Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Sw0rdf1sh

    Sw0rdf1sh

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.509


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/11/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0

    10.184 downloads

    Όλα τα περιγραφικά τιμολόγια και πίνακες τιμών σε επεξεργάσιμη μορφή. 1. ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ σελ. 1 - 205 1.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 1 - 184 1.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 185 - 205 2. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 206 - 626 2.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 206 - 566 2.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 567 - 626 3. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 627 - 691 3.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 627- 687 3.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 688 - 691 4. ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 692 - 963 4.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 692 - 948 4.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 949 - 963 5. ΕΡΓΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ σελ. 964 - 1112 5.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 964- 1094 5.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 1095 - 1112 6. ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Η/Μ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ) σελ. 1113 - 1189 6.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1113- 1182 6.2 Πίνακας Τιμών Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1183 - 1189
    1 point
  2. Στην υποβολή της αίτησης περιοριζόμαστε στην επισύναψη του εντύπου 3. Δεν υπάρχει στον οδηγό απαίτηση να ανεβάσει προσφορές. Τα ίδια ισχύουν πχ και στη συναίνεση. Πατάει το κουμπί ότι την εξασφάλισε. Δεν την επισυνάπτει. Πρέπει όμως να την έχει εξασφαλίσει. Ομοίως πρέπει να έχει διερευνήσει, και καλά κάνει και το αναφέρει ο οδηγός. Δεν τις ζητάει να ανέβουν. Τουλάχιστον δεν τις βλέπω στα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
    1 point
  3. Πώς είσαι τόσο σίγουρος συνάδελφε??? Και μέχρι ποιά διάμετρο και ποιό αριθμό επιτρέπεται διάτρηση υποστυλωμάτων??? Manos L.: Μην το αποτολμήσεις. Οι επεμβάσεις στο φ.ο. χωρίς προηγούμενη έγκριση (και ανάληψη ευθύνης) από μηχανικό, απαγορεύονται
    1 point
  4. οι προσφορές δεν έχουν νόημα πάντα οι τιμές θα είναι οι max του υπουργείου. δεν φτάνει που έχουν 85% επιδότηση θέλουν και προσφορές!!! εδώ δεν θα βρεθεί κανείς να δεχθεί να το υλοποιήσει με τέτοια επιδότηση...ήδη οι κατασκευαστές διαμαρτύρονται
    1 point
  5. Χωρίς να είμαι σίγουρος ότι δεν γίνεται ηλεκτρονικά, διότι δε γνωρίζω νέο συνάδελφο να έχει ακολουθείσει την νέα διαδικασία που ισχύει στον ΕΦΚΑ, ας δει ο συνάδελφος την Εγκ.46/2020 του ΕΦΚΑ και τις ερωτήσεις-απαντήσεις, όπου με σκοπό τη διευκόλυνση και επίσπευση των συναλλαγών, από 19/10/2020 έχουν τεθεί σε παραγωγική λειτουργία διάφορες νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, για Μη Μισθωτούς Ασφαλισμένους, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Αυτοαπασχολούμενους και Αγρότες, [κυρίως το εδάφιο (Ι)]
    1 point
  6. Ωστόσο, για μια ακόμα φορά η πρόταση είναι προϊόν συμφωνίας φορέων μόνο από το χώρο της ΤΕ και κανένας φορέας της ΠΕ δε φαίνεται να προσυπογράφει. Αυτή προβλέπω να είναι και η απάντηση του υπουργείου: να βγει δηλαδή κοινή πρόταση και με άλλους φορείς ότι συμφωνούν. Γιατί φοβάμαι ότι εκτός από τους κλασικούς εγκάθετους (πολυτεχνεία, επιμελητήρια κλπ) πλέον αντιδρούν και οι νέες μορφές ΤΕ (ΠΑΔΑ κλπ).
    1 point
  7. Καλησπέρα σας. Σε γενικές γραμμές, και χωρίς να έχουμε παραπάνω πληροφορίες για την περίπτωσή σας, αυτό που ισχύει είναι ότι συνενώνοντας δύο μη άρτια γήπεδα, θα πρέπει να προκύψει αρτιότητα κατά τον κανόνα και μόνο, ώστε να μπορείτε να οικοδομήσετε. Που σημαίνει αναγκαστικά πρόσωπο σε οδό. Θα πρέπει βέβαια να μελετηθούν περισσότερα στοιχεία, όπως το αν πχ το γήπεδο τυγχάνει της παρέκκλισης της ζώνης, ή από την άλλη, αν υπάρχουν διατάγματα (πχ ΖΟΕ, ΓΠΣ κλπ) που ορίζουν την αρτιότητα κατά τον κανόνα σε ακόμα μεγαλύτερη έκταση, πχ 20 στρέμματα κ.ο.κ.
