Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      14

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.597


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.016


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/08/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Τι ψάχνεις να βρεις...Πρόσφατα συμβ/φος παραπονέθηκε γιατί κατά τη γνώμη του το τοπογραφικό που προσκόμισα ήταν πολύ αναλυτικό και είχε πολλές πλευρές, (δηλαδή μεγαλύτερος κόπος για να το περιγράψει στο συμβόλαιο όπως είπε). Είπαμε, καλά κάνουν, αφού το δικό μας μαγαζί έχει κατεβάσει ρολά εδώ και πάνω από 10 χρόνια με μόνιμη επιγραφή "καρπαζοεισπράκτορες".
    5 points
  2. Τα πολλά-πολλά με τους συμβολαιογράφους πρέπει να κόβονται στα αρχικά στάδια. Όποιος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του δεν πρέπει να τρώει και το χρόνο του επαγγελματία που την κάνει. Πρόβλημά της λοιπόν και απορία της. Το που θα ρωτήσει επίσης δικό της πρόβλημα. Η υπερβολική κατανόηση στο πρόβλημά τους οδηγεί πάντα σε δικό μας πρόβλημα. Ίσως και λόγω ακριβώς του φορέα που μας στηρίζει ...
    3 points
  3. ΦΕΚ Β 3545/2021 Προδιαγραφες για μελετες Τοπικων Χωρικων Σχεδιων [VI. Μεταβατικές - Καταργούμενες Διατάξεις Από της δημοσιεύσεως της παρούσας καταργείται η υπ’ αρ. 27016/06/06/2017 υπουργική απόφαση «Τεχνι- κές προδιαγραφές μελετών Τοπικών Χωρικών Σχεδίων (Τ.Χ.Σ.) του ν. 4447/2016 (Α ́ 241)» (Β’ 1975) με εξαίρεση των μελετών των οποίων έχει ήδη δημοσιευτεί η διακή- ρυξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση εκπόνησής τους υπό το καθεστώς ισχύος της ως άνω απόφασης.] VII. Έναρξη ισχύος Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από την δημοσιευση της στο ΦΕΚ https://dasarxeio.com/2021/08/04/99813/
    2 points
  4. Καλημέρα,το μόνο που απαιτείται στα γενικά δικαιολογητικά είναι το δ),ενώ το α) απαιτείται λόγω των επί μέρους επιλογών που κάνει υπ'ευθύνη του ο Μηχανικός (-Στοιχεία Υφισταμένου).Κατά τα λοιπά,ανάλογα με τις επί μέρους επιλογές σου για την περίπτωση βγαίνουν και τα υπόλοιπα απαιτούμενα.Πάντως το β) και γ) δεν απαιτούνται σε καμία περίπτωση.
    2 points
  5. Ολοκληρώθηκε από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ η εκκαθάριση των ασφαλιστικών εισφορών Ελευθέρων Επαγγελματιών, Αυτοαπασχολουμένων και Αγροτών με παράλληλη μισθωτή εργασία για το έτος 2020. Παράλληλα, αναρτήθηκαν τα σχετικά ειδοποιητήρια στην ιστοσελίδα του e-ΕΦΚΑ. Στην εν λόγω εκκαθάριση εμπίπτουν μη μισθωτοί ασφαλισμένοι που διατηρούσαν παράλληλα μισθωτή εργασία για μέρος ή ολόκληρο το έτος 2020. Κατά την εφαρμογή του νέου εισφοροδοτικού πλαισίου, αξιοποιήθηκαν Πληροφοριακά Συστήματα Φορέων και η δήλωση των ασφαλισμένων στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Αίτηση – Δήλωση επιλογής ασφαλιστικής κατηγορίας» προκειμένου να προσδιοριστούν οι ασφαλισμένοι με παράλληλη μισθωτή απασχόληση καθώς και τα πρόσωπα που είχαν υπαχθεί στο ασφαλιστικό καθεστώς αμειβόμενων με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών. Παράλληλα, τέθηκε σε αναστολή η έκδοση των ειδοποιητηρίων καταβολής ασφαλιστικών εισφορών έτους 2020 μέχρι τη λήψη των δεδομένων. Από την ανωτέρω διαδικασία της εκκαθάρισης έχουν