Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.377


  2. spafent

    spafent

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      358


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.233


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/11/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. 5.577 downloads

    Γενικά blocks για το Autocad. Περιέχει: Γήπεδα Έπιπλα Ιατρικά Καρέκλες Κρεβάτια Τραπέζια Είδη WC & Κουζίνας Πόρτες και παράθυρα
    2 points
  2. Καλημέρα! 1. Όχι. Οι αυθαιρεσίες μιας κάθετης επιβαρύνουν το ποσοστό δόμησης της κάθετης που βρίσκονται, δεν 'ξεχειλίζουν' προς την άλλη κάθετη, αν εξαντληθεί η δόμηση της. 2. Όχι κατηγορηματικά! 3. Δεν είναι κατάτμηση η σύσταση καθέτου, επίσης απότι καταλαβαίνω έγινε και σωστά, αφού λες ότι η μια είναι αδόμητη και η άλλη δεν εξαντλεί το ποοσοστό της, αν και πάλι δεν νομίζω να έπαιζε ρόλο, αφού προηγήθηκε η άδεια (το πρόβλημα θα ήταν στη σύσταση, η οποία όμως δεν θα αμφισβητηθεί ποτέ από κανένα) (αντίθετα αν είχε προηγηθεί η σύσταση και δεν την είχε λάβει υπόψη της η άδεια, πηγαίναμε στις άδειες με εσφαλμένα στοιχεία (αμφισβητήσιμη από Πολεοδομία)). Ναι πανηγυρικά!! Την τύχη σου να ευχαριστείς που σου έτυχε τέτοια καθαρή περίπτωση!
    2 points
  3. Η πισίνα θεωρείται διαμόρφωση ακάλυπτου και όχι κτίριο, συνεπώς επιτρέπεται υπό προϋποθέσεις. Άρθρο 17. 2.α.Ο υποχρεωτικά ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου τουλάχιστον κατά τα 2/3 του πρέπει να παραμένει χωρίς επίστρωση και να φυτεύεται, όπως προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Στον υπολογισμό της φύτευσης συμμετέχουν οι ασκεπείς κατασκευές για την υποδοχή στοιχείων νερού και οι πισίνες σε ποσοστό 50% της επιφάνειάς τους... 7. Επί των ακάλυπτων χώρων του οικοπέδου και εφόσον καλύπτεται η υποχρέωση για φύτευση, σύμφωνα με την παράγραφο 2, επιτρέπονται οι παρακάτω κατασκευές :...δ) Ασκεπείς κατασκευές για την υποδοχή στοιχείων νερού και πισίνες.
    2 points
  4. Μιας και θα έχετε άφθονο χρόνο εντός καραντίνας, καλό διάβασμα: Απόφαση 974 / 2010
    2 points
  5. Version excel

    5.269 downloads

    Πίνακας Αναλογισμού και κατανομής χιλιοστών
    1 point
  6. Αμέ... Μόνο σε περιπτώσεις που υπάρχει κατάληψη κοινόχρηστου χώρου και αιτείται ή μη η συναίνεση των συνιδιοκτητών ή τεκμαίρεται... Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να το κάνει σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση... Αν δεν υφίσταται ΣΟΙ, "όλο το ακίνητο" αντιμετωπίζεται ως μια ενιαία ιδιοκτησία κι η μηχανικάρα βλέπει κάτι διαφορετικό από τα σχέδια της ΟΑ, τότε οι διαφορές μας ονομάζονται "διαφορετική εσωτερική διαρρύθμιση" και ρυθμίζονται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Δεν ασχολείται καθόλου ο μηχανικός με το φρούτο αυτό. Ουδείς νόμος τον αναγκάζει να ελέγξει το αν τα σχέδια της ΣΟΙ έχουν διαφορές από αυτά της ΟΑ. Η ΣΟΙ είναι ο "τρίτος" και "τρίτος" σε ένα ζευγάρι (ΟΑ - αυτοψία) δεν χωράει!!! Τη ΣΟΙ την ξεχνάμε και κρατάμε το "ζευγαράκι" (ΟΑ - αυτοψία) τότε έχουμε διαφορετική διαμερισμάτωση!!! Ο Faethon11 είναι αρκετά μεγάλο παιδί και ξέρει πολύ καλά το τι ακριβώς πρέπει να κάνει! Κερνάω μπουγάτσα... Από εκείνες τις καλές... Αυτές εκεί κοντά στο Μπράλο!!! Σφύρα κι έγινε.... P.S. Να προσέχεις κι εσύ και η συμβία και η ευρύτερη οικογένεια...