    1 point
  8. Χωρίς να θέλω να σας προσβάλω, καλό θα ήταν πριν ασχοληθείτε με την έκδοση ΠΕΑ, να διαβάσετε τις ΤΟΤΕΕ....
    1 point
  9. Κάτι έχουν μπερδέψει και εμφανίζει τις πληρωμές με 1 μήνα καθυστέρηση στο ιστορικό. Οπότε από τις διαφορές στο πότε λίγουν κάθε φορά προκύπτουν οι προσαυξήσεις; Πχ καταχώρησαν την πληρωμή του 5ου στις 5 Αυγ. ενώ είχα πληρώσει από 3/7 . 5 Αυγ. πλήρωσα τον 6ο κ.ο.κ. Σαλάτα...
    1 point
  10. Επί τούτου η κάθε Υ.ΔΟΜ. κάνει τα δικά της... Η διάταξη λέει πως Μεταξύ των υποβαλλόμενων ηλεκτρονικά στοιχείων συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά έγγραφη βεβαίωση της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ., στην οποία αναγράφονται οι όροι δόμησης που ισχύουν στη θέση του ακινήτου και οι κατά περίπτωση απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών. Η ανωτέρω έγγραφη βεβαίωση εκδίδεται εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής αίτησης και δεν απαιτείται αν έχει προηγηθεί η έκδοση προέγκρισης. Αυτό είναι θεωρητικά το έρεισμα για τις Υ.ΔΟΜ. και ζητάνε πλήρη στοιχεία... οι «απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών» καθώς η χρήση και οι επιφάνεια ίσως απαιτεί ειδικές ειδικές εκγρίσεις ενώ σε κάποπιες περιπτώσεις η χρήση είναι και όρος δόμησης.
    1 point
  11. καλό θα ήταν ο πρώτος που θα καταφέρει να βγάλει άκρη να ενημερώσει όσο μπορεί πιο αναλυτικά και εδώ. (αναλυτικά = γραφείο, όροφος, υπάλληλος, αριθ. τηλεφώνων κλπ)
    1 point
  12. Η ανοσία (μια χαρά είναι γρααμμένο, δεν λείπει κάποιο φωνήεν) τουσ έχεις κατακλήσει. Ολα τα παρακάτω ως ημερομηνίες λήξης εμπρόθεσμης πληρωμής υπάρχουν ταυτόχρονα κα΄τβ από τον Οκτώβριο '20. Και μετά λέμε γαιτί δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη πότε τραβάει τα χρήματα που βάζουμε και τι πάνε αυτά να εξοφλήσουν ...
    1 point
  13. Ευχαριστώ πολύ. Δεν το είχαν στον οδηγό που αναρτήθηκε μετά την προδημοσίευση : <Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες νομιμοποίησης/τακτοποίησης στο ακίνητο, η υποβολή δήλωσης για υπαγωγή σε νόμο τακτοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών θα πρέπει να έχει γίνει πριν την υποβολή της αίτησης στο Πρόγραμμα>. Και το άλλαξαν στο ΦΕΚ : Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες ταυτοποίησης διεύθυνσης ή/και νομιμοποίησης/τακτοποίησης στο ακίνητο, η αίτηση ταυτοποίησης διεύθυνσης του ακινήτου ή η αρχική υποβολή δήλωσης για υπαγωγή σε νόμο τακτοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών (με πληρωμή του παραβόλου) θα πρέπει να έχουν γίνει πριν την οριστική υποβολή της αίτησης στο Πρόγραμμα και να υποβληθούν κατά την φάση υποβολής των δικαιολογητικών (βλ. ενότητα 5.2)>. Η αιώνια τσαπατσουλιά του Ελληνικού Δημοσίου !!! Θα την πατήσει πολύς κόσμος αν δεν προσεχθεί !!!
