Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.111


  2. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.589


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.204


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.600


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/06/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Μια και δηλώνεις φοιτητής θα ήθελα να σε συμβουλέυσω (τουλάχιστον τώρα που ξεκινάς) ότι η ορθή μελέτη μιας κατοικίας προύποθέτει τη συνεργασία 4 επιστημόνων. Τοπογράφος, Πολιτικός μηχανικός, Αρχιτέκτονας, Μηχανολόγος. Δυστυχώς το ελληνικό κρατός έχει αλληλοκαλύψει τα επιστημονικά πεδία του καθενός με αποτέλεσμα τα επαγγελματικά δικαιώματα να είναι ένας αχταρμάς. Αν λοιπόν θέλεις να ξεκινήσεις τη μελέτη βρες αντίστοιχα τους υπόλοιπους 3 και μέσα απο τη κουβέντα και τα γνωστικά σας αντικείμενα θα δωθεί και η λύση σε αυτά που ρωτάς. Καλή συνέχεια
    2 points
  2. η άποψη η δικιά μου είναι ότι πονάει το κτίριο σου και οχι μόνο γιατί δεν μελετήθηκε αρχικά η θέση για το / τα αυτοκίνητα. Κατά εμένα ένα μεγάλο σφάλμα είναι ότι εντελώς κεντρικά σε ένα πολύ μεγάλο οικόπεδο βάζεις μια μικρομεσαία κατοικία με τέτοιο τρόπο ώστε η δόμηση στο οικόπεδο αργότερα αν θέλει κάποιος να προσθέσει δεύτερο ή τρίτο ή τέταρτο σπίτι αν φυσικά η δόμηση που επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί στο οικόπεδο το επιτρέπει σε 5 , 15 ή 35 χρόνια θεωρώ ότι έκανες ένα λάθος, ότι έβαλες κεντρικά το σπίτι με τέτοιο τρόπο και με αυτόν τον δρόμο να φτάσεις εκεί ώστε αν ποτέ επιτραπεί να κτιστεί δεύτερη κατοικία στο οικόπεδο ο/οι ιδιοκτήτες θα σε βρίζουν για το πως το έβαλες. Οταν είσαι σπουδαστής ή νέος μηχανικός - η δικιά μου ταπεινή άποψη και αντιμετωπίζεις ένα τόσο μεγάλο θέμα όσο μια διώροφη κατοικία μεγάλου εμβαδού που πρόκειται να κτιστεί, καλύτερα να έχεις ένα φίλο ένα ικανότερο μηχανικό που να καταλαβαίνει λίγο πως πρέπει να σχεδιάζονται τα σπίτια που κτίζονται ώστε να σε κατατοπίσει στα πρώτα σου βήματα. Καλη συνεχεια
    2 points
  3. Σε πολλά ΙΚΑ (ή πλέον ΕΦΚΑ μη μισθωτών) αρκεί μία Υ.Δ. ιδιοκτήτη ότι δε θα χρησιμοποιθεί σκυρόδεμα και απαλλάσσουν την συρματοπερίφραξη από την υποχρέωση απογραφής. Συνεννοήσου με το οικοδομοτεχνικό τμήμα της περιοχής σου.
    2 points
  4. Μπορείς να αναθεωρήσεις την άδεια πχ ως προς τα στοιχεία ιδιοκτήτη εντός εξαμήνου, όχι γιατί έχει σημασία για τις εργασίες σε ποιο όνομα έχει εκδοθεί, αλλά για την απογραφή στο ΙΚΑ και ίσως το ΣΔΑ που θα δημιουργήσει "χρέος" στον προηγούμενο. Εγώ θα πρότεινα να περιμένεις τα συμβόλαια.
