Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.377


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. Πάνος

    Πάνος

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      778


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/12/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    78.052 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. μετέφερε μια παλια δήλωση κατ.1 ή κατ.2 σε νέο πρωτόκολλο και παράβολο και στο παλιο άλλαξε τα στοιχεία και δήλωσε το κατ.5.
    2 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.284 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Version 1.0.0

    10.550 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  5. Επειδή σήμερα με πληροφόρησαν ότι σε φωτοτυπείο, έξω από την πολεοδομία Αργυρούπολης, πωλείται τυπωμένο έγχρωμο αντίγραφο της κωδικοποίησης που συντηρώ εδώ και χρόνια στα downloads του forum εδώ : http://www.michanikos.gr/files/file/675-%CE%BD%CE%BF%CE%BA-v7-%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CE%BD/ στην τιμή των 20 ευρώ ανά αντίτυπο, θέλω να πληροφορήσω τους συναδέλφους ή αναγνώστες του forum τα εξής : - Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το γεγονός, γιατί απλά δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου αυτή τη μορφή παρασιτικής οικονομίας όταν το έκανα. - Πιστεύω ότι η εκτύπωση μιας κωδικοποίησης που συνεχώς ανανεώνεται δεν έχει κανένα απολύτως νόημα σε αντίθεση με την προστιθέμενη αξία του να έχεις πάντα ηλεκτρονικά την τελευταία έκδοση του κειμένου της (όσο κάποιος μπορεί να εμπιστευτεί ότι είναι η τελευταία). - Το να βοηθάμε την εκτύπωση τόσο μεγάλων κειμένων είναι οικολογική ανοησία για την εποχή μας. Παρ' όλα αυτά, αν κάποιοι συνάδελφοι νομίζουν ότι τους διευκολύνει ή τους συμφέρει από πλευράς κόστους η προμήθεια, υπενθυμίζω τα εξής : - Ο έγχρωμος εκτυπωτής στο γραφείο τους ενδεχομένως να παράγει το ίδιο αντίτυπο με χαμηλότερο κόστος. - Αν το τυπώσουν από το γραφείο τους έχουν πάντα το κέρδος ότι το κάνουν όταν πραγματικά το χρειάζονται έντυπο. - Σίγουρα θα είναι η τελευταία διαθέσιμη έκδοση του κειμένου αν τυπωθεί τη στιγμή που θα το κατεβάσουν. Για το συγκεκριμένο επαγγελματία δεν θα κάνω κάτι γιατί ήδη έχω διαθέσει ελεύθερα τη δουλειά μου. Ίσως όταν ανέβω ξανά στην Αθήνα του κάνω μιά επίσκεψη για να δώ τι άλλο διαθέτει και να του κάνω πλάκα ! Ευχαριστώ για το χρόνο σας ...
    1 point
  6. Με την αίτηση, ζητάς "απότμηση πεζοδρομίου". Και προκειμένου ο δήμος να δώσει έγκριση, θα πρέπει να υπάρχει κτίσμα, και να έχουν δεσμευτεί συμβολαιογραφικά θέσεις στάθμευσης. Με την αίτηση υποβάλλονται, ως συνημμένα, τα σχετικά (άδεια οικοδομής, πράξη δέσμευσης, κλπ) Αν όμως η αίτηση γίνεται μόνο και μόνο για να φύγουν οι κάδοι, μάλλον δεν θα έχει αποτέλεσμα
    1 point
  7. εσυ θα ζητησεις αδεια να μπαίνεις στον ακαλυπτο Αναλογα με την απαντηση θα πραξεις. Παντως, αυτο που βλεπω στην φωτογραφια ειναι ενα παληο τοιχειο χαμηλο και πλεγματα, αρκετα παληά, με διαφορα υλικα εντος του οικοπεδου.... αλλα να μην εχει καμμια διαμορφωση προς χρηση χωρου σταθμευσης μεχρι τωρα... καλη συνεχεια
    1 point
  8. Δε θα κρίνω αν είναι σωστό ή λάθος. Αλλωστε με τα αυθαίρετα το τι σωστό και τι λάθος είναι σχετικό.... 5 να ρωτήσεις 10 απόψεις θα ακούσεις. Ομως, παραδέχομαι ότι έκανες συλλογισμό μηχανικού! Ο οποίος λύνει καταστάσεις και σκέφτεται πολυπαραμετρικά.
