Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.564


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/03/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.265 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Από Ιούλιο υποχρεωτική η εφαρμογή του νέου θεσμού με νέα ρύθμιση του υπουργείου. Μέχρι τις 30 Ιουνίου, θα επεκτείνει σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, την ισχύ των βεβαιώσεων των μηχανικών που πιστοποιούν την ύπαρξη ή μη πολεοδομικών παραβάσεων το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Ταγαράς. Πρόκειται για τη βεβαίωση που επιτρέπει τη διενέργεια μεταβιβάσεων ή άλλους είδους συναλλαγών και αποτελεί ένα μέρος από τα δικαιολογητικά που πρέπει να συγκεντρωθούν από τους πολίτες για να εφαρμόσουν την ηλεκτρονική ταυτότητα του κτιρίου που είναι σε λειτουργία από αρχές Φεβρουαρίου. Η ισχύς των βεβαιώσεων είχε παραταθεί προς διευκόλυνση των πολιτών, αρχές του έτους για δυο μήνες και λήγει στις 31 Μαρτίου, ώστε από την 1 Απριλίου να γίνει υποχρεωτική για τα ακίνητα η ταυτότητα του κτιρίου. Για το προαναφερόμενο διάστημα (έως 31 Μαρτίου) όσοι είχαν αυτοψίες μηχανικών που είχαν διενεργηθεί μέχρι τι 31 Ιανουαρίου μπορούσαν να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές δίχως να χρειάζεται να μπουν στην ηλεκτρονική ταυτότητα. Ωστόσο η επιδείνωση της πανδημίας και οι δυσλειτουργίες που προκαλεί στις μετακινήσεις και στην συγκέντρωση των απαραίτητων δικαιολογητικών (από Υποθηκοφυλακεία, Κτηματολόγιο, πολεοδομίες κ.α), έχουν προκαλέσει μεγάλο προβληματισμό στους ιδιοκτήτες ακινήτων, οι οποίοι εδώ και ένα δίμηνο ζητούν παράταση της προθεσμίας εφαρμογής της ηλεκτρονικής ταυτότητας μέχρι το τέλος της πανδημίας. Η ΠΟΜΙΔΑ, σε πρόσφατη επιστολή της προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ, επαναλάμβανε τους κινδύνους που δημιουργούνται από την εφαρμογή του μέτρου, υποστηρίζοντας ότι δημιουργεί ένα εφιάλτη στις συναλλαγές των ακινήτων. Στο πλαίσιο αυτό ζητούσε να επιτραπεί η επέκταση ισχύς της βεβαίωσης μηχανικού καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, ώστε να μην παραλύσει η Κτηματαγορά και επηρεαστούν αρνητικά οι συναλλαγές των ακινήτων. Επιπλέον, να δοθεί η δυνατότητα ρύθμισης αυθαιρέτων κατηγορίας 5 μέσω αποκλειστικά της υποβολής ταυτότητας κτιρίου, αλλά και να αφαιρεθεί η μελέτη στατικής επάρκειας από τις προϋποθέσεις για έκδοση ταυτότητας «Διηρημένης Ιδιοκτησίας», δηλαδή μεμονωμένων διαμερισμάτων. Το ΥΠΕΝ με κίνδυνο να υπάρξουν αποκλίσεις στα στοιχεία του ακινήτου, μεταξύ του χρόνου της έκδοσης της βεβαίωσης και μιας μεταβίβασης ακινήτου (π.χ νέες αυθαιρεσίες) που πλέον θα είναι πέντε μήνες, αποφάσισε να ενδώσει στα αιτήματα των ιδιοκτητών και ετοιμάζεται να προχωρήσει σε νέα ρύθμιση. Η ηλεκτρονική ταυτότητα του κτιρίου είναι ένας ηλεκτρονικός φάκελος που καταγράφει όλα τα στοιχεία ενός ακινήτου και τις μεταβολές από την κατασκευή του έως το τέλος της ζωής του. Είναι δε το τελευταίο βήμα της οριστικής τακτοποίησης των αυθαίρετων κτισμάτων, τα οποία έχουν ενταχθεί στους σχετικούς νόμους. Μόνο με την απόκτησή της η τακτοποίηση θα θεωρείται ολοκληρωμένη.
