Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.484


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/01/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Η λογική λέει να μεταβιβαστεί ενιαίο και θα αναγράφονται τα ρυμοτομικά του βάρη αφού σήμερα δεν έχει συντελεστεί η απαλλοτρίωση. Στο κτηματολόγιο πως δηλώθηκε; Η συμβολαιογράφος πως θα το περιγράψει;
    2 points
  2. ο πελατης "εχει παντα δικηο"🤬 εσεις να του πειτε να φερει για αυτα τα 2 τμ. που επεκταθηκε στον διαδρομο, βεβαιωση τακτοποιησης, κατοψη, απο εκεινο το πώςτολενε για την θερμανση...ΤΑΠ, ΕΝΦΙΑ, ΑΦΜ, φορολογικη ημεροτητα, ασφαλιστικη ημεροτητα, ΚΑΕΚ , και 5-6 ακομα "χαρτια" που ξεχναω για "ποιούς"........ δεν ξερω και μετα....... "περαστε να σας εξυπηρετησουμε" "θελει ο πελατης"....👿 βρε δεν παει καλα ο κοσμος..
    2 points
  3. Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι η αντιμετώπιση των χώρων από άποψη αυθαιρέτων είναι διαφορετική από τη λογιστική τους άποψη. Άρα σε καμία περίπτωση δεν θα πεις εσύ στο λογιστή πως θα δηλώσει έναν χώρο όπως και αυτός δεν θα σου υποδείξει πως θα κάνεις μια υπαγωγή. Το μόνο που οφείλεις να του πεις είναι τα τετραγωνικά και η χρήση του χώρου και από κει και πέρα αυτός θα ακολουθήσει τις δικές του εγκυκλίους και θα τον δηλώσει ανάλογα. Καταρχάς στα αυθαίρετα δεν υπάρχουν κύριοι και βοηθητικοί χώροι αλλά χώροι με ή χωρίς μειωτικό συντελεστή. π.χ. Μια κατοικία στο υπόγειο δικαιούται μειωτικό συντελεστή αλλά δεν παύει να είναι κύριος χώρος. Ένα πατάρι δικαιούται μειωτικό συντελεστή ανεξαρτήτως χρήσης. Αν λειτουργεί ως κατάστημα πρέπει να χαρακτηριστεί ως κύριος χώρος αν λειτουργεί ως αποθήκη πιθανόν όχι κλπ.
    2 points
  4. @andan το υπόλοιπο εισφορών υπέρ ΤΕΕ έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια, αλλά το αφήνει εκεί το ΤΕΕ γιατί εκτός από λεφτά, υπάρχουν και κορόιδα. Επίσης έχει καταργηθεί η υποχρεωτική κατάθεση μέσω Εθνικής Τράπεζας των αμοιβών μηχανικών και πλέον μπορούν να πληρώνονται και οι μηχανικοί όπως όλοι οι επαγγελματίες αυτής της Ευρωπαϊκής χώρας. Η ηλεκτρονική πληρωμή είναι και ήταν πάντα καλοδεχούμενη ανεξαρτήτος ποσού, απλά συνέδεε τον κωδικό πληρωμής με τον συγκεκριμένο μηχανικό στο συγκεκριμένο έργο.
    2 points
  5. Version v.1b

    30.553 downloads

    Οδηγίες για να συντάξετε πίνακα κατανομής χιλιοστών μαζί με πίνακα σε excel ως σημείο αναφοράς για να στήσετε τον δικό σας
    1 point
  6. Πρώτο ΦΕΚ Για αιτήσεις σε υπαγωγή, όπου η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου λήγει εντός του διαστήματος από 11/03/2020 ως και 29/06/2021, η προθεσμία παρατείνεται αυτοδίκαια ως και τις 30/06/2021. Δεύτερο ΦΕΚ Α. Μετά το πέμπτο εδάφιο της παρ. 7.5.3 του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής : «Για αιτήσεις σε υπαγωγή, όπου η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου λήγει εντός του διαστήματος από 23/10/2020 ως και 29/06/2021, η προθεσμία παρατείνεται αυτοδίκαια ως και τις 30/06/2021». Β. Το εικοστό δεύτερο εδάφιο της παρ. 5.2 του Οδηγού Εφαρμογής του Β’ Κύκλου του Προγράμματος τροποποιείται ως εξής : «Για τις οριστικά υποβληθείσες αιτήσεις που βρίσκονται σε διαδικασία προέγκρισης Δανείου και η άνω προθεσμία λήγει εντός του διαστήματος από 11.03.2020 ως και 30.05.2021, η προθεσμία παρατείνεται αυτοδίκαια ως και τις 31.05.2021.». 1.pdf 2.pdf
    1 point
  7. 4.873 downloads

    Είναι η υπέυθυνη δήλωση για αποδοχή των μειωμένων ημερομισθίων των εργατοτεχνιτών βάσει της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, για χρήση στο ΙΚΑ. Θα πρέπει να έχει το γνήσιο της υπογραφής (σε ΚΕΠ) για να γίνει αποδεκτή.
