Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.737


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.521


  3. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.395


  4. Ρerustum

    Ρerustum

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      23


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/01/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Τα φορτία του ανωτάτου ορόφου μπορεί να είναι λίγα έτσι όπως τα λες, με την προυπόθεση ότι το δομικό στοιχείο διαστασιολογήθηκε και υλοποιήθηκε όπως έπρεπε. Αυτό δεν το ξέρεις. Κι επειδή κανείς δεν μπορεί να στο εγγυηθεί σύμμαχος σου είναι τα τεστ. Εντάξει δεν θα πάρεις την καροτιέρα να πάρεις πυρήνες αύριο το πρωί, αλλά σίγουρα θα αποκαλύψεις επίχρισμα, θα μελετήσεις υφιστάμενο θεωρημένο ξυλότυπο και τεύχος μελέτης, και θα συγκεντρώσεις όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς από ιδιοκτήτη-επιβλέποντα, ενδεικτικά πότε σχηματίστηκε η ρωγμή, αν έχει τιμολόγια και δοκίμια ώστε να δεις με τί μπετό σκυροδέτησε , φωτογραφίες από την κατασκευή (λες είναι πρόσφατο, δεν είναι απίθανο να υπάρχουν..)κλπ. Εν συνεχεία θα σταθμίσεις αν μπορείς να δώσεις με βάση τα όσα θα δεις υπεύθυνη απάντηση ή αν θα πας σε ελέγχους. Να θυμίσω κάποια πράγματα: την ενανθράκωση δεν την πιστοποιούμε με το μάτι αλλά παίζει και κάποιο τεστ. Ομοίως τα χλωριόντα (ακόμη πιο σημαντικό) ανιχνεύονται με τεστ ΚΑΝΟΝΙΚΑ... Εκτός από τους καταστροφικούς υπάρχουν και μη καταστροφικοί έλεγχοι.. Αν χρειαστεί και κάτι δεν σου κάθεται καλά δεν είναι δύσκολο με μια σφύρα schmidt να δεις τί παίζει με το σκυρόδεμα..Η λογική είναι ότι αυτές οι παθογένειες, ακόμη κι αν η περιρρέουσα ατμόσφαιρα στο επάγγελμα μας είναι "έλα μωρέ, θα το φτιάξει ο μάστορας με ένα ζουμί" , πρέπει να να αντιμετωπίζονται με χειρουργική ακρίβεια γιατί μπορεί να είναι από "εγχείρηση ρουτίνας σκωληκοειδίτιδας" έως καρκίνος.
    3 points
  2. Χρειάζεται διερεύνηση μακροσκοπικά και μικροσκοπικά.Εξηγούμαι: παίρνεις στατική μελέτη στα χέρια σου και κοιτάζεις αν καταρχήν έχει εφαρμοστεί η γεωμετρία του φ.ο. και αν υπάρχουν τροποποιήσεις, αύξηση των φορτίων κλπ. Γενικά το μελετάς με χειρουργική ακρίβεια. Κατεβάζεις σοβά, παίρνεις πυρήνες, σκανάρεις οπλισμό, επικοινωνείς με τον επιβλέποντα και πάει λέγοντας. Κατεβάζοντας τον οπλισμό σοβά () θα έχεις μια πρώτη εικόνα αν υπάρχει θέμα με το μπετόν, αν έχεις εκτίναξη οπλισμού,αν υπάρχει λυγισμός διαμήκων, αν υπάρχει θέμα με συνδετήρες, αν δεν έχουν τηρηθεί οι επικαλύψεις πολλά αν. Είναι πιθανό να είναι από ενανθράκωση και χλωριόντα, αλλά μπορεί και να μην είναι η μόνη αιτία. Πχ συγκεντρώνοντας πληροφορίες, θα διερευνήσεις και το πότε εμφανίστηκε η ρωγμή η οποία σημειωτέον δεν είναι μόνο 3mm, και είναι κοντά σε κόμβο. Επίσης το υποστύλωμα είναι θέσει κοντό. Γενικώς μπορεί να την βγάλει καθαρή απλώς με ανόδια + επισκευαστικό αν είναι μόνο θέμα χλωριόντων-ενανθράκωσης και επισκευής γεωμετρίας αλλά μπορεί να χρειαστεί ενίσχυση, κατόπιν μελέτης φυσικά γιατί ενισχύοντας έστω και ένα μόνο δομικό στοιχείο ανακατανέμεις την ένταση στον φορέα. Δεν μου αρέσει που η ρωγμή εμφανίστηκε εσωτερικά, συνήθως χλωριόντα+ενανθράκωση πετάνε πρώτα απ'έξω. εδιτ: η κεκλιμμένη πλάκα είναι μυκητοειδής (χωρίς δοκούς) ?
    2 points
