Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      849


  3. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      13.042


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.377


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/03/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.265 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Version v.1b

    30.553 downloads

    Οδηγίες για να συντάξετε πίνακα κατανομής χιλιοστών μαζί με πίνακα σε excel ως σημείο αναφοράς για να στήσετε τον δικό σας
    1 point
  3. Ωραίο θα ήταν στο φόρουμ να έχουμε μια λίστα με τα διαθέσιμα WMS, WFS για τη χώρα (ή βασικά υπόβαθρα για όλο τον κόσμο). Κάνω την αρχή και αν μπορούμε να προσθέτουμε και να την επικαιροποιούμε. Εδώ βάζω τα δωρεάν που έχω βρει εγω κατά καιρούς Βασικά υπόβαθρα Κτηματολόγιο - http://gis.ktimanet.gr/wms/wmsopen/wmsserver.aspx World OSM (δωρεάν base layer)- http://129.206.228.72/cached/osm?Request=GetCapabilities OSM Contour Lines (δωρεάν με layer ισουψων σε 10m, 50m, 100m)- http://geoweb.hft-stuttgart.de/cgi-bin/mapserv?map=/home/fjbehr/SRTM/test.map&SERVICE=WMS&REQUEST=GetCapabilities Mundialis (δωρεάν, base map με 2 layers) - http://ows.mundialis.de/services/service? Terrestris (δωρεάν με αρκετα wms, base layer με στυλ πχ γκρι) - http://ows.terrestris.de/osm/service? Geodata.gov.gr (117 layers) Geodata WMS - http://geodata.gov.gr/geoserver/ows?service=WMS&request=GetCapabilities e-Πολεοδομία (ΥΠΕΚΑ) 2nd level - Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα όρια e-poleodomia WMS - http://gis.epoleodomia.gov.gr/arcgis/services/wms_secondlevel/wms_secondlevel/MapServer/WMSServer? e-Πολεοδομία (ΥΠΕΚΑ) Οικοδομικά τετράγωνα (το μόνο που κατάφερα να βάλω με WFS layer, το WMS έχει κάποιο πρόβλημα στο qgis) Οικοδομικά τετράγωνα WFS - http://gis.epoleodomia.gov.gr/arcgis/services/Rimotomika_Sxedia_Poleod_Meletes/OikodomikaTetragona/MapServer/WFSServer? EU WMS (Copernicus), Περιλαμβάνουν και τα υπομνήματα, βάζω κάποια βασικά: Corine Land Cover - http://copernicus.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/Corine/CLC2012_WM/MapServer/WMSServer? Elevation DEM - http://copernicus.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/Elevation/EUElev_DEM_V11/MapServer/WMSServer? Natura 2000 - http://copernicus.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/Natura2000/Natura2000/MapServer/WMSServer? Natura 2006 - http://copernicus.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/Natura2000/Natura2006/MapServer/WMSServer? Imagery (very high res) - http://image.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/GioLand/VeryHighResolution2012/MapServer/WMSServer?request=GetCapabilities&service=WMS Κατάλογοι με wms EEA Rest Services: http://water.discomap.eea.europa.eu/arcgis/rest/services ΕΕΑ Services Monitor: http://discomap.eea.europa.eu/ OSM Wiki (Aerial Imagery): https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Aerial_imagery OSM Wiki (Mapnik, osm, κλπ): https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WMS#OSM_WMS_Servers
    1 point
  4. 720 downloads

    Ολογράφως στο Excel (μετατροπή αριθμών σε λέξεις) Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  5. 1.425 downloads

    Φορτηγό διαξονικό με παπαγαλάκι. Ρίναι μία τεχνική έκθεση που είχα κατεβάσει από εδώ παλιότερα και χάθηκε λόγω του update.
