Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      17.597


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.233


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/02/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Κατά τη γνώμη μου, με το ΤΕΕ δεν ασχολούμαστε, δεν μας ενδιαφέρει. Και σε τελική ανάλυση "ας βγάλει άλλος και με άλλον τρόπο, το φίδι από την τρύπα"... Εμείς απλώς έχουμε μια έγγραφη σύμβαση με τον πελάτη μας (ιδιοκτήτη), στην οποία έχουμε προβλέψει αυτή την πιθανότητα και απλώς τον ενημερώνουμε (αν θέλουμε εγγράφως, αν και δεν το θεωρώ απαραίτητο) και ολοκληρώνεται η εργασία μας με την εξόφληση της συμφωνηθείσας αμοιβής μας. Η συνέχεια επαφίεται στο φίλτατο ιδιοκτήτη.... Γι' αυτό έγραψα και παραπάνω ότι, ακριβώς σε αυτό το σημείο "...αρχίζουν και κλαίνε οι μανούλες"!
    3 points
  2. εκτος απο αυτο το χθεσινο https://ecopress.gr/afthaireta-oles-oi-perioches-tis-choras-gia-ypagoges-tis-katigorias-5/ νεωτερα δεν εχουμε για την κατ. 5
    2 points
  3. ΄Καλημέρα. Σενάζ στη βάση δεν επιτρέπεται. Αν η απόσταση είναι μικρότερη των 500 μ από τη θάλασσα η περίφραξη απαγορεύεται (απομεινάρι από το παρελθόν βάσει του Ν. 1337/83. Για την τότε εποχή όμως ήταν πρωτοποριακός νόμος. Σήμερα μπορεί να ελεγχθεί η απρόσκοπτη πρόσβαση στην ακτή, με τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτουμε. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις για ειδικές καλλιέργειες, ξενοδοχεία κλπ, αλλά υποθέτω ότι η περίπτωσή σου δεν τις αφορά) Για τις ερωτήσεις περί ρέματος και αποστάσεων από αυτό, καλύτερα να δημοσιεύσεις στο αντίστοιχο θέμα εδώ
    2 points
  4. Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στην Βουλή για τις δημόσιες συμβάσεις περιλαμβάνονται και πλήθος άλλων διατάξεων που αφορούν θέματα ενδιαφέροντος του τεχνικού κλάδου. Το Άρθρο Άρθρο 217 - Παρατάσεις δικαιολογητικών υπαγωγής στη νομοθεσία για την αυθαίρετη δόμηση αναφέρει: Οι προθεσμίες της παρ. 11 του άρθρου 51 του ν. 4643/2019 (Α’ 193), παρατείνονται από τότε που είχαν λήξει και η παρ. 11 διαμορφώνεται ως εξής: «11. Για τις περιπτώσεις υπαγωγής στον ν. 4178/2013 (Α΄ 174), περί αυθαίρετης δόμησης, οι οποίες δεν μεταφέρονται στον ν. 4495/2017 (Α΄ 167) και τις περιπτώσεις υπαγωγής στον ν. 4014/2011 (Α΄ 209) περί περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και αυθαιρέτων, που έχουν μεταφερθεί στον ν. 4178/2013, ο μηχανικός υποχρεούται να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών μέχρι: α) 8.2.2022 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 (Α’ 209) στον ν. 4178/2013 (Α’ 174) ή εξόφλησης του παραβόλου έως την 31η Δεκεμβρίου 2013, β) 8.2.2022 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 στον ν. 4178/2013 ή εξόφλησης του παραβόλου από 1.1.2014 έως 31.12.2014, γ) 8.2.2022 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 στον ν. 4178/2013 ή εξόφλησης του παραβόλου από 1.1.2015 έως 31.12.2015, δ) 8.5.2022 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 στον ν. 4178/2013 ή εξόφλησης του παραβόλου από 1.1.2016 έως 31.12.2016, ε) 8.8.2022 για δηλώσεις με ημερομηνία μεταφοράς από τον ν. 4014/2011 στον ν. 4178/2013 ή εξόφλησης του παραβόλου από 1.1.2017 έως 3.11.2017.» Δείτε αναλυτικά το σχέδιο νόμου εδώ: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11576168.pdf
