Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      8.600


  2. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.043


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      10.193


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.004


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/06/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Προσθήκη καθ' ύψος με ρύθμιση Κατ.5,όπως ήδη απάντησε ο ΚΑΝΑ παραπάνω,δεν επιτρέπεται βάσει του άρθρου 23 του ΝΟΚ,γιατί το κτίριο είναι σε αναστολή κατεδάφισης.Ωστόσο,είσαι σίγουρη για αυτό που αναφέρεις ότι πληρούνται όλοι οι όροι δόμησης και απλά η κατ.5 προέκυψε λόγω μη ύπαρξης οικ.άδειας?Γιατί,αν όντως συμβαίνει αυτό,θα έπρεπε να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης του κτιρίου,και έπειτα μπορούσε να προστεθεί όροφος,γιατί πλέον το κτίριο θα εντασσόταν στα νομίμως υφιστάμενα του άρθρου 23.
    2 points
  2. Καλησπέρα,το άρθρο 46 που αναφέρεις είναι τροποποίηση του άρθρου 7 του ν.4495 ,όπου από την παράγραφο ιβ) διαγράφηκαν το Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Δίκτυο
    2 points
  3. οπου εχεις ενα απο τα τρια, δικαστικη αποφαση ή πρακτικο δικαστικού ή πρακτικο εξωδικου συμβιβασμου, τοτε εχεις ιδιοκτητη, εχεις και εντολεα και τακτοποιεις. Οπου δεν εχεις δεν προχωρας. Πιο απλο δεν γινεται.
    2 points
  4. Γαι όσους ενδιαφέρονται είναι το πρόσφατο (19/5/2021) Webinar του ΤΕΕ/ΤΚΜ με θέμα: «Ο ρόλος του Ελεγκτή Δόμησης κατά τη διαδικασία ελέγχου Οικοδομικής Άδειας - Διαπιστώσεις - Προβλήματα -Τρόποι Επίλυσης – Συμπεράσματα - Παρουσίαση Προτάσεων», διάρκειας 2+1/2 ωρών. Σημειώσεις: Εισηγήσεις ΤΕΔΚ
    2 points
  5. Πολλοί συνάδελφοι στα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής μας ζωής δεν είχαμε κανένα να ρωτήσουμε. Οι τότε «παλιοί» δύσκολα έδειχναν τα μυστικά της δουλειάς, είτε από πρόθεση, είτε από αδιαφορία για το νέο συνάδελφο. Internet δεν υπήρχε, καθώς και φόρουμ για να ρωτήσει κανείς. Συναισθανόμενος την αγωνία των νέων συναδέλφων που εισέρχονται στο ελεύθερο επάγγελμα και ειδικά των νέων παιδιών που δεν έχουν κανέναν να ρωτήσουν και μη έχοντας στο πλευρό τους γονείς μηχανικούς και έτοιμο τεχνικό γραφείο (κάτι που είναι ο κανόνας ειδικά σε επαρχιακές πόλεις) ανοίγω αυτό το θέμα ειδικά για νέους συναδέλφους, το οποίο θα έχει τη δομή σύντομων ερωτήσεων (ακόμη και σε απλοϊκό επίπεδο) και σύντομων απαντήσεων (χωρίς ιδιαίτερη ανάλυση). Για λεπτομερείς αναλύσεις μπορείτε να ανατρέχετε στις υπάρχουσες θεματικές ενότητες του φόρουμ). Ξεκινώ με μερικά παραδείγματα για το πως θα μπορούσαν να είναι κάποιες πιθανές ερωτήσεις νέων συναδέλφων και με ποιο τρόπο μπορούν να απαντηθούν όσο το δυνατόν πιο σύντομα και περιεκτικά: Ερώτηση1 : Ποια η διαφορά γηπέδου και οικοπέδου; Απάντηση 1: Γήπεδο ονομάζουμε το γεωτεμάχιο που βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλης ή εκτός οικισμών. Οικόπεδο είναι αυτό που βρίσκεται μέσα σε ρυμοτομικό σχέδιο ή μέσα σε οικισμό. Ερώτηση 2: Τι να ξεκινήσω να διαβάζω ως νέος πολιτικός μηχανικός που μόλις αποφοίτησα, έχοντας πολύ χρόνο στη διάθεσή μου; Απάντηση 2: ΝΟΚ (Ν. 4067/12), Αυθαίρετα (Ν. 4495/17), νομοθεσία οικισμών (βλ. ερώτηση 3) και εκτός σχεδίου δόμησης (βλ. ερώτηση 5), κανονισμοί αναλόγως ειδικότητας (πχ ΝΕΑΚ, ΕΚΩΣ, Κ.Τ.