    1 point
  6. 1.792 downloads

    Όλες οι κοινές εντολές excel με παραδείγματα. Πολύ βοηθητικό για τους χρήστες εντολών excel
    1 point
  7. Από 9.757 που ήταν οι ξενοδοχειακές μονάδες, όλων των κατηγοριών, στην Ελλάδα το 2015, σε 9.971 το 2019, με μεγάλο ποσοστό των επενδύσεων να κατευθύνεται σε καταλύματα τεσσάρων και πέντε αστέρων. Η επενδυτική έκρηξη στον Τουρισμό τα τελευταία χρόνια, με 214 νέα ξενοδοχεία την παραπάνω περίοδο, αποτυπώνεται στη μελέτη της Grant Thornton με τίτλο: "Η στρατηγική σημασία της Φιλοξενίας για την Ελλάδα" που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος που παρουσιάστηκε χθες σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου. Την ίδια ώρα, όπως έδειξε η μελέτη, καταγράφεται αύξηση δαπανών για προμήθειες κατά 42% στα καταλύματα και 8% στην εστίαση. Μια επενδυτική ροή που θα συνεχιζόταν απρόσκοπτα σε περίπτωση που η πανδημία δεν έβαζε στον "πάγο" την τουριστική δραστηριότητα, όμως εκτιμάται από παράγοντες του χώρου πως θα ξαναβρεί σύντομα το δρόμο της, καθώς και δεκάδες ξενοδοχειακά projects βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης, ενώ και η ζήτηση για διακοπές στη χώρα μας προβλέπεται να είναι υψηλά και τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με τη μελέτη, 3 δισ. επενδύσεις σε ανακαινίσεις καταλυμάτων πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο 2017-2019. 1 δισ. ήταν η συνολική επένδυση για ανακαινίσεις το 2019 στα ξενοδοχειακά καταλύματα. Παράλληλα εκτιμάται πως 100 χιλ. φτάνει το μέσο ύψος επένδυσης για ανακαίνιση το οποίο υλοποιείται από κάθε κατάλυμα (ξενοδοχείο) σε ετήσια βάση. Η δημιουργία νέων καταλυμάτων φθάνει τα 170 εκατ. ευρώ. Επίσης οι λοιπές επενδύσεις σε καταλύματα ανέρχονται στα 300 εκατ. ευρώ ετησίως και σε 140 εκατ. ευρώ ανέρχονται τα κονδύλια επενδύσεων στις μονάδες εστίασης. Όπως υπογραμμίζει η μελέτη η Φιλοξενία αποτελεί τον πρώτο κλάδο σε επίπεδο προσφοράς θέσεων εργασίας (1 στις 4 θέσεις εργασίας είναι αποτέλεσμα της φιλοξενίας). Βάσει της ανάλυσης του μέσου ετήσιου ύψους επένδυσης σε ανακαινίσεις ανά ξενοδοχειακή μονάδα (100 χιλ. ευρώ) στους επιμέρους "συνδεόμενους" κλάδους προκύπτει συνολική οικονομική συνεισφορά 4,8 δισ. ευρώ κατά το διάστημα 2015-2019 (~ 1 δισ. ανά έτος), μέσα από τις επενδύσεις σε ανακαίνιση καταλυμάτων. Το 80% του οικονομικού οφέλους αφορά τον κατασκευαστικό κλάδο και τους κλάδους της βιομηχανίας και του εμπορίου (χονδρικό και λιανικό). Η επίπτωση στην απασχόληση Σε επίπεδο συνεισφοράς στην ενίσχυση των θέσεων εργασίας και στη βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών απασχόλησης, ο κλάδος της φιλοξενίας αποτελεί την πρώτη σε κατάταξη με τη μεγαλύτερη συμβολή στην αύξηση του ετήσιου πλήθους των απασχολούμενων. Επίσης συμβάλει στην αύξηση των ευκαιριών απασχόλησης μέσω της προώθησης της ισότητας των φύλων στην εργασία, της μείωσης της ανεργίας των νέων και την δημιουργία ευκαιριών απασχόλησης για άτομα με χαμηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης. Ειδικότερα, 1 στις 4 πρόσθετες θέσεις εργασίας στην οικονομία είναι αποτέλεσμα της φιλοξενίας, περίπου ήμισυ (46%) των εργαζομένων αφορά γυναικεία απασχόληση, το μερίδιο των εργαζομένων νεαρής ηλικίας ξεπερνά κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες το μέσο μερίδιο των λοιπών κλάδων. [email protected]
    1 point
