Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.648


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.043


  4. Tasos P

    Tasos P

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      441


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/07/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. καλησπέρα Παύλε - Το Κτηματολόγιο ΔΕΝ δημιουργεί κ.χ.. Απλώς αποτυπώνει τους υπάρχοντες - Η π.μ. αποτυπώνει υφιστάμενες καταστάσεις και προτείνει ρυμοτόμηση. Η π.ε. έρχεται να διορθώσει, μεταξύ άλλων, και τυχόν ιδιοκτησιακές "ανωμαλίες". Στην πινακίδα της π.ε., θα έπρεπε να αναφέρονταν όλα τα σχετικά στοιχεία. - Αν δεν αξίζει τον κόπο (μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο) δεν προτείνεις στον ιδιοκτήτη διόρθωση γ.σ.. Έτσι κι αλλιώς, μόνο με δικαστική απόφαση θα προέκυπτε κάτι οριστικό. Όμως, τη θεωρώ ως την πιο σωστή διαδικασία ώστε να ξεμπλέξει κάποιος μια και καλή. Το επίμαχο τμήμα δεν μπορεί να είναι αδέσποτο. Είτε θα ανήκει στο Δήμο, είτε στον ιδιώτη. Ως προς τη μοίρα των μη άρτιων υπάρχουν λύσεις. Είτε καθορίζεται, με την έγκριση των όρων δόμησης της π.μ., ειδική κατά παρέκκλιση αρτιότητα, είτε με την π.ε. συνενώνεται με το όμορο και συστήνουν κάθετες. Σε κάθε περίπτωση όμως, θεωρώ πως θα πρέπει να τακτοποιηθεί το θέμα του προσώπου
    2 points
  2. σκέπαστρο ύψους 1μ??? ή καταπακτή???
    2 points
  3. Δώσε περισσότερες λεπτομέρειες για το ακίνητο. Είναι αυτοτελής οικοδομή ή έχει σύσταση οροφοκτησίας; Στην άδεια προβλέπονταν μήπως να υπάρχει πυλωτή; Γιατί να πάει κάποιος να σηκώσει μισό μέτρο το δάπεδο και να κάνει χαμηλό το διαμέρισμα. Το ελεύθερο εσωτερικό ύψος του μήπως είναι πλέον κάτω από τα 2,40 (ελάχιστο ύψος χώρου κύριας χρήσης βάσει ΓΟΚ 85);
    2 points
  4. Το ΕΤΕΑΕΠ έχει ενωθεί με τον ΕΦΚΑ αυτό που βλέπεις αφορά το παλαιό ΕΤΕΑΕΠ το οποίο δεν υπάρχει πλέον, σε αυτό το site αναγράφονται μόνο τα αναδρομικά του 2017 και 2018
    2 points
  5. Κι εμένα έληξαν σήμερα..αν κατάλαβα καλά χρειάζεται εκ νέου εγκατάσταση στο usb stick; Δηλαδή μέσω internet explorer και τα λοιπά καραγκιοζιλίκια; Εν έτη 2021 και μας βάζουν σε τέτοιες διαδικασίες, πόσο γελοίοι πια...
    2 points
  6. Η θερμομόνωση ΔΕΝ είναι ΠΗΣ. Αν θέλεις να εντρυφήσεις στο θέμα, διάβασε τα σχετικά (ΤΟΤΕΕ, βιοκλιματικό σχεδιασμό, κλπ). Το να ρωτάς το αυτονόητο (αν επιτυγχάνεται μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης με εφαρμογή του ΚΕΝΑΚ) είναι σαν να αμφισβητείς τις γνώσεις σου. ΝΑΙ. Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ ενός ενεργειακού σουρωτηριού, κι ενός θωρακισμένου ενεργειακά κτιρίου (ακόμη και με με μόνο ΠΗΣ τα κουφώματα). Και, δεν έχουν κατασκευαστεί "μερικά", αλλά όλα τα κτίρια από τη εφαρμογή του ΚΕΝΑΚ και μετά. Βέβαια, κάποιοι υποψιασμένοι (κυρίως στο εξωτερικό) σχεδίαζαν βιοκλιματικά εδώ και μερικές δεκαετίες. Εμείς, ανακαλύψαμε τον τροχό σχετικά πρόσφατα...