εξαιρεθεί κατηγορίες μη μισθωτών ασφαλισμένων με παράλληλη μισθωτή απασχόληση στον Δημόσιο Τομέα, για τους οποίους εκκρεμεί, από τους Φορείς Δημοσίου, η υποβολή Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων (ΑΠΔ) έτους 2020. Η διαδικασία εκκαθάρισης για τους ασφαλισμένους αυτούς θα ολοκληρωθεί το προσεχές χρονικό διάστημα και αφού ληφθούν τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία. Για τις περιπτώσεις ασφαλισμένων που με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης προκύπτει χρεωστικό υπόλοιπο, αυτό μπορεί να καταβληθεί σε έξι (6) ισόποσες μηνιαίες δόσεις. Η πρώτη δόση εκκαθάρισης καταβάλλεται εμπρόθεσμα έως 31/8/2021. Τα ειδοποιητήρια έχουν αναρτηθεί και είναι προσβάσιμα μέσα από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Εισφορές Μη Μισθωτών e-ΕΦΚΑ» στην ιστοσελίδα www.efka.gov.gr και η ταυτοποίηση χρήστη γίνεται με τους κωδικούς Taxisnet, τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ.
    1 point
  6. Ξεκιναμε απο το "ειδος" του κτιριου για το οποιο ειπε μονον "κτίριο γενικής χρήσης που εμπίπτει στο άρθρο 1 του ΦΕΚ-270/Δ/85." [;;;;;] κατα λοιπα, θα εξετασθουν οσα προβλεπει το αρθρο 9 του 3937/11, που καταργει τις παρεκκλισεις Αφήνει μονον τα τυφλα, με 4 στρ., πριν το 2011. Άρθρο 9 Ρυθμίσεις για την προστασία και διαχείριση των περιοχών του Δικτύου Natura 2000 1.Με την επιφύλαξη της παραγράφου 3, στις περιοχές του Δικτύου Natura 2000 ισχύουν οι εξής περιορισμοί: α) Απαγορεύεται η εγκατάσταση ιδιαιτέρως οχλουσών και επικίνδυνων βιομηχανικών εγκαταστάσεων που εμπίπτουν στις διατάξεις της Οδηγίας 96/82/ΕΚ (L 10). β) Απαγορεύεται η εγκατάσταση βιομηχανικών εγκαταστάσεων υψηλής όχλησης, όπως αυτές ορίζονται στο Παράρτημα της κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων 13727/724/2003 (ΦΕΚ 1087 Β'). γ) Απαγορεύεται η αλιεία με δίχτυα τράτας, δράγες, πεζότρατες ή παρόμοια δίχτυα και με στατικά δίχτυα πάνω από κοραλλιογενή ενδιαιτήματα και ασβεστοφυκικούς βυθούς. δ) Απαγορεύεται η εγκατάσταση και λειτουργία ιχθυοκαλλιεργειών σε λιβάδια ποσειδωνίας. ε) Απαγορεύεται η τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων, πλην εκείνων που ενημερώνουν τον επισκέπτη για την περιοχή ή προωθούν τις ήπιες φυσιολατρικές δραστηριότητες. 2.α) Στις περιοχές που βρίσκονται εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεως ή εκτός ορίων οικισμών νομίμως προϋφιστάμενων του 1923 ή εκτός ορίων οικισμών με πληθυσμό μέχρι 2.000 κατοίκους και εμπίπτουν σε ΕΖΔ ή Ζ.Ε.Π., το ελάχιστο όριο αρτιότητας και κατάτμησης των γηπέδων ορίζεται σε 10.000 τ.μ., εφαρμοζομένης κατά τα λοιπά, όπως ισχύει της παρ. 1 του άρθρου 1 του π.δ. της 2431.5.1985 (ΦΕΚ 270 Δ'). Κατ’ εξαίρεση, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα κατά παρέκκλιση, γήπεδα έκτασης τουλάχιστον 4.000 τ.