Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.377


  2. trellovoskos

    trellovoskos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      463


  3. cacau

    cacau

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      110


  4. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.721


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/04/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    78.045 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Το πρόγραμμα είναι ευκολότερο απο Archicad-Revit.
    2 points
  3. Ένα μικρό απόσπασμα από το site του ΜΗΝ - ΝΕΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ : "Συντάξεις του ΤΣΜΕΔΕ από 2.391,22 € που με όλους τους μνημονιακούς νόμους έγιναν 1.692,01 € κατέληξαν με τον Ν.4387/16 σε 1036€ και τελικά 940-950€ !" Συνάδελφοι ελάτε και σεις μαζί μας, γίνετε μέλος εδώ: Εγγραφή
    2 points
  4. 5.577 downloads

    Γενικά blocks για το Autocad. Περιέχει: Γήπεδα Έπιπλα Ιατρικά Καρέκλες Κρεβάτια Τραπέζια Είδη WC & Κουζίνας Πόρτες και παράθυρα
    1 point
  5. καλημέρα συνάδελφοι, δυστυχώς εχθές (1/4/2021) συνέβηκε δυστύχημα με 3 νεκρούς συναδέλφους, 1 τραυματία και 3 κατηγορούμενους. Κατά αρχήν θερμότατα συλλυπητήρια στις οικογένειές τους. Κρίμα στους ανθρώπους να φεύγουν με τέτοιο τρόπο στον αγώνα για το καθημερινό μεροκάματο του τρόμου. Να σημειώσω την προσωπική μου άποψη ότι και οι άμεσα κατηγορούμενοι, ακόμη κι αν αποδειχθεί ότι έχουν ευθύνες για το συγκεκριμένο περιστατικό (που μπορεί και να έχουν, δεν κάνω ούτε τον πραγματογνώμονα ούτε το δικαστήριο), είναι και αυτοί θύματα εσφαλμένων πρακτικών : ταχύτερα-φθηνότερα-τώρα-τζάμπα. Αυτά είναι τα πραγματικά αίτια κι ας λένε για "ανθρώπινο λάθος", "αμέλεια", άγνοια κινδύνου" και άλλα τέτοια μεγαλόσχημα. Εάν δεν αποφασίσουμε ως κοινωνία να τοποθετήσουμε την ανθρώπινη ζωή πάνω από το οικονομικό κόστος , δυστυχώς θα ξαναέχουμε παρόμοια συμβάντα. Και πάλι συλλυπητήρια. Κρίμα .......
    1 point
  6. Η πρωτογενής παράβαση είναι το κλείσιμο. Η δευτερογενής (παράβαση "ντόμινο") δεν εξετάζεται.
    1 point
  7. @janna, Όλες οι αυθαίρετες κατασκευές που προκαλούν υπέρβαση κάλυψης και δόμησης συνυπολογίζονται για τον έλεγχο του ποσοστού της κατηγορίας 4. Για τον έλεγχο θα λάβεις υπόψη σου τα 70 τ.μ., αλλά στην κατηγορία 4 μπαίνουν μόνο τα 20 τ.μ. ενώ τα υπόλοιπα στην κατηγορία 2.
    1 point
  8. Πολύ ωραίο πρόγραμμα, δυστυχώς δεν το ξέρει και πολύ κόσμος στην Ελλάδα και δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο τα σχέδια να τα φέρεις σε επίπεδο μελέτης για Πολ/μία.
    1 point
  9. Όντως, αλλά εννοείται το Autocad συνυπάρχει αρμονικά. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές...
