Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/11/2020 σε όλες τις περιοχές
-
Συμπληρωματικά στα προηγούμενα : Στον ΓΟΚ 29 η όψη του κτηρίου θεωρείται ως η αφετηρία των εξοχών ή εσοχών. Στον ΓΟΚ 73 γίνεται αναφορά για περιορισμούς της όψης «εφ’ ής» η προεξοχή. Και γενικά : erker (γερμανικά) προεξοχή, σαχνισί (τουρκικά), bay window (αγγλικά). Έρκερ (για τους ελληνικούς οικοδομικούς κανονισμούς κλειστός εξώστης) είναι προεξοχή συμφυής του κτηρίου με λειτουργικούς σκοπούς (ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ και όχι ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ προεξοχή). Έρκερ στους κανονισμούς ανέκαθεν υπήρχε, επιτρεπόταν πάνω από κοινόχρηστους και γινόταν ο έλεγχος του συντελεστή εκμετάλλευσης (ΣΔ) με προσμέτρηση της επιφανείας του. Από το 1929 ως το 1937 μπορούσε να προεξέχει της κύριας όψης μέχρι 1,1 μ. και σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 1,4 μ., από 1937 έως 1986 μέχρι 0,4 μ., απαγορεύτηκε από 1986 έως 2012 και έκτοτε επιτρέπεται πάλι μέχρι 0,8 μ. χωρίς να περιλαμβάνεται πλέον στην κάλυψη ή στον ΣΔ.3 points
-
Συμφωνώ με τον Πολυτεχνίτη, δείξε όλο το ακίνητο με τον δρόμο και διεκδίκησε το τμήμα του ΕΚ. Στη συνέχεια ας κάνουν σύσταση δουλείας.2 points
-
1 point
-
Από την ΕΡΓΑΝΗ φρεσκότατο ... σαν φούρνος ακούγεται !!! Οδηγίες Συμπλήρωσης Υπεύθυνης Δήλωσης Βεβαίωσης Άδειας Κυκλοφορίας και για περίπτωση που η ΕΡΓΑΝΗ δεν λειτουργεί το ανεβάζω και ως συνημμένο. Αυτό που με συνεπήρε είναι κυριολεκτικά η ονομασία που έχουν δώσει MoveCertificate ... ola ta lefta!!!! αλλά και το v1 !!! Το τυπώνω ... το κάνω κορνίζα ... πλέον έχω και "MoveCertificate" !!! MoveCerificate_Odhgies_v1.pdf1 point
-
Κατ' αρχάς κακώς άνοιξε ένα καινούριο "παράθυρο" με αυτό το θέμα της μετατροπής. Αν έψαχνες λίγο εδώ στο φόρουμ θα διαπίστωνες πως αυτό το θέμα έχει συζητηθεί, σε όλες του τις λεπτομέρειες, πολλές φορές. Εχεις γράψει, για πρώτη φορά για ένα θέμα, που μάλλον δεν το γνωρίζεις καλά (αυτό δεν είναι, ντε και καλά, κακό) και όμως μας το παρουσιάζεις μόνο με μία αράδα. Καλό είναι λοιπόν να μας γράψεις ακριβώς το πρόβλημα που έχεις. Έχεις μετρήσει κάποιο χωράφι (γήπεδο) διανομής και αφού, ας πούμε, το οριοθέτησες θέλεις να το αποδόσεις και σε ΗΑΤΤ της ΓΥΣ? Σε πρώτη φάση θα σου πω πως αυτό ΔΕΝ θα το πετύχεις ποτέ. Και αν ακόμη με τους πίνακες του Ρίζου κάνεις την μετατροπή του μικρού σου φύλλου χάρτoυ στο Μεγάλο φύλο (στο κεντρικό dadum, φυσικά όπως αυτά δίνονται στο σύστημα ΗΑΤΤ της διανομής της Τ.Υ.) η απόκλιση στις συν/νες, με αυτές της ΓΥΣ που επιζητάς, μπορεί να είναι έως 5-7 μέτρα στο Χ ή στο Υ. Σε πρώτη φάση πες μας τι δουλειά θέλεις να κάνεις. Ψάξε λίγο εδώ στο φόρουμ και θα βρεις πολύ υλικό για το θέμα αυτό. Μη νομίσεις πως έπρεπε να έρθεις εσύ για να συζητηθεί αυτό το θέμα (πλάκα κάνω!!). Νομίζω πως στα dawnloads υπάρχει ένα "εξελάκι" που βοηθάει στην μεταφορά συντεταγμένων από φύλλο σε φύλλο (πάντα όμως στο σύστημα συντεταγμένων της Τ.Υ. Όχι από το σύστημα ΗΑΤΤ της Τ.Υ. σε αυτό της ΓΥΣ). Εγώ δεν το χρησιμοποίησα αυτό ποτέ. Προτιμούσα τους πίνακες του Ρίζου που τους χρησιμοποιούσε και χρησιμοποιεί και η Τοπογραφική υπηρεσία. Γράψε και την ειδικότητα σου!1 point
-