    2 points
  5. 1.411 downloads

    Προσπάθεια συγκέντρωσης μέτρων ασφαλείας για μικρά και μεγάλα εργοτάξια οικοδομικών έργων. Είναι σε μορφή MS Word ώστε να μπορεί κάποιος να κάνει παρεμβάσεις κατά βούληση
    1 point
  6. Version 1.0.0

    121 downloads

    Περιέχει τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την άδεια λειτουργίας των τουριστικών καταλυμάτων, των κολυμβητικών δεξαμενών και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος εντός αυτών. ΔΙΚΑΙΟΛ_ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ_ΛΕΙΤΟΥΡΓ_ΤΟΥΡΙΣΤ_ΚΑΤΑΛΥΜ.pdf
    1 point
  7. πολύ σκληρός Διδώνης σήμερα. Διδάσκει. 2 γρηγορα που μου έρχονται τώρα φίλε.. 1)Στο μικρό μπάνιο απέναντι από τη σκάλα πολλά "αξεσουαρ" έβαλες και ουτε μισος ανθρωπος δεν θα χωράει να μπει μέσα. Ακόμα για αυτό το μπάνιο και εφόσον αυτό που βλέπω στην γωνία είναι πλυντήριο ρούχων, γράψε πλάτος πλυντηρίου για ένα τέτοιο σπίτι 65εκ και βάθος 60 ως τον τοίχο πίσω. Καλύτερα να το έχεις αυτό 65 ως το ανοιγμα της πόρτας γιατί τώρα βγαίνουν κάτι μεγάλα πλυντήρια με πόρτες που εξέχουν. 2)Ο πάγκος της κουζίνας ....αυτός είναι για σπίτι 70τμ . Σημείωσε ότι θες μεγαλύτερο μήκος, οι κανονισμοί για ένα σπίτι να έχει ένα καλό πάγκο ονομαζαν μήκος ντουλαπιων κάτων 3,60μ κάποτε αν και για αυτό το σπίτι θα πρέπει να είναι πιο μεγάλος και όσον αφορά το μηκος του φιλε μου νομίζω το έχεις κάτω από 60εκ. Βάλε και μια νησίδα στη μέση σαν διαχωριστικό με την τραπεζαρία, έχεις τα τμ. Ασε τη φαντασία σου να δουλέψει, σκέψου κάτι ωραίο να σχεδιάσεις. Μην ανησυχείς με την επίλυση του φερ. οργανισμού θα βρει τρόπο ο Tetris να το στηρίξει, απλά προβάλει αντιρρήσεις τώρα, θέλει πάλι την εύκολη λύση.
    1 point
  8. καλά κάνω.... θα ξαναδιαβάσεις το τι και το πως εδω μετά 10 χρόνια και θα καταλάβεις γιατί .....
    1 point
  9. Chres Th. "καλησπέρα, αυτόν τον καιρό ασχολούμαι με μία μελέτη κατοικίας η οποία δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη. Έχει προκύψει θέμα σχετικά με τον χώρο στάθμευσης. Δεν είχε προβλεφθεί αρχικά, οπότε θα πρέπει να τροποποιηθούν τα αρχικά σχέδια. Πιθανές λύσεις είναι μάλλον δύο: " Πιο κατω αναφερει για οικοπεδο 3.840 τμ. Δεν ανηκει, προφανως, στο αντικειμενο μου, αλλα δεν καταλαβα γιατι θα χτισει σε ενα οικοπεδο μια κατοικια; ποιος θα χτισει το υπολοιπο; Εχει γινει συσταση καθετων; Αρα, εχουν ορισθει εξ αρχής, θεση οικοδομης, ποσοστο δομησης, αποκλειστικες χρησεις, κοινοχρηστες διελευσεις , πιθανον να υπαρχουν και καποιες "ρητρες" ανοικοδομησης....οι οποιοι τον περιοριζουν σε ολα οσα "σκεφτεται" Αυτα προς τον ερωτησαντα-φοιτητη, υγ θεωρω οτι ανηκουν πολλά + σε ολους για την συμβολή τους....
    1 point
  10. Αφού δεν έχεις αναγνωρισμένο δρόμο με απόφαση νομάρχη πας στην κατηγορία άρτιο ως προϋφιστάμενο της 31-12-2003 και αφού πέθανε το 1997 ο κληρονομούμενος τοτε μια χαρά δεν έχει πρόβλημα.
    1 point
  11. Σε αυτόν τίποτε. Στους φοιτητές του, ότι είναι επικίνδυνος και να μην τον παίρνουν στα σοβαρά Η αυστηρή κριτική στοχεύει στη μετάδοση της εμπειρίας μας, ώστε να μην αναγκαστεί να μάθει από τα λάθη του, διότι δεν είναι εποχές παχέων αγελάδων...
    1 point
  12. δεν σε απασχολει.... [αφου κανεις και μια ερωτηση αρμοδιως...ή καποιος τοπικος μας ενημερωσει]
    1 point
  13. Ανεβάζεις μια υ.δ σε pdf που να λέει ότι η περιοχή δεν έχει ενταχθεί σε Κτηματολόγιο
    1 point
  14. Η μελέτη μιας κατοικίας (όσο μικρή κι αν είναι) δεν είναι απλή υπόθεση. Πέραν της λειτουργικότητας, θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν σημαντικοί παράγοντες, όπως το στατικό μοντέλο (αποφεύγουμε τις "ταρζανιές"), ο ΚΕΝΑΚ, κλπ.
