Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      13

    • Περιεχόμενα

      621


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.602


  3. telakas

    telakas

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      104


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.329


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/10/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. απο το ΤΕΕ Πελοπονησου, το οποιο..."δεν λεει οσα "λενε οτι λεει" 1539. Για την απόδειξη παλαιότητας προ του 1983, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Ε9 του ιδιοκτήτη; Δεδομένου ότι η υποχρέωση υποβολής δήλωσης στοιχείων ακινήτων (Έντυπο Ε9) θεσπίστηκε με τις διατάξεις της παρ.15 του άρθρου 5 του Ν. 3296/2004 ΦΕΚ 253Α/14-12-04, το παλαιότερο Ε9 που αναγράφεται η χρονολογία κατασκευής και μπορώ να χρησιμοποιήσω είναι αυτό του 2005. Σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 87, για την απόδειξη παλαιότητας απαιτούνται δημόσια έγγραφα. Σύμφωνα με το άρθρο 5 του νόμου 2690/1999 που ονομάζεται Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας («ΚΔΔιαδ»), δημόσια έγγραφα είναι τόσο τα διοικητικά έγγραφα όσο και τα ιδιωτικά έγγραφα που φυλάσσονται στις δημόσιες υπηρεσίες. Στην παρ. 1 του άρθρου 5 γίνεται μια ενδεικτική απαρίθμηση των διοικητικών εγγράφων και συγκεκριμένα «ως διοικητικά έγγραφα εννοούνται όσα συντάσσονται από τις δημόσιες υπηρεσίες, όπως εκθέσεις, μελέτες, πρακτικά, στατιστικά στοιχεία, εγκύκλιες οδηγίες, απαντήσεις της Διοίκησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις». Συνδυαστικά λοιπόν και παρότι ΔΕΝ διευκρινίζεται (ακόμα) όπως γινόταν για τον 4178 μέσω εγκυκλίου, προσωπικά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει χρήση του Ε9 όποιας χρονιάς. Πλεον αυτου να προσθεσω οτι τα τελευταια 6 χρονια εχουν εκδοθει επανειλημενες εγκυκλιοι, για να δηλωσουν/διορθωσουν τα Ε9. Η τελευταια εγκυκλιος οριζει οτι αυτο γινεται χωρις προστιμο μεχρι την ολοκληρωση του Κτηματολογιου. ακι καλησπερα
    3 points
  2. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.053 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. 12.972 downloads

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ Δημοσίων Εργων (Εϊναι τα παλαιά άρθρα, με τις αναλύσεις στις τιμές τους, για τα Δημόσια Εργα, αυτά δηλαδή πριν τα Ενιαία Τιμολόγια του "Σουφλιά") Πιστεύω ότι είναι μια αξιόλογη προσπάθεια ώστε να είναι συγκεντρωμένες όσες περισσότερες κατηγορίες μπόρεσα. Ελπίζω σε κάποιους από εμάς να φανούν χρήσιμα που είτε δεν τα έχουν, είτε τα έχουν και θα τα ήθελαν και σε ηλεκτρονική μορφή. (Για λόγους καθαρά περιορισμού του όγκου από το forum των αρχείων που μπορούν να "ανέβουν" κάποια έχουν σπάσει σε μικρότερα)
    1 point
  4. Version 1.0

