Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.194


  4. Polytexnitis

    Polytexnitis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      262


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/11/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Ναι,υπολογίζουμε τα πάντα κανονικά,διότι στον ιστορικό κλπ ακόμη και οι πολεοδομικές παραβάσεις της παρ.3,αντιμετωπίζονται ακριβώς όπως οι αυθαίρετες της παρ.1α και 1β.Άρα,αν εσύ έχεις μια παράβαση Κατηγορίας 3 μέσα στον ιστορικό τόπο,πάλι κατ.3 ονομάζεται και δηλώνεται.Αν όμως ερχόταν η υδόμ να καταγράψει αυθαιρεσίες εκεί ,δεν θα έκανε διάκριση μεταξύ πολεοδ.παραβάσεων και λοιπών αυθαιρέτων για καταλογισμό προστίμων σύμφωνα με το άρθρο 94,αλλά θα κατέγραφε τα πάντα ως αυθαίρετα.🕵️‍♀️
    2 points
  2. Nαι, το γνωρίζω το συγκεκριμένο εδάφιο. Εξού και το ερώτημα. Βέβαια η πλειοψηφία των συναδέρφων που ρωτώ σχετικά καθώς και κάποιες ερωτοαπαντήσεις του ΤΕΕ Πελοποννήσου (με όποια αξιοπιστία μπορεί να θεωρηθεί ότι έχουν) επιμένουν στην άποψη για ενιαία αντιμετώπιση στην αντίστοιχη περίπτωση! Ίσως η βάση ενιαίας αντιμετώπισης είναι ότι τα αυθαίρετα συμβολαιογραφικά δεν ανήκουν κάπου μέχρις ότου γίνει κάποια τροποποίηση της σύστασης οπότε η οικοδομή αντιμετωπίζεται ως αδιαίρετη με τα ποσοστά του καθενός. Αρα, ρυθμίζεται ως ενιαία, και εν συνεχεία μοιράζονται τα αυθαίρετα μέσω τροποποίησης της σύστασης. Βέβαια, δημιουργείται το θέμα του ποιος πληρώνει τί? Κι εγώ είμαι υπερ της τμηματικής ρύθμισης ανα Ο.Ι. Όμως κι εδώ δημιουργούνται ζητήματα. Αφενός τα κοινόχρηστα που είναι "Βομβα" που θα βγει στην επιφάνεια στην ταυτότητα. Αφετέρου, το συμβολαιογραφικό όπου πολλές ρυθμισμένες Ο.Ι αδυνατούν να εντάξουν τα αυθαίρετα μέσω τροποποίησης στη σύσταση. Από τα παραπάνω πιστεύω προκύπτει ότι και για τις 2 εκδοχές υπάρχουν επιχειρήματα. Το εδάφιο που παραθέτεις σίγουρα αφορά τμηματικές ρυθμίσεις Ο.Ι, όμως όταν μπουν όλα μέσα ίσως έχει "τρύπα" στο γεγονός ότι βλέπουμε πλέον το οικόπεδο και τα κτίσματα ως ενιαίες αυθαιρεσίες μιας οικοδομής με συγκυριότητα.
    1 point
  3. Ξαναδιάβασε το 116 παρ.9.α. :(το άρθρο με το οποίο ρυθμίζεις) 9. α) Αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις κατηγορίας 1, 2, 3 και 4 του άρθρου 96, καθώς και πολεοδομικές παραβάσεις της παραγράφου 3 του άρθρου 81, σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και στο περιβάλλον μνημείων που προστατεύονται με τις διατάξεις του ν.3028/2002, εξαιρουμένων των ζωνών Α με την επιφύλαξη της περίπτωσης θ' της παραγράφου 2 του άρθρου 89 του παρόντος, καθώς και σε τόπους που έχουν διπλό χαρακτηρισμό (όπως παραδοσιακός οικισμός και ιστορικός τόπος) τακτοποιούνται κατόπιν γνωμοδότησης του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού με την εξής διαδικασία .... Ένας είναι ο τρόπος ρύθμισης αυθαιρέτων...απλά υπάρχουν αυθαίρετα και πολεοδομικές παραβάσεις του άρθρου 81.Όλα αυθαίρετα είναι...Δεν ξέρω πώς να σε πείσω γι αυτό.Θα αρχίσω να αμφιβάλλω κι εγώ..Περίμενε να σου επιβεβαιώσει τα παραπάνω και κάποιος άλλος συνάδελφος.