Σ, ευρωκώδικες για πολιτικούς μηχανικούς κλπ). Ερώτηση 3: Ποιες οι βασικές κατηγορίες οικισμών που συναντάμε πιο συχνά; Απάντηση 3: (α) Οικισμοί προϋφιστάμενοι του έτους 1923 ΠΔ/2-3-81 (ΦΕΚ-138/Δ/81) (β) Οικισμοί οριοθετημένοι κάτω των 2.000 κατοίκων ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/3-5-85) & ΠΔ/4-11-11 (ΦΕΚ-289/ΑΑΠ/4-11-11) (γ) Παραδοσιακοί οικισμοί ΠΔ/19-10-78 (ΦΕΚ-594/Δ/13-11-78) (δ) Στάσιμοι οικισμοί ΠΔ/6-12-82 (ΦΕΚ-588/Δ/23-12-82) (ε) Οικισμοί με ρυμοτομικό σχέδιο στερούμενοι όρων δόμησης (ΒΔ/25-8-69 (ΦΕΚ-164/Δ/1-9-69). Ερώτηση 4: Οι οδοί της χώρας έχουν κατηγορίες; Απάντηση: Ναι. Π.χ Εθνικές, επαρχιακές, δημοτικές (σχετικό το ΠΔ 209/98 - ΦΕΚ 169/Α/15-7-98). Ερώτηση 5: Πως βρίσκω την επιτρεπόμενη δόμηση σε ένα εκτός σχεδίου γήπεδο; Απάντηση 5: Σχετικό το ΦΕΚ 270/Δ/85 όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3212/03 (ΦΕΚ-308/Α/31-12-03) Ο συντελεστής δόμησης στην εκτός σχεδίου δόμηση εξαρτάται από την χρήση του γηπέδου. Για τη συνήθη χρήση κατοικίας έχουμε κλιμακούμενο ΣΔ ανάλογα με την επιφάνεια του γηπέδου -200 τμ για γήπεδο Επιφάνειας (Ε) μέχρι και 4.000 τμ Για 4.000 τμ <Ε <=8.000 τμ---> ΣΔ=200+0,02Χ(Ε-4.000) Για 8.000 τμ< Ε---> ΣΔ=280+0,01Χ (Ε-8.000) Με μέγιστη δόμηση τα 400 τμ.
    1 point
  6. Version 1.0.0

    3.263 downloads

    myGrid v.1 (Νοέμβριος 2017) Το myGrid είναι ένα πρόγραμμα σε lisp για την αυτόματη δημιουργία κανάβου και εισαγωγή βορρά προσανατολισμού σε περιβάλλον Autocad. Αν δεν ξέρετε πως να εκτελέσετε αρχεία lisp διαβάστε τη σχετική ενότητα στο τέλος αυτού του κειμένου. >>> Δημιουργία κανάβου (mg) Για εκτέλεση πληκτρολογείτε mg και πατάτε space ή enter. Το πρόγραμμα θα σας ζητήσει να δώσετε τα σημεία που ορίζουν μια οποιαδήποτε διαγώνιο του κανάβου. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να δώσετε την κλίμακα του σχεδίου σας (κρατάει μόνο το ακέραιο τμήμα). Η κλίμακα καθορίζει αφενός το βήμα του κανάβου, αφετέρου το μέγεθος των γραμμάτων του οπλισμού. Αν θέλει ο χρήστης μπορεί να παρακάμψει την προεπιλογή μεγέθους γραμμάτων και να δώσει μια δική του τιμή. Η τελευταία ερώτηση αφορά το αν θα δημιουργηθούν σταυροί ή γραμμές, πατώντας c ή l αντίστοιχα. Το myGrid θα δημιουργεί ένα καινούριο layer (kanabos). Αν το layer υπάρχει ήδη, θα σας ρωτήσει αν θέλετε να κρατήσετε τα περιεχόμενά του ή να τα διαγράψετε. Αν λοιπόν θέλετε να αντικαταστήσετε τον κάναβο που έχετε φτιάξει με έναν καινούριο, ζητάτε διαγραφή. Αν θέλετε να έχετε παραπάνω από έναν κανάβους στο σχέδιο σας, ζητάτε διατήρηση. Το layer που φτιάχνεται κλειδώνεται αυτόματα. >>> Εντολές διαγραφής (delgrid) και αποστολής πίσω (backgrid) Η πρώτη σβήνει το layer kanabos μαζί με τα περιεχόμενά του. Η δεύτερη στέλνει τον κάναβο πίσω από τα υπόλοιπα αντικείμενα του σχεδίου σας (εκτός από τις εικόνες). >>> Εντολές γρήγορης σχεδίασης (cmg και lmg) Η cmg δημιουργεί κάναβο με σταυρούς. Η μοναδική ερώτηση είναι για την κλίμακα. Η lmg δημιουργεί κάναβο με γραμμές. Η μοναδική ερώτηση είναι για την κλίμακα. >>> Εισαγωγή βορρά προσανατολισμού (na) Εκτελείται με την εντολή na. Κατά την πρώτη εκτέλεση θα σας ζητήσει να υποδείξετε το αρχείο dwg που βρίσκεται ο βορράς προσανατολισμού. Χρησιμοποιείστε κάποιο από τα πρότυπα αρχεία (northarrow.dwg). Θα σας ζητήσει επίσης να δώσετε το σημείο εισαγωγής του βορρά και (αν δεν το έχετε κάνει ήδη) την κλίμακα του σχεδίου. Ο βορράς θα κεντραριστεί οριζόντια και κάθετα στο αντίστοιχο τετράγωνο του κανάβου. Θα φτιαχτεί ένα καινούριο layer (borras). >>> Εντολές διαγραφής (delna), στοίχισης (alna) και αλλαγής (changena) Πατώντας delna