  3. Αναζητάς λάθος «πράγματα» (τοπογραφικά έγραφα που δεν σου ανήκουν) με το «στο περίπου περιγραφές» (κτηματολόγιο λες στην αρχή και τώρα το ιταλικό κτηματολόγιο) …… Πρώτον. Εσύ γιατί δεν αναθέτεις να σου κάνουν Τοπογραφικό της ιδιοκτησίας σου με βάση τους όποιους τίτλους σου και καλά υλοποιημένα όρια που έχεις? Δεύτερον, και δικαστικά να πας για να σου δώσουν το δικό τους τοπογραφικό θα χάσεις. Τα τοπογραφικά ή και τα όποια σχέδια κάνει κάποιος Μηχανικός ανήκουν τα δικαιώματα στον Μηχανικό Μελετητή και στον εργοδότη που του το ανέθεσε και τον πλήρωσε για να τα κάνει. Αποκτούν δε μια «δημόσια» χρήση μόνο όταν έχουν επισυναφθεί σε πράξεις (άδειες, κτηματολόγια, τίτλους κλπ.) και εκεί έχεις κάθε δικαίωμα να λάβεις αντίγραφα και ενίοτε έχεις και μια χρέωση για αυτό (συμβολαιογράφοι, υποθηκοφυλακεία κλπ.) Αρα τι να σου δώσει? Την δουλειά του που τον πλήρωσε άλλος να την κάνει? Γιατί να το κάνει?? Εσύ γιατί δεν αναθέτεις να σου κάνουν το δικό σου να ξέρεις και τι έχεις και που είναι τα όρια του. Λες ότι το ακίνητο σου είναι «τακτοποιημένο από το 1973» … το τσέκαρες αυτό που λες με Μηχανικό της εμπιστοσύνης ή κι αυτό είναι πάλι στο περίπου περιγραφή ή ότι κατάλαβες εσύ? Κι από τότε μέχρι τώρα με όλους τους καβγάδες το μόνο που έκανες είναι να αναζητάς συμβουλές στο ίντερνετ? Πράγματι φιρι φιρί το πας όπως προβλέπει ο συνάδερφος @tetris να μη δικαιωθείς.
    2 points
  4. Τα κουφώματα μετριούνται και μπαίνουν 10mm μικρότερα ανά πλευρά, από το υπάρχον άνοιγμα για ευνόητους λόγους, δεν μπορούν να μπουν σπρωχτά, φρακαριστά. H παραπάνω ανοχή των 10mm μπορεί να γίνει 15-20mm όταν μιλάμε για πολύ μεγάλο άνοιγμα. Στην περίπτωση σας η ανοχή είναι 10mm ανά πλευρά, δηλαδή max 20mm, γιατί το κούφωμα δεν είναι πολύ μεγάλο. Στερεώνονται είτε πάνω σε ψευτόκασα (μεταλλική κοιλοδοκός που βοηθάει τον σοβατζή να γωνιάσει το σοβάτισμα και δημιουργεί σωστό υπόστρωμα για να πατήσει το αλουμίνιο) είτε πάνω στο υφιστάμενο υπόστρωμα της τοιχοποιίας. Στερεώνονται με αγκύρια στερέωσης και επιλέγουμε καλές ,επώνυμες εταιρείες τύπου hilti. Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που στηρίζουμε κούφωμα: ξεκινάμε τα αγκύρια από τις γωνίες (πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά, δηλαδή δύο αγκύρια ανά γωνία, στην περίπτωση σου χωρίς το "πάνω" γιατί έχεις ρολό) και μοιράζουμε την υπόλοιπη απόσταση ανά περίπου 50cm. Προσέχουμε να μην τρυπήσουμε το πολυαμίδιο (την θερμομόνωση του κουφώματος) και φυσικά τρυπάμε μόνο κάσα. Υπάρχει ένα καλό εγχειρίδιο να διαβάσει ο εργολάβος που έχει εκδόσει ο "ποβας". Το -μικρό- κενό που θα μείνει το γεμίζουμε για λόγους ηχομόνωσης-θερμομόνωσης με αφρό πολυουρεθάνης. Σε καμία περίπτωση δεν στηρίζουμε κούφωμα μόνο με αφρό πολυουρεθάνης, αυτό είναι εγκληματικό. Η στερέωση με τα αγκύρια καλείται να παραλάβει τα φορτία του ιδίου βάρους του κουφώματος και την ανεμοπίεση, φυσικά και τον σεισμό..Μάλλον από την φωτογραφία βλέπω ότι αφήνει μεγάλο κενό και έχει κόψει κοντύτερο το πλαίσιο του αλουμινίου κάτω, για να βάλει την μαρμαροποδιά μετά. Κοινώς πρώτα τον γάιδαρο και μετά το σαμάρι. Επίσης για ρώτα τον τί μέριμνα έχει λάβει για να μην έχεις θερμογέφυρα στην μαρμαροποδιά.. Είμαι περίεργος.. Αν κρίνω από την πόρτα είχατε ωραία ξύλινα κουφώματα που τα έφαγε η μαρμάγκα. Θα μπορούσαν να έχουν επιδιορθωθεί, να έχει μπει διπλό τζαμιλίκι και να έχει μπει μια ωραία ξύλινη ποδιά που θα ήταν και κακός (σαν ξύλινη) αγωγός της θερμότητας. Εγώ τα λέω εγώ τ'ακούω, αφού ο "εργολάβος" αποφάσισε αλλιώς. Αυτές οι πλάκες πορόλιθου που βλέπω είναι διακοσμητική επικάλυψη?
    2 points
  5. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.284 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. 5.155 downloads