μ., τα οποία, κατά τη δημοσίευση του παρόντος, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις. β) Το πιο πάνω καθοριζόμενο ελάχιστο εμβαδόν γηπέδων δεν ισχύει για την ανόρυξη φρεάτων, την κατασκευή αντλητικών εγκαταστάσεων, μικρών γεωργικών αποθηκών και υδατοδεξαμενών και την εγκατάσταση συνοδών έργων σταθμών ηλεκτροπαραγωγής από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. γ) Ειδικότερες υφιστάμενες διατάξεις ρύθμισης του χώρου, οι οποίες προβλέπουν μεγαλύτερα όρια αρτιότητας ή περιορίζουν τις επιτρεπόμενες χρήσεις γης, διατηρούνται σε ισχύ. δ) Μέχρι το λεπτομερή καθορισμό των ορίων των περιοχών του Δικτύου Natura 2000, αιτήματα για την έκδοση οικοδομικής αδείας σε γήπεδα κείμενα σε ζώνη πλάτους διακοσίων (200) μ. εκατέρωθεν των ορίων των περιοχών αυτών, όπως τα όριά τους αποτυπώνονται στους χάρτες κλίμακας 1:100.000 της Διεύθυνσης Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής , εξετάζονται μετά από αυτοψία για την ακριβή θέση του γηπέδου. Η αυτοψία διενεργείται από τη Γενική Διεύθυνση Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, η οποία υπολογίζει γραφικά τις συντεταγμένες, ή από τον οικείο Φορέα Διαχείρισης, εφόσον έχει συσταθεί. Εφόσον το γήπεδο εμπίπτει σε περιοχή του Δικτύου Natura 2000 αντίγραφο της έκθεσης αυτοψίας αποστέλλεται με μέριμνα του διενεργήσαντος στη Διεύθυνση Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. 3.Οι γεωργικές και κτηνοτροφικές δραστηριότητες υπόκεινται σε περιορισμούς, οι οποίοι υποχρεωτικά περιλαμβάνουν τα ήδη οριζόμενα στον κανονισμό 146/2010 (L 47) περί καθεστώτος της πολλαπλής συμμόρφωσης. Στις περιπτώσεις όπου κρίνεται αναγκαίο, εφαρμόζονται συμπληρωματικές κατά περίπτωση διατάξεις με ευθύνη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Τα ίδια ισχύουν και για τις δραστηριότητες του αλιευτικού τομέα και όπου κρίνεται αναγκαίο εφαρμόζονται συμπληρωματικές διατάξεις με ευθύνη του Υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας. 4.Δάση και δασικές εκτάσεις εντός των περιοχών του άρθρου 19 του ν. 1650/1986 μπορούν να διατίθενται σε φυσικά και νομικά πρόσωπα, για τη δημιουργία ορειβατικών καταφυγίων και χιονοδρομικών κέντρων, σύμφωνα με διαδικασία ανάλογη με την προβλεπόμενη του άρθρου 51 του ν. 998/1979, καθώς και για τις χρήσεις τις προβλεπόμενες στην παράγραφο 5 του άρθρου 46 του ως άνω νόμου, εφόσον οι παραπάνω χρήσεις επιτρέπονται από τις πράξεις χαρακτηρισμού και οριοθέτησής τους κατά το άρθρο 21 του ν. 1650/1986 και το άρθρο 8 του παρόντος. 5.Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 6 της κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Γεωργίας, Εμπορικής Ναυτιλίας και Πολιτισμού της 11.12.1998 (ΦΕΚ 1289 Β') τροποποιείται ως εξής: «Στις ΕΖΔ και τις Ζ.Ε.Π., εκτός οικοτόπων προτεραιότητας και ενδιαιτημάτων των ειδών προτεραιότητας, επιτρέπεται, κατά περίπτωση, η χωροθέτηση έργων και η έγκριση σχεδίων, των οποίων οι επιπτώσεις έχουν εκτιμηθεί ως πολύ σημαντικές στην αντίστοιχη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, μόνο εάν, στη βάση επαρκούς τεκμηρίωσης, αξιολογηθούν ως επιτακτικού δημόσιου οικονομικού ή κοινωνικού συμφέροντος, δεν υπάρχει εναλλακτική λύση και έχουν προβλεφθεί ικανά για την περίπτωση αντισταθμιστικά μέτρα, ώστε να διασφαλισθεί η συνολική συνοχή του δικτύου προστατευόμενων περιοχών Natura 2000. Μέσα σε δύο μήνες από την έγκριση των έργων και σχεδίων αυτών, ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής ενημερώνει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις αναμενόμενες επιπτώσεις και τα αντισταθμιστικά μέτρα που ελήφθησαν.»
