Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.566


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.233


  4. alto2

    alto2

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      80


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/10/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες. Το πρώτο επεισόδιο είναι εισαγωγικό και αφορά τις κανονιστικές διατάξεις που είναι ενεργές στην Ελλάδα, καθώς και τις περιπτώσεις που μπορεί να εφαρμοστούν σήμερα.
    1 point
  2. δικαιουται μονον για αυτην που δηλωνει σαν "κυρια κατοικία" και μεχρι 70 τμ. Μπορει να εχει ακομα το μισο χωριο...αλλα αυτα που δικαιουται θα τα παρει μονον για την κυρια. Προφανως για τα αλλα που δεν ειναι κυρια, δεν το συζηταμε
    1 point
  3. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Υποχρεωτικά θα δηλώσεις τα τετραγωνικά με ΥΔ και παραβίαση προκηπίου
    1 point
  4. Κανονικά στην πρώτη αίσθηση μυρωδιάς θα πρέπει να λύσει το σιφώνι να δει αν κρατάει νερό.
    1 point
  5. Εξ όψεως δεν φαίνεται κάτι εκτός από την σύνδεση με την σιλικόνη που θα έπρεπε να είναι με εξάρτημα. Επίσης θεωρώ και την βαλβίδα αντεπιστροφής περιτή. Μπορεί όμως για κάποιο λόγο να δημιουργείται σιφωνισμός και να αδειάζει το σιφώνι.
    1 point
  6. Γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο θα πρότεινα εφόσον οι ρωγμές είναι διαμπερείς. Εφόσον (ή όπου) αυτό δεν είναι εφικτό, καθαίρεση επιχρισμάτων και επανεπίχριση με κατάλληλο κονίαμα (δλδ με κατάλληλα συστατικά) και κοτετσόσυρμα ή ελαφρύ πλέγμα στερεωμένο σε φωλιές εντός της τοιχοποιίας. Προφανώς η εφαρμογή θέλει σωστούς κανόνες, χρόνους αναμονής,υλικά, συνεργείο και επίβλεψη. Φυσικά, αν μιλάμε για αποδιοργάνωση της τοιχοποιίας το επίχρισμα είναι ακατάλληλο. Εκεί πάμε μόνο σε καθαίρεση και επαναχτίσιμο τοιχοποιίας και προφανώς τσεκάρουμε επιμελώς και τον φ.ο. από σκυρόδεμα.
    1 point
  7. Καλησπέρα, Σχετικά με το ΝΑΝΟCAD ανοίγει μέχρι 2013... για τις νέες εκδόσεις που ίσως σας στείλει πελάτης υπάρχει το ODA Converter που μπορεί αυτόματα έναν ολόκληρο folder με dwg να του αλλάξει έκδοση... δωρεάν επίσης... Είναι σίγουρο ότι αναφέρεται και πιο πάνω... δεν ψάχνω τώρα... το Blender για 3d και όχι μόνο... με διάφορα addons αρκετά δωρεάν, τα άλλα φτηνά έως σχεδόν τζάμπα... κάνει τα πάντα! Επίσης η νεα μου ανακάλυψη - δεν είναι νέο, εγώ το ανακάλυψα τώρα - το FREECAD που στοχεύει και είναι κοντά στο να είναι ένα δωρεαν ΒΙΜ... Εντελώς διαφορετικό από τα άλλα οπότε έχεις δρόμο για να το μάθεις... ικανότατος modeler ειδικά για μηχανολογικά, πρόσθετα για Arch Design πολύ καλά και συνεργάζεται και με Blender και γενικά έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Δυστυχώς δεν έχω χρόνο καθόλου αυτή τη περίοδο... μακάρι να μπορούσα να πετάξω τα πάντα και να μείνω με τα freeware...
