Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.597


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.233


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/07/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Κτηματολόγιο: Νέο υπόδειγμα πιστοποιητικού βεβαίωσης θέσης έκτασης ή γεωτεμαχίου • Από πότε είναι υποχρεωτικό https://news.b2green.gr/7884/κτηματολόγιο-νέο-υπόδειγμα-πιστοποι
    3 points
  2. κατά την δική μου άποψη ,σωστά-η αποθήκη έχει άδεια,δεν είναι αυθαίρετη,Η θέση της είναι αυθαίρετη.Την ΥΔ την παίρνει "αναγκαστικά" για να "τιμωρηθεί" με τον συντελεστή ΠΠΑ,επειδή στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν υπάρχει άλλος τρόπος δήλωσης επιφάνειας εντός Δ.Αλλά αυτή είναι η άποψη μου,ο καθένας πρέπει να χρησιμοποιήσει την προσωπική του κρίση,όταν τα δεδομένα του νόμου είναι τόσο ασαφή...
    2 points
  3. Οι αλλαγές αυτές αφορούν στην απόφαση και είναι ήδη ενημερωμένη.
    2 points
  4. εδω η εγκυκλιος http://www.sate.gr/data_source/2010ΥΠΕΚΑ-05.pdf
    2 points
  5. Αρθρο 99 Ν4495 περιπτωση στ Αρχικά , στο εδάφιο αα) παραγραφος δδδ) που αφορά τις περιπτώσεις που δεν εχει απωλεσθεί ο φάκελος έχει την εξής φράση : " αα)[..] δδδ)[..]Αν η πραγματική κατάσταση συμφωνεί με τα σχέδια της σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών, είναι δυνατή η υποβολή της κάτοψης που επισυνάπτεται στη σύσταση και δεν απαιτείται να προβεί ο μηχανικός στη σύνταξη νέου σχεδίου κάτοψης, χωρίς όμως αυτό να πιστοποιεί τη νομιμότητα της ιδιοκτησίας σύμφωνα με τις πολεοδομικές διατάξεις. Ο έλεγχος των αυθαιρεσιών γίνεται σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας" Ενα το κρατούμενο : τα σχέδια της συστασης δεν τεκμηριωνουν νομιμότητα. Στην συνέχεια στο εδάφιο γγ έχει την περίπτωσή σου ( απώλεια σχεδίων ) : "γγ) αν έχει απολεσθεί ο φάκελος της οικοδομικής άδειας, εφόσον η απώλεια βεβαιώνεται από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης και, προκειμένου να διερευνηθεί η νομιμότητα του υφισταμένου κτιρίου, είναι δυνατή η υποβολή στην αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης φακέλου αποτύπωσης κτιρίου, που έχει ανεγερθεί με βάση οικοδομική άδεια πριν από τις 28.7.2011 η οποία έχει απολεσθεί. Για να γίνει αποδεκτός ο φάκελος από την οικεία Υπηρεσία Δόμησης, πρέπει να περιλαμβάνει τοπογραφικό διάγραμμα, διάγραμμα κάλυψης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του από 8.9.1983 προεδρικού διατάγματος, κατόψεις αποτύπωσης όλων των ορόφων, τομή, φωτογραφίες όλων των όψεων, υπεύθυνη δήλωση μηχανικού ότι στο διάγραμμα κάλυψης οι υπολογισμοί και ο έλεγχος του υφισταμένου κτιρίου έχει γίνει σύμφωνα με τους όρους και περιορισμούς δόμησης που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειας για την οποία υποβάλλεται ο φάκελος αποτύπωσης, καθώς και κρατήσεις και εισφορές σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Θεωρείται ως κάτοψη, για την εφαρμογή της παρούσας, το σχέδιο κάτοψης το οποίο προσαρτήθηκε στην πράξη σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών στις περιπτώσεις αυτοτελών οριζόντιων ή καθέτων