Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      4.562


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      8.600


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.329


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/03/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.089 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.052 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  3. 252 downloads

    Το αρχείο αυτό περιέχει όλες τις ερωταπαντήσεις που έχουν δημοσθευτεί από το Περιφερειακό Τμήμα Πελοποννήσου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και αφορά στους νόμους Ν.4178/2013 και Ν.4495/2017 .
    2 points
  4. Το πρώτο συνθετικό "τσιμεντ-" μπορεί και να μην χρησιμοποιείται στην πράξη, μπορεί να θεωρείται ακόμη και κακό ... Το pdf είναι από την ισχύουσα και η εικόνα από το σχέδιο ... Page from _70 ΕΤΕΠ_2019.pdf
    2 points
  5. 1.Ο περιορισμός των 50 τ.μ. αφορά το κτίσμα προσωρινή διανομής σταυλίτη 2.Όση επιφάνεια κι αν έχουν ο σταύλος και τα βοηθητικά του σταύλου κτίσματα ρυθμίζονται σ ένα φύλλο καταγραφής με 300€. 3.Εάν στο ίδιο τεμάχιο βρεις εγκατεστημένη άλλη χρήση που δεν είναι σταύλος,δεν μπαίνει στο φύλλο των σταυλικών εγκαταστάσεων,δεν ρυθμίζεται με 300 € και οφείλει ότι πρόστιμο του αναλογεί για ρύθμιση.
    2 points
  6. Γιατί?τα 120 και 50 τ.μ. δεν είναι βοηθητικά κτίσματα του σταύλου? Να το θέσω διαφορετικά: -Σταυλικές εγκαταστάσεις είναι όλα τα κτίρια που συμμετέχουν κι εξυπηρετούν την κτηνοτροφική δραστηριότητα:ο σταύλος με τα ζώα,η αποθήκη για τροφές των ζώων κλπ.,η προσωρινή διαμονή σταυλίτη(σπιτάκι) κλπ.κλπ. Αντίστοιχα,αν διαπιστωθεί άλλη χρήση διαφορετική από τα παραπάνω σε κάποιο κτίριο,τότε πρέπει να το ξεχωρίσεις σαφώς σε άλλο φύλλο της δήλωσης με άλλη χρήση και "Τύπο αυθαιρεσίας=ρύθμιση".
    2 points
  7. ☺️Δεν απαιτείται να υπάρχει η κατοικία προσωρινής διαμονής σταυλίτη...Συμπληρώνεις κανονικά ότι υπάρχει δηλαδή:170 τ.μ. σταυλικής εγκατάστασης σε ένα φύλλο καταγραφής με "Τύπο Αυθαιρεσίας" =σταυλικές εγκαταστάσεις. Στην Τεχνική έκθεση αναφέρεις αναλυτικά τα κτίσματα.
    2 points
  8. @gio καλησπέρα, Τα πράγματα είναι απλά ... θέλουτμε μαι αναπαυτική καρέκλα ... ωωωω την έχουμε ... θέλουμε ένα πληκτρολόγιο μια οθόνη .... ωωω και αυτά τα έχουμε ... και μετά ... H υποβολή των δικαιολογητικών για την αποζημίωση γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από την διεύθυνση eopyy.gov.gr και την θαλπωρή του χώρου σου ... -->Επιλέγεις: Φάκελος Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ) [θες κωδικούς taxis και (πιθανόν) τον ΑΜΚΑ σου] -->Επιλέγεις:Υποβολή Ατομικού Αιτήματος ως Θέμα Αιτήματος επιλέγεις: "ΟΠΤΙΚΑ" Στα στοιχεία ασφαλισμένου, [αφορά στο ποιος θα χρησιμοποιεί τα γυαλιά, οπότε επιλογή είτε εσένα (το ίδιο) ως άμεσο μέλος τον ίδιο είτε το έμμεσο μέλος-->Συμπληρώνεις τα στοιχεία του μέλους που έχεις επιλέξει και που ζητάει] Στοιχεία επικοινωνίας [συμπληρώνεις email και κινητό, αν και πρέπει να τα έχει προσυμπληρωμένα] Στοιχεία Δικαιούχου (εδώ βάζεις του άμεσου ασφαλισμένου δηλαδή τα δικά σου, ΑΦΜ, επώνυμο, όνομα, αν και πρέπει αυτά τα τρία να τα έχει προσυμπληρωμένα, καθώς και ΙΒΑΝ δικού σου λογαριασμού, ποσό [max τα 100€] -->Στο πεδίο "Επιλέξτε αριθμό γνωμάτευσης", επιλέγεις από στοιχεία παραστατικού/γνωμάτευσης τον αριθμό barcode που σου έχει δώσει ο οφθαλμίατρος -->Πατάς το "+" και ανεβάζεις σκαναρισμένα: α) απόδειξη αγοράς οπτικού, β) βεβαίωση/γνωμάτευση οπτικού, και γ) σκαναρισμένο το IBAN από το βιβλιάριο ή άλλο έγγραφο που ταυτοποιεί το ΙΒΑΝ του δικού σου λογαριασμού που δήλωσες στην αίτηση στα στοιχέια δικαιούχου παραπάνω. [Την συνταγή του οφθαλμιάτρου από τον ΕΟΠΥΥ δεν απαιτείται να την ανεβάσεις διότι, εφόσον έχει εκδοθεί από τον οφθαλμίατρο, υπάρχει ήδη εκεί που επιλέγεις τον αριθμό barcode που έγραψα παραπάνω. Και μετά απ' οοοοόλα αυτά [κατά την διαφήμιση της digea] απολαμβάνεις την αναμονή του να πιστωθούν τα χρήματα. Αν ανοίκεις σε κάνεναν ΕΟΠΥΥ που έχει πολλές περιοχές υπο την ΕΞΟΥΣΙΑ του συνήθως δεν κάνει πάνω από 6μήνες.
