Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.329


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.771


  4. alto2

    alto2

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      80


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/10/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες. Το πρώτο επεισόδιο είναι εισαγωγικό και αφορά τις κανονιστικές διατάξεις που είναι ενεργές στην Ελλάδα, καθώς και τις περιπτώσεις που μπορεί να εφαρμοστούν σήμερα.
    1 point
  2. δικαιουται μονον για αυτην που δηλωνει σαν "κυρια κατοικία" και μεχρι 70 τμ. Μπορει να εχει ακομα το μισο χωριο...αλλα αυτα που δικαιουται θα τα παρει μονον για την κυρια. Προφανως για τα αλλα που δεν ειναι κυρια, δεν το συζηταμε
    1 point
  3. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Υποχρεωτικά θα δηλώσεις τα τετραγωνικά με ΥΔ και παραβίαση προκηπίου
    1 point
  4. Κανονικά στην πρώτη αίσθηση μυρωδιάς θα πρέπει να λύσει το σιφώνι να δει αν κρατάει νερό.
    1 point
  5. Εξ όψεως δεν φαίνεται κάτι εκτός από την σύνδεση με την σιλικόνη που θα έπρεπε να είναι με εξάρτημα. Επίσης θεωρώ και την βαλβίδα αντεπιστροφής περιτή. Μπορεί όμως για κάποιο λόγο να δημιουργείται σιφωνισμός και να αδειάζει το σιφώνι.
    1 point
  6. Γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο θα πρότεινα εφόσον οι ρωγμές είναι διαμπερείς. Εφόσον (ή όπου) αυτό δεν είναι εφικτό, καθαίρεση επιχρισμάτων και επανεπίχριση με κατάλληλο κονίαμα (δλδ με κατάλληλα συστατικά) και κοτετσόσυρμα ή ελαφρύ πλέγμα στερεωμένο σε φωλιές εντός της τοιχοποιίας. Προφανώς η εφαρμογή θέλει σωστούς κανόνες, χρόνους αναμονής,υλικά, συνεργείο και επίβλεψη. Φυσικά, αν μιλάμε για αποδιοργάνωση της τοιχοποιίας το επίχρισμα είναι ακατάλληλο. Εκεί πάμε μόνο σε καθαίρεση και επαναχτίσιμο τοιχοποιίας και προφανώς τσεκάρουμε επιμελώς και τον φ.ο. από σκυρόδεμα.
    1 point
  7. Καλησπέρα, Σχετικά με το ΝΑΝΟCAD ανοίγει μέχρι 2013... για τις νέες εκδόσεις που ίσως σας στείλει πελάτης υπάρχει το ODA Converter που μπορεί αυτόματα έναν ολόκληρο folder με dwg να του αλλάξει έκδοση... δωρεάν επίσης... Είναι σίγουρο ότι αναφέρεται και πιο πάνω... δεν ψάχνω τώρα... το Blender για 3d και όχι μόνο... με διάφορα addons αρκετά δωρεάν, τα άλλα φτηνά έως σχεδόν τζάμπα... κάνει τα πάντα! Επίσης η νεα μου ανακάλυψη - δεν είναι νέο, εγώ το ανακάλυψα τώρα - το FREECAD που στοχεύει και είναι κοντά στο να είναι ένα δωρεαν ΒΙΜ... Εντελώς διαφορετικό από τα άλλα οπότε έχεις δρόμο για να το μάθεις... ικανότατος modeler ειδικά για μηχανολογικά, πρόσθετα για Arch Design πολύ καλά και συνεργάζεται και με Blender και γενικά έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Δυστυχώς δεν έχω χρόνο καθόλου αυτή τη περίοδο... μακάρι να μπορούσα να πετάξω τα πάντα και να μείνω με τα freeware...
