Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      621


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.634


  4. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.949


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/10/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Κοίτα να δεις με την ατολμία σου τι κατάφερες. Οι διπλωματούχοι δεν σε βοηθούν επειδή είτε δεν ξέρουν είτε επειδή δεν είσαι ένας από αυτούς. Επιπλέον κατάφερες να αποξενωθείς και με έναν Μηχανικό ΤΕ που είχε κάθε διάθεση να σε βοηθήσει. Ελπίζω να σου έχει γίνει μάθημα για την επόμενη φορά που θα αυτοαποκαλεστείς υπομηχανικός λες και σπούδασες το 1960... ΥΓ μπορεί μετά από αυτό το μήνυμα κάποιος να πεταχτεί να απαντήσει για να αποδείξει το αντίθετο, αλλά οι 5 ώρες που άφησα να περάσουν πριν απαντήσω νομίζω τα λένε όλα.
    2 points
  2. Πρώτον και κύριον ΔΕΝ είσαι υπομηχανικός. Είσαι Μηχανικός ΤΕ. Διόρθωσε το post σου και θα σου απαντήσω.
    2 points
  3. Version 1.0.0

    1.615 downloads

    Είναι η ''οδηγία'' για να μην σας γυρίζουν πίσω τον Π3...
    1 point
  4. αν έχουν εντολή πληρωμής για παράβολο 300 ευρώ θα ήθελα να το δω ... 🤔 Υποθέτω οτι απλά έβλεπαν την πανω δεξιά πλευρά της εφαρμογής του ΤΕΕ ...
    1 point
  5. i) Εκκαθάριση ναι, για να προκύψει για τον καθένα ανάλογα πιστωτικό, μηδενικό ή χρεωστικό, ανάλογα με το τι καταβολές έχει κάνει και το εργασιακό καθεστώς που ήταν, και το οποίο μπορεί να ήταν διαφορετικό εντός της χρονιάς. ii) "Αναδρομικά" ή αν θες "αναδρομική εκκαθάριση" δεν βρίσκω τον λόγο να τα ονομάσουμε έτσι, εφόσον οι εισφορές γίνονταν απαιτητές χρονικά όταν έπρεπε, δηλαδή ανά μήνα. iii) "Αναδρομικά" ή αν θες "αναδρομική εκκαθάριση" θα είχαμε (θα μπορούσαμε να τα ονομάσουμε έτσι) αν επαναλαμβανόταν η κατάσταη που είχαμε για τις εισφορές του 2017 και 2018, οι οποίες δεν είχαν γίνει απαιτητές όταν έπρεπε --δηλαδή στους μήνες του 2017 και στους μήνες του 2018, δηλαδή ως μηνιαίες εισφορές-- αλλά ζητήθηκαν εκ των υστέρων/αναδρομικά δηλαδή, στις 8-3-2019 και αποφασίσθηκε να εισπραχθούν ως "ρύθμιση" σε 36 δόσεις. Υ.Γ. Το ίδιο παραπάνω (i) ισχύει και για τον ΕΦΚΑ. (αλλά αφορά άλλο νήμα)
    1 point
  6. ρώτησα τοπικό τεε και μου είπαν δημιουργία δήλωσης εως 30/9. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο
    1 point
  7. Είναι αυτοματοποιημένο αίτημα, παίρνει 2" για να ολοκληρωθεί. Θεωρητικά μπορεί να το κάνει και πέμπτη βράδυ, αρκεί βέβαια να μπορεί να μπει στο σύστημα...