    1 point
  10. Επειδη δεν ειδα καποια παρατηρηση απο τους συναδελφους (εκτος αν μου διαφευγει).Ζητημα σημαντικοτατο προς διερευνηση ειναι και η ενωση των δυο υπαρχοντων σκελετων (αφου εγινα σε δυο κατα πλατος φασεις). Αν η συνδεση δεν ειναι ικανοποιητικη (που δεν ειναι συνηθως ουτε στην ανοδωμη ουτε στη θεμελιωση) θα πρεπει να δεις και τις εξης δυο περιπτωσεις 1) Αποκατατασταση καλυτερης συνδεσης 2) Αν δε δεν υπαρχει καθολου συνδεση και απλως ακουμπανε το ενα στο αλλο (αντε και με ενα μικρο "ξεσγαλισμα" ενωση στις πλακες). σκεψου αρμο διαστολης στον οροφο με καταλληλη διπλη τοιχοποια και αρμοκαλυπτρα. Πολυ σημαντικο παντως η συνδεση των υπαρχοντων....
    1 point
  11. Δεν έχεις κάνει κανένα λάθος . Η βεβαίωση είναι τυποποιημένη από το σύστημα και δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης του κειμένου. Εγώ όταν παραδίδω την βεβαίωση στον ιδιοκτήτη διαγράφω τις ανάλογες γραμμές:
    1 point
  12. Ως προς τα λιθοσώματα που με ρώτησες δεν θυμάμαι τί δίνει η εταιρεία τους ως θλιπτική αντοχή λιθοσώματος. Είχα μείνει με την εντύπωση πάντως ότι έχουν σύστημα ποιοτικού ελέγχου, αλλά έχει περάσει καιρός και δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Ένας οπτόπλινθος "φτωχών" χαρακτηριστικών (δλδ που παράγεται από εταιρεία χωρίς σύστημα ποιοτικού ελέγχου κλπ) μπορεί να έχει μια θλιπτική αντοχή 1,7-2Mpa, αντίθετα σε μονάδες με καλή και ελεγχόμενη εργοστασιακή παραγωγή οι οπτόπλινθοι μπορεί να έχουν μια θλιπτική αντοχή 4,20-4,70Mpa. Προφανώς τα παραπάνω νούμερα είναι ενδεικτικά, παίζουν ρόλο οι διαστάσεις,το μέγεθος των οπών κλπ. Προφανέστατα οπτόπλινθος με καλά χαρακτηριστικά θα σου δώσει και τοίχο με υψηλή θλιπτική αντοχή. Αλλά κατά την γνώμη μου αυτό δεν είναι αυτό που πρέπει να σε νοιάζει τώρα. Να τσεκάρεις και τον χάλυβα του υφισταμένου αν έχει πτώση αντοχής και ψαθυροποίηση. Αν ναι, δεν έχει σωτηρία, προσωπικά δεν θα έβαζα τίποτα επάνω. Θέλει προσεκτικό χειρισμό και κατάλληλη προσομοίωση, δεν είναι απλή υπόθεση.Τόσο γιατί το υφιστάμενο δεν είναι σε καλή κατάσταση (C12/15 είναι πολύ χαμηλή η αντοχή του, κι αν έχει και ενανθράκωση λόγω παραθαλάσσιου ο χάλυβας είναι πάρα πολύ πιθανό να μην έχει πολλά περιθώρια.), όσο και για λόγους προσομοίωσης (σκυρόδεμα + φέρουσα).
    1 point
  13. Συνάδελφε zazeng σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. Κάθε άποψη εμπειρότερου μηχανικού είναι επιθυμητή και καλοδεχούμενη!
    1 point
  14. Στο ερώτημα, δεν αναφέρεις ποια είναι η πολεοδομική παράβαση. Μήπως ο χώρος κλείστηκε αυθαίρετα; Αν ναι, μια αντιμετώπιση είναι να υπολογιστεί πρόστιμο με αναλυτικό, για τις εργασίες κλεισίματος, με την λογική ότι ο χώρος έχει προσμετρήσει στον Σ.Δ κατά την έκδοση της Ο.Α.