    2 points
  5. https://www.ktimatologio.gr/posts/horikes-metavoles-1-2 θα κανει συσταση ΟΙ στα "4" και χωρικη μεταβολη [την διαδικασια θα σου την πει ο συμβ/φος, εκτος αν θες να πας να ρωτησεις στο ΕΚ μονος σου]
    2 points
  6. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.280 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  7. Version X6.0

    78.048 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  8. Version Τ.Ο. 1-8

    3.945 downloads

    Τεχνικές Οδηγίες Σκυροδέτησης ΣΠΜΕ - Από την Επιτροπή Τεχνολογίας Σκυροδέματος : ΤΟ 1 - ΣΚΥΡΟΔΕΤΗΣΗ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟ 2 - ΣΚΥΡΟΔΕΤΗΣΗ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟ 3 - ΣΚΥΡΟΔΕΤΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟ 4 - ΔΑΠΕΔΑ ΑΠΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΤΟ 5 - ΑΥΤΟΣΥΜΠΥΚΝΟΥΜΕΝΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΤΟ 6 - ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΤΟ 7 - ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΧΑΛΥΒΑ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ (και δόκιμες πρακτικές για να μην επέλθει διάβρωση) ΤΟ 8 - ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΡΩΓΜΩΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
    1 point
  9. Version v6

    2.833 downloads

    Αφορά στην απόφαση με αριθμ. ΔΝΣγ/34033/ΠΕ/ΦΝ 275, ΦΕΚ 350Β/17.02.2016 Τροποποίηση κανονισμών που αφορούν σε ειδικές περιπτώσεις επεμβάσεων σε υπάρχοντα κτίρια Στα αρχεία περιλαμβάνονται : 1. Διάγραμμα Ροής της διαδικασίας που προβλέπεται στο κείμενο της απόφασης, 2. To κείμενο σε PDF διαμορφωμένο για ευκολότερο διάβασμα.
    1 point
  10. Δηλαδή από ότι καταλαβαίνω είναι στην κρίση του καθενός αν θα το θεωρήσει αυθαιρεσία ή όχι, καθώς δεν αναγράφεται πουθενά ξεκάθαρα. Και αν σκεφτούμε την παράγραφο «Δεν αποτελεί αυθαιρεσία τμήμα που δεν κατασκευάστηκε εφόσον δεν επηρεάζει τη νομιμότητα του υπάρχοντος» τότε τα πράγματα μπλέκουν ακόμα περισσότερο. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
    1 point
  11. Καλύτερο το 3, γίνεται και το 1 (παντού 2,5άρι ακόμα και στο διακόπτη), μη κάνεις το 2.
    1 point
  12. 666o post!! για δουλειά μόνο instrumental εγώ, κατά προτίμηση ηλεκτρονικιά το πρωί για να πάρω μπροστά βάζω και slipknot δεν έχω πρόβλημα
    1 point
  13. Αν εγώ ήμουν μηχανικός πιθανού αγοραστή αυτού του διαμερίσματος και κατά την αυτοψία μου έβλεπα αυτή την αυθαιρεσία, θα συμβούλευα τον πελάτη μου να μην προβεί στην αγορά του, αν πρωτίστως δεν ρυθμιστεί.... Σημασία, δηλαδή, δεν έχει μόνο το "νόμιμο" πολλές φορές, αλλά έχει και το "πρακτικό"....