    1 point
  15. απόφαση ΣτΕ για το σταθμό Βενιζέλου ανοίγει τον δρόμο για την ολοκλήρωση του μετρό "προβλέπει την εκσκαφή και την επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτωΝ" https://www.zougla.gr/greece/article/i-apofasi-ste-gia-to-sta8mo-venizelou-anigi-ton-dromo-gia-tin-oloklirosi-tou-metro
    1 point
  16. δξ τι εννοει για "καινουργιο τερτιπι" τελευταιο που εχω ειναι αυτό https://enotariat.gr/wp-content/uploads/2020/06/Αποδοχές-κληρονομιάς-Ν.3889-2010-άρθρ.20.pdf και αυτο που αφορα τις αδειες https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/2021/06/Οδηγία-Δασικά_Οικοδομικές-Άδειες.pdf αλλο δεν εχω που να ειναι "ΤΕΡΤΙΠΙ"
    1 point
  17. Σωστά. Το ΙΚΑ θα πάρει αυτόματα την ΕΕΔΜΚ όταν εκδοθεί και θα σε περιμένει να έρθεις για τα περεταίρω. Από εκεί και πέρα ή θα πας ένσημα ή το τιμολόγιο του εργολάβου.
    1 point
  18. Μελετητές Μηχανικοί και Αρχιτέκτονες είμαστε.... τα κτήρια μάθαμε να τα περιγράφουμε με σχέδια ...... ένα σχέδιο μία κάτοψη μπορεί να δείξει αυτό που θα χρειαζόταν ολόκληρο βιβλίο να το περιγράψει με λόγια... (προσωπικά δεν το συνηθίζω ούτε το κάνω...., προτιμώ τον σχεδιασμό)
    1 point
  19. @chris Η περίπτωση σου εμπίπτει σε "Aνέγερση ειδικού κτιρίου, σε εκτός σχεδίου περιοχή"? Αν ναι, πάει Κατηγορία 1. Ερώτηση: Υφιστάμενο ειδικό κτίριο (π.χ. βιομηχανία) σε εκτός σχεδίου. - Προσθήκη παταριού (<20% Ισογείου - δεν προσμετράται στην Δόμηση) - Προσθήκη εξωτερικού κλιμακοστασίου - δεν προσμετράται στην Δόμηση (ή και Κάλυψη) - Αλλαγή χρήσης Μπορεί να πάει Κατηγορία 3?
    1 point
  20. Ναι,αν όλες οι αυθ.κατασκευές και χρήσεις της οριζόντιας ιδιοκτησίας είναι Κατ.1,θα τις δηλώσεις κανονικά στο ΦΚ της Κατ.1 και θα τις αναφέρεις και στην Τεχνική Έκθεση.😊
    1 point
  21. Λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις της πανδημίας στη λειτουργία των επιχειρήσεων, καθώς και τη βελτίωση των υγειονομικών συνθηκών, καθορίζεται η σταδιακή υποχρεωτική διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA και η διασύνδεση των φορολογικών μηχανισμών με την ΑΑΔΕ ως εξής: 1. Διαβίβαση παραστατικών εσόδων στην πλατφόρμα myDATA Από 1.10.2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους, που εκδίδουν από την ημερομηνία αυτή και μετά: • Οι επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με διπλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 50.000 €. • Οι επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με απλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 100.000 €. Από 1.11.2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις. Τα παραστατικά εσόδων που έχουν εκδώσει ή θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις μέχρι την ημερομηνία έναρξης υποχρεωτικής διαβίβασης, πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του myDATA το αργότερο έως την 31.03.2022. Σημειώνεται ότι ειδικά για το 2021 η υποχρέωση διαβίβασης αφορά μόνο τα παραστατικά εσόδων και όχι τους λογιστικούς χαρακτηρισμούς εξόδων. 2. Διασύνδεση φορολογικών μηχανισμών (ταμειακών μηχανών κ.