    1 point
  3. Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Την Τρίτη, 16 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί από τον ΟΑΕΔ η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης, ύψους 400 ευρώ, σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιστήμονες. Μετά την επεξεργασία των στοιχείων από την ΑΑΔΕ στη βάση των κριτηρίων που είχαν τεθεί στην οικεία Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 450/Β/5-2-2021) προέκυψε ότι οι δικαιούχοι της ενίσχυσης είναι 44.248. Η συντριπτική πλειοψηφία των αιτήσεων που απορρίφθηκαν αφορούσε στη μη εκπλήρωση του κριτηρίου της πτώσης τζίρου κατά τουλάχιστον 20% την περίοδο αναφοράς (Απρίλιος-Δεκέμβριος 2020). Το συνολικό κονδύλι –που θα προέλθει από τον ΟΑΕΔ- ανέχεται στα 17,7 εκατ. ευρώ. Οι πληρωμές εμφανίζονται στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων εντός 3 εργάσιμων ημερών, μετά την καταβολή τους από τον ΟΑΕΔ. Σημειώνεται ότι από την Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021 θα ανοίξει για δέκα ημέρες εκ νέου η πλατφόρμα του Π.Σ. «ΕΡΓΑΝΗ» για τους ελεύθερους επαγγελματίες και επιστήμονες που είναι δικαιούχοι της ενίσχυσης για καταχώρηση διορθώσεων (π.χ. σε περιπτώσεις που έγινε λάθος στο ΙΒΑΝ), καθώς και για συμπληρωματική υποβολή αιτήσεων για όσους δεν πρόλαβαν την προηγούμενη προθεσμία (5-15 Φεβρουαρίου 2021).
    1 point
  4. Για χρήση κατοικία παλαιότερα σε γήπεδο από 2.000 τμ μέχρι και 4.000 τμ η επιτρεπόμενη δόμηση ήταν 200 τμ. Πλέον είναι 186 τμ. Ο ΣΔ=0,18 είναι ο γενικός συντελεστής όπου δεν ορίζεται διαφορετικά. Στην κατοικία για παράδειγμα ισχύει το άρθρο 6 ΦΕΚ 270/Δ/85 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
    1 point
  5. Αν μείνει ακάλυπτο είναι εσοχή, αν είναι στεγασμένο και έχει πρόσβαση μπορεί να είναι και ΑΗΧ. Αν δεν ισχύει κάποιο από τα προηγούμενα θα μετρήσει και στη δόμηση ...
    1 point
  6. Στα εκτός σχεδίου δεν είναι 10%? Εγω προσωπικά δεν θα ασχολούμουν με αυτο το ζήτημα. Αποψη μου.
    1 point
  7. Εγώ διαθέτω 15' από τη ζωή μου και κάνω πάντα (όχι γιατί είμαι γρήγορος, αλλά γιατί υπολογίζω κάπως χοντρικά κ.λπ.).....
    1 point
  8. https://news.b2green.gr/3911/ηλεκτρονική-ταυτότητα-κτιρίου-παράτ
    1 point
  9. Μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε, ακόμα και ο γιός του, αρκεί να έχει εξουσιοδοτηθεί νόμιμα. Προσοχή, στην υπαγωγή όμως θ' "αξιοποιηθούν" τα δεδομένα του ιδιοκτήτη του ακινήτου.
    1 point
  10. Ήρεμα κορίτσια, θα θυμώσει η κυρά - Κάναινα!!! Τι άλλαξε πάλι; Πότε;
    1 point
  11. Σκέφτομαι πως μπορεί να γίνει αυτό από την στιγμή που η βεβαίωση έχει ισχύ 2 μήνες και ταυτόχρονα οι συμβολαιογράφοι δεν δέχονται, όπως έχω ακούσει από συναδέλφους, βεβαιώσεις με ημερομηνία δημιουργίας μετά την 01.02.2021!!!!
