Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      8.377


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.484


  4. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.043


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/04/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. https://news.b2green.gr/4896/αυθαίρετα-εγκύκλιος-για-τα-κτίσματα-π απόσπασμα "Συνεπώς, για ακίνητα που υφίστανται πριν από τις 30.11.1955, ημερομηνία έναρξης ισχύος του από 9.8.1955 β.δ. και βρίσκονται εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ή εντός ορίων οικισμού δεν απαιτείται η βεβαίωση του μηχανικού του άρθρ. 83 Ν. 4495/2017 να συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα κατά τα οριζόμενα στην παρ. 5 του αυτού άρθρου.”
    3 points
  2. Ιάσων, συμφωνούμε και γι' αυτό είπα αρχικά ότι πρέπει να αλλάξουν πολλοί νόμοι μέχρι να γίνει αυτό. Μέχρι τότε όμως εμείς, που δεν είμαστε μέλη συλλόγου που νομοθετεί, πρέπει να εξασφαλίζουμε τα δικαιώματα των πελατών μας, τηρώντας τις νόμιμες υποχρεώσεις μας και τονίζοντας τις νόμιμες υποχρεώσεις τους. Οι συμβολαιογράφοι περιμένουν λίγα εμβόλια ακόμη για να ξεχυθούν "διψασμένοι για αίμα" ... το σήμα το πήραν, οπότε ας προσέχουμε τι δεν υπογράφουμε.
    3 points
  3. Δικαιώματα «ψηφιακής» πρόσβασης στη βάση δεδομένων του κτηματολογίου αποκτούν εκτός από τους δικηγόρους οι συμβολαιογράφοι και οι μηχανικοί. Η πρόσβαση θα είναι διαβαθμισμένη, αφορά μόνο τις περιοχές που έχουν κτηματογραφηθεί, ενώ η υπηρεσία θα είναι δωρεάν. Η διαβάθμιση της πρόσβασης στην ψηφιακή βάση δεδομένων του κτηματολογίου (μέσω της πύλης gov.gr), από τους απλούς πολίτες έως τους ειδικούς επαγγελματίες, καθορίζεται με κοινή απόφαση των υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Δικαιοσύνης που θα υπογραφεί μέσα στις επόμενες ημέρες. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», η απόφαση για την οποία συνεργάστηκαν οι υπουργοί Κυριάκος Πιερρακάκης, Κώστας Τσιάρας και ο υφυπουργός Γιώργος Στύλιος προβλέπει τα εξής: Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο θα έχει δικαίωμα πρόσβασης στα στοιχεία που το αφορούν, με τη χρήση των κωδικών του Taxis. Επίσης, εφόσον γνωρίζει το ΚΑΕΚ άλλων ακινήτων θα μπορεί να δει το κτηματολογικό διάγραμμα και την απεικόνισή τους, χωρίς όμως πληροφορίες περί των ιδιοκτητών. Οι δικηγόροι εξακολουθούν να είναι οι μόνοι επαγγελματίες που θα έχουν πλήρη πρόσβαση σε όλη τη βάση δεδομένων του κτηματολογίου, όπως συμβαίνει και σήμερα. Το ίδιο και οι δικαστικοί επιμελητές, οι οποίοι όμως μπορούν να αναζητούν πληροφορίες μόνο για ακίνητα της περιφέρειας όπου ασκούν τα καθήκοντά τους. Οι συμβολαιογράφοι θα έχουν δικαίωμα πρόσβασης στις κτηματολογικές εγγραφές και στοιχεία που αφορούν το δικαίωμα κυριότητας και δουλείας. Οι μηχανικοί, τέλος, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορία που σχετίζεται με τη σύνταξη τοπογραφικών διαγραμμάτων (για καταχώριση νέων ή διόρθωση παλαιών). Επίσης, μέσω του αριθμού του ακινήτου (ΚΑΕΚ, μοναδικός αριθμός που έχει κάθε ακίνητο στις κτηματογραφημένες περιοχές) θα μπορούν να αναζητούν δικαιώματα κυριότητας και δουλείας, με σκοπό την έκδοση οικοδομικής άδειας. Δικηγόροι, δικαστικοί επιμελητές, συμβολαιογράφοι και μηχανικοί θα πιστοποιούνται από τους συλλογικούς φορείς τους και θα τους εκδίδεται ένας λογαριασμός πρόσβασης στη βάση δεδομένων. Η αναζήτηση θα γίνεται μέσω ΚΑΕΚ, διεύθυνσης, στοιχείων ιδιοκτήτη ή άλλων κριτηρίων