Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. Jupiter

    Jupiter

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      66


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/03/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα και σας ευχαριστώ για τις επισημάνσεις,όπως καταλάβατε ,αναφέρθηκα μόνο στην εύρεση κατηγορίας και όχι στον τρόπο υπολογισμού του προστίμου. Σχετικά με την εγκύκλιο και την εγκυρότητα της,δεν μπορώ να σας πω κάτι διαφορετικό από αυτό που λέτε.Ένας ελλιπής νόμος δυστυχώς τέτοια άσχημα αποτελέσματα παράγει .Κατά συνέπεια,καμία συνέχεια δεν υπάρχει μεταξύ των χιλιάδων ρυθμίσεων αυθαιρέτων και αυτό φαίνεται πρακτικά,από τους διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπισης μεταξύ των συναδέλφων.
    3 points
  2. Πριν από την οποιαδήποτε εγκύκλιο πρέπει να εξετάζεται πρώτα ο νόμος. Υπάρχουν εγκύκλιοι που έχουν εκδοθεί καταφανώς παράνομα και αυτό δεν ομολογείται για "προφανείς" λόγους. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος έχει περάσει πολλά τέτοια όρια ... Ο νόμος διακρίνει τις εξής δύο περιπτώσεις : Α. Υπολογισμού του συντελεστή προστίμου (παρ.6, άρθρου 100), όπου λαμβάνεται το 0.3 στην περίπτωση εσωτερικού εξώστη. Β. Ελέγχου διάκρισης κατηγορίας μεταξύ των Κατ.4 και Κατ.5 (δ του άρθρου 96). Για την περ. Β δεν υπάρχει κάποιο θέμα ορισμού γιατί τα κριτήρια ελέγχου είναι μόνο η αυτοτέλεια, εντός περιγράμματος, σε εντός σχεδίου. Στην περ. Α ο συντελεστής απονέμεται βάσει ορισμού. Αν είναι όντως πατάρι παίρνει το 0.3 αν όχι δεν το παίρνει και υποτίθεται πάντοτε η μονάδα. Το πατάρι ορίζεται πολεοδομικά από το 1955 μέχρι σήμερα (εκτός του χρονικού διαστήματος 1986-2012) περίπου με την ίδια μέθοδο ως μια επιφάνεια εντός του όγκου μιας κύριας χρήσης που δεν υπερβαίνει τα 2/3 της υποκείμενης χρήσης. Είναι δηλαδή μια πολεοδομική οντότητα που ορίζεται μέσω των χαρακτηριστικών της υποκείμενης κύριας χρήσης και αν τα παραβιάζει δεν θεωρείται πατάρι αλλά κάτι άλλο. Επομένως ο νόμος λέει ότι μια επιφάνεια που θα ήθελε να είναι πατάρι αλλά δεν είναι δεν παίρνει τον συντελεστή μείωσης στο πρόστιμο. Αν δηλωθεί ως κατεδαφιζόμενη η υπερβάλλουσα επιφάνεια και επίσης ικανοποιούνται τα λοιπά του ορισμού του εσωτερικού εξώστη του ΝΟΚ, τότε θα τον πάρει με την υλοποίηση της κατεδάφισης. Γενικά στα θέματα των επιφανειών καθώς και των σχετικών με αυτές ορισμών εννοιών ισχύουν πάντοτε οι διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 23 του ΝΟΚ. υγ. δεν πρόλαβα να διαβάσω την τοποθέτηση της Χριστίνας. Αν δεν είναι στο ίδιο πνεύμα, θα σχολιάσω ... και σχολιάζω : - για την κατηγορία δεν υπάρχει θέμα όπως ήδη συμφώνησα, απλά σχολίασα και την παράθεση του συναδέλφου περί του συντελεστή και των ισχυρισμών της εγκυκλίου. - αν για την εγκύκλιο ισχύουν αυτά που είπα αρχικά, για τους ισχυρισμούς του ΤΕΕ ισχύουν ακόμη χειρότερα, ισχύουν μόνο σε επίπεδο προσωπικής άποψης ...
    3 points
  3. Για τον έλεγχο των ποσοστών υπέρβασης για ένταξη στην κατηγορία 4, στον 4495 και στην εγκύκλιο 2 χρησιμοποιείται η ίδια διατύπωση. Για την δυνατότητα εφαρμογής μειωτικού συντελεστή σε εσωτερικό εξώστη, η διατύπωση του νόμου είναι η εξής: Εφαρμόζεται συντελεστής 0,30 για τους χώρους σε εσωτερικούς εξώστες (πατάρια) και σοφίτες που δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. Η φράση περί ορισμού των παταριών κατά ΝΟΚ εισήχθη με την εγκύκλιο 2, ακολουθούμενη από τη διευκρίνιση "ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους". Οι δύο διατυπώσεις είναι, επί της ουσίας, ισοδύναμες και θέτουν ως περιορισμό την μη αυτοτέλεια του χώρου.