    1 point
  7. Δημοσιεύθηκε το επίσημο κείμενο της εγκυκλίου που εστάλη από το ΥΠΕΝ στις ΔΙΠΕΧΩΣΧ της χώρας για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ Χωρικής τους αρμοδιότητας, αναφορικά με την προέγκριση οικοδομικών αδειών, τις εγκρίσεις φορέων και τις κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν. 4759/2020. Στο κείμενο της εγκυκλίου διευκρινίζονται τα ακόλουθα: Σας ενημερώνουμε ότι με τα άρθρα 54 και 55 του ν.4759/20, όπως ισχύει, τροποποιήθηκαν τα άρθρα 35 και 36 του ν.4495/17, όπως ίσχυαν αντίστοιχα. Α. Ως προς το άρθρο 35 του ν.4495/17 που αφορά στις προεγκρίσεις οικοδομικών αδειών, όπως ισχύει, σας γνωρίζουμε ότι εφεξής η διαδικασία προέγκρισης: είναι υποχρεωτική για την έκδοση οικοδομικών αδειών: α) που εμπίπτουν στην κατηγορία 1 και 2 του τρόπου έκδοσης αδειών και β) ανεξαρτήτως κατηγορίας, εφόσον: αφορούν σε νέα κτίρια ή προσθήκες, επιφανείας προσμετρούμενης στη δόμηση μεγαλύτερης των τριών χιλιάδων (3.000) τ.μ., αφορούν στην κατασκευή μόνιμων κτιριακών εγκαταστάσεων και έργων ιδιαίτερης περιβαλλοντικής και οικιστικής σημασίας ή και έργων που άπτονται ειδικού ελέγχου ως προς τους όρους δόμησης από την κείμενη νομοθεσία ορίζεται ότι εκδίδονται από άλλες υπηρεσίες, πλην της οικείας Υπηρεσίας Δόμησης αφορούν αναθεώρηση οικοδομικής άδειας σε ισχύ, με μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης, δόμησης και όγκου. δεν απαιτείται: α) για τις οικοδομικές άδειες που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω περιπτώσεις, καθώς και β) για τις Στρατηγικές Επενδύσεις που έχουν υπαχθεί ή υπάγονται στον ν.3894/2010 (Α΄ 204) ή στον ν.4608/2019 (Α΄ 66), καθώς και για τις επενδύσεις του ν.3986/2011 (Α΄ 152). Στις περιπτώσεις όπου δεν απαιτείται προέγκριση, τυχόν αίτηση για έκδοσή της παραμένει προαιρετική. Για την έκδοση της προέγκρισης οικοδομικής άδειας υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην αρμόδια υπηρεσία αποκλειστικά και μόνον τα κάτωθι δικαιολογητικά: α) αίτηση του κυρίου του έργου ή του έχοντος νόμιμο δικαίωμα, με τις δηλώσεις αναθέσεων αναλήψεων και επιβλέψεων μελετών β) τοπογραφικό διάγραμμα εξαρτημένο από το κρατικό σύστημα συντεταγμένων, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές γ) διάγραμμα κάλυψης, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές, δ) τίτλος ιδιοκτησίας και πρόσφατο πιστοποιητικό ιδιοκτησίας ή κτηματογραφικό φύλλο ή απόσπασμα κτηματογραφικού διαγράμματος για κάθε ακίνητο, ε) αποδεικτικά στοιχεία νομιμότητας των υφιστάμενων κτισμάτων, στ) τεχνική έκθεση που να περιγράφει με ακρίβεια το έργο, τα μεγέθη και τις χρήσεις. Σε περίπτωση άδειας νομιμοποίησης (οικοδομική άδεια κατηγορίας 1 ή 2) επισυνάπτεται η έκθεση αυτοψίας, εφόσον υπάρχει, η απόφαση επιβολής προστίμου (χρηματικός κατάλογος της Υ.