σβήνεται ο βορράς και το layer που είχε φτιαχτεί. Πατώντας alna μπορείτε να κεντράρετε τον βορρά σας σε κάποιο τετράγωνο του κανάβου. Τέλος, με την εντολή changena μπορείτε να αντικαταστήσετε το πρότυπο αρχείο βορρά με κάποιο δικό σας. Θα σας ζητηθεί να υποδείξετε το αρχείο (.dwg) που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Για καλύτερη λειτουργικότητα (σωστό μέγεθος και σωστή θέση) φέρτε τον βορρά σας πάνω στο υπόδειγμα του northarrow.dwg προσέχοντας τα εξής δύο πράγματα: α)το οπτικό κέντρο του βορρά σας να είναι στην αρχή των αξόνων και β)το συνολικό ύψος του βορρά να είναι 100 units (για εύκολη προσαρμογή, μπορείτε να κάνετε align τον δικό σας πάνω στον προτεινόμενο). >>> Τέλος, πατώντας helpgrid βγαίνει ένα μήνυμα που περιγράφει συνοπτικά τη λειτουργία του. Η πρώτη έκδοση του myGrid δημιουργήθηκε τον Νοέμβριο του 2017. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια στον έλεγχο και την αποσφαλμάτωση τον Σπύρο Σταμπολίδη και την Κατερίνα Μπρεντάκη. Για αποστολή σχολίων και παρατηρήσεων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο [email protected] ============================================ Για να φορτώσετε ένα πρόγραμμα lisp πληκτρολογείτε "ap" και πατάτε enter. Βρείτε το αρχείο .lsp που θέλετε να εκτελέσετε, επιλέξτε το και κάντε load. Αναλόγως της έκδοσης του Autocad που δουλεύετε μπορεί να σας ζητήσει επιβεβαίωση για το αν εμπιστεύεστε το αρχείο. Αν θέλετε το αρχείο μπορεί να φορτώνει αυτόματα κάθε φορά που ανοίγετε το πρόγραμμα. Πατάτε πάλι "ap" και πατάτε το κουμπί "contents" (startup suite) κάτω δεξιά. Από εκεί μπορείτε να κάνετε add και remove αρχεία lisp. Στο επόμενο σχέδιο που θα ανοίξετε θα φορτωθεί ότι έχετε τοποθετήσει στο startup. Για να μην βγαίνει συνεχώς ερώτηση ασφαλείας, μπορείτε από τις επιλογές του προγράμματος να δηλώσετε ένα trusted folder μέσα στο οποίο θα έχετε βάλει όλα τα lisp αρχεία που δουλεύετε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να εκτελέστε lisp, καθώς επίσης και για να κατεβάσετε πολλά χρήσιμα προγράμματα, επισκεφτείτε τον σύνδεσμο http://www.lee-mac.com/runlisp.html
    1 point
  7. 165 downloads

    Μερικές εγκύκλιοι που μου δόθηκαν σε φωτοτυπία από το Μεταφορών της περιφέρειας τις οποίες προσωπικά δεν βρήκα στο ίντερνετ. Ενδεχομένως να φανούν χρήσιμες σε όποιον ασχολείται με τέτοιου είδους μελέτες.
    1 point
  8. Από την στιγμή που απαιτείται ανάθεση - εξουσιόδοτηση ιδιοκτήτη προς το μηχανικό για την έκδοση ή συμπλήρωση της ταυτότητας κτηρίου, δεν προκύπτει αρχικά υποχρέωση του μηχανικού για αυτή την ενέργεια (μάλλον το αντίθετο - απαιτείται εξουσιοδότηση του νέου ιδιοκτήτη). Όταν με το καλό ο νέος ιδιοκτήτης προβεί σε πράξη για την οποία απαιτείται ενημέρωση της ταυτότητας (ή Πιστοποιητικό πληρότητας), απευθύνεται στο μηχανικό της αρεσκείας του και ολοκληρώνει την διαδικασία. Εκτός αν θέλουν να κυνηγάμε τους νέους ιδιοκτήτες για .... ξέρεις εγώ είμαι του παλιού και πρέπει να, εφόσον εσύ... και άλλα ωραία (τους έχω ικανούς, γι' αυτό το βάζω μέσα στα πιθανά σενάρια).
    1 point
  9. Ποιος (Υπουργός ΥΠΕΝ ή πρόεδρος ΣΑΔΑΣ ή πρόεδρος Σ.Α ή Αρχιτέκτονας ή κοινός λογικός άνθρωπος) θα δει το μήνυμά σου και δεν θα σου δώσει δίκαιο! ... και όλα αυτά κατά τον τίτλο αποτελούν Εκσυγχρονισμό της Χωροταξικής και Πολεοδομικής Νομοθεσίας
    1 point
  10. Δεν το αναρτάς πουθενά και η πολεοδομία δεν πιστεύω να παίρνει τίποτα από το σύστημα των αμοιβών....
