Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. nick_61

    nick_61

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      988


  4. zazeng

    zazeng

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.514


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/12/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.284 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    3 points
  2. Αρχίζω το θέμα για σχολιασμό στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρουσιάζει ο xΝΟΚ, δηλαδή μετά τις επεμβάσεις του ν.4759/20. Καλό θα είναι να ακουστούν όσο το δυνατό περισσότερες απόψεις... Ζήτημα 1ο : Πρέπει να διευκρινιστεί επειγόντως τι σημαίνει η παρακάτω παράγραφος. Ότι νομιμοποιήσεις ή αλλαγές χρήσης θα γίνονται με τον πρώην ΝΟΚ ; Πρακτικά, πολεοδομικά, συνταγματικά κλπ. είναι αδιανόητο. Παρ.2 του άρθρου 116 του ν.4759/2020 (ΦΕΚ 245Α) Οι τροποποιήσεις που επέρχονται με τις διατάξεις των άρθρων 99-110 [ 1] ισχύουν μόνο για προεγκρίσεις ή οικοδομικές άδειες που εκδίδονται για κατασκευές που πραγματοποιούνται και κτίρια που ανεγείρονται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος. Δεν επιτρέπεται η νομιμοποίηση αυθαίρετων κατασκευών ή αλλαγών χρήσης που υφίστανται κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος με εφαρμογή των διατάξεων αυτών. [ 1]Άρθρα ΝΟΚ 1, 2, 5, 10, 10Α και 11 έως 19 Ζήτημα 2ο : Με την αλλαγή ορισμού του υποχρεωτικά ακάλυπτου αλλάζει το πολεοδομικό καθεστώς πολλών ετών. Με ποια βάση θα γίνεται πλέον ο υπολογισμός της φύτευσης ;
    2 points
  3. Καλημέρα κ από μένα. Ήταν κ είναι κατηγορία 1, αν έχεις επικρατούσα χρήση κατοικία, αλλιώς κατηγορία 2. Αν έχεις την προϋπόθεση αυτη και αν είναι ξεχωριστή οριζόντια υποχρεωτικά, σε δικιά της δήλωση.
    2 points
  4. Δεν άλλαξε κάτι στην κατηγορία 1...Η παράγραφος α) του άρθρου 96 δεν τροποποιείται.
    2 points
  5. Τα πράγματα είναι απλά: - Μοριοδότηση με βάση το εισόδημα και την εξοικονόμηση ενέργειας που επιτυγχάνεται (kwh/m2) σε πραγματικές (και όχι θεωρητικές παρεμβάσεις), η οποία να γίνεται αυτομάτως με την αίτηση ηλεκτρονικά (πανεύκολο είναι, ένας μαθηματικός τύπος). - Αν εκγριθεί η αίτηση, προδεσμεύεται το ποσό, αλλά να έχεις 1 μήνα περιθώριο να δηλώσεις προμηθευτές και να ξεκινήσεις το έργο. Τότε αφαιρείται το πραγματικό ποσό από τον συνολικό προϋπολογισμό της περιφέρειας. - Αν περάσει ο μήνας, βγαίνεις εκτός, τα λεφτά μένουν για τους επόμενους. Δίκαιο, συνταγματικό και με έμφαση στην πραγματική εξοικονόμηση ενέργειας των κτιρίων. Όλα τα άλλα που ζούμε, δεν είναι καν για γέλια, είναι για κλάμματα...