    2 points
  9. Version Τ.Ο. 1-8

    3.958 downloads

    Τεχνικές Οδηγίες Σκυροδέτησης ΣΠΜΕ - Από την Επιτροπή Τεχνολογίας Σκυροδέματος : ΤΟ 1 - ΣΚΥΡΟΔΕΤΗΣΗ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟ 2 - ΣΚΥΡΟΔΕΤΗΣΗ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟ 3 - ΣΚΥΡΟΔΕΤΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟ 4 - ΔΑΠΕΔΑ ΑΠΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΤΟ 5 - ΑΥΤΟΣΥΜΠΥΚΝΟΥΜΕΝΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΤΟ 6 - ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΤΟ 7 - ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΧΑΛΥΒΑ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ (και δόκιμες πρακτικές για να μην επέλθει διάβρωση) ΤΟ 8 - ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΡΩΓΜΩΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
    1 point
  10. Ρωτά στο Ανάπτυξης αν μπορείς να εντάξεις κάπου την δραστηριότητα σε αυτούς . Αν πας να το αδειοδοτήσεις από το Μεταφορών όσο «ελαφρύς» και να είναι ο εξοπλισμός πρέπει να ακολουθηθεί όλη η διαδικασία ...!!!
    1 point
  11. Είναι υποχρεωτικό το ΣΔΑ , εφόσον υπάρχουν υπάρχουν απόβλητα οικοδομικών εργασιών.
    1 point
  12. Λοιπόν, μη γελάτε !!!!!! Ξέρει κανείς πως μπορώ να μεταφράσω στα Αγγλικά όρους όπως Οικοδομική άδεια Πολεοδομική Υπηρεσία Για να μην αναγκαστώ να χρησιμοποιήσω περιγραφικό τρόπο;;;;;;;; μη γελάτε είπα!!!!!!!
    1 point
  13. Τότε θα πρέπει να εργάζεσαι ως ελεύθερος επαγγελματίας (contractor) στη χώρα που σου αναθέτει την εργασία, οπότε αν μένεις Ελλάδα για περισσότερες από 180 ημέρες, θα φορλογήσαι στην Ελλάδα. Διαφορετικά, η εταιρεία του εξωτερικού θα πρέπει να αναθέσει την εργασία στην εταιρία σου στην Ελλάδα (πράγμα πολύ πιο δύσκολο αν δεν έχεις όνομα και ιστορία.). Ή ακόμα... να αλάξει το παγκόσμιο φορολογικό σύστημα για να δουλεύουμε μόνιμα από Ελλάδα. Στο εξωτερικό, πριν σου αναθέσουν το οτιδήποτε σε περνάνε από κόσκινο. Αν είσαι πεπάλη, περνάς. Ειδάλλως, υπάρχουν και άλλοι τομείς εργασίας. Επίσης το Α και το Ω: Health and Safety, and Legislation! Το οποίο έχει να κάνει με τη χώρα που σε έχει προσλάβει. Αν ο Α που ζει στην Ανταρκτική και δουλεύει για τη Βρετανία, ας πουμε κάνει κάποια λαδιά στο Τουρκμενιστάν, πληρώνει τα σπασμένα στη Βρετανία. Πέρα από αυτό, πάντα υπάρχουν οι φίλοι μας Ινδοί που δουλεύουν πολύ φτηνότερα (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) από τους ευρωπαίους. Δεν γνωρίζω μεγάλη εταιρεία που να μην έχει γραφεία αυτή τη στιγμή σε Ινδία ή Ρουμανία ή και στις δύο αυτές χώρες. Όπως και δεν γνωρίζω καμία μεγάλη που να έχει γραφεία στην Ελλάδα. Βασικά..... πολύ απλά τα βλέπετε (για το επάγγελμα του Μηχανικού). Edit: Τώρα κατόπιν συμφωνίας με τον εργοδότη, το να πάρει κάποιος το laptop και να πέι να δουλέψει στις Σεϋχέλλες για 2-3 μήνες (συνδιάζοντας τρέλες και εργασία), είναι άλλο θέμα. Αλλά δεν έιναι μόνιμη εργασία.