    Πρόκειται για τη μετατροπή του αρχείου oikismoi2000.kmz της πλατφόρμας geodata.gov.gr σε αρχείο dwg σε ΕΓΣΑ 87 ***ΠΡΟΣΟΧΗ***: Χρησιμοποιείστε το αρχείο με δική σας ευθύνη
    1 point
  7. Version 1.0.0

    10.550 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  8. Version v.1b

    30.553 downloads

    Οδηγίες για να συντάξετε πίνακα κατανομής χιλιοστών μαζί με πίνακα σε excel ως σημείο αναφοράς για να στήσετε τον δικό σας
    1 point
  9. Version 1.1.0

    7.607 downloads

    Απλό πρότυπο σε Excel 2007 ή νεώτερο με σκοπό την δημιουργία του διαγράμματος Gantt . Περισσότερα υποδείγματα καθώς και σχολιασμό - τεκμηρίωση , θα βρείτε εδώ . Προστέθηκε νέο πρότυπο (έκδοση 1.0.1) 2/12/2014 Προστέθηκε υπόδειγμα σε PowerPoint 2007 (18/2/2015)
    1 point
  10. Version 1,0

    3.547 downloads

    Συλλογή από καναπέδες και πολυθρόνες σε κάτοψη και όψη καθώς επίσης και σε συνδυασμού μεταξύ τους.
    1 point
  11. 5.577 downloads