    1 point
  7. Ίσχυε και στα προηγούμενα εξοικονομώ: "Σε περίπτωση που στο σύστημα θέρμανσης περιλαμβάνεται και η παροχή ζεστού νερού χρήσης (ΖΝΧ) και ο ταμιευτήρας αποθήκευσης του ΖΝΧ είναι ενσωματωμένος στο σύστημα θέρμανσης, τα ανώτατα όρια δαπάνης των υποκατηγοριών 3.B έως 3.Δ προσαυξάνονται κατά 1.500€ για τις κατηγορίες ισχύoς I-IV, κατά 2.200€ για τις κατηγορίες ισχύος V-VI, και κατά 3.000€ για τις κατηγορίες ισχύος VII-VIII, χωρίς υπέρβαση του ανώτατου ορίου των 25.000€. Στην περίπτωση αυτή δεν γίνεται επιλέξιμη δαπάνη στην υποκατηγορία 4.Α και στην υποκατηγορία 4.Β μειώνονται κατά 1.500€ το ανώτατο όριο ανά αίτηση και κατά 3.000€ το ανώτατο όριο για πολυκατοικία.
    1 point
  8. Δεν μπήκε καν στη Βουλή ακόμη, για να ξέρουμε τι πιθανότητες έχει για να ψηφιστεί.
    1 point
  9. Το έγγραφο περιγράφει το (1), εσύ είσαι στο (2). Δεν μπορείς ...
    1 point
  10. Ναι .. και εδω το ίδιο λεει .. https://www.b2green.gr/el/post/85276/exoikonomo-aftonomo-pithani-paratasi-logo-tis-karantinas?fbclid=IwAR2yfVzS5nMcQyphRPPCadpRwyxpDD-A2OfOhUHMQ_pLVSN6-PVdZROcHv4
    1 point
  11. Άκουσα στο ράδιο, ότι συζητάνε στο υπουργείο, για αναβολή εναρξης του Εξοικονομώ - Αυτονομώ
    1 point
  12. ό,τι δεν αναφερεται στην συσταση σαν παρακολουθημα, δεν μπορει να βαπτισθει ετσι. Εχεις μια αυτοτελη αυθαίρετη κατασκευη στο δωμα. Το πας με την ιδιοχρησιμοποιηση. Δεν εχει χιλιοστα.
    1 point
  13. 1) Είναι σε επαφή με ΜΘΧ. Αν είναι σε επαφή με όμορο, δεν λαμβάνεις υπόψη σου τον τοίχο στον υπολογισμό της ενεργειακής απόδοσης, εφόσον η επιθεώρηση αφορά τμήμα κτιρίου. 2) Ναι 3) Ναι 4) Προσωπικά, θεωρώ τους περισσότερους φωταγωγούς ως ΜΘΧ. Δεν είναι το απόλυτα σωστό, αλλά θεωρώ ότι προσεγγίζει την πραγματικότητα. Επιπλέον, κάνει τη δουλειά μου πιο εύκολη. 5) Ναι για την ισχύ, όχι για την απόδοση. SCOP = 0,93X - SEER = 0,6Ψ
    1 point
  14. Αφού το θέλεις απλό (θεωρείς ότι όλα τα διαμ. έχουν ίδιες απώλειες), γιατί δεν το κάνεις ακόμα πιό απλό... Χρέωση α(€) = Τιμολόγιο Χ α / (α+β+γ)
    1 point
  15. 1 point
  16. Καλημέρα-γνώμη μου είναι ότι δεν χρειάζεται να ξανανοίξεις την δήλωση.Γράψε μια συμπληρωματική Τ.Ε. που θα λέει ότι "εκ παραδρομής στο πεδίο τεχνικής έκθεσης της δήλωσης συμπληρώθηκε ότι δεν απαιτείται συναίνεση μπλα μπλα μπλα....".Σφράγισε την και ανέβασε την στο σύστημα στο πεδίο της τεχνικής έκθεσης όπου βρίσκεται και η σωστή σου έκθεση.Δώσε και τις δύο εκθέσεις (σωστή Τ.Ε. συστήματος και συμπληρωματική που αναφέρω παραπάνω στον συμβολαιογράφο να τις επισυνάψει στο συμβόλαιο).