    1 point
  4. Και γιατί να μην πάει με την απόφαση όπου λέει: ια) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση των κατακόρυφων φορτίων άνω του 20% για κατηγορία σπουδαιότητας Σ2 σύμφωνα με τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ) και 10% για κατηγορίες σπουδαιότητας Σ3 και Σ4 για τη διηρημένη ιδιοκτησία αυτή ή το ανεξάρτητο κτίριο, Η μείωση των κινητών από 500 σε 200 επιφέρει μείωση κατά 60%, οπότε για να χρειαστεί ΜΣΕ θα πρέπει η αύξηση των μονίμων να είναι από 100-120 σε 420-400 κάτι που δεν νομίζω να είναι εύκολο να γίνει σε κατοικία... οπότε, γιοκ ΜΣΕ υ.γ. Αλήθεια, σε αυτήν την περίπτωση μπαίνει και διαμερισμάτωση και η αλλαγή χρήσης με αναλυτικό?
    1 point
  5. Μπορείς να βάλεις και περισότερες από δύο (όσες θες) στην ίδια βεβαίωση ... στις σημειώσεις (εννοείται όχι χειρόγραφα, αλλά πριν την εκδόσεις τις γράφεις στις σημειώσεις) Το αναφέρει στις οδηγίες:
    1 point
  6. Θεωρώ ότι όπως λες και εσύ, πρέπει να διαχωρίσεις τα επιμέρους τμήματα και να τα αποδώσεις στα όμορα ΚΑΕΚ. Πρέπει και λίγο να σκεφτείς πως θα είναι η εικόνα του Κτηματολογίου μετά την μεταβολή. Θα πρέπει να υπάρχει μια "κανονικότητα" στα σχήματα η οποία να ταιριάζει με την πραγματικότητα. Σκέψου πάντως μήπως για τις πολύ μικρές αλλαγές όπως αυτές που έχεις με τα ΚΑΕΚ 010,001 και 012 δεν απαιτήσεις μεταβολή στο Κτηματολόγιο. Θα διορθωθεί μόνο το όριο με τον δρόμο και με το ΚΑΕΚ 005 (που είναι και η σημαντική διαφορά) και τα άλλα θα μείνουν στο Κτηματολόγιο όπως είναι τώρα, προφανώς εντός ανοχών. Θα γλυτώσετε έτσι τις αντίστοιχες κοινοποιήσεις, τις ερωτήσεις των όμορων και τις εξηγήσεις ότι μετακινούμε το όριο π.χ. 10cm γιατί το όλο σύστημα είναι ηλίθιο.
    1 point
  7. Καλημέρα-γνώμη μου είναι ότι δεν χρειάζεται να ξανανοίξεις την δήλωση.Γράψε μια συμπληρωματική Τ.Ε. που θα λέει ότι "εκ παραδρομής στο πεδίο τεχνικής έκθεσης της δήλωσης συμπληρώθηκε ότι δεν απαιτείται συναίνεση μπλα μπλα μπλα....".Σφράγισε την και ανέβασε την στο σύστημα στο πεδίο της τεχνικής έκθεσης όπου βρίσκεται και η σωστή σου έκθεση.Δώσε και τις δύο εκθέσεις (σωστή Τ.Ε. συστήματος και συμπληρωματική που αναφέρω παραπάνω στον συμβολαιογράφο να τις επισυνάψει στο συμβόλαιο).