    Γενικά blocks για το Autocad. Περιέχει: Γήπεδα Έπιπλα Ιατρικά Καρέκλες Κρεβάτια Τραπέζια Είδη WC & Κουζίνας Πόρτες και παράθυρα
    1 point
  12. Καμία, κάνεις ότι θέλεις, απλά υποχρεούσαι να αναβαθμιστείς τουλάχιστον 3 κατηγορίες.
    1 point
  13. Ναι αλλά αυτό δεν σε απασχολεί διότι όπως σου είπε και ο συνάδελφος παραπάνω εφόσον είσαι κατηγορία 1 το πρόστιμο δεν αλλάζει. (Επίσης εδω που τα λέμε και να άλλαζε το πρόστιμο επίσης δεν απασχολεί εσένα αλλά τον ιδιοκτήτη. Εσένα αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι μόνο να κάνεις σωστά τη δουλειά σου)
    1 point
  14. "1. Οικόπεδα εντός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων που δεν καλύπτουν όλες τις προϋποθέσεις αρτιότητας κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση της περιοχής και που έχουν δημιουργηθεί πριν από την ισχύ του Ν-651/77 "περί καταργήσεως του ΝΔ-349/74 κλπ" μπορεί κατ' εξαίρεση να οικοδομηθούν εφόσον: α. 'Εχουν μια πλευρά τους τουλάχιστον 5 μ σε κοινόχρηστο χώρο. β. Μέσα σ' αυτά, βάσει του ισχύοντος ΣΔ της περιοχής και μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικά ακάλυπτων χώρων εγγράφεται κτίριο εμβαδού τουλάχιστον 50 τμ και ελάχιστης πλευράς 5 μ. Mε προβληματίζει η προϋπόθεση β. Έχεις οικόπεδο 120,13 τμ με επιτρεπόμενο ποσοστό κάλυψης 33%. Άρα υποχρεωτικός ακάλυπτος 67%Χ 120,13=80,49 ΤΜ και οικοδομήσιμο περίγραμμα, 120,13-80,49=39,64 τμ. Πως θα χωρέσει το ορθογώνιο των 50 τμ;
    1 point
  15. Εάν οι παραβάσεις είναι πριν το 1975 , τοτε όλα αυτά περι τμ , υδ και υκ δεν έχουν κάποια σημασία. Αποτυπώνεις την πργαγματική κατάσταση σήμερα και βάζεις 1Κ1 με 250 ευρώ πρόστιμο και τελείωσες. Εννοείται και η αμοιβή σου... Η Κ1 είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει ο Ν4495... Για μελλοντική ΟΑ θα χρεωθείς έως τώρα , αυτά που θα αποτυπώσεις. Δλδ τα πραγματικά που υπάρχουν σήμερα. (τα 78,00τμ , αν έχω καταλάβει σωστά)
    1 point
  16. Η εικόνα της κάτοψης που ανέβασες όπως είναι σήμερα , δεν φαίνεται καθαρά. Καλύτερα ανέβασέ την σε pdf. Πάντως αν οι παραβάσεις είναι πριν το 1972 , (που από ότι μπορώ να καταλάβω έτσι είναι), τότε όλες οι παραβάσεις μπαίνουν σαν 1Κ1(μία παράβαση κατηγορίας 1) και τελείωσες.
    1 point
  17. Η αλήθεια είναι ότι είναι ένα μπερδεμένο θέμα σήμερα, η κατάντησε να είναι μπερδεμένο σε σχέση με το ποιός είναι αρμόδιος να βεβαιώσει, εάν ένα κτήριο είναι προ του έτους 1955. Ενδεικτικά θα αναφέρω μερικούς τρόπους που ίσχυαν κατά το παρελθόν ή και ισχύουν έως σήμερα. 1. Παλιά είχαμε την υπεύθυνη δήλωση των κοινοταρχών , ή και των δημάρχων που βεβαίωναν την παλαιότητα πριν το 1955 , αν και πολλοί από αυτούς δεν είχαν καν γεννηθεί τότε.... Τέτοιες υπεύθυνες δηλώσεις θα βρεις σε πάρα πολλές ΟΑ , επικυρωμένες και απο τις αντίστοιχες Πολεοδομίες. 2. Υπήρχαν Πολεοδομίες που έδιναν βεβαιώσεις ότι ένα κτήριο ήταν προ του 1955 , κατόπιν αιτιολογημένης έκθεσης μηχανικού σε σχέση και με τους χάρτες της διανομής, τα υλικά και τον τρόπο κατασκευής. Σήμερα ο μηχανικός είναι υπεύθυνος για την βεβαίωση αυτή και θα ανφέρω κάποιυς από τους τρόπους που υπάρχουν. 