    1 point
  8. Ναι. Πρώτα υπαγωγή προς κατεδάφιση, πληρώνεις το παράβολο και εκδίδεις την έγκριση κατεδάφισης. Τα δικαιολογητικά δεν θυμάμαι ακριβώς ποια είναι. Κάνε ενα έργο στο e-adeies να δεις τι ζητάει
    1 point
  9. παραδρομη...σορρυ
    1 point
  10. Νομίζω ότι καλύτερη είναι μια μέση λύση. Σίγουρα δεν θα εκτεθώ σε κίνδυνο, για μια one-off αμοιβή, αλλά αν θέλει ο πελάτης να εκτεθεί, δεν θα του στερήσω το δικαίωμα. Κλασσικό παράδειγμα το ε9, όπου ακολουθώ το νόμο και όχι την εγκύκλιο, σε άλλες περιπτώσεις κάνω το αντίθετο, προσπαθώ βέβαια να μην κάνω και τα δύο στην ίδια δήλωση. Στις ΜΣΕ σαφώς πιο αυστηρά κριτήρια. Για το παραπάνω θέμα συμφωνώ κ εγώ για την περίπτωση του sekarra. Επίσης εδώ ενημερώνεις τον πελάτη, ότι η άδεια του μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή από την πολεοδομία, αν θέλει να πάρει τα μέτρα του. Το δικό μου είναι στον κοινόχρηστο ακάλυπτο και έχω συναίνεση από όλους.
    1 point
  11. οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί ΤΕ έχουν δικαιώματα ως προς την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία εγκαταστάσεων σύμφωνα με το ΠΔ108/2013 για την μελέτη δεν έχει εκδοθεί κάποιο ΠΔ αφού εσύ δήλωσες ότι διαθέτεις άδεια υπομηχανικού, οπότε είναι τα δικαιώματα υπομηχανικού. Αναρωτιέμαι πως κατάφερες και σου έδωσαν άδεια υπομηχανικού το 2019, εγώ πήρα άδεια 20 χρόνια πριν από εσένα και δεν είναι άδεια υπομηχανικού. Μάλλον πήγες σε υπηρεσία που είχε στοκ χαρτιά από το '70.
    1 point
  12. Υπέρβαση Δόμησης Κύριων Χώρων και ταυτοχρόνως Υπέρβαση Κάλυψης....
    1 point
  13. Μην κουράζεσαι στην ανάλυση. Το στέγαστρο δεν είναι πάντα κατασκευή του άρθρου 17. Υπάρχουν περιπτώσεις που, ανάλογα με την εγκατεστημένη χρήση στο οικόπεδο, μπορεί να μετρήσει στην κάλυψη μπορεί και στη δόμηση ... Πρόσεξε ότι αν δεν είσαι στο άρθρο 17 (γιατί απλά δεν έχεις κτήριο), δεν μπορείς να εξαιρεθείς στα 12 και 11. Πρέπει πρώτα να υπάρξεις στο 17, να ελεγχθείς μετά για τα μέγιστα μεγέθη σχετικά με τα όρια, και μετά να πας στα λοιπά άρθρα. Λάβε υπόψη σου ότι στέγαστρα έχουν και τα βιομηχανικά κτήρια, τα βενζινάδικα κλπ. και αντιμετωπίζονται ανάλογα ...
    1 point
  14. Μια χαρά λειτουργεί στα επόμενα βήματα, μόλις επιλέξεις υπαγωγή... το δοκίμασα με δήλωση που ήταν σε επεξεργασία, την προχώρησα σε αρχική μετά τις 1/10, πλήρωσαν το παράβολο (πριν τις 15/10 φυσικά) και πηγαίνοντας σε υπαγωγή εξαφανίστηκαν τα +20%
    1 point
  15. Γιατί, όπως έχουμε ξαναπεί, είμαι της άποψης : 410/240 = 0.708 -> Καλημέρα.