    1 point
  7. αυτα βλεπω στο αρθρο 10 αποδεχεται την συνενωση, χωρις να διαχωριζει τι ηταν το καθε ενα οικοπεδο πριν. 1. Σε περίπτωση οικοπέδων, αυτοτελών ή εκ συνενώσεως, που βρίσκονται εντός σχεδίου πόλεως στις γεωγραφικές ......περιφέρειες : Επισης στο στ' οριζει ειδική περιπτωση υπολογισμου συνενωσεως "οταν ενα ειναι αρτιο"... ΟΜΩΣ, δεν απαγορευει τπτ αν και τα τρια ηταν πριν την συνενωση μη αρτια. στ. Όταν τα οικόπεδα των παραπάνω περιπτώσεων α ́, β ́, γ ́, δ ́ δημιουργούνται από συνένωση οικοπέδων εκ των οποίων τουλάχιστον το ένα είναι άρτιο κατά παρέκκλιση ή ρυμοτομούμενο ή τυφλό ή μη οικοδομήσιμο, παρέχονται τα παραπάνω κίνητρα με εφαρμογή των αντίστοιχων τύπων όπου Α=1 για κάθε λόγο Β. δες σχετικα εγγραφα στην κωδικοποιηση του καν62 για τον ΝΟΚ. ΝΟΚ_X4 + Τεύχος Τεχνικών Οδηγιών - 3.2 Νομοθεσία - Michanikos.gr
    1 point
  8. ΥΠΕΝ: αυξάνεται η δόμηση στις πόλεις-ρύθμιση για αυθαίρετα τέλος του έτους https://ecopress.gr/ypen-allazei-i-domisi-stis-poleis-rythmisi-gia-afthaireta-telos-tou-etous/
    1 point
  9. @Arche Διευκρινηση . Αυτά που σου είπα εγω αφορούν την περίπτωση οπου εχεις αδεια , δεν εχεις εγκεκριμενα σχεδια και θελεις να τα ξαναδημιουργησεις και να ελεγξεις / δηλώσεις τυχον υπερβασεις επι αυτων. Αυτα που σου προτεινουν Ιασονας και loser είναι αλλη προσέγγιση. Εκει λες δεν εχω αδεια , ειναι παντελως αυθαιρετο και το δηλωνω ως τετοιο. Αρα κανω κατοψη μονο του αυθαιρετου μου και δεν ασχολουμαι με τα υπόλοιπα. Στην περιπτωση σου που ειναι παλια η οικοδομη και το προστιμο πολύ χαμηλό η αντιμετώπιση αυτή σε συμφέρει και οικονομικα και απο θεμα δουλειας μηχανικου διότι όπως σου είπε και ο loser "..Για κατ 1 μόνο παράβολο πληρώνεις ανεξάρτητα από Υ.Δ και πολλές άλλες παραβάσεις τις οποίες όμως οφείλεις να περιγράψεις και να αποτυπώσεις σε κάτοψη . Για κατ 2 προ 01/01/83 μόνο κατόψεις έχεις να κάνεις δεν χρειάζεσαι να ανεβάσεις τοπογραφικά τομές κλπ όπως λές διάβασε Άρθρο 96 β ..." ΥΓ.Αλλωστε απ' οτι λες δεν υπαρχει ουτε η άδεια . Πως θα το βαλεις με αδεια ?
    1 point
  10. τπτ δεν σβηνει αλλο λογο εχει ο πινακας 1 και αλλο ο 2. να συμπληρωσει τον 1 που τον αφησε.