ιδιοκτησιών, των οποίων η οικοδομική άδεια εκδόθηκε πριν από την έναρξη ισχύος του από 8.9.1983 προεδρικού διατάγματος. Αν η πραγματική κατάσταση συμφωνεί με τα σχέδια της σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών, είναι δυνατή η υποβολή της κάτοψης που επισυνάπτεται στη σύσταση και δεν απαιτείται να προβεί ο μηχανικός στη σύνταξη νέου σχεδίου κάτοψης. Τα σχέδια κατατίθενται εις διπλούν και θεωρούνται από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης. Η μία σειρά σχεδίων χορηγείται στον ενδιαφερόμενο και ο φάκελος συμπληρώνει την απολεσθείσα οικοδομική άδεια στο αρχείο της Υπηρεσίας Δόμησης" και στην ερμηνευτικη 2 : "Στο εδάφιο γγ της περίπτωσης στ) θεωρείται ότι η πραγματική κατάσταση συμφωνεί με τα σχέδια της σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τυχόν αυθαίρετες κατασκευές για τις οποίες θα γίνεται η υπαγωγή.Στις περιπτώσεις που μετά την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης κατά τη σύνταξη του διαγράμματος κάλυψης προκύψουν αυθαίρετες κατασκευές, αυθαίρετα τμήματα κτιρίου κ.λ.π., αυτά διαγραμμίζονται ή/και αναφέρονται ευκρινώς στο διάγραμμα κάλυψης με ειδική μνεία στην υπεύθυνη δήλωση μηχανικού, σχετικά με την υπαγωγή των τυχόν αυθαιρέτων στις διατάξεις του ν.4495/17" Δηλαδή , εχεις πάει, έχεις μετρήσει, και αν πραγματικότητα και σύσταση ταυτίζονται , σου λέει μην μου ξανασχεδιάσεις , βάλε την κάτοψη της σύστασης στον φάκελο της ανασύστασης. Αν τώρα αυτή η κατάσταση είναι και μέσα στα επιτρεπτά μεγέθη των τότε όρων δόμησης και της άδειας τότε και μόνο τότε καθάρισες.
    1 point
  6. το λέει στις οδηγίες ΤΕΕ, οπότε μόνο ατομικά μπορείς και όχι ως εταιρεία
    1 point
  7. Η νέα διευκρινιστική εγκύκλιος, απαραίτητη για όσους χρειάζονται να υποβάλλουν μελέτη με το Π.Δ. 41/18. Επίσης, ορίζει ότι πρέπει να αναρτώνται πλέον οι μελέτες πυροπροστασίας (ενεργητική, παθητική , σχέδια κλπ) στο σύστημα e-adeies του Τ.Ε.Ε για τα νόμιμα κτίρια και στο σύστημα αυθαιρέτων του Τ.Ε.Ε για τα τακτοποιημένα εγκυκλιος_1_ ΠΔ 41_18_ΩΒΤ34653Π8-ΨΜΤ.pdf
    1 point
  8. Τοπογραφικό για μεταβίβαση? Αν ναι, δεν απαιτείται αναγραφή ο.δ. Πάντως, σε κάθε περίπτωση, στη δήλωση 651/77 οφείλεις να διευκρινήσεις βάσει ποιων διατάξεων είναι άρτιο και οικοδομήσιμο
    1 point
  9. Ο κ. Σκρέκας ανέφερε ότι εκτός από όσα έχουν ήδη γίνει, το επόμενο διάστημα θα έχει ολοκληρωθεί νομοθετική ρύθμιση που προβλέπει την επίλυση ζητημάτων που άπτονται του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, με πρόθεση αυτά να επιλυθούν με ταχύτητα και δίχως γραφειοκρατία. https://m.naftemporiki.gr/story/1747250/k-skrekas-to-2030-to-67-tis-telikis-katanalosis-energeias-stin-kriti-na-proerxetai-apo-ape
    1 point
  10. Καλησπέρα,δηλαδή έχεις διαπιστώσει Α.ότι υπάρχει και μετατόπιση θέσης?έκανες σύγκριση της θέσης της στο διάγραμμα κάλυψης με την αποτύπωση σου και είναι σε άλλη θέση? ή Β.έχεις τμήμα που δεν κατασκευάστηκε κατά 1 μ. πλάτους,αλλά κατά τα λοιπά βρίσκεται στην θέση του διαγράμματος? Αν ισχύει το Α,η απάντηση στο ερώτημα είναι ναι. Αν ισχύει το Β,η απάντηση στο ερώτημα είναι όχι.