    1 point
  11. Ευχαριστώ για την απάντηση, Πράγματι το Άρθρο τροποποιεί τον 4495. Στην ουσία του, λογικά, θέλει να περνάνε από Σ.Α. και τα ενδιάμεσα (Δευτερεύον, Τριτεύον Εθνικό Δίκτυο) Απλά μου κάνει εντύπωση ότι υπήρχαν στην διατύπωση πριν την τροποποίηση και τα διέγραψαν.
    1 point
  12. Σήμερα δεν μπορείς να βγάλεις άδεια προσθήκης σε αυθαίρετο κατηγορία 5. υ.γ δες το άρθρο 23 του ΝΟΚ
    1 point
  13. Καλησπέρα,παρότι η επισήμανση μου είναι εκτός του παρόντος θέματος,εγώ θα έλεγα να ξεκινήσουμε από το ερώτημα: πώς προέκυψε η κατάταξη στην Κατηγορία 5,αφού απορρίψουμε την υπέρβαση δόμησης,κάλυψης,ύψους από τα στοιχεία που μας δίνεις,σαν πρώτη προσέγγιση? (Πριν φτάσουμε στο άρθρο 23 του ΝΟΚ και τα περαιτέρω)
    1 point
  14. Αν και έχεις ποστάρει σε θέμα που αφορά προ 23 οικισμούς υποθέτω από τα παραπάνω ότι αναφέρεσαι στην διάταξη του άρθρου 6 ΦΕΚ 181/Δ/85 περί γραμμής δόμησης σε οριοθετημένους οικισμούς. Από τα γραφόμενα δεν γίνεται κατανοητό για ποιο λόγο το οικόπεδο παραχώρησε 4 μ εδαφική λωρίδα. Αν υποθέσουμε ότι με απόφαση Νομάρχη θεσπίστηκε ελάχιστο πλάτος οδού 8 μ και ήδη το υφιστάμενο πλάτος ήταν 4 μ, το οικόπεδο όφειλε να παραχωρήσει 2 μ ώστε τελικά το ημιπλάτος του δρόμου να γίνει 4 μ εις βάρος της ιδιοκτησίας. Η άποψή μου για το κυρίως ερώτημα είναι ότι το κτίριο θα πρέπει να τοποθετηθεί 2,5 μ εσώτερα από την οικοδομική γραμμή, όπως αυτή προέκυψε μετά την παραχώρηση σε κοινή χρήση. Παραθέτω αντίστροφα τις σχετικές παραγράφους του άρθρου 6 3β άρθρο 6: Σε οικόπεδο μεγαλύτερο των 500 τμ. το κτίριο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον 2,50 μέτρων από την παραπάνω οριζόμενη γραμμή δόμησης. "3." (τέως παρ.6) α. Το κτίριο τοποθετείται στη γραμμή δόμησης όπως αυτή διαμορφώνεται με την εφαρμογή των διατάξεων των προηγουμένων παραγράφων (σχόλιο δικό μου---άρα σύμφωνα με την παρ 1) είτε εσώτερον αυτής, κατά την κύρια όψη του, στο σύνολο ή σε τμήμα αυτής. Παρ 1 "1. Κάθε οικόπεδο για να είναι οικοδομήσιμο πρέπει να έχει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο ή σε χώρο που έχει τεθεί σε κοινή χρήση . Ο παραπάνω χώρος πρέπει να έχει πλάτος τουλάχιστον 4 μέτρα και να εφάπτεται καθ' όλο το μήκος της μιας πλευράς των ορίων του οικοπέδου. 'Οπου το πλάτος αυτό υπολείπεται των 4 μέτρων, για να είναι το οικόπεδο οικοδομήσιμο, πρέπει με συμβολαιογραφική πράξη, της οποίας αντίγραφο κοινοποιείται με απόδειξη στον οικείο ΟΤΑ, να τεθεί σε κοινή χρήση λωρίδα οικοπέδου τόση, ώστε από το πρόσωπο του εναπομένοντος οικοπέδου μέχρι τον άξονα του κοινόχρηστου χώρου να επιτυγχάνεται πλάτος τουλάχιστον 2 μέτρων. Της παραπάνω ρύθμισης εξαιρούνται τα τμήματα του οικοπέδου που καταλαμβάνονται από οικοδομές.
    1 point
  15. Καλησπέρα, Για τα Σ.Α. στο Άρθρο 46 περίπτωση ιβ, δηλαδή αυτό : " ιβ) Για κάθε οικοδομική εργασία σε απόσταση μικρότερη των εκατό (100) μέτρων από τη γραμμή παραλίας, ή με πρόσωπο σε Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο, ή με πρόσωπο σε Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο ή με πρόσωπο σε δρόμο πλάτους μεγαλύτερου των είκοσι (20) μέτρων" Δε θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνει και το Δευτερεύον - Τριτεύον Εθνικό Δίκτυο ;
    1 point
  16. Το πιο σωστό θα ήταν να έχουν δώσει τον μικρό χώρο νοτίως του τοιχίου στις θέσεις στάθμευσης. Όμως αν δεν τον έδωσαν ο χώρος είναι κοινόχρηστος με ότι αυτό συνεπάγεται. Να υποθέσω ότι το συνημμένο σχέδιο στο πρώτο σου ερώτημα ήταν απόσπασμα κάτοψης υπογείου οικοδομικής άδειας και το αναφέρω αυτό, διότι οι θέσεις στάθμευσης δεν περικλείονται από τοίχους και γκαραζόπορτα προκειμένου να αποτελέσουν και στην πραγματικότητα ανεξάρτητες και διηρημένες ιδιοκτησίες. Άρα, πρέπει να δεις οπωσδήποτε το σχέδιο κάτοψης που προσαρτάται στην Π.Σ.Ο.Ι.