που θα προσφέρει η εφαρμογή. Το σύστημα θα κρατάει αρχείο του ποιος αναζητάει τι, προκειμένου να μπορεί να εντοπιστεί κάποια ασυνήθιστη δραστηριότητα. Οι ίδιοι όροι πρόσβασης θα ισχύσουν και για τα υποθηκοφυλακεία ή τα μεταβατικά κτηματολογικά γραφεία (φωτ. INTIME NEWS). Να σημειωθεί ότι η αναζήτηση αφορά μόνο τις περιοχές στις οποίες η κτηματογράφηση έχει ολοκληρωθεί. Στην ψηφιακή εποχή η πρόσβαση αυτή… δεν έχει ωράρια λειτουργίας (προσφέρεται όλο το 24ωρο) και είναι δωρεάν. Το σύστημα πάντως θα κρατάει αρχείο του ποιος αναζητάει τι, προκειμένου να μπορεί να εντοπιστεί κάποια ασυνήθιστη δραστηριότητα. Οι ίδιοι όροι πρόσβασης θα ισχύσουν και για τα υποθηκοφυλακεία ή τα μεταβατικά κτηματολογικά γραφεία, όπου η αναζήτηση γίνεται μόνο επιτόπου. «Με τον τρόπο αυτό θα μπει μια τάξη. Πλήρη νομικό έλεγχο σε όλα τα στοιχεία του κτηματολογίου μπορεί να προσφέρει μόνο ο δικηγόρος. Αντίθετα, μέχρι σήμερα στα περισσότερα υποθηκοφυλακεία μπαίνει όποιος θέλει, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο», λέει ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημ. Βερβεσός. «Για τον κλάδο μας είναι μια εξέλιξη που θα μας λύσει τα χέρια, καθώς δεν θα αναγκάζονται οι μηχανικοί να αναζητούν δικηγόρους για να κάνουν εργασία που δεν αφορά τη νομική κατάσταση του ακινήτου», λέει ο πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός.
    2 points
  4. η ερωτηση δεν ειναι σωστη. διαβασε το αρθρο 89 παρ. 2...δεν λεει αυτο που λες εσυ... 2. Απαγορεύεται η μεταβίβαση δικαιώματος ακινήτου ή αυτοτελούς διηρημένης ιδιοκτησίας ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή ή αυθαίρετη αλλαγή χρήσης βρίσκεται :α) σε εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης ή του οικισμού. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις στις οποίες δεν έχει συντελεστεί η αναγκαστική απαλλοτρίωση επί ακινήτων στα οποία υφίστανται εμπράγματα δικαιώματα πολιτών. Σε περίπτωση υπαγωγής στον παρόντα, δεν επηρεάζονται το κύρος και η διαδικασία απαλλοτρίωσης και τα αυθαίρετα κτίσματα δεν αποζημιώνονται, Μη συντελεση της απαλλοτριωσης σημαινει οτι, σου ρυμοτομει ενα τμημα, αλλα σου οφειλει αποζημιωση για αυτο. Αρα, εάν δεν σε εχει αποζημιωσει, νομιμως τακτοποιείς, αλλά, οταν γινει η διανοιξη δεν αποζημιωνεσαι. Επίσης, δεν αποζημιωνονται, ολες οι ρυμοτομιες, αφου με την ρυμοτομηση αποκτας προσωπο σε δρομο, για το οποιο σε ρωτησε ηδη ο παυλος Μετα ταυτα, θεωρω οτι Εκδοθηκε μια ΟΑ για το "καθαρο" οικοπεδο και στο ρυμοτομούμενο τμημα του εφτιαξε μια αυθαιρετη αποθηκη. Αρα εχτισε σε εγκεκριμενο κοινοχρηστο χωρο οικισμου. Επομενως - εαν δικαιουται καποιας αποζημιωσης, μπορει μεν να τακτοποιησει, αλλα παντοτε θα ειναι "υπο κατεδαφιση" και χωρις αποζημίωση -εαν δεν δικαιουται καμμιάς αποζημιωσης, δεν μπορει να τακτοποιησει επι "ξενου οικοπεδου- δρόμου" δες την αδεια...μηπως εχει υπογραψει καποια δηλωση οτι "αφηνει σε κοινη χρηση το ρυμοτομουμενο"
    2 points
  5. Η εγκύκλιος λέει δύο πράγματα. Το ένα, το νόμιμο βάσει του ν.4495, ότι δεν απαιτείται τακτοποίηση και το άλλο, που πρέπει να γραφτεί νόμος και να καταργηθούν ή να τροποποιηθούν άλλοι νόμοι για να ισχύσει, ότι δεν απαιτείται τοπογραφικό. Το πρώτο μπορεί να θεωρηθεί ως ερμηνεία προς τα μέλη του συλλόγου τους. Το δεύτερο είναι θέμα του ιδιοκτήτη και του μηχανικού του και βάσει του ίδιου νόμου που το ορίζει (ν.651/77) υπάρχει και ποινή γι' αυτόν που ενδεχόμενα προτρέπει σε παράβαση της διάταξης ...