    1 point
  8. Με βάση την υπουργάρα μας, δεν θα μπορούν να ρυθμιστούν!!! Σε λίγο όμως και με την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής ταυτότητας ακινήτου (παίζει το να γίνει πιό γρήγορα προαπαιτούμενη γι' αυτής της κατηγορίας τα ακίνητα) θα μπορούν αφού πρωτίστως περάσουν από νόμο με εσαεί ισχύ για ρύθμιση αυθαιρεσιών (ίσως αυτός που ισχύει με τροποποιήσεις κ.λπ., ίσως κάποιος άλλος, έτσι για να γράψει κι αυτός ιστορία - η υπουργάρα εννοώ), να ολοκληρώσουν τη διαδικασία (παίζει επίσης και η προαπαιτούμενη απαίτηση από την πολιτεία της αγοράς συντελεστή δόμησης πριν την υπαγωγή από τράπεζα γης)... Στο ελλαδιστάν όλα γίνονται....
    1 point
  9. Αυτά μόνο στο ελλαδιστάν γίνονται, από μαρμελαδοανθρώπους (όπως είπε και κάποιος φίλος)!!!
    1 point
  10. Αυτη ειναι η διαφορά μεταξύ των εμπειρων αυτοδιοικητικων, που, απο το πουθενα, θα μαζευουν καθε χρονο πανω απο 200.000.000 χωρις να ερχονται σε προστριβες με τους δημοτες τους... και του ΥΠΕΝ που θετει θεμα.... δομικων δομων...θεσμικων θεσμων και όποια αλλη -αδικαιολογητη- δικαιολογια εφηυραν για να δικαιολογησουν την αρνηση τους για παραταση.. «Δεν βιαζόμαστε να κλείσουμε την πλατφόρμα» Ενδεχομένως να είναι κι αυτός ο λόγος, που κύκλοι της ΚΕΔΕ ανέφεραν με νόημα στο ecopress ότι «δεν βιαζόμαστε να κλείσουμε την πλατφόρμα», δείχνοντας προφανώς, προς το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 115 εκ που θα εισπράττουν οι δήμοι εφεξής από δημοτικά τέλη, μετά την αποκάλυψη των 60.630. 700 εκ. τετραγωνικών ακίνητης περιουσίας, το οποίο, εφόσον πλατφόρμα παραμείνει ανοιχτή, διαρκώς θα αυξάνεται: «Ποσό, που ισοδυναμεί περίπου με το 1/12 της ετήσιας επιχορήγησης που λαμβάνουν οι Δήμοι από το Κεντρικό Κράτος μέσω των Κ.Α.Π», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Τριακκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, σε σχετική ανακοίνωση με τον τελικό απολογισμό της πλατφόρμας https://ecopress.gr/adilota-tetragonika-den-viazomaste-na-kleisoume-tin-platforma/
    1 point
  11. Σε συνέχεια των ανακοινώσεων της 1ης/10/2020, το ΤΕΕ αποσαφηνίζει τα εξής: Δηλώσεις του Ν. 4495/2017, οι οποίες, στις 30/9/2020, βρίσκονταν «Σε επεξεργασία» ή «Αρχική υποβολή», αλλά δεν κατέστη εφικτή η εκτύπωση της εντολής πληρωμής του Τέλους υπαγωγής, δύνανται να ενταχθούν στις μέχρι 30/09 διατάξεις του Ν. 4495/2017 (κατηγορία 5, ύψος προστίμου), εφόσον το παράβολο καταβληθεί μέχρι και 15/10/2020. Δηλώσεις των Ν. 4014/2011 και Ν. 4178/2013, δύνανται να ενταχθούν στις μέχρι 30/09 διατάξεις του Ν. 4495/2017 (κατηγορία 5, ύψος προστίμου), εφόσον το αίτημα μεταφοράς υλοποιηθεί μέχρι και 15/10/2020. Δείτε σχετικά: Διευκρινιστική εγκύκλιος για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου και τη μεταβίβαση αυθαιρέτων των Κατηγοριών 1 έως 4 Αυθαίρετα: Προθεσμία για τη διαδικασία υπαγωγής των ανολοκλήρωτων δηλώσεων έθεσε το ΥΠΕΝ https://www.b2green.gr/el/post/84255/tee-nees-odigies-kai-prothesmies-gia-tis-diloseis-afthaireton-vasei-ton-n4495-2017-n4178-2013-kai-n4014-2011