    1 point
  17. Έτσι για να υπάρχουν, αναφέρω τα σημαντικότερα (κατ' εμέ) σημεία ΜΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Όταν κατά τον έλεγχο οποιουδήποτε σταδίου, με υπαιτιότητα του κυρίου του έργου ή του επιβλέποντος μηχανικού του έργου, ο ελεγκτής δόμησης εμποδιστεί να ολοκληρώσει τον έλεγχό του (π.χ. λόγω απαγόρευσης πρόσβασης σε μέρος ή στο σύνολο του έργου), και κατά την πρακτική που προτείνεται και ακολουθείται από την υπηρεσία μας , σε περίπτωση:  Μη καταβολής της αποζημίωσης, ο ελεγκτής δόμησης αποστέλλει ενημερωτικό email σχετικά στην αρμόδια ΥΔομ, με κοινοποίηση στο ΤΕΔΚ, δεν ολοκληρώνει την αίτηση και αναμένει ενέργειες από ΥΔομ (διακοπή εργασιών). Όταν ολοκληρωθεί η καταβολή της αποζημίωσής του, ολοκληρώνει την αίτηση με τη μεταφόρτωση του πορίσματος αναγράφοντας επακριβώς τα στοιχεία του ελέγχου που πραγματοποίησε και αυτά για τα οποία ήταν αδύνατος ο έλεγχος, διευκρινίζοντας ότι υπολείπεται έλεγχος από διαφορετικό ελεγκτή στο ίδιο στάδιο της κατασκευής.  Καταβολής της αποζημίωσης, ο ελεγκτής δόμησης μεταφορτώνει το πόρισμά του, όπου αναγράφει ρητά ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί έλεγχος και ότι υπολείπεται έλεγχος από διαφορετικό ελεγκτή στο ίδιο στάδιο της κατασκευής. Σημειώνεται ότι στο σύστημα δεν επιλέγεται η περίπτωση “ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟΨΙΑ” διότι σε αυτή την περίπτωση δεν δίνεται δυνατότητα εισαγωγής ημερομηνίας καταβολής της ελεγκτικής αποζημίωσης από τον κύριο του έργου. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟΥ “…Οι έλεγχοι διενεργούνται από διαφορετικούς κάθε φορά Ελεγκτές Δόμησης με αυτοψία και έλεγχο της εφαρμογής των μελετών, σύμφωνα με τις οποίες εκδόθηκε η άδεια δόμησης ή η οικοδομική άδεια.” Συνεπώς, ο ελεγκτής δόμησης δεν υποχρεούται στον έλεγχο νομιμότητας της άδειας, είναι όμως υποχρεωμένος να αναφέρει οτιδήποτε παρατηρήσει σχετικά με τη μη ορθή εφαρμογή αυτής. (βλ. σχετική πρόταση τροπολογίας στο 3) ΒΑΘΟΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ Συμπληρωματικά των στοιχείων ελέγχου αρχικού σταδίου των πρότυπων πορισμάτων της ΚΥΑ 299/14 θα πρέπει να επιβεβαιώνεται και το βάθος θεμελίωσης της κατασκευής βάσει του Ν.4495/17 (άρθρο 44, παρ.2, εδ.α) Τα ευρήματα διατυπώνονται στο πεδίο “ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΣΚΑΡΙΦΗΜΑ”.  ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Πρόκειται για ήδη ολοκληρωμένες κατασκευές που απαιτούν έναν έλεγχο κατηγορίας Α τελικού σταδίου (σύμφωνα με το ΑΠ έγγραφο της ΔΟΑΚΑ και δεδομένου ότι δεν δύναται αυτές να ενταχθούν σε κάποια από τις λοιπές κατηγορίες, Β ή Γ, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στις διατάξεις του άρθρου 44 του ) και όχι για νέες υπό ανέγερση, για τις οποίες έχει επιλεγεί η ένταξή τους στις περιπτώσεις του εδαφίου αα) της παρ. 3α) του άρθρου 44 του ως την πλησιέστερη ως προς το αντικείμενο ελέγχου. Ως εκ τούτου συμπληρώνεται το αντίστοιχο πρότυπο πόρισμα Κατηγορίας Α΄ ένας έλεγχος (τελικός), ανεξάρτητα από το γεγονός της ύπαρξης ή μη σε αυτό σχετικού πεδίου αποκλειστικά για τις περιπτώσεις νομιμοποιήσεων, ενώ συμπληρώνονται οι διαπιστώσεις των στοιχείων ελέγχου σε όσα πεδία προβλέπονται στο πόρισμα. Όπως ισχύει σε κάθε περίπτωση, στο πεδίο των παρατηρήσεων του πορίσματος υπάρχει η δυνατότητα αναγραφής τυχόν σχολίων για το αποτέλεσμα του ελέγχου.  ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΨΕΩΝ Σύμφωνα τον Ν.4495/17 (άρθρο 44, παρ.2), κατά τον έλεγχο τελικού σταδίου ελέγχονται, μεταξύ άλλων, οι όψεις του κτιρίου. Ο έλεγχος των όψεων αφορά στο σύνολο των κατασκευών και δεν περιορίζεται μόνο σε κτίρια που βρίσκονται σε καθεστώς προστασίας ή σε κτίρια που βρίσκονται σε περιοχές που υπάγονται σε καθεστώς προστασίας (παραδοσιακοί οικισμοί, παραδοσιακά τμήματα πόλεων, αρχαιολογικοί χώροι, ιστορικοί τόποι, διατηρητέα κτίρια και μνημεία κα) και για τα οποία εφαρμόζονται ειδικοί όροι και περιορισμοί που έχουν επιβληθεί από ειδικά διατάγματα. Αποζημίωση ελέγχου “Η κατάθεση του ποσού της αποζημίωσης πραγματοποιείται από τον κύριο του έργου και με ευθύνη του σε λογαριασμό όψεως του Ελεγκτή Δόμησης, εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από τη διενέργεια του ελέγχου.” . Η αποζημίωση υπόκειται σε παρακράτηση 20% όταν καταβάλλεται από επαγγελματίες ή νομικά πρόσωπα (δηλαδή δεν παρακρατείται 20% αν η καταβολή γίνεται από φυσικά πρόσωπα), σύμφωνα με το ΑΠ της Διεύθυνσης Εφαρμογής Άμεσης Φορολογίας της ΑΑΔΕ. • “Όταν ο έλεγχος πραγματοποιείται από κλιμάκιο Ελεγκτών Δόμησης, συντάσσεται και υπογράφεται κοινό Πόρισμα ελέγχου και το ποσό της αποζημίωσης κατανέμεται ισομερώς σε κάθε έναν εξ’ αυτών και δεν μπορεί να είναι μικρότερο από τη μικρότερη αποζημίωση που ορίζεται κάθε φορά.” . Για τον τελικό έλεγχο έργου των κατηγοριών Β και Γ και για τις προσθήκες καθ’ ύψος της Κατηγορίας Α, η αποζημίωση δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 200€ σε έργα με επιφάνεια ≤ 1000τμ. ή μικρότερη από 600€ σε έργα με επιφάνεια > 1000τμ. και δεν μπορεί να ξεπερνάει τα 1000€ ανά ελεγκτή. • Καθόσον δεν υπάρχει νομικά κατοχυρωμένη ελάχιστη αμοιβή για τις περιπτώσεις ελέγχου ενδιάμεσου σταδίου, άποψη του ΤΕΔΚ είναι να δίνεται στον ελεγκτή δόμησης η ελάχιστη κατώτατη αμοιβή του ελέγχου αρχικού σταδίου που είχε διενεργηθεί, ήτοι 200€ ή 300€, αντίστοιχα. Οι ελεγκτές δόμησης υποχρεούνται στην υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3213/2003 (Α΄309), όπως τροποποιήθηκε Α΄160), σε περίπτωση που διενεργήσουν ελέγχους για κτίρια και κατασκευές επιφάνειας άνω των 1000τμ (Ν.4389/16, άρθρο 156, παρ.Β)
    1 point
  18. Θα συννενοηθεις με τον δικηγορο, να σου φερει ενα απο τα παρακατω αναφερομενα Η ως άνω υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και η βεβαίωση του μηχανικού απαιτείται και για την μεταγραφή α] τελεσίδικης δικαστικής απόφασης επί αναγνωριστικής αγωγής της κυριότητας του ακινήτου και β] - για τη μεταγραφή των πρακτικών δικαστικού [ευκολο] - γ] ή εξωδικαστικού συμβιβασμού με τα οποία αναγνωρίζεται η κυριότητα επί του ακινήτου. [ευκολωτερο] Κατα τα λοιπα, ειναι περιεργη η ολη μεθοδευση... Ο γιος να επικαλειται χρησικτησια εναντι ακινητου των γονεων... πχ. αν ειναι σημερα 35 ετων, ειναι σαν να λενε οτι, Μεχρι τα 18 που ηταν ανηλικος, οι γονεις ασκούσαν τη νομη σε ενα δικο τους ακινητο επ' ονοματι του ανηλικου [;;;!!!] και μετα που ενηλικιωθηκε την συνεχισε αυτος. Πολύ "περιεργα" πραγματα. καλη συνεχεια
    1 point
  19. @domerg87 Τα σχέδια της ανασύστασης είναι -πλέον- τα σχέδια του φακέλου της άδειας. Οπότε ό,τι φαίνεται σε αυτά δεν είναι αυθαίρετο, αλλά νομίμως υφιστάμενο σύμφωνα με την άδεια.