    1 point
  14. άσχετο.... αφού συνάδερφε έχεις διαφορετικό περίγραμμα υφιστάμενης κατάστασης από σχέδια... Ας αποκτήσει το ακίνητο σχέδια που να ανταποκρίνονται στην υφιστάμενη κατάσταση. Στην τελική είναι και ο ΟΡΙΣΜΟΣ το τι είναι το σχέδιο ενός κτιρίου και όχι ποσοστά και μόνο που δίνουν σημασία σημαντική πέραν της αξίας του οι συμβολαιογράφοι. Οπότε συμφωνώ με ΙΑΣΟΝΑ
    1 point
  15. Όπως ανέφερα και στην αρχική μου δημοσίευση, η συγκεκριμένη περίπτωση μας έχει απασχολήσει έντονα και σίγουρη απάντηση δεν μπορεί να δοθεί καθώς η κάθε ΥΔΟΜ μπορεί να το ερμηνεύσει όπως θέλει, ελλείψει ερμηνευτικής εγκυκλίου για την εν λόγω περίπτωση. Εμφανώς δεν αμφισβητείται η αρτιότητα αλλά η οικοδομησιμότητα και σίγουρα θα "πατήσουν" στο ορισμό "πλάτος οδού". Αν θες μετέφερέ μας τι ανέφερε το έγγραφο περί ανάκλησης της Ο.Α. Για ποιο λόγο ανακλήθηκε;
    1 point
  16. 1. Ανεβάζεις ό,τι σου προσκομίζεται από τον ιδιοκτήτη (όταν όμως και όποτε πρέπει). Την ευθύνη τη φέρει αυτός που τα υπογράφει.... 2. Πριν τα ανεβάσεις όμως κάνεις αυτοψία στο ακίνητο και ελέγχεις τη δήλωση υπαγωγής (και ζητάς όχι μόνο αυτά που σου προσκομίζονται αλλά και οτιδήποτε άλλο κρίνεις αναγκαίο ό,τι έχει υποβληθεί στο σύστημα - σε αυτό το σημείο θα κλάψουν οι μανούλες). 3. Αν η αυτοψία σε συνάρτηση με έλεγχό σου δεν συμφωνούν με τα προσκομιζόμενα, το ακίνητο Δεν δύναται ν' αποκτήσει ΗΤΚ από εσένα και εσύ "...κοιμάσαι όπως είχες στρώσει" (δηλαδή, αν φρόντισες να πληρωθείς για τη μέχρι τότε εργασία σου έχει καλώς, αν όχι... ας πρόσεχες).
    1 point
  17. Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 – 11.5.2018 Άρθρο 1 Απαίτηση μελέτης στατικής επάρκειας Μελέτη στατικής επάρκειας απαιτείται για κάθε κατασκευή που ανήκει σε μία από τις κατωτέρω περιπτώσεις, εκτός των περιπτώσεων των κατηγοριών 1, 2 και 3 του άρθρου 96 και κτιρίων σπουδαιότητας Σ1 σύμφωνα με τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ)
    1 point
  18. Δεν κρίνουμε τι είναι δίκαιο και τι όχι, αλλά τι είναι νόμιμο ή όχι. Ο νομοθέτης πριν το 1986 είχε θεσπίσει διάφορα συστήματα δόμησης που είχαν σαν αρχή θεωρήσεις περί του τρόπου τοποθέτησης των κτηρίων. Οι θεωρήσεις αυτές, σαν αποτέλεσμα είχαν αποστάσεις μεταξύ γειτόνων που κάποιες φορές ήταν έως και διπλάσιες του Δ (ελεύθερο) ή άλλες φορές επέτρεπαν κολλήματα που αργότερα καταργήθηκαν (πτέρυγες). Ο ΓΟΚ85 έρχεται και τα καταργεί θεωρώντας ως μόνη δέσμευση το "κολλάς ή Δ" θέλοντας να περιορίσει τη "δουλεία" μόνο στο οικόπεδο του οικοδομούντος. Έλα όμως που με βάση τα πρώην συστήματα υπήρχαν διάφορες ασύμβατες καταστάσεις ή υπήρχε και η 12μετρη που αργότερα έγινε 9μετρη κλπ. Έτσι έβαλε νερό στο κρασί του και άρχισε να παράγεται η περιπλοκότητα των εξαιρέσεων ... Κύματα αυτής υπάρχουν ακόμη στους ΓΟΚ - ΝΟΚ και το μόνο που αλλάζει είναι ότι μετά τον ΓΟΚ85 όλοι οφείλουν το "ή κολλάς ή δ/Δ" ... μόνο.