    1 point
  12. 1 point
  13. Όταν καταστεί ιδιοκτήτης ο αγοραστής του ακινήτου, τότε με θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής εξουσιοδότηση, η οποία θ' ανέβει στο σύστημα, ο διαχειριστής μηχανικός δύναται να αλλάξει πλέον τα στοιχεία του ιδιοκτήτη στη δήλωση υπαγωγής, ούτως ώστε οι υπολειπόμενες δόσεις να βγαίνουν στο δικό του όνομα (κι αυτός να φέρει την ευθύνη εξόφλησής τους), περιγράφοντας βεβαίως τη διαδικασία κ.λπ. στα σχόλια της δήλωσης, με αναφορά, τόσο στο συμβόλαιο αγοράς, όσο και στην παράγραφο αυτού, με την οποία οι δόσεις εξοφλούνται από το νέο κ.λπ. κ.λπ.
    1 point
  14. Το να χρησιμοποιηθούν τουβλίνες για εσωτερικά χωρίσματα, σε υφιστάμενη κατασκευή, είναι λάθος . Η γυψοσανίδα είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση. Κι αν θέλουμε "στιβαρότητα" την τοποθετούμε διπλή, ή βάζουμε ενισχυμένη τσιμεντοσανίδα (πάλι διπλή). Η κατασκευή αυτή έχει μόνο θετικά 1. Γρήγορη και με ελάχιστες επιπτώσεις στο κτίριο (αποκομιδή μπάζων, κλπ) 2. Δυνατότητα ηχομόνωσης-πυροπροστασίας 3. Εύκολη διέλευση καλωδιώσεων 4. Οικονομικότερη (δεν έχει ΙΚΑ λόγω στεγασμένου), αν το δούμε συνολικά (χρόνος, ενόχληση)
    1 point
  15. Καλημέρα,θα αφαιρέσεις την αποθήκη πριν το '11 από την δήλωση σε κατάσταση "Υπαγωγής" και θα αναφέρεις στην έκθεση σου ότι πρόκειται για κατασκευή μετά τις 28-7-11,συνεπώς δεν μπορεί να ρυθμιστεί με την δήλωση αυτή.(Η δήλωση σε κάτασταση "Υπαγωγή" επιδέχεται διορθώσεις και δεν πηγαίνει σε επιτροπή για μεταβολή προστίμου >20%) Για να κατεδαφίσεις νόμιμα την αποθήκη ,θα κάνει αίτηση ο πελάτης σου στην οικεία Υδομ ότι θα προβεί αυτοβούλως στην κατεδάφιση του -μετά το '11- αυθαιρέτου,σύμφωνα με το άρθρο 94,παρ.3,μετά θα εκδοθεί η έγκριση εκτέλεσης εργασιών κατεδάφισης ,θα κατεδαφιστεί και θα γίνει έλεγχος από Ελεγκτή δόμησης.Θα επιβληθεί πρόστιμο 500 € και θα βεβαιωθεί στον πελάτη.Διάβασε προσεκτικά το άρθρο 94,παρ.3 και συνεννοήσου με την Υπηρεσία.
    1 point
  16. αρθρο 83 10.Μετά την ολοσχερή εξόφληση του ενιαίου ειδικού προστίμου ή ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) αυτού ή κατ’ εξαίρεση μετά την καταβολή του παραβόλου στις περιπτώσεις ακινήτων που ανήκουν σε πρόσωπα των παραγράφων 6 και 7 του άρθρου 103, επιτρέπεται, για το ίδιο χρονικό διάστημα που προβλέπεται στον παρόντα, κατά το ποσοστό ιδιοκτησίας που του αντιστοιχεί η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος στο ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση, τη δε υποχρέωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας, αναλαμβάνει ο νέος κύριος με ειδική μνεία στο σχετικό συμβολαιογραφικό έγγραφο.Επί της παρ.10 διευκρινίζεται ότι στις περιπτώσεις που η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος στο ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση γίνεται πριν την ολοσχερή εξόφληση
    1 point
  17. Καλησπερα συναδερφοι, Εχουν βγει καποια παραδειγματα για το ποια ασφαλιστικη κατηγορια μισθωτου μηχανικου συμφερει αναλογα με το υψος του μισθου και τι συνεπαγεται για το μελλον ,συνταξη κτλ?