    2 points
  6. Version X6.0

    78.052 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  7. Ο Τεχνικός Οίκος Λογισμικού ΤΟΛ προσφέρει στα μέλη του michanikos.gr μια ακόμη (1) άδεια χρήσης για το πρόγραμμα στατικών μελετών ΡΑΦ με την εξής σύνθεση: «ΡΑΦ κύρια μονάδα + Οπλισμένο σκυρόδεμα + Αποτίμηση κτηρίων Ο/Σ + Ενισχύσεις». Το ΡΑΦ αποτελεί τον κορμό μιας οικογένειας εφαρμογών για την στατική και αντισεισμική ανάλυση και την αποτίμηση και ενίσχυση κτηριακών έργων. Είναι ένα τεχνολογικά σύγχρονο, εξαιρετικά εύχρηστο πρόγραμμα στατικών μελετών με πλήθος χρήσιμων καινοτομιών. Το σημαντικότερο όμως πλεονέκτημα του ΡΑΦ αποτελεί η διαφάνεια του. Με το ΡΑΦ ο/η μηχανικός, εφόσον το ζητήσει, μπορεί να έχει διαθέσιμη τόση πληροφορία για τα αποτελέσματα της μελέτης του και σε τέτοιο βάθος , ώστε να μπορέσει να παρακολουθήσει και να επαληθεύσει τα αποτελέσματα που λαμβάνει από το πρόγραμμα, ακόμα και με το ‘χέρι’. Η οργάνωση και η υλοποίηση του ΡΑΦ βασίζεται στην αρχή της ενιαίας εφαρμογής όλων των δομικών υλικών και κανονισμών σε ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας και στην αρθρωτή δομή του προγράμματος σε επιμέρους υπομονάδες (υ.μ). Η σύνθεση «ΡΑΦ + Αποτίμηση + Οπλισμένο Σκυρόδεμα + Ενισχύσεις», αφορά τόσο το σχεδιασμό νέων κτηρίων, όσο και την αποτίμηση και τις ενισχύσεις υφισταμένων κτηρίων από οπλισμένο σκυρόδεμα. Η υ/μ «Αποτίμηση» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την αποτίμηση κτηρίων οπλισμένου σκυροδέματος με εφαρμογή των ελαστικών μεθόδων δυναμικής ανάλυσης, σύμφωνα με τις διατάξεις των κανονισμών ΚΑΝ.ΕΠΕ., ΕΝ1998-3, αλλά και ενσωμάτωση των παλαιότερων αντισεισμικών κανονισμών 1959, 1985 και ΝΕΑΚ 1995. Η υ/μ «Οπλισμένο Σκυρόδεμα» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την ανάλυση και το σχεδιασμό νέων κτηρίων από οπλισμένο σκυρόδεμα, με πλήρη έλεγχο επάρκειας των δομικών τους μελών, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς Ευρωκώδικες και ΕΑΚ-ΕΚΩΣ. Η υ/μ «Ενισχύσεις» αποτελεί την υπομονάδα του ΡΑΦ που αφορά την ενίσχυση μελών οπλισμένου σκυροδέματος, σύμφωνα με τις διατάξεις των κανονισμών ΚΑΝ.ΕΠΕ. και ΕΝ1998-3. Τα διαθέσιμα είδη ενισχύσεων σε υφιστάμενους φορείς περιλαμβάνουν: μανδύες οπλισμένου σκυροδέματος, εμφατνωμένα και παράπλευρα τοιχώματα, μεταλλικούς κλωβούς, ελάσματα από ινοπλισμένα πολυμερή ή χάλυβα και υφάσματα από ινοπλισμένα πολυμερή. Δείτε μια αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος ΡΑΦ εδώ: https://tol.com.gr/index.php Συμμετοχές Για να δηλώσετε συμμετοχή κάνετε μια απάντηση (reply) στο παρόν θέμα. Δηλώσεις συμμετοχών ως την Τρίτη 15/12/2020 στις 17:00. Όροι Συμμετοχής Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη του Michanikos.gr που έχουν συμπληρώσει την ειδικότητα στο προφίλ τους, εκτός από τον Διαχειριστή και τα μέλη που ανήκουν στην ομάδα: Ιδιώτης-Μη Μηχανικός. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μόνο μιας συμμετοχής. Οι άκυρες συμμετοχές θα διαγραφούν. Αν την άδεια χρήσης κερδίσει μέλος που αγοράσει το λογισμικό μετά την Δευτέρα 02 Νοεμβρίου 2020 θα του επιστραφεί το ποσό αγοράς. Η κλήρωση θα γίνει μεταξύ των Α/Α των απαντήσεων στο παρόν θέμα και οι νικητές θα επιλεγούν με το Google Random Number Generator: https://www.google.com/search?q=random+number
    1 point
  8. Αυτόματη υδραυλική προσαρμογή των κυκλοφορητών/αντλιών ανάλογα με το θερμικό/ψυκτικό φορτίο σημαίνει κυκλοφορητής inverter ο οποίος προσαρμόζει τις στροφές λειτουργίας του και δεν σταματάει. (κατηγορία Β και Α). Αυτόματος έλεγχος ON/OFF της λειτουργίας των κυκλοφορητών/αντλιών μέσω θερμοστάτη ή χρονοδιακόπτη σημαίνει απλός κυκλοφορητής ο οποίος σταματάει και ξεκινάει τη λειτουργία του.(κατηγορία Γ) Είναι 2 διαφορετικά είδη κυκλοφορητών
    1 point
  9. Ναι και βέβαια βοηθάνε. Ανεβάζεις ανάλογα την κατηγορία αυτοματισμών. Πρέπει να κάνεις μια περιγραφή τι διατάξεις προτείνεις.