  8. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ! - για το πρώτο κομμάτι δεν έχω καθόλου άποψη , θα ρωτήσω το μηχανολόγο ... ! - για τα σενάζ , το γνώριζα , αλλά υποθέτω ότι πρέπει να είναι τουλάχιστον 8 πόντους για να γίνει σωστή δουλειά και δυστυχώς στην δικιά μου περίπτωση μόνο η πέτρα θα είναι 6-8 εκ, γι' αυτό ψάχνω για εναλλακτικές ... (αλλά ακόμα και 15άρα πέτρα να έβαζα , θα έπρεπε πάνω στο σενάζ να πατήσει και ο πετροβάμβακας, οπότε δεν ξέρω αν και αυτό θα έλυνε άρτια το πρόβλημα / θερμογεφυρες) - εγώ στο δικό μου το έργο, δεν έχω πολύ μεγάλο ύψος (2,80) και προφανώς στην περίπτωση με την τσιμεντοσανίδα , τα προφίλ ξηράς δόμησης μπορούν να είναι ενισχυμένα (3mm) και όχι τα κοινά που χρησιμοποιούν οι γυψοσανιδάδες - τέλος βρήκα και άλλες λύσεις - σκέψεις στο διαδίκτυο ... μάλλον το καλύτερο για τη δικιά μου περίπτωση θα ήταν το 3 αλλά δεν έχω δει πουθενά αυτά τα ειδικά τεμάχια (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) και σαν έσχατη λύση το 4 θα μπορούσε να δουλέψει αλλά επειδή έχω πέτρα , αν βάλω και εγώ το πλέγμα μονοκόμματο από άκρη σε άκρη θα πρέπει να ακολουθήσει και ο αρμός της πέτρας και θα φαίνεται πολύ ψεύτικο ... ίσως αν το έβαζα πλέγμα με πλάτος 50-60 πόντους να ήταν καλύτερα , αλλά θα δουλέψει ?
    1 point
  9. Επρεπε πρωτα να ξεσηκωθουν σήμερα Τρίτη στο Ρεθυμνο, διεκδικωντας τα αυτονοητα https://ecopress.gr/ekrythmi-i-katastasi-stin-kriti-gia-tous-dasikous-chartes/ για να υποσχεθει ο Υπουργος οτι θα αρχισει το "ξεπρασίνισμα" στο Τεχνικό Συμβούλιο Δασών που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη και θα περιλαμβάνει την εξέταση των εκτάσεων που χαρακτηρίζονται δάση, θα υπάρχει θετική εισήγηση οι εκτάσεις που καλύπτονται από αραιή βλάστηση κι έχουν ως κυρίαρχο είδος τον ασπάλαθο (Calicotme villosa L.). να μην χαρακτηριστούν δασικές», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση. https://ecopress.gr/ypen-archizei-xeprasinisma-ton-dasikon-charton-meso-technikou-symvouliou/ "Τον έδεσαν χειροπόδαρα" μας λέει / "τον έριξαν χάμω και τον έγδαραν / τον έσυραν παράμερα τον καταξέσκισαν / απάνω στους αγκαθερούς ασπάλαθους / και πήγαν και τον πέταξαν στον Τάρταρο, κουρέλι". (Γιώργος Σεφέρης, Επί ασπαλάθων) εδω https://el.wiktionary.org/wiki/ασπάλαθος
    1 point
  10. Δεν το έχω κάνει, αλλά κάποιοι προβληματισμοί: Για να μην υπάρξει κίνδυνος υγροποίησης των υδρατμών (με φοβίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι υπάρχει και από μέσα επένδυση) θα προτιμούσα ανάμεσα στον πετροβάμβακα και την τσιμεντοσανίδα να υπάρχει ένα μικρό διάκενο αερισμού (προφανώς με κάποιου τύπου περσίδες) ώστε να λειτουργεί σαν αεριζόμενη πρόσοψη. Θα ζητούσα από τον μηχανολόγο αν έχει την δυνατότητα να μου λύσει ένα διάγραμμα glaser ή με το ubakus ώστε να δω αν η διαστρωμάτωση των υλικών στην περιοχή μου βγάζει υγροποίηση. Τώρα για την στήριξη: ένα θέμα είναι το ύψος της επένδυσης, όσο πιο ψηλή τόσο πιο λυγηρή και άρα πιο δυσμενής. Θα ψαχνόμουν για μεταλλικές βάσεις στήριξης (σαν τελάρα) που στηρίζονται στην τοιχοποιία με αγκύρια και επί των οποίων εδράζεται η επένδυση (προφανώς με μια φέτα θα κρύβονται). Μια άλλη συνήθης (και παρόμοια πρακτική) είναι τα πυκνά καθ'υψος σενάζ σκυροδέματος τα οποία επίσης αγκυρώνονται επί της τοιχοποιίας και επί των οποίων εδράζεται η επένδυση (προφανώς και πάλι αυτά τα σενάζ "κρύβονται".). Λύσεις τύπου θα σου βάλω εγώ ένα νευρομετάλ μάστορα και στήριξε το πάνω στο ντάου, μην τις βάλεις καν επάνω στο τραπέζι, είναι απαράδεκτες και επικίνδυνες για τους διερχόμενους περαστικούς.