ΔΟΜ. με αποστολή στη Δ.Ο.Υ.) ή/και η δήλωση υπαγωγής αυθαιρέτου στον ν. 4495/2017 προς έκδοση άδειας νομιμοποίησης. Επισημαίνεται ότι πέραν των προαναφερομένων δικαιολογητικών, δεν απαιτείται κατά το στάδιο της προέγκρισης η υποβολή καμίας έγκρισης φορέα, υπηρεσίας ή συλλογικού οργάνου, λόγω της θέσης του έργου, της φύσης του, της χρήσης του ή των τυχόν ειδικών χαρακτηριστικών του. Επίσης, δεν απαιτείται η υποβολή εγκρίσεων φορέων, υπηρεσιών ή συλλογικών οργάνων για τη λήψη της βεβαίωσης όρων δόμησης της παρ. 2 β του άρθρου 38 του ν.4495/17, όπως ισχύει, η οποία είναι απαραίτητη για την έκδοση οικοδομικών αδειών της Κατηγορίας 3. Το σύνολο των απαιτούμενων εγκρίσεων υποβάλλεται στο πληροφοριακό σύστημα αδειών κατά το στάδιο της έκδοσης της οικοδομικής άδειας. Επισημαίνεται ότι η διαδικασία προέγκρισης άδειας αναθεώρησης είναι υποχρεωτική, εφόσον αφορά σε μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης, δόμησης και όγκου (παρ. 1 του άρθρου 35 του ν.4495/2017, όπως ισχύει), όπως και στην περίπτωση τροποποίησης του διαγράμματος κάλυψης, όταν η προέγκριση εκδίδεται από αρμόδια για την έκδοση της υπηρεσία σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις (παρ. 3 του άρθρου 35 του ν.4495/2017, όπως ισχύει). Για την ειδικότερη περίπτωση αναθεώρησης άδειας κατηγορίας 3 με μεταβολή των πολεοδομικών μεγεθών δεν είναι υποχρεωτική η προέγκριση, καθώς δύναται να εκδοθεί κατόπιν χορήγησης βεβαίωσης όρων δόμησης. Β. Ως προς το άρθρο 36 του ν.4495/17, όπως ισχύει, και αναφορικά με την κατηγοριοποίηση των οικοδομικών αδειών σε συνάρτηση με την απαίτηση ή μη έγκρισης από την κατά περίπτωση αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού, και διευκρινίζοντας περαιτέρω τη διατύπωση του δεύτερου αστερίσκου του εντύπου της «Βεβαίωσης όρων δόμησης & απαιτούμενων εγκρίσεων Ν. 4495/17 (άρθρο 38 παρ. 2γ)» της υπ αρίθμ. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/88894/12666/5-12-2018 Υπουργικής Απόφασης (Β΄ 5716), σας γνωρίζουμε ότι: Στην Κατηγορία 1 τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών, εμπίπτουν: α) περιπτώσεις ανέγερσης ή προσθήκης σε οικόπεδα ή γήπεδα εντός αρχαιολογικών χώρων και ιστορικών τόπων (παρ. ιζ), καθώς και β) κατασκευές και εργασίες σε μνημεία χαρακτηρισμένα από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού (παρ. ε). Στην έννοια των μνημείων, εμπίπτουν και οι περιπτώσεις εργασιών σε οικόπεδα ή γήπεδα που είναι όμορα σε κηρυγμένα διατηρητέα κτίρια ή μνημεία, καθώς και κατασκευές και εργασίες σε κτίρια που βρίσκονται εντός τμημάτων πόλεων ή οικισμών που έχουν χαρακτηριστεί ως ιστορικά διατηρητέα μνημεία, ή Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς. Αντιθέτως, δεν εμπίπτουν