    1 point
  8. Μα η αμοιβή δεν εξαρτάται από το προϋπολογισμό αλλά από τις ημέρες εργασίας... ότι Π/Υ και αν έχεις, 4.5 ημέρες είναι η νόμιμη......
    1 point
  9. χωρίς να προσδιορίζεις τι ή ποιος είναι το "μας" δύσκολα θα βρεις απάντηση Είσαι σχετικός επαγγελματίας? ή με τι ιδιότητα το αναζητάς? Γενικός κανόνας όμως που άφορα έλεγχο προσφορών είναι να υπάρχει η εμπειρία του αντικειμένου .... στατιστικά αν δεν υπάρχει ή η μόνη εμπειρία είναι η αναζήτηση "αρχείων" στο διαδίκτυο στο τσαμπέ, θα βγουν σημαντικά προβλήματα μετά.
    1 point
  10. Εγώ πάλι είμαι της άποψης ότι το ΠΔ που καθορίζει επί τόσα χρόνια τους ειδικούς όρους δόμησης για τη χωροθέτηση των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων, δεν μπορεί να το αλλάξει ένας άσχετος δικηγοράκος που έτυχε να του δώσουν την εξουσία να πειράξει τον νόμο ... Κάποια στιγμή θα διορθωθεί και θα επανέλθει η νομιμότητα. Άλλωστε δεν είναι η μοναδική περίπτωση. Η παρ.5 του άρθρου 1 του ΝΟΚ είναι σαφής : ειδικές πολεοδομικές διατάξεις που καθορίζουν (... ποσοστά κάλυψης ...) με ΠΔ κατισχύουν του ΝΟΚ.
    1 point
  11. Version 1.0.0

    320 downloads

    Τεχνική Περιγραφή Υγραερίου (φιάλες μέσα)
    1 point
  12. αυτη η εγκυκλιος κυκλοφορει απο 23/12. Εκτοτε εχομεν σιγην ασυρματου... [κατα το φυλαγε τα ρουχα σου...ναχεις τα μισα] Εγκύκλιος Συντονιστικής 58/2020 – Βεβαίωση αρθρ. 98 παρ. 7 Ν. 4495/2017 23 Δεκεμβρίου 2020admin Πλοήγηση άρθρων ΘΕΜΑ: Εφαρμογή του άρθρ. 98 παρ. 7 Ν. 4495/2017: Βεβαίωση μη έκδοσης αμετάκλητης δικαστικής απόφασης που να διατάσσει την κατεδάφιση Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι Όπως ήδη έχετε ενημερωθεί, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 7 του άρθρ. 98 Ν. 4495/2017, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρ. 81 του Ν. 4495/2017 (Α’ 167),[λάθος νομος] «Απαραίτητη προϋπόθεση για την εφαρμογή του παρόντος, (σ.σ. της παρ. 7 του άρθρ. 98 Ν. 4495/2017), σε περίπτωση που δεν συντρέχουν σωρευτικά οι προϋποθέσεις των περ. α΄ και β΄ της παρ. 5, είναι η παρέλευση δεκαετίας από την τέλεση της αυθαιρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος και η μη έκδοση αμετάκλητης δικαστικής απόφασης που να διατάσσει την κατεδάφιση». Για την εφαρμογή της ανωτέρω διάταξης, οι συμβαλλόμενοι στη πράξη μονομερούς τροποποίησης θα βεβαιώνουν επί του σώματος του συμβολαίου υπεύθυνα ότι δεν έχει εκδοθεί αμετάκλητη δικαστική απόφαση που να διατάσσει την κατεδάφιση. [δξ ποιούς εννοει σαν "συμβαλλομενους".... και απο ποιά διαταξη του νομου προκυπτει η υποχρεωση-δικαίωμα των συμβαλλομενων να "βεβαιώσουν" ότι "δεν έχει εκδοθεί αμετάκλητη δικαστική απόφαση που να διατάσσει την κατεδάφιση." [Εχουμε και εκεινη την περιεργη παρ. 10 για καποια δηλωση φορου μεταβιβασης......ετσι γενικα και αόριστα... μιλαμε για αυτο το αρθρο...που μαλλον ηταν καποια "προταση συζητησης", που το παραχωσαν κατα λαθος...😆 10.Στις ανωτέρω περιπτώσεις στις οποίες προβλέπεται το δικαίωμα του ιδιοκτήτη να προβαίνει μονομερώς σε συμβολαιογραφική πράξη τροποποίησης της πράξης σύστασης οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, η δήλωση φόρου μεταβίβασης δύναται να υποβάλλεται μονομερώς.