    1 point
  8. Με βάση την υπουργάρα μας, δεν θα μπορούν να ρυθμιστούν!!! Σε λίγο όμως και με την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής ταυτότητας ακινήτου (παίζει το να γίνει πιό γρήγορα προαπαιτούμενη γι' αυτής της κατηγορίας τα ακίνητα) θα μπορούν αφού πρωτίστως περάσουν από νόμο με εσαεί ισχύ για ρύθμιση αυθαιρεσιών (ίσως αυτός που ισχύει με τροποποιήσεις κ.λπ., ίσως κάποιος άλλος, έτσι για να γράψει κι αυτός ιστορία - η υπουργάρα εννοώ), να ολοκληρώσουν τη διαδικασία (παίζει επίσης και η προαπαιτούμενη απαίτηση από την πολιτεία της αγοράς συντελεστή δόμησης πριν την υπαγωγή από τράπεζα γης)... Στο ελλαδιστάν όλα γίνονται....
    1 point
  9. Αυτά μόνο στο ελλαδιστάν γίνονται, από μαρμελαδοανθρώπους (όπως είπε και κάποιος φίλος)!!!
    1 point
  10. Αυτη ειναι η διαφορά μεταξύ των εμπειρων αυτοδιοικητικων, που, απο το πουθενα, θα μαζευουν καθε χρονο πανω απο 200.000.000 χωρις να ερχονται σε προστριβες με τους δημοτες τους... και του ΥΠΕΝ που θετει θεμα.... δομικων δομων...θεσμικων θεσμων και όποια αλλη -αδικαιολογητη- δικαιολογια εφηυραν για να δικαιολογησουν την αρνηση τους για παραταση.. «Δεν βιαζόμαστε να κλείσουμε την πλατφόρμα» Ενδεχομένως να είναι κι αυτός ο λόγος, που κύκλοι της ΚΕΔΕ ανέφεραν με νόημα στο ecopress ότι «δεν βιαζόμαστε να κλείσουμε την πλατφόρμα», δείχνοντας προφανώς, προς το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 115 εκ που θα εισπράττουν οι δήμοι εφεξής από δημοτικά τέλη, μετά την αποκάλυψη των 60.630. 700 εκ. τετραγωνικών ακίνητης περιουσίας, το οποίο, εφόσον πλατφόρμα παραμείνει ανοιχτή, διαρκώς θα αυξάνεται: «Ποσό, που ισοδυναμεί περίπου με το 1/12 της ετήσιας επιχορήγησης που λαμβάνουν οι Δήμοι από το Κεντρικό Κράτος μέσω των Κ.Α.Π», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Τριακκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, σε σχετική ανακοίνωση με τον τελικό απολογισμό της πλατφόρμας https://ecopress.gr/adilota-tetragonika-den-viazomaste-na-kleisoume-tin-platforma/
    1 point
  11. Σε συνέχεια των ανακοινώσεων της 1ης/10/2020, το ΤΕΕ αποσαφηνίζει τα εξής: Δηλώσεις του Ν. 4495/2017, οι οποίες, στις 30/9/2020, βρίσκονταν «Σε επεξεργασία» ή «Αρχική υποβολή», αλλά δεν κατέστη εφικτή η εκτύπωση της εντολής πληρωμής του Τέλους υπαγωγής, δύνανται να ενταχθούν στις μέχρι 30/09 διατάξεις του Ν. 4495/2017 (κατηγορία 5, ύψος προστίμου), εφόσον το παράβολο καταβληθεί μέχρι και 15/10/2020. Δηλώσεις των Ν. 4014/2011 και Ν. 4178/2013, δύνανται να ενταχθούν στις μέχρι 30/09 διατάξεις του Ν. 4495/2017 (κατηγορία 5, ύψος προστίμου), εφόσον το αίτημα μεταφοράς υλοποιηθεί μέχρι και 15/10/2020. Δείτε σχετικά: Διευκρινιστική εγκύκλιος για την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου και τη μεταβίβαση αυθαιρέτων των Κατηγοριών 1 έως 4 Αυθαίρετα: Προθεσμία για τη διαδικασία υπαγωγής των ανολοκλήρωτων δηλώσεων έθεσε το ΥΠΕΝ https://www.b2green.gr/el/post/84255/tee-nees-odigies-kai-prothesmies-gia-tis-diloseis-afthaireton-vasei-ton-n4495-2017-n4178-2013-kai-n4014-2011