    1 point
  16. @zazeng Στη δική σου περίπτωση μπορώ να συμφωνήσω με τον τρόπο προσέγγισής σου, αφού έτσι και αλλιώς έχεις την αλλαγή χρήσης. @SEKKARA Νομίζω το άλλοθί σου είναι το ότι ρυθμίζεις ΟΙ και όχι όλο το ακίνητο για να σε νοιάζουν οι αυθαιρεσίες στους κοινόχρηστους και πως αυτές επηρρεάζουν την ΟΑ. Αν ρύθμιζες όλο το ακίνητο, τότε θα ήταν προβληματική η περίπτωση και σίγουρα δεν θα μπορούσες να αγνοήσεις το απόν από την άδεια κτίριο. Αυτό που δεν μπορώ να αποφασίσω είναι αν θα έπρεπε τότε να δηλωθεί ως μεταγενέστερο της ΟΑ αυθαιρεσία ή (εφόσον υπάρχουν αποδείξεις παλαιότητας) να κριθεί αναλόγως. Αγνοώντας μάλλον το γεγονός ότι η άδεια είναι ουσιαστικά ψευδής. Νομίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν ελέγχουμε την ΟΑ για την ορθότητά της και μόνο αποτυπώνουμε τα στοιχεία του ακινήτου που εξετάζουμε, λαμβάνοντας ως νόμιμες τις κατασκευές και χρήσεις που παρουσιάζονται σε άδειες, παλιότερες τακτοποιήσεις κλπ. και ως αυθαίρετες όσες δεν υπάρχουν στο "χαρτί". Πάντως zazeng διασταλτικά και οι δύο περιπτώσεις, αν και κυρίως του sekkara, μου θυμίζουν την περίπτωσή μου που συζητούσαμε στο νήμα της ΜΣΕ, όπου ουσιαστικά λείπουν από την άδεια στοιχεία (το πιθανότερο εσκεμμένα) που θα έπρεπε να υπάρχουν. Και το δίλημμα είναι αν η τακτοποίηση των αυθαιρέτων οφείλει 1) (κατά τη συντηρητική προσέγγιση) να ενημερώσει/συμπληρώσει/επαναπροσδιορίσει όλα τα υπολειπόμενα στοιχεία της άδειας (σε εμένα ήταν η απουσία στατικής μελέτης) ή 2) (κατά την πιο ελαστική προσέγγιση) να επικεντρωθεί μεμονωμένα στα θέματα γύρω από τις αυθαιρεσίες, θεωρώντας τα στοιχεία της άδειας ως δεδομένα (και "ορθώς" κείμενα). H ουσιαστική διαφορά είναι ότι στα στατικά το θέμα είναι πιο επισφαλές και με μεγαλύτερες συνέπειες αν η μη συντηρητική προσέγγιση είναι λανθασμένη.
    1 point
  17. Δηλαδή μου λες ότι στέγαστρο κάνεις μόνο όταν έχεις ένα υπάρχον κτίριο. Εσύ δηλαδή το στέγαστρο το βλέπεις σαν μία βοηθητική κατασκευή πλάι σε κάτι άλλο κύριο και ότι δεν μπορεί να υπάρχει από μόνη της. Οκ ας τα πάρουμε λίγο από την αρχή. α) Τα άρθρα 11,12,17 συνδυαστικά αν τα διαβάσεις σου λένε ότι στέγαστρα ανεξαρτήτως χρήσης δεν μετράνε σε κάλυψη - δόμηση. Συμφωνείς με αυτό ? β) Η ΕΕΜΚ σου λέει κάνε στάγαστρα αν θες αρκεί να εφαρμόσεις άρθρο 17 δηλαδή να μην μπεις πάνω από 1/4Δ στο πλάι και πίσω, σωστά ? γ) Εσύ τώρα μου λες τι διάγραμμα θα βάλω αφού δεν υπάρχει. Μα γιατί να μην κάνω από την αρχή ένα ? Το θέμα πιστεύω είναι ότι θα προκύψει....θέμα φύτευσης! Δηλαδή αν μου ζητήσουν να βγάλω σε ένα αδόμητο στέγαστρο για π.χ. αποθήκευση προϊόντων θα πρέπει να δείξω και φύτευση στην πρασιά μου και στον πίσω ακάλυπτο. Επίσης αναλόγως τι χρήση το δείξω π.χ. αποθήκη ίσως μου ζητήσουν θέσεις πάρκινγκ. Πάντως αν διαβάσεις το γράμμα του νόμου νομίζω δεν απαγορεύεται.