    1 point
  15. Πρέπει να σπάσει ο πάγος που λέμε.. Κάθε αρχή και δύσκολη. Φυσικά δεν υπάρχει διάθεση από συναδέλφους να δείξουν 2 πράγματα, έναν μπούσουλα πάνω κάτω δηλαδή να ξεκινήσεις. Ρωτώντας πας στην πόλη Ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά για τον χρόνο και την κατανόηση σας συνάδελφε.
    1 point
  16. Κοιτα στο σασι ή στην καμπινα ή μιλα με τη Volvo (με πλαισιο) Το βαρος μπροστα ειναι σιγουρα χωρις το γερανο
    1 point
  17. Σταχυολόγηση ανακοίνωσης του ΜΗΝ.... Η απομείωση των Συντάξεων των Μηχανικών έχει γίνει πολύ βάναυση πλέον. Εκδίδονται Συντάξεις πλέον, κάτω των 1000 ευρώ , ειδικά των Ελευθέρων Επαγγελματιών και όχι βέβαια μόνο αυτών. Ο νεοϊδρυθείς Σύλλογος με τα διακριτικά ΜΗΝ και site www.mhn2020.gr , η πιό σύντομα στον browser mhn2020.gr , αγωνίζεται με κάθε μέσο για την ανατροπή της εξαθλίωσης, που μας έχει οδηγήσει ο 4387/16 και στη συνέχεια ο 4670/20. Θέλουμε την συμπαράσταση όλων σας σε αυτό και την κοινοποίηση του site όσο δυνατόν περισσότερο. Προσφεύγουμε σε ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ / ΑΓΩΓΕΣ ενάντια των συνταξιοδοτικών αποφάσεων που εκδίδονται, με σκοπό να βοηθήσουμε όσο περισσότερους Συναδέλφους Μηχανικούς μπορούμε. Η ισχύς εν τη ενώσει!
    1 point
  18. Καλημέρα,συμφωνώ με τον Jupiter-το "πατάρι" και η "σοφίτα" που ρυθμίζονται με τον ν.4495,έχουν ονομαστεί πατάρι και σοφίτα-ας μου επιτραπεί να πω-κατ'ευφημισμό.Πρόκειται πολλές φορές για εξ ολοκλήρου αυθαίρετες κατασκευές,τις οποίες κατασκεύασε ο ιδιοκτήτης μέσα στο κατάστημα του,ή-αντίστοιχα- κάτω από την στέγη του φτιάχνοντας μια υψηλότερη από της άδειας στέγη.Δύσκολα λοιπόν θα έβρισκε κανείς να ρυθμίσει μια αυθαίρετη "σοφίτα" που πληροί τον ορισμό του ΝΟΚ και ως προς το μέγεθος- και ύψος- ,και το ίδιο ισχύει και για το πατάρι.Ως εκ τούτου,από τον 4178 ακόμη,όλες οι απαντήσεις του ΤΕΕ,γι αυτές τις κατασκευές και τον τρόπο ρύθμισης τους,βασίζονται εν μέρει στον ορισμό του ΝΟΚ,ως προς την θέση και την προσβασιμότητα τους,τονίζοντας ότι λαμβάνονται ως τέτοια "ανεξαρτήτως μεγέθους και ύψους".H εγκύκλιος 2 απλά το επιβεβαίωσε. Σκεφτείτε απλά ότι κάποιος που κατασκεύασε αυθαίρετα "πατάρι",δεν είχε σίγουρα στον νου του να κρατήσει το 70% της επιφάνειας του υποκείμενου ορόφου,και κάποιος που κατασκεύασε αυθαίρετα "σοφίτα",δεν είχε σίγουρα στο νου του να κρατήσει το 50% της επιφάνειας του υποκείμενου ορόφου.Ως επί τω το πλείστον,οι ιδιοκτήτες εκμεταλλεύτηκαν αυθαίρετα,όση περισσότερη επιφάνεια σε σχέση με τον υποκείμενο όροφο,μπορούσαν να εκμεταλλευτούν. Συνεπώς,στα παραπάνω η άποψη μου,από τον συνδυασμό των άρθρων και των διαφόρων επεξηγήσεων, είναι ότι το "πατάρι" σε εντός σχεδίου περιοχή,και εντός νομίμου περιγράμματος της ιδιοκτησίας,δεν πρέπει να συνυπολογιστεί στην επιλογή Κατηγορίας,εφόσον για την ρύθμιση του ως "παταριού",συντρέχουν οι προϋποθέσεις -μόνο ως προς την θέση και την προσβασιμότητα αυτού- βάσει ορισμού ΝΟΚ. Περαιτέρω,σωστά αναφέρθηκαν από τον Δημήτρη, οι διαδικασίες που θα ακολουθήσουν για τις μελλοντικές πράξεις που πρέπει να εκδοθούν για το κατάστημα,ωστόσο αυτές δεν αποτελούν αντικείμενο για την επιλογή κατηγορίας από τον μηχανικό για την ρύθμιση ν.4495/2017.