    1 point
  12. ο αερας χρησιμευει μονον για νομιμη επεκταση. ή για νομιμοποιηση αυθαιρετου αλλα υπο τον όρο οτι εχει δικαιωμα ανοικοδομησης. Ανηκει σε τρεις κληρονομους, που εκαναν αποδοχη. Σωστα. Εδω ο σδ εχει εξαντληθει, Αρα εχεις αυθαιρετη κατασκευη στο κοινοχρηστο δωμα απο "εναν" Τακτοποιειται με το 98/9. Να σου φερει το Ε9 οπωσδηποτε και το Ε2 της μισθωσης. Αρα θα εχεις "νομιμο" εντολεα.. Οι διαφωνιες μεταξυ τους..ειναι δικο τους προβλημα
    1 point
  13. κανένα έλεος στους ηλίθιους του υπουργείου για τις γελοίες και προσβλητικές για τους μηχανικούς και τον κοινό νου ανακοινώσεις, κανένα έλεος στους γελοίους κρατικοδίαιτους του ΤΕΕ για τα συστήματά τους και την μη εκπροσώπηση των μηχανικών. ποτέ.
    1 point
  14. σε ληγμενη προθεσμια, τι να του υποσχεθεις εσυ? και δεν περιμενεις μηπως "απλουστευθουν" οι περιπτωσεις κατ. 5...? ετσι "ειπαν"
    1 point
  15. Κοιτάξτε το βασικό είναι ότι δεν φταίει ο Μπακογιάννης. Φταίνε οι κάμπιες και το ΕΜΠ. Όλα τα άλλα είναι τούφες...
    1 point
  16. Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμη ο καυγάς ήταν για τα 2 μύρια που πέταξε στο δρόμο (κυριολεκτικά), ενώ θα μπορούσε να στοιχίσει πολύ λιγότερο αν τα έβαζε από την τσέπη του, θα του λέγαμε και μπράβο αλλά άξιος ο μισθός του... και ο δικός σου...
    1 point
  17. για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος Καίσαρι... Η κάθε μελέτη, μπορεί να λέει ό,τι θέλει (ανεξαρτήτως κύρους μελετητή), ακόμη και θάλασσα στο Μέτσοβο Οι εγκρίνοντες αυτήν, πόση σχέση έχουν με το αντικείμενο? Η κάθε (τέτοιου είδους) μελέτη, είναι μια άσκηση επί χάρτου. Δεν προτείνει χρήση συγκεκριμένων υλικών, αλλά γενικές λύσεις. Στην περίπτωση που επιβάλλει και τρόπο κατασκευής (με συγκεκριμένα υλικά), τότε κάτι βρωμάει, και το όποιο κύρος του μελετητή πάει περίπατο... Συνεπώς, η ευθύνη του τρόπου υλοποίησης βαρύνει την (εκάστοτε) εκτελεστική αρχή. Όταν μάλιστα το έργο είναι πιλοτικό, εφαρμόζεις την οικονομικότερη λύση. Όμως, ο κάθε Δήμαρχος κλπ, δεν είναι παντογνώστης. Γιαυτό έχει συμβούλους και συνεργάτες, ειδικούς για κάθε θέμα. Κι από εκεί θα πρέπει (ο συγκεκριμένος) να ξεκινήσει τις καρατομήσεις. Και να προσλάβει στη θέση τους, έμπειρα και ικανά άτομα. Ανθρώπους που έχουν πολλά ένσημα στην πραγματική οικονομία, και όχι τεμπελόσημα στους κομματικούς μηχανισμούς. Όσο πιο νωρίς το καταλάβει, τόσο λιγότερο θα εκτίθεται. Και παρότι δεν είμαι δημότης Αθηναίων (ούτε καν Αττικής), θλίβομαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα. Από τη μια να ξοδεύεται δημόσιο χρήμα άσκοπα, κι από την άλλη να επαφιέμεθα στη φιλανθρωπία του κάθε έχοντος, για να φτιάξουμε θέσεις στις ΜΕΘ