    1 point
  19. προφανως δεν υπαρχει "ναι" ή "οχι" θελει "διαβασμα" Μπορει να εφαρμοζεται η διαδικασια περι απαλλοτριωσεων αλλα ο 4495 οριζει να "υπερβαίνει τα 2.000 τ.μ. και έχει πρόσωπο σε διεθνή, εθνική, επαρχιακή ή δημοτική οδό τουλάχιστον 25μ." Αμα εχεις αυτα, ψαχνεις την "αναλογικη εφαρμογη"
    1 point
  20. δες το αρθρο 7 του 2971/01 εξομοιωνει την απομειωση με απαλλοτριωση και τα ΠΜ
    1 point
  21. Καλημέρα. Σύστημα πανταχόθεν ελεύθερο. Χτίζει ο πρώτος όμμορος και αφήνει >Δ.Χτίζει και ο δεύτερος όμμορος και αφήνει και αυτός >Δ .Ο δεύτερος ήθελε να κολλήσει αλλά ο νόμος τον υποχρέωσε να αφήσει τουλαχιστον Δ. Ερχομαστε στο σήμερα.Ο πρώτος ανακαλύπτει ότι έχει υπολοιπο δόμησης.Αποφασιζει να κάνει προσθήκη κατά επέκταση και να κολλήσει στο κοινό όριο. Δεν είναι παράλογο το γεγονός ότι ο πρώτος δεν θα σεβαστεί τον ομμορο ακάλυπτο του δεύτερου ,ο οποίος ακάλυπτος εκ του νόμου επιβλήθηκε ? Εγώ το βρίσκω παράλογο και δεν είμαι και δικηγόρος για να έχω αποψη αν και κατά πόσο όλο αυτό είναι και συνταγματικό στην τελική. Κάι πάλι τις καλημέρες μου.
    1 point
  22. Δεν υπάρχει κάτι παράλογο. Το παράλογο υπήρχε μέχρι να γίνει αυτή η συγκεκριμένη διόρθωση ... Η λογική του περιορισμού είναι ότι δεν πηγαίνουμε στο όριο αν κάποιος έχει εγκαταστήσει έως εκεί δουλεία φωτισμού. Η "δουλεία" αυτή θεωρείται ότι ικανοποιείται με ένα μέγεθος (από 2μ. έως) δ που αρχίζει από το κτήριο με το άνοιγμα. Αν η απόσταση κτηρίου-ορίου είναι ίση ή μεγαλύτερη από το μέγεθος δ τότε η "δουλεία" εξυπηρετείται στο δικό του οικόπεδο, οπότε είμαστε ελεύθεροι να κολλήσουμε. Όλα αυτά μέχρι τον ΓΟΚ85 γιατί από την ισχύ του και μετά ίσχυε η ελεύθερη τοποθέτηση (κολλάς ή Δ). Οπότε όλοι γνώριζαν και έπρεπε να έχτιζαν με αυτό υπόψη ...
    1 point
  23. Καλησπέρα συνάδελφοι και ευχαριστώ για τις απαντήσεις στον προβληματισμό μου! Εξ όσων ξέρω στην περιοχή αυτή υπάρχει παλαιό Ρυμοτ. Σχέδιο του 1940κάτι το οποίο αναθεωρήθηκε το 1991. Εγκεκριμένη Πράξη εφαρμογής με πίνακες/σεντόνια, τεύχη συντ/νων δεν υπάρχουν.... οπότε μάλλον συμφωνούμε ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ.... Μπορείς να μπεις εδώ και να βρεις άδειες ανά ΥΔΟΜ...