    1 point
  9. εμείς ευχαριστούμε!! χρόνια πολλά, καλή χρονιά να έχεις!
    1 point
  10. ευχαριστώ παιδια!! μαλλον βλακεια σκεψη εκανα-ειπα! ευτυχως που εχω την κοινοτητα εδω και με συμμορφωνει!
    1 point
  11. Τι εφκιαξες ρε Πάνο!!! Ζείς στο 3020 κι εμείς στο 1821...
    1 point
  12. εσύ θα πας πολύ μπροστά!!!!! 😁 και η κατ3 το ίδιο!!
    1 point
  13. Kαλησπέρα και χρόνια πολλά. Οι εργασίες που περιγράφεις (κατασκευής εξωτερικής σκάλας) απαιτεί άδεια και η αλλαγή διαρρύθμισης άδεια εργασιών μικρής κλίμακας. Θα πρέπει να απευθυνθείς σε τεχνικό γραφείο για να προβεί ο μηχανικός σε αυτοψία και να σε καθοδηγήσει ανάλογα. Το κτίριο όπως το περιγράφεις δεν έχει σύσταση οριζόντιων ιδιοκτησιών, οπότε μετά την έκδοση άδειας και τον πλήρη έλεγχο νομιμότητάς από τον μηχανικό θα προβείς σε συμβολαιογραφική σύσταση (διαχωρισμός ακινήτου σε διαμερίσματα) και συμβόλαιο γονικής παροχής ή πώλησης από την πεθερά προς εσάς. Αναφορικά με το κόστος μελετών είναι πάγια πολιτική του φόρουμ να μην αναφέρονται δημοσίως αμοιβές μηχανικών. Οπότε τα σχετικά με το κόστος θα τα συζητήσεις με τον μηχανικό που θα επιλέξεις.
    1 point
  14. Ο νομοθέτης μιλάει για τις βοηθητικές χρήσεις όλης της παραγράφου. Επίσης πρόσεξε ότι μιλάει για μέγιστη επιφάνεια ίση με την κάλυψη και όχι για εντός της κάλυψης του υπερκείμενου κτηρίου, αλλά και σε επεκτάσεις σύμφωνα με το άρθρο 17.
    1 point
  15. Είναι προτιμότερο να το δηλώσεις ως πριν 1975 που αποδεικνύεται αι το συμβόλαιο .Αν το βάλεις πριν 1955 εκτός της αναφοράς στο συμβόλαιο δεν έχεις κάτι άλλο και κατά την έκδοση της άδειας ίσως σου ζητηθούν επιπλέον στοιχεία τα οποία δεν θα έχεις.
    1 point
  16. δουλεύει αλλά όλως περιέργως σήμερα μου ζήτησε να συνδεθώ μέσω gov.gr
    1 point
  17. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλη την ομάδα! Μάλλον είμαι εκτός θέματος, αλλά δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα.. και ήθελα διευκρίνηση για τις καταλητικές ημερομηνίες των αρχείων του ν.4178: Έως 08.02.2021 είναι δηλώσεις του 4178 με παράβολο μέχρι και 31.12.2015? Οι δηλώσεις με παράβολο μέχρι και 31.12.2016 πάνε 08.05 .2021 και μέχρι 31.12.2017 πάνε 08.08.2021? Σωστά το έχω καταλάβει? Επεξεργασία: Σωστό, από το ενημερωμένο άρθρο 99 βάσει ν.4643/2019
    1 point