    1 point
  11. οπως ειπε και ο venezia "Το έχω αναφέρει και σε προηγούμενο θρεντ ....Καλό θα ήταν να το τσεκάρεις και στην ΥΔΟΜ με τα δικαιολογητικά της εγκυκλίου 7/92. Ομοιως και εγω, συμφωνώντας μαζί του " Εν πασει περιπτωσει, αν αμφισβητειται το ετος δημιουργιας απο -κάποια- ΥΔΟΜ, αρκει ενα πρακτικο συμβιβασμου ή μια δικαστικη αποφαση περι χρησικτησιας."
    1 point
  12. όχι δεν μπορεις να κάνεις 2η δήλωση για την ίδια ΟΙ. Δες το 88 και πληρωσε μονο το 100 παράβολο για την εξαίρεση εφόσον δεν είσαι στα ποσοστά
    1 point
  13. και εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/51307-αρθρο-42-ν-449517-ισχύς-αναθεώρηση-και-ενημέρωση-οικοδομικών-αδειών/page/19/?tab=comments#comment-1106209
    1 point
  14. @chris Επιλέγεις το πρώτο από αυτά που αναφέρεις: "Αναθεώρηση έντυπης αδείας ΧΩΡΙΣ μεταβολή κάλυψης/δόμησης/όγκου". Η επιλογή "Αναθεώρηση έντυπης αδείας κατ. 3 ΜΕ μεταβολή κάλυψης/δόμησης/όγκου" δεν είναι για την περίπτωση που περιγράφεις. Ούτε και η "Αναθεώρηση Οικοδομικής Άδειας Κατηγορίας 3" διότι αυτή η επιλογή προϋποθέτει την ύπαρξη προγενέστερης ηλεκτρονικής πράξης.
    1 point
  15. @KOKARADI Ναι συνάδελφε. Έχει παραταθεί η ισχύς μέχρι τέλους του 2022.
    1 point
  16. Ακριβώς αυτό. Οικοδομική Άδεια εντός σχεδίου σε τυφλό οικόπεδο ή σε οικόπεδο με μη επαρκές πρόσωπο σε δρόμο, είναι εξαιρετικά σπάνιο να έχει εκδοθεί. Στο τοπογραφικό διάγραμμα της Οικ/κης Άδειας της οικοδομής σας οπωσδήποτε θα πρέπει να φαίνεται που ακριβώς υπάρχει δρόμος και το πλάτος αυτού. Σαφές απαντήσεις θα πάρετε από μηχανικό που θα μελετήσει το τοπογραφικό διάγραμμα της Οικ/κης Άδειας και την διαμορφωμένη υφιστάμενη κατάσταση στο ακίνητό σας. Το ιδανικό θα ήταν να μιλήσετε με τον μηχανικό που έβγαλε την άδεια της οικοδομής σας. Καλή δύναμη!