    1 point
  12. ο αερας χρησιμευει μονον για νομιμη επεκταση. ή για νομιμοποιηση αυθαιρετου αλλα υπο τον όρο οτι εχει δικαιωμα ανοικοδομησης. Ανηκει σε τρεις κληρονομους, που εκαναν αποδοχη. Σωστα. Εδω ο σδ εχει εξαντληθει, Αρα εχεις αυθαιρετη κατασκευη στο κοινοχρηστο δωμα απο "εναν" Τακτοποιειται με το 98/9. Να σου φερει το Ε9 οπωσδηποτε και το Ε2 της μισθωσης. Αρα θα εχεις "νομιμο" εντολεα.. Οι διαφωνιες μεταξυ τους..ειναι δικο τους προβλημα
    1 point
  13. κανένα έλεος στους ηλίθιους του υπουργείου για τις γελοίες και προσβλητικές για τους μηχανικούς και τον κοινό νου ανακοινώσεις, κανένα έλεος στους γελοίους κρατικοδίαιτους του ΤΕΕ για τα συστήματά τους και την μη εκπροσώπηση των μηχανικών. ποτέ.
    1 point
  14. σε ληγμενη προθεσμια, τι να του υποσχεθεις εσυ? και δεν περιμενεις μηπως "απλουστευθουν" οι περιπτωσεις κατ. 5...? ετσι "ειπαν"
    1 point
  15. Κοιτάξτε το βασικό είναι ότι δεν φταίει ο Μπακογιάννης. Φταίνε οι κάμπιες και το ΕΜΠ. Όλα τα άλλα είναι τούφες...
    1 point
  16. Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμη ο καυγάς ήταν για τα 2 μύρια που πέταξε στο δρόμο (κυριολεκτικά), ενώ θα μπορούσε να στοιχίσει πολύ λιγότερο αν τα έβαζε από την τσέπη του, θα του λέγαμε και μπράβο αλλά άξιος ο μισθός του... και ο δικός σου...
    1 point
  17. για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος Καίσαρι... Η κάθε μελέτη, μπορεί να λέει ό,τι θέλει (ανεξαρτήτως κύρους μελετητή), ακόμη και θάλασσα στο Μέτσοβο Οι εγκρίνοντες αυτήν, πόση σχέση έχουν με το αντικείμενο? Η κάθε (τέτοιου είδους) μελέτη, είναι μια άσκηση επί χάρτου. Δεν προτείνει χρήση συγκεκριμένων υλικών, αλλά γενικές λύσεις. Στην περίπτωση που επιβάλλει και τρόπο κατασκευής (με συγκεκριμένα υλικά), τότε κάτι βρωμάει, και το όποιο κύρος του μελετητή πάει περίπατο... Συνεπώς, η ευθύνη του τρόπου υλοποίησης βαρύνει την (εκάστοτε) εκτελεστική αρχή. Όταν μάλιστα το έργο είναι πιλοτικό, εφαρμόζεις την οικονομικότερη λύση. Όμως, ο κάθε Δήμαρχος κλπ, δεν είναι παντογνώστης. Γιαυτό έχει συμβούλους και συνεργάτες, ειδικούς για κάθε θέμα. Κι από εκεί θα πρέπει (ο συγκεκριμένος) να ξεκινήσει τις καρατομήσεις. Και να προσλάβει στη θέση τους, έμπειρα και ικανά άτομα. Ανθρώπους που έχουν πολλά ένσημα στην πραγματική οικονομία, και όχι τεμπελόσημα στους κομματικούς μηχανισμούς. Όσο πιο νωρίς το καταλάβει, τόσο λιγότερο θα εκτίθεται. Και παρότι δεν είμαι δημότης Αθηναίων (ούτε καν Αττικής), θλίβομαι όταν βλέπω τέτοια πράγματα. Από τη μια να ξοδεύεται δημόσιο χρήμα άσκοπα, κι από την άλλη να επαφιέμεθα στη φιλανθρωπία του κάθε έχοντος, για να φτιάξουμε θέσεις στις ΜΕΘ