    1 point
  10. Από όλα αυτά μόνο το τηλέφωνο του ιδιοκτήτη πρέπει να συμπληρώσεις εσύ.
    1 point
  11. Για πρόσεξέ το αυτό συνάδελφε. Στην ανάκληση του ΠΕΑ θα σου ζητήσουν να το συσχετίσεις με άλλο. Δεν θα μπορέσεις να το κάνεις αφού έχεις ήδη εκδόσει (παράνομα) άλλο για το ίδιο ακίνητο και μπορεί να μπλέξεις.
    1 point
  12. 1) Σωστά, 2) Σωστά, 3) Σωστά, με βάση το δοσολόγιο (και την ημερ/νία λήξης της κάθε δόσης) που είχαν τα εκκαθαριστικά.
    1 point
  13. Γιατί πρέπει να περιμένεις και να χάσεις το πρόγραμμα; Κάνε τώρα το νέο ΠΕΑ και αργότερα την ανάκληση. Πάντως αυτό με τις ανακλήσεις είναι μια παρωδία!!! Σου λέει ο επιθεωρητής κάνει την ανάκληση αλλά..... περίμενε πρώτα να στο ελέγξει το ΕΥΠΕΝ, να κάνει τις παρατηρήσεις που θέλει και μετά ανακάλεσέ το!!!
    1 point
  14. η πιο απλη λυση ειναι να επανελθει ο τοιχος εκει που δειχνει η συσταση Οι αλλες λυσεις ειναι να γινει συζητηση με τον γειτονα και τον συμβ/φο.
    1 point
  15. Και πως διορθώνεται αυτή η βλακεία; με τροποποίηση σύστασης; συμμετέχουν όλοι ή μόνο οι δύο; άλλο συμβόλαιο; Για να γίνουν όλα αυτά δεν απαιτείται τακτοποίηση πρώτα;
    1 point
  16. Καλημέρα. Πρώτα πρέπει να διευκρινιστεί αν το πρόβλημα είναι από ανοδική υγρασία- ακριβέστερα από υγρασία που ανέρχεται μέσω των τριχοειδών πόρων, πχ και η υγρασία που βλέπουμε εσωτερικά μίας πλάκας δώματος είναι το ίδιο ακριβώς φαινόμενο, διείσδυση μέσω του τριχοειδούς των πόρων, απλά εκεί είναι αδόκιμος ο όρος ανοδική. Τσεκάρουμε αν υπάρχει κοντά βόθρος, πηγάδι, σωλήνας ύδρευσης/αποχέτευσης, εξωτερική βρύση για πότισμα στον κήπο κλπ.. Στις τοιχοποιίες για την αντιμετώπιση του φαινομένου όντως κάνουμε χημικό φραγμό: όλες οι καλές εταιρείες (σαν κι αυτή που περιγράφεις με τα πρώτα υλικά) έχουν βγάλει βηματάκια και υλικά, τα εφαρμόζουμε σαν ευαγγέλιο, διάτρηση υπό γωνία 45 μοιρών στα 2/3 του πάχους του τοίχου, ενεμάτωση κλπ. Μετά επίχρισμα χωρίς τσιμέντο (γιατί θα αντιδράσει με τα μόρια του νερού κι ο τοίχος δεν θα στεγνώνει) αλλά με υποκατάστατα (ποζολάνες,υδραυλική