Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      849


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.377


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/03/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Ως μηχανικοί κρίνουμε και με το πνεύμα του νόμου και με τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης. Εστίασε στην φράση "Κτίρια μικρής σπουδαιότητας ως προς την ασφάλεια του κοινού, όπως αγροτικά οικήμα− τα και αγροτικές αποθήκες, υπόστεγα, στάβλοι, βουστάσια, χοιροστάσια, ορνιθοτροφεία, κ.λπ", δηλαδή μας λέει κτίρια μικρής σπουδαιότητας ως προς της ασφάλεια του κοινού όπως (και αναφέρονται ενδεικτικά κάποιες χρήσεις). Ας το δούμε πρακτικά το θέμα. Σε ένα κτηνοτροφικό κτίριο, ενδεχομένως να εισέρχονται περισσότεροι άνθρωποι στην διάρκεια του 24 ωρου από ότι σε μια -παραπλεύρως του κτιρίου - αποθήκης. Για μένα "δαγκωτό" πάει για απαλλαγή από ΜΣΕ χωρίς καμία αμφιβολία. Προ του 1983 υπήρχαν οι τσίγκοι βεβαίως και συνήθως έβλεπες τσιμεντόλιθους με τσίγκινες στέκες πάνω σε τεγίδες από κυπαρισσόξυλα (και έβλεπες και κάτι φοβερές εσωτερικές θερμομονώσεις με χαρτόνια συσκευασίας κάτω από τον τσίγκο που έβραζε τα καλοκαίρια). Τότε είχαμε και τα ελλενίτ ως πολύ συχνά χρησιμοποιούμενη επικάλυψη.
    2 points
  2. 1) Αν εννοείς τη συγκεκριμένη είναι εδώ. Διάβασέ τη και κάνε ότι ο Θεός σε φωτίσει. Η άποψή μου είναι ΟΧΙ. 2) Σωστό!
    2 points
  3. Version X6.0

    78.048 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Ναι το υγειονομικό μπορεί να τα ζητήσει. Συνήθως το κάνει όταν για παράδειγμα έχεις μια καφετέρια με πχ φούρνο και που έχει ένα απορροφητήρα και όχι χοάνη και οδηγεί τα καυσαέρια όχι στο υψηλότερο σημείο του κτιρίου αλλά στην στάθμη του ισογείου - οπως κάνουν και οι οικιακοί απορροφητηρες για παράδειγμα. Υπάρχουν επαγγελματικές συσκευές με ενσωματωμένο φίλτρο ενεργού άνθρακα που σε καλύπτουν για την περίπτωση ενος ΚΥΕ μερικής επεξεργασίας. Ή στην περίπτωση που έχεις ΚΥΕ πλήρους γεύματος και χοάνη και απαγωγή καυσαερίων στο υψηλότερο σημείο αλλά έχεις κοντά διπλανές οικοδομές και υπάρχει κίνδυνος όχλησης. Τότε ο υπάλληλος σου ζητά την ΥΔ ώστε σε περίπτωση που υπάρχει όχληση και υπάρξουν δικαστικές διαμάχες η υπηρεσία να μην είναι στο στόχαστρο.
    1 point
  5. Συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση αλλά ήμουν εκτός γραφείου για δουλειά. Ιάσονα ναι είναι αποθήκες, κατασκευής 1987 παρόλη την καλή κατάσταση των κουφωμάτων (προφανώς τα κουφώματα αλλάχτηκαν από τότε). Έχω και εγώ την ίδια απορία που διατύπωσε ο zazeng εάν οι απλές αποθήκες είναι κατηγορία Σ1 κατά ΕΑΚ. Με την αιτιολόγηση που έδωσε ο Pavlos33, πιστεύω πλέον ότι και οι μη αγροτικές αποθήκες μπορούν να μπουν Σ1. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
    1 point
  6. Ναι αυτή είναι, την έχουμε την έκδοση αλλά δεν την χρησιμοποιούμε. Έχουμε άλλο εταιρικό λογισμικό. Σχετικά με το ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ (βλέπω ότι είσαι νέο μέλος), έχει μια μεγάλη και πολύ καλή συζήτηση στο φόρουμ.