    1 point
  14. Δεν προχωρά πλέον έτσι η διαδικασία, διότι η συνταγή του οφθαλμίατρου "ανεβαίνει" ηλεκτρονικά από αυτόν στον Φάκελό σου, και την βλέπεις όταν κάνεις εισαγωγή με τους κωδικούς σου. Στον ΕΟΠΥΥ, που λές ότι τι εννοείς ? Εννοείς ότι ο οφθαλμίατρος δεν μπόρεσε να καταχωρήσει την συνταγή γιατί δεν σε έβρισκε με βάση το ΑΜΚΑ σου ? Εννοείς ότι εσύ δεν μπορείς να κάνεις είσοδο στον ΕΟΠΥΥ με τους κωδικούς taxis και το ΑΜΚΑ σου στην καρτέλλα στον ΕΟΠΥΥ ? Εννοείς ότι έχεις ξανασυνδεθεί στο παρελθόν στην καρτέλλα σου στον ΕΟΠΥΥ και τώρα δεν μπορείς ? Επικοινώνησες τηλεφωνικά με την αρμόδια Διεύθυνση ΕΟΠΥΥ να σου πουν τον λόγο ? Τώρα εμφανίσθηκε το θέμα αυτό ? Είχες πριν κάποιο πρόβλημα σε συνταγογραφήσεις από γιατρούς ? Υποψιάζομαι ότι θα σου πουν να απευθυνθείς σε κάποιο ΚΕΠ για να επικαιροποιήσεις τη διασύνδεση του ΑΜΚΑ με το ΑΦΜ σου. Αν πάντως μάθεις κάνε έναν κόπο και ενημέρωσε το forum να το έχουμε ως πληροφορία.
    1 point
  15. Πριν από χρόνια έκανα εσωτερικά ανακαίνιση στο διαμέρισμα και άλλαξα την διαρρύθμιση του . Αυτό είναι διαμερισμάτωση και πρέπει να τη δηλώσω; Όχι δεν είναι διαμερισμάτωση . Η διαφορετική διαρρύθμιση αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, δεν συνιστά αυθαίρετη κατασκευή και δεν έχει υποχρέωση υπαγωγής στο νόμο, όμως θα πρέπει να γίνει ενημέρωση στη Ηλεκτρονική ταυτότητα του κτηρίου. πηγη https://www.taxydromos.gr/m/276430/neos-nomos-aythairetwn-me-250-taktopoieitai-h-aythaireth-diamerismatwsh.html
    1 point
  16. συνάδελφε καλό είναι ο αγοραστής να μη στηρίζεται μόνο στη βεβαίωση που θα παρέχει ο μηχανικός του πωλητή αλλά να έχει και δικό του μηχανικό για τον έλεγχο της ιδιοκτησίας. Με αυτο τον τρόπο θα είναι εξασφαλισμένος σε τυχόν προβλήματα.
    1 point
  17. @pirsogiannis Μύστης των .shp δεν είμαι σίγουρα…. αν και θα ήθελα πολύ καθώς για τέτοιου είδους και μεγέθους εργασίες η χρήση Gis προγράμματος είναι μανούλα.... δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος.... Προσωπικά χρησιμοποιώ το Autodesk Civil 3D 2011 το οποίο έχει gis section με εντολές για την εισαγωγή shape αρχείων και την μετέπειτα εξαγωγή τους σε απλό αρχείο .dwg..... Θεωρώ ότι κάθε πρόγραμμα Gis θα έχει αντίστοιχη εντολή.... λίγο προσοχή θέλει το σετάρισμα στο σύστημα συντεταγμένων για να μην βγουν οι γραμμές αλλού γι’ αλλού..... Για την σύνδεση με χρήση wms link δεν είμαι σίγουρος.... συνήθως το link που θα χρησιμοποιηθεί είναι διαφορετικό από αυτό πού βλέπεις στον browser.....