    1 point
  13. Μίλησα και με το 1555, είναι συνηθισμένο πρόβλημα στη διασύνδεση του ΕΦΚΑ με το taxis ειδικά τις τελευταίες μέρες του μήνα. Αν προσθέσουμε ότι το taxis χρησιμοποιείται για την πιστοποίηση στο buidlingcert, λογικό που κρέμασε σήμερα. Πριν από λίγο μπήκα και απο Mozilla. Μέχρι τις 12 δεν έμπαινε με κανένα browser... Επίσης ρώτησα και για την διαδικασία εκκαθάρισης για μη μισθωτούς με παράλληλη μισθωτή εργασία για το 2020 και μου είπαν ότι (μάλλον) πρώτο δεκαήμερο του Φλεβάρη 2021 θα έχει ολοκληρωθεί.
    1 point
  14. Αυτό που λες δεν ισχύει και αν το αντιμετώπιζες έτσι ήταν λάθος. Παραβάσεις εντός προκηπίου ακόμη και αν συμπεριλαμβάνονταν στον αναλυτικό προϋπολογισμό έπρεπε να δηλωθούν ως κατηγορία 5. (με την επιφύλαξη των κατηγοριών 1,2,3). Ισα ίσα η τροποποίηση είναι ευνοϊκότερη αφού απαλλάσσει από την κατηγορία 5 πολύ μικρές επεκτάσεις εντός προκηπίου έως 20εκ. (καλα δε σώζει και πολλά εδώ που τα λέμε)
    1 point
  15. 1. Είναι δυνατή η υπαγωγή ολόκληρου του κτιρίου μόνο αν το υπάγεις όλο στην κατηγορία 2. Γιατί αν θέλεις να βάλεις κατηγορία 1 θα πρέπει να γίνει ξεχωριστή δήλωση για κάθε ιδιοκτησία. 2. Η υπαγωγή "προς κατεδάφιση" δεν αρκεί για να πραγματοποιηθεί μεταβίβαση γιατί όσο εκκρεμεί η κατεδάφιση δεν μπορεί να προχωρήσει η δήλωση σε οριστική ούτε να εκδοθεί βεβαίωση. Θα πρέπει πρώτα να εκδοθεί η άδεια, να υλοποιηθεί η κατεδάφιση και στη συνέχεια να γίνει η μεταβίβαση. Εναλλακτικά πρέπει η δήλωση να γίνει "προς τακτοποίηση" να πληρωθεί το 30% του προστίμου για να γίνει η μεταβίβαση και στη συνέχεια ο νέος ιδιοκτήτης να ανοίξει τη δήλωση να το γυρίσει "προς έκδοση άδειας" και να βγάλει αυτός την άδεια κατεδάφισης. 3. Επαναλαμβάνω, βεβαίωση δεν μπορεί να εκδοθεί αν δεν έχουν κατεδαφιστεί ή τακτοποιηθεί οι αυθαιρεσίες. Στην 1η περίπτωση έχουν κατεδαφιστεί όλα άρα εκδίδεται πλέον 1 βεβαίωση για όλο το αδόμητο ακίνητο, στη 2η περίπτωση εκδίδεται μια ξεχωριστή βεβαίωση για κάθε τακτοποιημένη ιδιοκτησία + 1 για τα κοινόχρηστα.