    1 point
  11. Ας πρόσεχαν ομαδικώς.... Στην πράξη στην Ελλαδάρα μας, δεν πρόκειται να γίνει απολύτως τίποτα! Τα λίγα λεφτουδάκια θα τα λύσουν όλα τα προβλήματα... Καλό καλοκαίρι....
    1 point
  12. Το οικόπεδο θεωρείται Πολεοδομικά ενιαίο. Η Υ.ΔΟΜ. ελέγχει την αρτιότητα-οικοδομησιμότητα του ενιαίου, και την τήρηση της επιτρεπόμενης δόμησης του καθενός. Πάντως, επειδή αυτή η λύση δεν προσφέρεται για σωστή αξιοποίηση, δώσε τους και την εναλλακτική: Ανάπτυξη των καθέτων σε βάθος, με δρόμο προσπέλασης (πλάτους >=3.50 μ) στο πλάι
    1 point
  13. ξαναδες τα με πλατος καθε καθετης 9,94 και 6,65 αν αφαιρεσεις 3 μ. για να περνας προς τα πίσω, ουτε βαγονια δεν μπορεις να βαλεις.
    1 point
  14. και ετσι οπως το λες και με βαση την ρητη εξαιρεση του 96 παρ. "γιε" που σου δινει δικαιωμα παρεκλισηςγια τις α,β και γ περιπτωσεις της παρ. 2 του αρθρου 89.
    1 point
  15. H Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού αποτελεί μια καταγραφή των απαραίτητων παρεμβάσεων στις τεχνολογικές υποδομές του κράτους, στην εκπαίδευση και κατάρτιση του πληθυσμού για την απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων καθώς και στον τρόπο που η χώρα μας αξιοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία σε όλους τους τομείς της οικονομίας και της δημόσιας διοίκησης. Ο κύριος ρόλος της είναι να περιγράψει το όραμα, τη φιλοσοφία και τους στόχους της εθνικής στρατηγικής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας. Το συγκεκριμένο κείμενο, ωστόσο, μπαίνει σε πολύ μεγαλύτερο βάθος, περιγράφοντας τις κατευθυντήριες αρχές, το μοντέλο διακυβέρνησης και υλοποίησης αλλά και τους στρατηγικούς άξονες του ψηφιακού μετασχηματισμού. Περαιτέρω, περιγράφει περισσότερα από 400 συγκεκριμένα έργα, ταξινομημένα σε βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, σε οριζόντια και σε τομεακά, τα οποία υλοποιούν τη στρατηγική για την Ψηφιακή Ελλάδα. Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού.pdf
    1 point
  16. Τα γωνιακά δεν υποχρεώνονταν ποτέ για τίποτε άλλο εκτός από τον υποχρεωτικό ακάλυπτο στην αντιδιαμετρική γωνία. Αν ήθελαν απείχαν στα πλάγια όρια. Με κανονικά απέχουσα οικοδομή του 08 δίπλα σου κάνεις ότι θέλεις, κολλάς ή δ.
    1 point
  17. Όταν το γειτονικό κτήριο έγινε με άδεια του 2008 δεν μας ενδιαφέρουν τα συστήματα δόμησης. Σταματάμε στο β) και δεν φτάνουμε ποτέ στο ε).
    1 point
  18. Αν θέλετε μπορείτε να κολλήσετε στο όριο, επειδή η απόσταση του γειτονικού Δ κατά ΓΟΚ85 αποκλείεται να είναι μικρότερη του σημερινού δ. Η μόνη ασάφεια είναι ποιανού κτηρίου το δ παίρνουμε σήμερα για τη σύγκριση. Το δυσμενέστερο ύψος εξασφαλίζει όλες τις περιπτώσεις.