    1 point
  18. Καλημέρα, επειδή είχα χρειαστεί παλαιότερα μετατροπή από .shp σε .dxf, μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα σε αυτό: https://mygeodata.cloud/converter/shp-to-dxf Δυστυχώς η δωρεάν εκδοχή του έχει όριο 3 μετατροπές τον μήνα, και θέτει και ένα όριο κάποιων mb το οποίο δεν γνωρίζω. Για περιστασιακές μετατροπές είναι αρκετά καλό και εύχρηστο, φορτώνεις, μετατρέπει, κατεβάζεις. Αν και για περισσότερες μετατροπές, θεωρώ μονόδρομος είναι το ArcGIS ή QGIS, θέλει λίγο διάβασμα αλλά λύνει χέρια.
    1 point
  19. Δημοσιεύθηκε και επίσημα σε ΦΕΚ ο ν.4782/2021 “Εκσυγχρονισμός, απλοποίηση και αναμόρφωση του ρυθμιστικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων, ειδικότερες ρυθμίσεις προμηθειών στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας και άλλες διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και την υγεία.”. Υπενθυμίζουμε πως στον συγκεκριμένο νόμο συμπεριλήφθησαν μεταξύ άλλων διατάξεις που αφορούν σε: μητρώα επιβλεπόντων ελεγκτών μηχανικών (Άρθρα 58 & 90) αλλαγές στην οργάνωση & λειτουργία του ΤΕΕ (Άρθρα 188-192) αλλαγές στο πειθαρχικό του ΤΕΕ (Άρθρα 193-209) ρυθμίσεις για την έκδοση οικοδομικών & άλλων αδειών (Άρθρα 214-220) παράταση ενός έτους για δικαιολογητικά υπαγωγής στη νομοθεσία για αυθαίρετη δόμηση (Άρθρο 216) παράταση προθεσμιών αυθαιρέτων κατηγορίας 5 που αποκτήθηκαν μέσω αναγκαστικού πλειστηριασμού (Άρθρο 237) αναστολή κατεδάφισης αυθαιρέτων κατασκευών (Άρθρο 247) Μπορείτε να κατεβάσετε το ΦΕΚ από την ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου
    1 point
  20. zazeng σωστή η παρατήρησή σου...λίγες είναι οι δηλώσεις που θα δεχόμασταν ευχαρίστως να μας τις ελέγξει διεξοδικά η ΥΔΟΜ...άντε καλέ τι είναι 600ευρώ που χάνει ο πελάτης, τίποτα, πάμε παρακάτω, αχαχαχα!
    1 point
  21. Ρουκατ, θα πρέπει να έρθει η ΥΔΟΜ να ελέγξει τα πάντα και να εκδόσει πόρισμα μεταξύ άλλων. Θα πρέπει να είσαι πολύ σίγουρη για τη δήλωση σου προκειμένου να μπεις σε αυτή τη διαδικασία. https://web.tee.gr/wp-content/uploads/YA-13096-1035_15-03-2018_epistrofi-prostimou.pdf
    1 point
  22. Μετά την κατάργηση των συστημάτων δόμησης δεν υπάρχει κάτι για να προστατευθεί συνταγματικά. Οι πολεοδομίες τι να μας πουν ; την άποψή τους ; τον νόμο πρέπει να εφαρμόσουν... Δεν παίρνει κανείς πάνω του τίποτε. Εφαρμόζουμε και εμείς τον νόμο, αυτή είναι η δουλειά μας. Η εποχή του "πατερούλη" της πολεοδομίας είναι καιρός να τελειώσει !
    1 point
  23. Για το α. Με τους σημερινούς όρους, σύμφωνα με τη παρ. 2 του άρθρου 100 . Η εγκ. 2 δίνει και μια δεύτερη επιλογή (σύγκριση με τα "μεγέθη της άδειας" ονομάζεται...) που αφού μεταφραστεί, ενδέχεται να προκύψει ότι δεν συνίσταται για τη περίπτωση.... Για το β. Το ίδιο με το παραπάνω δηλαδή με τους σημερινούς όρους. Και εδώ πάντως υπάρχουν δύο επιλογές, με τη διαφορά ότι και οι δύο προβλέπονται από τον ίδιο το νόμο... Η δεύτερη επιλογή (παρ αα και ββ της δ.ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 του άρθρου 96) ίσως να είναι η δυσμενέστερη για τη συγκεκριμένη περίπτωση και αν τελικά είναι έτσι δεν θα υπάρχει και λόγος να την επιλέξετε. Σε κάθε περίπτωση, είτε έχετε και άλλες υπερβάσεις είτε όχι, εξετάστε και το ενδεχόμενο να υπάρχει σήμερα σύννομη θέση ώστε στη συνέχεια να δείτε αν μπορεί να εφαρμοστεί η περ. ιδιδ της γ)ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3 του άρθρου 96 για την οποία η εγκ. 2 δίνει κάποιες διευκρινίσεις, διευρύνοντας μάλλον τις περιπτώσεις που μπορεί να εφαρμοστεί.