    1 point
  18. Αυτό που σου γράφει ο Ιάσονας στο από πάνω μνμ δεν το έλαβες υπόψη καθόλου όμως. Πρόκειται να κάνεις επέμβαση σε φέροντα οργανισμό και τον μηχανικό σου δεν τον συμβουλεύτηκες. Γιατί αν τον είχες συμβουλευτεί δεν θα μας ρώταγες για τα 6800. Αν τα ζητήματα στην οικοδομή ήταν απλά "πόσο?" - "τόσο" δεν θα υπήρχε λόγος να υπάρχουν μηχανικοί και εξειδικευμένη γνώση. Δεν μας είπες αν έχει βλάβες η τοιχοποιία, δεν μας είπες τί υλικά θα χρησιμοποιήσει για το αρμολόι, θα χρησιμοποιήσει τσιμέντο?θα χρησιμοποιήσει πρόσθετα? πώς θα καθαρίσει την τοιχοποιία? σε τί βάθος θα φτάσει? θα γίνει αμφίπλευρα το αρμολόι?και χίλια δυο ακόμη. Το ζητούμενο δεν είναι απλά ένα νούμερο.
    1 point
  19. Καταρχάς, ευχαριστώ και τους δύο σας για την άμεση απάντηση. Έχοντας πλέον μιλήσει με περισσότερους συμβολαιογράφους θα μεταφέρω τα λίγα που έμαθα. Θα πρέπει να γίνει επανάληψη του συμβολαίου τις δωρεάς και ο νέος ιδιοκτήτης κινδυνεύει να χάσει το διαμέρισμα στην περίπτωση που οι κληρονόμοι αρνηθούν να υπογράψουν, καθώς θα πρέπει να αποφασίσει δικαστής σε ποιόν τελικά ανήκει. Προσωπικά θεωρώ πως το συμβόλαιο της δωρεάς είναι ακλόνητη δήλωση του αρχικού ιδιοκτήτη, και ότι θα ήθελε να το πάρει ο σημερινός, αλλά μου είπαν πως δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να τον καλύπτει επαρκώς... οπότε δικαστήρια (μετά την καραντίνα), πολύ κόστος και αντίο στο σημερινό υποψήφιο αγοραστή που έχει δώσει και καπάρο. Και αυτό γιατί κάποιος συνάδελφος πιθανόν να σκέφτηκε "δώστου μωρέ... ε και τι θα συμβεί..." Επίσης το να δώσει ο προηγούμενος μηχανικός ξανά εκ νέου βεβαίωση/ΠΗΤΚ (το πρότεινε μια συμβολαιογράφος) θα θέσει σε κίνδυνο και το νέο συμβόλαιο και φυσικά όταν θα έρθει η ώρα ο νέος ιδιοκτήτης να βγάλει άδεια ή ηλεκτρονική ταυτότητα θα αποκαλυφθούν όλα. προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν
    1 point
  20. Η εγκύκλιος σχολιάζει την τροποποίηση του νόμου (με μπλε) που παρέθεσα παραπάνω. Η τροποποίηση λοιπόν εξαιρεί από το κάδρο προστασίας του αρχαιολογικού νόμου εργασίες εντός του εσωτερικού των κτηρίων. Τις αφήνει στην απλή πολεοδομική αρμοδιότητα του ΥΠΕΝ ... Αντίθετα, ο αρχ. νόμος θεωρεί αυθαίρετες ακόμη και εργασίες που δεν απαιτούν την άδεια πολεοδομίας αν αυτές γίνουν χωρίς την έγκριση του αρμόδιου ΥΠΠΟ (πχ. άρθρου 30). Οπότε ο αρχαιολογικός δεν έχει σχέση με τους πολεοδομικούς νόμους και άδειες, έχει τα δικά του αυθαίρετα...
