Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.484


  2. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.043


  3. Ρrometheus

    Ρrometheus

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      38


  4. domerg87

    domerg87

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      256


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/05/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλημέρα! Τα Windows έχουν προνοήσει γι' αυτό! Υπάρχει το copy paste που το ξέρουμε όλοι μας! Όταν λοιπόν κάνεις copy περισσότερα του ενός κείμενα, τότε αποθηκεύονται στο πρόχειρο! Για το αντίστοιχο paste τους, πατάς, αντί το ctrl+V, πατάς το κουμπί των windows και το V και σου βγάζει όλα τα copy που έχεις κάνει! Βέβαια πρέπει να θυμάσαι ποιος ιδιοκτήτης έχει ποιο AFM, τηλέφωνο, διεύθυνση κτλ! Αλλά όσο να 'ναι βοηθάει!
    2 points
  2. @venezia-Καλημέρα,κατ'εμέ ναι, χωρίς πρόβλημα-Κατά την διάρκεια της "υπαγωγής" της δήλωσης σου άλλαξε η νομοθεσία και σου έδωσε το προνόμιο αντί να τα εντάξεις προς αναστολή,να τα εξαιρέσεις οριστικά.Πουθενά στον νόμο δεν αναφέρεται απαγόρευση αλλαγής του προσδιορισμού κατηγορίας,σε ανοιχτή δήλωση.Ακόμη και οριστικές γυρίζουν σε υπαγωγή προς διόρθωση στοιχείων.
    2 points
  3. Η βεβαίωση που πρέπει να δίνουμε είναι αυτή που ο νόμος λέει και όχι αυτή που νομίζει ο καθένας. Τις είπε ο Παύλος τις λεπτομέρειες ... Να προσέξουμε και λίγο το επάγγελμα και το ρόλο μας γιατί όπως πάμε θα το διαλύσουμε με το τι πάει στον καθένα. Ας κοιτάξουμε λίγο από απόσταση γιατί διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε καμήλες.
    2 points
  4. Roukat: Είναι στην ευχέρεια του μηχανικού η επιλογή του τρόπου προσδιορισμού του οπλισμού. Ο σαρωτής (σκάνερ) είναι αρκετά ακριβός. Υπάρχουν και πιο φθηνοί ανιχνευτές. Προσωπικά, ξεκινώ τον έλεγχο εκτιμώντας τις διατομές βάσει της χρονικής περιόδου κατασκευής, των σχεδίων για το τμήμα που έχει άδεια και των ελάχιστων οπλισμών του κανονισμού. Ύστερα κρίνω πως θα συνεχίσω ανάλογα με τα αποτελέσματα.
    2 points
  5. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.259 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Version 1.0.0

    887 downloads

    Σχέδιο για pillar σκυροδέματος μετρητή ΔΕΗ. Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr.
    1 point
  7. Version X6.0

    78.042 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  8. 10.375 downloads