λπ.) με την ΑΑΔΕ Σταδιακά, και μέχρι τον Νοέμβριο του 2021, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν φορολογικούς ηλεκτρονικούς μηχανισμούς (ΦΗΜ) υποχρεούνται: να αναβαθμίσουν τους φορολογικούς μηχανισμούς τους, ώστε να παράγουν αποδείξεις με ενσωματωμένο το QR Code ταυτοποίησης του φορολογικού μηχανισμού και της απόδειξης, να διασυνδεθούν, ώστε να διαβιβάζουν τις συναλλαγές τους ανά συναλλαγή (1 προς 1) σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα myDATA, να αποσύρουν πλήρως παλαιούς φορολογικούς μηχανισμούς που δεν έχουν τη δυνατότητα διασύνδεσης, τακτοποιώντας την εικόνα τους στο Φορολογικό Μητρώο. Η υποχρέωση διασύνδεσης και οι αντίστοιχες προθεσμίες αναβάθμισης-απόσυρσης για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν ΦΗΜ διαμορφώνονται ως εξής: Από 1.9.2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς οι επιχειρήσεις που: • βάσει ΚΑΔ, δεν επλήγησαν από την πανδημία και • το 2019 είχαν τζίρο πάνω από 100.000 €. Από 1.10.2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς οι επιχειρήσεις που: • βάσει ΚΑΔ, δεν επλήγησαν από την πανδημία και • το 2019 είχαν τζίρο μέχρι 100.000 €. Από 1.11.2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς τους οι υπόλοιπες επιχειρήσεις. Μέσω της καθολικής ένταξης στην πλατφόρμα myDATA και της διασύνδεσης των φορολογικών μηχανισμών, το Υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ επιδιώκουν να απαλλάξουν οριστικά τις επιχειρήσεις από την υποχρέωση υποβολής συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών – προμηθευτών, αρχής γενομένης από το 2021.
    1 point
  22. Είναι προφανές ότι η απαίτηση στοιχειοθετεί "υπερβάλλοντα ζήλο" του συστήματος. Αν δεν αποδειχθεί η συμφωνηθείσα του μηχανικού, σε ενδεχόμενο έλεγχο αυτός θα έχει τις φορολογικές συνέπειες και δεν θα ανακληθεί η άδεια του πελάτη του. Αντίθετα αν δεν υποβληθεί σε φορολογική αρχή το συμφωνητικό δεν αποτελεί τεκμήριο φορολογικής νομιμότητας το ότι υποβλήθηκε στο σύστημα αδειών... Φαντάζομαι ότι σε λίγο θα μπαίνει μόνο του με την πληρωμή στο σύστημα ... μέχρι τότε όπως τα λέει ο Αλέξανδρος.
    1 point
  23. Οι πόλεις στην Πολωνία και την Ιταλία είναι από τις χειρότερες στην Ευρώπη για την ποιότητα του αέρα, ενώ οι πόλεις στη Σκανδιναβία και τη Βαλτική βρίσκονται στην καλύτερη θέση, σύμφωνα με νέα δεδομένα. Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (ΕΟΠ) κυκλοφόρησε την τελευταία λίστα του για την ποιότητα του αέρα στα αστικά κέντρα, επαναλαμβάνοντας ότι σε ορισμένες πόλεις η ατμοσφαιρική ρύπανση εξακολουθεί να αποτελεί κίνδυνο για την υγεία. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, 417.000 πολίτες από 41 ευρωπαϊκές χώρες έχασαν πρόωρα τη ζωή τους το 2018 λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, δηλαδή 60.000 λιγότεροι από μια δεκαετία νωρίτερα. Ευρωπαϊκή οδηγία ορίζει τη μέγιστη ανεκτή συγκέντρωση λεπτών σωματιδίων στον αέρα ως 25 μg / m3 για το έτος, ενώ ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) έχει μια πολύ πιο αυστηρή κατευθυντήρια γραμμή στα 10 μg / m3. Τα λεπτά σωματίδια είναι ο ατμοσφαιρικός ρύπος με τον υψηλότερο αντίκτυπο στην υγεία, σε επίπεδα νόσησης και πρόωρου θανάτου. Η ευρωπαϊκή πόλη με την καλύτερη ποιότητα αέρα τα δύο προηγούμενα χρόνια αναδείχθηκε η Umea στη Σουηδία, όπου η συγκέντρωση σωματιδίων είναι κατά μέσο όρο 3,7 μg / m3. Ακολούθησε το Τάμπερε στη Φινλανδία (3,8 µg / m3) και το Funchal της Πορτογαλίας (3,8 µg / m3). Στην πρώτη δεκάδα βρίσκονται επίσης η Ουψάλα και η Στοκχόλμη, στη Σουηδία, το Ταλίν, η Νάρβα και το Τατού της Εσθονίας, το