    1 point
  17. Η νέα ρύθμιση θα προβλέπει: * Απαλλαγή από αναδρομικές χρεώσεις 5ετίας, 10ετίας ή 20ετίας * Χρεώσεις δημοτικών φόρων και δημοτικών τελών για τα επιπλέον τ.μ. που θα δηλωθούν μόνο για περιόδους από την 1η-1-2020 και μετά. * Προσαύξηση 20% επί των ποσών των δημοτικών φόρων και τελών που θα βεβαιωθούν, εφόσον οι δηλώσεις υποβληθούν εντός εξαμήνου από την έναρξη ισχύος της νέας ρύθμισης. * Επιπλέον προσαύξηση 5% για κάθε επιπλέον εξάμηνο. * Ανώτατο όριο 50% στην προσαύξηση. Εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων που δεν εντάχθηκαν στην ευνοϊκή ρύθμιση της κυβέρνησης για την δήλωση των πραγματικών επιφανειών των ακινήτων τους στους Δήμους θα έχουν από τον Μάιο και μετά μια ακόμη ευκαιρία να αποκαλύψουν το σύνολο των τετραγωνικών μέτρων των ιδιοκτησιών τους χωρίς υπέρογκες αναδρομικές χρεώσεις δημοτικών φόρων και τελών και χωρίς να επιβαρυνθούν με τα πολύ υψηλά ποσά προσαυξήσεων και προστίμων εκπρόθεσμης καταβολής, που προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία. Η κυβέρνηση και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) αναμένεται να κάνουν δεκτές τις εισηγήσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων (Π.ΟΜ.ΙΔ.Α.) για την επαναλειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην οποία υποβάλλονταν εκπρόθεσμες δηλώσεις αδήλωτων επιφανειών ακινήτων στους Δήμους. Η πλατφόρμα θα επαναλειτουργήσει από τον Μάιο όταν θα έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία και η εκκαθάριση όλων των εκπρόθεσμων δηλώσεων επιφανειών ακινήτων που υποβλήθηκαν στους Δήμους στο πλαίσιο εφαρμογής της προηγούμενης ρύθμισης οικειοθελούς αποκάλυψης αδήλωτων τετραγωνικών μέτρων στους Δήμους. Η ρύθμιση εκείνη προέβλεπε για όσους εντάχθηκαν πλήρη απαλλαγή από αναδρομικές χρεώσεις δημοτικών φόρων και δημοτικών τελών για χρονικές περιόδους - πενταετείς, δεκαετείς ή εικοσαετείς - πριν το 2020. Προέβλεπε, επίσης, διαγραφή του συνόλου των προσαυξήσεων και των προστίμων. Όσοι ιδιοκτήτες ακινήτων δεν εντάχθηκαν στη ρύθμιση εκείνη θα έχουν τη δυνατότητα να ενταχθούν σε μια νέα, η οποία θα είναι επίσης ευνοϊκή. Η νέα αυτή ρύθμιση θα προβλέπει ότι όσοι αποφασίσουν να υποβάλουν εκπρόθεσμες δηλώσεις για να αποκαλύψουν τον πραγματικό αριθμό των τετραγωνικών μέτρων των ακινήτων τους στους Δήμους: α) θα απαλλάσσονται κι αυτοί πλήρως από αναδρομικές χρεώσεις δημοτικών φόρων και δημοτικών τελών για την περίοδο 2015-2019 ή για την περίοδο 2010-2019 ή για την περίοδο 2000-2019 (ανάλογα με το πόσα χρόνια πίσω ανατρέχουν τα αρχεία του κάθε Δήμου) β) θα καλούνται να καταβάλουν τα ποσά των δημοτικών φόρων και των δημοτικών τελών που αναλογούν στα επιπλέον δηλωθέντα τετραγωνικά μέτρα, για την περίοδο από την 1η-1-2020 και μέχρι την ημερομηνία υποβολής της εκπρόθεσμης δήλωσης, προσαυξημένα: - κατά 20% εάν η υποβολή της δήλωσης γίνει εντός εξαμήνου από την έναρξη επαναλειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας - κατά 25% εάν η υποβολή της δήλωσης γίνει μετά την πάροδο του πρώτου εξαμήνου από την έναρξη επαναλειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και πριν την συμπλήρωση 12 μηνών από την έναρξη αυτή - κατά 30% εάν η υποβολή της δήλωσης γίνει μετά την πάροδο δύο εξαμήνων (ή 12 μηνών) από την έναρξη επαναλειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και