    10.184 downloads

    Όλα τα περιγραφικά τιμολόγια και πίνακες τιμών σε επεξεργάσιμη μορφή. 1. ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ σελ. 1 - 205 1.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 1 - 184 1.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 185 - 205 2. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 206 - 626 2.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 206 - 566 2.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 567 - 626 3. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 627 - 691 3.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 627- 687 3.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 688 - 691 4. ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 692 - 963 4.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 692 - 948 4.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 949 - 963 5. ΕΡΓΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ σελ. 964 - 1112 5.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 964- 1094 5.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 1095 - 1112 6. ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Η/Μ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ) σελ. 1113 - 1189 6.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1113- 1182 6.2 Πίνακας Τιμών Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1183 - 1189
    1 point
  5. Οι δηλώσεις δεν ακυρώνονται! Μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις αυτή τη δήλωση για άλλον πελάτη σου, αλλάζοντας τα στοιχεία του κ.λπ. και κάνοντας "σκάντζα" τα λεφτά του παραβόλου....
    1 point
  6. Η ορθότερη αντιμετώπιση! Μην ξεχάσεις κι ένα εξαρτημένο τοπογραφικό (ανεξαρτήτως του ότι, δεν ζητείται). Καλό είναι μαζί με το σχέδιο της κάτοψης να υπάρχει και μια τομή. Έτσι ολοκληρώνεται το "πακέτο" των "εγκεκριμένων" σχεδίων για το ακίνητο (αφού θα περάσουν από τον 4495). Μικρό το πρόστιμο για τον ιδιοκτήτη, μεγαλύτερη αμοιβή για σένα (αν κινηθείς έξυπνα). Όχι, δεν χρειάζεται. Ας κόψει το κεφάλι της η πολεοδομία (τρόπος του λέγειν)....
    1 point
  7. Καταρχήν αδιαφορούμε για οτιδήποτε λέει η πολεοδομία! Δεν γνωρίζει και βεβαίως δεν είναι η δουλειά της να γνωρίζει! Δεν της πέφτει λόγος.... Kαι δεν έχουμε κι εμείς λόγο να της "ταράζουμε τα νερά".... Από την άλλη, μια ΟΑ μόνο η πολεοδομία μπορεί οποτεδήποτε το θεωρήσει σκόπιμο κι αναγκαίο να την ανακαλέσει, ειδικά αυτή που στηρίχθηκε σε ψευδές τοπογραφικό. Τονίζω το, "οποτεδήποτε" θέλει... Για να ξεμπερδεύει σήμερα ο ιδιοκτήτης (εν μέρει κατά τη γνώμη μου) νόμιμα μπορεί ν' ακολουθήσει αυτό που λέει το Παράρτημα του 4495, δηλαδή "όχι" στην ύπαρξη ΟΑ και δηλώνονται μόνο οι αυθαιρεσίες... Βεβαίως υποβάλλεται νέο εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα!!! Εξοφλούνται, περαιώνεται η δήλωση, τελειώσαμε με τα πρόστιμα κ.