Βάσει του ορισμού της "ειδικής όψης ελέγχου έρκερ" όπως ορίζεται με τις Τ.Ο. : ... γενικά κτιρίων που παρουσιάζουν περισσότερες της μιας συνεχόμενες όψεις (πολυγωνική κάτοψη), ο έλεγχος εφαρμογής του ανώτατου ορίου επιφάνειας κλειστών εξωστών που μπορούν να κατασκευαστούν σε αυτήν (ήτοι 20%), εξετάζεται σε κάθε όψη ξεχωριστά. δεν θα μπορέσεις να αιτιολογήσεις το ποσοστό 20% αφού η όψη θα ορίζεται ακριβώς στο κατακόρυφο επίπεδο μεταξύ του επιθυμητού "έρκερ" και του κτηρίου. Και αρχιτεκτονικά αν το δεις, η έννοια της εκφοράς του έρκερ δεν μπορεί να περιοριστεί ιδεατά αριθμητικά αλλά μόνον οπτικά.1 point
-
Όλα βιοτεχνικά και έχει μικρότερο προϋπολογισμό. Κάπου πρέπει να έκανες λάθος στου υπολογισμούς, τα γραφεία έχουν μεγαλύτερο προϋπολογισμό (ΣΕΕ 0.9) και οι αποθήκες ίδιο με τη βιομηχανία (ΣΕΕ 0.65). Προσοχή λίγο στις μελέτες, γιατί θα πρέπει να υπολογίσεις ΚΕΝΑΚ για το κτίριο γραφείων αν είναι μεγαλύτερο των 50τμ1 point
-
@katrmp, την καλημέρα μου, Πέραν του αστείου που μου φάνηκε το 1, 2, 3 που έγραψες ως απορίες (και μη με παρεξηγήσεις) και μου θύμησες τα στάδια της διαδικασίας βρώσης του παγωτού, το πρόβλημα το έχουν εντοπίσει ήδη οι λογιστές στο forum τους (taxheaven) ... και μάλλον ανμένουμε ... εξάλλου (και με ενα και με δυο "λ") είναι πολύ νωρίς ακόμη ... έχουμε πολύ χρόνο μέχρι αυριο το πρώι για διευκρινήσεις ... ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ1 point
-
Το μόνο που θυμάμαι είναι το αντίθετο..όταν το πρόστιμο βγαίνει μικρότερο,δεν αναζητείται η διαφορά από το εξοφλημένο του του 4178.Όμως δεν γίνεται να μην "πειραχτεί" τίποτε νομίζω, γιατί κάποια κελιά έρχονται κενά.Διάβασε το εγχειρίδιο μεταφοράς.Είχε ένα πινακάκι με το τι έρχεται συμπληρωμένο και τι λείπει.Συγγνώμη αλλά δεν θυμάμαι περισσότερα...☺1 point
-
Εγώ θα έλεγα από την στιγμή που δεν περιγράφεται πουθενά δρόμος στα συμβόλαια σου, να προχωρήσεις την μεταβολή ώστε να εντάξεις τον δρόμο στην ιδιοκτησία σου. Μια δυσκολία θα υπάρχει σε αυτήν την μεταβολή, αλλά αν δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο από πλευράς δήμου (που δεν θα υπάρχει), πιστεύω θα το πετύχετε. Νομικά η έκταση του δρόμου ανήκει στον πελάτη σου. Στην πράξη, δεν θα αλλάξει τίποτα, καθώς για λόγους καλής γειτονίας φαντάζομαι θα συνεχίσει να αφήνει τους παρόδιους ιδιοκτήτες να περνάνε από τον "δρόμο". Αν θέλουν οι παρόδιοι να κατοχυρωθούν, θα πρέπει να προβούν αναγκαστικά σε σύσταση δουλείας διόδου.1 point
-
Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλα τα μέλη του φόρουμ. Κάθε φορά κάθομαι και διαβάζω όλες τις σελίδες από ένα topic που με αφορά και μπορώ να πω ότι με έχετε βοηθήσει αφάνταστα. Μπήκα για να κάνω μια ερώτηση και διαβάζοντας από την αρχή όλα τα νήματα, μου δημιουργήθηκαν και άλλες απορίες οι οποίες στην πορεία απαντήθηκαν και αυτές όπως και ενημερώθηκα για άλλη μια φορά, για πράγματα που δεν γνώριζα καν που με βοηθάνε σε άλλες περιπτώσεις. Τελικά μου λύθηκαν όλες οι απορίες. Φιλική συμβουλή προς όποιον μπαίνει για να ρωτήσει κάτι: Αφιερώστε λίγο χρόνο και διαβάστε πριν κάνετε μια ερώτηση. Συγχαρητήρια παιδιά για το χρόνο που διαθέτετε κάθε φορά και μιας και το έχει και η μέρα, ευχαριστούμε από καρδιάς!!1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-