  18. Ηλεκτροβάνα δεν μπαίνει στον εύκαμπτο σωλήνα Εγώ έφτιαξα ένα μικρό δίκτυο, που αποτελείται από τα βασικά μόνο μέρη, που στην ουσία είναι τα ίδια σε όλα τα δίκτυα (μικρά - μεγάλα) Συλλέκτης, ρυθμιστής υψηλής, ηλεκτροβάνα, ρυθμιστής χαμηλής, ανεπίστροφη, φίλτρο, βάνα, μανόμετρα ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ Πριν από το μπλοκ αυτό είναι οι εύκαπτοι σωλήνες που δίνουν οι φιάλες προς το συλλέκτη, και μετά από αυτό είναι οι εύκαμπτοι σωλήνες που δίνουν προς την κατανάλωση ή προς σταθερό δίκτυο χαλκοσωλήνα Τώρα, βάζουμε και ότι άλλο θες. Βαλβίδα προστασίας από υπερπίεση, πλήκτρο emergency stop από μέσα, εξτρά μανόμετρα... ότι άλλο θες βάζεις Το φίλτρο είναι κάτι φτηνό και το βάζουμε Όπως και η ανεπίστροφη για ασφάλεια... Όταν έχεις υγραέριο ή προπάνιο (που στην πραγματικότητα είναι κατά 99% το ίδιο, το προπάνιο είναι λίγο πιο δυνατό) βάζεις και ανιχνευτή υγραερίου Αν σε παίρνει, βάλε 2 κατά ελάχιστο (για ασφάλεια, αν δε δουλέψει ο ένας) Ο ανιχνευτής τοποθετείται στα πιθανά σημεία διαρροής, συνδέσεις φιαλώνή καταναλώσεων, και πάντα χαμηλά. Αν υπάρξει διαρροή, θα ενεργοποιηθεί, είναι ευαίσθητος! Ο σκοπός της ύπαρξης του ανιχνευτή, είναι για ενεργοποιηθεί και να κόψει την παροχή αν χρειαστεί. Αν το κατάστημα λειτουργεί θα είναι κάποιος εκεί, θα ακούσει το σφύριγμα του ανιχνευτή, θα μυρίσει τη διαρροή, θα ενεργήσει γενικότερα. Αν όμως το κατάστημα είναι κλειστό, ή δεν είναι κάποιος παρών, και υπάρξει διαρροή, τότε πώς θα αεριστεί ο χώρος? (άρα ο πιο σοβαρός λόγος που μπαίνουν οι ανιχνευτές είναι γιατί πολλοί εστιάτορες ενώ τους λέμε να κλείνουν κάθε βράδυ την βάνα έξω στις φιάλες, δεν το κάνουν, με αποτέλεσμα να υπάρχει πίεση στο δίκτυο. Και αφού το μαζαγί είναι κλειστό - και δεν αερίζεται - μόνο ο ανιχνευτής θα σε σώσει. ΥΓ Θυμήσου: υπογράφεις για κάτι πολύ σοβαρό (ΥΓΡΑΕΡΙΟ) μην κάνεις κάτι που δεν πρέπει!
    1 point
  19. Χρόνια Πολλά σε όλους!! Ψάχνοντας να απαντήσω σε κάποιον συνάδερφο ,βρήκα αυτές τις δύο ερωτήσεις από σύσκεψη των ΥΔΟΜ της Κ. Μακεδονίας , τις οποίες θεωρώ χρήσιμες αφορούν στο Άρθρο94 και παρουσιάζονται συχνά.
    1 point
  20. αλλά, επειδη υπαρχουν "κολληματα" και εμμονές και κατι περιεργα...νον πειπερ... Για να μην αρχισει καποιος και μετραει "σχετικα" και τα βρισκει 19 αντι 20, θα υποβαλλεις 4 φορες την κοινη κατοψη ολων. στην μια θα γραψεις για το καταστημα αβγδα και στην αλλη για το εζηθε κλπ. με το ΚΑΕΚ του καθενος. Αυτα, για να μην χαλαμε τη ζαχαρενια μας χωρις λογο. εδιτ [η θα υποβαλλεις κοινη κατοψη με 4 υπομνηματα...]
    1 point
  21. Καλημέρα Χρόνια Πολλά!Αυτό που έγραψες πρέπει να κάνεις,αλλά ο karanus εννοεί μονόδρομος είναι ότι θα συγκρίνεις μετα επιτρεπόμενα-θα βάλεις ΟΑ ναι,αλλά δεν έχεις μεγέθη ΟΑ για να συγκρίνεις.Κάνε τον έλεγχο της κατ.4 και αν βγαίνει,θα την δηλώσεις 4.