    1 point
  17. δεν νομίζω ότι το ερωτηματολόγιο προβλέπεται να κατατεθεί ηλεκτρονικά (έχει γνήσιο υπογραφής). καλύτερα ταχυδρομικώς.
    1 point
  18. Την καλημέρα μου, Θα γράψω κάποια θέματα που τελικά κατέληξα αναφορικά με την VIVA και κατά πόσο καλυπτόμαστε σχετικά με τους τύπους του ΜΗ φυσικό POS (δηλαδή είτε μέσω της επιλογής "Χρέωση Κάρτας", είτε μέσω της επιλογής "Ειδοποίηση Πληρωμής") που παρέχει. Α) Σε σχέση με τον ΤΡΟΠΟ πληρωμής: Θεωρώ ότι καλυπτόμαστε είτε μέσω της επιλογής "Χρέωση Κάρτας", είτε μέσω της επιλογής "Ειδοποίηση Πληρωμής" Β) Σε σχέση με τον ΤΥΠΟ ΚΑΡΤΩΝ που γίνονται αποδεκτοί (από τους δύο παραπάνω ΤΡΟΠΟΥΣ): Θεωρώ ότι η επιλογή "Χρέωση Κάρτας" (από μόνη της) ΔΕΝ μας καλύπτει, ή αν θέλετε "καλύπτει μερικά" την υποχρέωση. Θεωρώ ότι η επιλογή "Ειδοποίηση Πληρωμής" από μόνη της μας καλύπτει Οπότε, τελικά, και "ως προς τον τρόπο χρέωσης" και "ως προς τον τύπο καρτών", είμαστε καλυμμένοι. Α.1) Και αιτιολογώ την άποψή μου, αναφορικά με τον ΤΡΟΠΟ. 1) Σχετ. Υ.Α. 83942/2017 "... Ως τερματικό αποδοχής καρτών πληρωμών και ΜΕΣΩΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ με κάρτα προς εκπλήρωση της οριζόμενης υποχρέωσης ΝΟΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ οι διαθέσιμες ΣΥΣΚΕΥΕΣ (πχ. ασύρματο και ενσύρματο τερματικό POS, mobile POS), ΜΕΘΟΔΟΙ και ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (πχ. Virtual POS) που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποδοχή καρτών, τόσο με φυσική παρουσία κάρτας, όσο και χωρίς φυσική παρουσία κάρτας (πωλήσεις εξ' αποστάσεως). ΕΠΟΜΕΝΩΣ στο πεδίο εφαρμογής του νόμου και της κοινής υπουργικής απόφασης εμπίπτει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ πληρωμής διά της οποίας ο πληρωτής δύναται να κινήσει πράξη πληρωμής με κάρτα (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη). ..." 2) Από τους Όρους και Προϋποθέσεις για επαγγελματικό λογαριασμό της VIVA "... 6.7 Αναφορικά με την δυνατότητα αποδοχής Καρτών Πληρωμής: 6.7.1 Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ΚΑΡΤΩΝ Πληρωμής ως ΜΕΣΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ από τον Επαγγελματία Χρήστη μπορεί να γίνεται με χρήση μηχανισμών για ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ συναλλαγές ή μέσω φυσικού POS που διατίθεται σύμφωνα με τις εκάστοτε ορισθείσες διαδικασίες της VIVA PAYMENTS. ..." "... Ως "Συναλλαγή" νοείται κάθε πληρωμή με χρήση κάρτας (με φυσική παρουσία ή εξ αποστάσεως) που πιστώνεται στον Λογαριασμό VIVA WALLET του Εμπόρου χρησιμοποιώντας Υπηρεσίες Αποδοχής της VIVA PAYMENTS στο πλαίσιο της επαγγελματικής / επιχειρηματικής δραστηριότητας του Εμπόρου. "Υπηρεσίες Αποδοχής" είναι οι υπηρεσίες πληρωμών που παρέχονται από την VIVA PAYMENTS για τον διακανονισμό συναλλαγών με κάρτα (με φυσική παρουσία ή εξ αποστάσεως) που μεταπωλεί ο Συνεργαζόμενος Μεταπωλητής στους Εμπόρους. ..." "... 