    1 point
  20. νττουλαπια κρεμαστα, στερεωμενα με στριφωνια...ποια πολεοδομικη παραβαση εχεις; ασε που εκει πανω που τα εβαλαν πρεπει να εχουν σκαλα για να τα ανοιγουν... κατα τα λοιπα οπως ειπε και ο παυλος το τμημα πισω απο το τοιχειο οπου εγινε η αποθηκη, ειναι ενα νεκρο τμημα... Στο περιγραμμα της ΘΣΑ συμπεριλαμβανεται και αυτο ή ειναι κοινοχρηστο......; αν η ΘΣΑ ειναι η"9" ειναι υπο γωνια.... και αυτος ο χωρος κοινοχρηστος. Ποια πορτα??? τπτ δεν ειχε οταν πηγες εσυ...Ενα αδειο "κουφωμα"🙈
    1 point
  21. Μήπως ο χώρος νοτίως του τοιχίου σχήματος "Τ" είναι κοινόχρηστος βάσει της σύστασης; Η θέση στάθμευσης ανήκει στο διαμέρισμα ως αποκλειστική χρήση;
    1 point
  22. σαφής?? π.χ Να την πάρει ο αέρας και να την σηκώσει μαζί με τμήμα της μπατικής! 3,5μ είναι υπερβολικό άνοιγμα με αυτά τα δεδομένα και ειδικά αν στηρίζεται σε 2 μπράτσα!
    1 point
  23. Αν και εκτός θέματος Αυτή την αναγνώριση, θεωρώ ότι του την οφείλουμε όλοι μας, ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ-ΠΡΟΣΧΑΡΟΣ-ΠΡΟΘΥΜΟΣ-ΦΙΛΟΤΙΜΟΣ-ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ- κλπ κλπ Δημήτρη μου προσωπικά σ΄ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!
    1 point
  24. Αδερφέ, έτσι που έγραφες τα post παραπάνω, νόμισα ότι προσπαθούσες να κάνεις καθαρισμό μόνος σου. Καθαρισμός δεξαμενής πετρελαίου γίνεται σε δύο περιπτώσεις. α) Αν σε προειδοποιήσει ο τεχνικός του καυστήρα ότι "κάτι δεν πάει καλά". β) Αν θέλεις να ξηλώσεις δεξαμενή με θερμές εργασίες, ή να την παροπλίσεις εν όψει σύνδεσης με νέο λέβητα φυσικού αερίου. Όταν αποφασίσεις καθαρισμό δεξαμενής, αφήνεις τη στάθμη του πετρελαίου να κατεβεί αρκετά - όχι επικίνδυνα - και το παλαιό πετρέλαιο το πετάς ΟΛΟ. Επειδή αυτή η διαδικασία, όπως καταλαβαίνεις, είναι αρκετά δαπανηρή, για να έχεις μία τάξη μεγέθους, θα έλεγα ότι σε πολυκατοικίες από 5 έως 10 καταναλώσεις, με τακτική ετήσια χειμερινή λειτουργία του λέβητα, χημικός καθαρισμός γίνεται προληπτικά κάθε 10 με 15 χρόνια το λιγότερο. Και αν θες και ένα άλλο εμπειρικό μέγεθος, από το 2002 μέχρι σήμερα, ούτε ένα πελάτης μου, ή γνωστός μου, από τον πιο τυπικό μέχρι τον πιο τσιφούτη, δεν έχει κάνει ΠΟΤΕ χημικό καθαρισμό δεξαμενής. Το γεγονός ότι σου λείπουν κάποια λίτρα είναι καλό διότι πέταξαν τη λάσπη και μια ποσότητα ακατάλληλη. Για τις φυσαλίδες να τους καλέσεις και να τους ρωτήσεις. Γνώμη μου είναι, αν οι σχηματισμοί αυτοί επιπλέουν να τους περισυλλέξεις όλους από την επιφάνεια και μετά να πάρεις δείγμα από πιο βαθιά μέσα σε καθαρό και διαφανές δοχείο. Αν δεις μεγάλη θολούρα η οποία δεν καθιζάνει σε εύλογο χρονικό διάστημα, πέτα το όλο. Για τον καυστήρα δεν μπορώ να σου απαντήσω.
    1 point
  25. Για τα ξύλινα παντζούρια, δεν υπάρχει θέμα, είναι καθαρά δουλειά του μπογιατζή σας. Τα αλουμινένια κουφώματα, δεν νομίζω ότι πρόκειται κανείς να αναλάβει αποσυναρμολόγηση, βαφή και ξανά συναρμολόγηση. Ίσως η κατασκευή από την αρχή νέων κουφωμάτων και η τοποθέτηση των υπαρχόντων υαλοστασίων να είναι η καλύτερη λύση. Ίσως να μπορεί να γίνει και βαφή από τον μπογιατζή, αφού τα περάσει με κάποιο αστάρι (ρωτήστε τον....)
