Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      26.111


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      11.772


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.668


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/06/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. ό,τι λεμε εδω και 15 ωρες...
    3 points
  2. οι νεώτεροί μου ας γνωρίζουν ότι Πολλά από αυτά τα κατακόρυφα ανοίγματα στις κολώνες προέρχονται από το γρήγορο ξεκαλούπωμα των κολωνών που συνήθως παλιά (επί εποχής μου) γινόταν την επόμενη μέρα από την σκυροδέτηση, οπότε ειδικά στις γωνίες κατά κάποιο τρόπο κουνιόταν το μπετό και με τον καιρό έμπαινε ο αέρας ο οπλισμός οξειδώνονταν και έκτοτε οι ρωγμές διευρύνονταν γίνονταν άμεσα οφθαλμοφανείς κ.ο.κ εξού και ο αντισεισμικός ορίζει πλέον το μετά από 2 ημέρες ξακαλούπωμα τους κάτι που πρέπει να το τηρείτε απαρέγκλιτα! Μην ακούτε τους παλιούς εργολάβους ... ή και συν/φους ...να εμείς τόσες οικοδομές κάναμε και τις ξεκαλουπώναμε την επομένη ή και το απόγευμα της ίδιας ημέρας
    2 points
  3. αν η κάλυψη της περιοχής είναι μικρή και το οικόπεδο μικρό δεν σου συμφέρουν οι 2 κάθετες γιατί ναι μεν αφαιρούνται τα 2 κλιμ/σια από το συντ δόμησης αλλά δεν αφαιρούνται από την κάλυψη Αντίθετα αν η κάλυψη είναι μεγάλη σε συμφέρουν οι 2 κάθετες γιατί θα αφαιρέσεις τα εμβαδά των 2 κλιμ/σίων ενώ με την οριζόντια θα αφαιρούνταν μόνο το ένα
    2 points
  4. Version 1.0.0

    608 downloads

    Οδηγία περί δήλωσης δασικού ή μη χαρακτήρα κατά την έκδοση οικοδομικών αδειών, μετά την ανάρτηση των δασικών χαρτών
    1 point
  5. Κι εγώ προσμετράω τις καμπύλες στη θλίψη, αλλά το θέμα δεν είναι τι θεωρώ εγώ, εσύ και ο καθένας, αλλά είναι τι εννοεί ο Κανονισμός. Φυσικά τίθεται και το θέμα του τι κάνουν τα διάφορα προγράμματα που χρησιμοποιούμε. Μεγάλο κεφάλαιο και αυτό. Πάντως, όσον αφορά στα απαιτούμενα πλάτη που προκύπτουν, σε συζήτηση με συνεργάτη μου ο οποίος έχει πολύ μεγάλη εμπειρία σε μελέτη και εργοτάξιο, μου λέει ότι απλά δεν δέχονται οι εργολάβοι αυτές τις διαστάσεις. Τους φαίνονται εξωπραγματικές. Οπότε πάω σε μικρότερες ράβδους, επικαλούμαι λίγο και το σχόλιο του Φαρδή, λίγο το φιλότιμο του Ο/Σ, άσε που το λογισμικό που χρησιμοποιώ δεν το ελέγχει καν... Αναφορικά πάντως, για τα πλάτη υποστυλωμάτων έχω αυτόν τον πίνακα για κατασκευές ΚΠΜ:
    1 point
  6. Τσιγκούνης.....😄 κι εδω το πλάτος για τα καπούλια 2 αλόγων... απο Αρχαία Ρώμη .....
    1 point
  7. Ναι συνάδελφε, ως προς το γενικό πνεύμα συμφωνώ. Νομίζω απαντήθηκε το ερώτημά σου αλλά επειδή δεν αντιμετωπίσθηκε το ζήτημα ''γέμισμα δαπέδων'' συνολικά, εσύ ξέρεις αν καλύφθηκες. Καλή συνέχεια!!
    1 point
  8. να βγαλει την αδεια στο ονομα του ιδιοκτητη ο μηχανικος, που λεει οτι μπορει και να σου μεταβιβασει ο πωλητης το ακινητο με εκχωρηση των δικαιωματων εκ της υπ' αριθ....αδειας δομησης πιο απλο...δεν γινεται
    1 point
  9. Τα πράγματα δεν είναι τόσα απλά όσο τα νομίζουμε. Το περλομπετόν θέλει πολύ προσοχή στο νερό ανάμειξης. Δηλαδή θέλει σταδιακή έγχυση νερού μέχρι το υλικό να γίνει ομοιόμορφο αλλά όχι υδαρές. Αν γίνει υδαρές ο περλίτης ως αφρώδες υλικό επιπλέει και επειδή έχει μικρή αντοχή τα πλακάκια δεν κολλάνε καλά και ακούγονται σαν κούφια. Επίσης επειδή ο περλίτης έχει μέσα αέρα όπου περνάνε σωληνώσεις θέρμανσης μπορεί να σε φουσκώσουν και να ξεκολλήσουν Οπότε προσοχή!