6.2. Σε περίπτωση συναλλαγής με επιχείρηση, αυτή ολοκλήρωνεται είτε με την πληκτρολόγηση του PIN στη συσκευή τερματικού αποδοχής καρτών (EFT/POS), είτε με υπογραφή από τον Κάτοχο του παραγώμενου χρεωστικού δελτίου από την ως άνω συσκευή, εφόσον δεν είναι δυνατή η πληκτρολόγηση του PIN, ΕΙΤΕ με εισαγωγή των στοιχείων Κάρτας (αριθμός Κάρτας, ονοματεπώνυμο Κατόχου, ημερομηνία λήξης, κωδικός CVC2), εφόσον πρόκειται για ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ. ..." Το "εξ' απόστάσεως", ταυτίζεται θεωρώ προφανώς με το "Ειδοποίηση πληρωμής" Σημ.: Τα κεφαλαία είναι δικά μου για να τονίσω αυτό που θέλω. Στην ΥΑ και στους όρους είναι πεζά. Β.1) Και αιτιολογώ την άποψή μου, αναφορικά με τον ΤΥΠΟ ΚΑΡΤΑΣ. Με δεδομένο ότι: [Εγκ.6030/2018 τ του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ] "... Οι δικαιούχοι πληρωμής ΟΦΕΙΛΟΥΝ να αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα, τα οποία έχουν εκδοθεί από ΤΕΤΡΑΜΕΡΕΣ σύστημα πληρωμής, ενώ δεν υποχρεούνται να αποδέχονται μέσα πληρωμής που έχουν εκδοθεί από τριμερές σύστημα πληρωμής. ..." Αυτή την στιγμή στο τετραμερές σύστημα (που αποτελείται από τα εξής μέρη: τον κάτοχο της κάρτας - την εκδότρια τράπεζα - την αποδέκτρια τράπεζα και τον έμπορο), υποστηρίζουν οι κάρτες VISA, MASTER CARD, MAESTRO, UNION PAY. Με VIVA μέσω της επιλογής "Χρέωσης κάρτας" υπάρχουν από το τετραμερές μόνο VISA και MASTERCARD Ενώ, από ότι είδα σε πρόσφατη διαφήμιση, μέσω της "Ειδοποίησης Πληρωμής" υπάρχουν όλες οι κάρτες του τετραμερούς (VISA, MASTER CARD, MAESTRO, UNION PAY). Οπότε συμπερασματικά μέσω των μεθόδων και εφαρμογών που προσφέρει η VIVA (και καλυπτόμαστε ως προς την υποχρέωση) για: VISA και MASTERCARD έχουμε δύο τρόπους/εναλλακτικές μεθόδους χρέωσης: "Χρέωσης κάρτας" και "Ειδοποίησης Πληρωμής" MAESTRO και UNION PAY έχουμε έναν τρόπο/μέθοδο χρέωσης: "Ειδοποίησης Πληρωμής" Οπότε, τελικά, και "ως προς τον τρόπο χρέωσης" και "ως προς τον τύπο καρτών", είμαστε καλυμμένοι. Υ.Γ. Να τονίσω ότι τα παραπάνω σε κάθε περίπτωση είναι η άποψη μου και θεωρώ ότι την έχω τεκμηριώσει αρκετά ικανοποιητικά.
    1 point
  19. "Παιδικό" κλέψιμο αλλά να που έπιασε και ο τότε ελεγκτής της Πολεοδομίας δεν το είδε (;) ή δεν θέλησε να το δει (;). Αν όπως λες τα εγκεκριμένα εμβαδα υπερβαίνουν τα μεγέθη επιτρεπόμενης δόμησης στο χρόνο έκδοσης της άδειας αυτό είναι πολύ σοβαρό και η άδεια ίσως είναι υποψήφια για ανάκληση. Ακόμη περίεργη θα είναι η υπόθεση της ΜΣΕ, ενώ υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη για την υφιστάμενη (αυθαίρετη) κατάσταση, ο νόμος σου ζητάει ΜΣΕ (αν δεν βρεις κριτήρια να το απαλλάξεις). Διότι για τη συνέχεια της δήλωσης πρέπει να επιλέξεις πορεία και να θεωρήσεις αυθαίρετα αυτά τα επιπλέον τετραγωνικά και να ξεχάσεις ότι γι αυτά έγινε στατική μελέτη. Βρε με τι καθόμαστε και ασχολούμαστε.