    1 point
  8. Καλημέρα-Η επεξήγηση της εγκυκλίου 2 για την παρ.1 του 81: Στην παρ.1 ορίζονται οι περιπτώσεις αυθαιρεσιών, οι οποίες περιλαμβάνουν τις αυθαίρετες κατασκευές, τις αυθαίρετες αλλαγές χρήσης και τις πολεοδομικές παραβάσεις. Με την παρ.1γ εισάγεται για πρώτη φορά η έννοια της πολεοδομικής παράβασης η οποία εξειδικεύεται στην παρ.3 του ιδίου άρθρου. Οι πολεοδομικές παραβάσεις που εξακολουθούν να είναι αυθαίρετες κατασκευές, αφορούν σε ακίνητα στα οποία έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια και δεν βρίσκονται σε δάσος, αιγιαλό, παραλία, αρχαιολογικό χώρο ζώνης Α ή κοινόχρηστο χώρο, αλλά λόγω της περιορισμένης επίπτωσής τους στο περιβάλλον, αντιμετωπίζονται ευνοϊκότερα, χωρίς την επιβολή ποινικών κυρώσεων στους ιδιοκτήτες τους και με δυνατότητα διατήρησης υπό προϋποθέσεις σε ορισμένες εξ’ αυτών. Συνεπώς,στο ερώτημα σου,αυτό που διαφοροποιεί τις πολεοδομικές παραβάσεις από τις άλλες κατηγορίες αυθαιρεσιών είναι ότι δεν έχουν ποινικές κυρώσεις,παρά μόνο διοικητικές.Και αυτό που διάβασες πάλι στην εγκύκλιο στην παρ.3,είναι ότι: Οι παραπάνω διατάξεις αφορούν σε γήπεδα και οικόπεδα με οικοδομική άδεια και δεν εφαρμόζονται σε παραδοσιακούς οικισμούς, ιστορικούς τόπους, αρχαιολογικούς χώρους ζώνης Α, διατηρητέα κτίρια και σύνολα κτιρίων, καθώς και σε περιοχές Natura, δάση, ρέματα, αιγιαλό – παραλία. Επίσης, οι διατάξεις περί πολεοδομικών παραβάσεων δεν εφαρμόζονται σε υπό κατασκευή κτίρια για τα οποία δεν έχουν ολοκληρωθεί τα στάδια ελέγχου από τους Ελεγκτές Δόμησης. Στις παραπάνω περιπτώσεις, τυχόν πολεοδομικές παραβάσεις, αντιμετωπίζονται ως αυθαίρετες κατασκευές της παρ.1α) ή 1β) του άρθρου 81 χωρίς δυνατότητα οριστικής διατήρησης σύμφωνα με την παρ.4 περ. δ του άρθρου 94. Με άλλα λόγια ,ακόμη και οι πολεοδομικές παραβάσεις σε περιοχές όπως παραδοσιακούς,ιστορικούς κλπ κλπ δύναται να έχουν και ποινικές κυρώσεις. υ.γ. όλα αυτά δεν επηρεάζουν την υποβολή δήλωσης με πολεοδομικές παραβάσεις σε ιστορικό τόπο,παραδοσιακό οικισμό κλπ,με όλες τις γνωστές διαδικασίες και εγκρίσεις,διότι η δήλωση είναι οικειοθελής προσέλευση του ιδιοκτήτη για νομιμότητα.