    1 point
  19. Νικ τα έχουμε ξαναπεί. Δίνεις βεβαίωση "αυτή που αναφέρεσαι σε εξαιρέσεις" συνδυασμός άρθρου 82 παρ θ και άρθρ. 81. Τεκμηριώνεις στην Τ.Ε γιατί η αυθαιρεσία εμπίπτει στις εξαιρέσεις (πχ δύναται να εκδοθεί ΕΕΔΜΚ ή δύναται να υπαχθεί σε κάποια από τις περιπτώσεις κατηγορίας 3 του Ν. 4495). Νομίζω ότι αυτή η αντιμετώπιση (βεβαίωση για μη αυθαιρεσίες) υπήρχε στο Ν. 4178 που ο νόμος ήταν διαφορετικός στα εν λόγω σημεία.
    1 point
  20. Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε ξανά ευχαριστούμε.
    1 point
  21. Δεν διαφωνώ, απλά τον διεκπεραιωτή τον πήραν όλοι μαζί και του έχουν και γραφεία στα κεντρικά ...
    1 point
  22. Η μη δυνατότητα ορισμού μακροστοιχείου σε δοκούς Ο.Σ όταν αυτοί διαμερίζονται κατά το μήκος τους είναι όντως ένα πρόβλημα, που όμως έχει επισημανθεί προς την ομάδα ανάπτυξης εδώ και αρκετό καιρό. Τα προβλήματα που εντοπίζονται με την μη θεώρηση ενιαίου μήκους σε διαμερισμένη δοκό είναι τα εξής: α) Κατά τον υπολογισμό της ικανοτικής διάτμησης, πρέπει να λαμβάνεται το πλήρες μήκος της δοκού και όχι τμηματικά, γιατί το πραγματικό/συνολικό μήκος είναι αυτό που πρέπει να εισαχθεί στους υπολογισμούς της VCD, β) Κατά τον υπολογισμό της ικανότητας σε στρέψη το μήκος επηρεάζει τα αποτελέσματα, γ) Κατά τον υπολογισμό του μήκους διάτμησης Lv για τον υπολογισμό του μήκους πλαστ. άρθρωσης στην Σ.Υ.Α, πάλι χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί το πλήρες μήκος της δοκού. Επίσης, όταν έχουμε μεταλλική ή ξύλινη στέγη και πρέπει να γίνει αρκετά πυκνή διαμέριση στην στηρίζουσα δοκό Ο.Σ, τότε το πρόβλημα γίνεται μάλλον εντονότερο. Σημειωτέο ότι η στηριζόμενη δοκός ελέγχεται χωρίς απαιτήσεις πλαστιμότητας (όπως φαίνεται στο κείμενο των αποτελεσμάτων). Η απάντηση που δίνουν γενικά για το θέμα αυτό είναι ότι δεν είναι πάντα σαφές από το σχηματιζόμενο διάγραμμα των ροπών ποια είναι η στηρίζουσα και ποια η στηριζόμενη δοκός.
    1 point
  23. ???....ελπίζω να το ανέβασα στο σωστό νήμα Το ποδήλατο είναι ο αργός θάνατος του πλανήτη. Ο Γενικός Διευθυντής της Euro Exim Bank Ltd. έκανε τους οικονομολόγους να σκέφτονται όταν είπε: "Ένας ποδηλάτης είναι καταστροφή για την οικονομία της χώρας διότι: Δεν αγοράζει αυτοκίνητα και δεν δανείζεται χρήματα για αγορά. Δεν πληρώνει για ασφαλιστήρια συμβόλαια. Δεν αγοράζει καύσιμα Δεν πληρώνει για την απαραίτητη συντήρηση και επισκευές Δεν χρησιμοποιεί στάθμευση επί πληρωμή Δεν προκαλεί σοβαρά ατυχήματα. Δεν χρειάζεται αυτοκινητόδρομους πολλών λωρίδων Δεν χαλάει χρήματα για λίπανση.... Οι υγιείς άνθρωποι δεν χρειάζονται ούτε είναι χρήσιμοι για την οικονομία, Δεν αγοράζουν φάρμακα Δεν πηγαίνουν σε νοσοκομεία ή γιατρούς Τίποτα δεν προστίθεται στο ΑΕΠ της χώρας (ακαθάριστο εγχώριο προϊόν). Αντιθέτως, κάθε νέο εστιατόριο του McDonald's δημιουργεί τουλάχιστον 30 θέσεις εργασίας: 10 καρδιολόγοι 10 οδοντίατροι 10 ειδικοί διατροφής και διατροφολόγοι, και προφανώς, άτομα που εργάζονται στο ίδιο το εστιατόριο. " Επιλέξτε προσεκτικά: ποδηλάτης ή McDonald's; Αξίζει να εξεταστεί.