    1 point
  10. πρεπει να συστησεις τριτη καθετη, αλλά αυτη δεν θα ειναι αχτιστη, οπως δεχομαστε επι αχτιστων κοινοχρηστων καθετων αλλά θα ειναι κτισμα "κοινοχρηστο" πλην ομως, ως κτισμα επι ξεχωριστης καθετου, δεν μπορει να "εξυπηρετει πολεοδομικα" τις δυο διπλανες... ουτε μπορω να αποδεχτω, ουτε πολεοδομικα ούτε εμπραγματως, σαν κοινοχρηστο δυο καθετων ενα κλιμακοστασιο, δλδ αναμεσα τους μια σκαλα Εξ αλλου τι κερδιζει να κανει δυο καθετες με κοινο κλιμακοστασιο οταν μπορει να εχει δυο οικοδομες με κοινη εισοδο και κοινο κλιμακοστασιο, σαν ανεξαρτητες ΟΙ... [όπως ειχα προαναφερει στην πρωτη απαντηση] Αν θες να κανεις μια οικοδομη, για λιγωτερα εξοδα ανοικοδομησης, μπορεις να καταργησεις την καθετη...δες αν υπαρχουν εξοδα...νομιζω πως δεν υπαρχουν, οπότε βγαζετε μια αδεια για μια οικοδομη αποτελουμενη απο δυο ΟΙ , κοινη εισοδο/σκαλα/ κλπ. κλασσικη ανοικοδομηση, με διανομη προ πασης ανεγερσης.
    1 point
  11. Έτσι που το γράφεις δεν υπάρχει πρέπει.... Οπότε ας αφήσει 12 μέτρα......
    1 point
  12. πολυ σωστα τα περι καλυψης και κλιμακοστασιων. Πλην το ερωτημα ηταν το εξης έχω ένα οικόπεδο με σύσταση δύο καθέτων 50-50. Πρόκειται να εκδώσω άδεια για μία μεζονέτα στην κάθε κάθετη (το αγοράσανε δύο αδέλφια). Λογικά μπορώ να βγάλω μόνο μια άδεια, όπου η κάθε κάθετη θα έχει τα δικά της ποσοστά δόμησης, σωστά; [σωστα] Η ερώτηση είναι αν μπορώ να έχω κάποια κοινά σημεία, πχ κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο προς τον μελλοντικό τρίτο όροφο ή κοινό υπόγειο. Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ! [επι αυτου η απαντηση ειναι , οχι] καλημερα Βασιλη
    1 point
  13. Την καλημέρα μου. Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα ως τοποθέτηση και επεξήγηση της λειτουργίας.
    1 point
  14. Παρόμοιο ερώτημα (για υφιστάμενα κτίρια) είχε τεθεί κι εδώ Το ζητούμενο είναι η αύξηση της ωφέλιμης επιφάνειας κάθε κατοικίας με μείωση του κλιμακοστασίου. Κι όπως, πολύ σωστά, ανέφερες, μόνο με κατάργηση των κατακορύφων και σύσταση ο.ι. Όμως, η κάθε λύση (κάθετες ή οριζόντιες) έχει τα υπέρ και τα κατά. Τα οποία, ο μηχανικός οφείλει να αναλύσει στους ιδιοκτήτες ώστε να μη βρεθεί εκτεθειμένος αργότερα. συμπλ. Τελικά όλο αυτό θα γίνει για την πρόσβαση στο δώμα?
    1 point
  15. η συσταση καθετων χωριζει το οικοπεδο σε "τμηματα" Καθε "τμημα" θεωρειται ξεχωριστο οικοπεδο με ανεξαρτητο σκελετο/χωρους/ χρησεις και χτιζει με βαση τα ποσοστα του στο ολο οικοπεδο. Ακομα και εαν χτισθουν εν επαφη με αρμο, καθε δωμα ανηκει στην καθε καθετη. Αν εξαντλησεις ολον τον σδ, συζηταμε ανευ λογου περι δικαιωματων στους "αερηδες" Αν θες να κανεις μια οικοδομη, για λιγωτερα εξοδα ανοικοδομησης, μπορεις να καταργησεις την καθετη...δες αν υπαρχουν εξοδα...νομιζω πως δεν υπαρχουν, οπότε βγαζετε μια αδεια για μια οικοδομη αποτελουμενη απο δυο ΟΙ , κοινη εισοδο/σκαλα/ κλπ. κλασσικη ανοικοδομηση, με διανομη προ πασης ανεγερσης. [Παντως, δεν καταλαβα τι ακριβως ψαχνεις]
    1 point
  16. 1 point
  17. Eίναι στην κρίση σου ως μηχανικός να το δεχτείς ως προ 55, αρκεί όμως να μπορέσεις να το τεκμηριώσεις. Αν τώρα, μιλάμε για μια σχεδόν ανακατασκευή του κτιρίου, τότε φυσικά δεν έχουμε πλέον προ 55, οπότε το αντιμετωπίζεις όπως λες. Πριν συμφωνήσεις με τον πελάτη για την υπαγωγή, δες αν γίνεται μήπως τελικά σου βγαίνει κατηγορία 5.