    1 point
  14. ΦΕΚ σελίδα 57σημείο 5.1 ...Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες ταυτοποίησης διεύθυνσης ή/και νομιμοποίησης τακτοποίησης....
    1 point
  15. Πρέπει να πω πως χαίρομαι που το ψάχνεις σε τέτοιο βάθος το θέμα σου. Μπράβο! Ενα γενικότερο πρόβλημα που υπάρχει, με ' μας τους μηχανικούς, είναι πως μας θέλουν "νομικούς" χωρίς να είμαστε όμως νομικοί. Εμένα , αν και χειρίστηκα αρκετές περιπτώσεις, δεν μου έτυχε παρόμοια -ή ίδια υπόθεση. Από υπόθεση πάντως σε υπόθεση πάντα κάτι αλλάζει. Το παράδειγμα που σου έδωσε π.χ. ο Δημήτρης διαφέρει και αυτό αρκετά από το δικό σου (εκεί ο δήμος ήθελε την έκταση). Από τα σχέδια που μας έδωσες βλέπω- εκτιμώ, πως έχεις μία καραμπινάτη Π.Ε. (όχι?) σε μία περιοχή, όπως μας γράφεις, που ήταν προϋφιστάμενη του 1923, αλλά που στερούνταν όμως "ρυμοτομικού σχεδίου". Ήρθε λοιπόν η Π.Ε και απέκτησε η περιοχή ένα ΡΣ. Το σημείο λοιπόν στην 7 σελίδα σημείο 9 που επικαλείσαι από την Εγκ. 30, αφορά καταρχάς.. "Εισφορά ιδιοκτησιών που εντάσσονται σε σχέδια πόλης μετά την ακύρωση, για τυπικούς λόγους, κάποιου σχεδίου που υπήρχε παλαιότερα" . Πιστεύεις πως είσαι σε τέτοια περίπτωση. Εγώ πάντως δεν θα σου πω και δεν ξέρω να σου πω, αν είσαι σε αυτή την περίπτωση. Εκτιμώ όμως πως δεν είσαι. Και από την άλλη εξετάζει τα "ρυμοτομούμενα τμήματα" και όχι τα "κοινωφελή". Εγώ δεν καταλαβαίνω (νομικός δεν είμαι Και δεν δεσμεύω κανέναν), πως η εισφορά θα υπολογιστεί μόνο από το τμήμα της ιδιοκτησίας του πελάτη σου που υπάρχει μόνο στο Ο.Τ. 162. Στην εγκύκλιο αναφέρεται για την συνολική ιδιοκτησία, έστω στη περίπτωση της τροποποίησης. Δεν ξέρω από που μας γράφεις. Εδώ στην Θεσσαλονίκη, πλέον, τις διορθωτικές- Πράξεις τις κάνει, εξ ολοκλήρου, η πολεοδομία. Αφού προσκομίσεις φυσικά εσύ ΟΛΑ τα δικαιολογητικά που απαιτούνται. Αν αυτό ισχύει και στην περιοχή σου, θα πρέπει να το συζητήσεις με τον αρμόδιο υπάλληλο που θα ασχοληθεί με αυτή την πράξη.
    1 point
  16. περιγραφεις ακριβως αυτο . α) Στην περίπτωση αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων για τις οποίες μπορεί να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης, εφόσον καταβληθεί το παράβολο της περίπτωσης ι του άρθρου 99 και εκδοθεί η σχετική οικοδομική άδεια νομιμοποίησης εντός δύο (2) ετών ή έγκριση εργασιών κατεδάφισης, εντός έξι (6) μηνών από την καταβολή του, δεν οφείλεται άλλο πρόστιμο. Αν παρέλθει άπρακτο το χρονικό διάστημα των δύο (2) ετών για λόγους που οφείλονται σε υπαιτιότητα του αιτούντος, εφαρμόζονται οι διατάξεις για την κατεδάφιση και επιβολή προστίμου αυθαιρέτων. Δεν συνυπολογίζεται στο χρονικό διάστημα των δύο (2) ετών, ο χρόνος καθυστέρησης έκδοσης της οικοδομικής άδειας για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα του αιτούντος.
