Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.111


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.600


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.768


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/07/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. αρθρο 96/α Εάν εχει συσταθει ΟΙ, η υπαγωγη παει ανα διηρημενη ιδιοκτησια. Μια αιτηση, βεβαιωσεις οσες και οι ΟΙ.
    1 point
  2. Καλησπέρα συνάδελφοι, σύμφωνα με το ΝΟΚ και τη δόμηση του κοινοχρηστου κλιμ/σιου, διευκρινίζεται ότι στα 25 m2 (ΠΛΕΟΝ 30) ανά όροφο συμπεριλαμβάνονται: η καθαρή επιφάνεια της κλίμακας, το φανάρι της κλίμακας, το φρεάτιο του ανελκυστήρα και τα περιμετρικά τοιχία που το ορίζουν, καθώς και η συνολική επιφάνεια που προκύπτει από το πλατύσκαλο έμπροσθεν της κλίμακας (πλάτους τουλάχιστον ίσου με αυτήν) και του ανελκυστήρα (πλάτους τουλάχιστον 1,50 m) σε οριζόντια προβολή. Απο τα παραπάνω λοιπόν φαίνεται πως στη δόμηση μετράνε όλοι οι τοίχοι του κοινοχρηστου κλιμακοστασίου (εκτος από τα τοιχια του φρεατίου) ακόμα και ο τοιχος του κλιμακοστασίου σε επαφή με τον "αέρα". Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Στους υπολογισμούς των επιφανειών στις κατόψεις των αρχιτεκτονικών για τη σύσταση των συμβολαίων, πως θα γίνει ο υπολογισμός της επιφάνειας του κοινόχρηστου κλιμακοστασίου; Ο εσωτερικός χώρος όπως στον υπολογισμό της δόμησης ή ο μισός τοιχος του κλιμ/σίου και ο μισός του διαμερίσματος; Τι συμβαίνει με τους τοίχους του κλιμ/σιου που δεν είναι σε επαφή με κάποιο χώρο ή διαμέρισμα. Τα τοιχια του φρεατίου θα πάνε και αυτά μισά μισά ή ανήκουν στο κλιμ/σιο; Ο ίδιος προβληματισμός υπάρχει και στο υπόγειο, στην περίπτωση επαφής του κλιμ/σιου με κάποια αποθήκη. Επίσης για τον υπολογισμό των φορολογικών αδείας συμφωνα με ποιες από τις παραπάνω επιφάνειες θα γίνουν οι υπολογισμοί; Ευχαριστώ πολύ
    1 point
  3. Συνάδερφε είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσεις πως όσο σημαντικό είναι να ξέρεις το είδος της θεμελίωσης, άλλο τόσο είναι και το έδαφος, γι'αυτό τα έγραψα μαζί. Ή να το πω αλλιώς: Αν θα κάνεις διευρευνητική, έστω ένα δείγμα κάτι δεν θα πάρεις να δεις τι είδους έδαφος έχεις; Χωρίς φυσικά να εννοώ ότι 1 δείγμα = γεωτεχνική μελέτη, μην παρεξηγηθούμε.
    1 point
  4. Υπογράμμισε και το μερικώς μαζί με το απαλλάσει για να είμαστε ακριβείς. Δες στα σχόλια της 3.5.2 και τον Πίνακα 3.1.
    1 point
  5. Καλημέρα, επανέρχομαι απλά προς ενημέρωση, τελικά το προσκυρούμενο θα προσαρτηθεί στο ακίνητο μετά τη διόρθωση της Π.Ε. με νέο ΔΓΜ. Τώρα δεν μας λένε βέβαια γιατί στις πράξεις εφαρμογής έχουν καταχωρίσει τις τελικές ιδιοκτησίες ενώ εκκρεμούν συμβόλαια προσκυρώσεων. Αλλα αυτό είναι άλλη κουβέντα..
