Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Sw0rdf1sh

    Sw0rdf1sh

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.509


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.377


  4. mechgiann

    mechgiann

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      399


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/11/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0

    10.006 downloads

    Όλα τα περιγραφικά τιμολόγια και πίνακες τιμών σε επεξεργάσιμη μορφή. 1. ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ σελ. 1 - 205 1.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 1 - 184 1.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 185 - 205 2. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 206 - 626 2.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 206 - 566 2.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 567 - 626 3. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 627 - 691 3.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 627- 687 3.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 688 - 691 4. ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 692 - 963 4.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 692 - 948 4.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 949 - 963 5. ΕΡΓΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ σελ. 964 - 1112 5.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 964- 1094 5.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 1095 - 1112 6. ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Η/Μ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ) σελ. 1113 - 1189 6.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1113- 1182 6.2 Πίνακας Τιμών Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1183 - 1189
    1 point
  2. Στην υποβολή της αίτησης περιοριζόμαστε στην επισύναψη του εντύπου 3. Δεν υπάρχει στον οδηγό απαίτηση να ανεβάσει προσφορές. Τα ίδια ισχύουν πχ και στη συναίνεση. Πατάει το κουμπί ότι την εξασφάλισε. Δεν την επισυνάπτει. Πρέπει όμως να την έχει εξασφαλίσει. Ομοίως πρέπει να έχει διερευνήσει, και καλά κάνει και το αναφέρει ο οδηγός. Δεν τις ζητάει να ανέβουν. Τουλάχιστον δεν τις βλέπω στα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
    1 point
  3. Πώς είσαι τόσο σίγουρος συνάδελφε??? Και μέχρι ποιά διάμετρο και ποιό αριθμό επιτρέπεται διάτρηση υποστυλωμάτων??? Manos L.: Μην το αποτολμήσεις. Οι επεμβάσεις στο φ.ο. χωρίς προηγούμενη έγκριση (και ανάληψη ευθύνης) από μηχανικό, απαγορεύονται
    1 point
  4. οι προσφορές δεν έχουν νόημα πάντα οι τιμές θα είναι οι max του υπουργείου. δεν φτάνει που έχουν 85% επιδότηση θέλουν και προσφορές!!! εδώ δεν θα βρεθεί κανείς να δεχθεί να το υλοποιήσει με τέτοια επιδότηση...ήδη οι κατασκευαστές διαμαρτύρονται
    1 point
  5. Χωρίς να είμαι σίγουρος ότι δεν γίνεται ηλεκτρονικά, διότι δε γνωρίζω νέο συνάδελφο να έχει ακολουθείσει την νέα διαδικασία που ισχύει στον ΕΦΚΑ, ας δει ο συνάδελφος την Εγκ.46/2020 του ΕΦΚΑ και τις ερωτήσεις-απαντήσεις, όπου με σκοπό τη διευκόλυνση και επίσπευση των συναλλαγών, από 19/10/2020 έχουν τεθεί σε παραγωγική λειτουργία διάφορες νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, για Μη Μισθωτούς Ασφαλισμένους, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Αυτοαπασχολούμενους και Αγρότες, [κυρίως το εδάφιο (Ι)]
