Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.329


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.602


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.009


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.775


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/10/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Στην ουσία θα έπρεπε να δίναμε εξετάσεις κ να παίρναμε πιστοποίηση πριν αρχίσουμε να κάνουμε τον εισπράκτορα με ποινικές ευθύνες (δε λέω έχει μια πλάκα, αλλά κ δεν αισθάνομαι κ πολύ μηχανικός όταν την κάνω). Πέρα από το οφ-τοπικ κ γω τα μετράω, σπάνια παιζουν ρόλο. Δεν βάζω κ το χέρι μου στη φωτιά,ούτε λέει κάτι, αλλά έχω την εντύπωση ότι στο help desk έχουν συμφωνήσει. Τις ερωταπαντήσεις δεν τις κοιτάω κ πολύ πλέον, είναι κ δυσχρηστες έτσι χύμα που είναι. Πολύ πιο χρήσιμο το φόρουμ.
    2 points
  2. Δεν θα την προσμετρούσα αποθήκη κατηγορίας 3 και όχι φυσικά επειδή το λέει το ΤΕΕ. Μπορεί να επηρεάζει ουσιαστικά τη δόμηση του ακινήτου, αλλά θεωρώ ότι στο ποσοστό υπέρβασης συνυπολογίζονται επιφάνειες που υπάγονται με ΥΔ στη λογική των τακτοποιήσεων και όχι του συντελεστή δόμησης. Με την έννοια της μικρής παράβασης (ή καλύτερα του χώρου που δεν έχει "σημαντική" χρήση/αξία), για παρόμοιο λόγο θεωρώ ότι το παράρτημα Α εξαιρεί και τους βοηθητικούς χώρους που δεν θα προσμετρούσαν στον συντελεστή δόμησης, αναφέροντας για συμμετοχή κύριων χώρων στο υπό συζήτηση ποσοστό. Για την επιλογή κατηγορίας δεν είμαι το ίδιο πεπεισμένος και ίσως η μόνη λογική εξαίρεσης και από εκεί είναι ότι ως παράβαση έχει ήδη κατηγοριοποιηθεί στη 3, για να εξεταστεί αν επηρεάζει και άλλη. Στην ουσία βέβαια ισχύει αυτό που λες περί "κρίση μηχανικού" και ο Ιάσονας παραθέτει τη δική του.
    2 points
  3. Δυστυχώς οφείλεις να το βάλεις ως Υπέρβαση Δόμησης Κύριου Χώρου και ταυτοχρόνως Υπέρβαση Κάλυψης (δες και τις πλάγιες αποστάσεις)!!! Είναι μια "ενιαία κατασκευή" μεγαλύτερη των 50 τ.μ. και ο νόμος δεν σου δίνει τα δικαίωμα να πάρεις τα 50 τ.μ. από αυτή και να τα βάλεις με μειωτικό συντελεστή! Δεν ενδιαφέρει η "χαμηλή ποιότητα της κατασκευής" του. Η' λοιπόν το πληρώνει "χρυσάφι" ή το γκρεμίζει νύχτα (κι αφήνει τα πουλιά να φύγουν) ή το χωρίζει στα δύο κι ανοίγει και άλλη είσοδο (σκεπτόμενος πονηρά).
    2 points
  4. Version 4.00

    22.071 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  5. 10.729 downloads