    1 point
  6. Πρόσεξε γιατί, το φτηνό το κρέας το τρώνε τα σκυλιά έχεις συγκριτικά στοιχεία για το "μικρότερο κοστολόγιο" ή κάπου το έχεις ακούσει? ενημερωτικά σου λέω πως, δουλειά του μηχανικού είναι να βρει το βέλτιστο συνδυασμό ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και οικονομίας και σαν μηχανικός, που λες πως είσαι (διόρθωσε το προφίλ σου), θα πρέπει να γνωρίζεις πως η φέρουσα τοιχοποιία: 1. Δεν είναι ευέλικτη από αρχιτεκτονική άποψη 2. Έχει μειωμένες αντοχές σε σχέση με φ.ο. οπλισμένου σκυροδέματος, εκτός κι αν στην περιοχή σου δεν "κουνάει" ποτέ 3. Δεν είναι και τόσο "οικονομική" (από εμπειρία)
    1 point
  7. κι επί πλέον, οι ζαρντινιέρες δεν συνιστούν "φυτεμένο δώμα"
    1 point
  8. Καλησπέρα,εγώ νομίζω ότι έπρεπε να γράφει της παρ.3 (του ίδιου άρθρου 121) και έγινε λάθος στον αριθμό.Συμπληρώνει τους όρους δόμησης για τις συγκεκριμένες κτιριακές εγκ/σεις της παρ.3 του 121 με πανύψηλους φράχτες κλπ.
    1 point
  9. καλησπέρα,διάβασε τη σελίδα 10 αυτού του θέματος
    1 point
  10. Συμφωνώ,σύμφωνα με τις ισχύουσες προθεσμίες,εάν όμως δεν υπάρχει μετά τις 31/12/2022 το κατάστημα κατά ΝΟΚ θα θεωρείται αυθαίρετο***.Άρα,ίσως είναι δόκιμη η πρόβλεψη εκ των προτέρων αφού πρόκειται για νέα αδειοδότηση. ***Ως προς την έλλειψη προσβασιμότητας και εφόσον δεν τεκμηριώνεται η δυσανάλογη οικονομική επιβάρυνση βάσει νομοθεσίας.
    1 point
  11. Καλημέρα,είναι απαραίτητο δικαιολογητικό για την έκδοση της οικοδομικής άδειας.Συνεπώς,θα πρέπει να υποβληθεί.Η διαφοροποίηση από έναν ιδιώτη που κάνει οικοδομικές εργασίες στην ιδιοκτησία του,είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση η σύμβαση θα υπογραφεί από νόμιμο εκπρόσωπο του νομικού προσώπου στο οποίο ανήκει το κτίριο.
    1 point
  12. Γράφω το post γιατί ακούω διάφορα τρελά από συναδέλφους (κυρίως χομπίστες "τοπογράφους"). Έχουν μπερδέψει τα πράγματα και μεταδίδουν και στους πελάτες τους διάφορα, αγνοώντας ότι: Οι καταγραφές του κτηματολογίου είναι καταγραφή των τίτλων, όχι τίτλος. Δεν υπήρξε και δεν θα υπάρξει ποτέ αντικατάσταση των τίτλων από τις καταγραφές του κτηματολογίου. Έτσι σχεδιάστηκε το κτηματολόγιο, έτσι να γίνει η συλλογή των δεδομένων, έτσι γίνεται η κτηματογράφηση, με αυτές τις ακρίβειες κλπ. Ακούω ότι διάφοροι οριοθετούν σε περιοχές με διανομή με βάση το κτηματολόγιο. Αγνοούν τη διανομή, παίρνουν τις συντεταγμένες από το gov.gr και χαράσουν. Έχω ένα πολύ καλό για το τέλος: Άκουσα πρόσφατα από χομπίστα μηχανικό να λέει σε πελάτη του ότι σε περιοχή με διανομή επειδή η προανάρτηση (!!!!!!) λέει κάτι διαφορετικό από την διανομή και την υφιστάμενη κατάσταση (συρματοπερίφραξη), έχει δικαίωμα ο ένας όμορος να πάει την περίφραξή του εκεί που λέει η προανάρτηση, επειδή "έτσι λέει το κτηματολόγιο".