    1 point
  11. Άδεια Άδεια.... την μεγάλη δηλαδή... φούλ βέρσιον.... πως αλλιώς να το πω και φυσικά για τους ίδιους λόγους μπορείς να βγάλεις σε άλλες περιπτώσεις Μικρής κλίμακας κλπ.... Το βασικό είναι ένα. Δεν αλλάζεις το περίγραμμα του "τακτοποιημένου" Όσο για τα άρθρα που ζητάς να σου γράψω και δεν τα θυμάμαι απ έξω αλλά μπορείς να τα βρεις και μόνος σου. Και δεν έγραψα πουθενά ότι γενικά επεμβάσεις στον Φ.Ο. αυτόματα είναι "υγιεινή και ασφάλεια". Σε ειδικές περιπτώσεις και οφείλεις να το τεκμηριώσεις τουλάχιστον στην Τεχνική σου Έκθεση έχοντας ως ισχυρό δεδομένα (αν ισχύει) την υφιστάμενη στατική ανεπάρκεια
    1 point
  12. Απόφαση ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 Μ(ΦΕΚ B 1843 - 13.05.2020) λστ) διαχωρισμός οριζόντιων ιδιοκτησιών
    1 point
  13. ποτέ δεν επιτρέπονταν απόληξη και ούτε και τώρα επιτρέπεται
    1 point
  14. Σας στέλνω την Ελληνική Τεχνική Προδιαγραφή για τα κουφώματα αλουμινίου. Θα βρείτε ορισμένες πληροφορίες που ζητάτε. Δεν γνωρίζω να υπάρχει κάτι άλλο σχετικό. Εχετε κάνει συμφωνητικό για την προμήθεια και την τοποθέτηση; Τι ποσοστό του συνολικού κόστους έχετε δώσει μέχρι τώρα για τα κουφώματα; Εχετε παραστατικά για αυτό; Αν δεν υπάρχει τίποτα απο συμφωνητικό, παραστατικά κλπ, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα, αλλά και πάλι σας συνιστώ να διεκδικίσετε το δίκιο σας με κάθε τρόπο. Προσέξτε: Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Απαιτήστε άμεσα λύση. ΕΤΕΠ για κουφώματα αλουμινίου.pdf
    1 point
  15. Για κατ 1 μόνο παράβολο πληρώνεις ανεξάρτητα από Υ.Δ και πολλές άλλες παραβάσεις τις οποίες όμως οφείλεις να περιγράψεις και να αποτυπώσεις σε κάτοψη . Για κατ 2 προ 01/01/83 μόνο κατόψεις έχεις να κάνεις δεν χρειάζεσαι να ανεβάσεις τοπογραφικά τομές κλπ όπως λές διάβασε Άρθρο 96 β . Εαν δεν θέλει συνεργασία ο ιδιοκτήτης δεν μπορείς να κάνεις δήλωση αυθαιρέτου , αλλά πρώτη φορά τα ακούω . Εάν έχεις κάνει έξοδα πάρε πρώτα την αμοιβή σου . Γιαυτο έλεγα πριν για τα συνεχιζόμενα λάθη της πολιτείας .
    1 point
  16. Καλησπέρα Παύλε όπως προανέφερα, η περίφραξη στο πρόσωπο του οικοπέδου είναι πιθανό (και λογικό, αφού κανείς δεν είναι τόσο λαρτζ, ώστε να χαρίζει στο Δήμο τμήμα του οικοπέδου του) να έγινε για λόγους εισόδου-εξόδου. Από τη στιγμή που ο Δήμος δεν διεκδικεί το συγκεκριμένο τμήμα (αυτό άλλωστε θα φαινόταν και στην π.ε.) είναι προφανές ότι ανήκει στον ιδιώτη. Συνεπώς, αν τίθεται θέμα συμβατότητας με το Κτημ/γιο, μπορεί να κάνει διόρθωση γ.σ. με υπογραφή του Δήμου (ως όμορου). Αν η π.ε. έχει μεταγραφεί, ακόμη καλύτερα. Αυτό το λέω με βεβαιότητα, καθόσον πρόσφατα μου έτυχε μια πολύ πιο "κραυγαλέα" περίπτωση με προφανές πρόδηλο (λάθος αποτύπωση από Κτημ/γιο)
    1 point
  17. 1 point
  18. Ο νόκ δεν καθορίζει τις διαστάσεις του εσωτερικού κλιμακοστασίου, Γνωρίζω ότι: Από τον κτιριοδομικό ισχύει πλάτος=0,60 μ ,κάτι το οποίο δεν ισχύει από την πυρασφάλεια(0,70 ελάχιστο πλάτος όδευσης διαφυγής παρ 5.3.3) Άρα ισχύει το 0,70 'η 0,75 (υπάρχει κάποια αναφορά στη πυρασφάλεια ως τελικό πλάτος 0,75). Με επιφύλαξη διότι υπάρχει και το σχεδιάζοντας για όλους όπου ισχύει το 0,90 μ, Τώρα τι υπερισχύει απ όλα αυτά δε ξέρω.!