    1 point
  21. 1. Έχεις 50% εξ αδιαιρέτου. Αν δεν γίνει σύσταση κατακορύφων (καθέτων) ιδιοκτησιών ΔΕΝ μπορείς να οικοδομήσεις μόνος σου. 2. Το οικόπεδο (ακόμη και μετά τη σύσταση) θεωρείται πολεοδομικά ενιαίο 3. Για τα υπόλοιπα, με το μηχανικό σου
    1 point
  22. Αν πρόκειται όντως για διαμερισμάτωση, τότε το εσωτερικό του κτηρίου είναι εκτός του αντικειμένου προστασίας του αρχαιολογικού νόμου (ν.3028/2002, στο Άρθρο 14 υπάγονται και οι ιστορικοί τόποι) : Άρθρο 14 - Αρχαιολογικοί χώροι σε οικισμούς - Οικισμοί που αποτελούν αρχαιολογικούς χώρους 1. ... 2. Στους ενεργούς οικισμούς ή σε τμήματά τους που αποτελούν αρχαιολογικούς χώρους απαγορεύονται οι επεμβάσεις που αλλοιώνουν το χαρακτήρα και τον πολεοδομικό ιστό ή διαταράσσουν τη σχέση μεταξύ των κτιρίων και των υπαίθριων χώρων. Επιτρέπεται μετά από άδεια που χορηγείται με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη των οικείου γνωμοδοτικού οργάνου : ... δ) η εκτέλεση οποιουδήποτε έργου στα υφιστάμενα κτίσματα, στους ιδιωτικούς ακάλυπτους χώρους και τους κοινόχρηστους χώρους, λαμβανομένου πάντα υπόψη του χαρακτήρα του οικισμού ως αρχαιολογικού χώρου. Η άδεια δεν απαιτείται σε περίπτωση τεχνικού ή άλλου έργου ή οικοδομικών εργασιών στο εσωτερικό υφισταμένου κτιρίου, οι οποίες δεν επιφέρουν τροποποιήσεις των όψεων αυτού και δεν περιλαμβάνουν εκσκαφές, καθώς και σε περίπτωση εργασιών στους ιδιωτικούς ακάλυπτους χώρους, οι οποίες δεν περιλαμβάνουν εκσκαφές,
    1 point
  23. 1. Εξαρτάται από το χρόνο έκδοσης της άδειας. Και δεν τίθεται θέμα παραβόλου ή αίτησης 2. Μπορείς, με οικοδομική άδεια 3. Από τη στιγμή που κυρώνεται η πράξη εφαρμογής, οι ιδιοκτησίες είναι ξεκάθαρες Σε κάθε περίπτωση συνεννοείσαι με το μηχανικό σου, διότι οι απαντήσεις εξ αποστάσεως εγκυμονούν πιθανά λάθη
    1 point
  24. η τακτοποίηση εγινε "στο ονομα" ιδιοκτητη διαμερίσματος. αρα αυτος θα προστρεξει στο αρθρο 98 και αν βγαλει ακρη, μας το λεει και στους υπολοιπους [προφανως εάν υπάρχει η συναίνεση του 100% τα πραγματα ειναι πολύ πιο απλά] θα το βαλεις σαν παρακολουθημα καλη συνεχεια
    1 point
  25. Είναι υποχρεωτικό το ΣΔΑ , εφόσον υπάρχουν υπάρχουν απόβλητα οικοδομικών εργασιών.
    1 point
  26. 1.Ο περιορισμός των 50 τ.μ. αφορά το κτίσμα προσωρινή διανομής σταυλίτη 2.Όση επιφάνεια κι αν έχουν ο σταύλος και τα βοηθητικά του σταύλου κτίσματα ρυθμίζονται σ ένα φύλλο καταγραφής με 300€. 3.Εάν στο ίδιο τεμάχιο βρεις εγκατεστημένη άλλη χρήση που δεν είναι σταύλος,δεν μπαίνει στο φύλλο των σταυλικών εγκαταστάσεων,δεν ρυθμίζεται με 300 € και οφείλει ότι πρόστιμο του αναλογεί για ρύθμιση.
    1 point
  27. Σωστά σκέφτεσαι-εγώ μίλησα μόνο για προσθήκη δόμησης (νέα ανέγερση) που σίγουρα αποκλείεται σε οικόπεδο με εξαντλημένη δόμηση. Τώρα,για αλλαγή χρήσης των υφισταμένων θα διαβάσεις το άρθρο 5 του ν.4067 όπως τροποποιήθηκε.Από όσα θυμάμαι μάλλον επιτρέπρται αρκεί να επιτρέπεται η χρήση στην περιοχή.Δες το λιγάκι κι εσύ.