    2 points
  6. Προσωπικά εγώ θα συνιστούσα έντονα στην ιδιοκτησία να γίνει υπαγωγή πρώτα και να τακτοποιηθούν όλα αυτά που αναφέρεις και μετά την τακτοποίηση να λάβει την βεβαίωση. Για να μη χρειαστεί όποιος αναλάβει μετά την μεταβίβαση (που θα έχει λάβει συγχωροχάρτι μηχανικού) ψυχανάλυση πως να κάνει την τακτοποίηση και ταυτότητα του ακινήτου. Υ.Γ. Και η αναφορά σε Τεχνική Έκθεση αυθαιρεσιών δεν άρουν τον χαρακτήρα τους ως αυθαιρεσίες εάν είναι.
    1 point
  7. 1 point
  8. Τότε εχτισε με το Δ 538/78 και τοτε ισχυαν οι παρεκλίσεις. Οι ίδιες ισχυσαν και με το Δ270/85 Εαν, λοιπον, ειχε, τότε, δικαιωμα δομησης για 110 τμ. και ειχε χτισει τα 70 θα δικαιουνταν να χτισει τα υπολοιπα. Πλην ομως, μετα τις νεες διαταξεις του 4759, θεωρω οτι, η μειωση απο 200 σε 186 για 4 στρ. περιλαμβανει "αντιστοιχη" ισοποση μειωση και για τις παρεκλίσεις. ετσι το βλεπω εγω... [εν αναμονη να διορθωθει ολη αυτη η ακατανοησια...] εδιτ συμπληρωνω πώς θα εχτιζε με το Δ270, αν δεν ειχε εκδοθει ο 4759 α)Σε γήπεδα επιφανείας τουλάχιστον 2.000 μ2 επιτρέπεται η ανέγερση κατοικιών με ελάχιστες αποστάσεις από τα όρια του γηπέδου 5 μέτρα. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι όροι δόμησης της προηγουμένης παραγράφου. β)Σε γήπεδα επιφανείας τουλάχιστον 1200μ2 και μέχρι 2.000 μ2 η μεγίστη επιτρεπομένη επιφάνεια του κτιρίου καθώς και η συνολική επιφάνεια των ορόφων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει την προκύπτουσα σύμφωνα με τη σχέση: Ε - 1200 Επιφάνεια οικοδομής = 150 + ---------- μ2 16 όπου Ε είναι η επιφάνεια του γηπέδου. Οι ελάχιστες αποστάσεις του κτίσματος από τα όρια του γηπέδου στην περίπτωση αυτή είναι 5,00 μ. γ)Σε γήπεδα επιφανείας τουλάχιστον 750 μ2 και μέχρι 1200 μ2 η μεγίστη επιτρεπόμενη επιφάνεια του κτιρίου καθώς και η συνολική επιφάνεια των ορόφων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει την προκύπτουσα σύμφωνα με τη σχέση: Ε - 750 Επιφάνεια οικοδομής = 100 + --------- μ2 9 όπου Ε είναι η επιφάνεια του γηπέδου. Οι ελάχιστες αποστάσεις του κτίσματος από τα όρια του γηπέδου στην περίπτωση αυτή είναι 2,50 μέτρα.
    1 point
  9. https://news.b2green.gr/4874/ανοίγει-ο-φάκελος-των-αυθαιρέτων-τα-ευ άντε να δούμε
    1 point
  10. Καλησπέρα, έχω οικοδομή σε γεωτεμάχιο εκτός σχεδίου με οικοδομική άδεια προ του 1983. Το εμβαδόν του γηπέδου είναι 1135 τμ και του κτιρίου 59,83 τμ. Παρακαλώ έχει καταλάβει κανείς βάση του νέου νόμου τι όροι δόμησης ισχύουν για γήπεδα μικρότερα των 4 στρεμμάτων. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω το νόμο και δεν έχω βρει κάτι. Ο πελάτης ενδιαφέρεται να κατασκευάσει προσθήκη 48 τμ . Ευχαριστώ πολύ.
    1 point
  11. Θα επιλέξεις: Αναθεώρηση έντυπης αδείας ΜΕ μεταβολή κάλυψης/δόμησης/όγκου ακόμη και αν δεν έχεις μεταβολή, διότι διαφορετικά προχωράει χωρίς προέλεγχο. Αυτά βέβαια ισχύουν για κατ. 1 ή 2. Αν είσαι κατ. 3 δυστυχώς δεν το προβλέπει το σύστημα.