    1 point
  19. Σύμφωνα με την εγκύκλιο 2 του 4495 για να εφαρμοστεί ο μειωτικός συντελεστής σε εσωτερικούς εξώστες και σοφίτες θα πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις των ορισμών του ΝΟΚ, ανεξαρτήτως επιφάνειας και ύψους. Σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο για τον υπολογισμό του ποσοστού των υπερβάσεων των αυθαιρεσιών (έλεγχος κατηγορίας 4) εξαιρούνται μη αυτοτελείς αυθαίρετοι χώροι εντός του νομίμου περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές. Συνεπώς για τον έλεγχο της Κ4 το κριτήριο εξαίρεσης είναι η αυτοτέλεια του παταριού (δηλαδή αν είναι ανεξάρτητο) χωρίς περιορισμό εμβαδού.
    1 point
  20. Για να σιγουρευτώ και εγώ ότι κατάλαβα αυτά που συζητάτε: Εφόσον υπάρχει διαθήκη που μοιράζει ακίνητο σε επί μέρους τμήματα, και το οποίο ακίνητο βρίσκεται σε φάση τακτοποίησης με μία αίτηση και δεν έχει γίνει σύσταση παρά μόνο αποδοχή κληρονομιάς, η τακτοποίηση θα πρέπει να γίνει σαν να υπάρχουν διαφορετικές οριζόντιες ιδιοκτησίες (διαφορετικά φύλλα καταγραφής για κάθε ο.ι., χιλιοστά επί επιτρεπόμενα στους συντελεστές επιβάρυνσης, κλπ.) ή μπορεί να τακτοποιηθεί ως ενιαίο κτίσμα και απλά να περιγράφονται οι οριζόντιες στην τεχνική έκθεση; Επίσης όταν ολοκληρωθεί η υπαγωγή θα πρέπει να γίνουν νέες αιτήσεις (μόνο και μόνο για να πάρουν μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου), όπου κάποιες θα περιγράφουν ξεχωριστά κάθε οριζόντια και μία που θα περιγράφει τους κοινόχρηστους χώρους; Για να περιγράψω συγκεκριμένα την περίπτωση, η τακτοποίηση ξεκίνησε όσο ο ιδιοκτήτης ήταν εν ζωή, κατόπιν πέθανε και την υπαγωγή θα την ολοκληρώσω αφού παραλάβω την αποδοχή κληρονομιάς, για να περιγράψω σωστά το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Επομένως αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να διαφοροποιήσω την αρχική δήλωση υπαγωγής που ξεκίνησε για ενιαίο κτίσμα, εξαιτίας της διαθήκης (που ακόμα δεν έχω στα χέρια μου).