1. Απο συμβόλαιο όπου μπορεί να αναφέρεται η παλαιότητα του πριν το έτος 1955. 2. Από διανομή της περιοχής , η οποία πρέπει να είναι πριν το 1955 και το δείχνει αποτυπωμένο , η ακόμα και οποιοσδήποτε επίσημος χάρτης. 3. Παλιά ΟΑ στο τοπογραφικό της οποίας φαίνεται αποτυπωμένο και η Πολεοδομία έκανε δεκτή σαν δικαιολογητικό την υπεύθυνη δήλωση που ανέφερα προηγουμένως. (από κοινοτάρχη , δήμαρχο , κ.λ.π.). 4. Ημερομηνία 1ης ηλεκτροδότησης. 5. Απο δικιά σου τεκμηρίωση και εμπειρία που έχει να κάνει με τον τρόπο κατασκευής ,τα υλικά της εποχής εκείνης και τον τρόπο σύνδεσής τους. Το τελευταίο θα έλεγα ότι πρέπει να το συνεκτιμάς σε κάθε περίπτωση.
    1 point
  18. από μακριά κάνει μπαμ! ότι δεν είναι υποστύλωμα 1. από την αλλαγή απόχρωσης παράλληλα με τον λαμπά παραθύρουα και 2. από την μορφή -διεύθυνση της ρωγμής
    1 point
  19. Έχεις κάνει αυτοψία? Το χτύπησες με το χέρι να δείς αν είναι όντως υποστύλωμα? Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην είναι υποστύλωμα αλλά περασμα για σωλήνες-καμινάδα κλπ. Δε φαίνεται και δοκάρι να έρχεται απο τα δεξιά όπως κοιτάμε την φωτό.
    1 point
  20. @APSP Από την τρίτη σελίδα του παρόντος θέματος: Για το νόμο έχεις δίκιο, δεν αναφέρει κάτι για το θέμα. Παλιότερα είχα σίγουρα χρησιμοποιήσει τη συμβολαιογραφική δέσμευση θέσης στάθμευσης. Όμως δεν θυμάμαι τη σχετική διάταξη.
    1 point
  21. Για ξαναδές καλύτερα αυτό. Στην κοντινή φώτο μοιάζει να αλλάζει υλικό, εκεί που τελειώνει δοκάρι αλλάζει και υφή. Μήπως είναι καμιά γυψοσανίδα να κρύβει σωλήνες. Όπως και να χει με ένα σφυρί και καλέμι κάτι θα ρίξεις να δεις τι παίζει
    1 point
  22. Ευχαριστώ για την απάντηση! Εννοείται ότι δε θα υπογράψω τίποτα μέχρι να είμαι εντελώς σίγουρος για το τι κάνω και όπως κατάλαβες έχω όντως μηδενική εμπειρία με τέτοια θέματα καθώς πρόσφατα άρχισα να διαβάζω τη νομοθεσία. Τώρα έτυχε αυτό που πρόκειται για 40-50 τετραγωνικά ισόγειας κατοικίας και επειδή μου φάνηκε εύκολο θεώρησα πως είναι καλή ευκαιρία να αρχίσω να ασχολούμαι.
    1 point
  23. με βάση τα γραφόμενα σου έχεις προς το παρόν μηδενική εμπειρία με τον Ν. 4495/17 και γενικά Πολεοδομική Νομοθεσία. Σου συνιστώ έντονα να μη υπογράψεις τίποτα για μεταβίβαση (ούτε αυτό ως προ 55 που πιθανά να αποδειχτεί ευκολάκι) μέχρι να συνεργαστείς με συνάδερφο σου που να έχει μια σχετική τουλάχιστον εμπειρία. Αν κάνεις λάθος και δώσεις λάθος βεβαίωση ξεκινάς με πρόστιμο διοικητικό από 30000€ έως και 100000€, + ότι θα σου απαιτήσουν οι αγοραστές ή οι πωλητές ..... Εσύ ξεκίνα να μελετάς ΝΟΚ και ΓΟΚ όπως και όλα τα άλλα τα πρόσφατα (10 ετίας πια)
    1 point
  24. Όχι, προφανώς δεν πρέπει να φέρνετε να μετράτε κάθε χρόνο. Αλλά από τότε που εσείς τα θεωρείτε "τακτοποιημένα" έχουν περάσει σχεδόν 50 χρόνια! Μετά από 50 χρόνια ε ναι πρέπει να φέρετε κάποιον επαγγελματία να μετρήσει και να μελετήσει τα στοιχεία ώστε και εσείς πλέον να ξέρετε τι συμβαίνει. Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τους συναδέλφους.