    1 point
  12. Εφόσον η άδεια είναι σε ισχύ τι αναθεώρηση κάνεις ? Αλλάζεις μελέτη , κάλυψη , δόμηση ..? Αναθεώρηση με προέγκριση δεν υπάρχει στο σύστημα. Πάντως αν θες προέγκριση την υποβάλεις με ξεχωριστή αίτηση για να βεβαιωθείς ως προς το αντικείμενο και την ορθότητα της αναθεώρησης που σκοπεύεις να προβείς( π.χ αν ισχύουν οι ίδιοι όροι δόμησης... ) και μπορείς να κάνεις μνεία αυτής στην Τ.Ε. της αναθεώρησης .
    1 point
  13. Γνώμη μου : ξεχωριστό φύλλο καταγραφής για κάθε όροφο , (εφόσον είναι διακεκριμένες Ο.Ι.) με περιγραφή και υπολογισμό προστίμων για κάθε παράβαση , δηλαδή Υ.Δ. και Υ.Κ. με ανάλογους συντελεστές προστίμων και Υ.Υ. με αναλυτικό όπου δεν υπερβαίνει το επιτρεπόμενο .
    1 point
  14. Προσωπικά δεν θα προχωρούσα σε τακτοποίηση αυτής της περίπτωσης γιατί δεν εμπίπτει στην περίπτωση που χτίστηκε σε ρυμοτομούμενο που εκκρεμεί απαλλοτρίωση . Εδώ υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και στην έκδοση της άδειας ( πιθανόν ανακλητέα ) που εκδόθηκε ψευδώς με διανοιγμένο δρόμο .... και σήμερα προτιθέμεθα να τακτοποιήσουμε αυθαιρεσία στο ''αποκρυμμένο'' ρυμοτομούμενο .
    1 point
  15. στον αλλον δεν μετρας τπτ. απλα τον "τοποθετεις" σαν περιγραμμα κτιριου, Εσενα σε ενδιαφερει το οικοπεδο, που το εχεις σε τοπογραφικο, και η δικη σου καθετη με την δικη της αδεια και τις δικες της αυθαιρεσιες. Αυτες τακτοποιείς. [ακομα και η "νοητη" γραμμη που χωριζει τις δυο καθετες, ειναι.... "νοητη"...αρα -θεωρητικα -ειναι στη θεση της.. Μονον αν το κτισμα της μιας καθετης εμπαινε στην αλλη τότε θα το συζητουσαμε...] δες τα και τα λεμε
    1 point
  16. Καλησπέρα, όσον αφορά το ΙΚΑ για κατεδάφιση πάντα με πιν.1, δεν νομίζω να έχει εφαρμογή ο πιν.3 επειδή θα εκδοθεί έγκριση εκτέλεσης εργασιών.
    1 point
  17. @Thanos Panagos Δεν απαιτείται να προβείς σε κάποια ενέργεια ως προς τον ΕΦΚΑ. Ήσουν και παραμένεις μη μισθωτός ασφαλισμένος, απλώς προστίθεται μία δραστηριότητα -φορολογικά- σε αυτή που είχες.
    1 point
  18. Έχεις μπερδέψει κάτι. Άλλο πράγμα η κατάργηση λόγω νέου νόμου κι άλλο το πεδίο εφαρμογής. Το Π.Δ. 71/88 συνεχίσει να ισχύει για όλες τις οικοδομές που χτίστηκαν πριν την έναρξη εφαρμογής του Π.Δ. 41/2018.
    1 point
  19. παντως το "κενο" δεν εχει "χρηση"...ειναι "κενο" Και δεν λες τι αυθαιρεσια εχει αυτη η ΘΣΑ...να ξερουμε γιατί συζηταμε.
    1 point
  20. τι "κενος" ειναι ενας χωρος ΘΣΑ? Ειναι χωρος σταθμευσης, παρακολουθημα του διαμερισματος, εστω και αν δεν εχει σημερα ΙΧ να παρκαρει. Στο Ε9, μπαινει στην ιδια γραμμη, δεξια απο τον κυριο χωρο. Ειναι ακομα ΘΣΑ ή τον εχει αλλαξει σε "κατοικια"
    1 point
  21. σε αυτη που δηλώνει σαν "κύρια κατοικία" [αρθρο 103 παρ. 6]
    1 point
  22. Ούτε χάρακα ούτε κλιμακόμετρο θα χρησιμοποιήσεις. Πρέπει να καθορίζεται σαφώς στο σχέδιο του ξυλοτύπου η θέση των υποστυλωμάτων ως προς το οικόπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται ως εξής: Σε κάθε υποστύλωμα ορίζουμε τη μία γωνία του ως σημείο αναφοράς (επισημαίνεται συνήθως με έναν κύκλο). Χρησιμοποιώντας δύο άξονες συντεταγμένων με αρχή το σημείο αναφοράς ενός στύλου (συνήθως του κάτω αριστερά στο σχέδιο), καθορίζουμε τη θέση των υπολοίπων ως προς αυτόν. Το μόνο που μένει να προσδιοριστεί είναι η θέση του σημείου αναφοράς του πρώτου υποστυλώματος σε σχέση με το οικόπεδο. Θα ζητήσεις νέο σχέδιο όπου θα αναγράφονται οι αποστάσεις από τις πλευρές του οικοπέδου για έναν τουλάχιστον στύλο. Επιπλέον πρέπει να προκύπτει σαφώς και η θέση των άλλων ως προς τον στύλο αναφοράς.