    1 point
  16. Από chrome με βάζει με την πρώτη. Με τον Mozilla έχω πρόβλημα.
    1 point
  17. Τυπικα η αιτηση ειναι κατ αρχην εγκεκριμενη, το ποσο που της αναλογει εχει δεσμευτει απο τον προυπολογισμο. Μετα τον ελεγχο των δικαιολογητικων ειναι προς υπαγωγη, και μετα βγαινει η αποφαση υπαγωγης βαση της οποιας προχωραει ο δικαιουχος στις παρεμβασεις. Και απο την ημερομηνια εκδοσης της οποιας αρχιζει να τρεχει το 12μηνο μεσα στο οποιο πρεπει να ολοκληρωθουν οι παρεμβασεις. Αλλα συνοπτικα, ναι τωρα ολοι οι επιτυχοντες και οι μηχανικοι των περιμενουν να ξανανοιξει η πλατφορμα προς εισαγωγη δικαιολογητικων. Σχετικο email θα σταλει στους δικαιουχους και στους οποιους συμβουλους εχουν δηλωσει.
    1 point
  18. Δεν είσαι ο μόνος Μάλλον φταίει το taxis
    1 point
  19. Ψάξε να βρεις την απόφαση εξαίρεσης από τη κατεδάφιση. Αν ο ιδιοκτήτης έκανε αίτηση, του καταλογίστηκε το πρόστιμο και δεν το πλήρωσε ποτέ, τότε η αίτηση από μόνη της δεν έχει καμία ισχύ (εκτός ίσως από αποδεικτικό παλαιότητας για μεταγενέστερη υπαγωγή)
    1 point
  20. βλεπουμε την ηλεκτρικη ταυτοτητα του Τσακι Τσαν🙃 χα https://www.coremag.gr/index.php/random/6647-συλλογή-με-σκηνές-δράσης-του-jackie-chan
    1 point
  21. Ο μακρύτερος πρόβολος στην Ελλάδα έχει μήκος περίπου 235 μ. Είπαμε, είναι λυμένα αυτά τα θέματα. Επίσης: οι στατικοί δεν ζορίζονται, ζορίζεται αυτός που πληρώνει αρχιτεκτονιές. στη μελέτη τα πάντα είναι θεωρητικά, γίνονται σε άνετο κλιματοζόμενο χώρο γραφείου, και δεν κινδυνεύει κανείς από πειραματισμούς αυτό που δεν αξιολογεί κανείς εξ αρχής είναι αφενός μεν διάφορες μικρολεπτομέρειες ασήμαντες όπως π.χ. όπως σωστά είπε ο συνάδελφος για συστολές ξηράνσεως, το κόστος συντήρησης από ασήμαντες πάλι λεπτομέρειες όπως π.χ. ρωγμές στην επικάλυψη, όπως και τον ανίκητο (πάντα υπάρχει ο ανίκητος) που θα βάλει τζακούζι στον πρόβολο (όσοι έχουν ερωτικές περιπτύξεις σε airbnb ξέρουν περί τίνος πρόκειται), αλλά επίσης και το φανταστικό ποιοτικό έλεγχο των υπεργολάβων που τα υλοποιούν όλα αυτά (ντεν έκει πρόβλημα μάστορα). Δυστυχώς για κάποιους από αυτούς υπάρχει τελικά ένας που τα αξιολογεί συνολικά όλα αυτά τα ασήμαντα, και αυτός είναι ο πραγματογνώμων. προσωπικά θα ένιωθα άνετα σε πρόβολο άνω των 2,5 μ μόνο εφόσον ο φορέας ήταν μεταλλικός, ή τουλάχιστον προεντεταμένος. Αλλά αυτό είναι προσωπική προκατάληψη/φοβία και δεν βασίζεται στην επιστήμη. Γιατί όταν το πιτσιρίκι 25 κιλών χοροπηδάει από τη χαρά του σε πρόβολο 2 μ με παθητικό οπλισμό και ήδη τρέμει το μισό σπίτι, τότε κάτι μας λέει η φύση, πιο συγκεκριμένα η δυναμική φόρτιση/ροπή που λένε και οι σοφοί.