    1 point
  9. Μόνο Είτε [1] μέσω ΕΡΓΑΝΗΣ είτε Χειρόγραφη Βεβαίωση τύπου Α΄ υπογεγεγραμένη από τον ενδιαφερόμενο για: Αυτοαπασχολούμενους/Ελ. Επαγγελματίες & Επιτηδευματίες Είτε μέσω ΕΡΓΑΝΗΣ είτε Χειρόγραφη Βεβαίωση τύπου Α΄ υπογεγεγραμένη από τον εργοδότη για: Μισθωτούς ----------------------------------------- Οπότε αν κάποιος είναι ή/και Αυτοαπασχολούμενος ή/και Ελ. Επαγγελματίας ή/και Επιτηδευματίε ή/και μισθωτός μπορεί θεωρητικά να έχει 4 έντυπα γαι να κυκλοφορεί ανάλογα την περίσταση με χρήση κάποιου(-ων) εντύπων [είναι θέμα πραγματικών γεγονότων ποιο(-α) έντυπο(-α) θα χρησιμοποιήσει.] διότι όποιος νύχτα περπατεί, πέτρες και ... 300€ ποινή αλλά και 10 χρόνια φυλακή ..πατεί. Δηλαδή αν κάποιος ε΄χει τις παρακάτω ιδιότητες, έιναι: και πολιτικός μηχανικός (=αυτοαπασχολούμενος) και έχει μια ατομική επιχείρηση κάβα ποτών (=ελ.επαγγελματίας) και είναι εταίρος σε μια εταιρεία κατασκευής στρογγυλών, πλακές, φωσφοριζέ κορδονιών για παπούτσια (επιτηδευματίας) και εργάζεται βραδυνές ώρες στην γραμματεία εταιρείας security (ως μισθωτός που δεν τον έχει θέσει ο εργοδότης του σε αναστολή εργασίας), και δεν τον έχει χωρίσει ακόμη η γυναίκα του διότι τα έσοδα δεν πάνε χαμένα ... αλλά και τα ... έξω(ναααα)δα ... είναι ακόμη ανεβασμένα/λειτουργικά τότε θα μπορεί ενδεικτικά να έχει π.χ. 4 βεβαιώσεις (ή και περισσότερες) και ανάλογα τα πραγματικά γεγονότα θα κάνει χρήση της(-ων) βεβαίωσης(-ων). Αν για οποιονδήποτε λόγο (π.χ. αλλαγή ωραρίου, η περιοχής, κλπ) χρειαστεί άλλη βεβαίωση ανάλογα την περίπτωση εκδίδεται νέα. [1] Εγινε ορθή επανάληψη της ανακοίνωσης του Υπ.εργασίας και δόθηκε η δυνατότητα και γαι την Βεβαίωση τύπου Α, διότι μάλλον θα μπούκωνε η ΕΡΓΑΝΗ αν έβγαιναν σε ένα βράδυ τόσα εκκατόμυρια βεβαιώσεις υποχρεωτικά από ΕΡΓΑΝΗ και μάλλοον ήταν και χρονικά δύσκολο ...
    1 point
  10. Μία λύση που κάναμε σε τέτοια περίπτωση ήταν ακριβώς δίπλα στην αφετηρία του έρκερ να βάλουμε 70εκ ημιυπαίθριο χώρο οπότε βγήκε η πόρτα κανονικά. Δεν ξέρω αν βοηθάει στην περίπτωση σου. Η έντονη γραμμή είναι η ΟΓ για να μην μπερδευτείς
    1 point
  11. Καλησπέρα, σχετικά με το ζζζ) αλλαγή χρήσης με την προϋπόθεση ότι δεν διαφοροποιείται η κατηγορία σπουδαιότητας και η οποία δεν επιφέρει αθροιστική αύξηση των κινητών και μόνιμων φορτίων πάνω από τριάντα τοις εκατό (30%) του μόνιμου φορτίου πριν από την παρέμβαση, νομίζω ότι η διάταξη αυτή αφορά καθαρά την αλλαγή χρήσης από καταστήματα σε κατοικίες ή γραφεία (ή τέλος πάντων τις περιπτώσεις που τα κινητά από 500kg/μ² γίνονται 200kg/μ², με την προϋπόθεση να αλλάζει η σπουδαιότητα) καθώς δεν μπορώ να φανταστώ άλλη περίπτωση που να ισχύει το ζζζ). Οπότε θεωρώ και εγώ, όπως γράφει και ο zazeng, ότι τα κινητά θα μπουν με αρνητικό πρόσημο.
    1 point
  12. Καλησπέρα, η άποψη μου είναι οτι στο 2020 είναι απαραίτητη η χρήση λογισμικού. Προσκοπικά χρησιμοποιώ τα προγράμματα και των 2 εταιριών. 4Μ χρησιμοποιώ : ψυκτικά φορτία, θερμομονωτική επάρκεια , θερμικές απώλειες πυρασφάλεια και ηλεκτρολογικά Τi Soft Χρησιμοποιώ : epa cad για ενεργειακή μελέτη και επιθεώρηση και aerion cad για μελέτες φυσικού αερίου. Η Τi Soft είναι πιο εκπαιδευτική στα προγράμματα της και επίσης τα διαθέτει για 1 μήνα δωρεάν προκειμένου να τα δοκιμάσεις. Τα αποτελέσματα τους θεωρώ πως είναι αξιόπιστά χωρίς όμως να τα εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια. Γενικά ότι λογισμικό και να αγοράσεις πρέπει να αφιερώσεις χρόνο να το μάθεις.