    Υπόδειγμα ΣΔΑ για έκδοση άδειας δόμησης
    1 point
  6. 22.436 downloads

    Εντυπα ΙΚΑ για Εγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας (ΕΕΜΚ). 1) Πρόσθεσα ένα ακόμα αρχείο "8.Τεχνική Εκθεση I.K.A" που μου έστειλε ο φίλος vagelis_lam
    1 point
  7. Καλησπέρα , το γνωρίζω το 1090 έχουμε πιστοποιηθεί και εμείς πρόσφατα και έχω ασχοληθεί προσωπικά με όλη την διαδικασία και τώρα έχω ξεκινήσει και εγώ για μηχανικός συγκολλήσεων. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως ενώ εκτελείται όλο αυτό το σύστημα πιστοποίησης που περιλαμβάνει υλικά , συγκολλήσεις ακριβή σχέδια ,μη καταστροφικούς ελέγχους κλπ ,ταυτόχρονα πως είναι νόμιμο ένας σιδεράς να φέρει ελάσματα και 6μετρα hea,ipe,shs κλπ και να ξεκινήσει σε μια οικοδομή να κόβει και να ράβει για να σηκώσει μια κατοικία 300 τετραγωνικά . Οκ και το κάνει , η άδεια εργοταξίου είναι ίδια με το να πάω εγώ και να κάνω μόνο βιδώματα ?
    1 point
  8. σωστα του εξηγησες οτι δεν μπορει να πουλησει...έ????
    1 point
  9. Η γνώμη μου είναι ότι εμπίπτει στην περίπτωση του πέμπτου εδαφίου της παρ. 5.1 του προδημοσιευμένου οδηγού για την περίπτωση πρόσφατης απόκτησης ακινήτου(επικαρπία). Θα επισυνάψει στην αίτηση : 1. Το συμβόλαιο απόκτησης της ψιλής κυριότητας, (όπου πιθανώς θα αναφέρεται η συνένωση με την επικαρπία μετά θάνατον του επκαρπωτή). 2. Υ.Δ. για την χρήση του ακινήτου ως κύρια κατοικία, με το ονομετεπώνυμο και το ΑΦΜ του ενοικιαστή .
    1 point
  10. http://www.ypeka.gr/el-gr/Χωροταξία-και-Αστικό-Περιβάλλον/Γνωμοδοτήσεις-ΚΕΣΑ [πατας σε καθε ημερομηνια.... εχει περι τις 15] υγ οπως φαινεται καποιος εβαλε το χερακι του και αλλαξε το σαιτ http://www.ypeka.gr/el-gr/ Σου εμφανιζει "μενου" ....το πατας και μετα μπαινεις εκει που θες... ενω πρωτα ειχε κελια με το μενου εξ αρχης.. [καποιος δεν ειχε τι να κανει και αλλαξε το σαιτ...]😁
    1 point
  11. Γεια!Εννοώ ότι οι μεταγενέστερες επισκευές που ανέφερες πάνω στο νόμιμο περίγραμμα του προ 55 κτίσματος πρέπει να δηλωθούν ως λοιπές παραβάσεις άρα θα πρέπει να συντάξεις αναλυτικό προυπολογισμό για αυτές.😉
    1 point
  12. To TEE καλέ μου φίλε αυθαιρετεί!!! Δεν στηρίζεται σε κανένα απολύτως "εδάφιο" του νόμου η απάντησή του! Προφανώς και η Κατηγορία 3 είναι "διακριτή" (να χαρώ εγώ ορισμό), από την άλλη όμως "όλες οι αυθαίρετες κατασκευές αθροίζονται για την εύρεση των συντελεστών των υπερβάσεων κ.λπ.", κι όταν λέει όλες, προφανώς εννοεί "όλες", διότι αν ήθελε να εξαιρέσει κάποιες, θα έλεγε π.χ. "...πλην αυτών της κατηγορίας 3 που αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια".... P.S. Επειδή όπως στη συνέχεια σημειώνεις, είσαι οριακά, ζήτησέ το γραπτά από τους "νομοθέτες του ΤΕΕ" κι αν στο δώσουν, κάντο όπως σου πουν....
    1 point
  13. Διάβασε προηγούμενα ποστ. Μην ανακυκλώνουμε τη συζήτηση. Ανέφερα κάτι που ίσως προσεγγίζει καλύτερα μια εξήγηση. Αν έχεις ασχοληθεί από το 2011 με τα αυθαίρετα θα έχεις αποκτήσει και κάποια ...μαντική ικανότητα για τι μπορεί να εννοούν...
    1 point
  14. προσπαθήστε να βρείτε την άδεια του '65 οπου λογικά θα υπάρχουν στοιχεία του κατασκευασμένου το '35. Ως κατασκευή προ του '55 το ισόγειο υφίσταται νόμιμα αρκεί να μην έχουν γίνει μεταγενέστερες αυθαιρεσίες. Καλύτερα να αναθέσετε ειδικά σε μηχανικό να κάνει την έρευνα για να εντοπιστούν σχέδια και άδειες
    1 point
