Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. Apollο

    Apollο

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25


  3. cve20126

    cve20126

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      671


  4. vagom

    vagom

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      384


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/11/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Πάντως λεβέντες, αν εγώ ήμουν ο μηχανικός του αγοραστή, θα τον συμβούλευα να μην αγοράσει αν πρωτίστως δεν ρυθμιστούν τα πάντα! Δεν με ενδιαφέρει το αν ο μηχανικός του πωλητή εκδίδει τη βεβαίωση. Αν δεν συμφωνήσουν, θα ζητήσω περικοπή του τιμήματος της αγοράς π.χ. 10% ή φεύγω με ελαφρά πηδηματάκια.... Οπότε, δεν πάει να λέει ο νόμος ότι, εκδίδεται βεβαίωση... Είναι ορθότερο να γίνει ρύθμιση!!!
    2 points
  2. Για το Β ερώτημα (το αντίστροφο δηλαδή) το έχουν ξεκαθαρίσει στη τελευταία ανακοίνωση οτι ΔΕΝ θα το πάρουν το +10%
    2 points
  3. Είτε του αγοραστή είτε του πωλητή να ήμουν μηχανικός, το ίδιο πράγμα θα έκανα. Θα τους ενημέρωνα και για την όψη και για τη διαρρύθμιση. Θα έλεγα και στους δύο ότι βεβαίωση εκδίδεται αλλά υπάρχει αυτό και αυτό το ζήτημα. Προτιμώ να είμαι καλά με τον εαυτό μου και ας με αντιπαθήσει οποιοσδήποτε. Από κει και πέρα αν επέλεγαν την τακτοποίηση, θα συμβούλευα να προηγηθεί συνεννόηση με το συμβολαιογράφο για τα προβλήματα που ενδεχομένως υπάρξουν λόγω της αλλαγής στην όψη. Η τακτοποίηση γίνεται με την προοπτική της μεταβίβασης και όχι απλώς για να γίνει.
    1 point
  4. @Roukat Ανεξάρτητα από το αν έχει παρέλθει η προθεσμία ή τι λέει το ΤΕΕ, δεν χρειάζεται να πειράζουμε ολοκληρωμένες δηλώσεις χωρίς σοβαρό λόγο. Η τεχνική έκθεση των “Πρόσθετων στοιχείων” δεν είναι τόσο σημαντική.
    1 point
  5. Κατ3 μπορεί να μην είναι αλλά ανήκει στις εργασίες του άρθρου 29§λβ που τις εξαιρεί το άρθρο 82§θ Άρα και πάλι δίνεις...
    1 point
  6. Σύμφωνα με την περ. β΄ της παρ. 6 του άρθρου 15 και την παρ. 4 του άρθρου 40 του ν. 4172/2013, το απαιτούμενο ποσό δαπανών με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής για κάθε φορολογικό έτος ορίζεται σε ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) του πραγματικού εισοδήματος Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/50042/dapanes-poy-apodeiknyontai-me-hlektronika-mesa-plhrwmhs-kathgories-dapanwn-forologoymenoi-poy-apallassontai
    1 point
  7. https://www.b2green.gr/el/post/85387/exoikonomo-aftonomo-ti-deftera-ekdidetai-o-odigos-tou-programmatos
    1 point
  8. Και αυτό κατ' ουσίαν λάθος είναι ... Το συνταγματικά ορθό θα ήταν το "σήμερα ή όταν έγιναν". Ακριβώς το ίδιο με τη νομιμοποίηση ...
    1 point