Μπέργκεν και το Τρόντχαϊμ στη Νορβηγία και η ισπανική πόλη της Σαλαμάνκα. Στον αντίποδα, η πόλη με τη χειρότερη ποιότητα αέρα βρέθηκε να είναι η Nowy Sacz στην Πολωνία, με τη μέση συγκέντρωση λεπτών σωματιδίων να φτάνει τα 27,3 μg / m3. Ακολουθεί η Κρεμόνα στην Ιταλία με 25,9 µg / m3 και η Slavonski Brod της Κροατίας (25,7 µg / m3). Τέσσερις άλλες πόλεις της Πολωνίας, οι Zgierz, Piotrkow Trybunalsi, Zory και η Κρακοβία, τρεις ιταλικές, (Vicenza, Brescia και Pavia) και η βουλγαρική πόλη Veliko, καταλαμβάνουν τις υπόλοιπες θέσεις με τις χειρότερες 10 πόλεις. Η Αθήνα καταγράφει μία μέση τιμή με 13,23 μg/m3. Ο ΕΟΠ χρησιμοποίησε την ημερήσια συγκέντρωση λεπτών σωματιδίων 300 πόλεων για τον υπολογισμό της μέσης ετήσιας συγκέντρωσης. Σημειώνεται δε, ότι οι Βρυξέλλες παραπέμπουν τα κράτη μέλη στο δικαστήριο για θέματα ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Τον Νοέμβριο, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η Ιταλία εμφανίζει συστηματικά παρατυπίες και παραβιάζει επίμονα την οδηγία της ΕΕ που καθορίζει τα ημερήσια και ετήσια όρια για την ποσότητα επιβλαβών λεπτών σωματιδίων. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέπεμψε επίσης την Πολωνία και τη Γαλλία. Πράσινο 0-10/ Κίτρινο 10-15 /Μπλε 15-25 /Κόκκινο 25-35 Με πληροφορίες του EEA/Euronews Δείτε τον χάρτη εδώ: https://public.tableau.com/app/profile/european.environment.agency/viz/City_AQ_Viewer/Dashboard1
    1 point
  24. Παρακαλώ, όποιος διαχειριστής τσεκάρει την παρούσα δημοσίευση, να σβήσει αυτή και τις προηγούμενες δύο γιατί εγώ δεν μπορώ να σβήσω τις δημοσιεύσεις. Ευχαριστώ.
    -1 points
  25. 2/5 ερωτήματα απαντήθηκαν. Σκοτάδι μαύρο στο ασφαλιστικό.
    -1 points
  26. Πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο αυτόματου συρμού χωρίς οδηγό του Μετρό Θεσσαλονίκης, σε υπόγειο τμήμα του δικτύου, με την παρουσία της κάμερας της ΕΡΤ. Το δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε με μικρή ταχύτητα εντός του αμαξοστασίου της Πυλαίας και στα πρώτα μέτρα του υπόγειου δικτύου με το οποίο είναι συνδεδεμένο το αμαξοστάσιο. Τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια, που έχουν ξεκινήσει από το περασμένο φθινόπωρο, αναμένεται να ολοκληρωθούν ως τα τέλη του καλοκαιριού ώστε στη συνέχεια να επεκταθούν και σε άλλα σημεία του δικτύου. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Νίκος Ταχιάς, το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί και θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία εντός του 2023, όσον αφορά τη βασική γραμμή, ενώ η επέκταση προς την Καλαμαριά θα παραδοθεί 6 μήνες αργότερα. Το χρονοδιάγραμμα πάντως που προέβλεπε παράδοση του έργου τον Απρίλιο του 2023 έχει πάει πίσω, λόγω της αναμονής για την απόφαση του ΣτΕ για τα αρχαιολογικά ευρύματα στο σταθμό Βενιζέλου και της πανδημίας, ενώ ξεκαθάρισε ότι τα ευρήματα, τα οποία ανακαλύφθηκαν χάρη στα έργα του Μετρό, θα επανατοποθετηθούν εντός του σταθμού πριν την εμπορική του λειτουργία. Στο Μετρό της Θεσσαλονίκης θα κινούνται 18 συρμοί AnsaldoBreda χωρίς οδηγό ο καθένας από τους οποίους διαθέτει 4 βαγόνια και χωρητικότητα 450 επιβατών. Οι σταθμοί θα διαθέτουν θύρες επί της κεντρικής αποβάθρας για ενίσχυση της ασφάλειας των επιβατών.
    -1 points
  27. -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.