    1 point
  7. Είσαι σίγουρος ότι, αυτά που φαίνονται στη φωτογραφία είναι αποθήκες; Έχεις δει σε πολλές αποθήκες τέτοιο κούφωμα;
    1 point
  8. ψηφισθηκε ο νόμος για τον εκσυγχρονισμο Δημ. Συμβασεως https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=56662c32-6d85-41ba-87dd-acd8002142f2 αρθρο 211, περιεχει τροποποιησεις σημαντικες στο αρθρο 26 του 4067 αρθρ. 213/ κυκλοφοριακες συνδεσεις αρθρο 215/οικοδομικες αδειες-εγκρίσεις αρθρο 217/παραταση δικαιολογητκων αυθαιρετων αρθρ. 221/παραταση αδειωνν σε σεισμοπληκτες και πυροπαθεις περιοχες και τις εξής τροπολογίες. Αρ. Τροπολογίας: 775/44 2.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: Τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου για τη λειτουργία του Ελληνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας Αρ. Τροπολογίας: 776/45 2.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Ρυθμίσεις για την οριστική παραλαβή έργων που αφορούν υποδομές δικαστηρίων. 2. Εξαίρεση του προσωπικού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών από την εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 90 ν. 4389/2016, της παρ. 2 του άρθρου 55 ν. 4626/2019 και της παρ. 2 του άρθρου 15 του ν. 4647/2019. 3. Αναστολή εκτέλεσης πρωτοκόλλων κατεδάφισης και διοικητικής αποβολής. Αρ. Τροπολογίας: 777/46 3.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Διάρθρωση και υπηρεσίες ΓΕΜΗ - Τροποποίηση άρθρου 87 ν. 4635/2019 2. Εκλογές για την ανάδειξη νέων οργάνων διοίκησης των Επιμελητηρίων του ν. 4497/2017 3. Υπολογισμός θητείας σε περίπτωση αντικατάστασης αρχικώς εκλεγέντος Προέδρου Επιμελητηρίου - Τροποποίηση παρ. 7 άρθρου 73 ν. 4497/2017 4. Εποπτεία και οικονομικές καταστάσεις Επιμελητηρίων του ν. 4497/2017 και της Κ.Ε.Ε.Ε -Τροποποίηση παρ. 9 και 10 άρθρου 77 ν. 4497/2017 5. Οικονομικές καταστάσεις προηγούμενων χρήσεων Επιμελητηρίων του ν. 4497/2017 και της Κ.Ε.Ε.Ε - Τροποποίηση άρθρου 28 ν. 4712/2020 6. Αναπλήρωση και αυτοδίκαιη έκπτωση μελών διοικητικού συμβουλίου, διοικητικής επιτροπής και εκτελεστικών επιτροπών - Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 71 ν. 4497/2017 7. Έναρξη ισχύος ρυθμίσεων για τη συγκρότηση και λειτουργία της Διοικητικής Επιτροπής Σημάτων κ.α. Αρ. Τροπολογίας: 783/52 3.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Καταχώριση πράξεων και στοιχείων δημοσίων συμβάσεων στο ΚΗΜΔΗΣ. 2. Εκσυγχρονισμός και επέκταση εγκαταστάσεων σε όμορο ακίνητο - Τροποποίηση περ. γ παρ. 2 άρθρου 51 ν. 4178/2013. 3. Μεταβατική διάταξη ως προς μη εξουσιοδοτημένες πωλήσεις διαφημιστικού χρόνου. 4. Δημοσίευση διακηρύξεων στον περιφερειακό και τοπικό τύπο - Τροποποίηση παρ. 12 άρθρου 379 ν. 4412/2016. Αρ. Τροπολογίας: 785/54 4.3.2021 Αρχείο: Περιγραφή: 1. Χορήγηση προσωρινού Α.Μ.Κ.Α 2. Διενέργεια εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19 από τον Ε.Ο.Δ.Υ στις δομές ψυχικής υγείας- Τροποποίηση άρθρου 58 ν. 4764/2020
    1 point
  9. Παύλο, κρατήθηκα να δω ποιος θα το πει. Αφού το λες εσύ αναγκαστικά θα ρωτήσω. Σ1 δεν είναι μόνο οι αγροτικές αποθήκες; Παραθέτω και τη σχετική τροποποίηση του ΕΑΚ για όποιον θέλει να φρεσκάρει τη μνήμη του. 2010Β270.pdf Ντάξει σαν και σαν προ '83 με αλλαγμένα κουφώματα περνάει θα έλεγα, δεν υπήρχαν τσίγκινες στέγες τότε;
    1 point
  10. κατηγορία σπουδαιότητας δομήματος κατά ΕΑΚ Σ1. Δεν απαιτείται ΜΣΕ. Απαλλακτικό μπορείς να έχεις και αν είναι κατηγορίας 1 ή 2 (δεν μοιάζει για τόσο παλιά η αποθήκη).