    1 point
  23. 6.Μακροχρόνια άνεργοιγια την υπαγωγή στο άρθρο 97της κύριας κατοικίας τους καταβάλλουν ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμουκαι υποβάλλουν τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τη συνδρομή των ανωτέρω προϋποθέσεων. Κατά τα δύο πρώτα έτηαπό την υποβολή της δήλωσης υπαγωγής αναστέλλεται η καταβολήτων δόσεων.Οι μακροχρόνια άνεργοι εισάγουν στο πληροφοριακό σύστημα ως δικαιολογητικό, έγγραφο από τον αρμόδιο Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού. https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/295384/poioi-theoroyntai-makroxronia-anergoi-apo-ton-oaed
    1 point
  24. Όταν γράφτηκε ο νόμος και δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (πριν την δημιουργία ηλεκτρονικού συστήματος αυτού),στο ΦΕΚ μπήκαν δύο Παραρτήματα.Το Παράρτημα Α είναι θεωρητικά το έντυπο υπολογισμού του προστίμου (δικαιολογητικό ια).Στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν υπάρχει πεδίο "υποδοχής" τέτοιου αρχείου,γιατί ο υπολογισμός του ενιαίου ειδικού προστίμου είναι τα Φύλλα Καταγραφής της ίδιας της δήλωσης σου.
    1 point
  25. Καλημέρα,τι θα το κάνεις Skrats?το έντυπο δεν υποβάλλεται πουθενά-μήπως εννοείς προγραμματάκι για υπολογισμό προστίμου?αν ναι ,βλέπω ένα από τον kan62,στα downloads κάνε search Πρόστιμο του Ν.4495/17 V6 και v5
    1 point
  26. Συνάδελφε η τιμή που υπολόγισες είναι σωστή βάσει διαστάσεων. Τα τεμάχια που υπολόγισε ο συνάδελφος pirsogiannis είναι αυτά που απαιτούνται για να χτιστεί η ζητούμενη επιφάνεια. Η δεύτερη τιμή είναι μεγαλύτερη της πρώτης για πρακτικούς λόγους (διαδικασία χτισίματος). Όσο μεγαλύτερα τα τούβλα τόσο μεγαλύτερη και η διαφορά.
    1 point
  27. gktpgeue, για κάθε μήνα που παρέρχεται από την καταληκτική ημερομηνία πληρωμής του φόρου, το πρόστιμο είναι 0,73% του ποσού (του φόρου). Όσους μήνες καθυστερεί η πληρωμή του φόρου, αυξάνεται αναλόγως το πρόστιμο. Υπάρχει όμως και πρόστιμο εφ’ άπαξ (π.χ. 250€) λόγω μη εμπρόθεσμης υποβολής δήλωσης, το οποίο δεν προσαυξάνεται.