    1 point
  6. Ωστόσο, για μια ακόμα φορά η πρόταση είναι προϊόν συμφωνίας φορέων μόνο από το χώρο της ΤΕ και κανένας φορέας της ΠΕ δε φαίνεται να προσυπογράφει. Αυτή προβλέπω να είναι και η απάντηση του υπουργείου: να βγει δηλαδή κοινή πρόταση και με άλλους φορείς ότι συμφωνούν. Γιατί φοβάμαι ότι εκτός από τους κλασικούς εγκάθετους (πολυτεχνεία, επιμελητήρια κλπ) πλέον αντιδρούν και οι νέες μορφές ΤΕ (ΠΑΔΑ κλπ).
    1 point
  7. Καλησπέρα σας. Σε γενικές γραμμές, και χωρίς να έχουμε παραπάνω πληροφορίες για την περίπτωσή σας, αυτό που ισχύει είναι ότι συνενώνοντας δύο μη άρτια γήπεδα, θα πρέπει να προκύψει αρτιότητα κατά τον κανόνα και μόνο, ώστε να μπορείτε να οικοδομήσετε. Που σημαίνει αναγκαστικά πρόσωπο σε οδό. Θα πρέπει βέβαια να μελετηθούν περισσότερα στοιχεία, όπως το αν πχ το γήπεδο τυγχάνει της παρέκκλισης της ζώνης, ή από την άλλη, αν υπάρχουν διατάγματα (πχ ΖΟΕ, ΓΠΣ κλπ) που ορίζουν την αρτιότητα κατά τον κανόνα σε ακόμα μεγαλύτερη έκταση, πχ 20 στρέμματα κ.ο.κ.
    1 point
  8. Χωρίς να θέλω να σας προσβάλω, καλό θα ήταν πριν ασχοληθείτε με την έκδοση ΠΕΑ, να διαβάσετε τις ΤΟΤΕΕ....
    1 point
  9. Κάτι έχουν μπερδέψει και εμφανίζει τις πληρωμές με 1 μήνα καθυστέρηση στο ιστορικό. Οπότε από τις διαφορές στο πότε λίγουν κάθε φορά προκύπτουν οι προσαυξήσεις; Πχ καταχώρησαν την πληρωμή του 5ου στις 5 Αυγ. ενώ είχα πληρώσει από 3/7 . 5 Αυγ. πλήρωσα τον 6ο κ.ο.κ. Σαλάτα...
    1 point
  10. Επί τούτου η κάθε Υ.ΔΟΜ. κάνει τα δικά της... Η διάταξη λέει πως Μεταξύ των υποβαλλόμενων ηλεκτρονικά στοιχείων συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά έγγραφη βεβαίωση της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ., στην οποία αναγράφονται οι όροι δόμησης που ισχύουν στη θέση του ακινήτου και οι κατά περίπτωση απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών. Η ανωτέρω έγγραφη βεβαίωση εκδίδεται εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την υποβολή της σχετικής αίτησης και δεν απαιτείται αν έχει προηγηθεί η έκδοση προέγκρισης. Αυτό είναι θεωρητικά το έρεισμα για τις Υ.ΔΟΜ. και ζητάνε πλήρη στοιχεία... οι «απαραίτητες εγκρίσεις φορέων και υπηρεσιών» καθώς η χρήση και οι επιφάνεια ίσως απαιτεί ειδικές ειδικές εκγρίσεις ενώ σε κάποπιες περιπτώσεις η χρήση είναι και όρος δόμησης.
    1 point
  11. καλό θα ήταν ο πρώτος που θα καταφέρει να βγάλει άκρη να ενημερώσει όσο μπορεί πιο αναλυτικά και εδώ. (αναλυτικά = γραφείο, όροφος, υπάλληλος, αριθ. τηλεφώνων κλπ)
    1 point
  12. Η ανοσία (μια χαρά είναι γρααμμένο, δεν λείπει κάποιο φωνήεν) τουσ έχεις κατακλήσει. Ολα τα παρακάτω ως ημερομηνίες λήξης εμπρόθεσμης πληρωμής υπάρχουν ταυτόχρονα κα΄τβ από τον Οκτώβριο '20. Και μετά λέμε γαιτί δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη πότε τραβάει τα χρήματα που βάζουμε και τι πάνε αυτά να εξοφλήσουν ...
    1 point