    1 point
  24. Η ΕΕΑΕ δημοσιεύει συγκεντρωτικά στοιχεία για τις επιτόπιες μετρήσεις της εκπεμπόμενης ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας από σταθμούς κεραιών, που πραγματοποιήθηκαν το 2020, καθώς και τον απολογισμό λειτουργίας του Εθνικού Παρατηρητηρίου Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων για το ίδιο έτος. Ειδικότερα δημοσιεύεται: (α) έκθεση με τα συγκεντρωτικά στοιχεία που αφορούν στις επιτόπιες μετρήσεις εκπεμπόμενης ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας από σταθμούς κεραιών, τις οποίες πραγματοποίησαν η ΕΕΑΕ και εξουσιοδοτημένα συνεργεία το 2020. Με σκοπό τον έλεγχο της τήρησης των ορίων ασφαλούς έκθεσης του κοινού σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, η ΕΕΑΕ πραγματοποιεί επιτόπιες μετρήσεις: αυτεπαγγέλτως και κατά τρόπο δειγματοληπτικό, ετησίως σε ποσοστό 20% τουλάχιστον των αδειοδοτημένων από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.) κεραιών, που λειτουργούν εντός σχεδίου πόλεως, κατόπιν αιτήματος οποιουδήποτε νομικού ή φυσικού προσώπου. Tο έτος 2020, παρά τους περιορισμούς λόγω της πανδημίας, καταφέραμε να διατηρήσουμε τον αριθμό των επιτόπιων ελέγχων στα επίπεδα των προηγούμενων ετών. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι και επί τόπου μετρήσεις σε 1.915 σταθμούς κεραιών σε όλη την Ελλάδα και διαπιστώθηκαν 11 περιπτώσεις υπερβάσεων ή πιθανών υπερβάσεων των ορίων ασφαλούς έκθεσης του κοινού σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία, όπως αυτά ορίζονται στην ισχύουσα νομοθεσία. Οι 9 εξ αυτών αφορούν σταθμούς κεραιών σε θέσεις εκτός αστικού ιστού, δηλαδή σε περιοχές που συνιστούν πρακτικά «πάρκα κεραιών», και οι υπόλοιπες 2 αφορούν κεραιοδιατάξεις εντός αστικού ιστού. Τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων παρουσιάζονται στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΑΕστη διεύθυνση http://eeae.gr/επιτόπιες-μετρήσεις-ηλεκτρομαγνητικών-πεδίων και στη νέα εφαρμογή ‘e-κεραίες’ για κινητά τηλέφωνα και συσκευές (διαθέσιμη σε iOS και Android). Συνολικά προβάλλονται τα αποτελέσματα περισσότερων από 19.000 επί τόπου μετρήσεων ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που έχουν γίνει στο περιβάλλον 12.000 περίπου σταθμών κεραιών από 01.07.2008 έως σήμερα. (β) απολογισμός λειτουργίας του Εθνικού Παρατηρητηρίου Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων (ΕΠΗΠ) για το έτος 2020. Ο απολογισμός περιλαμβάνει αναλυτικά συγκεντρωτικά αποτελέσματα μετρήσεων των 500 σταθερών σταθμών μέτρησης του ΕΠΗΠ, καθώς και των κινητών σταθμών που λειτούργησαν σε 8 Δήμους το 2020. Όπως προκύπτει από τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα, οι τιμές που έχουν καταγραφεί από όλους τους σταθμούς μέτρησης είναι πολύ χαμηλότερες των θεσπισμένων ορίων ασφαλούς έκθεσης του κοινού. Το ΕΠΗΠ είναι ένα πανελλαδικό τηλεμετρικό δίκτυο σταθμών συνεχούς μέτρησης της υψίσυχνης ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, διασυνδεδεμένο on-line με τη διαδικτυακή πύλη paratiritirioemf.eeae.gr, όπου προβάλλονται τα αποτελέσματα των μετρήσεων. Πρόκειται για ένα αποκεντρωμένο σύστημα διαρκών μετρήσεων, το οποίο είναι ενταγμένο στην πραγματικότητα και στην καθημερινότητα των πολιτών σε όλη τη χώρα. Το ΕΠΗΠ σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με τη χρηματοδότηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση». Κύριος του έργου είναι η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και φορέας λειτουργίας είναι η ΕΕΑΕ. Για τον αποτελεσματικό έλεγχο και την εποπτεία του Εθνικού Παρατηρητηρίου Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων έχουν καταρτιστεί από την ΕΕΑΕ δείκτες μέτρησης σχετικοί με τον αριθμό των σταθμών σε λειτουργία ή με βλάβη, το εύρος των μετρούμενων τιμών από το σύνολο των σταθμών, την επισκεψιμότητα της διαδικτυακής πύλης, καθώς και τα μηνύματα/αιτήματα πολιτών και φορέων στη διαδικτυακή πύλη και απευθείας στους αρμόδιους φορείς. Δείτε ακόμη: συγκεντρωτικά αποτελέσματα μετρήσεων για τα έτη 2008-2020 αναλυτικά στοιχεία για τις διαπιστωθείσες υπερβάσεις ορίων ασφαλούς έκθεσης του κοινού το σχετικό δελτίο τύπου της ΕΕΑΕ.