    1 point
  26. Σχεδόν δίκιο έχουν στην ΥΔΟΜ. Όσο η θερμομόνωση είναι κάτω από τα δοκάρια, τότε μετράνε αυτά στην κάλυψη οπότε έχεις ΗΧ. Προσωπικά διαφωνώ με την, καθ' οιονδήποτε τρόπο, αφαίρεση θερμομόνωσης που βρίσκεται εντός περιγράμματος του κτηρίου, όπως αυτό ορίζεται από την περιβάλλουσα σκελετού και στοιχείων πλήρωσης. Και για τα δοκάρια καλό είναι να το ξαναδεί ο μηχανολόγος ...
    1 point
  27. καλησπέρα Βασίλη, Ο ελεγκτής, έτσι και αλλιώς, θα έρθει μόνον αφού θα έχει γίνει η αναθεώρηση της οποίας προάγγελος είναι η γνωστοποίηση. Δεν επιτρέπεται να γίνει έλεγχος με τα μη αναθεωρημένα σχέδια, δεν έχει νόημα. Ούτε η γνωστοποίηση απ' ότι βλέπω ...
    1 point
  28. Εγώ νομίζω ότι μπορείς, συγκρινοντας για κάθε οριζόντια τις υπερβασεις ανάλογα με τα ποσοστά τους και τα κοινόχρηστα να συγκριθούν με τα επιτρεπόμενα.
    1 point
  29. Διαλέγεις τα πάντα-->change-->properties-->E(levation)-->0
    1 point
  30. Δοκίμασε την εντολή FLATTEN
    1 point
  31. 1. Καμία δουλειά δεν εχει ο επιβλέπων να μιλάει με τα συνεργεία. Ο επιβλεπων μιλάει με τον Κύριο του έργου ή τον γενικό Εργολαβο. 2. Απόλυτο δικαίωμα του ιδιοκτήτη να αλλάξει τον επιβλέποντα, τον πληρωνει και τον στελνει το καλο.
    1 point
  32. Η βεβαίωση που πρέπει να δίνουμε είναι αυτή που ο νόμος λέει και όχι αυτή που νομίζει ο καθένας. Τις είπε ο Παύλος τις λεπτομέρειες ... Να προσέξουμε και λίγο το επάγγελμα και το ρόλο μας γιατί όπως πάμε θα το διαλύσουμε με το τι πάει στον καθένα. Ας κοιτάξουμε λίγο από απόσταση γιατί διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε καμήλες.
    1 point
  33. Καθαρισμός της δεξαμενής δεν γίνεται σχεδόν ποτέ στην Ελλάδα. Οπότε δύσκολα θα βρεις κάτι. Πάντως έχει υπόψιν σου ότι θέλει ειδική διαχείρηση (δεν πετάμε την λάσπη αυτή στα σκουπίδια και προς θεού όχι στην αποχεύτευση) και όπως είπε παραπάνω ο συνάδελφος χρειάζεται να βρεις κάποιον για να την διαθέσεις. Τώρα αυτό που δείχνεις στην φωτογραφία είναι λογικά απο κακή ρύθμιση και ανύπαρκτη συντήρηση τα τελευταία χρονια. Καθαρό πετρέλαιο θέρμανσης δεν πρόκειται να βρεις όσο και να ψάξεις, είναι γενικά κατώτερης ποιότητας και με πολύ θείο.
    1 point
  34. Καλησπέρα 41ex, Η φωτογραφία που δείχνεις είναι από τον διασκορπιστή του καυστήρα μάλλον. Η μαυρίλα που βλέπεις δεν είναι από το βρόμικο πετρέλαιο της δεξαμενής αλλά από την κακή ρύθμιση του καυστήρα. Πολλά μπορεί να είναι λάθος για να έχεις αυτό το αποτέλεσμα όπως μικρή ποσότητα αέρα, μικρή ποσότητα ταχύτητας αέρα, μπεκ με λάθος μοίρες, μπεκ πολύ πίσω από τον διασκορπιστή, χαμηλή πίεση πετρελαίου και άλλα πολλά. Απαιτείται καλό καθάρισμα όλων και σωστή ρύθμιση. Για να καταλάβεις εάν η δεξαμενή θέλει καθάρισμα, πρέπει να δεις χαμηλά, στο κάτω μέρος της εάν έχει λάσπη! Αυτή θα πρέπει να καθαρίσεις. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να καταναλώσεις το πετρέλαιο ή να το μεταγγίσεις. Ο καθαρισμός είναι απλός, απλά βγάζεις τη λάσπη αφού θα είναι άδεια η δεξαμενή, το πρόβλημα είναι που θα την πετάξεις; Θα πρέπει να την πας σε βενζινάδικο αφού πρώτα συνεννοηθείς μαζί τους.
    1 point
  35. Η απαγόρευση τόσο στον 4178 όσο και στον 4495 αφορά την υπαγωγή μέσα σε ρέμα όχι δίπλα σε ρέμα ανεξαρτήτως της απόστασης από αυτό. Επομένως δεν βρίσκω πρόβλημα για την τακτοποίηση.
    1 point
  36. Αν δεν αναγνωρίζει το cad πες μου να κάνω save as. Είναι μια γραμμή περίφραξης, την οποία μπορείς να κάνει copy paste από σχέδιο σε σχέδιο. syrma.dwg
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.