    1 point
  20. Κατά τη γνώμη μου και ο πρόβολος που αναφέρεις στο παράδειγμα εμπίπτει στις απαλλαγές (ή το 25% ή τα 2 μέτρα). Πχ στην άδεια ο πρόβολος μπορεί να προβλέπεται 1,80 και να εγινε κατασκευαστικα 2,20. Στην περίπτωση αυτή έχουμε απαλλαγή καθώς η μεταβολή της διάστασης βρίσκεται στο 25% παρά το ότι έχει υπερβεί το βάθος των 2 μ. Στο δικό σου παράδειγμα απαλλάσσεται γιατί παρά το ότι έχει υπερβεί το 25% βρίσκεται μέσα στο όριο των 2 μ. Αυτό που δεν απαλλάσσεται είναι ένας παντελώς αυθαίρετος πρόβολος βάθους πάνω από 2 μ και μια μεταβολή προβόλου πάνω από 25% και ταυτόχρονα πάνω από 2 μ, όπου η στατική συμπεριφορά αλλάζει πάρα πολύ. Αν πχ στην άδεια ο πρόβολος προβλέπονταν 2 μ και στην πράξη έγινε 2,60 εκει δεν την γλυτώνεις την ΜΣΕ.
    1 point
  21. Tα κριτήρια του νόμου και της σχετικής απόφασης βάσει των οποίων το κτίριο απαλλάσσεται από την ΜΣΕ. Αν στο μέλλον εκδοθεί κάποια διευκρίνηση το συζητάμε. Για παράδειγμα αναφέρεις ότι έχεις αυθαίρετο υπόγειο που πληροί το αντίστοιχο κριτήριο απαλλαγής ή αυθαίρετο χώρο μέχρι 25 τμ κλπ. Δεν υπάρχει καμία αναφορά στο νόμο και στη σχετική απόφαση ότι θα πρέπει να γράψεις για μη εμφανείς βλάβες κλπ.
    1 point
  22. Πως το διαπιστώνεις ότι έχει άλλη μελέτη? Υπάρχει κάτι που το υποδηλώνει έντονα? Η αποτύπωση ΦΟ δεν αποτελεί υποχρέωση στα πλαίσια της ρύθμισης αυθαιρέτου και ας με διορθώσει κάποιος αν αναφέρεται πουθενά. Η απαίτηση ΜΣΕ και οι εξαιρέσεις με βαση το ΦΕΚ πάνε με οφθαλμοστατική λογική. Αλλωστε το αλλη μελέτη είναι σχετικό. Γτ μπορεί να ναι όλα κομπλέ πρός τη διαστασιολόγηση φορέα, αλλα να χουν πέσει 1-2 κλάσεις τα σίδερα? Ή η μελέτη να προέβλεπε C20 και να μπήκε σούπα 10-12ΜPa. Aρα αν δεν είναι κάτι οφθαλμοφανές πχ μια κολόνα που κάνει μπαμ χρησιμοποίησε το δικαίωμα οφθαλμοστατικής που σου δίνουν οι αυθαιρετονόμοι κατ΄εμε. Το μελετη-εφαρμογή σε μία στατική-αντισεισμική μελέτη ξεφεύγει απο τη λογική των νομοθετών πολύ απλά γιατί ξεφεύγει απο την λογική του ο καμπινές έγινε 3,40 απο 2,80 στην άδεια. Αν το καταλάβαιναν δε θα εμπλεκαν ΜΣΕ με αυθαιρετονόμο εμφανίζοντας και τόσο τραγικές και αστοιχείωτες προυποθέσεις εξαιρεσης. ΥΓ. Ως ΠΜ και Δομοστατικός δεν αποτυπώνω ποτέ σε αυθαίρετο Φ.Ο. Και γιατί δεν προκύπτει από κάπου και γιατί είμαι σε θέση να γνωρίζω οτι αποτύπωση Φ.Ο είναι πέρα από τα όρια η κολόνα είναι 25/50 και ας βάλουμε ότι προβλέπονταν βάσει κανονισμού-μελέτης που κάνουν τα προγράμματα που μας τα χουν κάνει φίογγο με τη διαφήμιση.... Τώρα, σε περιπτώσεις που δε σώζονται Βάσει νόμου ή ΦΕΚ για ΜΣΕ, πχ προσθήκη ορόφου,τότε ναι θα παω οταν γίνει η ΜΣΕ και θα αποτυπώσω τον Φ.Ο. Αμφιβάλλω όμως αν θα μπορέσω να κάνω ολα οσα γνωρίζω οτι πρέπει να γίνουν καθώς πέραν του όποιο κόστος υπάρχει παντελής ελλειψη σχετικής τεχνογνωσίας απο συνεργεία και λοιπούς εμπλεκόμενους. Περίμενε απ τη κυρα Νίτσα να σε αφήσει να της κάνεις το σπίτι "τρύπιο" για καρότα.... Άρα, την επιστημονική μου διαστροφή-τρέλα προτιμώ να τη βγάζω αλλού... Peace...