    1 point
  25. Σωστά σκέφτεσαι-εγώ μίλησα μόνο για προσθήκη δόμησης (νέα ανέγερση) που σίγουρα αποκλείεται σε οικόπεδο με εξαντλημένη δόμηση. Τώρα,για αλλαγή χρήσης των υφισταμένων θα διαβάσεις το άρθρο 5 του ν.4067 όπως τροποποιήθηκε.Από όσα θυμάμαι μάλλον επιτρέπρται αρκεί να επιτρέπεται η χρήση στην περιοχή.Δες το λιγάκι κι εσύ.
    1 point
  26. Γεια Νίκη-1ο:εξαρτάται από τον λόγο για τον οποίο υπολογίζεις-Αν θες να βγάλεις τώρα νέα άδεια θα υπολογίσεις με δόμηση που προκύπτει μετά τις αλλαγές του ν.4759 -2ο:όχι,αφού έχει εξαντληθεί η δόμηση δεν μπορεί να προσθέσει δόμηση με νέα άδεια.☺
    1 point
  27. Βασικά ο όρος "tablet για μηχανικό" δε νομίζω πως έχει κάποια λογική, για τον απλούστατο λόγο ότι σε tablet δε μπορείς να εργαστείς. Οι συσκευές αυτές προσανατολίζονται σε multimedia χρήση. Ένα dwg για ανάγνωση ή ενα mail, μπορείς να τα ανοίξεις και από το κινητό στο πεδίο. Εξαίρεση όντως αποτελεί το microsoft surface που πρότεινε ο συνάδερφος παραπάνω, το οποίο είναι ουσιαστικά PC, όμως δε το λες VFM. Σε κινέζικα site βλέπω τώρα τελευταία κάτι φτηνά dual boot tablets (windows/android) ή windows, με intel gemini lake επεξεργαστές. Ίσως να είναι η ενδιάμεση λύση που ψάχνεις σε απόδοση-τιμή. Υπάρχουν και φθηνότερες λύσεις με παλαιότερης γενιάς cherry trail επεξεργαστές, όμως απ'όσο ξέρω ήταν ιδιαίτερα αργά.
    1 point
  28. Εσύ έχεις σκοπό να κάνεις net metering με αποθήκευση ενέργειας ή το σχέδιο αφορά αυτόνομο σύστημα? Για την πρώτη επιλογή, είναι να αιτηθεις επαύξηση ισχύος (15 kVa) και μπορείς να εγκαταστήσεις νόμιμα 15 kW. Επιπλέον το μονογραμμμικο έχει κάποια λάθη που θέλουν προσοχή.
    1 point
  29. @anavatis Για τον προσδιορισμό του ποσοστού συνιδιοκτησίας μπορεί να συνυπολογιστεί η εκτιμώμενη εμπορική αξία. Παραδείγματος χάριν ένα κατάστημα θα έχει περισσότερα χιλιοστά από ένα διαμέρισμα ίσου όγκου. Καλύτερα να συνεννοηθείς προηγουμένως με τον συμβολαιογράφο και να ενημερωθούν οι ιδιοκτήτες.
    1 point
  30. Δεν μετράει το βάρος της κατασκευής στην αξία του κτίσματος, αλλά ο σωστός τρόπος κατασκευής. Σε κάθε περίπτωση, η σ.ο.ι θα ακολουθήσει τους κανόνες που τη διέπουν.