  15. Συνάδελφε, ευχαριστώ για την απάντηση. Έκανα το ερώτημα στο ΤΕΕ και μόλις μου απάντησαν τηλεφωνικά ότι η κατηγορία 3 είναι διακριτή και δεν προσμετράει ούτε στην επιλογή κατηγορίας ούτε στο ποσοστό υπέρβασης δόμησης. Έχω μπερδευτεί! Στην περίπτωση που έχω είμαι στο όριο του 200% υπέρβασης και η διαφορά στο πρόστιμο είναι αρκετά μεγάλη! Μάλλον είναι μια ακόμα περίπτωση όπου ο νόμος αφήνεται στην κρίση του μηχανικού..
    1 point
  16. Αν το ψάξεις στο google... θα βρείς πολλά! (μη ψάχνεις για μάρκα ....όλα chin chon είναι!)
    1 point
  17. Εγώ το έχω κάνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Απλά προσοχή μήπως σου βγάλει υποχρέωση Μ.Σ.Ε.
    1 point
  18. Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες. Το πρώτο επεισόδιο είναι εισαγωγικό και αφορά τις κανονιστικές διατάξεις που είναι ενεργές στην Ελλάδα, καθώς και τις περιπτώσεις που μπορεί να εφαρμοστούν σήμερα.
    1 point
  19. από τη σχετική απόφαση ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461/ ΦΕΚ 4520/Β/ 16.10.2018 κστ) Για την ανακατασκευή στέγης, κατατίθενται: 1) Τοπογραφικό διάγραμμα ή αντίγραφο του τοπογρα- φικού διαγράμματος, κατά τα οριζόμενα στην περ. ε της παρ. 3 του άρθρου 1. 2) Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού στην οποία αναφέρεται ότι αυτή έχει τις ίδιες διαστάσεις, ότι δεν μεταβάλλεται ο όγκος της, ότι δεν αυξάνεται το τελικό ύψος του κτιρίου, και της στέγης και ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. 3) Σχέδια κάτοψης, όψης και τομής σε 1:100 ή 1:50. 4) Στατική μελέτη. Ελλείψει εγκεκριμένης κάτοψης στέγης (αφού η στέγη κατασκευάστηκε αυθαίρετα) και μη έχοντας την υποχρέωση υποβολής αρχιτεκτονικών σχεδίων στη δήλωση όπως ορθά αναφέρεις (σχετ. άρθρο 114Ν. 4495 και εγκ 2 Ν. 4495/17) δυο επιλογές βλέπω να έχεις (α) ανοίγεις ξανά τη δήλωση, υποβάλεις κάτοψη στα προαιρετικά αρχεία (όχι στην πληρότητα) στην οποία πάνω αναγράφεις ότι έχει προσαρτάται στην με Α/Α δήλωση υπαγωγής ν. 4495/17 με ηλεκτρονικό κωδικό τάδε και έχει αναρτηθεί στο πληροφοριακό σύστημα δηλώσεων Ν. 4495 του ΤΕΕ σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου. Έτσι θα έχεις την κάτοψη της δήλωσης η οποία επέχει θέση εγκεκριμένου σχεδίου άδειας (β) Δεν κάνεις την ενέργεια (α) και το δηλώνεις υπ ευθύνη σου με ότι αυτό συνεπάγεται σε κάποιο μελλοντικό έλεγχο. Κατά την προσωπική μου άποψη θεωρώ ότι η ενέργεια (α) είναι η πιο σωστή και ασφαλής για εσένα λύση.
    1 point
  20. μονο ΦΕΜ πληρωνουμε. δεν εχω την διαταξη. αλλα ειναι σιγουρο.
    1 point
  21. Και πως δήλωσαν οι 4 από τους 6 στον 4014 κι άλλοι θέλεις να δηλώσουν τώρα; Tι ακριβώς δήλωσε ο καθένας, αφού δεν έχει τίποτα και τα 'χει όλα.... Κι ο άλλος; Κι ο τρίτος; Κι ο τέταρτος; Κι αυτοί που δεν δήλωσαν; Και η αντισυνταγματικότητα του 4014; Μπορούσες να το κάνεις αυτό σε εξ αδιαιρέτου "οικόπεδο";;; Mπορείς να το συνεχίσεις σήμερα;; Δηλαδή, ο καθένας από αυτούς τους 4 νομίζει ότι, είναι ΟΚ; Κι εσύ τι είδους σχέδια υπέβαλες; Πώς ολοκλήρωσες τις δηλώσεις; Και μπορείς και κοιμάσαι ήσυχος;;; Δηλαδή, το μόνο που ενδιαφέρει είναι αν ο άλλος ο κακομοίρης ιδιοκτήτης έχει τα λεφτά για να το δηλώσει; Θα πηδηχτώ από το παράθυρο...
    1 point