άσβεστο) με μεγάλη ικανότητα διαπνοής. Τέλος βαφή με πολύ μικρό sd, δηλαδή επίσης με πολύ μεγάλη διαπνοή. Γενικώς η λογική είναι βάζουμε υλικά τέτοια που επιτρέπουν στον τοίχο να αναπνέει και να στεγνώνει. Δεν είμαι σίγουρος ότι το να μπλαστρώσεις με τσιμεντοειδές στεγανωτικό τα πάντα θα σε βοηθήσει, ο λόγος είναι ότι τα πουμπώνεις ήτοι δεν αφήνεις τα δομικά στοιχεία να στεγνώσουν. Θα κοίταζα μήπως απ'εξω στο επίμαχο σημείο μπορώ να φτιάξω ένα περιμετρικό δάπεδο μπετόν (πχ πλάτους 0,80-1μ) με ρύσσεις προς τα έξω min2% το οποίο και θα στεγανώσω με τσιμεντοειδές. Αλλά το εν λόγω θα σε βοηθήσει μόνο με τα νερά κατακρήμνισης. Αν θέλεις να κάνεις ακόμη πιο μερακλίδικη δουλειά πρέπει να πας στην θεμελίωση και να δεις αν έχεις μόνιμη πηγή υγρασίας γιατί είναι αρκετά πιθανό η πηγή σου να είναι κοντά στα θεμέλια και από εκεί να σου ανεβαίνει. Εκεί μετράς υγρασία με υγρασιόμετρο και τα στοιχεία σκυροδέματος τα μπλαστρώνεις με προιόντα κρυσταλλοποίησης σαν και της εταιρείας που πρωτοανέφερες και τα αφήνεις να στεγνώσουν για κάποιες εβδομάδες μέχρι να πιάσεις υγρασία μετρημένη <4%. Εν συνεχεία επανεπιχώνεις δημιουργώντας drainage και για την φέρουσα τοιχοποιία όπως τα προείπαμε. Κάποιες απορίες: υπερμπατική 50cm από τούβλο ? είσαι σίγουρος? πόσους ορόφους έχει το κτίριο? προ '53 είναι πολύ παλιό.. μήπως είναι η ώρα να ελεγχθεί και η στατική επάρκεια του κτιρίου?
    1 point
  17. 1 point
  18. το ερωτημα σου δεν εχει σχεση με τον νομο που παραθετεις... εσυ θες να κανεις λειτουργικη συνενωση δυο ΟΙ, του αρθρου 23 παρ. 5, ΝΟΚ. πας με ΕΕΔΜΚ [εχει καποιες τροποποιησεις με τον τελευταιο νομο 4759/20...]
    1 point
  19. Καλημέρα. Ο έλεγχος του όρου της εξοικονόμησης για την επιλεξιμότητα γίνεται με το 1ο σενάριο. Δεν μου έχει τύχει, αλλά δεν βλέπω γιατί να γίνει κάτι διαφορετικό από ότι γίνεται στις άλλες περιπτώσεις. Στην περίπτωση Φ/Β ζητείται και το 2ο σενάριο να είναι ίδιο με το 1ο αλλά χωρίς Φ/Β, μόνο για να ελεγχθεί ο επιπλέον όρος ότι με τις υπόλοιπες παρεμβάσεις το ανεβάζεις Α.