    2 points
  4. Σύμφωνα με την εγκύκλιο 2 του 4495 για να εφαρμοστεί ο μειωτικός συντελεστής σε εσωτερικούς εξώστες και σοφίτες θα πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ορισμών του ΝΟΚ, ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους. Σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο για τον υπολογισμό του ποσοστού των υπερβάσεων των αυθαιρεσιών (έλεγχος κατηγορίας 4) εξαιρούνται μη αυτοτελείς αυθαίρετοι χώροι εντός του νομίμου περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές. Συνεπώς για τον έλεγχο της Κ4 το κριτήριο εξαίρεσης είναι η αυτοτέλεια του παταριού (δηλαδή αν είναι ανεξάρτητο) χωρίς περιορισμό εμβαδού.
    2 points
  5. Όσοι πιστοί, προσέλθετε 8.30 απόψε
    1 point
  6. Σωστοί και οι δύο (@pirsogiannis @tetris) - άλλος Γάλλος και εγώ -, gross ή gros ορισμός για σκυρόδεμα από πιο χοντρόκοκκα αδρανή σχετικά με το συμβατικό σκυρόδεμα. Από γρήγορο διαδικτυακό ψάξιμο, η συνηθέστερη εφαρμογή του είναι η εξυγίανση του εδάφους θεμελίωσης. Παρότι εξ ορισμού δεν αναφέρεται στην ύπαρξη ή όχι οπλισμού στο σκυρόδεμα, απ' ότι φαίνεται στην Ελλάδα το έχουμε καθιερώσει ως ''άοπλο σκυρόδεμα'' (προφανώς προσπαθώντας άλλοι ΓαλλοΙταλομαθείς να αποδώσουν Ελληνιστί τον ορισμό, συνδέοντας τον με την συνηθέστερη εφαρμογή του - όχι ως προς το μέγεθος των αδρανών αλλά ως προς την ύπαρξη οπλισμού).
    1 point
  7. και.... δεν βλεπω να αντιμετωπιζεται η πιθανοτητα χρησης "ακατάλληλης άμμου" [απο καποια παραλία...]
    1 point
  8. Γαλλικά δεν ξέρω (ξέρω όμως "Γαλλικά") gross (όπως το ιταλικό grosso), μάλλον σημαίνει κάτι χοντροκομμένο (στην περίπτωσή μας, ίσως το μειωμένης αντοχής, ελαφρά οπλισμένο)
    1 point
  9. Καλησπέρα! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τόσο άμεση και κατατοπιστική απάντηση. Είναι απίστευτα βοηθητικά (και λίγο αποτρεπτικά ) όσα μου περιέγραψες. Θα ευχηθώ και στους δυο μας καλή τύχη με αυτούς που έχουμε μπλέξει, και εδώ θα είμαστε να τα λέμε. Και πάλι ευχαριστώ πολύ και καλά ξεμπερδέματα.
    1 point
  10. α] https://www.taxydromos.gr/Real Estate/258700-patari-pote-einai-nomimo.html β] η εγκ. 4, στο 36, μιλαει για αυθαιρετο εσωτερικο εξωστη/παταρι και σοφιτα. Η εννοια του παταριου ειναι, χωρος που προσβλεπει στο εσωτερικο του κυριως χωρου και καταλαμβανει μερος του κυριως χωρου, "εξωστης εσωτερικος" Από την στιγμη που εχει καλυφθει ολη η "επιφανεια" του ισογειου, παυει να ισχυει η εννοια "παταρι", αφου προκειται για περικλειστο χωρο εντος του εμβαφδου της υποκειμενης ΟΙ και οχι "ενα τμημα" που μπορει κανεις να βαλει μειωτικο σαν "παταρι" και το υπολοιπο χωρις μειωτικο.