    1 point
  24. Ξεκινησαμε απο μια αδεια "περιεργη" με βαση οσα αναφερθηκαν. δξ πώς εκδοθηκε. κατα τα λοιπα, Ο 1337 ειναι η "διαδικασια" επεκτασης Αν δεν ανηκει σε τετοια περιοχη βεβαιωνουμε οτι "δεν υπαγεται στον 1337 και δεν οφειλει εισφορα σε γη και χρημα" [το μωβ ως εκ περισσου αλλα επικρατησε να γραφεται.] ή - υπαγεται στον 1337 και οφειλει εισφορα σε γη και χρημα [πριν την κυρωση της ΠΕ] - υπαγεται στον 1337 εχει εκπληρωσει τις υποχρεωσεις του σε γη οφειλει εισφορα σε χρημα [μετα την κυρωση] - υπαγεται στον 1337 θα καταστει αρτιο και οικοδομησιμο μετα την πληρωμη των υποχρεωσεων
    1 point
  25. @Alejandro_92 Κομβικό σημείο στην έρευνα είναι αν υπάρχει τίτλος για το γεωτεμάχιο που να επιβεβαιώνει την προΰπαρξη του γηπέδου προ 31/12/2003 ως αυτό υφίσταται σήμερα. Στην περίπτωση αυτή η αρτιότητα δεν συνδέεται με το αν ο αγροτικός δρόμος έχει αναγνωριστεί ως προ 23. Αν ο δρόμος είναι δημοτικός όπως προείπα το απαιτούμενο πρόσωπο πρέπει να είναι 45 μ και το απαιτούμενο βάθος 50 μ προκειμένου να πληροί την κατά κανόνα αρτιότητα. Τα 25 μ (προυπόθεση για την αρτιότητα γηπέδων τα οποία προκύπτουν μετά την 31/12/2003) θα πρέπει να είναι σε αναγνωρισμένο κοινόχρηστο δρόμο (πχ προ 23 αγροτικό δρόμο, δρόμο αναδασμού κλπ).
    1 point
  26. Αν και δεν έχουμε στοιχεία για να κρίνουμε τι έχει συμβεί με την άδεια, παραθέτω την παρ 7 άρθρου 7 του ΝΟΚ (ν. 4067/12) τονίζοντας με έντονη γραφή την αναφορά που γίνεται οτι είναι "κατά την κρίση της πολεοδομικής υπηρεσίας" (*) 7. Δεν επιτρέπεται η δόμηση ακόμη και σε οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο, έστω και κατά το Αρθ-25 του Ν-1337/83 όπως εκάστοτε ισχύει, αν για οποιονδήποτε λόγο απαιτείται τακτοποίηση των γειτονικών του οικοπέδων και κατά την κρίση της πολεοδομικής υπηρεσίας, η δόμηση θα παρεμποδίσει ή θα δυσχεράνει με οποιονδήποτε τρόπο την τακτοποίηση.
    1 point
  27. Γενικά συμφωνώ με τον Ιάσονα!! Εχω όρεξη να συμφωνήσω μαζί του σήμερα και με τον Δημήτρη Gm καλησπέρα Δημήτρη και από εμένα' Και να πω ότι ο σωστός ο άνθρωπος πρώτα τα 4 ΚΑΕΚ θα τα κάνει ένα. Αυτά λέω εγώ, τώρα προκειμένου να προχωρήσεις και μη γνωρίζοντας αν είναι σωστό και μόνο αν θα μπορείς να διορθώσεις αργότερα θα πω ένας δικηγόρος που δεν έχει μάθει να λέει τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, μπορεί να σου πει βάλε ένα να προχωρήσεις τώρα, διόρθωσε το, δηλαδή βάλε τους να το διορθώσουν όπως σου είπε παραπάνω ο Δημήτρης GM ΚΑΙ βάλε μετά το τελικό. Πρόσεξε όμως!!!!! αυτοί είναι ικανοί να σε κρεμάσουν, να βάλεις ένα να προχωρήσεις και ποτέ να μην το διορθώσουν όπως ειπώθει και πρέπει για να είσαι και συ και αυτοί καλυμμένοι, οπότε αν επιλέξεις την β' περίπτωση έχε υπόψη ότι μπορεί να μπλέξεις με ψευδή δήλωση. Δεν το συνιστώ, εγώ λέω το α' κάνε.-
    1 point