    1 point
  17. Καλημέρα σας. Τα τελευταία νέα είναι ότι στις 15/11/2020 κατατέθηκε η ολοκληρωμένη πρόταση στο ΥΠΕΠΘ για την ισοτίμιση των πτυχίων ΠΕ και ΤΕ από 30 φορείς (επαγγελματιών, αποφοίτων, πτυχιούχων, κλπ) και αναμένεται συνάντηση με τους αρμόδιους υπουργούς. Σε γενικές γραμμές προείνεται η εξέταση 4, 6 ή 8 μαθημάτων, ανάλογα με την περίπτωση και αυτόματη αναγνώριση-ισοτίμιση για όσους κατέχουν Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό τίτλο σπουδών. https://www.foititikanea.gr/ατει/21489-πτυχιούχοι-τει-το-υπουργείο-παιδείας-καλείται-να-τοποθετηθεί-και-να-δώσει-οριστικά-λύση https://www.foititikanea.gr/ατει/21155-κοινή-πρόταση-ενώσεων-φορέων-για-την-αντιστοίχιση-των-πτυχίων-τει-με-τα-πτυχία-των-πανεπιστημιακών-τμημάτων
    1 point
  18. Να σου πω τι καταλαβάινω/νομίζω ότι έγινε: Η έκδοση του 5ου ήταν 23/6/20 και η λήξη προθεσμίας του ήταν 3/7/2020 Η έκδοση του 6ου ήταν 4/8/20 και η λήξη προθεσμίας του ήταν 20/8/20 Οπότε αν κάποια πληρωμή έγινε μεταξύ 3/7-4/8 θεωρήθηκε ότι ήθελες να πληρωθεί ο 5ος, αφού αν ήθελες να πληρώσεις σε δόσεις (δηλαδή να εκμεταλευτείς το θέμα της αναστολής θα το έκανες αργότερα ... δεν θυμάμαι πλέον πότ εκαι αν έχουν υπαρξει νέες αναστολές αυτών των μηνών και μέχρι πότε). Αυτό διότι απ' ότι έχω καταλάβει πριν την έκδοση του κάθε ειδοποιητήριου (εδώ του 6ου) τρέχει μία μερική εκκαθάριση του "αλληλόχρεου"λογαριασμού που έχουμε στον ΕΦΚΑ. Τι να πω ... μπορεί να έχει γίνει και λάθος και αυτά που γράφω να μην ισχύουν ... αλλά νομίζω ότι είναι μία εκδοχή. Την καλημέρα μου
    1 point
  19. Η πικρή αλήθεια είναι ότι το απαγορεύει καταρχήν ...ο κανονισμός. Ας δούμε όμως τις διαφορές: XC3: περιβάλλον με μέτρια υγρασία, σκυρόδεμα εσωτερικών χώρων με μέτρια ή υψηλή ατμοσφαιρική υγρασία, εξωτερικό σκυρόδεμα προστατευμένο από την βροχή. XC4:εναλλαγή ξηρού/υγρού , επιφάνεια σκυροδέματος εκτεθειμένη σε μη συνεχή επαφή με τον νερό. Νομίζω το κλειδί για να πάει κανείς XC3, και άρα σε C25/30, είναι να μην υπάρχει εναλλαγή ξηρού-υγρού και οι εξωτερικές επιφάνειες να είναι προστατευμένες από βροχή. Το εναλλαγή ξηρού-υγρού είναι θέμα ξεκάθαρα περιοχής, πχ σε κάτι χειρόγραφες σημειώσεις του γκουρού Μαρσέλλου βλέπω ότι θεωρεί την XC3 ως κατάλληλη για μεγάλο μέρος της Ελλάδας (προφανώς πλην παραθαλασσίων) ενώ στοχοποιεί πχ την Θράκη (ως περιοχή με υψηλές διακυμάνσεις υγρασίας) κατάλληλη για XC4. Το άλλο κομμάτι της προστασίας του σκυροδέματος: αν εφαρμόσει κανείς εξωτ. θερμομόνωση και βαφή με προδιαγραφές του EN1504 άραγε δεν το προστατεύει το σκυρόδεμα? Γνώμη μου είναι πως το κάνει. Κοντολογίς εγώ θα κοίταγα να εξαντλήσω τις δυνατότητες για C30/37- πλέον όλα τα παρασκευαστήρια το φτιάχνουν και η διαφορά στην τιμή με το C25/30 είναι 4-5 ευρώ +φπα, απ'ότι θυμάμαι - και μετά θα κοίταγα αν με παίρνει να ενταχτώ στην XC3.. Αν δηλαδή το C30/37 δεν παίζει με την καμία. εδιτ: επίσης ως προς το αρχικό μήνυμα: ο κανονισμός επιτρέπει σε παραθαλάσσιο να πας με C25/30 μόνο αν αυξήσεις την περιεκτικότητα σε τσιμέντο (330kgr/m3) και χρησιμοποιήσεις αποκλειστικά τσιμέντο τύπου ΙΙ,III,IV (απαγορεύεται δλδ το CEM I και τα CEMII/B-LL , CEMII/B-L). **CEM Ι είναι το μη σύνθετο τσιμέντο portland με κλίνκερ 95-100% και CEM II είναι το σύνθετο τσιμέντο portland με κλίνκερ 65-94%, το Β σημαίνει ότι το πρόσθετο υλικό του είναι σε ποσοστό 21-35% και το L ή LL ότι το πρόσθετο υλικό είναι ασβεστόλιθος (σε διάφορες αναλογίες εξ'ού και το L ή LL).