    1 point
  20. λογικο ... εγω κανω και τα δυο ..αλλα απο το προηγουμενο αποφασησα πλεον να τους φτιαχνω μονο τα πεα .. δηλαδη το πρωτο μονο ... γιατι στα προηγουμενα οταν πουλας ή εισαι εργολαβος εχεις τρομερο αγχος ειδικα αν δεν εχεις κεφαλαια ..στο προηγουμενο μαλιστα πιεζα εγω τον ιδιοκτητη να πληρωσει το δευτερο ΠΕΑ στον μηχανικο γιατι θα ελιγε η προθεσμια αλλα δεν τον ενοιαζε ... μαλιστα ο αλλος που ειχε αναλαβει τα αλουμινια ηταν ετοιμος να πληρωσει αυτος το ΠΕΑ γιατι ο ιδιοκτητης το επαιζε τρελος .... βρητε τα μεταξυ σας μας ελεγε ... τελικα δεν ξερω ποιος το πληρωσε, του το εκανε δωρο ο μηχανικος ;; δεν ξερω, εγω εναν ηλιακο ειχα πουλησει ..βεβαια θα πεις πεσαμε σε τρελο αλλα θελει πολυ να χαλασει η δουλεια ;;; προσωπικα απο αυτα που βλεπω περιμενουν ολοι να δωουν 15% αντε 20% στον εργολαβο ..οση ειναι η συμμετοχη τους ... τους λεω οτι δεν προκειτε να συμμετεχει κανεις ετσι ... δεν με νοιαζει ... εγω προσωπικα δεν θα το εκανα γιατι οι περισσοτεροι νομιζουν οτι θα τα κανουν ολα τσαμπα ... ως προς αυτο το κομματι ειμαι απασιοδοξος και πιστευω οτι θα βρεθουν πολυ λιγοι αναδοχοι εργων αν δεν παρουν τουλαχιστον το 50% με 60% των χρηματων ... εγω προσωπικα αν ειναι να συμμετεχω ως αναδοχος θα ζηταω το 60% και θα τους τα δινοω πισω μετα το τελος ... διαφορετικα δεν εχει ...
    1 point
  21. Στο έτος Ο.Α μπορείς να βάλεις το έτος της νομιμοποίησης Στα τ.μ βασει Ο.Α βάζεις 0
    1 point
  22. Ο συντελεστής επιβάρυνσης για >100 τμ. θα αυξηθεί από 1,3 σε 1,5.Τώρα αν όλα είναι κατ.1,2 και 3 δεν νομίζω να υπάρχει τεράστια διαφορά...Κατά την γνώμη μου πρέπει να υπολογίσεις συντελεστή >100 συμπεριλαμβάνοντας και την κ3 αποθήκη(συμμετέχει κι αυτή στο σύνολο της δόμησης).🙄
    1 point
  23. Όχι-αν έχει διατηρηθεί το νόμιμο περίγραμμα του κτιρίου, η αλλαγή αυτή είναι παράβαση αναλυτικού,καθώς δεν υπάρχει υπέρβαση δόμησης.Άρα,συντάσσεις αναλυτικό για τις εργασίες που το μετέτρεψαν σε κατοικία (κουζίνα,μπάνιο,δάπεδα κλπ ). Edit-για να είμαστε τυπικοί,επειδή δεν γνωρίζω στοιχεία για το ακίνητο σου,οφείλεις να επιβεβαιώσεις ο ίδιος ότι δεν επέρχεται αύξηση της δόμησης από την μετατροπή σε κατοικία,ώστε να ισχύουν τα παραπάνω.
    1 point
  24. Καλησπέρα-την αλλαγή χρήσης του κτίσματος από αποθήκη σε κατοικία.☺️
    1 point
  25. Κάποιες παρατηρήσεις: -Σχετικά με την ιβιβ περίπτωση της κατ.3 υπάρχει μια διευκρίνηση στην εγκύκλιο 2 ότι δεν αφορά λεβητοστάσια και ότι πρόκειται για ισόγειες αποθήκες.Άρα,δεν είναι η περίπτωση σου.Εσύ έχεις υπόγειο λεβητοστάσιο αντί αποθήκης εντός νομίμου περιγράμματος.Σε μια πρώτη ανάλυση πρόκειται για αλλαγή χρήσης από βοηθητική σε βοηθητική χωρίς υπέρβαση ΣΔ ,δηλαδή παράβαση αναλυτικού προυπολογισμού. Η ρύθμιση δεν σε υποχρεώνει για νέα μελέτη εγκατάστασης. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ενημερώσεις τον φάκελο της οικ.άδειας με την κάτοψη του υπογείου και την μηχ/κή εγκατάσταση,μετά την ρύθμιση και στην έκδοση ταυτότητας του κτιρίου (ή της αυτοτελούς οριζόντιας ιδιοκτησίας).