  28. Είναι ένα θέμα που μας έχει απασχολήσει αρκετά στο φόρουμ αλλά σίγουρη απάντηση δεν υπάρχει, διότι τόσα χρόνια καμία ερμηνευτική δεν αναφέρθηκε στην περίπτωση οικοπέδου με πρόσωπο σε κάθετη οδό που να καταλήγει πάνω σε αυτό. Η μια άποψη λέει ότι το οικόπεδο έχει πρόσωπο σε δρόμο όπου το μήκος του μπορεί να θεωρηθεί σαν πλάτος και να μην απαιτείται προφανώς καμία παραχώρηση (αφού ξεπερνά κατά πολύ τα 4 μ, ενώ η άλλη άποψη είναι αντίθετη και αναφέρει ότι το οικόπεδο δεν έχει πρόσωπο σε δρόμο του οποίου οι οριογραμμή του να εφάπτεται σε κάποια πλευρά και ως εκ τούτου το οικόπεδο δεν είναι οικοδομήσιμο και θα πρέπει είτε να κινηθεί διαδικασία κύρωσης Κ.Χ οικισμού, είτε να επέλθει πολεοδομηση μέσω αρχικά κάποιου εργαλείου πολεοδομικού σχεδιασμού α΄επιπέδου (πχ ΣΧΟΟΑΠ). Δοκίμασε προέγκριση Ο.Α να έχεις έτσι επίσημο έγγραφο. Σε περίπτωση που ο δρόμος στον οποίο έχει πρόσωπο ένα οικόπεδο δεν έχει πλάτος 4 μ αλλά το πρόσωπο καταλαμβάνεται από κτίριο, τότε δεν απαιτείται παραχώρηση προκειμένου το ημιπλατος της οδού να γίνει τουλάχιστον 2 μ. Ο δρόμος είναι σίγουρα κοινόχρηστος (προ 85); Το έχεις ελέγξει; Κάποια Ο.Α μήπως έχει εκδοθεί σε ακίνητο πάνω σε αυτό τον δρόμο;
    1 point
  29. Αν δεν γίνει πρωτίστως αυτό που γράφει ο Δημήτρης, δεν πρόκειται να προχωρήσει τίποτα άλλο.... Με άλλα λόγια "ξέχνα την την ΗΤΚ"...
    1 point
  30. θετεις προβληματα για τα οποια δεν υπαρχουν "επισημες" τοποθετησεις. Μεχρι τοτε, ό,τι και να πουμε, θα ανηκει στη σφαιρα των "υποθεσεων" Παντως, απατείται να γινουν τα 4 ΚΑΕΚ σε ενα, αρα θα πρεπει να γινει συσταση σαν ενα και μεταβολη στοιχειων. Θα συννενοηθεις με το ΕΚ. [κι αυτος ο πελατης...ειχε 4... τα ενωσε "ατυπα" σε ενα...εβγαλε αδεια για ενα... πηγε στο κτηματολογιο πριν ...πόσα χρονια, και τα δηλωσε ξεχωριστα το καθε ενα, εκανε και εναν καυγα που δεν του δεχονταν "ενα" αλλά "4" Το βεβαιο ειναι οτι, τοτε, του ειπαν τι πρεπει να κανει στη συνεχεια, αλλά περιμενε να λυθει το προβλημα του σημερα, λογω ταυτοτητας.....] 'ραιος
    1 point
  31. Ανεβάζεις τοπογραφικό να καταλάβουμε το ερώτημα.
    1 point
  32. Να ξέρεις ότι όλα είναι μια χαρά πλην του ατυχήματος. Ούτε εγώ είμαι ευθυνόφοβος, όμως σε κάθε τί που υπογράφουμε, πρέπει να είμαστε σίγουροι. Αν το έφτιαχνες εσύ το δίκτυο και ήταν δική σου δουλειά, ας έπαιρνες την ευθύνη. Αν θες να την πάρεις πάρτην, απλά γενικά πρέπει να είμαστε πιο σφιχτοί γιατί αν γίνει κάτι πχ ένα ατύχημα με το υγραέριο, όταν θα γίνει αυτοψία ή έρθει κάποιος πραγματογνώμονας, να είσαι σίγουρος ότι εσένα θα δώσουν όλοι. Το Μηχανικό. Όχι το γκαζά. Εσύ φαίνεσαι πως το έφτιαξες, το μελέτησες, το έλεγξες, το ενέκρινες. Όλοι οι άλλοι θα πουν εγώ δεν ξέρω, πήρα μηχανικό και τον πλήρωσα, ορίστε και η σφραγίδα του, ορίστε και η δουλειά του. Άντε εσύ να αποδείξεις ότι δεν το έφτιαξες εσύ, ότι του το είπες κλπ. Ο γκαζάς