λπ. Συνεχίζει όμως και υφίσταται η "Δαμόκλειος Σπάθη" της ΟΑ, που στηρίχθηκε σε ψευδές τοπογραφικό, την οποία οποτεδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει η οικεία πολεοδομία και για τον οποιοδήποτε λόγο, γεγονός που θα καταστήσει αυθαίρετο το "βασικό" κτίριο. Ο άλλος δρόμος, που "πονάει" οικονομικά, είναι ο ορθότερος (κατά τη γνώμη μου). Όλο το κτίριο αυθαίρετο, χωρίς δηλαδή ΟΑ (τεκμηρίωση σε τεχνική έκθεση κ.λπ.), υπάγονται τα πάντα κ.λπ. και καθαρίζει "μία δια παντός"!!! Σήμερα βέβαια στα Κατηγορία 5 stop....
    1 point
  8. Καλημέρα. Στην περίπτωση ανασύστασης φακέλου, θα πρέπει να κάνεις ένα τοπογραφικό με συγκεκριμένες προδιαγραφές και ένα διάγραμμα κάλυψης με έλεγχο κατά ΓΟΚ 1955. Συν κατόψεις. Στην περίπτωση 4495, μόνο κατόψεις. Επομένως η απάντηση στο συγκριτικό πίνακα ενεργειών βρίσκεται στο εξής ερώτημα: υπάρχει μηχανικός που να κάνει τοπογραφικό συν διάγραμμα κάλυψης συν επισκεψεις σε πολεοδομία αλά old school σε τιμή μικρότερη απ' ο,τι θα έκανε μια κατηγορία 1 του 4495? Διότι το τελικό αποτέλεσμα και των 2 επιλογων είναι ακριβώς το ίδιο.
    1 point
  9. η πιο καλή και σίγουρη λύση κάνεις υπαγωγή στον 4495 ως προ 1975. Ελάχιστο πρόστιμο (μόνο το παράβολο) Κάνεις και μια πολύ καλή αποτύπωση του κτηρίου και το ακίνητο αποκτά και σχέδια.
    1 point
  10. Καλησπέρα, προσωπικά θα έκανα την 2η λύση αλλά συζήτησέ το με την Υπηρεσία να δεις τι θα σου πούνε. Αν δεις ότι σου κάνουν νερά, στην τελικά βάλτο όλο ώς κατ.1 με άδεια αφού το πρόστιμο θα είναι μικρό ως κατ.1.
    1 point
  11. Εννοώ ότι θα έπρεπε να ξεκαθαρίζει πως η περίφραξη δεν περιλαμβάνεται στις απαγορεύσεις Έτσι όμως όπως τα λέει, (φαίνεται πως) απαγορεύει τα πάντα ... Είναι σύνηθες φαινόμενο να συντάσσουν διατάξεις άνθρωποι που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την ήρα από το σιτάρι...
    1 point
  12. Οι οπτόπλινθοι, ο σοβάς και τα υπόλοιπα αδρανή υλικά (αναφέρεται στο παράρτημα Δ του 77/88, το οποίο δεν τροποποιήθηκε, ή καταργήθηκε από τα επόμενα) δεν χρειάζονται ειδική πιστοποίηση πυραντίστασης. θεωρούνται γενικά άκαυστα κατηγορίας μηδέν (0).
    1 point
  13. δες ΠΔ71/88 αρθρο 14 και 41/18 παραρτημα Δ. Με 9εκ δρομικο με διατρητες πλινθους+επιχρισμα εχεις 60'
    1 point
  14. Καλά κάνεις. Αλλά έτσι πως δίνονται είναι αρκετά δύσχρηστοι.
    1 point
  15. Η Χαλκιδική είναι πολύ ζόρι, αλήθεια...Ίσως κάνουμε κάτι με συναδέλφους που έχουν αρχείο. Επίσης, έχουμε και από νομό Δράμας αρκετό υλικό... Δεν έχω ιδέα από Δυτική Μακεδονία και Ήπειρο...Και μιλάω για μεγάλους νομούς όπως Κοζάνηςκαι Ιωαννίνων
    1 point
  16. jojo, έχω από συναδέλφους μετρημένα τριγωνομετρικα σε GNSS σε 6-8 βάθρα του 172
    1 point