    1 point
  18. Όταν βάζετε εδώ στο φόρουμ τέτοιας φύσης θέματα πρέπει πάντα να αναγράφεται και να μας λέτε, την γεωμετρία του οικοπέδου σας (διαστάσεις -εμβαδόν). Στοιχεία από τους όρους δόμησης της περιοχής που βρίσκεται το οικόπεδο. Και ότι άλλο στοιχείο μπορεί να βοηθήσει εμένα ή όποιον θέλει να δώσει κάποια απάντηση. Εδώ λες για "τακτοποίηση" με τα διπλανά οικόπεδα. Δεν μας λες όμως αν είναι αυτά άδεια, δηλ. χωρίς κτίσματα? Αν δεν έχουν αυτά κτίσματα πρέπει πράγματι να γίνει πράξη τακτοποίησης και αναλογισμού. Όλα αυτά όμως πρέπει να μπορείς να τα εκτιμήσεις, αν μπορούν αυτά, τα οικόπεδα, να τακτοποιηθούν μεταξύ τους. Αν δεν έχεις μελετήσει καλά (πολύ καλά) την μπροσούρα που έχει δώσει, πολλές φορές , ο Δημήτρης εδώ μέσα (θα την βρεις σε κάποιο θέμα σχετικό με τις τακτοποιήσεις), τότε θα είναι αυτό μία δύσκολη υπόθεση! Το δικός σου κτίσμα, μας λες, πως πρόσφατα τακτοποιήθηκε! Πως έγινε & ολοκληρώθηκε αυτή η τακτοποίηση? Από εσένα τι ζητάν να κάνεις?
    1 point
  19. @kan62 Μπερδεύτηκα. Αφού υπάρχει η περίπτωση (λα) της ΕΕΜΚ στην οποία ζητείται ως ειδικό δικαιολογητικό διάγραμμα κάλυψης όπου αναφέρεται και η δόμηση και η κάλυψη του οικοπέδου. Εκεί λοιπόν γράφει ότι αρκεί να τηρούνται τα άρθρα 11 και 17 του ΝΟΚ. Στον ΝΟΚ ορίζεται ότι στέγαστρα δεν μετράνε σε δόμηση και κάλυψη. Ή κάνω λάθος ?
    1 point
  20. σωστα εδιτ το δε προβλημα πλεον ειναι οτι σε γηπεδο εβγαλε μια αδεια και εχτισε όσα και ό,τι εχτισε Μετα τον θανατο, για να μην πληρωσουν φορο διανομης οι εξ αδιαθετου κληρονομοι, "τα συμφωνησαν" και καθε "ενας" δηλωσε σαν αυτοτελες ενα τμημα 2000 τμ. μετα του επ' αυτου κτισματος, χωρις να αναφερουν την αδεια, αφου αφορουσε στα 4000 τμ. Επομενως -κατα την γνωμη μου -"δεν υπαρχει αδεια"
    1 point
  21. Οκ, κάνω επικόλληση από εκεί τον κατάλογο εργασιών, γραμμένο από το συνάδελφο sdim. Συμπληρώνω με κόκκινο ορισμένα πράγματα και επίσης προσθέτω τις ηλεκτρονικές εγκαταστάσεις (δίκτυο ίντερνετ, κεραία τηλεόρασης, συναγερμός, τυχόν αυτοματισμούς κλπ.). 1. Αγορά οικοπέδου 2. Οικοδομική άδεια (μελέτη + επίβλεψη) δηλ. αρχιτεκτονική και στατική μελέτη 3. Χωματουργικά 4. Υλικά κατασκευής (μπετό, σίδερα, πλακάκια, γυψοσανίδες κλπ) 5. Εργατικά 6. Ένσημα 7. Εργολαβικά 8. Τεχνικός ασφαλείας 9. Έκδοση ΠΕΑ μετά την ολοκλήρωση 10. Κόστος απομάκρυνσης αδρανών σε πιστοποιημένο φορέα 11. Κόστος σύνδεσης με ΔΕΗ 12. Κόστος σύνδεσης με δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης 13. Κόστος σύνδεσης με ΟΤΕ 14. Φυτά, ποτιστικό σύστημα & αμοιβή γεωπόνου για τις μελέτες. 