    1 point
  25. εξαρτάται την περιφέρεια. Στην Πατρα Χ3 στην Λάμια Χ2 Εν ταχει, τα έγγραφα που πρέπει να έχεις είναι τα εξής: • Βεβαίωση Χρήση Χρήσεων Γης. • Βεβαίωση από τη ΔΑΟΚ. • Βεβαίωση από την Εφορία Αρχαιοτήτων. • Βεβαίωση από την εφορία Νεωτέρων Μνημείων. • Ειδική οικολογική αξιολόγηση αν απαιτείται. • Πράξη χαρακτηρισμού από το Δασαρχείο αν απαιτείται. • Έκδοση Π.Π.Δ. ή εξαίρεση από έκδοση απόφασης Ε.Π.Ο.
    1 point
  26. Το συμπέρασμα είναι ότι κατάλαβες λάθος.
    1 point
  27. σωστοί σε ολα... "Πράγματι φιρι φιρί το πας όπως προβλέπει ο συνάδερφος @tetris να μη δικαιωθείς." Το θεμα δεν ειναι τί "στοιχεια εχει αυτος" Το θεμα ειναι τι στοιχεια εχεις εσυ.
    1 point
  28. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά βρίσκονται εδώ: https://www.deddie.gr/el/themata-stathmon-ape-sithia/sundeseis-stathmwn-ananewsimwn-pigwn-energeias-ape/entupa-aitisewn/aitiseis-gia-fwtovoltaikous-stathmous/έντυπο-αίτησης-σύνδεσης-για-φβ-ισχύος-άνω-των-100-kw-και-έως-1mw-στο-δίκτυο-μτ/ Ωστόσο μάλλον είναι αργά... καθώς υπάρχουν χιλιάδες εκκρεμείς αιτήσεις και σχεδόν ανύπαρκτος διαθέσιμος ηλεκτρικός χώρος στο δίκτυο...
    1 point
  29. Απ΄ό,τι βλέπω θα χρειαστείς μηχανικό και δικηγορο. Αν και, από τα παρατεθέντα στοιχεία, μάλλον είναι δύσκολο να δικαιωθείς, δεδομένου ότι έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς αντίδρασή σου.
    1 point
  30. να είσαι καλά και γω το σκέφτομαι λίγο τώρα πως να το πω, ρώτησε τον στερεώνεται καλά πάνω στον τοίχο το αλουμίνιο? Πάντως σε κάθε περίπτωση, πες του μα δεν μπορεί να κόψει κάποιος αυτόν τον αφρό που το στερεώνει και βλέπουμε τι θα σου πει.
    1 point
  31. Χρόνια πολλά!Εκτός από την περίπτωση που περιγράφεται στο Παράρτημα Α,στην οποία όταν αντί λυόμενου κτίσματος της οικοδ.άδειας διαπιστωθεί ύπαρξη συμβατικής κατασκευής,ρυθμίζουμε επιλέγοντας "όχι" στο πεδίο Οικοδομική άδεια,άλλες αναφορές σχετικά με τον υπολογισμό διαφορετικού Φ.Ο.,δεν γνωρίζω. Η συνήθης απάντηση του ΤΕΕ (από τον 4178 ακόμη) είναι ότι, για τέτοιες περιπτώσεις και εφόσον τηρούνται οι ισχύουσες πολεοδ. διατάξεις ή οι διατάξεις που ίσχυαν κατά τον χρόνο εκτέλεσης,το καλύτερο είναι να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης η οποία προφανώς θα συμπεριλαμβάνει και τον έλεγχο στατικής επάρκειας του κτιρίου(όπως κατασκευάστηκε) και την μελέτη ενίσχυσης,αν απαιτείται.
    1 point
  32. Διαφωνω καθετα με τη λογικη των "κοινωνικων κριτηριων". Ας μπει ενας κοφτης στο εισοδημα, κανενα προβλημα, αλλα οταν πχ υπαρχει στατιστικη του ιδιου του ΟΑΕΔ που λεει οτι το 70% των μακροχρονια ανεργων δεν αναζητα καν εργασια, κριτηριο που "μοριοδοτει" μακροχρονια ανεργους ειναι ξεκαθαρα λαθος. Θα μοριοδοτηθουν οσοι/οσες επιλεγουν να παραμενουν εγγεγραμενοι/ες στους καταλογους του ΟΕΑΔ ακριβως για να μαζευουν μορια (για διορισμους του/της συζηγου στο δημοσιο κλπ) πλεον και για το Εξοικονομω. Για