  17. nbr, συμμετείχε πολύς κόσμος τότε! οσμίζομαι, ότι ΔΕΝ φτάσανε στην κορυφή... Καταθέτω την προσωπική μου θεώρηση και ότι κατάλααβα κατόπιν συνομιλίας με τον καθηγητή Κ. Κατσάμπαλο. Το 1996, έγινε μία καμπάνια του Τομέα Γεωδαισίας και Τοπογραφίας/ΤΑΤΜ με την συμβολή του Συλλόγου Ορειβατών. Τί έκαναν πρακτικά: 1. Δώσανε ορθομετρικά υψόμετρα με γεωμετρική χωροστάθμηση σε κάποια σημεία, ψηλά μεν αλλά όχι στον Μύτικα 2. Στα ίδια σημεία μέτρησαν με GPS τα γεωμετρικά υψόμετρα. 3. Στα σημεία αυτά, εφήρμοσαν ένα μοντέλο επιπέδου για το γεωειδές: Ν=h-H=ao+a1X+a2Y 'ωστε να δημιουργήσουν ένα μοντέλο για το γεωειδές (πρακτικά, μία σταυερά και μία κλίση επιπέδου) 4. Στον Μύτικα, υπολογισαν το γεωμετρικό υψόμετρο h_Μυτικας. 5. Άρα, το ορθομετρικό Η_Μύτικας υπολογίζεται: Η_Μύτικας = h_Μυτικας - a0 - a1X - a2Y (X,Y οι προβολικές συντεταγμένες ως προς μία προβολή) Με τον @jojo θέλουμε να το ξαναμετρήσουμε είσαι μέσα @Kane ;;;
    1 point
  18. Όταν γράφει άρθρα ο jojo, έτσι είναι! Και όταν έχει συλλέξει πληροφορία για κάθε τριγωνομετρικό σε Μακεδονία και Θράκη!
    1 point
  19. Νότια Ελλάδα (παλαιές χώρες κατά την Εκκλησιαστική Διατύπωση!) σαφώς λιγότερες από Νέες Χώρες! Εκεί, μετράτε και φεύγετε!
    1 point
  20. Επί τη ευκαιρία, να προτείνω σε όλους τους συναδέλφους αν βρίσκουν βάθρο της ΤΥΥΓ να το χτυπάνε με το GNSS. Να μπορέσουμε να έχουμε διπλές τιμές, ώστε να μπορούμε να κάνουμε αξιόπιστους μετασχηματισμούς. Αν συμφωνείτε, μπορούμε να κάνουμε μία βάση δεδομένων
    1 point
  21. Πάντως ο συνάδελφος καλά έκανε κι έβαλε νέο...Όπως κι εσύ που το χτύπησες...
    1 point
  22. Συνάδελφε, μπορώ να την ανεβάσω σε μία σελίδα στο fb? GrSurveyors.
    1 point
  23. Πες μου ότι το πεσμένο είναι βάθρο της ΤΥΥΓ....
    1 point
  24. Που να δεις τί κάνουν άλλοι "συνάδελφοι" που θάβουν βάθρα της Τοπογραφικής...(μάλλον το ξέρεις...)
    1 point
  25. οι ΤΟΕΒ πρέπει να έχουν διαγράμματα που δείχνουν τους αγωγούς άρδευσης και άλλα στοιχεία. Αν λέω αν βρεςι κανέναν, ρώτα Την καλημέρα μου Ανάστασιε και Νίκο!
    1 point
  26. Σωστή η σκέψη για ΤΟΕΒ, μέσω αυτής της οδού κατέληξα στον "παλιό" ο οποίος με ενημέρωσε για όσα σας έγραψα πριν.
    1 point
  27. Έχεις στάσιμο οικισμό που δεν έχει συμπεριληφθεί στην απόφαση; Προσοχή στα κριτήρια υπαγωγής: α) Αυθαιρεσίες σε κτίρια με αποκλειστική χρήση κατοικία (Μην παραβλέψετε αυτό το κριτήριο. Δεν εννοεί όπως στην κατηγορία 1 του ν. 4178 επικρατούσα χρήση και αυτό προκύπτει από το άρθρο 3 του ΠΔ/6-12-82 (ΦΕΚ-588/Δ/23-12-82) β) Στάσιμοι οικισμοί της απόφασης: Γ 35468/1417 ΦΕΚ 292/Δ/12-7-1983 (επισυνάπτεται στο παρόν μήνυμα) γ) Απόσταση από τη θάλασσα ή χιονοδρομικά κέντρα: Μεγαλύτερη των 2.000 μ. Το πρόστιμο είναι μειωμένο κατά 30% Σε περίπτωση που έχει συσταθεί Ο.Ι ή Κ.