15. Τυχόν δημοτικά τέλη για κατάληψη πεζοδρομίου για κάδο οικοδομικών αποβλήτων 16. Κόστος μίσθωσης κάδου 17. Σκαλωσιές 18. Τοπογραφικό 19. Χάραξη με βάση τα σχέδια της άδειας 20. Σύστημα θέρμανσης, ηλεκτρολογική εγκατάσταση, σωλήνες ύδρευσης, αποχέτευσης, φρεάτια, μπαταρίες, κλπ αμοιβές ηλεκτρολόγου & μηχανολόγου μηχανικού για μελέτες 21. Έπιπλα (πάγκος κουζίνας, ντουλάπια, 22. Πορτοπαράθυρα, πατζούρια, κλπ 23. Συνεργείο καθαρισμού (θα χρειαστεί μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και πριν την μετακόμιση) 24. Τυχόν εντοιχισμένες ηλεκτρικές συσκευής 25. Τυχόν έξοδα αντιστήριξης. 26. Τυχόν έξοδα για διαμόρφωση ακάλυπτου χώρου, περίφραξη, κοπή δέντρων, επισκευή πεζοδρομίου, κλπ. Το ερώτημα λοιπόν είναι καθένας που έδωσε προσφορά 1500, 2600 & 3000, τι από όλα αυτά συμπεριέλαβε και μέχρι ποιό σημείο εννοεί τη δουλειά ολοκληρωμένη. Το επιτρεπόμενο από τους κανόνες συμμετοχής χρώμα γραμματοσειράς για τις δημοσιεύσεις είναι το μαύρο ή το μπλε (εξαιρούνται οι παρατηρήσεις των συντονιστών με κόκκινο χρώμα). Το κείμενο μορφοποιήθηκε καταλλήλως. Pavlos 33
    1 point
  22. Ναι , με το ειδικό στοιχειο αυτοπαραδοσης......να συνεννοηθει με τον λογιστη του ΕΙΔΙΚΟ-ΣΤΟΙΧΕΙΟ-ΑΥΤΟΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.doc
    1 point
  23. Να πεις στους κληρονόμους αυτού του αυθαιρέτου κατηγορίας 5 να κάνουν γρήγορα την αποδοχή. Μιλάμε για 150.000 ευρώ.... Θα λυθεί το θέμα τους μέχρι 15.1.2021... Να ψάξουν για μετρητά....
    1 point
  24. AAA o Venezia λοιπόν...... και καμία αντίρρηση ..... (αν και έχει παίξει κι απο πρίν το ζήτημα αυτό) Ένα άλλο ζήτημα είναι (ανάλογο πρόβλημα αλλά άλλου τύπου) οι κατασχέσεις ακινήτων για Δάνεια πχ.... και με κατηγορία 5 να έχουν η κατάσχεση προχωράει κανονικά.... μετά όμως ο νέος ιδιοκτήτης (τράπεζα, δημόσιο, κοράκι, Φαν..... ) έχει ζητήματα να λυθούν για να μπορεί να έχει όφελος και όχι μόνο διαγραφή του χρέους που απαιτούσε αλλά και έξοδα που θα έχει.... Άρα μη ανησυχούμε πολύ πολύ.... αν ήταν μόνο οι κληρονόμοι.... μπορεί να είχαμε καταστάσεις με τα ζώα μου αργά.... αφου όμως κινδυνεύει με υποβάθμιση η αξιολόγηση των Τραπεζων τα ζώα θα τρέξουν...... (απλά δεν το είχαν πάρει χαμπάρι ακόμα μερικοί "αρμόδιοι" αστικών ακινήτων γκόλτεν μπόις.....)