πριν την συμπλήρωση 18 μηνών από την έναρξη αυτή - κατά 35% εάν η υποβολή της δήλωσης γίνει μετά την πάροδο τριών εξαμήνων (ή 18 μηνών) από την έναρξη επαναλειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και πριν την συμπλήρωση 24 μηνών από την έναρξη αυτή - κατά 40% εάν η υποβολή της δήλωσης γίνει μετά την πάροδο τεσσάρων εξαμήνων (ή 24 μηνών) από την έναρξη επαναλειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και πριν την συμπλήρωση 30 μηνών από την έναρξη αυτή - κατά 45% εάν η υποβολή της δήλωσης γίνει μετά την πάροδο πέντε εξαμήνων (ή 30 μηνών) από την έναρξη επαναλειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και πριν την συμπλήρωση 36 μηνών από την έναρξη αυτή - κατά 50% εάν η υποβολή της δήλωσης γίνει μετά την πάροδο έξι εξαμήνων (ή 36 μηνών) από την έναρξη επαναλειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Σημειώνεται ότι με βάση την ισχύουσα σήμερα νομοθεσία, τα πρόστιμα λόγω μη δήλωσης στους Δήμους επιφανειών ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων είναι υπέρογκα. Όσον αφορά στο Τ.Α.Π., η μη δήλωση επιφάνειας για μια πενταετία συνεπάγεται την επιβολή προστίμου το οποίο μπορεί να φθάσει και το 200% του αναλογούντος Τ.Α.Π., ενώ όσον αφορά τα δημοτικά τέλη, το πρόστιμο μπορεί να φθάσει στο 100% του αναλογούντος ποσού. Με τη νέα ρύθμιση που θα τεθεί σε ισχύ όπως την περιγράψαμε παραπάνω, θα επιβληθεί στα ποσά των προσαυξήσεων και των προστίμων πλαφόν 50% ώστε όσοι δηλώνουν εκπρόθεσμα τις επιφάνειες των ακινήτων τους μετά από μεγάλα χρονικά διαστήματα να μην επιβαρύνονται με τα προβλεπόμενα σήμερα εξοντωτικά ποσά. Συνεπώς, οι ιδιοκτήτες που θα υποβάλουν στους Δήμους τους δηλώσεις οικειοθελούς αποκάλυψης των πραγματικών επιφανειών των ακινήτων τους θα γλιτώσουν από την πληρωμή όλων αυτών των υπέρογκων προστίμων καθώς θα αρκεί να πληρώσουν μόνο τα επιπλέον ποσά δημοτικών τελών και Τ.Α.Π που αναλογούν στα επιπλέον τ.μ., με αναδρομικές χρεώσεις μόνο για τις περιόδους από την 1η-1-2020 και μετά (όχι για την πενταετία 2015-2019 ή την δεκαετία 2010-2019 ἠ την εικοσαετία 2000-2019) και με προσαυξήσεις 20%-50% ανάλογα με το εξάμηνο στο οποίο θα επιλέξουν να υποβάλουν τις δηλώσεις. Η επαναλειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τη δήλωση των "ξεχασμένων" τετραγωνικών μέτρων στους Δήμους αναμένεται, εκτός απροόπτου, τον Μάιο, όταν εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία και η εκκαθάριση των δηλώσεων αποκάλυψης αδήλωτων τετραγωνικών μέτρων που είχαν υποβληθεί στο πλαίσιο της προηγούμενης ρύθμισης από 3,1 εκατομμύρια δημότες-ιδιοκτήτες ακινήτων. Τον ίδιο μήνα θα διαβιβαστούν στον ΔΕΔΔΗΕ τα αποτελέσματα της επεξεργασίας και εκκαθάρισης των δηλώσεων εκείνων προκειμένου να αναπροσαρμοστούν οι χρεώσεις δημοτικών φόρων και δημοτικών τελών στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος των 3,1 εκατομμυρίων δημοτών που εντάχθηκαν στη ρύθμιση. Τα ποσά των επιπλέον δημοτικών φόρων και δημοτικών τελών που αναλογούν στην περίοδο από την 1η-1-2020 έως και την 31η-3-2021 οι συγκεκριμένοι δημότες θα κληθούν να τα εξοφλήσουν, απαλλαγμένα πλήρως από προσαυξήσεις και πρόστιμα, σε 24 ισόποσες μηνιαίες δόσεις. Το ελάχιστο όριο κάθε μηνιαίας δόσης, πλην της τελευταίας, θα είναι τα 10 ευρώ για φυσικά πρόσωπα και τα πενήντα 50 ευρώ για τα νομικά πρόσωπα.