  13. Ευχαριστώ πολύ. Δεν το είχαν στον οδηγό που αναρτήθηκε μετά την προδημοσίευση : <Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες νομιμοποίησης/τακτοποίησης στο ακίνητο, η υποβολή δήλωσης για υπαγωγή σε νόμο τακτοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών θα πρέπει να έχει γίνει πριν την υποβολή της αίτησης στο Πρόγραμμα>. Και το άλλαξαν στο ΦΕΚ : Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες ταυτοποίησης διεύθυνσης ή/και νομιμοποίησης/τακτοποίησης στο ακίνητο, η αίτηση ταυτοποίησης διεύθυνσης του ακινήτου ή η αρχική υποβολή δήλωσης για υπαγωγή σε νόμο τακτοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών (με πληρωμή του παραβόλου) θα πρέπει να έχουν γίνει πριν την οριστική υποβολή της αίτησης στο Πρόγραμμα και να υποβληθούν κατά την φάση υποβολής των δικαιολογητικών (βλ. ενότητα 5.2)>. Η αιώνια τσαπατσουλιά του Ελληνικού Δημοσίου !!! Θα την πατήσει πολύς κόσμος αν δεν προσεχθεί !!!
    1 point
  14. ΦΕΚ σελίδα 57σημείο 5.1 ...Σε περίπτωση που υπάρχουν εκκρεμότητες ταυτοποίησης διεύθυνσης ή/και νομιμοποίησης τακτοποίησης....
    1 point
  15. Πρέπει να πω πως χαίρομαι που το ψάχνεις σε τέτοιο βάθος το θέμα σου. Μπράβο! Ενα γενικότερο πρόβλημα που υπάρχει, με ' μας τους μηχανικούς, είναι πως μας θέλουν "νομικούς" χωρίς να είμαστε όμως νομικοί. Εμένα , αν και χειρίστηκα αρκετές περιπτώσεις, δεν μου έτυχε παρόμοια -ή ίδια υπόθεση. Από υπόθεση πάντως σε υπόθεση πάντα κάτι αλλάζει. Το παράδειγμα που σου έδωσε π.χ. ο Δημήτρης διαφέρει και αυτό αρκετά από το δικό σου (εκεί ο δήμος ήθελε την έκταση). Από τα σχέδια που μας έδωσες βλέπω- εκτιμώ, πως έχεις μία καραμπινάτη Π.Ε. (όχι?) σε μία περιοχή, όπως μας γράφεις, που ήταν προϋφιστάμενη του 1923, αλλά που στερούνταν όμως "ρυμοτομικού σχεδίου". Ήρθε λοιπόν η Π.Ε και απέκτησε η περιοχή ένα ΡΣ. Το σημείο λοιπόν στην 7 σελίδα σημείο 9 που επικαλείσαι από την Εγκ. 30, αφορά καταρχάς.. "Εισφορά ιδιοκτησιών που εντάσσονται σε σχέδια πόλης μετά την ακύρωση, για τυπικούς λόγους, κάποιου σχεδίου που υπήρχε παλαιότερα" . Πιστεύεις πως είσαι σε τέτοια περίπτωση. Εγώ πάντως δεν θα σου πω και δεν ξέρω να σου πω, αν είσαι σε αυτή την περίπτωση. Εκτιμώ όμως πως δεν είσαι. Και από την άλλη εξετάζει τα "ρυμοτομούμενα τμήματα" και όχι τα "κοινωφελή". Εγώ δεν καταλαβαίνω (νομικός δεν είμαι Και δεν δεσμεύω κανέναν), πως η εισφορά θα υπολογιστεί μόνο από το τμήμα της ιδιοκτησίας του πελάτη σου που υπάρχει μόνο στο Ο.Τ. 162. Στην εγκύκλιο αναφέρεται για την συνολική ιδιοκτησία, έστω στη περίπτωση της τροποποίησης. Δεν ξέρω από που μας γράφεις. Εδώ στην Θεσσαλονίκη, πλέον, τις διορθωτικές- Πράξεις τις κάνει, εξ ολοκλήρου, η πολεοδομία. Αφού προσκομίσεις φυσικά εσύ ΟΛΑ τα δικαιολογητικά που απαιτούνται. Αν αυτό ισχύει και στην περιοχή σου, θα πρέπει να το συζητήσεις με τον αρμόδιο υπάλληλο που θα ασχοληθεί με αυτή την πράξη.
    1 point