    1 point
  19. Με την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης, το κτίσμα εξαιρείται (προσωρινά) της κατεδάφισης. Η τρίτη φάση οδηγεί στην οριστική εξαίρεση. Συνεπώς, αρκεί η β' φάση για να θεωρείται νομίμως υφιστάμενο βάσει NOK.
    1 point
  20. Αν δεν γίνουν οι εργασίες προσαρμογής με πιστοποίηση ελεγκτου δόμησης , η όλη υπαγωγή είναι άκυρη { ως μη γενομένη ) με ότι αυτό συνεπάγεται ειδικά για το Μηχανικό .
    1 point
  21. Χώρος που κατασκευάστηκε σύμφωνα με την άδεια, δεν είναι αυθαίρετος. Οπότε δεν μπορεί να ενταχθεί σε ρύθμιση αυθαιρέτων. Το λάθος έγινε κατά τη σύνταξη του παλαιού συμβολαίου. Να μην κάνεις αυτό που πρότεινε η συμβολαιογράφος.
    1 point
  22. Διαφορετική διαμερισμάτωση υπάρχει όταν το περίγραμμα του ορόφου είναι όπως της άδειας και το διαμέρισμα έχει κατασκευαστεί μικρότερο προς όφελος άλλου. Εάν τα τετραγωνικά που λείπουν, από το υπό εξέταση διαμέρισμα, δεν έχουν προστεθεί σε άλλο (ή στον κοινόχρηστο χώρο) τότε δεν έχει πραγματοποιηθεί ένα τμήμα του κτιρίου και δεν υπάρχει αυθαιρεσία. Τα δεδομένα είναι τα εξής: Βεβαίωσες ότι δεν κατασκευάστηκε κάτι που να αυξάνει κάλυψη ή δόμηση και ότι δεν άλλαξε χρήση ο χώρος, τα οποία τυχαία (αφού δεν έγινε σύγκριση του πραγματοποιηθέντος κτίσματος με αυτό της άδειας) είναι σωστά. Επομένως η βεβαίωση (επαναλαμβάνω: τυχαία) είναι σωστή. Η κάτοψη, βάσει της οποίας έγινε η μεταβίβαση, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Επιπλέον, είναι η ίδια με αυτή που θα ανεβάσεις στο σύστημα αυθαιρέτων όταν δηλώσεις την διαφορετική διαμερισμάτωση. Η δήλωση αυτή δεν θα είναι τροποποίηση της άλλης που έχεις ήδη κάνει για την έκδοση της βεβαίωσης, θα είναι καινούργια. Δικαίως δεν θέλουμε οι συμβολαιογράφοι να εμπλέκονται στη δουλειά μας, παρομοίως πρέπει να πράττουμε και εμείς. Αφού θέσεις υπ’ όψιν του συμβολαιογράφου τα παραπάνω δεδομένα, η απόφαση ως προς το συμβόλαιο είναι δική του.
    1 point
  23. Σύμφωνα με το άρθρο,όπως το παραθέτω παραπάνω,είναι δήλωση ολοκλήρωσης των εργασιών,άρα σημαίνει, κατά την λογική μου, ότι οι εργασίες έγιναν σύμφωνα με τις αναφερόμενες στην ΕΕΜΚ,αφού -ούτως ή άλλως -προβλέπεται πριν την δήλωση αυτή,να γίνει αναθεώρηση σε περίπτωση προσθήκης-αφαίρεσης-αλλαγής εργασιών.
    1 point
  24. Καλημέρα,παραθέτω την απάντηση από τις Οδηγίες: Επισήμανση:Σε περίπτωση που το σύνολο του καταχωρισμένου οικοπέδου/γηπέδου, αποτελεί ενιαία αδιαίρετη ιδιοκτησία, καταχωρίζεται μία ιδιοκτησία, ανεξαρτήτως ύπαρξης και αριθμού κτισμάτων σε αυτό. Εφόσον στο οικόπεδο/γήπεδο υφίσταται σύσταση οριζοντίου ή καθέτου ιδιοκτησίας, η καταχώριση γίνεται ανά αυτοτελή διηρημένη ιδιοκτησία.Ξεχωριστή καταχώριση γίνεται για το σύνολο των κοινοχρήστων χώρων του οικοπέδου ή γηπέδου.