    1 point
  22. Εμπρόθεσμες τροποποιητικές δηλώσεις Ε9 για ένα ή περισσότερα από τα έτη 2010 έως 2020 χωρίς επιβολή προστίμου ύψους 100 ευρώ έως ότου λήξει η κτηματογράφιση της χωράς (εκτιμάται για το 2024-2025), προβλέπει ρύθμιση του υπουργείου Οικονομικών που περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή. Σε άρθρο με τίτλο “Για εκπρόθεσμες τροποποιητικές δηλώσεις στοιχείων ακινήτων (Ε9) ετών 2010 και επόμενων, που υποβλήθηκαν ή θα υποβληθούν από τις 31.12.2014 μέχρι την ανάρτηση των κτηματολογικών στοιχείων στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας, όπως αυτή προκύπτει από σχετική διαπιστωτική πράξη του Δ.Σ. του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο», η οποία κοινοποιείται προς τον Υπουργό Οικονομικών, προβλέπεται ότι δεν επιβάλλεται το πρόστιμο του άρθρου 54 του ν. 4174/2013 (Α' 170) ή το αυτοτελές πρόστιμο του άρθρου 4 του ν. 2523/1997 (Α' 179). Όσον αφορά πρόστιμα που έχουν βεβαιωθεί, αυτά δεν διαγράφονται αλλά και πρόστιμα που έχουν καταβληθεί δεν επιστρέφονται. Στο νομοσχεδιο περιλαμβανονται επίσης : · Διαγραφή προστίμων τα οποία είχαν επιβληθεί για εκπρόθεσμη υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων του 2014 την περίοδο απο 21 έως 25 Ιανουαρίου 2016. Αυτό προβλέπει διάταξη νόμου του υπουργείου οικονομικών η οποία περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή. Πρόστιμα είχαν επιβληθεί σε χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις οι οποίοι είχαν υποβάλει στο συγκεκριμένο διάστημα τις συγκεντρωτικές καταστάσεις κάνοντας χρήση σιωπηρής παράτασης που είχε δοθεί τότε, η οποία όμως δεν κυρώθηκε ποτέ νομοθετικά. · Δίνεται έξτρα χρόνος για την εκπλήρωση φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων πελατών λογιστών οι οποίοι έχουν ασθενήσει αποδεδειγμένα από κορονοϊό. · Εφαρμογή μηδενικού συντελεστή Φ.Π.Α. σε εμβόλια και in vitro διαγνωστικά ιατροτεχνολογικά προϊόντα για την πρόληψη και τη διάγνωση της νόσου COVID-19 και σε συναφείς υπηρεσίες · Ένταξη τυφλών με ποσοστό αναπηρίας άνω του 80% σε ισχύουσες απαλλακτικές διατάξεις για αναπήρους (αυτοκίνητα) Υπαγωγή ειδών για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία όρασης στον υπερμειωμένο συντελεστή ΦΠΑ 6% · Μπορούν να αποσυρθούν ταμειακές μηχανες χωρίς την επιβολή κυρώσεων έως και τις 31.3.2021. · Στις εκδοτικές επιχειρήσεις που εκδίδουν εφημερίδες και περιοδικά πανελλήνιας κυκλοφορίας, ol οποίες επλήγησαν από την πανδημία του κορωνοϊού COVID-19 εμφανίζοντας μείωση της κυκλοφορίας των ανωτέρω εντύπων τους, δύναται να παρέχεται επιχορήγηση του μεταφορικού κόστους για τη διανομή αυτών των εντύπων. Προϋπόθεση για την καταβολή της επιχορήγησης είναι η εκδοτική επιχείρηση να έχει κάνει έναρξη δραστηριότητας πριν την 1.1.2020. · Ρυθμίσεις για ασφαλιστικές - αντασφαλιστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο
    1 point
  23. @CAPRICE_, δεν μπορείς να το ξέρεις εκ των προτέρων. Τις προηγούμενες χρονιές οι συμψηφισμοί γίνονταν άμεσα (αν όχι στο επόμενο ειδοποιητήριο, τουλάχιστον στο μεθεπόμενο). Αντίθετα οι επιστροφές είχαν θέμα ... Επιβεβαίωση απλά της ανικανότητας και της αδιαφορίας.