  9. Μας γύρισα ένα χρόνο πίσω!!!! Προσωπικά στα σχέδια δείχνω διαστάσεις χωρίς σοβά... Ο τοπογράφος δεν βάζει διαστάσεις στο κτίριο αλλά αναγράφει το εμβαδόν όσο το έχω μετρήσει εγώ... Έτσι και αλλιώς η μέτρηση με όργανο και κορδέλα διαφέρει στο 100% των περιπτώσεων. Αν ο τοπογράφος επιμένει πως είναι σωστή η δική του μέτρηση και όχι η δική μου, υπάρχει πρόβλημα. Αλλά ποτέ δεν είχα.. Άλλωστε και οι δύο είναι σωστές....ή μάλλον κανένας δεν μπορεί να αποδείξει πως κάποια είναι λάθος.. Όταν πάω για έλεγχο και είμαι εντός του 2%, δεν κάνω τακτοποίηση και δίνω βεβαίωση με τα μεγέθη της Ο.Α.
    1 point
  10. https://ypen.gov.gr/εξοικονομώ-αυτονομώ-οδηγίες-προ/ Ελάχιστος ενεργειακός στόχος για τη χορήγηση ενεργειακού premium Σε κτήρια υφιστάμενης ενεργειακής κατηγορίας Η και Ζ (μονοκατοικίες, μεμονωμένα διαμερίσματα, πολυκατοικίες Τύπου Α), εφόσον επιτευχθεί αναβάθμιση σε τουλάχιστον Β’ ενεργειακή κατηγορία, προστίθεται ενεργειακό premium +10%. Ο έλεγχος για την απόδοση του ενεργειακού premium +10%, διενεργείται κατά την υποβολή της αίτησης, όπου και ελέγχεται η δυνητική κατάταξη της πρότασης βελτίωσης του Α’ Π.Ε.Α. Εφόσον, προβλέπεται αναβάθμιση σε τουλάχιστον Β’ ενεργειακή κατηγορία, προστίθεται το ενεργειακό premium +10%. Εάν δεν προβλέπεται, δεν προστίθεται ενεργειακό premium ακόμα και εάν κατά τον έλεγχο του Β’ Π.Ε.Α, επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση σε τουλάχιστον Β’ ενεργειακή κατηγορία.
    1 point
  11. η πορτα ανηκει στα "ανοιγματα"?? αν ναι, πας στο "δδ" Αν... [μετα απο 25 χρονια σχολεια/Λυκεια/ Πανεπιστημια/διδακτορικα μας εβαλαν και ασχολουμαστε με το υψος του πρεκιού...]🤬
    1 point
  12. ωχ, άντε πάλι το φίδι βγαίνει από την τρύπα, μόνο μέσω της εγκυκλίου: 'Σε περίπτωση που υπάρχει οικοδομική άδεια είναι δυνατή η σύγκριση με τα μεγέθη της άδειας.' @jannaπροσοχή στο ωχ.... ο γείτονας που ρύθμισε πριν την έκδοση της εγκυκλίου πήγε με τους ισχύοντες....
    1 point
  13. - η διαρρυθμιση θα παει με την ταυτοτητα. Ετσι οριζει. - Γα το παραθυρο ειπα "μαλλον", διοτι δεν εχεις αλλαγη διαστασεων και μετατοπιση της "δδ" αλλα "νεο" παραθυρο. Θεωρητικα εχεις επεμβαση σε κοινοχρηστα. Αυτο ερευναται πώς τακτοποιειται.
    1 point
  14. ΣΗΜΕΙΩΣΗ|: Θεωρώ σκόπιμο να κάνω την παρούσα επισήμανση για να μην μπερδευτεί κάποιος βλέποντας αποσπασματικά την ανάρτηση μου. Η αναρτησή μου δεν είναι ορθή και δεν ισχύει κατόπιν επισήμανσης του @zxgr παρακάτω αναφορικά στο μέρος που αφορά το τεκμαρτο σχετικά με τις αποδείξεις, πλην του μέρους που είναι με μπλέ γράμματοσειρά. @Roy_Hobbs, την καλημέρα μου. Σε γενικές γραμμές είναι όπως το λές. Το ποσοστό αυτό υπολογίζεται στο φορολογητέο εισόδημα, ήτοι σε ένα από τα επόμενα δύο εισοδήματα: α) Τεκμαρτό, β) Πραγματικό , Επίσης σε περίπτωση συζύγων εφόσον ο ένας καλύπτει με αποδείξεις το παραπάνω δικό του φορολογητέο , και ο άλλος όχι, το υπόλοιπο ποσό αποδείξεων μεταφέρεται σε αυτόν που δεν το καλύπτει. Η μεταφορά γίενται εσωτερικά στην εφαρμοφή της ΑΑΔΕ και δεν κάνουμε εμείς τον διαχωρισμό. Τεκμαρτό = (Τ) = [ ελάχιστο τεκμήριο διαβίωσης[1] + λοιπά τεκμήρια ] (οπότε πρακτικά το τεκμαρτό ποτέ δεν μηδενίζεται) Αν υποθέσουμε ότι δεν έχεις άλλα εισοδήματα π.