    1 point
  22. Αρ. Τροπολογίας: 723/129 26.1.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Προμήθεια εξοπλισμού πληροφορικής για την παροχή εξ αποστάσεως εργασίας. 2. Παράταση προθεσμίας για την εκκαθάριση των δηλώσεων για τον καθορισμό της επιφάνειας ή και της χρήσης ακινήτου περί υπολογισμού φόρων, τελών και εισφορών προς ΟΤΑ α΄ βαθμού.
    1 point
  23. 10.19 πήγα να μπώ και δεν έωγαζε καθόλου περιφέρειες να διαλέξεις. τιποτα
    1 point
  24. Από αυτά που έχω bold στο δικό σου ποστ Δημήτρη δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι περιλαμβάνουν το ν. 720/77 και τον 1337/83 αναφορικά με τακτοποιημένα με τους νόμους αυτούς ακίνητα, διότι αυτά δεν εξαιρέθηκαν από την κατεδάφιση αλλά έγινε αναστολή κυρώσεων μέχρι να κριθούν οριστικά (ακόμη κρίνονται). Άφησαν και αυτή τη φορά το ίδιο κενό και την ίδια αμφιβολία κατά πόσο μπορεί να εκδοθεί ΈΕΔΜΚ σε κτίριο που είχε υπαχθεί στους προαναφερθέντες νόμους. Από την άλλη, ένα κτίριο που τελεί υπό αναστολή κυρώσεων ποια δομική τύχη θα έχει αν δεν μπορείς για παράδειγμα να στήσεις μια σκαλωσιά για να το βάψεις, να το σοβαντίσεις, να του αλλάξεις σκεπή κλπ. Επιπλέον, είναι και μια αντίφαση, να επιτρέπεται η μεταβίβαση τέτοιων κτισμάτων αλλά να μην μπορεί να γίνει κάποια ΕΕΔΜΚ για αυτά. Ελπίζω κάποια στιγμή να διευκρινιστεί το θέμα και να μην το πάρουμε και αυτό πάνω μας με απρόβλεπτες συνέπειες. Παρεμπιπτόντως αν είδατε κατάργησαν και τα 5 τμ για βοηθητικό χώρο που έδιναν στην καταργηθείσα απόφαση.
    1 point
  25. Αν αναφέρεσαι στο δικό μου ερώτημα για ρυθμίσεις ν. 720/77 & 1337/83 έχω την ίδια αμφιβολία όπως και πριν. Είναι τουλάχιστον περίεργο που δεν έχουν κάνει σαφή αναφορά στο ν. 1337 (α+β φάση) στις δυο αποφάσεις ΕΕΔΜΚ. @laxanos H ολη ιστορία είναι να φορτώνουν συνεχώς το μηχανικό με extra υπεύθυνες δηλώσεις για άναληψη ότι ευθύνης αναλογούσε στην Διοίκηση και να προσπαθούμε να βρούμε άκρη στο όλο μπάχαλο του κράτους. Επίσης μόνο για αστείο μπορεί να πει κανείς ότι πλέον οι ΕΕΔΜΚ είναι όντως μικρής κλίμακας άδειες αφού απαιτούν σχέδια, τεχνικές εκθέσεις, μελέτες, εγκρίσεις κλπ. Συνεχίζω να απορώ γιατί παραμένει αυτή η κατηγορία αδειών αφού στην ουσία τις έχουν μετατρέψει σχεδόν σε κανονικές άδειες με όσα ζητάνε.
    1 point
  26. Άρθρο 1 Επιτρέπεται η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας, εκτός αν άλλως ειδικότερα ορίζεται: α) σε κτίρια νομίμως υφιστάμενα, σε κτίρια ή τμήματα κτιρίων τα οποία έχουν εξαιρεθεί της κατεδάφισης ή έχουν υπαχθεί σε οποιονδήποτε νόμο εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαίρετων κατασκευών, καθώς και σε οικόπεδα ή γήπεδα εφόσον: αα) δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις Και το ερώτημα παραμένει και σε αυτή την απόφαση όπως και στην προηγούμενη και αυτό είναι αν επιτρέπεται έκδοση ΕΕΔΜΚ σε ρυθμισμένο ακίνητο με Ν. 720/77 ή Ν.1337/83 και αυτό διότι τα ρυθμισμένα ακίνητα με τους νόμους αυτούς τελούν υπό αναστολή κυρώσεων και δεν έχουν εξαιρεθεί οριστικά μέχρι να κριθούν. Όμως, για την μεταβίβασή τους δεν απαιτείται τακτοποίηση αν δεν υπάρχουν φυσικά άλλες-μη ρυθμισμένες-αυθαιρεσίες.