  16. περιγραφεις ακριβως αυτο . α) Στην περίπτωση αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων για τις οποίες μπορεί να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης, εφόσον καταβληθεί το παράβολο της περίπτωσης ι του άρθρου 99 και εκδοθεί η σχετική οικοδομική άδεια νομιμοποίησης εντός δύο (2) ετών ή έγκριση εργασιών κατεδάφισης, εντός έξι (6) μηνών από την καταβολή του, δεν οφείλεται άλλο πρόστιμο. Αν παρέλθει άπρακτο το χρονικό διάστημα των δύο (2) ετών για λόγους που οφείλονται σε υπαιτιότητα του αιτούντος, εφαρμόζονται οι διατάξεις για την κατεδάφιση και επιβολή προστίμου αυθαιρέτων. Δεν συνυπολογίζεται στο χρονικό διάστημα των δύο (2) ετών, ο χρόνος καθυστέρησης έκδοσης της οικοδομικής άδειας για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα του αιτούντος.
    1 point
  17. Καλημέρα σας. Τα τελευταία νέα είναι ότι στις 15/11/2020 κατατέθηκε η ολοκληρωμένη πρόταση στο ΥΠΕΠΘ για την ισοτίμιση των πτυχίων ΠΕ και ΤΕ από 30 φορείς (επαγγελματιών, αποφοίτων, πτυχιούχων, κλπ) και αναμένεται συνάντηση με τους αρμόδιους υπουργούς. Σε γενικές γραμμές προείνεται η εξέταση 4, 6 ή 8 μαθημάτων, ανάλογα με την περίπτωση και αυτόματη αναγνώριση-ισοτίμιση για όσους κατέχουν Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό τίτλο σπουδών. https://www.foititikanea.gr/ατει/21489-πτυχιούχοι-τει-το-υπουργείο-παιδείας-καλείται-να-τοποθετηθεί-και-να-δώσει-οριστικά-λύση https://www.foititikanea.gr/ατει/21155-κοινή-πρόταση-ενώσεων-φορέων-για-την-αντιστοίχιση-των-πτυχίων-τει-με-τα-πτυχία-των-πανεπιστημιακών-τμημάτων
    1 point
  18. Να σου πω τι καταλαβάινω/νομίζω ότι έγινε: Η έκδοση του 5ου ήταν 23/6/20 και η λήξη προθεσμίας του ήταν 3/7/2020 Η έκδοση του 6ου ήταν 4/8/20 και η λήξη προθεσμίας του ήταν 20/8/20 Οπότε αν κάποια πληρωμή έγινε μεταξύ 3/7-4/8 θεωρήθηκε ότι ήθελες να πληρωθεί ο 5ος, αφού αν ήθελες να πληρώσεις σε δόσεις (δηλαδή να εκμεταλευτείς το θέμα της αναστολής θα το έκανες αργότερα ... δεν θυμάμαι πλέον πότ εκαι αν έχουν υπαρξει νέες αναστολές αυτών των μηνών και μέχρι πότε). Αυτό διότι απ' ότι έχω καταλάβει πριν την έκδοση του κάθε ειδοποιητήριου (εδώ του 6ου) τρέχει μία μερική εκκαθάριση του "αλληλόχρεου"λογαριασμού που έχουμε στον ΕΦΚΑ. Τι να πω ... μπορεί να έχει γίνει και λάθος και αυτά που γράφω να μην ισχύουν ... αλλά νομίζω ότι είναι μία εκδοχή. Την καλημέρα μου
    1 point
  19. Η πικρή αλήθεια είναι ότι το απαγορεύει καταρχήν ...ο κανονισμός. Ας δούμε όμως τις διαφορές: XC3: περιβάλλον με μέτρια υγρασία, σκυρόδεμα εσωτερικών χώρων με μέτρια ή υψηλή ατμοσφαιρική υγρασία, εξωτερικό σκυρόδεμα προστατευμένο από την βροχή. XC4:εναλλαγή ξηρού/υγρού , επιφάνεια σκυροδέματος εκτεθειμένη σε μη συνεχή επαφή με τον νερό. Νομίζω το κλειδί για να πάει κανείς XC3, και άρα σε C25/30, είναι να μην υπάρχει εναλλαγή ξηρού-υγρού και οι εξωτερικές επιφάνειες να είναι προστατευμένες από βροχή. Το εναλλαγή ξηρού-υγρού είναι θέμα ξεκάθαρα περιοχής, πχ σε κάτι χειρόγραφες σημειώσεις του γκουρού Μαρσέλλου βλέπω ότι θεωρεί την XC3 ως κατάλληλη για μεγάλο μέρος της Ελλάδας (προφανώς πλην παραθαλασσίων) ενώ στοχοποιεί πχ την Θράκη (ως περιοχή με υψηλές διακυμάνσεις υγρασίας) κατάλληλη για XC4. Το άλλο κομμάτι της προστασίας του σκυροδέματος: αν εφαρμόσει κανείς εξωτ. θερμομόνωση και βαφή με προδιαγραφές του EN1504 άραγε δεν το προστατεύει το