    1 point
  18. παραθέτω την παρ 6 του άρθρου 84 ΓΟΚ 73 6. Εξώσται ανοικτοί εντός αιθουσών. Εξώσται ανοικτοί εντός υψηλών αιθουσών συγκεντρώσεως του κοινού δι' αναψυχήν ή εργασίαν (π.χ. κέντρα συγκεντρώσεως του κοινού, καταστήματα πωλήσεως, κτίρια τραπεζών και παρόμοιοι χώροι) επιτρέπονται εφ' όσον δεν καλύπτουν πλέον του ημίσεως της εκτάσεως της αιθούσης και εφ' όσον η κατασκευή και η διάταξις αυτών ανταποκρίνεται εις την χρήσιν των μόνον ως παραρτημάτων των εν λόγω αιθουσών και ουχί εις άλλην αυτοτελή χρήσιν. Η προσπέλασις προς τον ανοικτόν εξώστην επιτρέπεται μόνον δια κλίμακος κειμένης απαραιτήτως εντός του χώρου του καταστήματος ή της αιθούσης εις τον οποίον ευρίσκεται ο ανοικτός εξώστης. Οι ανωτέρω εξώσται δεν λογίζονται ως όροφοι και δεν περιλαμβάνονται εις τον συντελεστήν δομήσεως του οικοπέδου.
    1 point
  19. Από τη ΔΟΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Εγγρ-1182/27-2-13 (ΔΝΕ) Εγγρ-1182/2013 Εγγρ-1182/27-2-2013 Εγγρ-1182/13 Συνένωση (όμορων - συνεχόμενων) ιδιοκτησιών αρτίων κατά παρέκκλιση ('Ομορα - συνεχόμενα οικόπεδα ή γήπεδα) Σε απάντηση του Εγγρ-7161/2499/19-12-12, σας γνωρίζουμε ότι συμφωνούμε με τις απόψεις που διατυπώνονται στο Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-09 για την συνένωση ομόρων κατά παρέκκλιση αρτίων γηπέδων ή οικοπέδων, καθώς και κατά παρέκκλιση αρτίων και μη αρτίων είτε αυτά βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου, διότι βελτιώνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητας τους (σχετ. οι Γνωμ-326/77 , Γνωμ-128/88 και Εγκ-39/88 ). ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚ. ΚΑΙ ΕΠΕΞ. ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17, Αθήνα Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/09 (Δνση Τοπογραφικών Εφαρμογών) Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/2009 Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-09 Εγγρ-42896/1117/09 Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-2009 Συνένωση (όμορων - συνεχόμενων) ιδιοκτησιών αρτίων κατά παρέκκλιση ('Ομορα - συνεχόμενα οικόπεδα ή γήπεδα) Σε απάντηση του παραπάνω εγγράφου σας σχετικά με την διατήρηση της κατά παρέκκλιση αρτιότητας κατά τη συμβολαιογραφική συνένωση ομόρων αρτίων κατά παρέκκλιση οικοπέδων εντός της εγκεκριμένης Πολεοδομικής Μελέτης οικισμού Καλυβών ( Αποφ-257/99 ΦΕΚ-296/Δ/99) έκαστο των οποίων εμπίπτει στο Αρθ-5 παρ.