    1 point
  18. Δεν έλεγξα τις πράξεις σου, αλλά όντως με τις συγκεκριμένες διατάξεις (έλεγχος συνάφειας κόμβου) οδηγείται κανείς σε μεγάλα πλάτη υποστυλωμάτων. Σύμφωνα όμως με τον τίτλο της αντίστοιχης παραγράφου του ΕΚ8, η συγκεκριμένη διάταξη αφορά σε κόμβους δοκών-υποστυλωμάτων, δεν γίνεται αναφορά σε κόμβους δοκών-τοιχωμάτων. Όσον αφορά στις αγκυρώσεις, στο βιβλίο του Καραγιάννη που αναφέρεις, όπως και σε μερικά άλλα, υπολογίζονται τύμπανα τόσο για τους άνω όσο και τους κάτω οπλισμούς σύμφωνα με τη σχέση (8.1) του ΕΚ2 που ανέφερες. Ωστόσο, και οι άνω και οι κάτω οπλισμοί ενδέχεται να βρεθούν θλιβόμενες σε κάποιο συνδυασμό, και ο Ευρωκώδικας 2 λέει ρητά ότι άγκιστρα και καμπυλώσεις δεν συνεισφέρουν στην αγκύρωση θλιβόμενων ράβδων. Τι σημαίνει αυτό όμως δηλαδή; Ούτε στις πάνω ούτε στις κάτω επιτρέπεται να συνυπολογίζεται η καμπύλη; Υπερβολικό θα έλεγα, αλλά δεν έχω βρει απάντηση μέχρι τώρα. Υπάρχει βέβαια και η λιγότερο αυστηρή άποψη σύμφωνα με την οποία οι διατάξεις για θλιβόμενες ράβδους ισχύουν όχι γενικά για τις ράβδους που απλά βρίσκονται στη θλιβόμενη ζώνη, αλλά μόνο για αυτές που «απαιτούνται» (τονίζω τα εισαγωγικά) υπολογιστικά για την ανάληψη της ροπής σχεδιασμού. Βέβαια, οι ράβδοι αυτές, όταν μιλάμε για ικανοτικά μεγέθη, κανονικά πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν στην ανάλυση διατομής. Και πάλι όμως θα μπορούσε κανείς να πει, ότι ας προσμετρούνται στα ικανοτικά και ας μην είναι "σωστά" αγκυρωμένες, θα είναι υπερ της ασφάλειας, οκ τότε. Τώρα, στο πρακτικό κομμάτι για τις καμπυλώσεις. Παραβλέποντας τον περιορισμό που περιέγραψα παραπάνω (ο οποίος ενδεχομένως να είναι απλά δική μου παρερμηνεία του κανονισμού), και θεωρώντας ότι μπορεί να ληφθεί υπόψιν η συνεισφορά της καμπύλης, δεν μπορείς να έχεις πίνακα με στάνταρ τύμπανα ανά διάμετρο ράβδου και ποιότητα σκυροδέματος, διότι στη σχέση του Φmin (σχέση 8.1 του ΕΚ2) υπεισέρχεται 'έμμεσα και το μήκος l1 (οριζόντιο τμήμα εντός του υποστυλώματος, πριν την έναρξη της καμπύλης) το οποίο εξαρτάται από το πλάτος του υποστυλώματος, την επικάλυψη και τη διάμετρο του συνδετήρα του υποστυλώματος. Ο μόνος τρόπος για να το γενικεύεις και να φτιάξεις ένα τυποποιητικό πινακάκι για τις μελέτες, είναι να αγνοήσεις την απομείωση της Fbt, δηλαδή να θεωρήσεις l1=0, πράγμα το οποίο είναι μεν υπέρ της ασφάλειας, αλλά θα σε οδηγήσει σε μεγαλύτερα τύμπανα από αυτά που θα μπορούσες έχεις αν υπολόγιζες και το l1. Πχ κάπως έτσι: Οι τιμές αυτές είναι αρκετά μεγαλύτερες από το αντίστοιχο 20Φ του Πίνακα 17.1 του ΕΚΟΣ. Ας έχουμε υπόψιν όμως και την υποσημείωση του Πίνακα αυτού για την όχι τόσο ασυνήθιστη περίπτωση που οι ράβδοι είναι σε περισσότερες στρώσεις. Στον ΕΚ2 δεν υπάρχει αντίστοιχη διάταξη.