    1 point
  31. Για να προλάβουμε ενδεχομένως συμβολαιογράφους που θα μας την πούνε πάλι ότι δεν ξέρουμε να διαβάσουμε για να εφαρμόσουμε νόμους, ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα : - Μέχρι τώρα η βεβαίωση του άρθρου 83 του ν.4495 απαιτείται για όλες τις πράξεις σε ακίνητα εξασφαλίζοντας την μη ύπαρξη ατακτοποίητης αυθαιρεσίας στο μεταβιβαζόμενο ακίνητο. Αν υπάρχει τέτοια αυθαιρεσία προηγείται η τακτοποίηση και ακολουθεί η βεβαίωση. Η βεβαίωση απαιτείται και για όλες τις εξαιρέσεις τακτοποίησης της παρ.2 του 82 και για τα "πρώην αδόμητα" ως πιστοποίηση περί μη ύπαρξης αυθαιρεσίας. - Έρχεται μετά η ταυτότητα (ν.4759) και λέει ότι για όλα τα κτήρια και οριζόντιες επί κτηρίων εφαρμόζονται τα άρθρα 53 έως 61 του ν.4495. Μέσα σε αυτά (άρθρο 59) ορίζεται αντικατάσταση της βεβαίωσης του άρθρου 83 με το πιστοποιητικό πληρότητας της ταυτότητας. Μέχρι εδώ στον ν.4759 δεν υπάρχει πουθενά οικόπεδο ή γήπεδο χωρίς κατασκευές ... Τέλος έρχεται κάποιος Μπαμπινιώτης μετακλητός του υπουργού και ορίζει ως "πλέον αδόμητο" ένα οικόπεδο/γήπεδο που δεν έχει κατασκευές που προϋποθέτουν έκδοση πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών. Αυτός ο ορισμός, ανεξαιρέτως του ίδιου του ορισμού, δεν σημαίνει ότι έλαβε την εξουσιοδότηση να απαιτεί για τα θεωρούμενα ως "πλέον δομημένα" τη συμπλήρωση ταυτότητας γιατί απλά ο νόμος δεν το λέει. Επίσης δεν μπορεί να θεωρεί ως "πλέον δομημένα" αυτά που έχουν πάνω τους εργασίες των άρθρων 29 και 30 του ν.4495 τα οποία ο νομοθέτης τα έχει έξω από τα χρήζοντα τακτοποίησης (σύμφωνα με την εξαίρεση του άρθρου 82) και επομένως έξω από τα ήδη απαιτούντα τη συμπλήρωση ταυτότητας. Επομένως οι σοφοί του υπουργείου πρέπει να υποχρεώσουν τον νομοθέτη να διαλέξει μεταξύ δύο νομικών διευκρινίσεων ότι : Α. Τα "πρώην αδόμητα" μαζί με αυτά από τα "πλέον δομημένα" που έχουν πάνω τους εργασίες μόνο των άρθρων 29 και 30 του ν.4495 δεν απαιτούν τη συμπλήρωση ταυτότητας αλλά απλή ηλεκτρονική δήλωση-πιστοποίηση μηχανικού ότι ανήκουν σε αυτές τις περιπτώσεις (θα βρουν τον τρόπο που θα γίνει) και βεβαίωση του άρθρου 83 ή Β. Καταργείται η βεβαίωση του άρθρου 83 και πλέον η συμπλήρωση της ταυτότητας επέχει θέση πιστοποίησης μηχανικού για οποιαδήποτε πράξη (συμβολαιογραφική ή αδειοδοτική) σε ακίνητο.
    1 point
  32. Καλημέρα. Σύστημα πανταχόθεν ελεύθερο. Χτίζει ο πρώτος όμμορος και αφήνει >Δ.Χτίζει και ο δεύτερος όμμορος και αφήνει και αυτός >Δ .Ο δεύτερος ήθελε να κολλήσει αλλά ο νόμος τον υποχρέωσε να αφήσει τουλαχιστον Δ. Ερχομαστε στο σήμερα.Ο πρώτος ανακαλύπτει ότι έχει υπολοιπο δόμησης.Αποφασιζει να κάνει προσθήκη κατά επέκταση και να κολλήσει στο κοινό όριο. Δεν είναι παράλογο το γεγονός ότι ο πρώτος δεν θα σεβαστεί τον ομμορο ακάλυπτο του δεύτερου ,ο οποίος ακάλυπτος εκ του νόμου επιβλήθηκε ? Εγώ το βρίσκω παράλογο και δεν είμαι και δικηγόρος για να έχω αποψη αν και κατά πόσο όλο αυτό είναι και συνταγματικό στην τελική. Κάι πάλι τις καλημέρες μου.
    1 point
  33. Καλησπέρα,δικαίωμα αίτησης για υπαγωγή στο άρθρο 120 έχει ο κτηνοτρόφος που κάνει την δήλωση ΟΣΔΕ.Αν είναι μισθωτής,επίσης έχει δικαίωμα υπαγωγής στις διατάξεις του 4495. Άρα,την αίτηση κάνει ο μισθωτής γιος.😊
    1 point
  34. Για μεταβίβαση δίνουμε 5σέλιδο σε "Περαίωση" -εκτός αν εκκρεμεί Τ.Ε. Η/Μ Μηχανικού ή ΜΣΕ ή και τα δύο, οπότε και αναφέρεται βάσει νομοθεσίας μέσα στην έκθεση η απαίτηση τους για την δήλωση και ότι θα αναρτηθούν εντός του προβλεπόμενου υποχρεωτικού από τον νόμο διαστήματος (ανάλογα με το απαιτούμενο δικαιολογητικό).Σε κάθε άλλη περίπτωση δίνουμε δήλωση σε κατάσταση "Περαίωση" με αναρτημένα εννοείται όλα τα δικαιολογητικά πριν περάσουμε σε "Οριστική Υπαγωγή".