    1 point
  28. Γιατί?τα 120 και 50 τ.μ. δεν είναι βοηθητικά κτίσματα του σταύλου? Να το θέσω διαφορετικά: -Σταυλικές εγκαταστάσεις είναι όλα τα κτίρια που συμμετέχουν κι εξυπηρετούν την κτηνοτροφική δραστηριότητα:ο σταύλος με τα ζώα,η αποθήκη για τροφές των ζώων κλπ.,η προσωρινή διαμονή σταυλίτη(σπιτάκι) κλπ.κλπ. Αντίστοιχα,αν διαπιστωθεί άλλη χρήση διαφορετική από τα παραπάνω σε κάποιο κτίριο,τότε πρέπει να το ξεχωρίσεις σαφώς σε άλλο φύλλο της δήλωσης με άλλη χρήση και "Τύπο αυθαιρεσίας=ρύθμιση".
    1 point
  29. Γεια Νίκη-1ο:εξαρτάται από τον λόγο για τον οποίο υπολογίζεις-Αν θες να βγάλεις τώρα νέα άδεια θα υπολογίσεις με δόμηση που προκύπτει μετά τις αλλαγές του ν.4759 -2ο:όχι,αφού έχει εξαντληθεί η δόμηση δεν μπορεί να προσθέσει δόμηση με νέα άδεια.☺
    1 point
  30. ☺️Δεν απαιτείται να υπάρχει η κατοικία προσωρινής διαμονής σταυλίτη...Συμπληρώνεις κανονικά ότι υπάρχει δηλαδή:170 τ.μ. σταυλικής εγκατάστασης σε ένα φύλλο καταγραφής με "Τύπο Αυθαιρεσίας" =σταυλικές εγκαταστάσεις. Στην Τεχνική έκθεση αναφέρεις αναλυτικά τα κτίσματα.
    1 point
  31. @MHD Η διάταξη εφαρμόζεται για όλους χώρους της κατοικίας, δηλαδή και για τους βοηθητικούς. Όμως οι χώροι που περιγράφεις δεν είναι βοηθητικοί για την κατοικία.
    1 point
  32. @giannhss Τα ποσοστά 2% ή 5% αφορούν υπερβάσεις των διαστάσεων σε σχέση με την μελέτη της άδειας. Στο υπό εξέταση ακίνητο δεν έχει κατασκευαστεί ένα τμήμα και εμπίπτει στη διάταξη που έχει ήδη παρατεθεί. Δηλαδή δεν αποτελεί αυθαιρεσία (η μη πραγματοποίηση του τμήματος) εφόσον δεν επηρεάζει τη νομιμότητα του υπάρχοντος. Τακτοποίηση μπορεί να γίνει μόνο σε κτίσματα με αυθαιρεσίες. Σχετικά με τη βεβαίωση έχω να σημειώσω πως ουδείς μπορεί να υποχρεώσει έναν επαγγελματία να υπογράψει οτιδήποτε. Ο κάθε μηχανικός έχει δικαίωμα να πράξει κατά την κρίση του, αναλαμβάνοντας την ευθύνη των επιλογών του. Θεωρώ πως έχεις τα απαιτούμενα δεδομένα για να αποφασίσεις.
    1 point
  33. Και όμως έχει σημασία για τις αποστάσεις αν ο δρόμος είναι αγροτικός ή είναι εθνικός, επαρχιακός, ή δημοτικός. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι ο δρόμος σου είναι αγροτικός και η απαίτηση παραμένει στα 15 μ. Μπορεί το γήπεδο να πληροί τις δυο βασικές προϋποθέσεις ώστε να αιτηθείς παρέκκλιση για μικρότερες πλάγιες αποστάσεις (7,50 μ) αλλά το "αγκάθι" στην όλη υπόθεση είναι ότι με την τήρηση των 15 μ (κανόνας) προκύπτει οικοδομήσιμο τμήμα και το ΠΔ (ΦΕΚ 270/Δ/85) δεν κάνει διάκριση σε οικοδομήσιμο τμήμα κάποιων ελαχίστων διαστάσεων. Άρα, με πρώτη ανάγνωση δεν δικαιούται να λάβει παρέκκλιση για μικρότερες πλάγιες αποστάσεις. Πήγαινε στην ΥΔΟΜ να ρωτήσεις. Μη χάνεις το χρόνο σου στο ιντερνετ με θεωρητικές προσεγγίσεις.