    1 point
  19. Και για όσους έχουν την απορία πως λειτουργεί (όπως εγώ) https://www.tayhope.com/eu/tayhope_voiceover.mp4 Βέβαια υπάρχει και η Ελληνική (τζάμπα) λύση, να ενώσεις τα λουκέτα σαν κρίκους αλυσίδας. Ανοίγοντας το ένα ανοίγουν όλα. To δεματικό στην φώτο, παρέχει απόλυτη ασφάλεια απο παραβιάσεις...
    1 point
  20. Αρχικά να πώ ότι δεν γνωρίζω το που βρίσκεται το επόμενο. και ότι το κείμενο που είχε ως συνοδευτικό ήταν στα αγγλικά και απλά του έκανα μια μετάφραση. Και μου φάνηκε ενδιαφέρον σαν τεχνική λύση/προσέγγιση. Πρόκειται για μια πόρτα που εμποδίζει την οδική πρόσβαση σε μερικούς πύργους τηλεποικοινωνιών. Το ερώτημα λοιπόν είναι: Γιατί τόσες πολλές κλειδαριές, και πώς θα το ανοίξει κάποιος; Και η απάντηση, ότι μπορεί να ανοίξει κάποιος την πύλη ξεκλειδώνοντας μόνο ένα λουκέτο. Ο τρόπος που έχει σχεδιαστεί (σχόλιο δικό μου και που δυστυχώς δεν τον αναφέρει στα σχόλια και θεωρώ ότι θα ήταν ενδιαφέρον να τον γνωρίζαμε) σημαίνει ότι πολλά άτομα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πύλη με το δικό τους ο καθένας λουκέτο και αν ένα άτομο χάσει τα κλειδιά του, πρέπει να αντικατασταθεί μόνο το λουκέτο του. Σε αντίθεση με το να υπήρχε ένα λουκέτο όπου αν κάποιος χάσει το κλειδί τότε θα πρέπει να βρεθούν όλοι όσοι έχουν πρόσβαση και να τους δοθεί το νέο κλειδί...με το πρόβλημα τότε κάποιος-οι να μην μπορούν να προσεγγίσουν την εργασία τους αφού μπορέι να μην έχουν ειδοποιηθεί.
    1 point
  21. Πάντα υπάρχουν καθημερινές ευκαιρίες να συναντήσεις τον Θεό.
    1 point
  22. Συνάδελφε, επιβάλεται ο κορμος να ειναι πλατυτερος απο το υποστυλωμα.
    -1 points
  23. Οι σκοποί του forum δεν είναι η αυτοδιαφήμιση. Το post της κυρίας είναι προκλητικό, απορώ με τους συντονιστές που εφαρμόζουν τη ρήση "δύο μέτρα και δύο σταθμά" σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια.
    -1 points
  24. α. Το έχω δημοσιεύσει στο "επιλογή διπλόσυχνου gps", αλλά δεν έχει ανταποκριθεί κανείς. β. Η ανάρτηση ήταν "μούφα" και ίσως έπεσες θύμα, αλλά αυτή είναι η αλήθεια όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος και του χρόνου !!!!!!! Αλλά τέλος πάντων ας μη ξανακάνουμε αυτή τη συζήτηση, νομίζω την έχουμε εξαντλήσει.
    -1 points
  25. Το ΤΣΜΕΔΕ είναι απλά απαράδεκτο. Το υγιέστερο και το πιο εύρωστο ταμείο της χώρας - με δική του τράπεζα - κατακρατεί τα χρήματα των αφαλισμένων του για ένα χρόνο περίπου. Στη Πάτρα τα νοσήλεια κατατίθενται στο λογαριασμό των αφαλισμένων μετά από ένα χρόνο. Με λίγα λόγια όταν αρωστήσεις πρέπει να διαθέτεις χρήματα, αλλιώς ....... Σε περίπτωση δε εισαωγής σε νοσοκομείο τα πράγματα και τα έξοδα γίνονται επικίνδυνα. Αλλά τι περιμένουμε, όταν εμείς μένουμε αδρανείς και αιματοδοτούμε και χρηματοδοτούμε τέτοιους άχρηστους οργανισμούς !!!!!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.