    1 point
  11. Γιατί όχι. Απλά θα πληρωθεί με την τιμή της παρέμβασης 2Β. Και απαιτείται οπωσδήποτε οικοδομική άδεια.
    1 point
  12. Αν οι νομιμοποιήσεις αφορούν το κτίριο ήτοι τροποιείται αυτό σε σχέση με την αρχική οικοδομική άδεια κατά την άποψη μου ναι χριάζεται και πρέπει να την υποβάλει ο κύριος του έργου εντός 4 μηνών.
    1 point
  13. ειναι τα ΦΕΚ Δ 138/81 Δ 181/85 και Δ 588/82 [με σχέδιο ή χωρίς] δες τα ΠΜ [όπως είπε και ο παυλος με τις καλημέρες μου]
    1 point
  14. θεωρώ πως ναι, αλλά θέλει άδεια στέγης και στο τελικό έντυπο παρεμβάσεων αντί για 2Α την επιλογή 2Β.
    1 point
  15. Πήγες στην επιλογή που φαίνεται στην εικόνα; Εμένα το πήρε κανονικά
    1 point
  16. To οικόπεδο αν ήταν προ 85 θα ήταν άρτιο ως έχει. Μετά το 85 πρέπει να πληροί την θεσπισμένη αρτιότητα βάσει της σχετικής απόφασης Νομάρχη βάσει της οποίας κατηγοριοποιήθηκε και οριοθετήθηκε ο οικισμός. Αν θέλεις να δημιουργήσεις σήμερα οικόπεδα από κατάτμηση, πρέπει να εφαρμοστεί το ΦΕΚ 289//ΑΑΠ/2011. Αναλόγως επιφάνειας οικοπέδων που θα προκύψουν χρειάζεσαι 10 ή 15 μ για το κάθε ένα προκύπτον οικόπεδο και οπωσδήποτε 4 μ (ή και παραπάνω αν υπάρχει απόφαση που να ορίζει μεγαλύτερο πλάτος οδού) πλάτος οδού σε όλο το μήκος προσώπου. Οπότε ο δρόμος πρέπει να αποδειχθεί τι ακριβώς είναι. Εσύ για να υπογράψεις οικοδομησιμότητα πρέπει να έχεις κοινόχρηστο δρόμο. Οπότε η έρευνα ξεκινά με το τι είναι ο δρόμος και πως αυτός έχει προκύψει. Αν ο δρόμος προέκυψε με παραχώρηση τετράμετρης λωρίδας σε πρώην τυφλό οικόπεδο προκειμένου αυτό να οικοδομήσει με τις άλλοτε (καταργηθείσες διατάξεις από το ΣΤΕ το 2008) τότε δυστυχώς έχασες. Πας για κύρωση κοινοχρήστων χώρων πρώτα όπως αναφέρει ο συνάδελφος παραπάνω.
    1 point
  17. Από τη στιγμή που ο δρόμος δημιουργήθηκε με παραχώρηση, θα πρέπει να γίνει κύρωση του, προκειμένου τα έχοντα πρόσωπο σε αυτόν να καταστούν οικοδομήσιμα
    1 point
  18. πιστεύω ότι ένας μηχανικός κάποτε μέτρησε με ένα τρόπο που του έδινε μια μεγάλη ακρίβεια πχ ένα σχεδιαστικό πρόγραμμα ή έστω ας παραδεχτούμε ότι έκανε και ένα λάθος, ο άνθρωπος που δουλεύει κάνει τα λάθη, αυτός που δεν δουλεύει μόνο δεν κάνει λάθη, το οποίο μάλιστα μπορεί και να μην ήταν λάθος. Ειπώθηκε ήδη ότι ο φίλος μας ιδιώτης άλλες μεσοτοιχίες έβαζε την μισή στο διαμέρισμα και την άλλη μισή στην άλλη πλευρά, διαμέρισμα ή κοινόχρηστα. Και αν ο μηχανικός κατά λάθος ή γιατί έτσι το έφτιαξε τότε, έβαζε την μεσοτοιχία με μια άλλη ιδιοκτησία στο διαμέρισμα του ερωτών, θεωρώ ότι δεν είναι σημαντικό λάθος να τον επιπλήξουμε πολύ και ακόμα η φασαρία είναι τόσο μεγάλη και τόσο πολυέξοδη, που όταν κάποιος υποθέτω σήμερα μετράει ένα σπίτι 65,90τμ και το βλέπει 69,20 στα σχέδια μάλλον καλύτερα να μην ασχοληθεί. Ο μπελάς και τα έξοδα να διορθώσει κάτι τέτοιο και το κέρδος που θα έχει από τα κοινόχρηστα που θα πληρώνει μετά τόσο μικρό που η γνώμη μου ειναι ότι δεν πρεπει να ασχοληθει. Κυριως σε κατασκευές με πολλα διαμερισματα..