  22. steve100 Εντάξει έχουμε πει ότι είχαν κάνει τεράστια πατάτα γράφοντας στην παρ. 12 του άρθρου 100 " προϋπόθεση της κύριας κατοικίας για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου πληρούται εφόσον για τις στεγαστικές ανάγκες των ανωτέρω προσώπων το άθροισμα της συνολικής επιφάνειας που τους αντιστοιχεί δεν υπερβαίνει τα εβδομήντα (70) τ.μ.. Η επιφάνεια αυτή προσαυξάνεται κατά δεκαπέντε (15) τ.μ. για κάθε τέκνο. " και όπως λέει ο Δημήτρης (με τις καλησπέρες μου) δια της πλαγίας οδού (εγκ. 2) προσπάθησαν να το διορθώσουν σιωπηρά με την διατύπωση " Η αναφορά των δύο τελευταίων εδαφίων της παρ.12 αφορά στην εφαρμογή του άρθρου 103 (κύρια κατοικία των ειδικών ομάδων πληθυσμού). Αν θυμάμαι καλά και στο ν. 4178 υπήρχε πλαφόν επιφάνειας (70+15+15)για την κύρια κατοικία (για ευπαθείς ομάδες) Προσωπικά θα ακολουθούσα ότι και στον προηγούμενο νόμο. Τα 100 τμ θα λάμβαναν μειωτικό για κύρια και μοναδική και για μονογονεϊκή, ενώ τα 25 θα καταχωρούνταν ως "άλλη κατοικία" χωρίς το συντελεστή της μονογονεικης. Μεγάλη διαφορά μπορεί να έχει όπως λες αλλά σκέψου ότι της δίνει χάριν της "μονογονεϊκής" έκπτωση 70% του προστίμου σε μια σπιταρόνα τελείως αυθαίρετη. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.
    1 point
  23. Να κάνεις γραπτό αίτημα στο ΤΕΕ να στο φτιάξουν "χειροκίνητα", αν δεν το κάνουν στείλε εξώδικο.... Έχουν "υποχρέωση"..... Λες και η Θράκη δεν έχει ΑΜΕΑ...... Η ημερομηνία αποστολής του εξώδικου θα σου κατοχυρώσει και την extra έκπτωση 20% του α' αξαμήνου! P.S. Καλό Σαββατοκύριακο φίλε Βασίλη.....
    1 point
  24. Δε γίνεται σε καμία νομοθεσία ονομαστική διάκριση. Προκύπτει συνδυάζοντας το γνωστό σε όλους μας άρθρο 5 του ΠΔ270Δ/85 και την παρ. 6 της Εγκ-34844/5574/104/86 "Η τήρηση αποστάσεων από δασικές εκτάσεις κλπ. (Παρ.5γ αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) αποτελεί επί πλέον υποχρέωση των οικοδομούντων και όχι δικαίωμα τηρήσεως αποστάσεων από τα όρια μικρότερων των 15,00 μ. όταν από την Παρ.5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85 (δηλ. 15μ) προκύπτει ανάλογη υποχρέωση". Πως προκύπτει τώρα θα μου πεις. Είναι πολύ απλό αν διαβάσεις το bold που έκανα στην παραπάνω παράγραφο της εγγυκλίου και εξηγώ: 1) Όταν έχω ιδιωτική δασική έκταση, τότε αυτή αποτελεί τμήμα του ενιαίου οικοπέδου και από το όριο της ιδιωτικής αυτής δασικής έκτασης δεν υπάρχει νομοθεσία που να λέει κάτι διαφορετικό για επιτρεπτές πλάγιες αποστάσεις-και πως να υπάρχει αφού αποτελεί οικόπεδό μου-εκτός από την παρ. 5γ του αρθ. 2 του ΠΔ270Δ/1985, οπότε αναγκαστικά πάω στο ελάχιστο επιτρεπτό όριο των 10μ. Στη ζώνη τώρα αυτή των 10μ απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα είτε μετράει είτε όχι σε δόμηση και κάλυψη. 2) Όταν έχω δημόσια δασική έκταση, τότε το όριο αυτής αποτελεί όριο ξένης ιδιοκτησίας. Όταν έχω όριο με ξένη ιδιοκτησία μπορώ να πάω αναλόγως το οικόπεδο (βάσει του άρθ. 5 του 270Δ/85) ή τη χρήση (υπόλοιπα άρθρα του 270Δ/1985) είτε στην υποχρεωτική απόσταση των 15μ (παρ. 5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) είτε με παρέκκλιση στα 2,5, 5, 7,5 ή 10 μ. Καί έρχεται ο νομοθέτης με την εγγύκλιο και σου λέει ότι αν υπάρχει δυνατότητα να οικοδομήσεις σε μικρότερη των 10 μ απόσταση, μόνο για την πλευρά που συνορεύεις με το δασικό θα πας υποχρεωτικά στα 10 μ (στις υπόλοιπες πας άνετα στη μικρότερη δυνατή απόσταση βάσει της παρέκκλιση που εμπίπτεις), ενώ αν δεν ισχύουν για το οικόπεδο σου πλάγιες αποστάσεις μικρότερες των 15μ, τότε και από το όριο με το δασικό πας υποχρεωτικά στα 15μ. Τότε μεταξύ 10μ και 15μ επιτρέπονται κατασκευές, που δε μετρούν εννοείται στη δόμηση ή στην κάλυψη(εκτός των ανοιχτών στεγασμένων parking νομίζω), ενώ στη ζώνη των 10μ - όπως και προηγουμένως ανέφερα με την ιδιωτική δασική - απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα. Πιστεύω να βοήθησα λίγο περισσότερο. Τα έχω "λουστεί" πολλές φορές αυτά που σου λέω, οπότε στα γράφω μετά απόλυτης βεβαιότητας.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.