    1 point
  34. Από το ΦΕΚ 270/Δ/85 Άρθρο 1 παρ. 5. Οι αποστάσεις του κτιρίου ορίζονται ως εξής: α) Από τα όρια του γηπέδου δέκα πέντε (15) μέτρα τουλάχιστον. β) Κατά παρέκκλιση των ανωτέρω: βα) Προκειμένου για ανέγερση κατοικίας σε γήπεδα που υφίστανται κατά τη 15-4-81 ημέρα δημοσίευσης του από ΠΔ/27-3-81 (ΦΕΚ-209/Δ) με ελάχιστο εμβαδόν 4000 μ2 οι πλάγιες αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σε επτά και μισό (7,50) μέτρα εφόσον τηρουμένης της απόστασης των δέκα πέντε (15) μ. δεν είναι δυνατή η οικοδόμηση. Το μέγιστο πλάτος του κτιρίου στην περίπτωση αυτή πρέπει να μην υπερβαίνει τα δέκα (10) μέτρα Οι παραπάνω προυποθέσεις είναι η χρήση να αφορά κατοικία, το γήπεδο να προυφίσταται αποδεδειγμένα προ 15/4/81 και το κρίσιμο σημείο είναι "να μην είναι δυνατή η οικοδόμηση τηρουμένης της απόστασης των 15 μ". Όπως καταλαβαίνεις εξαρτάται από την ΥΔΟΜ αν θα στο δώσει. Μπορεί κάλλιστα να θεωρήσει ότι αφού με τήρηση 15 μ σου μένει οικοδομησιμο τμήμα ότι δεν δικαιούται παρέκκλιση αποστάσεων. Πήγαινε να το συζητήσεις. Έχεις και την λύση της προέγκρισης για να δεις αν θα στο δεχτούν ή θα το απορρίψουν. ΥΓ και δική μου ερώτηση τι εννοείς με τον αναγνωρισμένο δρόμο. Εννοείς, προ 23 με ΦΕΚ (απόφαση Περιφέρειας) ή μήπως, εθνικό, επαρχιακό ή δημοτικό δρόμο;
    1 point
  35. Ευνουχισμός του επιβλέποντα και προφανής αναντιστοιχία με το πνεύμα του νόμου περί γνωστοποίησης. Ο δημόσιος υπάλληλος δεν διανοείται ότι μπορεί να υπάρχει νομοθετική διάταξη που έχει στόχο την αρτιότερη και ταχύτερη ολοκλήρωση του έργου με ευθύνη του επιβλέποντα. Γι' αυτό και στο θέμα "γνωστοποίηση" πολλές υπηρεσίες "παραλογίζονται", "απαιτούν" και "διατάζουν". Στο τέλος χρησιμοποιούν τον ιδιώτη ελεγκτή ως όργανο και τη γνωστοποίηση ως μέσο ταλαιπωρίας όλων. Κρίμα γιατί ο θεσμός των ελεγκτών θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματικός. Το περισσότερο αρνητικό όμως είναι ότι πολλοί συνάδελφοι συμφωνούν με παραλογισμούς υπηρεσιών και γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως. Αυτό είναι ένα θέμα που σαν επαγγελματίες πρέπει να το δούμε πιο σοβαρά ...
    1 point
  36. Στο τοπογραφικό απαιτούνται οι περιμετρικές στάθμες για το τελικό ύψος του κτιρίου. Δεν προκύπτει από πουθενά ότι αν λείπουν οι ισουψείς και όλα αυτά τα σημεία, ότι οι τελικές στάθμες κοντά στο κτίριο (τελική διαμόρφωση) δεν προκύπτουν από το ΔΚ και τις όψεις. Θέλω να δω τι θα κάνουν ακόμα και με το 2ο δεκαδικό, όταν πάω να κλωστήσω μια πέρα 10 πόντων επειδή τσακώθηκα με τον εργολάβο ή όταν εφαρμόσω το +/- 80εκ του άρθρου 30. Δε λέω να μην υποβάλουμε τίποτα, αλλά πέρα από τα απαιτούμενα από τον νόμο και τα απαιτούμενα για να την Α/Β δουλειά μετά, δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
    1 point
  37. Μην αφήνεις να σε ψαρώνει ο κάθε καρεκλοκένταυρος. Ζήτα τις παρατηρήσεις του γραπτώς και τεκμηριωμένες. Κι επ' αυτών θα κάνεις τα έγγραφά σου. Δείξε του ότι είσαι αποφασισμένος να το τραβήξεις. Με τίποτε δεν στοιχειοθετείται η υποχρέωση αναγραφής των "ενδιάμεσων". Αν (λόγω υπερβάλλοντος ζήλου) θέλει να εξερευνήσει τις λεπτομέρειες, μπορεί με μιαν απλή γραμμική παρεμβολή (με κλιμακόμετρο και απλή μέθοδο των τριών) να βρει το υψόμετρο οποιουδήποτε σημείου γουστάρει.