    ΣΑΥ ΦΑΥ και τεχνική έκθεση κατεδάφισης
    1 point
  9. Version 1.0.0

    117 downloads

    Περιέχει τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την άδεια λειτουργίας των τουριστικών καταλυμάτων, των κολυμβητικών δεξαμενών και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος εντός αυτών. ΔΙΚΑΙΟΛ_ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ_ΛΕΙΤΟΥΡΓ_ΤΟΥΡΙΣΤ_ΚΑΤΑΛΥΜ.pdf
    1 point
  10. Θεωρω οτι πρεπει να δουμε αυτο: [απο παλαιοτερη συζητηση] "Εάν σημερα κανατε μεταβιβαση του γηπεδου, η εφορια, σας θεωρει σαν "εντος σχεδιου που θα καταστει οικοδομησιμο μετα την κυρωση της ΠΕ"???? αρα βαζει ολα τα τμ. Χ μειωτικο συντελεστη 0.80???? ή το θεωρει σαν εκτος σχεδιου με το ΑΑΓΗΣ αλλά με προσθετικο συντελεστη "εντος ΓΠΣ" ????] Και να δουμε την ΣτΕ 2056/14 η οποια αναλυει τα σταδια επεκτασης και με βαση αυτη να δεις σε ποιό σταδιο βρισκεσαι. [σε ποιό σταδιο βρίσκεστε? υποβαλατε δηλωσεις ιδιοκτησιας?] 7. Επειδή, ακολούθως, ο ν. 1337/1983 (Α΄ 33) καθιέρωσε νέο σύστημα για την πολεοδόμηση ορισμένης περιοχής. Το σύστημα αυτό χαρακτηρίζεται από τρία στάδια, από τα οποία διέρχεται η πολεοδόμηση της περιοχής, δηλαδή το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, την πολεοδομική μελέτη και την εφαρμογή της. α] Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Γ.Π.Σ.) αποτελεί την γενική πρόταση πολεοδομικής οργανώσεως των πολεοδομικών ενοτήτων, που διατυπώνεται μετά από εκτίμηση των οικιστικών αναγκών και των προβλεπόμενων επιπτώσεων της πολεοδομικής ρυθμίσεως στο φυσικό και οικιστικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, το Γ.Π.Σ. περιλαμβάνει κατ’ αρχήν γενικούς ορισμούς και κατευθύνσεις ως προς τα θέματα του πολεοδομικού σχεδιασμού, δημογραφικά, οικονομικά, ενεργειακά, κυκλοφοριακά κ.λ.π. (άρθρο 2 ν. 1337/1983). β] Η πολεοδομική μελέτη αποτελεί εξειδίκευση των προτάσεων και προγραμμάτων του Γ.Π.Σ. Σχεδίου. Η έγκρισή της έχει τις συνέπειες εγκρίσεως σχεδίου πόλεως κατά τις διατάξεις του ν.δ. της 17-7-1923. Κύρια χαρακτηριστικά της αποτελούν η ρυμοτομική διαρρύθμιση μιας περιοχής και ο καθορισμός των όρων και περιορισμών δομήσεως (άρθρο 6 ν. 1337/1983). γ] Το τρίτο στάδιο της εφαρμογής περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την πραγμάτωση της πολεοδομικής μελέτης (καθορισμό τμημάτων που αφαιρούνται για εισφορά γης, τμημάτων που ρυμοτομούνται για κοινόχρηστους χώρους." δες τε και αυτη την συζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/26905-εκκρεμής-πράξη-εφαρμογής-θεωρούνται-εντός-ή-εκτός-σχεδίου/page/4/ Ουτε και καταλαβα εντελως στην αρχικη ερωτηση, για πού ειναι τα ορια του "τιτλου", πού εχουν παει την περιφραξη...ποια εννοει "υλοποιημενα ορια". Ειναι λιγο "περιπλοκη" η αρχικη ερωτηση... αυτα, και ελπιζω να βοηθουν στην περιπτωση αυτη.
    1 point