β της απόφασης έγκρισης της ΠΜ, σας πληροφορούμε ότι η άποψη της ΔΤΕ συγκλίνει με τη δική σας. Δηλαδή, είναι δυνατόν τα οικόπεδα αυτά να συνενωθούν και να προκύψει ενιαίο οικόπεδο που εμπίπτει πάλι στην κατά παρέκκλιση αρτιότητα, δεδομένου ότι η συνένωση αυτή βελτιώνει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα που έχουν ήδη τα οικόπεδα. Σημειώνουμε ότι η αληθής έννοια της διάταξης της παρ.2β του Αρθ-6 του Ν-1577/85 που αναφέρει: "Οταν πρόκειται για οικόπεδο που "δημιουργείται" μετά τη δημοσίευση του Νόμου αυτού, να έχει τα ελάχιστα όρια εμβαδού και προσώπου που ισχύουν κατά κανόνα στην περιοχή...." είναι ότι: "Με την διάταξη αυτή επιδιώκεται τα οικόπεδα που προκύπτουν από κατάτμηση μεγαλύτερης έκτασης να έχουν τις προϋποθέσεις που τίθενται από το νόμο αυτό. Ρύθμιση που θα απέβλεπε στην παρεμπόδιση της βελτίωσης σχήματος ή εμβαδού οικοπέδων ήδη αρτίων κατά κανόνα ή κατά την παρέκκλιση δια της συνενώσεώς τους με οποιοδήποτε νόμιμο τρόπο με άλλη όμορη έκταση, θα ήταν αντίθετη προς το πνεύμα της πολεοδομικής νομοθεσίας. Κατά συνέπεια, για τον έλεγχο της αρτιότητας των οικοπέδων θα θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα οικόπεδα που προέρχονται από συνένωση δύο ή περισσοτέρων τμημάτων εφόσον το ένα τουλάχιστον από αυτά είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση σύμφωνα με τις προϋποθέσεις για την αρτιότητα που τίθενται από το ίδιο αυτό άρθρο και με την επιφύλαξη του Αρθ-24 του ιδίου νόμου". (Σ.Σ. Για το θέμα του παρόντος βλ. και Εγγρ-1182/13 της Διεύθυνσης Νομοθετικού 'Εργου του ΥΠΕΚΑ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΤΟΠ. ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ Β Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17, Αθήνα
    1 point
  20. συνάδελφοι μην είστε εριστικοί... όλοι ξέρουμε πως δουλέυει η αγορά και η εκπόνηση μελετών με το μέτρο γίνεται και για στατικά και για αρχιτεκτονικά και για η/μ... το ποιός φταίει γι'αυτό είναι άλλο κεφάλαιο, αλλά προσωπικά δίνω το φταίξιμο κατα 85% στους ιδιοκτήτες. @ισμήνη ζούρα: είπες ότι είναι η πρώτη σου μελέτη, άρα κατά τη γνώμη μουτο πιό σημαντικό είναι πόσο σε "πονάει" το τελικό αποτέλεσμα του κτιρίου που θα κατασκευαστεί με την υπογραφή σου. Αν δεν σε πολυνοιάζει τότε βούρ για τον φθηνότερο. Αν όμως θα κάνεις πραγματική επίβλεψη και θέλεις το σπίτι που θα χτιστεί να μπορείς να το δείχνεις και να λές: "αυτό είναι δικό μου", τότε πρέπει να βρείς κάποιον αξιόλογο μελετητή που δεν θα σου βάλει υποστηλώματα όπου να'ναι, που θα σεβαστεί το ύψος των πρεκιών και δεν θα αλλοιώσει τις όψεις και άλλα πολλά. Με λίγα λόγια κάποιον που θα μπορείς να συνεργαστείς για να προκύψει ένας ξυλότυπος που δεν θα σου επιφυλάξει εκπλήξεις. Και είναι πολύ πιθανόν αυτός να μην είναι και τόσο φθηνός...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.