    1 point
  26. Εφόσον πρόκειται για μονοκατοικία, θα πρέπει να διασφαλίζεται η προσβασιμότητα από την είσοδο του οικοπέδου έως την είσοδο της κατοικίας. Η κάθετη όδευση αφορά σε ορόφους πολυκατοικίας.
    1 point
  27. Ζητείστε το 5σελιδο της δήλωσης και την Τεχνική έκθεση στο μειλ σας,και δείξτε τα σε ένα μηχανικό εν Αθήναις! Καλή δύναμη εύχομαι!!!
    1 point
  28. Θα απαντήσω τώρα λίγα γιατί είναι πάρα πολλά- 1.Η διαμερισμάτωση από σήμερα (δημοσίευση του Ν.4759/20 με αλλαγές στον Ν.4495) αποδεσμεύτηκε από την "αλλαγή ΗΜ εγκαταστάσεων" καθώς η φράση αυτή καταργήθηκε. 2.Στο ερώτημα:Ναι πράγματι,η διαμερισμάτωση του υπογείου μπορεί να δηλωθεί από τον ένα καθώς αφορά ολόκληρο τον όροφο και να πληρωθεί μία φορά το πρόστιμο της(θα αναρτηθεί εδώ κάτοψη όλου του υπογείου).Σε αυτήν την περίπτωση στις δηλώσεις αυθαιρέτων των άλλων δύο,θα γίνεται σαφής αναφορά στον Α/Α της δήλωσης με την οποία ρυθμίστηκε η ΔΔ του υπογείου,ώστε να μην θεωρούνται ελλειπείς ως προς την καταγραφή αυθαιρέτων. Στο ερώτημα β. η απάντηση είναι ναι με την επιφύλαξη ότι η υδ+υκ οφείλεται στην κακή αποτύπωση και δεν θίγει δικαιώματα όμορων κλπ κλπ (έρευνα). Στο ερώτημα γ.,πράγματι τμήματα που δεν κατασκευάστηκαν δεν συνιστούν αυθαιρεσία(απλή αναφορά στην τεχνική έκθεση).
    1 point
  29. Καλημέρα-Σχετικά με τα... οικονομικά: -Όποια κατηγορία εκ του νόμου καταβάλλει παράβολο 250 € συνεχίζει να καταβάλλει παράβολο 250€. Αυτές είναι οι Κατ.1 και Κατ.3. -Όποια κατηγορία εκ του νόμου καταβάλλει ενιαίο ειδικό πρόστιμο από 1-10 και για ένα έτος καταβάλλει ενιαίο ειδικό πρόστιμο προσαυξημένο σε σχέση με το προηγούμενο κατά 20%.Αυτές είναι οι Κατ.2,Κατ.4 και λοιπές παραβάσεις.(Και η κατ.5 που θα επανενταχθεί υπό συνθήκες). Εν ολίγοις,τα παράβολα παραμένουν σταθερά-τα ενιαία ειδικά πρόστιμα προσαυξάνονται.
    1 point
  30. Δεν έχω βρει να καθορίζεται κάπου ακριβώς χρονικό διάστημα-Πιστεύω ακριβώς την επόμενη μέρα (14/1) για να μην μείνει κενό ημερών χωρίς εεμκ σε ισχύ.Με μια τεχνική έκθεση-αιτιολόγηση ότι δεν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κλπ.κλπ.😊 [ΦΕΚ 3136Β/2018-άρθρο 3 παρ.6] Υγ.Μπορείς να επιβεβαιώσεις και με mail στο helpdesk του e-adeies (απαντούν κανονικά).