    1 point
  28. Λοιπόν η διαδικασία θεώρησης για ηλεκτροδότηση και οι μεταβολές στο ΙΚΑ ολοκληρώθηκαν. Ενημερώνω για την ακολουθούμενη διαδικασία. ΥΠΕΚΑ Ν4495: Ρύθμιση αυθαιρέτων (στέγη σε ισόγειο αντί επί διωρόφου και ΤΕΣΕ με επίλυσης στέγης, ΠΠ και κατ3 κλπ γνωστά ως 4495). ΥΔΟΜ: αίτηση για θεώρηση αδείας, ζητήθηκε ή η αμοιβή της επίβλεψης ή το απαλλακτικό από ΤΕΕ και αντίστοιχα το ΦΕΜ (απαλλακτικό ή πληρωμή του). ΤΕΕ: Το περιφερειακό τμήμα προέκρινε την διαδικασία άμεσης απόδοσης αμοιβής με την καταβολή ενός ποσού στον λογαριασμό του μηχανικού. Εγινε (κακώς!). ΔΟΥ: Απαλλακτικό ΦΕΜ δεν έδινε, αφού υπήρχε αμοιβή. Θα έπρεπε να κοπεί ΑΠΥ, ΦΠΑ, ΦΕΜ, Ε3, Ε1 κλπ για ενα συνταξιούχο... Βαθύ σκοτάδι ! Αποδείχθηκε η λάθος επιλογή της "άμεσης απόδοσης αμοιβής". ΤΕΕ Κεντρικό: Αίτημα για απαλλακτικό αμοιβής επίβλεψης. Δεκτό μόνο εφόσον οι αμοιβές επίβλεψης υπολογιστούν αποκλειστικά μέσω συστήματος ΤΕΕ. Οπότε αίτημα για έκδοση και ενεργοποίηση κωδικών. (Έκανα αίτημα για ενεργοποίηση και μου απάντησαν μετά από καμία βδομάδα ότι δεν έχουν εκδοθεί ποτέ -λες και δεν το ξέραμε για συνταξιούχο του 2000! 🤯 Οπότε συμπληρωματικό αίτημα και για εκδοση! 😡). Όταν εκδόθηκαν και ενεργοποιήθηκαν οι κωδικοί, υπολογίστηκαν οι αμοιβές επίβλεψης και κατατέθηκαν στο ΤΕΕ. Με το απαλλακτικό αμοιβής από το ΤΕΕ επιστροφή στην ΔΟΥ. ΔΟΥ: Αίτημα για απαλλαγή ΦΕΜ με ΥΔ μηχανικού ότι δεν έχει λάβει καμία αμοιβή, με απαλλακτικό ΤΕΕ, με πρόσφατο πιστοποιητικό ιδιοκτησίας από υποθηκοφυλακείο, Ε9 και έντυπο ΦΕΜ με μηδενικό φόρο. Επιστροφή στην ΥΔΟΜ: Με αυτά τα δύο απαλλακτικά περνάει έλεγχο φορολογικών και προωθείται για θεωρηση για συνδεση με ΔΕΚΟ. Για ηλεκτροδότηση ζητάνε και μία ΥΔ ότι το ακίνητο ηλεκτροδοτείται για πρώτη φορά. Για υδροδότηση απαιτείται μια ΥΔ υδραυλικού για ολοκληρωμένη εγκατάσταση και εξοφληση του συνδεσμου υδραυλικών... και ΤΕΛΟΣ ! ΙΚΑ: (έτρεχε παράλληλα - εντελώς ανεξάρτητη διαδικασία) Το κτίριο λοιπόν είχε μικρότερη επιφάνεια αφού από διώροφο κατασκευάστηκε ισόγειο. Δεν έχουν ολοκληρωθεί πατώματα χρωματισμοί και λοιπές -πχ τζάκι-. Στον φάκελο του έργου βρέθηκε μόνο 1 ένσημο και τα υπόλοιπα είχαν χαθεί... μπορεί και να μην είχαν κολληθεί ποτέ... Άγνωστο. Οπότε με την δήλωση 4495, τεχνική έκθεση για στάδιο εργασιών και φωτό έγινε αίτημα για μεταβολή έργου και απόδοση νέου ΑΜΟΕ. Μου ζήτησαν πινάκα 3 με αναλυτικές εργασίες. Κατατέθηκε. Ο προϊστάμενος δεν τον δέχτηκε και ζήτησε αναθεωρημένο πινάκα 1Α&Β όπως προκύπτει από τα κατασκευασμένα εμβαδά. Τα ημερομίσθια των εκτελεσμένων εργασιών παραγράφηκαν και εκδόθηκε νέος ΑΜΟΕ με τα υπολειπόμενα ημερομίσθια και ΤΕΛΟΣ. Και όλα αυτά εν μέσω κορωνοϊού, εκτός περιφερειας με "τηλεργασίες" υπαλλήλων. (αυτό με την τηλεργασία ήταν κορυφαίο... να δουλευουν 2 μερες την εβδομάδα στην υπηρεσία και φυσικά τις υπόλοιπες αραχτοί στο σπίτι χωρίς καμία εξελιξη στο ενεργό θέμα) Στο ΙΚΑ το μέιλ ηταν σε αλλο κτίριο, στην ΥΔΟΜ οταν ξεκίνησα δεν μου έδιναν το μειλ επειδή "δεν εχουμε"... μου δίνανε φαξ. Οταν ομως επικοινώνησα με γραμματεία δημαρχου η οποία διεψευσε τα λεγόμενα, έλεγαν ότι το μέιλ ήταν σε άλλο σημείο της πόλης!!! Η ειδοποίηση για εγγραφη καταγγελία ήταν καταλύτης και αρχισαν να βλέπουν αλλιώς τα πράγματα... Χρονος: 4 μηνες συνολο και πολλές μα πολλές ωρες στα τηλέφωνα.