    1 point
  25. Σήμερα όμως με τις εν ισχύ Νομοθετικές διατάξεις που υφίστανται, έχουμε ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Δηλαδή θα κληθεί κάποιος αν αποδεχτεί κληροδότημα (στο σύνολο του) που αν έχει ακίνητο με πολεοδομικές υπερβάσεις Κατηγορίας 5 να κινδυνεύει με μόνιμα πρόστιμα και αναδρομικά μάλιστα (με τις όποιες προσαυξήσεις μπορούν να βάλουν) αφού το ακίνητο του δεν μπορεί πια να ενταχθεί σε νόμους τακτοποίησης. Ακόμα και να το κατεδαφίσει πάλι (βραδυνές ώρες διότι δεν έχει καν δικαίωμα να βγάλει άδεια κατεδάφισης) μπορούν να του επιβάλουν τα πρόστιμα έως και την ημέρα που το κατεδάφισε + πρόστιμο που το κατεδάφισε άνευ άδειας κατεδάφισης (την οποία δεν είχε δικαίωμα να βγάλει φυσικά) Οπότε πρόβλημα υπάρχει…… Αν δεν λυθεί ΑΜΕΣΑ στους πρώτους που θα σκάσει στα χέρια τους θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν. Σε κάθε περίπτωση, εμείς οι Μηχανικοί εδώ είμαστε… Διότι πάλι ότι λύση αποφασίσουν εμείς οι Μηχανικοί θα πρέπει να την υλοποιήσουμε, καταγράψουμε, κοστολογήσουμε κλπ…. Υ.Γ. Και όπως σωστά επισημαίνει ο Δικηγόρος μας Δημήτρης, το Κληρονομικό Δίκαιο πάει περίπατο .....
    1 point
  26. μην τους πιεζεις...δεν αντεχουν στα δυσκολα ειδικα τωρα που μπορουμε να τους αφιερωσουμε το λαικον ασμα "μανα μας κλεψαν το τρακτερ...κι' εμεινε η πλατφορμα χηρα..."
    1 point
  27. σωστη η ερωτηση και να την "συμπληρωσω"... 1] εχουμε θανατο τον Ιουλιο του 2020...οι κληρονομοι εχουν δικαιωμα να αποποιηθουν εντος 4 μηνων δλ τον Νοεμβριο. Στο διαστημα αυτο, εληξε η προθεσμια της κατ.5 Λογικα για αυτους η προθεσμια δεν πρεπει να εχει ληξει αλλα δεν εχουμε σαφεις διαταξεις περι αυτου στον 4495. Θα παμε με τις γενικες διαταξεις του Αστικου Κώδικ, αλλά η πλατφορμα δεν ανοιγει. 2. ή υπαρχει θανατος τον Ιουλιο του 2020, οι κληρονομοι αποποιηθηκαν εντος 4μηνου - Νοεμβριος- και καλουνται νεοι κληρονομοι που εχουν και αυτοι 4 μηνες προθεσμια να αποποιηθουν Αυτοι θελουν να εινσι κληρονομοι, πλην δεν εχουν το δικαιωμα να κανουν τπτ λογω κλειστης πλατφορμας. Ουτε εδω εχουν καποια προβλεψη. Γενικα, το κληρονομικο δικαιο δεν το σκεφθηκαν καθολου, με αποτελεσμα καποιοι να χανουν τα δικαιωματα τους.
    1 point
  28. Κατηγορία 5 είναι (δεν μας είπες όμως το έτος κατασκευής του). Συνάδελφοι μη σας πιάνουν τυχόν "ενοχές" για τα ύψη προστίμων και σας επηρεάζει η γνωστή "κλάψα" του ιδιοκτήτη. Δεν είναι δικό σας το λάθος. Εσείς καλείστε να τακτοποιήσετε και να δώσετε έτσι και μια υπεραξία στο γήπεδο για τον ιδιοκτήτη του, αφού το ακίνητο αποκτά σωστή τεχνική και νομική ταυτότητα.