    1 point
  19. Αν είχε πρόσωπο σε πλήρως διανοιγμένο δρόμο και πληρούσε το ελάχιστο πρόσωπο αρτιότητας, το οικόπεδο ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο, ακόμη και αν ο άλλος δρόμος ήταν μερικώς διανοιγμένος. Οπότε, η περίπτωση δεν εμπίπτει σε αυτές του παραρτήματος Α για να θεωρήσεις μη ύπαρξη Ο.Α για τον υπολογισμό προστίμου.
    1 point
  20. άλλο η χρησικτησια και αλλο η δημιουργια του ακινητου. Τι επικαλειται στο συμβολαιο??? Εξ αλλου το 1992 ισχυαν και οι βεβαιωσεις Δημαρχων [κατ' εμε εξακολουθουν να ισχυουν εφοσον αναφερονται σε "ακινητο" και οχι σε ιδιοκτητη.]
    1 point
  21. αρθρο 103 παρ. 2 "και ατομα που φιλοξενούν ή επιβαρυνονται απο ΑΜΕΑ
    1 point
  22. Καλημέρα, ναι πολύ σωστά , με bold αστερίσκο όσα προσθέσατε!
    1 point
  23. Κάπως απλοποιητική η παρατήρησή σας. Πρόκειται για δύο διαφορετικούς ελεγχους που ναι μεν τα πολεοδομικά μεγέθη σύγκρισης είναι τα ίδια, αλλά το ποιες παραβάσεις θα προσμετρήσουν στον κάθε έλεγχο διαφέρει. Για παράδειγμα στην επιλογή κατηγορίας θα προσμετρηθούν και οι Η/Υ, ενώ στον συντελεστή επιβάρυνσης όχι. Αντίθετα στην κατηγορία δεν θα προσμετρηθεί η επιφάνεια σοφίτας, ενώ στην επιβάρυνση θα μετρήσει.
    1 point
  24. Δεν νομίζω πως είναι τόσο απλό Εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους (μάζα, δυσκαμψία, κλπ)
    1 point
  25. Θυσία! στο βωμό του εγσα87? 😆 Οι προκύπτουσες αποκλίσεις είναι εξ ορισμού αναμενόμενες. Η μετατροπή είναι ΤΟ ζήτημα
    1 point
  26. Version 1.0.0

    536 downloads

    Πρόκειται για διπλωματική εργασία του 2017, με θέμα τις ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις και η οποία έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία, που μπορούν να βοηθήσουν τους μηχανικούς.
    1 point
  27. Θα πρέπει να γίνει σωστή διαστασιολόγηση του ανεμιστήρα. Πολλές φορές, είτε από απειρία, είτε από φόβο, βάζουν ανεμιστήρες 3 και 4 φορές μεγαλύτερους από αυτούς που απαιτούνται. Επίσης, θα πρέπει να λειτουργεί και άλλος ανεμιστήρας για ΠΡΟΣΑΓΩΓΗ νωπού αέρα γύρω από τη φούσκα, αλλοιώς αυτή θα τραβάει έξω όλο τον κλιματισμένο αέρα του εστιατορίου λόγω υπερβολικής υποπίεσης. Θέλουμε μια μικρή υποπίεση στην κουζίνα για να μην δραπετεύουν οι οσμές (απάγεις 10 και προσάγεις 9,5 π.χ.) αλλά αν απάγεις μόνο, θα έχεις μεγάαααααλα προβλήματα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.