    1 point
  24. Οκ, η ΔΟΚΚ περιορίζει ακόμη περισσότερο την εφαρμογή της εξαίρεσης. Η απόφαση του ΣτΕ καταργεί μόνο την παρέκλιση και δεν απαγορεύει την δόμηση στην ευρύτερη περιοχή. Δεν θεωρώ ότι επιβάλει γενική απαγόρευση όπως την περιγράφει η ΔΟΚΚ στην απάντησή της. Κατάργηση παρέκλισης δεν σημαίνει "παντελής απαγόρευση δόμησης". Σημαίνει δημιουργείς οικόπεδα με τον κανόνα οικοδομησιμότητας και συνεχίζεις να χτίζεις. Συνεπώς προχωράς κανονικά.
    1 point
  25. Συνάδερφε δεν βλέπω να υπάρχει κάποια πολεοδομική αυθαιρεσία στην υπόθεση σου.
    1 point
  26. Η Θέτιδος είναι στο όριο για εντός σχεδίου, οπότε θας πας με την Αίγλης. Οπότε 4.450.
    1 point
  27. @gi_arch δε βλέπω να περιλαμβάνονται οι αποθήκες στο αρθρο 11.. απο ΤΤΟ : -Οι επεκτάσεις υπογείων χώρων γίνονται αποκλειστικά με βοηθητικές χρήσεις που περιγράφονται στο άρθρο 11. KAI από Αρ.11 Στο σ.δ. δεν προσμετρώνται :οι υπόγειοι όροφοι και οι επεκτάσεις τους σύμφωνα με το άρθρο 17 για : i. την εξυπηρέτηση χώρων στάθμευσης ανεξάρτητα κτιρίων, ii. τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις απαραίτητες για τη λειτουργία του κτιρίου και την υποστήριξη του ενεργειακού σχεδιασμού του κτιρίου, iii. τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις για τη διαχείριση και εξοικονόμηση νερού, iv. τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις ΑΠΕ, v. τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις μονάδων Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και θερμότητας Υψηλής Αποδοτικότητας (ΣΗΘΥΑ), vi. υδατοδεξαμενή ή δεξαμενή συλλογής λυμάτων και τις μηχανολογικές εγκαταστάσεις αυτών, vii. πισίνα – μηχανοστάσιο πισίνας, viii. λεβητοστάσια, μηχανοστάσια, όπως ορίζεται από τους ειδικούς κανονισμούς που τις διέπουν.
    1 point
  28. να δεις το 23 του ΝΟΚ οπως εγινε με τον νεο νομο υγ ελπίζω να μην αλλαξουν παλι τα δεδομενα😁
    1 point
  29. Μία λύση που κάναμε σε τέτοια περίπτωση ήταν ακριβώς δίπλα στην αφετηρία του έρκερ να βάλουμε 70εκ ημιυπαίθριο χώρο οπότε βγήκε η πόρτα κανονικά. Δεν ξέρω αν βοηθάει στην περίπτωση σου. Η έντονη γραμμή είναι η ΟΓ για να μην μπερδευτείς
    1 point
  30. Δεν πάω κόντρα με το φίλο μου τον kan62 τον οποίο ήδη συγχάρηκα για το αρχείο του απλά προσθέτω και έναν άλλο εναλλακτικό τρόπο διαχείρισης του Νόμου με άμεση ορατότητα της θεματικής ενότητας κάθε άρθρου και άμεση ενημέρωση
    1 point
  31. Μιλάς με τον δικηγόρο σου ή με την νομική υπηρεσία του ΤΕΕ ή όπου νομίζεις και έχουν την νομική αρμοδιότητα να κρίνουν και θα σε ενημερωσουν υπευθυνα Καλή χρονιά να έχεις
    1 point
  32. Συμβαινει για τον εξης λογο: Ο πινακας του κελυφους πρεπει να εχει μονο 1 σειρα κενη στο τελος. Αν καταλαθος κατεβηκες πιο κατω σε καποια εισαγωγη και σου εμφανισε 2 σειρες κενες τωρα σβησε την προτελευταια. Παρολο που δεν εχεις στοιχεια σε αυτη την προτελευταια σειρα θα τη βλεπει σα γραμμη. Καμια διαφορα δε δημιουργει στους υπολογισμους. Απλα δημιουργει το λαθος.
    1 point
  33. Nαι δεν έχει αναφερθεί ο συμψηφισμός στο κείμενο πουθενά. Θεωρώ ότι αυτό θα γίνει σε κάποια εγκύκλιο.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.