    1 point
  25. Καλημέρα,στο ΦΕΚ 1843Β/20,άρθρο 5 (Διαδικασία έκδοσης ε.ε.μ.κ.),παρ.4,αναφέρεται: Στην περίπτωση που οι εργασίες ολοκληρωθούν πριν τη λήξη ισχύος της ΕΕΔΜΚ, ο μηχανικός δύναται να υποβάλλει σχετική δήλωση στο ηλεκτρονικό σύστημα αδειών. Επίσης,στο ΦΕΚ 2090Β/21 (Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/ 6983 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 29 του ν. 4495/2017 και καθορισμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 του ν. 4495/2017», άρθρο 3 ,παρ.7: 7. Στην περίπτωση που οι εργασίες ολοκληρωθούν πριν τη λήξη ισχύος της ΕΕΔΜΚ, δύναται να υποβληθεί στο σύστημα ηλεκτρονική αίτηση από τον διαχειριστή. Η αίτηση συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου για την ανάθεση στον διαχειριστή και τεχνική έκθεση μηχανικού συμπεριλαμβανομένης αναφοράς στα στοιχεία και τις μελέτες της οικοδομικής αδείας σε περίπτωση που τροποποιούνται. Εγώ,από τα παραπάνω καταλαβαίνω,ότι αν οι εργασίες ολοκληρωθούν πριν την λήξη ισχύος της ΕΕΜΚ,και για λόγους που μπορεί να διαφέρουν κατά περίπτωση,ο μηχανικός δηλώνει την ολοκλήρωση τους στο Σύστημα.Αυτό μπορεί να κρίνεται αναγκαίο σε περιπτώσεις που η ολοκλήρωση των εργασιών απαιτείται να φανεί για παράδειγμα στην Υδομ,γιατί έχει να διαγράψει κάποιο πρόστιμο ή στο ΕΦΚΑ για κάποιον λόγο κλπ. Συμπληρώνω:Προφανώς η παραπάνω σχετική δήλωση δεν θα απαιτείται εάν αφήσουμε να λήξει ο χρόνος ισχύος της ΕΕΜΚ (χωρίς να έχει γίνει καμία περαιτέρω ενέργεια).
    1 point
  26. Γεια,αν είναι μόνο αναθεώρηση ως προς το χρόνο ισχύος και δεν αλλάζει ο επιβλέπων ή ο διαχειριστής κλπ,δεν χρειάζεται να γίνουν νέες.
    1 point
  27. Προσθήκη καθ' ύψος με ρύθμιση Κατ.5,όπως ήδη απάντησε ο ΚΑΝΑ παραπάνω,δεν επιτρέπεται βάσει του άρθρου 23 του ΝΟΚ,γιατί το κτίριο είναι σε αναστολή κατεδάφισης.Ωστόσο,είσαι σίγουρη για αυτό που αναφέρεις ότι πληρούνται όλοι οι όροι δόμησης και απλά η κατ.5 προέκυψε λόγω μη ύπαρξης οικ.άδειας?Γιατί,αν όντως συμβαίνει αυτό,θα έπρεπε να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης του κτιρίου,και έπειτα μπορούσε να προστεθεί όροφος,γιατί πλέον το κτίριο θα εντασσόταν στα νομίμως υφιστάμενα του άρθρου 23.