μενα το μοναδικο κριτηριο που πρεπει να υπαρχει ειναι το ποσο "τοπο" πιανουν τα χρηματα, δηλαδη η μεγιστη δυνατη αναβαθμιση οσο δυνατον μεγαλυτερου αριθμου κτιριων της χωρας. Και αυτο βεβαια, για να τα λεμε ολα, απαιτει συναδελφους που κανουν σωστα τη δουλεια τους κατα την ενεργειακη επιθεωρηση ... γιατι μη μου πειτε οτι ειμαι ο μονος που ξερω συναδελφους που κανουν ενεργειακες επιθερεωσεις απο ... τηλεφωνου κατα παραγγελια του πελατη. Και το αλλο που γκρινιαζουν οι συναδελφοι, μειωστε λεει τον προυπολογισμο απο 50,000 στις 30,000 ... οταν οι μεσες επιδοτησεις που εγκρινονται σε καμια περιφερεια δεν εχουν ξεπερασει τις 25,000 ανα αιτηση, ειναι ξεκαθαρο οτι το "ταβανι" δεν ειναι προβλημα. Αντιθετα, η αυξηση της επιδοτησης εδωσε κινητρο σε πολυ παλιες οικιες (δεκαετιας 60-70) να ενδιαφερθουν για το προγραμμα, και σε πολλους ακομα να ενδιαφερθουν για ΑΠΕ που με μικρους προυπολογισμους ειναι αδυνατο να συμπεριληφθουν. Για να προσθεσω τη δικη μου προταση, για να μην δημιουργηθει η εντυπωση οτι μονο κριτικη ασκω, για μενα η λυση ειναι απλη. Νομος που λεει 2 εξοικονομω το χρονο, ανα 6 μηνες, με συγκεκριμενα ποσοστα επιδοτησης ανελαστικα (οχι τρεξε τωρα εχει 10% παραπανω). Ο κοσμος και οι μηχανικοι θα ξερουν οτι ακομα και αν δε μπεις τωρα, θα μπεις σε εξι μηνες. Δε θα υπαρχει αυτος ο χαμος που υπαρχει τωρα αν ο κοσμος ξερει οτι για τα επομενα 10 χρονια θα τρεξουν 20 κυκλοι εξοικονομω με τους ιδιους ορους. Και ενδελεχης ελεγχος των κτιριων που εντασσονται στο προγραμμα κατα το σταδιο της εφαρμογης παρεμβασεων. Τα αλλα, βαλτε κοινωνικα κριτηρια κλπ, για μενα ειναι επικοινωνιακες κορωνες.
    1 point
  33. Αναφέρομαι στο ύψος των ορόφων. Άλλο ζήτημα είναι η επίχωση του υπογείου.
    1 point
  34. Θεωρώ από το έδαφος. Το υπόγειο το έχω δει να το αντιμετωπίζουν ξέχωρα τα αδειόχαρτα στους υπολογισμούς και επίσης το υπόγειο δεν συμμετέχει στον έλεγχο του ύψους του κτιρίου με βάση τα επιτρεπόμενα.
    1 point
  35. Για το ζήτημα του ύψους, θα ήθελα να πω (καθαρά υποκειμενικά και χωρίς να υποδεικνύω κάτι σε κανένα συνάδελφο) ότι αν μου έλεγε ένας ιδιοκτήτης: "Μέτρησα το ύψος της διώροφης οικοδομής μου και το βρήκα 8 εκατοστά παραπάνω από της άδειας. Τι να κάνω;". Θα του απαντούσα (ανεξαρτήτως διατάξεων και ανοχών) να μην ασχοληθεί περαιτέρω.
    1 point
  36. Συνάδελφε @archAD για πες του προϊσταμένου της υδομ να ξαναδιαβάσει το Ν. 4122/2013 (που σίγουρα δεν τον έχει διαβάσει) και πιστεύω οτι θα αλλάξει γνώμη και θα σου δώσει διαφορετική απάντηση απο αυτή που πήρες.
    1 point
  37. Προς το παρόν δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο ή πιστοποίηση για τις τριδιάστατες εκτυπωμένες κατασκευές. Μάλιστα δεν υπάρχει ούτε η στοιχειώδης ενημέρωση για τους απλούς 3D printer που τυπώνουν πλαστικό, ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε πολύ καλά αεριζόμενο χώρο. Κατά την εκτύπωση δημιουργούνται αμέτρητα μικροσωματίδια πλαστικού που δεν κάνει να τα εισπνέουμε.
    1 point
  38. Version v30-1