  11. Αν bc>bw τότε bj=min ( bc , bw + 0,50hc). Αν bc < bw τότε bj=min ( bw , bc + 0,50hc). bw: πλάτος δοκού, bc πλάτος στύλου που είναι κάθετο στον διαμήκη άξονα της δοκού, hc η άλλη διάσταση του στύλου. Εξετάζεται κάθε σκέλος του Γ ξεχωριστά. Στο παράδειγμα, για bw=30, bc=30, hc = 50 όποια κι απ τις δύο σχέσεις κι αν πάρεις καταλήγεις στο ίδιο αποτέλεσμα. Δηλαδή: με την πρώτη bj=min(30,30+0,50*50)=30, και με την δεύτερη bj = min (30, 30+0,50*50)=30. Στην άλλη διεύθυνση θα είναι bw=30,bc=30,hc=100. Και πάλι bj=30 βγαίνει. Αν τα θυμάμαι καλά... Αυτός δεν είναι ο ικανοτικός, είναι έλεγχος κόμβου σε διαγώνια θλίψη σε ΚΠΥ. Το δεύτερο δεν το θυμάμαι απ'έξω... Ο έλεγχοςγίνεται σε κάθε σκέλος του Γ ξεχωριστά πάντως.
    1 point
  12. Ο "μηχανικός" ποιανού ήταν επιλογή; Οπότε, την πρώτη μαμακία ο φίλτατος ιδιοκτήτης την έκανε. Αυτή πληρώνει... Για το λεβέντη το "συνάδελφο" δεν τολμάω να γράψω τίποτα, διότι φοβάμαι το μαύρισμα....
    1 point
  13. η συζητηση αυτη εχει ξεκινησει απο τις 9/5, με βαση την ανω ερωτηση, που περιειχε και λαθος απόψεις/συμπερασματα ή σκεψεις -προτασεις επιλυσης των προβληματων Δοθηκαν αρκετες απαντησεις, πλην, εκτοτε, αλλαζουν τα ερωτηματα ή επικαλυπτονται με νεο περιτυλιγμα...με κινδυνο να δοθουν λαθος απαντήσεις. Θα πώ την αποψή μου, μια και πηρα μερος απο την αρχη της συζητησης. "Ετσι όπως τα εκαναν..[και θελουν να γινει] ...δεν γινεται τιποτε"🙁
    1 point
  14. Όποια κατασκευή βρίσκεται εντός γαλάζιας περιοχής αλλά εκτός ιδιοκτησίας δεν επηρεάζει την έκδοση βεβαίωσης για την μεταβίβαση της πραγματικής ιδιοκτησίας όπως αναφέρεται στον τίτλο . Τα εντός γαλάζιας γραμμής παραμένουν αυθαίρετα και δεν τακτοποιούνται , άλλωστε δεν αποτελούν ιδιοκτησία . Εναπόκειται στον ιδιοκτήτη αν θέλει να προβεί σε κατεδάφιση .
    1 point
  15. 1 point
  16. προφανώς Γιώργο η απάντηση της ΥΔΟΜ θα είναι ότι έχεις αρτιότητα μόνο στα 540τ.μ. (βασιζόμενη στην παράγραφο "β) Κατά παρέκκλιση εντός των ως άνω ορίων, θεωρούνται άρτια τα γήπεδα με όποιο εμβαδόν έχουν κατά την ημέρα δημοσίευσης του παρόντος, εφόσον δεν έχουν το ελάχιστο εμβαδόν που ορίζεται στην παραγρ. 1α.") οπότε θα σου πει "σε αυτά τα 540τ.μ κάνε κάθετες"
    1 point
  17. o ιδιοκτήτης υπογράφει την υδ ότι θα συνεργαστεί και εντωμεταξύ στέλνεις στην εταιρία τον προυπολογισμό να σου κάνουν τη σύμβαση
    1 point
  18. Επί 4178 αν είχες ΚΑΤ3, ή αυθαιρεσίες που δεν επηρέαζαν υψος δομηση κάλυψη ,μπορούσες να δώσεις βεβαίωση και να τακτοποιήσεις εκ των υστέρων.Τότε υπήρχε μόνο η βεβαίωση περί μη αυθαιρεσιών. Εξού και το μπέρδεμα .Στον 4495 τα διαχωρίσανε υπέρ ασφάλεια μας .Υπάρχει κόσμος αρκετός πάντως που δέχεται την βεβαίωση. Κατ εμέ αν μπουμε στην διαδικασία να γίνεται όλο αυτό το πράγμα για ένα παράθυρο ή 10-15 πόντους έχουμε χάσει την ουσία. Ο συνάδελφος nik αγχώνεται για ένα παράθυρο και παραδίπλα έχουν γίνει τα όργια με τακτοποιήσεις μετά το 11 ,σαν προ 75 -82 κτλ τι μου λέτε τώρα.Πόσες φορές ξανακοιτάζετε δήλωση βεβαίωση που έχετε δώσει τα βράδια πριν τον ύπνο?