χ. από μισθωτές υπηρεσίες τότε: Πραγματικό = (Π) = [ έντυπο Ε3, πιν. ΣΤ, κωδ. 555. ] Οπότε για τις αποδείξεις έχουμε: αν Π>Τ τότε το ποσοστό των αποδείξεων υπολογίζεται επί του φορολογητέου που είναι ίσο με το "Π" αν T>Π και δεν καλυψεις την διαφορά Τ-Π, π.χ. με ανάλωση από προηγούμενα έτη, δωρέα εντός του έτους κλπ, τότε το ποσοστό των αποδείξεων υπολογίζεται επί του φορολογητέου που είναι ίσο με το "Τ" αν Τ>Π και καλυψεις την διαφορά Τ-Π, π.χ. με ανάλωση από προηγούμενα έτη, δωρέα εντός του έτους κλπ, τότε το ποσοστό των αποδείξεων υπολογίζεται επί του φορολογητέου που είναι ίσο με το "Π" [1] 5.000 για ζευγάρι, πρακτικά έκαστος από 2.500€ και 3.000 για άγαμο
    1 point
  15. Ακριβώς έτσι, συναδέλφισσα … Προσοχή, τα λεβητάκια ΦΑ που παράγουν ΖΝΧ (ως ταχυθερμαντήρες) δεν εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Πρέπει να υπάρχει ταμιευτήρας (μπόιλερ).
    1 point
  16. 1. Θεωρώ ότι ο λογιστής πρέπει να διορθώσει το Ε9 και να βάλει κύρια χρήση 90 και βοηθητική 10. 2. Θα βάλεις 90. Δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Αν σου ζητήσουν από το πρόγραμμα διευκρινίσεις τους αναφέρεις με μια Υπ. δήλωση ότι τα 100τμ χωρίζονται σε 90 κύρια και 10 κλιμακοστάσιο.
    1 point
  17. Εφόσον: και (α) επιλέξεις τα ποσά των τροποποιητικών εκκαθαρίσεων 2017/2018 [1] να τα σου επιστραφούν στον λογαριασμό ΙΒΑΝ που έχεις δηλώσει (δηλαδή να μην επιλέξεις τον συμψηφισμό) και (β) εξοφλήσεις το χρεωστικό του 2019 και (γ) οι εκκαθαρίσεις των ετών 2017/2018 είναι οι τελευταίες τροποποιητικές τους και (δ) η εκκαθάριση του 2019 δεν θα έχει άλλη τροποποίηση, τότε η απάντηση είναι καταφατική(?) στο αρχικό ερώτημα που θέτεις. Τώρα το αν μπορείς να ελέγξεις/επιβεβαιώσεις κυριολεκτικά αναλυτικά και με μαθηματικές πράξεις τα αποτελέσματα των (γ) και (δ) τότε το ερωτηματικό στο: "καταφατική" θεωρώ ότι μπορεί να αγνοηθεί. [1] Καταλαβαίνω όπως το θέτεις ότι οι εκκαθαρίσεις των ετών αυτών είναι πρόσφατες τροποποιητικές (που έγιναν εντός του Νοεμβρίου 2020). Τι ημερομηνίες εκκαθάρισης έχουν ? Στην επιλογή "Εμφάνιση" (στο κάθε έτος) σου έχει ως επιλογή τον "Συμψηφισμό" ? Αν "ναι" τότε:
    1 point