    1 point
  21. Καλημέρα @st2 @desptsouk @pirsogiannis ... σας έχω το καλύτερο, γιατί πραγματικά κι εγώ είχα κουραστεί με τις αλλαγές συντελεστών κάτω απ' τη μύτη μας ... (και χθες τα ίδια πάλι 🤪) Λοιπόν όταν συμπληρώνουμε την ΑΠΔ, στο πακέτο κάλυψης δίπλα έχει ένα ερωτηματικό, το επιλέγουμε και μετά πατάμε αναζήτηση ή απλά πατάμε enter.... Στη συνέχεια επιλέγουμε πακέτο 781 και ...... ιδού τα ποσοστά !!!! (για να λειτουργήσει πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε ήδη επιλέξει κωδικό ειδικότητας) Απολαύστε υπεύθυνα !!!
    1 point
  22. Αν και δεν έχω ασχοληθεί με τα υπόσκαφα σε βάθος, θα προσπαθήσω να συμμετέχω στην σπαζοκεφαλιά σου Α) Συμφωνώ, μπορείς να έχεις δύο υπόγειους ορόφους και να μοιράσεις και στους δύο τους αποθηκευτικούς χώρους της κατοικίας, με την προϋπόθεση το συνολικό εμβαδόν των αποθηκών να μην ξεπερνά την πραγματοποιούμενη κάλυψη. Β) Σε αντίθεση με τον ΓΟΚ, ο ΝΟΚ δεν θέτει ως προυπόθεση κάποιο μέγιστο ύψος για να μην συμμετέχουν οι υπόγειοι χώροι στον συντελεστή δόμησης. Θεωρητικά, θα μπορούσες να έχεις έναν υπόγειο αποθηκευτικό χώρο ύψους 6,00μ. Η μόνη δέσμευση για τα υπόγεια φαίνεται να είναι το πόσο θα προεξέχει η οροφή από το τελικά διαμορφωμένο έδαφος. (Προσοχή, ο κτηριοδομικός που είναι προσαρμοσμένος στον ΓΟΚ άρθρο 8 παράγραφος 3 ισχύει ακόμα και ίσως δημιουργήσει πρόβλημα...) Γ) Αν εννοείς αν μπορείς να συνδέσεις λειτουργικά το υπόσκαφο τμήμα με το υπόγειο Β, και το υπέργειο με το υπόγειο Α, θεωρώ πως ναι, μπορείς. Δ) Δεν πολυκατάλαβα την ερώτηση. Αν ρωτάς αν μπορεί το υπόσκαφο να έχει υπόγειο όροφο κάτω από αυτό, τότε απαντώ πως ναι, μπορεί να έχει. Ο μόνος περιορισμός που βλέπω να υπάρχει όσο αφορά τους ορόφους του υπόσκαφου, είναι η μία και μοναδική του όψη να έχει ύψος ενός ορόφου. Ε) Το άρθρο 11κδ μιλάει για κτήρια ή τμήματα κτηρίων και δεν θέτει πουθενά την προυπόθεση ότι τα τμήματα αυτά πρέπει να είναι αυτόνομα και απομονωμένα απο τα υπέργεια. Άρα ναι, κατά την άποψή μου, μπορείς να συνδέσεις το υπόσκαφο με το υπέργειο τμήμα μέσω ενός κλιμακοστασίου. Πρόσεξε μόνο, το κλιμακοστάσιο να είναι μέσα στην κάλυψη του υπέργειου τμήματος, γιατί απαγορεύεται η ύπαρξη υπέργειας κατασκευής μέσα στην κάλυψη του υπόσκαφου.
    1 point
  23. 1)αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι σοφίτα...τα ανοίγματα για αερισμό και φωτισμό πρέπει να ακολοθούν τη γεωμετρία της στέγης και όχι να εξέχουν σαν αποβάθρες (δλδ ή περίπτωση σου είναι αυτό ακριβώς που απαγορεύεται) 2) εφόσον δεν είναι σοφίτα και θα μετρήσει όλο σαν όροφος μπορείς να έχεις πρόσβαση. οφ δε ρεκορντ , αυτή η στέγη παέι σφαίρα για μπιενάλε αυθαιρέτων
    1 point
  24. Βαλε μια τσαπα μεγαλη.. Να "του ξεφυγει" και λιγο του χειριστη, να τα γ@#$# ολα....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.