    1 point
  18. παραθέτω την παρ 6 του άρθρου 84 ΓΟΚ 73 6. Εξώσται ανοικτοί εντός αιθουσών. Εξώσται ανοικτοί εντός υψηλών αιθουσών συγκεντρώσεως του κοινού δι' αναψυχήν ή εργασίαν (π.χ. κέντρα συγκεντρώσεως του κοινού, καταστήματα πωλήσεως, κτίρια τραπεζών και παρόμοιοι χώροι) επιτρέπονται εφ' όσον δεν καλύπτουν πλέον του ημίσεως της εκτάσεως της αιθούσης και εφ' όσον η κατασκευή και η διάταξις αυτών ανταποκρίνεται εις την χρήσιν των μόνον ως παραρτημάτων των εν λόγω αιθουσών και ουχί εις άλλην αυτοτελή χρήσιν. Η προσπέλασις προς τον ανοικτόν εξώστην επιτρέπεται μόνον δια κλίμακος κειμένης απαραιτήτως εντός του χώρου του καταστήματος ή της αιθούσης εις τον οποίον ευρίσκεται ο ανοικτός εξώστης. Οι ανωτέρω εξώσται δεν λογίζονται ως όροφοι και δεν περιλαμβάνονται εις τον συντελεστήν δομήσεως του οικοπέδου.
    1 point
  19. Από τη ΔΟΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Εγγρ-1182/27-2-13 (ΔΝΕ) Εγγρ-1182/2013 Εγγρ-1182/27-2-2013 Εγγρ-1182/13 Συνένωση (όμορων - συνεχόμενων) ιδιοκτησιών αρτίων κατά παρέκκλιση ('Ομορα - συνεχόμενα οικόπεδα ή γήπεδα) Σε απάντηση του Εγγρ-7161/2499/19-12-12, σας γνωρίζουμε ότι συμφωνούμε με τις απόψεις που διατυπώνονται στο Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-09 για την συνένωση ομόρων κατά παρέκκλιση αρτίων γηπέδων ή οικοπέδων, καθώς και κατά παρέκκλιση αρτίων και μη αρτίων είτε αυτά βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου, διότι βελτιώνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητας τους (σχετ. οι Γνωμ-326/77 , Γνωμ-128/88 και Εγκ-39/88 ). ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚ. ΚΑΙ ΕΠΕΞ. ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17, Αθήνα Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/09 (Δνση Τοπογραφικών Εφαρμογών) Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/2009 Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-09 Εγγρ-42896/1117/09 Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-2009 Συνένωση (όμορων - συνεχόμενων) ιδιοκτησιών αρτίων κατά παρέκκλιση ('Ομορα - συνεχόμενα οικόπεδα ή γήπεδα) Σε απάντηση του παραπάνω εγγράφου σας σχετικά με την διατήρηση της κατά παρέκκλιση αρτιότητας κατά τη συμβολαιογραφική συνένωση ομόρων αρτίων κατά παρέκκλιση οικοπέδων εντός της εγκεκριμένης Πολεοδομικής Μελέτης οικισμού Καλυβών ( Αποφ-257/99 ΦΕΚ-296/Δ/99) έκαστο των οποίων εμπίπτει στο Αρθ-5 παρ.