    1 point
  18. Σαφώς κι επιτρέπεται η υπόγεια ζεύξη μεταξύ κτιρίων του ίδιου οικοπέδου ΝΟΚ / Άρθρο 2 (ορισμοί) / παρ. 29 : [Ζεύξη κτιρίων ... είτε πάνω από κοινόχρηστο χώρο ... είτε πάνω από ακάλυπτο χώρο ακινήτου και συνδέει κτίρια μεταξύ τους σε ένα ή περισσότερα οικόπεδα] Επίσης ΝΟΚ / Άρθρο 17 (κατασκευές στους ακάλυπτους χώρους) παρ. 4, ιβ : επιτρέπονται μέσα στο Δ ή δ (προφανώς υπόγειες & υπέργειες) παρ. 7, ιη : επιτρέπονται επί των ακαλύπτων, εφόσον καλύπτεται η υποχρεωτική φύτευση (προφανώς υπέργειες) παρ. 8, Α, η : επιτρέπονται κάτω από προκήπια (προφανώς υπόγειες) παρ. 8, Β, θ : επιτρέπονται στην επιφάνεια των προκηπίων (προφανώς υπέργειες) όλες οι κατασκευές του Άρθρου 17 δεν μετρούν στον Σ.Δ. ούτε στην Κάλυψη, άρα εκτιμώ πως ούτε η ζεύξη, υπόγεια ή υπέργεια.
    1 point
  19. Πρέπει να είναι ο πιο άχρηστος σύλλογος στην ιστορία του Ελληνικού κράτους. Πραγματικά πιστεύω πως ο κύριος λόγος που δεν έχουμε επαγγελματικά δικαιώματα είναι αυτοί και όχι το ΤΕΕ. Το μόνο πράγμα που μπορείς να πάρεις πληροφορίες είναι για το πως να πληρώσεις και τα χρήματα που μαζεύουν από τις συνδρομές τα χρησιμοποιούν για να κυνηγάμε τα μέλη τους (εκτός από το να χρηματοδοτούνται σε προσωπικό επίπεδο φυσικά) και να αγοράζουν φραπόγαλα όταν κάνουν παραστάσεις διαμαρτυρίας (1 φορά τα 10 χρόνια) Συνηθίζουν να βγάζουν ανακοινώσεις για να λένε πόσο φοβεροί και τρομεροί είναι, καθώς και για την κοπή της πίτας που είναι το κύρια ενασχόληση τους κατά την διάρκεια του έτους.
    1 point
  20. συμπληρωματικ ν 4710/20 αρθρο 52 Άρθρο 52Παρατάσεις οικοδομικών αδειώνΗ ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και των τυχόν αναθεωρήσεων αυτών που προβλέπονται στις παρ. 5 και 6 του άρθρου 50 του ν. 4495/2017, καθώς και όσων εκδόθηκαν σύμφωνα με τον ν. 4495/2017 έως τις 30.12.2018, παρατείνεται έως τις 31.12.2022
    1 point
  21. Σαν μελετητής αισθάνομαι πιο ασφαλής με το 12831 λόγω της μεθοδολογίας και των ανανεώσεών του. Όμως και αυτό και το 4701 δε νομίζω ότι μπορούν να βοηθήσουν σε ρεαλιστικό σχεδιασμό συστημάτων στην αυγή της εποχής των nzeb κτιρίων. Ειδικά το 4701 σε μερικές περιπτώσεις πλέον δεν το πιστεύω, αλλά συγγενεύει περισσότερο με τον ελληνικό κανονισμό θερμομόνωσης.
    1 point
  22. Δυστυχώς συνάδελφε δεν μπορούμε να σου πούμε εμείς τι θα χρησιμοποιήσεις, ούτε μπορεί να γίνει δημοσκόπηση σε αυτό το θέμα. Παραδείγματα: Βλέπεις ότι η κατασκευή σου πονάει στον τοίχο τύπου Α1 και ότι αυτός ο τύπος καταλαμβάνει μεγάλο ποσοστό στις επιφάνειες του κτιρίου. Τότε αν οι παράμετροι του προτύπου 1 προσεγγίζουν λεπτομερέστερα τους τοίχους τύπου Α1 πρέπει να σε απασχολήσει σοβαρά η επιλογή υπολογισμού με το πρότυπο 1. Δε λέω να το κάνεις οπωσδήποτε αλλά να το εξετάσεις καλά. Αν στην περιοχή που θα χτιστεί το κτίριο κυριαρχούν κάποιες συγκεκριμένες κλιματολογικές συνθήκες, οι οποίες μεταβάλλουν σημαντικά κάποιους συντελεστές υπολογισμού, τότε ίσως, θα πρέπει να αρχίζεις να εξετάζεις την εφαρμογή του προτύπου που περιλαμβάνει περισσότερο τις ιδιαιτερότητες αυτές. Και πάλι λέω "ίσως"... Γενικώς όταν πάρεις ένα λογισμικό και δεν ξέρεις ποιο πρότυπο υπολογισμού να χρησιμοποιήσεις, το καλύτερο είναι να αρχίσεις να ψάχνεις τα ίδια τα πρότυπα. Δε λέω να πας να τα αγοράσεις, αλλά για αρχή τουλάχιστον, ψάξε καλά στο διαδίκτυο. Αν χρειάζεσαι κάποια πρακτική βοήθεια για συντελεστές κλπ, πολύ ευχαρίστως, αν φυσικά γνωρίζω, να ρισκάρω να σου πω μια γνώμη.