    1 point
  13. @axoudala γενικά από τη νομοθεσία δε προβλέπεται τοποθέτηση υπέργειων δεξαμενών νερού στον υποχρεωτικό ακάλυπτο / στις πλάγιες αποστάσεις (ορισμένες εξαιρέσεις για πισίνες). Αντ'αυτού επιτρέπεται η υπογειοποίηση τους στον ακάλυπτο (δεξαμενές πυρόσβεσης, λυμάτων, βιολογικών). Ωστόσο, οι δεξαμενές αυτές συνήθως συνοδεύονται από κάποιο μηχανοστάσιο (αντλητικό συγκρότημα, φυσητήρες, ηλ. πίανακες). Δεν έχω δει ειδική μνεία στη νομοθεσία για εξαίρεση των στοιχείων αυτών από την απαγόρευση τοποθέτησης στον ακάλυπτο (πάλι εξαίρεση για τις πισίνες). Αυτό σημαίνει ότι ο εξοπλισμός πρέπει να τοποθετηθεί κάποιες φορές σε μεγάλη απόσταση από την δεξαμενή... Αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάποια διάταξη, για τις περιπτώσεις αυτές...
    1 point
  14. ΕΝ 206-1 και ΕΝ 1504: δύο εναλλακτικές ( προσεγγίσεις στην ανθεκτικότητα του οπλισμένου σκυροδέματος Παν. Αναγνωστόπουλος και Χρ. Ροδόπουλος
    1 point
  15. Αν π.χ παίζει διαροή στην πρίζα του ραδιοφώνου, πας και κατεβάζεις όλες τις ασφάλειες των επί μέρους καταναλώσεων, αφήνεις πάνω μόνο ρελέ και γενικό. Βάζεις το ραδιόφωνο στην πρίζα. Ανεβάζεις μόνο την ασφάλεια που αφορά την πρίζα αυτή, εδώ υπάρχει ένα θέμα γιατί πάντα πέφτουν περισσότερες της μίας πρίζες σε μια ασφάλεια οπότε πρέπει με δοκιμές πρώτα να βρεις ποια ασφάλεια αφορά ποιες πρίζες (υπάρχει και χειρότερο σε μια ασφάλεια να πέφτουν και πρίζες και φώτα). Η ουσία είναι ότι εντοπίζεις ποια ασφάλεια προκαλεί την πτώση του ρελέ, στη συνέχεια ποιες καταναλώσεις πέφτουν πάνω στην ασφάλεια αυτή και τέλος ποια από τις καταναλώσεις αυτές προκαλέι τη διαρροή. Ξεκινάς δηλαδή κατεβάζοντας όλες τις ασφάλειες και τις ανεβάζεις μία-μία. Πρώτα κλείσε όλες τις συσκευές και μετά κατέβασε τις ασφάλειες. Ακολούθως άνοιξε τις συσκευές και στη συνέχεια ανέβαζε μία-μία τις ασφάλειες. Για τυχαίο γεγονός αδύνατο το κόβω εάν δεν έχει χαλάσει το ρελέ.