    1 point
  24. Αν η νομοθεσία ήταν σαφής θα μπορούσαν και στον έλεγχο Ο.Α να έβαζαν ιδιώτες κάτι αντίστοιχο με τους Ε.Δ. Ποιος ιδιώτης όμως θα δεχθεί σήμερα να αναλάβει τέτοια ευθύνη ή ποιος νόμος θα τον απαλλάσσει σε περίπτωση καταγγελίας για λάθος ερμηνεία? Το να γίνει σαφής η νομοθεσία αποκλείεται Το να οργανώσουν όλες τις ΥΔΟΜ με όλες τις ειδικότητες αποκλείεται Οπότε τι μένει? Τα ίδια και τα ίδια!
    1 point
  25. "Τώρα, θέλει να κάνει τακτοποίηση. ο δικηγόρος του είπε ότι για να προχωρήσει τη διαδικασία πρέπει να φέρει δήλωση από μηχανικό. " Το ανωτερω, δεν ειναι σωστο. Άρθρο 83. Απαίτηση έκδοσης βεβαίωσης μηχανικού σε δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις 1. Σε κάθε δικαιοπραξία εν ζωή περιλαμβανομένης και της δωρεάς αιτία θανάτου, που συντάσσεται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος και έχει ως αντικείμενο τη μεταβίβαση ή τη σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο ή και σε ακίνητο χωρίς κτίσμα, επισυνάπτεται υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και βεβαίωση μηχανικού. Η ως άνω υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και η βεβαίωση του μηχανικού απαιτείται και για την μεταγραφή τελεσίδικης δικαστικής απόφασης επί αναγνωριστικής αγωγής της κυριότητας του ακινήτου και για τη μεταγραφή των πρακτικών δικαστικού ή εξωδικαστικού συμβιβασμού με τα οποία αναγνωρίζεται η κυριότητα επί του ακινήτου κατα τα λοιπα στο προγραμμα του ΤΕΕ υπαρχει ο "νομεας και κατοχος" [οπως μας το ανεφερε συναδελφος προ ημερων] αλλά στον νομο δεν υπαρχει δικαιωμα για τον νομεα ή κατοχο.
    1 point
  26. @gp1 Συμφωνώ απολύτως με τον Δημήτρη και να προσθέσω ότι δεν είναι δουλειά του μηχανικού να αναζητά κληρονομοχάρτια για να βρει ποιος είναι ο νόμιμος κληρονόμος, ή αν κάποιος αποποιήθηκε την κληρονομία και συνεχίζεται η κληρονομική διαδοχή στους κατιόντες κλπ.
    1 point
  27. οχι, διοτι ο εμφανιζων εαυτον σαν κληρονομο, γινεται "τυπικα ιδιοκτητης" με βαση αποδοχη. ο νομεας μπορει να ειναι και ενας που απλα "κατεχει"
    1 point
  28. To σύστημα του ΤΕΕ στο σημείο των προαπαιτούμενων δικαιολογητικών βγάζει ...μπούρδες!!! Αυτός είναι κι ο λόγος που το ίδιο το ΤΕΕ έχει εγγράφως δηλώσει ότι, "....την ευθύνη κατάθεσης των απαραίτητων δικαιολογητικών έχει ο διαχειριστής μηχανικός κάθε δήλωσης και όχι το ίδιο κ.λπ."!!! Οπότε συστήνω, αφού μελετήσεις προσεκτικά το Ν.4495/2017 κατόπιν μόνος σου θ' αποφασίσεις ποια είναι τα αναγκαία και απαραίτητα δικαιολογητικά για την εξειδικευμένη περίπτωση που υπαγάγεις σε αυτόν, τα οποία θα συγκεντρώσεις και θα υποβάλλεις. Με άλλα λόγια "γράψε στα παλιά σου τα παπούτσια το νουμεράκι που σου παρουσιάζεται".... και προχώρα!