    1 point
  23. Καλησπέρα συνάδελφε, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτή η συζήτηση, αλλά ας την κάνουμε άλλη μία φορά. Να είσαι σίγουρος ότι αν ένα από τα δύο αυτά πρότυπα, ή τα 4 συνολικά που έχουν εφαρμοστεί μέχρι σήμερα διεθνώς, έδινε τα ακριβέστερα αποτελέσματα, αυτό θα εφαρμόζαμε όλοι. Ο τρόπος υπολογισμού των θερμικών απωλειών είναι ένα εργαλείο για την προσέγγιση της ονομαστικής ισχύος σχεδιασμού του συστήματος θέρμανσης και όχι μέθοδος ακριβούς πρόβλεψης. Δεν υπολογίζει ή προβλέπει συνθήκες με απόλυτη ακρίβεια και η επιλογή της οποιασδήποτε μεθόδου έχει να κάνει με την γενική εμπειρία του μελετητή αλλά και την ειδική στη χρήση της κάθε μιας μεθόδου. Υ.Γ. Και εδώ
    1 point
  24. 1) Πας σε δικηγόρο που γνωρίζει καλά τις περιπτώσεις επαγγελματικής όχλησης και τις αντίστοιχες διαδικασίες. Αυτός μπορεί, σε συνεργασία με ειδικό επιστημονικό συνεργάτη (μηχανικό), να βρει εξώδικο συμβιβαστική λύση μια χαρά. 2) Αν θες να ξεκινήσεις με μηχανικό, μπορείς σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη του διπλανού ακινήτου και της επιχείρησης, να φέρεις κάποιον που ασχολείται με άδειες καταστημάτων, μετρήσεις θορύβων, πιστοποιητικά για δικαστική χρήση κλπ, να τον βάλεις να κάνει ηχομέτρηση, να συντάξει έκθεση τεκμηρίωσης της όχλησης , προτάσεις επίλυσης και σύνταξη τεχνικής μελέτης βέλτιστης λύσης με προ-κοστολόγηση. Στη συνέχεια, τα ποσοστά των επιβαρύνσεων από τις τεχνικές επεμβάσεις τα συμφωνείτε μόνοι σας. Μην προσπαθήσεις να λύσεις το πρόβλημα μόνη σου γιατί δεν θα βρεις άκρη.
    1 point
  25. Version v.1

    4.612 downloads

    Πρόγραμμα ακριβείας για τον υπολογισμό κόστους επιμέρους εργασιών κατασκευής μιας μονοκατοικίας. (Δοκιμαστική έκδοση)
    1 point
  26. Συμφωνώ με laxanos Θα έπρεπε να είναι γραμμένο έτσι.
    1 point
  27. Σωστός ο Athan. ...και ο BAS! Δεν υπάρχει περίπτωση να κτίσεις μονοκατοικία με λιγότερο από 1200ευρώ/μ2 χωρίς το κόστος της άδειας μέσα... Οπότε χοντρικά για μέσες λύσεις (όχι πολυτέλειες) βάλε 120Χ1200 = 144000 Βάλε και το υπόγειο 50Χ600=30000. Οπότε ξεκινάς πάνω από 170.000 χωρίς το κόστος της άδειας (και του οικοπέδου εννοείται). Χωρίς μελέτη όμως τζάμπα συζητάμε.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.