    1 point
  11. Καλημέρα,συμφωνώ με τον Jupiter-το "πατάρι" και η "σοφίτα" που ρυθμίζονται με τον ν.4495,έχουν ονομαστεί πατάρι και σοφίτα-ας μου επιτραπεί να πω-κατ'ευφημισμό.Πρόκειται πολλές φορές για εξ ολοκλήρου αυθαίρετες κατασκευές,τις οποίες κατασκεύασε ο ιδιοκτήτης μέσα στο κατάστημα του,ή-αντίστοιχα- κάτω από την στέγη του φτιάχνοντας μια υψηλότερη από της άδειας στέγη.Δύσκολα λοιπόν θα έβρισκε κανείς να ρυθμίσει μια αυθαίρετη "σοφίτα" που πληροί τον ορισμό του ΝΟΚ και ως προς το μέγεθος- και ύψος- ,και το ίδιο ισχύει και για το πατάρι.Ως εκ τούτου,από τον 4178 ακόμη,όλες οι απαντήσεις του ΤΕΕ,γι αυτές τις κατασκευές και τον τρόπο ρύθμισης τους,βασίζονται εν μέρει στον ορισμό του ΝΟΚ,ως προς την θέση και την προσβασιμότητα τους,τονίζοντας ότι λαμβάνονται ως τέτοια "ανεξαρτήτως μεγέθους και ύψους".H εγκύκλιος 2 απλά το επιβεβαίωσε. Σκεφτείτε απλά ότι κάποιος που κατασκεύασε αυθαίρετα "πατάρι",δεν είχε σίγουρα στον νου του να κρατήσει το 70% της επιφάνειας του υποκείμενου ορόφου,και κάποιος που κατασκεύασε αυθαίρετα "σοφίτα",δεν είχε σίγουρα στο νου του να κρατήσει το 50% της επιφάνειας του υποκείμενου ορόφου.Ως επί τω το πλείστον,οι ιδιοκτήτες εκμεταλλεύτηκαν αυθαίρετα,όση περισσότερη επιφάνεια σε σχέση με τον υποκείμενο όροφο,μπορούσαν να εκμεταλλευτούν. Συνεπώς,στα παραπάνω η άποψη μου,από τον συνδυασμό των άρθρων και των διαφόρων επεξηγήσεων, είναι ότι το "πατάρι" σε εντός σχεδίου περιοχή,και εντός νομίμου περιγράμματος της ιδιοκτησίας,δεν πρέπει να συνυπολογιστεί στην επιλογή Κατηγορίας,εφόσον για την ρύθμιση του ως "παταριού",συντρέχουν οι προϋποθέσεις -μόνο ως προς την θέση και την προσβασιμότητα αυτού- βάσει ορισμού ΝΟΚ. Περαιτέρω,σωστά αναφέρθηκαν από τον Δημήτρη, οι διαδικασίες που θα ακολουθήσουν για τις μελλοντικές πράξεις που πρέπει να εκδοθούν για το κατάστημα,ωστόσο αυτές δεν αποτελούν αντικείμενο για την επιλογή κατηγορίας από τον μηχανικό για την ρύθμιση ν.4495/2017.
    1 point
  12. Σαν απορία, από που προκύπτει από το λεκτικό του νόμου ότι πρέπει να καλύπτεται ΚΑΙ ο ορισμός του ΝΟΚ; Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές που δεν δημιουργούν αυτοτελείς χώρους, όπως σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες και υπόγεια.
    1 point
  13. Σωστός @tetris, gros beton είναι το άοπλο σκυρόδεμα. Κάποιος που ξέρει γαλλικά ας μας έλεγε τί σημαίνει gros, νομίζω είναι ο "μεγάλος" και αναφέρεται στα αδρανή. με επιφύλαξη.. Απ'την άλλη αυτό που περιγράφεται εδώ είναι ένα κονίαμα με κονία το τσιμέντο, άρα τσιμεντοκονίαμα ή τσιμεντοκονία όπως έχει επικρατήσει στην καθημερινότητα.
    1 point
  14. το ανέφερες, γι' αυτό και επέμεινα στο ερώτημα. όσο ασχολείσαι με πράγματα που δεν είναι ακριβώς μηχανολογικά, όσα προσόντα και να αποκτήσεις, ο ρόλος σου θα είναι βοηθητικός, σαν απόφοιτος λυκείου περίπου. αυτό δε σε εμποδίζει να βγάλεις αρκετά έως και πολλά λεφτά, ωστόσο δε θα έχεις αξιοποιήσει πλήρως το πτυχίο σου, όπως είπες ότι επιθυμείς. η εταιρεία ασχολείται μόνο με κτισίματα; δεν βάζει εγκαταστάσεις στα κτίριά της;
    1 point
  15. με αποδοχή τον Μαιο του 2011, σημαινει οτι: Ο θανατος ειναι πριν τον Ιουλιο του 2011 και οτι: Ο θανών, με διαθήκη έκανε συσταση ΟΙ και κατέλιπε καθε μια όπως ορισε με αυτήν. Ειχε ηδη κανει τις αυθαιρεσιες, απο το 1998. Επομένως, επρεπε να περιλαμβανονται στην αποδοχή και οι αυθαιρεσιες και τις οποίες τακτοποιει καθε ενας που εχει κληρονομικο δικαιωμα. Νομιμα κανει "μία" αιτηση η επικαρπωτρια , αλλα θες δυο βεβαιωσεις. Δες την αποδοχη τι περιγραφει.
    1 point
  16. @janna Επομένως είναι δυνατή η υποβολή μίας δήλωσης για το σύνολο του κτιρίου (οριζόντιες ιδιοκτησίες και κοινόχρηστα) πλην της κατηγορίας 1. Όταν δεν έχει γίνει σύσταση, μπορεί και η κατηγορία 1.
    1 point
  17. Ωραία αρνητική χροιά σε συναδελφική ιδιότητα
    1 point
  18. υπάρχει η λύση δημιουργίας τεχνητού ουδετέρου μέσω Μ/Σ όπως γίνεται σε μηχανήματα που δεν έχουν ουδέτερο στην παροχή τους
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.