    1 point
  29. Θα σου πω τι θα έκανα εγώ γιατί τα ποσοστά και τις ανοχές τα γνωρίζουμε όλοι. Για τον χώρο -0,41 και +0,35 δεν θα έκανα τίποτα.
    1 point
  30. Απάντηση από Σώμα Επιθεώρησης Βορείου Ελλάδος Κ. ΧΧΧμαν, Το αίτημα για έλεγχο από ελεγκτή δόμησης μπορεί να γίνει και μετά τη λήξη της άδειας. Μετά τη λήξη της άδειας δεν μπορείτε να κάνετε εργασίες. Προχωρήστε την υποβολή αιτήματος, σημειώστε την πιο «κοντινη» ημερομηνία ολοκλήρωσης σταδίου που μπορείτε και στα σχόλια σημειώστε ότι οι εργασίες κατεδάφισης πραγματοποιήθηκαν μέσα στον χρόνο ισχύος της άδειας. Εάν η ΥΔΟΜ έχει κάποια αντίρρηση, θα μπορούσε να επικοινωνήσει με την υπηρεσία μας.
    1 point
  31. Άλλο βεβαίωση άλλο δήλωση. Αυτό που γράφεις για τις οριζόντιες ιδιοκτησίες αναφέρεται στις βεβαιώσεις.
    1 point
  32. Σε παρόμοια περίπτωση (συνταξιούχος μηχανικός που είχε κωδικούς ΤΕΕ) μου είχαν στείλει από το ΤΕΕ το συνημμένο και τους είχα πάει τα αντίστοιχα δικαιολογητικά για να προχωρήσω στον έλεγχο των φορολογικών στην ΥΔΟΜ. Όταν τελείωσα με τον έλεγχο, μου σφράγισαν το στέλεχος για ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ και μαζί με την δήλωση του 4495 που είχα κάνει, γιατί το κτίριο είχε αυθαιρεσίες, πήγαν στην ΔΕΗ. Μπορείς να πάρεις και στο τηλ που αναφέρεται κάτω-κάτω στο έντυπο για να σε κατατοπίσουν για οποιαδήποτε απορία. Ελπίζω να βοήθησα.
    1 point
  33. Μάλλον έχει δει πολλά στην οικοδομή από το σινάφι μας.... Λυπάμαι που το λέω αλλά είναι η πικρή αλήθεια....
    1 point
  34. Λυπαμαι πατα πολυ κυριοι πιυ απαντατε περι νομου!! Σας παρακολουθω και εχω να σας πω ενα ειστε ασχετοι!! Ο ανθρωπος ρωτησε πως πρεπει να κινηθει η αλλιως τι να κανει;; και σεις απαντατε με το νομο;; εσεις λοιοπον σας πληροφορω οτι ειστε οι πρωτοι στην παρανομια!! Το περιεχόμενο της δημοσίευσής σου είναι προσβλητικό για όλους μας. Λαμβάνεις ποινή αποκλεισμού. Pavlos33
    1 point
  35. και στο πολύ χρήσιμο έγγραφο του συναδέλφου παραθέτω και το αρκετά παλιό χρονολογικά έγγραφο 31052/83 Εγγρ-31052/5908/7-6-83. Εαν σε άρτιο κατά παρέκκλιση οικόπεδο προστεθεί επιφάνεια άλλου παρακειμένου γηπέδου δεν χάνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητά του. Σας στέλνουμε αίτηση της κ. Ε.Μ. με την οποία ζητά πληροφορίες πολεοδομικής φύσεως και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες. Για το θέμα που αναφέρεται στην αίτηση σας γνωρίζουμε τα εξής: Εάν σε γήπεδο το οποίο σύμφωνα με τις ισχύουσες στην περιοχή πολεοδομικές διατάξεις είναι άρτιο κατά παρέκκλιση προστεθεί σήμερα επιφάνεια άλλου παρακειμένου γηπέδου δεν χάνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητά του διότι με την αύξηση αυτή της επιφάνειας βελτιώνεται η κατά παρέκκλιση ιδιοκτησία.