    1 point
  38. με τη μια με εβαλες στο σκαμνι εσυ είπα οτι έχω καμία αντίρρηση να υπάρχουν στο σχέδιο τα σημεία; Το αρχικό μου ερώτημα δεν αφορούσε το αν πρεπει να συμπεριλαμβάνονται στο αρχείο dwg ή όχι, αλλα αν ο υπάλληλος αναφέρεται σε αυτα τα σημεία ή σε κατι άλλο που δε το πιάνω. Και αν κάτι ειναι ντεμέκ εδώ, αυτο ειναι αφενός το υφος σου κ αφετέρου η παράγραφος για τις προδιαγραφές σύνταξης ΤΔ στον Ν4495.. Αν αυτά τα σημεια απαιτούνται τότε θα επρεπε να διευκρινιζεται λίγο καλυτερα στο Αρ.39 παρ1 δ) του Ν4495 που απλά λέει 'υψομετρική αποτύπωση'. Καμια αναφορα στις προδιαγραφές του αρχειου dwg. Τι δομη θα εχεουν τα layers; Πόσα σημεία απαιτούνται; Η πυκνότητα πρέπει να ειναι η ίδια σε ολη την έκταση του γηπέδου ανεξάρτητα απο το εμβαδό του; Η πυκνότητα πρέπει να ειναι η ίδια σε ενα φλατ γήπεδο με με αυτη σε ενα εντονης κλισης με κατσαβραχα; κλπ .. 1 kg σημεία ειν νταξ, να τ' αφήσω;
    1 point
  39. 289 downloads

    Μέσα ατομικής προστασίας εργαζομένων ανάλογα με τον τύπο και το είδος της εργασίας τους Πηγή : www.elinyae.gr
    1 point
  40. Αυτα που λέει ο φιλος GeorgeRES δεν εχουν καμία σχε΄ση με την πραγματικότητα. Καλό είναι να μην πεταμε μια κοτσάνα και όποιον πάρει ο χάρος, από την στιγμή που δεν γνωρίζουμε. ια το τι επιτρπεπεται και τι οχι σε περιοχες νατουρα, μεγαλη συζητηση, πρεπει να δεις την ΕΠΜ, την ΚΥΑ αν υπάρχει, την γενικότερη νομοθεσία κτλ κτλ κτλ
    1 point
  41. george_RES αυτά που γράφεις που τα βασίζεις? Μπορείς να μας παραπέμψεις στις πηγές σου γιατί αυτά που λες είναι αντίθετα με αυτά που γνωρίζω εγώ και έχω την εντύπωση ότι έχω διαβάσει επαρκώς Αν γνωρίζεις κάτι που δεν ξέρουν οι υπόλοιποι, διαφώτισέ μας σε παρακαλώ
    1 point
  42. Τυπικά βάσει νόμου μεγαλύτερη. Τώρα για το θέμα της φυλακής που σε απασχολεί μην ανησυχείς. Κατ'αρχήν στα ελ εργοτάξια κατά 99% δεν τηρούνται μέτρα ασφαλείας είτε ο επιβλέπων είναι άντρας είτε γυναίκα. Είναι απλά θέμα κόστους, και το γνωρίζουν όλοι. Οπότε αν (ω μη γένοιτο) συμβεί το μοιραίο, απλά κάνεις το γνωστό: εξαφανιζόλ μέχρι να λήξει η προθεσμία του αυτόφωρου.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.