    1 point
  27. Αγαπητέ @Mitsubae σε συγχαίρω και σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με τόσο απλά και κατατοπιστικά λογία περιέγραψες ακριβώς τις προθέσεις μου!!! Δεν υπάρχει ουδεμιά πρόθεση να παραχθεί τοπογραφικό ξεπατικωμένο από το πεντοχίλιαρο γιατί πρώτον είμαι κάτοχος γεωδαιτικού gps topcon και ταχύμετρου (ακόμα με τσούζουν τα 12.800 ευρώ που τα πλήρωσα!) και δεύτερον νομίζω είναι ανέφικτο με τις πληροφορίες που σου δίνει το πεντοχίλιαρο του γυς να παραχθεί τοπογραφικό διάγραμμα! Παρόλα αυτά θέλω να ζητήσω συγνώμη σε όλους εσάς και ειδικά στον φίλο @nbr για την ίντριγκα που δημιουργήθηκε με το topic που έφτιαξα! Τέλος να πω ότι πάσης φύσεως πληροφορίες για το θέμα μας καλοδεχούμενες μιας και ακόμα δεν έχω ξεκαθαρίσει 100% την διαδικασία που προαναφέρθηκε.
    1 point
  28. εαν στον ακάλυπτο ενός οικοπέδου προβλεφθούν θέσεις στάθμευσης που ξεπερνούν το 10% της επιτρεπόμενης κάλυψης τότε χάνεται η δυνατότητα να αφαιρείται το 10% από τον υπολογισμό της φύτευσης; "Στην περίπτωση που δημιουργούνται υπαίθριοι χώροι στάθμευσης με μέγιστη επιτρεπόμενη επιφάνεια έως 10% της επιτρεπομένης κάλυψης, τότε ο υπολογισμός των 2/3 της υποχρεωτικής φύτευσης λαμβάνεται επί του απομειούμενου κατά τα ανωτέρω υποχρεωτικά ακαλύπτου χώρου του οικοπέδου" δλδ έχω οικόπεδο 600μ2 με κάλυψη 40% άρα 240μ2 στον ακάλυπτο προβλέπονται 60μ2 (60μ2 > 24μ2) χώρος θέσεων στάθμευσης, (το κτήριο έχει κάλυψη 190μ2) η φύτευση χωρίς το μπόνους 10% θα είναι (600- 240)*2/3 η φύτευση με το μπόνους 10% θα είναι (600-240-60)*2/3
    1 point
  29. Θα ξεκινήσεις από τοπογράφο, χωρίς τον οποίο δεν μπορείς ούτε στην διεύθυνση γεωργίας να πας, ούτε οικοδομική άδεια να βγάλεις... Γενικώς θα χρειαστείς αρκετές εγκρίσεις προκειμένου να μπει ο φάκελος στην πολεοδομία, και όλες θέλουν τοπογραφικό. Το κόστος της μελέτης (το ελάχιστο κατά τον νόμο) μπορείς να το γνωρίζεις μόνο όταν ολοκληρωθεί η μελέτη, εκτός κι αν κάνεις κάποια άλλη συμφωνία (πέραν του ελαχίστου κόστους) με τον συνάδελφο που θα συνεργαστείς. Τα λοιπά έξοδα αδείας (κρατήσεις, εισφορές, προκαταβολές κλπ) θα τα γνωρίζεις μόνο όταν συνταχθεί η μελέτη και είναι ο φάκελος έτοιμος για υποβολή... καμιά φορά δε, ούτε και τότε...
    1 point
  30. Από την μεριά μου , ναι έχω δει διαφορά και είναι σημαντική και δη στο εξωτερικό. Αυτά για ακαδημαϊκή καριέρα.
    -1 points
  31. 3 επιτρέπεται και καμιά φορά λίγο μεγαλύτερο
    -1 points
  32. κι αντε πάλι μέχρι να δούμε πως θα φτιαχτεί κάποιοι το έκαναν ήδη
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.