Εδώ μετά από τόσα χρόνια δεν έχουημε βγάλει άκρη πως δηλώνεται μια αυθαιρεσία σωστά και μας μάρανε σαν χώρα ένα παράθυρο. Δεν κοιτάμε τα χάλια μας στους αιγιαλους παραλίες δάση Βίλες κατηγορία 5 στο κύμα . Εδώ έρχονται και τροποποιούν τον οικοδομικό κανονισμό ,ευνοϊκότερα και λογικές τροποποιήσεις κατ εμέ, και αφού έχουν γεμίσει τον κουβά με το γάλα πετάνε ένα : Παρ.2 του άρθρου 116 του ν.4759/2020 (ΦΕΚ 245Α) Οι τροποποιήσεις που επέρχονται με τις διατάξεις των άρθρων 99-110 ισχύουν μόνο για προεγκρίσεις ή οικοδομικές άδειες που εκδίδονται για κατασκευές που πραγματοποιούνται και κτίρια που ανεγείρονται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος. Δεν επιτρέπεται η νομιμοποίηση αυθαίρετων κατασκευών ή αλλαγών χρήσης που υφίστανται κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος με εφαρμογή των διατάξεων αυτών. και χυνουν όλο τον κουβά Και αλλού λένε νομιμοποίησε με τις ισχύουσες διατάξεις. Μα είμαστε σοβαροί!!!!!
    1 point
  19. ΦΕΚ 1643/11-5-2018 – Άρθρο 3: “Η μελέτη στατικής επάρκειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα: α) Έκθεση συλλογής στοιχείων και πληροφοριών, β) Έκθεση αποτύπωσης - τεκμηρίωσης, γ) Γενικά σχέδια αποτύπωσης του φέροντος οργανισμού και παρουσίασης ενδεχόμενων βλαβών, δ) Έκθεση αποτίμησης φέρουσας ικανότητας, ε) Τεύχη υπολογισμών, αναλύσεων και ελέγχων. Για τα (α), (β), (γ) και (ε) εφαρμόζεται ο ισχύων ΚΑΝΕΠΕ για κατασκευές από οπλισμένο σκυρόδεμα και αντίστοιχες διατάξεις των ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ για τους υπόλοιπους φορείς. Για το (δ) αποτιμάται ο φορέας, είτε με τον ΚΑΝΕΠΕ, είτε σύμφωνα με τους κανονισμούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειάς του κτιρίου ή της κατασκευής του φέροντος οργανισμού του. Σε κάθε περίπτωση ως σεισμικό φορτίο λαμβάνεται κατ’ ελάχιστο αυτό που ίσχυε κατά το χρόνο έκδοσης της άδειας ή της κατασκευής του φέροντος οργανισμού. Για κτίρια για τα οποία διατίθεται εγκεκριμένη στατική μελέτη η οποία έχει εφαρμοστεί ως προς τις διαστάσεις του φορέα του φέροντος οργανισμού, η έκθεση αποτίμησης φέρουσας ικανότητας μπορεί να περιορίζεται στον έλεγχο του συνολικού σεισμικού φορτίου (τέμνουσα βάσης) όταν μετά την προσθήκη των αυθαιρέτων κατασκευών στο σύνολο του κτιρίου προκύπτει ότι αυτό δεν υπερβαίνει το 1.15 για κτίρια με άδεια προ της 1.7.1995 και το 1.25 για κτίρια με άδεια από 1.7.1995 και μετά. Οι αναλύσεις πραγματοποιούνται με το σεισμικό φορτίο της εγκεκριμένης στατικής μελέτης. Από την έκθεση αποτίμησης προκύπτει, είτε στατική επάρκεια του κτιρίου, είτε ανεπάρκεια. Το παραπάνω συμπέρασμα κοινοποιείται υποχρεωτικά στον αιτούντα την υπαγωγή, συνοδεύει τη βεβαίωση του μηχανικού σε κάθε δικαιοπραξία και συμπληρώνεται στο πληροφοριακό σύστημα υπαγωγής των αυθαιρέτων”. Αυτός που θα αναλάβει την εκπόνηση της ΜΣΕ θα φέρει αφενός μεν την ευθύνη υποβολής στο σύστημα όλων των παραπάνω, αφετέρου δε της έκδοσης του συμπεράσματός της (έκθεση αποτίμησης)! Ο καθένας ενεργεί και αμείβεται όπως αυτός νομίζει καλύτερα....
    1 point
  20. @anavatis: Σωστά και για την κατηγορία και για την απαίτηση ΜΣΕ, συνάδελφε.
    1 point