    1 point
  16. Το θερμικό προστατεύει τον κινητήρα από υπερφόρτιση και ρυθμίζεται στο Ιn (ονομαστικό ρεύμα) αν τοποθετηθεί στη γραμμή παροχής και στο 0.58*In αν τοποθετηθεί εν σειρά με τα τυλίγματα (περίπτωση στεροτρίγωνου). Εσύ προφανώς αναφέρεσαι στα θερμίστορ. Πράγματι, η χρήση των θερμίστορ (και όχι θερμικό) είναι η ιδανικότερη επιλογή καθώς αυτά αντιλαμβάνονται ΚΑΙ την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στον κινητήρα από πιθανή έλλειψη αερισμού πράγμα που δεν κάνουν τα διμεταλλικά στοιχεία. Αρκετοί δεν τα επιλέγουν και προτιμούν τις "κλασσικές" λύσεις διότι ανεβάζουν ελαφρώς το κόστος και απαιτούν παραγγελία. Τοποθετείται ένα θερμίστορ σε κάθε τύλιγμα φάση (π.χ. 3 θερμίστορ σε 3Φ κινητήρας μια ταχύτητας και 6 θερμίστορ σε 3Φ κινητήρα 2 ταχυτήτων) και όλα συνδέονται εν σειρά και ελέγχουν τη λειτουργία του κυρίως ρελαί. Τα θερμίστορ τοποθετούνται συνήθως στην κατασκευή του κινητήρα από τον κατασκευαστή του.
    1 point
  17. Τρεις περιπτώσεις : 1. Νερό σε Σκυροδέτηση Θεμελίωσης (πριν την Σκυροδέτηση) : α) Εφόσον το σκάμμα σου έχει κρατήσει νερά, πρέπει να τα απομακρύνεις πριν την σκυροδέτηση. i) (εύκολο) : Διαλέγεις γωνία του σκάμματος και σκάβεις οριζόντιο κανάλι με κλίση που θα επιτρέψει στα νερά να φύγουν με φυσική ροή προς χαμηλότερο υψόμετρο ii) (δύσκολο) : Αν δεν μπορείς να εφαρμόσεις το (i), πχ σε περίπτωση βαθειάς έκσκαφής, απομακρύνεις τα νερά με αντλίες Σε κάθε περίπτωση, αφού απομακρύνεις τα νερά και πριν την σκυροδέτηση, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ξεπλύνεις τον οπλισμό θεμελίωσης με νερό υπό πίεση, για να απομακρύνεις λάσπες ( εννοείται οτι έχεις ρίξει μπετόν καθαριότητας στην σκάφη σου, αλλιώς άστα να πάνε...) Επίσης, νεροποντή σε θεμελίωση μπορεί να προκαλέσει αστοχία στα πρανή εκσκαφής, οπότε αν περιμένεις κάτι τέτοιο, καλό είναι να πεις στον χωματά σου να φροντίσει να κάνει σωστή διαμόρφωση στο όρυγμα. Θα υπολογίζεις οτι από την χάραξη της θεμελίωσής σου θες τουλάχιστον περιθώριο 0,50μ για να στηθούν τα πλαϊνά και από εκεί και έξω τραβάς την ρίζα του πρανούς όσο έξω χρειάζεται, ώστε σε περίπτωση αστοχίας τα χώματα που θα αποκολυθούν να μην πέσουν μέσα στη θεμελίωσή σου. 2. Νερό σε Σκυροδέτηση Θεμελίωσης (κατά την Σκυροδέτηση) : Μην ανησυχείς. Όσο νερό και αν φας, το σκυρόδεμα θα πάει κάτω και το νερό θα ανέβει μόνο του στην επιφάνεια ( θα δεις πρασινωπές λιμνούλες ). Την επομένη της σκυροδέτησης κάνεις ότι και στο (1) για να απομακρύνεις τα νερά ή απλά περιμένεις να κάνει ο ήλιος την δουλειά του. Απλά, αν έχεις ρίξει radier, μην αφήσεις να πατήσει άνθρωπος την επόμενη μέρα, οι άνω 5 πόντοι θα είναι ακόμη νωποί. 