    1 point
  23. Εγώ σε τέτοιες ακριβώς περιπτώσεις "ισοφαρίζω" το όφελος του ιδιοκτήτη από τη μείωση του προστίμου, με το κόστος της ΜΣΕ, λέγοντάς του ότι, και να τη γλυτωσει τώρα, παραμένοντας στον 4178, αύριο με την απόκτηση της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας θ' απαιτηθεί για το ακίνητό του!!! Οπότε "… ..με ένα σμπάρο δύο τρυγώνια"!!! Το σκορ έως σήμερα είναι 6 στους 8… ..
    1 point
  24. Αυτό ακριβώς. Αφού θέλουν να παίξουν βρώμικα κάνοντας διατριβή στην ασάφεια, ξέρουμε και εμείς να παίξουμε έτσι.
    1 point
  25. Απάντησες μόνος σου !!! Στον ν. 4495/17 αυτή είναι και η πλέον ενδεδειγμένη επιστημονική μέθοδος αντιμετώπισης των προβλημάτων.... Ούτε εγώ έχω δει κάτι τέτοιο (στη νομοθεσία...) Συμφωνώ με τον Παύλο ... δυστυχώς η ΤΕ στατικών είναι μια τεκμηρίωση του γιατί δεν απαιτείται ΜΣΕ .... Μου είναι παντελώς αδιάφορο αν ο νομοθέτης είχε κάτι άλλο στο μυαλό του !!! Ας το έλεγε ...
    1 point
  26. Ο νόμος αφορούσε όλα τα αυθαίρετα εντός και εκτός σχεδίου (βλέπε και την παρ. 7). Η αναστολή δεν είναι εξαίρεση. Η δηλώσεις του ν.1337 έδιναν μόνο αναστολή. Η εξαίρεση δινόταν μετά από τον έλεγχο της πολιτείας . Το σημείο είναι κρίσιμο μόνο ως ο χρόνος που η πολιτεία δηλώνει ότι πλέον θα ελέγχω την επάρκεια. Παρόμοιο χρονικό ορόσημο είναι και το 1975 με το Σύνταγμα. Το ΣτΕ δεν το ενδιαφέρει η τεχνική ισότητα μεταξύ των ανεπαρκών, αλλά θα βγάλει με βεβαιότητα παράνομη την εξαίρεση κτηρίου μετά το 1983 αν δεν γίνει ο έλεγχος επάρκειας. Ακριβώς επειδή το 1983 η πολιτεία έθεσε τους όρους ! Οι προηγούμενοι εξαιρούνται λόγω άγνοιας των ιδιοκτητών αλλά και των οργάνων της πολιτείας.
    1 point
  27. Δεν είπα αυτό, αλλά στο ν.1337 η πολιτεία δήλωσε πρώτη φορά ότι δε θα εξαιρέσει ποτέ ένα στατικά επικίνδυνο, αν δεν περάσει τον έλεγχό της. Εντός σχεδίου και εκτός σχεδίου. Αργότερα ήρθε και ο Κτιριοδομικός που ονόμασε το επικίνδυνο ως αυθαίρετο. Επομένως τα προ του 1983 περνάνε, όλα τα επόμενα ελέγχονται για επικινδυνότητα. Νομική βάση όχι επιστημονική ...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.