σκυρόδεμα? Γνώμη μου είναι πως το κάνει. Κοντολογίς εγώ θα κοίταγα να εξαντλήσω τις δυνατότητες για C30/37- πλέον όλα τα παρασκευαστήρια το φτιάχνουν και η διαφορά στην τιμή με το C25/30 είναι 4-5 ευρώ +φπα, απ'ότι θυμάμαι - και μετά θα κοίταγα αν με παίρνει να ενταχτώ στην XC3.. Αν δηλαδή το C30/37 δεν παίζει με την καμία. εδιτ: επίσης ως προς το αρχικό μήνυμα: ο κανονισμός επιτρέπει σε παραθαλάσσιο να πας με C25/30 μόνο αν αυξήσεις την περιεκτικότητα σε τσιμέντο (330kgr/m3) και χρησιμοποιήσεις αποκλειστικά τσιμέντο τύπου ΙΙ,III,IV (απαγορεύεται δλδ το CEM I και τα CEMII/B-LL , CEMII/B-L). **CEM Ι είναι το μη σύνθετο τσιμέντο portland με κλίνκερ 95-100% και CEM II είναι το σύνθετο τσιμέντο portland με κλίνκερ 65-94%, το Β σημαίνει ότι το πρόσθετο υλικό του είναι σε ποσοστό 21-35% και το L ή LL ότι το πρόσθετο υλικό είναι ασβεστόλιθος (σε διάφορες αναλογίες εξ'ού και το L ή LL).
    1 point
  20. Μην κουράζεσαι με υποθέσεις και προϋποθέσεις ... Στο νομοσχέδιο, που ψηφίζεται οσονούπω, καταργούνται οι έννοιες κλιμακοστάσιο κοινόχρηστο ή αυτοτελούς, απαλλάσσονται οι διάδρομοι και πολλά άλλα ...
    1 point
  21. Είχε διευκρινιστεί στο προηγούμενο εξοικονομώ ότι οι διάφορες υπεύθυνες δηλώσεις ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ γνήσιο υπογραφής...μην ταλαιπωρείστε άδικα...
    1 point
  22. Να είσαι καλά!-Αν με ρωτάς προσωπικά,εγώ δεν θα το λάμβανα υπόψη μου για την περίπτωση της αποθήκης που αντιστοιχεί σε χώρο (επιφάνεια) αλλά σίγουρα είναι σωστό για τις παραβάσεις που θα μπορούσαν να υπολογιστούν σε αναλυτικό προϋπολογισμό.
    1 point
  23. Καλησπέρα σας, Σε αυθαίρετα προ του 2011 τα οποία εντάσσονται σε νόμο αυθαιρέτων (4178/4495) προς έκδοση άδειας πλέον σε ποια κατηγορία εντάσσεται το έργο; Σύμφωνα με το νόμο στην κατηγορία 2 εντάσσονται οι νομιμοποιήσεις που απαιτούν αυτοψία πριν την έκδοση της άδειας, άρα θεωρώ πως εννοεί τα αυθαίρετα μετά το 2011 που πάνε με τη διαδικασία της αυτοψίας και καταλογισμού προστίμου ανέγερσης και διατήρησης πριν την έκδοση της άδειας νομιμοποίησης. Για τα αυθαίρετα που εντάσσονται σε νόμο αυθαιρέτων και δεν απαιτείται αυτοψία από την ΥΔΟΜ σε ποια κατηγορία εντάσσεται η οικοδομική άδεια; Υπάρχει κάποια οδηγία;
    1 point
  24. Βασικά νομίζω από τη στιγμη που υπάρχουν σχέδια θεωρημένα απο την πολεοδομία δεν τίθεται θέμα ανασύστασης φακέλου Εσύ μπορείς μια χαρα να κανεις τη δουλειά σου με αυτά που έχεις και κάνεις τη χάρη στην πολεοδομία να της δώσεις ενα αντίγραφο από τα δικά σου γιατί τα δικά τους τα χάσανε Η διαδικασία της ανασύστασης προβλέπεται όταν έχουν χαθεί όλα τα θεωρημένα σχέδια οπότε ψάχνεις αλλου είδους τεκμήρια πχ σχέδια σύστασης, άδειες λειτουργίας, η άλλα και αφού πείσεις την υπηρεία ότι όντως έτσι πρέπει να ήταν και στην άδεια, τα θεωρεί και κάνει με αυτά ανασύσταση.
    1 point
  25. τον λέβητα αυτόν δεν υπάρχει κάποιο μπαλκόνι να τον βάλεις;
    -1 points
  26. @Manos L. Δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στη στατική επάρκεια του κτίσματος από τέσσερις τρύπες διαμέτρου ενός εκατοστού.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.