    1 point
  13. Διαβασμένος και τολμηρός, απλώς... Σε ευχαριστώ!
    1 point
  14. Δεν θα την προσμετρούσα αποθήκη κατηγορίας 3 και όχι φυσικά επειδή το λέει το ΤΕΕ. Μπορεί να επηρεάζει ουσιαστικά τη δόμηση του ακινήτου, αλλά θεωρώ ότι στο ποσοστό υπέρβασης συνυπολογίζονται επιφάνειες που υπάγονται με ΥΔ στη λογική των τακτοποιήσεων και όχι του συντελεστή δόμησης. Με την έννοια της μικρής παράβασης (ή καλύτερα του χώρου που δεν έχει "σημαντική" χρήση/αξία), για παρόμοιο λόγο θεωρώ ότι το παράρτημα Α εξαιρεί και τους βοηθητικούς χώρους που δεν θα προσμετρούσαν στον συντελεστή δόμησης, αναφέροντας για συμμετοχή κύριων χώρων στο υπό συζήτηση ποσοστό. Για την επιλογή κατηγορίας δεν είμαι το ίδιο πεπεισμένος και ίσως η μόνη λογική εξαίρεσης και από εκεί είναι ότι ως παράβαση έχει ήδη κατηγοριοποιηθεί στη 3, για να εξεταστεί αν επηρεάζει και άλλη. Στην ουσία βέβαια ισχύει αυτό που λες περί "κρίση μηχανικού" και ο Ιάσονας παραθέτει τη δική του.
    1 point
  15. ισχυει η παρ. 2 του 103 η οποία πουθενα δεν γραφει για περιορισμο σε τμ. Μονον με νομο θα μπορουσαν να τροποποιησουν το αρθρο 103 και να να ορισουν "πλαφον" αλλα δεν το εκαναν, διοτι ετσι, θα συνομολογουσαν οτι "μεχρι την τροποποιηση" καλως γινονταν οι τακτοποιησεις χωρις περιορισμο και οτι μονον απο την τροποποιηση του νομου και μετα θα ίσχυε η "νεα ρυθμιση" Προτιμησαν μια "εγκυκλιο" η οποια δεν μπορει να παραγει δικαιο και να τροποποιει τον νομο, ούτε αναδρομικά ούτε στον παρον ουδέ στο μελλον. .
    1 point
  16. Επισυναπτω κατι πιο χρηστικο και συνοπτικο: Συμβουλιο Αρχιτεκτονικης. Εγκυκλιος 1.pdf
    1 point
  17. Εκτός από υψηλό επίπεδο μηχανικών, στη χώρα μας έχουμε υψηλό και το βιοτικό επίπεδο και τα σχετικά στάνταρτς για τις κατοικίες. Με βάση αυτά τα στάνταρτς το προκάτ θεωρείται μάλλον κουκλόσπιτο, παρά σπίτι. Σε άλλες χώρες, ακόμα και στις ΗΠΑ, αυτό μπορεί να είναι αποδεκτό. Στην Ελλάδα όχι. Γι' αυτό και η συντριπτική πλειοψηφία είναι σπίτια από μπετόν, με τούβλινους τοίχους, χοντρούς σοβάδες κλπ. Το παραμύθι με τα τρία γουρουνάκια μας διδάσκει το γιατί. Δεν κερδίζουμε κάτι υποστηρίζοντας το μπετόν. Απλά είναι τόσο καραμπινάτη η ποιοτική διαφορά που δε μπορούμε να μη την επισημάνουμε.
    0 points
  18. ενοεισα φαινεται τοτε πως έχετε προβλημα
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.