    1.467 downloads

    Αρχείο DWG (Autocad 2010) με τα όρια του δικτύου Natura 2000 (ver30 - Απρίλιος 2018) σε προβολή ΕΓΣΑ '87 Τα αρχικά δεδομένα προέρχονται από το παρακάτω αρχείο GIS που έχει αναρτηθεί στον ιστοτόπο του ΥΠΕΝ. Διανυσματικά αρχεία των εξωτερικών ορίων των περιοχών Natura 2000.
    1 point
  39. Αν ξέρεις έτος αδείας , δ/ση και ιοδκτήτη πας στην πολεοδομία που έχει τον τόμο με τα στελέχη πχ του 1964. Ανοίγεις και αρχίζεις το διάβασμα μέχρι να πέσεις πάνω στην δικιά σου. Από τον αριθμό στη συνέχεια ζητάς τον φάκελο από το αρμόδιο αρχείο. (Εκείνα τα χρόνια οι πολεοδομίες ήταν ελάχιστες. Πχ όλο το λεκανοπέδιο το εξυπηρετούσαν μια ή δύο αν δεν κάνω λάθος πολεοδομίες. Ολες οι τότε άδειες είναι δεμένες σε τόμο χρονολογικά και καλύπτουν διάφορες περιοχές.) Αν ένας συμβολαιογράφος δεν είναι εν ενεργεία , κάποιος εν ενεργεία έχει πάρει το αρχείο του. Τηλέφωνείς στον σύλλογο συμβολαιογράφων 2103307465 , 2103307450-60-70 , και σου λενε ποιός έχει το αρχείο , δ/ση και τηλέφωνο. Ελπιζω να βοήθησα κάπως.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.