  21. @Roukat Στο άρθρο 5 της ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507/2018, αναφέρεται ότι: Σε περίπτωση που η μελέτη Στατικής Επάρκειας εκπονηθεί και υποβληθεί μετά την προώθηση της δήλωσης σε Υπαγωγή, ο μηχανικός υποβάλει ηλεκτρονικό αίτημα στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ ώστε να επιλεγεί το πεδίο «Υποβολή Μελέτης Στατικής Επάρκειας», να υπολογιστεί το πρόστιμο με την προβλεπόμενη έκπτωση και να αναπροσαρμοστούν οι ανεξόφλητες δόσεις. Τυχόν υπερβάλλοντα ποσά προστίμου δεν επιστρέφονται.
    1 point
  22. Ναι, διότι η υπαγωγή γίνεται με σκοπό να πληρωθεί το παράβολο και να γίνει η κατεδάφιση. Συνέχισε, λοιπόν, με τη διαδικασία που περιέγραψες.
    1 point
  23. @vasilori Στην τεχνική έκθεση της κατεδάφισης, μπορείς να γράψεις ότι για λόγους ασφάλειας και υγιεινής πρέπει να χτιστεί τοίχος στο όριο μεταξύ του κατεδαφιστέου τμήματος και του παραμένοντος κτίσματος. Η θέση του νέου τοίχου θα υποδεικνύεται στην κάτοψη.
    1 point
  24. Καλησπέρα,στην αίτηση για έγγραφη βεβαίωση όρων δόμησης για νέα ΟΑ,η δήλωση ανάθεσης-ανάληψης αφορά μόνο την εργασία της Αίτησης(του να αιτηθείς δηλαδή την βεβαίωση όρων δόμησης),όχι μελέτες.(Ας κάνει μία στο gov.gr,δεν θυμάμαι αν απαιτείται γνήσιο της υπογραφής). -κάνεις προσεκτικό γεωχωρικό εντοπισμό του ακινήτου στην αίτηση στο σύστημα,όχι ΤΔ -δεν ανεβάζεις τις εγκρίσεις σου,αυτές θα αναρτηθούν στην αίτηση για την άδεια -πηγαίνεις στο πεδίο "Έλεγχοι-Επι μέρους περιπτώσεις",διαβάζεις πολύ προσεκτικά και κλικάρεις α)την εργασία που θα αιτηθείς στην άδεια (π.χ.ανέγερση),(χρήση ΚΑΤΟΙΚΙΑ) και β) τυχόν άλλα στοιχεία για το ακίνητο,όπως περιγράφονται και πρέπει να αναφερθούν στην υδομ.Διάβασε τες μία προς μία!🙄 Ακόμη και να κλικάρεις εγκρίσεις που πιστεύεις ότι θα χρειαστούν,η Υδομ θα συμπληρώσει όλες όσες απαιτούνται.
    1 point
  25. d17_10-04-14_antissim sx.doc Και το σχετικό κομμάτι του ΕΑΚ, για την περίπτωση μικτών χρήσεων. Δυστυχώς, όπως και να το κάνουμε, η σπουδαιότητα αφορά το σύνολο του φορέα.
    1 point
  26. Βασικά ένα γήπεδο σε περιοχή δικτύου νατούρα 2000 είναι άρτιο κατά παρέκκλιση αν προϋπάρχει της 31/3/2011, έχει ελάχιστη επιφάνεια 4.000 τμ και κατά την ημερομηνία αυτή ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο. Αν το γήπεδο προκύπτει μετά την ανωτέρω ημερομηνία, τότε θα είναι άρτιο εφόσον έχει ελάχιστη επιφάνεια 10.000 τμ και πρόσωπο τουλάχιστον 25 μ σε αναγνωρισμένο προ 23 δρόμο. Τα παραπάνω ισχύουν υπό την προυπόθεση μη ύπαρξης άλλων αυστηρότερων ορίων αρτιότητας λόγω ΣΧΟΟΑΠ, ΓΠΣ κλπ, τα οποία πρέπει να ελέγξεις. Το δικό σου γήπεδο υποθέτω ότι προϋπάρχει της 31/3/2011 είναι τουλάχιστον 4.000 τμ και είναι άρτιο κατά παρέκκλιση; Αναφορικά με την οικοδομησιμότητα των γηπέδων εντός δικτύου νατούρα 2000 υπάρχουν κάποιες χρήσεις που απαγορεύονται, άλλες που εμπίπτουν σε εγκρίσεις ΠΠΔ και άλλες που ελέγχονται μέσω οικολογικής αξιολόγησης (ανάλογα με τον βαθμό επιβάρυνσης στο περιβάλλον) με βασική νομοθεσία ν. 4014 και μετέπειτα συμπληρώσεις στο θέμα αυτό.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.