    1 point
  29. Alex ορθότατα!!!! Και είμαι σίγουρος (το έχω δει δηλαδή στην πράξη........) πως κάποιοι συνάδελφοι έξω στην αγορά που το παίζουν "στατικοί" επειδή έχουν ένα "μαύρο κουτί" στον υπολογιστή τους δεν ξέρουν να υπολογίσουν με το χέρι τη ροπή μιας αμφιαρθρωτής υπό σημειακή φόρτιση.......
    1 point
  30. Νομίζω ότι σου εξέθεσα την άποψη μου. Αν εσύ νομίζεις ότι μπορείς να έχεις καλή ακρίβεια για κάποιες περιοχές, χωρίς επιτόπιες μετρήσεις άπτεται μόνο στην συνείδηση σου... Να είσαι καλά.
    1 point
  31. Καθεμία από τις παραπάνω πλταφόρμε χρησιμοποιεί διαφορετικό ΣΑ, των οποίων η σύνδεση γίνεται με προσεγγιστικούς και όχι ακριβείς μετασχηματισμούς, που a priori φεύγουν πάνω από 1 μέτρο.
    1 point
  32. Κοίτα, το ιδανικότερο είναι statik 2ωρο/3ωρο, αλλά είναι φυσικό πως μιλάμε για μία εθελοντική πράξη που δεν θα αποφέρει κέρδος στον συνάδελφο και θα του στερήσει και χρόνο από την οικογένεια/φίλους/διασκέδαση. Δεν παίζει ρόλο ο πάροχος, αρκεί να έχουμε XYZ ως προς HTRS07 (3Δ συντεταγμενες). -παίζουμε στα 4-5 εκατοστά-
    1 point
  33. Προφανώς και θα έχεις δίκιο, αλλά σίγουρα τα άλλα 5 σημεία ελιναι εμφανείς τσιμενένιες πλατφόρμες. Γκούγκλσρε και θα τις δεις.
    1 point
  34. Δυστυχώς, το Α στον Χορτιάτη νομίζω είναι μέσα σε στρατόπεδο, ενώ κάποια στην Θράκη είναι κοντά σε ραντάρ! Νομίζω σε βουνά της Μακεδονίας και φυσικά αν κανένας συνάδελφος ανήκει σε ορειβατική ομάδα. Το σκεπτικό μου είναι να συγκρίνουμε μόνο σε Α Τάξης (που πρακτικά ορίζουν το ΕΓΣΑ87) με ένα σύγχρονο Σύστημα Αναφοράς.
    1 point
  35. Την επόμενη φορά για ρετσινούλα με τον καθηγητή και ειδική ομάδα με συντονιστή εσένα!
    1 point
  36. χρειάζονται : Δηλώσεις ανάθεσης - ανάληψης επίβλεψης Τεχνική - αιτιολογημένη Έκθεση Φωτογραφίες Σχέδιο και Φάκελος Ασφάλειας & Υγείας του Έργου Σχέδιο διαχείρισης αποβλήτων (Σ.Δ.Α.) & Υ.Δ. Διαχειριστή για τη σύμβαση με εγκεκριμένο σύστημα ή την σύμβαση Στοιχεία νομιμότητας κτιρίου
    1 point
  37. Το είχα προσέξει εκείνο. Αναρωτιόμουν για λιγότερο ανατολικά από αυτό στην περίπτωση που κάποιος ήξερε καλύτερα την ιστορία ή τον τεχνικό λόγο.
    -1 points
  38. Παιδιά μην το κουράζουμε. Με τους κανονισμούς πληρώνεσαι για τις υπηρεσίες σου ως μηχανικός, άρα θα πληρώσεις για να τους αποκτήσεις. Αν είναι έτσι αφού δεν θέλεις να πληρώσεις για να τους αποκτήσεις τότε να μην εισπράττεις και χρήματα για τις υπηρεσίες σου ως μηχανικός. Σήμερα όλα πληρώνονται και όλοι πληρώνουν.
    -1 points
  39. Όποιος έχει τη μύγα , μυγιάζετε. ΥΓ : Άλλο η ferrari άλλο το dacia ΥΓ2: Κάποιοι όμως είναι υπομηχανικοί ... στον τρόπο σκέψης τους.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.