    1 point
  31. @Paul_MixΕφόσον το οικόπεδο είναι άρτιο και έχεις κτίριο προ 55,δεν έχεις λόγο να βάλεις όχι στο πεδίο οικ.άδεια.Βάζεις "ναι", υπολογίζεις τις αυθαιρεσίες που έγιναν κατά παράβαση της εεμκ που εκδόθηκε και ό,τι άλλο (αυθ.) υπάρχει.Για τον υπολογισμό της Κατηγορίας υπολογίζεις κανονικά σύμφωνα με το άρθρο 96. @SEKKARA Έδωσες δόμηση-κάλυψη,αλλά λείπουν ύψη για να απαντηθεί (επιτρ/νο-πραγματοποιημένα).
    1 point
  32. Ακολουθεί την συνεχόμενη γραμμή του περιγράμματος του κτιρίου-είναι κλειστός χώρος εντός εμβαδομέτρησης. Από κάτω υπάρχει ένα ισόγειο χωρίς έρκερ-αυτό "διασχίζει" με μια διακεκομμένη για να φαίνεται και το περίγραμμα ισογείου.
    1 point
  33. άλλη μια μεγάλη τομή!! παρακαλώ να μην περάσει απαρατήρητη η εξίσου μεγάλη τομή, του να μην φυλάσσεται ο φάκελος της ταυτότητας κτιρίου σε ειδικό χώρο εντός του κτιρίου/ιδιοκτησίας (κρίμα και είχα στο νου μου κάτι σαν εικονοστάσι)
    1 point
  34. zetc93: Να εγγραφείς μόνο εκεί που υπάρχει κάποιος λόγος και όχι όπου μπορείς. Αν εργάζεσαι σε εταιρεία τι θα κερδίσεις με την εγγραφή στο ΤΕΕ; Μάλλον τίποτα. Για τα αποδεικτικά απασχόλησης ρώτα την υπηρεσία που θα σου αναβαθμίσει την άδεια. Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι (γενικά) μια πικραμένη ιστορία όπως φαίνεται μέσα από τα πολυάριθμα θέματα του παρόντος φόρουμ.
    1 point
  35. @KANA, SteliosCivil και όποιον άλλον ενδιαφέρεται:
    1 point
  36. η πρόβλεψη του νόμου είναι ποινές σε όποιον εκδίδει ΠΕΑ χωρίς να ανακαλέσει προηγούμενο εκδοθέν από τον ίδιο, η γνώση υπάρξει ΠΕΑ δεν περιγράφεται πουθενά ως παράπτωμα
    0 points
  37. Να βγάλεις νέο ΠΕΑ κάνοντας τον ανήξερο. Ούτε υπεύθυνες δηλώσεις ιδιοκτήτη ούτε εμπλοκή με τον προηγούμενο μηχανικό, που δεν έπρεπε να ανακατέψεις εξ αρχής. Εσύ δεν παραβιάζει τη διάταξη περί ανάκλησης και στον ιδιοκτήτη δεν προβλέπεται καμία επίπτωση από το νόμο
    0 points
  38. Πάντως στη νομοθεσία δεν έχω εντοπίσει κάποιο σημείο που να ξεχωρίζει την διαδικασία των επιμετρήσεων από την σύνταξη ΠΠΑΕ. Θεωρώ τη σύνταξη των επιμετρήσεων συνδεδεμένη με τη σύνταξη των αντίστοιχων ΠΠΑΕ. Οι ποσότητες ΠΠΑΕ ταυτίζονται με τις ποσότητες (αφανών εργασιών) της αναλυτικής επιμέτρησης. Όσες εκτελέσθηκαν πρέπει να παραληφθούν. Οι ποσότητες που υπερβαίνουν τις συμβατικές ή τις ποσότητες του τελευταίου εγκεκριμένου ΑΠΕ, δεν μεταφέρονται στη συνοπτική επιμέτρηση του λογαριασμού. Θα μεταφερθούν όταν συμπεριληφθούν σε νέο ΑΠΕ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.