    1 point
  28. Γαι όσους ενδιαφέρονται είναι το πρόσφατο (19/5/2021) Webinar του ΤΕΕ/ΤΚΜ με θέμα: «Ο ρόλος του Ελεγκτή Δόμησης κατά τη διαδικασία ελέγχου Οικοδομικής Άδειας - Διαπιστώσεις - Προβλήματα -Τρόποι Επίλυσης – Συμπεράσματα - Παρουσίαση Προτάσεων», διάρκειας 2+1/2 ωρών. Σημειώσεις: Εισηγήσεις ΤΕΔΚ
    1 point
  29. @jogr11 Καλησπέρα,θα κάνεις υπαγωγή στον Ν.4495 του ακινήτου (οικόπεδο με τα επ αυτού κτίσματα).Με δεδομένο ότι υπάρχει μόνο ένα αυθαίρετο κτίσμα προς κατεδάφιση,θα εισάγεις ένα ΦΚ με Τύπο--->Προς έκδοση άδειας κατεδάφισης.Θα πληρωθεί το παράβολο και θα εκδώσεις την Έγκριση Εκτέλεσης Εργασιών (Κατεδάφισης).(Κρατάς την Δήλωση σε Υπαγωγή υποχρεωτικά μέχρι να εκδοθεί η πράξη και να αναρτηθεί).Αφού εκδοθεί η Έγκριση Εκτέλεσης την ανεβάζεις στο σύστημα (απαιτείται για να μπορεί να προχωρήσει σε Οριστική).Κατεδαφίζεις,καλείς ΕΔ,βγαίνει Πόρισμα,τέλος. Υ.γ.η περίπτωση σου είναι η παρ.4γ του άρθρου 29 (δηλαδή υπαγωγή στις διατάξεις του άρθρου 106) Αυτό που εξ αρχής ρώτησες,δηλαδή τι είναι τα Δικαιολογητικά Δικαιώματος Υπαγωγής στο άρθρο 29,παρ.4,είναι η ίδια η Υπαγωγή στις διατάξεις του άρθρου 106.,δηλαδή η Δήλωση του αυθαιρέτου προς κατεδάφιση. edit-Συμπληρώνω και την παρ.η) του άρθρου 9 του ΦΕΚ2090Β/20-5-21: η) δικαιολογητικά που τεκμηριώνουν το δικαίωμα έκδοσης έγκρισης εκτέλεσης εργασιών ανάλογα με την περίπτωση (έκθεση Υπηρεσίας, δηλώσεις υπαγωγής κ.ά.) καθώς οι τυχόν όροι που ορίζονται από το Τμήμα Ελέγχου Δόμησης - Τοπικού Παρατηρητηρίου,
    1 point
  30. @eng11 κατοικία είναι η μονοκατοικία. Το μπάρμπεκιου δεν επηρεάζει την απόσταση που θέλεις να προσδιορίσεις.
    1 point
  31. Καλημέρα..με τα αδόμητα τι γίνεται ακριβώς; Εκδίδουμε και βεβαίωση του 4495 και ταυτότητα?
    1 point
  32. Γιατί κρίμα? Ειλικρινά δεν μας καταλαβαίνω.... Πόσο θα στοίχιζε αν έβγαζε κανονικά την απαιτούμενη Οικοδομική Αδεια με όλες τις Μελέτες, Επιβλέψεις, Τοπογραφικά, ΙΚΑ, φορολογικά κλπ? που δεν τα πλήρωσε ποτέ δεν τα εισέπραξαν ούτε οι Μελετητές όυτε το κράτος ..... και όλο αυτό αν είχε και την αναγκαία έκταση το γεωτεμάχιο για να έχει τους ΣΔ και ΣΚ που θα χρειαστεί? Υ.Γ. και φυσικά δεν υπολόγισα καν την υποβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής κάθε μα κάτε αυθαίρετης κατασκευής... η Υποβάθμιση δεν αφορά μόνο τον όποιο ιδιοκτήτη αλλά και τον περίγυρο του
    1 point
  33. 1 point
  34. Μπες στο www.softlab.gr και κατέβασε το πρόγραμμα που θα βρείς εκεί. Θα με θυμηθείς!
    1 point
  35. brakon, τα 832 που αναφέρεις αντιστοιχούν μόνο στην κύρια σύνταξη που όπως λες θα είναι 690. η Εθνική Σύνταξη (385 ευρώ) δεν έχει καμία σχέση με την Ανταποδοτική (690 ευρώ), είναι ανεξάρτητες ή μια από την άλλη επίσης και το ποσό αναπλήρωσης και το επικουρικό είναι ανεξάρτητο. Σήμερα στην ΕΤ1 είπαν ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που λες εσύ. Ότι ο Μονοσυνταξιούχος Μηχανικός θα δει μικρές μειώσεις γιατί δίνει πολύ μεγάλες εισφορές, σε αντίθεση με τους διπλο-ασφαλισμένους μηχανικούς που δίνουν πολύ μικρότερα ποσά. Σε ποιά εγκύκλιο του Υπουργείου αναφέρεσαι και σε ποια παραδείγματα; περιμένω να μας δώσεις τo link να τις διαβάσουμε και εμείς δεν ξέρω αν έχει νόημα αυτή η συζήτηση γιατί βλέπω μια διάθεση για καταστροφολογία και παραπληροφόρηση και θα πρέπει να επιληφθεί και ο συντονιστής για να μην διαδίδονται, ίσως και με δόλο, αναληθείς πληροφορίες.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.