β της απόφασης έγκρισης της ΠΜ, σας πληροφορούμε ότι η άποψη της ΔΤΕ συγκλίνει με τη δική σας. Δηλαδή, είναι δυνατόν τα οικόπεδα αυτά να συνενωθούν και να προκύψει ενιαίο οικόπεδο που εμπίπτει πάλι στην κατά παρέκκλιση αρτιότητα, δεδομένου ότι η συνένωση αυτή βελτιώνει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα που έχουν ήδη τα οικόπεδα. Σημειώνουμε ότι η αληθής έννοια της διάταξης της παρ.2β του Αρθ-6 του Ν-1577/85 που αναφέρει: "Οταν πρόκειται για οικόπεδο που "δημιουργείται" μετά τη δημοσίευση του Νόμου αυτού, να έχει τα ελάχιστα όρια εμβαδού και προσώπου που ισχύουν κατά κανόνα στην περιοχή...." είναι ότι: "Με την διάταξη αυτή επιδιώκεται τα οικόπεδα που προκύπτουν από κατάτμηση μεγαλύτερης έκτασης να έχουν τις προϋποθέσεις που τίθενται από το νόμο αυτό. Ρύθμιση που θα απέβλεπε στην παρεμπόδιση της βελτίωσης σχήματος ή εμβαδού οικοπέδων ήδη αρτίων κατά κανόνα ή κατά την παρέκκλιση δια της συνενώσεώς τους με οποιοδήποτε νόμιμο τρόπο με άλλη όμορη έκταση, θα ήταν αντίθετη προς το πνεύμα της πολεοδομικής νομοθεσίας. Κατά συνέπεια, για τον έλεγχο της αρτιότητας των οικοπέδων θα θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα οικόπεδα που προέρχονται από συνένωση δύο ή περισσοτέρων τμημάτων εφόσον το ένα τουλάχιστον από αυτά είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση σύμφωνα με τις προϋποθέσεις για την αρτιότητα που τίθενται από το ίδιο αυτό άρθρο και με την επιφύλαξη του Αρθ-24 του ιδίου νόμου". (Σ.Σ. Για το θέμα του παρόντος βλ. και Εγγρ-1182/13 της Διεύθυνσης Νομοθετικού 'Εργου του ΥΠΕΚΑ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΤΟΠ. ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ Β Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17, Αθήνα
    1 point
  20. συνάδελφοι μην είστε εριστικοί... όλοι ξέρουμε πως δουλέυει η αγορά και η εκπόνηση μελετών με το μέτρο γίνεται και για στατικά και για αρχιτεκτονικά και για η/μ... το ποιός φταίει γι'αυτό είναι άλλο κεφάλαιο, αλλά προσωπικά δίνω το φταίξιμο κατα 85% στους ιδιοκτήτες. @ισμήνη ζούρα: είπες ότι είναι η πρώτη σου μελέτη, άρα κατά τη γνώμη μουτο πιό σημαντικό είναι πόσο σε "πονάει" το τελικό αποτέλεσμα του κτιρίου που θα κατασκευαστεί με την υπογραφή σου. Αν δεν σε πολυνοιάζει τότε βούρ για τον φθηνότερο. Αν όμως θα κάνεις πραγματική επίβλεψη και θέλεις το σπίτι που θα χτιστεί να μπορείς να το δείχνεις και να λές: "αυτό είναι δικό μου", τότε πρέπει να βρείς κάποιον αξιόλογο μελετητή που δεν θα σου βάλει υποστηλώματα όπου να'ναι, που θα σεβαστεί το ύψος των πρεκιών και δεν θα αλλοιώσει τις όψεις και άλλα πολλά. Με λίγα λόγια κάποιον που θα μπορείς να συνεργαστείς για να προκύψει ένας ξυλότυπος που δεν θα σου επιφυλάξει εκπλήξεις. Και είναι πολύ πιθανόν αυτός να μην είναι και τόσο φθηνός...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.