    1 point
  20. Μην κουράζεσαι με υποθέσεις και προϋποθέσεις ... Στο νομοσχέδιο, που ψηφίζεται οσονούπω, καταργούνται οι έννοιες κλιμακοστάσιο κοινόχρηστο ή αυτοτελούς, απαλλάσσονται οι διάδρομοι και πολλά άλλα ...
    1 point
  21. Είχε διευκρινιστεί στο προηγούμενο εξοικονομώ ότι οι διάφορες υπεύθυνες δηλώσεις ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ γνήσιο υπογραφής...μην ταλαιπωρείστε άδικα...
    1 point
  22. Να είσαι καλά!-Αν με ρωτάς προσωπικά,εγώ δεν θα το λάμβανα υπόψη μου για την περίπτωση της αποθήκης που αντιστοιχεί σε χώρο (επιφάνεια) αλλά σίγουρα είναι σωστό για τις παραβάσεις που θα μπορούσαν να υπολογιστούν σε αναλυτικό προϋπολογισμό.
    1 point
  23. Καλησπέρα σας, Σε αυθαίρετα προ του 2011 τα οποία εντάσσονται σε νόμο αυθαιρέτων (4178/4495) προς έκδοση άδειας πλέον σε ποια κατηγορία εντάσσεται το έργο; Σύμφωνα με το νόμο στην κατηγορία 2 εντάσσονται οι νομιμοποιήσεις που απαιτούν αυτοψία πριν την έκδοση της άδειας, άρα θεωρώ πως εννοεί τα αυθαίρετα μετά το 2011 που πάνε με τη διαδικασία της αυτοψίας και καταλογισμού προστίμου ανέγερσης και διατήρησης πριν την έκδοση της άδειας νομιμοποίησης. Για τα αυθαίρετα που εντάσσονται σε νόμο αυθαιρέτων και δεν απαιτείται αυτοψία από την ΥΔΟΜ σε ποια κατηγορία εντάσσεται η οικοδομική άδεια; Υπάρχει κάποια οδηγία;
    1 point
  24. Βασικά νομίζω από τη στιγμη που υπάρχουν σχέδια θεωρημένα απο την πολεοδομία δεν τίθεται θέμα ανασύστασης φακέλου Εσύ μπορείς μια χαρα να κανεις τη δουλειά σου με αυτά που έχεις και κάνεις τη χάρη στην πολεοδομία να της δώσεις ενα αντίγραφο από τα δικά σου γιατί τα δικά τους τα χάσανε Η διαδικασία της ανασύστασης προβλέπεται όταν έχουν χαθεί όλα τα θεωρημένα σχέδια οπότε ψάχνεις αλλου είδους τεκμήρια πχ σχέδια σύστασης, άδειες λειτουργίας, η άλλα και αφού πείσεις την υπηρεία ότι όντως έτσι πρέπει να ήταν και στην άδεια, τα θεωρεί και κάνει με αυτά ανασύσταση.
    1 point
  25. τον λέβητα αυτόν δεν υπάρχει κάποιο μπαλκόνι να τον βάλεις;
    -1 points
  26. @Manos L. Δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στη στατική επάρκεια του κτίσματος από τέσσερις τρύπες διαμέτρου ενός εκατοστού.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.