    1 point
  29. ● Εγκ.2/31.5.2019 (διευκρινήσεις Άρθρου 83 ) 7. Στις περιπτώσεις αυτοτελών οριζόντιων ή καθέτων ιδιοκτησιών των οποίων η οικοδομική άδεια εκδόθηκε πριν από την έναρξη ισχύος του από 8.9.1983 προεδρικού διατάγματος και για τις οποίες βεβαιώνεται από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης η απώλεια του φακέλου της οικοδομικής άδειας, είναι δυνατή η προσάρτηση αντί των αντιγράφων των σχεδίων του φακέλου της άδειας, αντιγράφων των σχεδίων της διακεκριμένης οριζοντίου ή καθέτου ιδιοκτησίας ως προσαρτήθηκαν στην πράξη σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών, εφ` όσον η πραγματική κατάσταση συμφωνεί με τα σχέδια της σύστασης. Εφόσον δεν υπάρχουν ούτε τα παραπάνω και βεβαιώνεται η απώλεια του φακέλου από την αρμόδια Υ.ΔΟΜ τότε πρέπει να γίνεται, ανασύσταση του φακέλου, κατ άρθρο 99 και στη περίπτωση αυτή, ο φάκελος θα πρέπει να περιέχει κατ’ ελάχιστον τοπογραφικό διάγραμμα, διάγραμμα κάλυψης, κάτοψη του ορόφου που βρίσκεται η συγκεκριμένη οριζόντιος ή κάθετος ιδιοκτησία στην οποία αφορά η ως άνω συμβολαιογραφική πράξη και φωτογραφίες του κτιρίου.
    1 point
  30. Συμφωνώ με την παραπάνω αντιμετώπιση. Οι πλάγιες αποστάσεις καθορίζονται από το μήκος προσώπου και την αντίστοιχη κατηγορία παρέκκλισης την οποία δημιουργεί ο συνδυασμός ημεροχρονολογίας ύπαρξης γηπέδου με το μήκος προσώπου και βάθος γηπέδου και την επιφάνειά του. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το πρόσωπο του γηπέδου επί της εθνικής οδού είναι μικρότερο των 45 μ δεν έχουμε κατά κανόνα αρτιότητα οπότε αναζητούμε την παρέκκλιση. Υπάρχει ημεροχρονολογία ύπαρξης γηπέδου πολύ πριν το 1962 και με δεδομένο ότι το πρόσωπο είναι μεγαλύτερο των 20 μ και μικρότερο των 45 μ οι ελάχιστες πλάγιες αποστάσεις θα ληφθούν ίσες με 5 μ.Η απόσταση από το οπίσθιο όριο θα πρέπει να ληφθεί 15 μ λόγω βάθους γηπέδου μεγαλύτερου των 50 μ, κάτι που έτσι και αλλιώς θα γινόταν ακόμη και αν υπήρχε μόνο ο αγροτικός δρόμος. Τα 15 μ απόσταση από όλα τα όρια θα ίσχυαν μόνο αν το γήπεδο είχε πρόσωπο σε αγροτική οδό, η οποία λόγω της υποχρέωσης τήρησης και από αυτή, απόστασης 15 μέτρων εξομοιώνεται με πλάγιο όριο. Επιπλέον των ανωτέρω, περίπτωση γηπέδου προυφιστάμενου της 31/12/2003 με ελάχιστη επιφάνεια 4.000 τμ ανήκει στην κατά παρέκκλιση αρτιότητα, αφού ο κανόνας για όσα γήπεδα προκύπτουν μετά το 2003 απαιτεί και 25 μ πρόσωπο σε αναγνωρισμένη προ 23 αγροτική οδό. Στην περίπτωσή μας η παρέκκλιση είναι μια και προκύπτει λόγω προσώπου από την εθνική οδό, διότι ο κανόνας (τον οποίο στερούμαστε) θα ήταν πρόσωπο 45 μ στην εθνική οδό και βάθος 50 μ. Το πρόσωπο δεν το έχουμε και γι αυτό το λόγο μεταπίπτουμε σε παρέκκλιση.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.