3. Νερό σε Σκυροδέτηση Ανωδομής (πλάκα): α) Στην αρχή της σκυροδέτησης δεν έχεις πρόβλημα, ακόμη και με νεροποντή. Το νερό ανεβαίνει μόνο του επάνω κα στραγγίζεται από τα κενά του πετσώματος της πλάκας χωρίς προβλήματα. Μην σε ανησυχεί αυτά που μας έλεγαν στο Πολυτεχνείο για απομείωση της αντοχής του σκυροδέματος λόγω προσθήκης νερού. Αυτό ισχύει σίγουρα αν προσθέσεις νερό στο μίγμα όσο αυτό είναι μέσα στην μπετονιέρα, οπότε με την ανάδευση παίρνεις πράγματι μίγμα με υψηλότερη αναλογία νερού. Στην σκυροδέτηση το μόνο που προκαλεί "ανάδευση" στο μίγμα σου είναι οι γαλότσες των μπετατζίδων, οπότε κομμένα τα πολλά "πήγαινε-έλα", ειδικά για μεγάλη πλάκα και πολυμελές συνεργείο. β) Όσο προχωράει η σκυροδέτηση, το μπετόν σφραγίζει τα κενά του πετσώματος και η πλάκα αρχίζει να μαζεύει νερό. i) Εφόσον το πλαϊνό δεν είναι πολύ υψηλότερο από την τελική στάθμη μπετόν (5~10εκ.), είσαι οκ, αφού όπως ανέφερε και ο συνάδελφος γλιτώνεις την διαβροχή λόγω της "λιμνούλας" των 5-10εκ. ii) Σε περίπτωση, όμως που ο μπετατζής έχει σηκώσει πολύ ψηλά πλαϊνά ( πχ επιδή είχε τελαρωμένα πανέλα και τον βόλευε ) έχεις θέμα. Στην περίπτωση αυτή το πιο πιθανό είναι να δείς ένα πλαινό ( εξωτερικό κούτελο περιμετρικών δοκών ) που είναι κοντραρισμένο ( πλευρικά εξασφαλισμένο ) μέχρι την τελική στάθμη σκυροδέματος, αλλά η επιφάνεια του μπετοφόρμ να τρέχει πολύ ψηλότερα από την στάθμη αυτή και να κρατάει νερό μέχρι αυτό το ύψος. Αν είναι έτσι, κινδυνεύει να αστοχήσει το πλαϊνό από την πίεση του νερού που συσωρρεύεται και να σου ανοίξουν τα περιμετρικά δοκάρια. Ζήτα από τον μπετατζή σου ( αν και μάλλον θα το κάνει από μόνος του ) να ανοίξει το πλαϊνό σε ορισμένες θέσεις για να ξενερίσει η πλάκα. Αυτό γίνεται ευκολότερα στο μέσον πλευράς της περιμέτρου της πλάκας, γιατί οι γωνίες θα πρέπει να είναι δεμένες. Σε περίπρωση νεροποντής καλό είναι να διασφαλίσεις περισσότερες από μία θέσεις απορροής των συσωρρευόμενων υδάτων. Αν αφήσεις μόνο μία θέση εκτόνωσης, τα νερά θα φύγουν μεν, αλλά μάλλον στην θέση απορροής θα έχεις απόπλυση ( ξέπλυμα ) και θα αποκαλυφθούν τα αδρανή του σκυροδέματος. Μην ανησυχείς για το επιπλέον βάρος στην υποστήλωση ( ικριώματα ) της πλάκας λόγω νερού. Η πλάκα δεν πρόκειται ποτέ να πέσει στα κεφάλια μας λόγω νερού, πολύ απλά διότι τα εξωτερικά πλαϊνά θα έχουν αστοχήσει νωρίτερα για να εκτονώσουν την κατάσταση... Στο τέλος της σκυροδέτησης και εφόσον το συνεργείο σου βγάλει την δουλειά υπό βροχή, κάνε έναν κόπο και κέρνα καμία μπύρα - σουβλάκι στον κόσμο. Πίστεψέ με, θα το εκτιμήσουν. (* Αλλά σε καμία περίπτωση "κολλητηλίκια" με τα συνεργεία, πίστεψέ με, θα σε καβαλήσουν...) Αυτά, ελπίζω να σε βοήθησα
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.