    1 point
  36. Από τη ΔΟΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Εγγρ-1182/27-2-13 (ΔΝΕ) Εγγρ-1182/2013 Εγγρ-1182/27-2-2013 Εγγρ-1182/13 Συνένωση (όμορων - συνεχόμενων) ιδιοκτησιών αρτίων κατά παρέκκλιση ('Ομορα - συνεχόμενα οικόπεδα ή γήπεδα) Σε απάντηση του Εγγρ-7161/2499/19-12-12, σας γνωρίζουμε ότι συμφωνούμε με τις απόψεις που διατυπώνονται στο Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-09 για την συνένωση ομόρων κατά παρέκκλιση αρτίων γηπέδων ή οικοπέδων, καθώς και κατά παρέκκλιση αρτίων και μη αρτίων είτε αυτά βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου, διότι βελτιώνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητας τους (σχετ. οι Γνωμ-326/77 , Γνωμ-128/88 και Εγκ-39/88 ). ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚ. ΚΑΙ ΕΠΕΞ. ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17, Αθήνα Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/09 (Δνση Τοπογραφικών Εφαρμογών) Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/2009 Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-09 Εγγρ-42896/1117/09 Εγγρ-ΔΤΕ/β/42896/1117/17-11-2009 Συνένωση (όμορων - συνεχόμενων) ιδιοκτησιών αρτίων κατά παρέκκλιση ('Ομορα - συνεχόμενα οικόπεδα ή γήπεδα) Σε απάντηση του παραπάνω εγγράφου σας σχετικά με την διατήρηση της κατά παρέκκλιση αρτιότητας κατά τη συμβολαιογραφική συνένωση ομόρων αρτίων κατά παρέκκλιση οικοπέδων εντός της εγκεκριμένης Πολεοδομικής Μελέτης οικισμού Καλυβών ( Αποφ-257/99 ΦΕΚ-296/Δ/99) έκαστο των οποίων εμπίπτει στο Αρθ-5 παρ.β της απόφασης έγκρισης της ΠΜ, σας πληροφορούμε ότι η άποψη της ΔΤΕ συγκλίνει με τη δική σας. Δηλαδή, είναι δυνατόν τα οικόπεδα αυτά να συνενωθούν και να προκύψει ενιαίο οικόπεδο που εμπίπτει πάλι στην κατά παρέκκλιση αρτιότητα, δεδομένου ότι η συνένωση αυτή βελτιώνει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα που έχουν ήδη τα οικόπεδα. Σημειώνουμε ότι η αληθής έννοια της διάταξης της παρ.2β του Αρθ-6 του Ν-1577/85 που αναφέρει: "Οταν πρόκειται για οικόπεδο που "δημιουργείται" μετά τη δημοσίευση του Νόμου αυτού, να έχει τα ελάχιστα όρια εμβαδού και προσώπου που ισχύουν κατά κανόνα στην περιοχή...." είναι ότι: "Με την διάταξη αυτή επιδιώκεται τα οικόπεδα που προκύπτουν από κατάτμηση μεγαλύτερης έκτασης να έχουν τις προϋποθέσεις που τίθενται από το νόμο αυτό. Ρύθμιση που θα απέβλεπε στην παρεμπόδιση της βελτίωσης σχήματος ή εμβαδού οικοπέδων ήδη αρτίων κατά κανόνα ή κατά την παρέκκλιση δια της συνενώσεώς τους με οποιοδήποτε νόμιμο τρόπο με άλλη όμορη έκταση, θα ήταν αντίθετη προς το πνεύμα της πολεοδομικής νομοθεσίας. Κατά συνέπεια, για τον έλεγχο της αρτιότητας των οικοπέδων θα θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα οικόπεδα που προέρχονται από συνένωση δύο ή περισσοτέρων τμημάτων εφόσον το ένα τουλάχιστον από αυτά είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά τον κανόνα ή την παρέκκλιση σύμφωνα με τις προϋποθέσεις για την αρτιότητα που τίθενται από το ίδιο αυτό άρθρο και με την επιφύλαξη του Αρθ-24 του ιδίου νόμου". (Σ.Σ. Για το θέμα του παρόντος βλ. και Εγγρ-1182/13 της Διεύθυνσης Νομοθετικού 'Εργου του ΥΠΕΚΑ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΤΟΠ. ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ Β Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17, Αθήνα
    1 point
  37. Για αρχή κοίτα τι ελάχιστη αμοιβή βγάζει το πρόγραμμα του ΤΕΕ εάν δεν έχεις κάποιο άλλο. Και μετά κρίνε ανάλογα τη δυσκολία και το πόσο θες τον πελάτη εάν θα πας πάνω ή κάτω... Υπολόγισε πόση ώρα θα χρειαστείς και σκέψου πόσο χρεώνεις την ώρα σου και επιτόπου και στο γραφείο σου. Εσύ ξέρεις πόσο γρήγορος/η είσαι, πόσο ικανός και τι εξοπλισμό χρησιμοποιείς. Κοστολογείσαι τον εαυτό σου! Είναι πάντα δύσκολο στις πρώτες δουλείες να ορίσεις αμοιβή. Οπότε κράτα ένα αρχείο με τις ώρες που σπαταλάς (και ότι άλλο, βενζίνες, εκτυπώσεις, αγγαρείες) θα σου φανεί πολύ χρήσιμο την επόμενη φορά.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.