    1 point
  35. Στο σχημα των Τεχνικων οδηγιων που παραθετω η δοκος στην κορυφη Β είναι αδυνατον να είναι σχεδον 3 μετρα .Αν υπονοουν με το σχημα κατι τετοιο τοτε καλο ειναι να τον ξανασκεφτουν τον ολο ορισμο περι σοφιτας. Φυσιολογικα και λογικα ο φερων οργανισμος της στεγης είναι όπως τον εχω γραμμοσκιασει. Ως εκ τουτου σαν σημειο αναφορας για την κατω παρεια της σοφιτας λαμβανεται η κατω παρεια της δοκου της στεγης στο χαμηλοτερο σημειο που στο συγκεκριμενο σχημα των Τ.Ο είναι το Α. Επομενως αν το υψος του κτιριου χωρις την στεγη δεν φτανει το H max, τοτε η στεγη μπορει να εχει υψος : Oσο οριζουν οι οροι δομησης της περιοχης για την στεγη + (Ηmax περιοχης - Η κτιριου ) και επομενως κατά τη γνωμη μου το παραπανω σχημα του συναδελφου αποτελει σοφιτα ,εφοσον βεβαια το κτιριου του (εννοειται χωρις την στεγη) δεν εξαντλει το H max της περιοχης. Ειναι αυτονοητο οτι Η κτιριου + Η στεγης <=Η max + Yψος στεγης απο ορους δομησης.
    1 point
  36. κτιριοδομικός: 1.1. Τα επιτρεπόμενα ελάχιστα ελεύθερα ύψη των χώρων των κτιρίων ορίζονται ως εξής: 1.1.1. Για κύρια χρήση 2,40 μέτρα. ΝΟΚ 95. Χώροι κύριας χρήσης των κτιρίων είναι όσοι προορίζονται για την εξυπηρέτηση της βασικής χρήσης του κτιρίου και την παραμονή των χρηστών του σε αυτούς, όπως είναι σε κτίρια κατοικίας τα υπνοδωμάτια, οι χώροι διημέρευσης, οι κουζίνες, τα γραφεία. Οι χώροι κύριας χρήσης έχουν για τα κτίρια που κατασκευάζονται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος ελεύθερο ύψος τουλάχιστον 2,65 μ.
    1 point
  37. Καλησπερίζω ως νέος στο φόρουμ. Γνώμη μου είναι να τηρούμε τον ευρωκώδικα ή τα δυσμενέστερα κατά την κρίση μας φορτία. 0,5 ύψος χιονιού (σύμφωνα με τον παλιό) μπορεί για Αθήνα να ακούγεται πολύ αλλά (ας με διαψεύσει κάποιος) από ότι ξέρω πριν αρκετά χρόνια χιόνισε πολύ και καταρρεύσαν περί τα 20 μεταλλικά κτίρια εκεί κάτω. Δεν μελετάμε κτίρια που απαιτούν κάθε 5-10 χρόνια να μαζεύουμε τα αποκολλημένα πάνελ από άνεμο. Η ευθύνη μας είναι για όλη μας τη ζωή. Η εμπειρία μου στις μελέτες μεταλλικών κατασκευών μου δείχνει ότι υπάρχει μια γκρίνια από τους κατασκευαστές για ελαφρύτερα κτίρια. Απαιτώ για τις κατασκευές που ευθύνομαι να τηρούν τις προδιαγραφές και για να μην τους φαίνονται οι διατομές μεγάλες πυκνώνω τον κάνναβο ή τις τεγίδες αντίστοιχα. Η μελέτη σχεδιάζεται να είναι υπέρ της ασφάλειας και όχι μόνο της οικονομίας. Τηρώντας όμως τα όρια του κανονισμού έχουμε (νομικά) το κεφάλι μας ήσυχο και γίνεται η μέγιστη (νόμιμη) οικονομία.
    1 point
  38. Σε αυτήν την περίπτωση τι οφείλουμε να κάνουμε? Θα έχουμε λάβει γνώση ότι κάποιος δεν έκανε με συνέπεια την δουλειά του. Άρα δεν οφείλουμε να ενημερώσουμε σχετικά το ΤΕΕ?... Επιστολή προς τον ιδιοκτήτη που θα τον ενημερώνουμε για την ασυμφωνία με ταυτόχρονη κοινοποίηση στο ΤΕΕ. Εάν το αποκρύψουμε δεν θα φέρουμε και εμείς ευθύνη?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.