Ι η δήλωση υποχρεωτικά ανά διηρημένη ιδιοκτησία. Δικαιολογητικά: Για την υπαγωγή υποβάλλονται μόνο τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α΄, ε΄, και ζ΄ του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας (Προσοχή! Οι περιπτώσεις α΄, ε΄και ζ΄του Α99 ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 99 και μάλλον πρόκειται για λάθος αρίθμηση) ΦΕΚ 292 Δ 12-7-1983 ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΟΙΚΙΣΜΟΙ-ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΡΘΡΟΥ 15 Ν1337.pdf
    1 point
  28. Θύρα διαστάσεων 1,80 Χ 0,60 m min. Καθαρό ύψος στις περιοχές εργασίας 2 m min. Χώρος εργασίας 0,50 Χ 0,60 m min εμπρός από τον κινητήριο μηχανισμό. Και σύμφωνα με τον κτιριοδομικό: ελεύθερη απόσταση 0,80 m εμπρός από την μεγαλύτερη πλευρά του κινητήριου μηχανισμού. Χώρος εργασίας min μ:0,70 Χ π:0,50 m ή 0,70 Χ πλάτος πίνακα (όποιο πλάτος είναι μεγαλύτερο) εμπρός από τον πίνακα χειρισμών. Και σύμφωνα με τον κτιριοδομικό: ελεύθερη απόσταση 0,80 m εμπρός από τον πίνακα. Εξαερισμός απαιτείται εάν το φρεάτιο δεν επικοινωνεί με το μηχανοστάσιο (το φρεάτιο εξαερίζεται υποχρεωτικά με άνοιγμα επιφάνειας ίσης με το 1% της οριζόντιας προβολής του κατά ΕΝ81, και 0,10 m² min κατά ΠΔ71/88). Απαγορεύεται κάθε άνοιγμα προς το εσωτερικό του κτιρίου εκτός από τη θύρα. Λύση θύρας με περσίδες -> check παθητική πυροπροστασία (βλέπε ΠΔ71/88 Δομική Πυροπροστασία), μηχανοστάσιο και φρεάτιο πρέπει να έχουν δείκτη πυραντίστασης 60 min. Οι χώροι γύρω έχουν τόσο ή το μηχανοστάσιο θα αποτελεί ξεχωριστό πυροδιαμέρισμα οπότε απαγόρευση περσίδων; Επίσης check εάν υπάρχει θέμα με οσμές λαδιού εάν εγκατασταθεί υδραυλικός ανελκυστήρας.
    1 point
  29. Αγαπητέ συνάδελφε Ο ΟΚΧΕ έχει δημοσιεύσει μόνο 3 μεταθέσεις από Παλιο Ελληνικό Datum στο WGS84 και αντίστροφα με μία ακρίβεια 5-10 μέτρα. 7 Παράμετροι μετασχηματισμού υπάρχουν μόνο μεταξύ WGS84 και ΕΓΣΑ87 με μία μέση ακρίβεια 50-60 εκατοστά
    1 point
  30. συναδέλφισσα κλαιρη κάνε μιά ερώτηση στην αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία μην μπερδεύουμε τις αποστάσεις για την εκτός σχεδίου δόμηση με αποστάσεις για οικόπεδα εντός σχεδίων η εντός οικισμών απ'όπου διέρχεται εθνική-επαρχιακή κλπ οδός όπου κατα κανόνα οι αποστάσεις διαφοροποιούνται(είναι μικρότερες) και αναφέρονται στους όρους δόμησης τα ξαναλέμε
    1 point
  31. Α) Δεν είμαι λεβέντης αλλά λεβέντισσα . Β)Για να ήταν σαφής θα μπορούσες να αναφέρεις να κοιτάξει στον κτιριοδομικό που υπάρχει ανεβασμένος στο φόρουμ .Δεν τα ξέρουν όλοι όλα και τα θέματα τα διαβάζουν και νέα μέλη . Γ)Μπράβο για τη συναδελφικότητα που δείχνεις μη βοηθώντας κανέναν (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά σου). Δ)Αφού δεν έχεις όπως λες χρόνο τότε γιατί έγινες mod; Ε)Δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς τροχονόμος για να δει τα αυτονόητα...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.