  18. Σύμφωνα με την (υπάρχουσα) διατύπωση, όταν έχουμε σύστημα θέρμανσης με ενσωματωμένο ταμιευτήρα ΖΝΧ (μπόιλερ, δηλαδή) ο ηλιακός (4.Α) δεν είναι επιλέξιμη δαπάνη. Τα κάτοπτρα με βεβιασμένη κυκλοφορία (4.Β), είναι. Προδημοσίευση, σελ. 37: «Σε περίπτωση που στο σύστημα θέρμανσης περιλαμβάνεται και η παροχή ζεστού νερού χρήσης (ΖΝΧ) και ο ταμιευτήρας αποθήκευσης του ΖΝΧ είναι ενσωματωμένος στο σύστημα θέρμανσης, τα ανώτατα όρια δαπάνης των υποκατηγοριών 3.B έως 3.Δ προσαυξάνονται κατά 1.500€ για τις κατηγορίες ισχύος I-IV, κατά 2.200€ για τις κατηγορίες ισχύος V-VI, και κατά 3.000€ για τις κατηγορίες ισχύος VII-VIII, χωρίς υπέρβαση του ανώτατου ορίου των 25.000€. Στην περίπτωση αυτή δεν γίνεται επιλέξιμη δαπάνη στην υποκατηγορία 4.Α και στην υποκατηγορία 4.Β μειώνονται κατά 1.500€ το ανώτατο όριο ανά αίτηση και κατά 3.000€ το ανώτατο όριο για πολυκατοικία.»
    1 point
  19. @LESS Το πρόβλημα είναι ότι χρησιμοποιείται το ίδιο ποσοστό ανοχής, κατά τη γνώμη μου λανθασμένα, είτε για μεγάλες είτε για μικρές διαστάσεις. Υπενθυμίζω ότι για το 2% αφαιρούμε το πάχος του επιχρίσματος και των επενδύσεων. Το ποσοστό του νόμου αναφέρεται σε διαστάσεις κτιρίου, ας πούμε 10μ. Προσεγγίζοντας την ουσία, μπορούμε να πούμε ότι το ίδιο ποσοστό για διαστάσεις 1μ. οδηγεί πρακτικά σε μηδενική ανοχή. Η επιφάνεια των 0,20τ.μ. είναι περίπου ίση με αυτήν που καταλαμβάνει ένα 40άρι πλακάκι. Η δική μου θέση είναι ότι δεν χρήζει τακτοποίησης. Οφείλω να πω ότι κάποιοι συνάδελφοι έχουν προβεί σε υπαγωγή στο νόμο για ίδιας τάξης μεγέθους επιφάνειες.
    1 point
  20. Κόκκινο στο 1. (δίνει φάση όταν υπάρχει ζήτηση θέρμανσης) Το 2 κάνει το αντίθετο (κόβει τη φάση όταν υπάρχει ζήτηση θέρμανσης - για χρήση ψύξης) Υ.Γ. Εναλλακτική σύνδεση κόκκινο στο 5 και γέφυρα 4-6.
    1 point
  21. Εννοείται αφού υποβάλλουν νέα αίτηση με τους νέους όρους
    1 point
  22. συμφωνα με τον νομο δεν υπαρχει..... συμφωνα με την εγκ. 2, υπαρχει... εσυ αποφασιζεις [δλδ., απο την εκδοση του ν. 4495 το 2017, όπου δεν υπηρχε καμμια "νομοθετημενη"υποχρεωση και μετα την συμπλήρωσαν με την εγκ. 2 τον Μαιο του 2019, οσοι ακολουθησαν τον νομο, θα εναι "παρανομοι"???]
    1 point
  23. Αν νομίζεις ότι ειρωνεύομαι κάνεις λάθος. Στο κείμενο που παράθεσες το βασικό του ζήτημα είναι ο «υποσταθμός» και όχι το πάνελ. Υποσταθμοί αφορούν μόνο μεγάλα πάρκα και όχι τα μικρά φωτοβολταικα για στέγες που είναι το ερώτημα σου. Και όπως σωστά σου λέει και ο avgoust το ίδιο παράδειγμα αυτό αποδεικνύει το μη πρόβλημα. Και δεν το παίζω έξυπνος, είμαι. Αλλά επειδή είμαι σου γνωρίζω ότι για τα φωτοβολταικά είμαι αδαής και δεν το γνωρίζω καν το αντικείμενο. Ελπίζω να σε καθοδηγήσουν καλύτερα άλλοι συνάδελφοι με αρκετή εμπειρία και γνώση στο αντικείμενο που εγώ δεν έχω. Αλλά και η κοινή λογική ορισμένες φορές επαρκεί. Δεν χρειάζεται πολυτεχνείο για αυτό. Υ.Γ. Είναι κρίμα όμως όταν προσπαθούν κάποιοι να βοηθήσουν να απαντάς με ειρωνικό σχολιασμό. Ειδικά όταν όλοι σου λένε ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ, κι εσύ επιμένεις να σου αποδειχτεί ότι η παραγόμενη ακτινοβολία δεν βλάπτει.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.