-3-10) Καλυπτει τα παντα.
    1 point
  24. @soclas Συγχαρητήρια για την ανάδειξη του ψηφιοποιημένου βιβλίου ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΗ που έγραψε το 1846 ο Ιωάννης Δαίκης. Στο θέμα μας τώρα. Τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα παρουσίασε ο chowchow , ο οποίος, στην προσπάθειά του να βοηθήσει στην απάντηση, αναζήτησε το λήμα στο Google και του έβγαλε το κείμενο της Ιθώμης, το οποίο, προφανώς, είναι εσφαλμένο. Τα πραγματικά στοιχεία είναι πολύ διαφορετικά. Λίγο μετά την ίδρυση του Ελληνικού Κράτους, εκδόθηκε το «περί μέτρων και σταθμών» διάταγμα του 1836 (ΦΕΚ 56/16.10.1836), με το οποίο εφαρμόστηκε στην Ελλάδα η μονάδα μέτρησης επιφανειών «βασιλικό στρέμμα» το οποίο ισούται με 1.000 τ.μ. και αντικατέστησε τη μονάδα που εφαρμοζόταν μέχρι τότε "παλαιό στρέμμα". Η σχέση μετατροπής είναι πράγματι 1,27 αλλά αντίστροφα από την αναφορά του κειμένου για την Ιθώμη. Άλλωστε, διαβάζοντας το συγκεκριμένο κεφάλαιο της επιπεδομετρίας, διαπιστώνουμε την αναφορά στις μονάδες που επικρατούσαν στα συμβόλαια της εποχής εκείνης (παλαιά και βασιλικά στρεμ) και στην παρ. 88 αναφέρει: "Ανάγομεν βασιλικά στρέμματα εις παλαιά πολλαπλασιάζοντες επί 0,787 ή διαιρούντες δια 1,27, αντιστρόφως δε, ανάγομεν παλαιά στρέμματα εις βασιλικά, διαιρούντες δια 0,787 ή πολλαπλασιάζοντες επί 1,27". Συμπερασματικά, η μονάδα που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα από το 1836 για τη μέτρηση επιφανειών είναι το βασιλικό στρέμμα, όσο και αν αυτό δεν αρέσει σε πολλούς, μεταξύ των οποίων και στο φίλο GRTOPO. Και, επομένως, η απάντηση στο ερώτημα του GTEAM , που δεν έχει αναγράψει την ειδικότητά του στο προφίλ του, όπως ζητούν οι συντονιστές, είναι ότι τα 7200 βασιλικά στρέμματα είναι απλά ... 7200 στρεμ. Και, βέβαια, μιλάμε για τεράστια έκταση που μάλλον δεν πρέπει να υπάρχει σήμερα αυτοτελής. Κάποια άλλη ώρα θα πρέπει να μιλήσουμε και για το πρώτο Κτηματολόγιο που συντάχθηκε στην Ελλάδα, και για να βοηθήσω λίγο, τον 19ο αι. Θα ήθελα μερικές προτάσεις πριν ξεκινήσω να γράφω γι' αυτό. ΥΓ Όσοι ενδιαφέρονται να φυλάξουν τη σπάνια αυτή έκδοση, και να διαβάσουν το πολύ ενδιαφέρον κείμενο της Google, πρέπει να πατήσουν το κουμπί PDF (τελευταίο δεξιά) και θα κατέβει σε μορφή pdf
    1 point
  25. Σταματα να το ψαχνεις γιατι οτι προστιμο βγει στο δικο σου κεφαλι θα πεσει....κ οχι στου επικαρπωτη ..... τα παιδια ποιο πανω σου εδωσαν την απαντηση σχετικα με την δεδδδηε, οταν κανουμε ΥΔΕ δεν αναφερουμε πουθενα τα τμ της προς ηλεκτροδοτησης Ο Α . Ο λογαριασμος γραφει 101 γιατι τοσα ειναι δηλωμενα στο ΔΗΜΟ.... το οτι μπερδεψες την περιφερεια δεν λεει τιποτα , αυτοι θα ερθουν κ θα ελενξουν την ηλεκ εγκαταστ εαν ειναι συμφωνη με την υδε που υπεγραψε ο συναδελφος, η επιτροπη θα αποτελειτε απο τεχνικους της δεδδηε , κ ισως εναν απο το τεε , της ετεεμ , κ του συνδεσμου που ανηκει ο συναδελφος ..... Συμβουλη , βρεστα με την οικογενεια σου. Κ στο κατω κατω μανα σου ειναι ρε φιλε , σε βαζει κατω σε σαπιζει στο ξυλο κ δεν βγαζεις αχνα...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.