δεν φαίνεται πουθενά, ενώ εσύ υπέγραψες. Εγώ, εδώ και λίγο καιρό (γιατί κι εγώ στην αρχή εξυπηρετούσα) δεν υπογράφω κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος (εφόσον είναι αλλουνού δουλειά γκαζά ως εγκατάσταση και όχι δική μου). Εξηγούμαι στον πελάτη πως δεν το υπογράφω, ας έρθει άλλος συνάδελφος να το υπογράψει να πάρει άλλος την ευθύνη αν δω ότι κάτι είναι τόσο λάθος. Ότι θα έρθει η Πυροσβεστική κλπ και θα το δει και θα μας κάνει παρατήρηση, και μπλα μπλα. Βέβαια, όλοι συμμορφώνονται, αλλά θα τύχει κι ένας που δε θα συμμορφωθεί. Επειδή θα σου ξανασυμβεί αυτό, κοίτα πώς θα το διαχειριστείς από εδώ και στο εξής. Δε σου λέω να μην υπογράψεις, σου λέω να είσαι πολύ πολύ προσεκτικός όσον αφορά το υγραέριο. 'Η μπορείς να το εξηγήσεις στον πελάτη σου, πως η δουλεία δεν είναι και για διαφήμιση. Να του δώσεις να καταλάβει πως και εκείνος θα τα χρησιμοποιεί. Α, αν οι φιάλες είναι σε εσωτερικό χώρο, θέλει και οπές αερισμού. Τις έχει?
    1 point
  33. Μεγάλη προσοχή. Αν μετά την αγορά το ακίνητο που πουληθεί (και ήταν υπόγειο άρα δεν μετρούσε στον Συντ. Δόμησης) δεν έχει ενταχθεί στους νόμους περι τακτοποίησης και λάβει βεβαίωση και άλλη χρήση που πάλι δεν μετράει σε συντελεστή δόμησης, ο αγοραστής θα μπορεί να κάνει αλλαγές χρήσης μόνο ως υπόγειο ή κάτι ανάλογο. Συνοπτικά ή τακτοποιεί την υπέρβαση ΣΔ (και φυσικά χωρίς μειωτικό συντελεστή) προ έκδοσης πιστοποιητικού περί μη αυθαιρεσίας ή αξίζει ως υπόγειο για τον αγοραστή.
    1 point
  34. Θέλω, κάποια στιγμή , να μάθω ποιος είναι αυτός ο διεστραμμένος (συνάδελφο δεν τον λες) που ανήμερα Χριστουγέννων(!!??) μπήκε σε διάφορες ενότητες (14 φορές μόνο σήμερα) για να μου βάλει 14(-) στις αναρτήσεις μου(????). Φυσικά και δεν με νοιάζει αλλά βλέπεις αυτή η ριμάδα η περιέργεια???!!! Άντε πες ότι εγώ γράφω βλακείες. Ε! Και?? Αυτός όμως άλλη δουλειά δεν έχει από το να με παρακολουθεί ???????????????
    1 point
  35. Version v1

    791 downloads

    Ένας συγκεντρωτικός πίνακας για τις ΕΕΜΚ. Για να μην ταλαιπωρούμαστε μ' αυτές ...
    1 point
  36. Η πλάκα στην οποία εδράζεται το γκαράζ θα πρέπει να έχει επιλυθεί με 500κg/m2 όσον αφορά τα στατικά.Θα χρειαστούν δηλαδή ένας ξυλότυπος της παλιάς άδειας ή τέυχος υπολογισμών που να το δείχνει.Επίσης το γεγονός οτι θα γκρεμίσεις κάποιον τοίχο (αν είναι στο ισόγειο) και θα δημιουργηθεί εμμέσως τοπικά pilotis ίσως προκαλέσει πρόβλημα. Μηχανολογικά ίσως χρειαστεί εξαερισμός για τα καυσαέρια.Όμως επειδή πριν από κάποια χρονολογία δεν απαιτούνταν μηχανολογικές μελέτες ίσως την βγάλεις με "δεν απαιτείται". Αρχιτεκτονικά όπως είπε και η myri δες που είναι αυτή η αποθήκη και αν είναι νόμιμη..!
    1 point
  37. Αυτό αναγράφεται κάπου ή έχει να κάνει με την προσωπική γνώμη του κάθε μηχανικού; Ευχαριστώ
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.