στην Κατηγορία 1 περιπτώσεις: α) ανέγερσης ή προσθήκης κατ’ έκταση σε οικόπεδα ή γήπεδα που δεν βρίσκονται εντός χαρακτηρισμένων αρχαιολογικών χώρων και ιστορικών τόπων, ακόμη και εάν υφίσταται υποχρέωση ελέγχου των εκσκαφών από την αρχαιολογική υπηρεσία, λόγω αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. β) οι περιπτώσεις αλλαγής χρήσης νομίμως υφιστάμενων κτιρίων ή αυτοτελών οριζόντιων / κάθετων ιδιοκτησιών που βρίσκονται εντός αρχαιολογικών χώρων και ιστορικών τόπων. Οι ανωτέρω περιπτώσεις εμπίπτουν στην Κατηγορία 3 του τρόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών. Ωστόσο, ανεξαρτήτως του τρόπου έκδοσής τους, προϋπόθεση για τη χορήγησή τους είναι η λήψη και υποβολή στο σύστημα e-Άδειες των κατά περίπτωση απαραίτητων εγκρίσεων φορέων και συλλογικών οργάνων που απαιτούνται λόγω του καθεστώτος προστασίας τους. Μπορείτε να κατεβάσετε την εγκύκλιο από εδώ ΩΝΝΠ4653Π8-ΣΛΦ.pdf
    1 point
  8. Καλησπέρα Έλενα,η βεβαίωση κύριας χρήσης συντάσσεται πλέον από τον μηχανικό υπ'ευθύνη του.Τι θέλεις να φτιάξεις στο προϋφ.55 κτίριο?
    1 point
  9. Νομίζω αν ξανακούσω "δεν το δέχεται ο υποθηκοφύλακας" σαν δικαιολογία για να μπαλαμουτιάσω δήλωση ή/και τοπογραφικό θα με ακούσεις μέχρι τη Ναυπακτία!! Κατά τα άλλα, τα αντικείμενα, ειδικά στις οριζόντιες, δεν είναι ορθογωνικά μεταξύ τους, οπότε πρέπει να υπάρχει μια συνεννοήση, αν και για αυτό που λέει ο συνάδελφος είναι όντως δικό της πρόβλημα και μόνο. Η απλή λογική λέει ότι πρέπει να μπει η ΗΤΚ. Απλή λογική όμως κ συμβ/φοι δεν πάνε μαζί.
    1 point
  10. Αφού διευκρινίσεις τι είναι το κτίριο "γενικής χρήσης" που αναφέρεις, για την παρέκκλιση αποστάσεων δεν μπορείς να είσαι βέβαιος. Κάνε έκδοση ο.α με προέγκριση για να μην το πάρεις πάνω σου. Κάποιες Πολεοδομίες, είναι αυστηρές και θεωρούν ότι εφόσον τηρώντας τις αποστάσεις των 15 μ δημιουργείται οικοδομήσιμο τμήμα δεν δίνουν παρέκκλιση για τα γήπεδα προ 81, ασχέτως αν το τμήμα αυτό οδηγεί εμφανώς σε μειονεκτικό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό. Για την κατά παρέκκλιση αρτιότητα εντός περιοχής δικτύου natura δες εάν το γήπεδο προυφίσταται συμβολαιογραφικά της 31/12/2003 που λογικά υφίσταται αφού αναφέρεις δημιουργία το έτος 1962.
    1 point
  11. Γειά σου, νομίζω έχει ξανασυζητηθεί εδώ μέσα αν και πολύ παλιότερα, προσωπικά θα έβαζα 'κομμωτήριο'.
    1 point
  12. Καλημέρα,σε παρόμοιες περιπτώσεις που αφορούν μεμονωμένες παρεμβάσεις σε όψη,μπορείς να βάλεις την κάτοψη της οικοδομικής άδειας -εάν δεν υφίστανται αυθαίρετα και ισχύει- ,ή της υπαγωγής σε νόμο αυθαιρέτων (4178,4495) εάν έχει γίνει υπαγωγή.
    1 point
  13. @a.petroulaki Ο νέος επιβλέπων θα την κάνει. Ο παλαιός δεν έχει λόγο να ασχοληθεί.
    1 point
  14. 1. Βασικός έλεγχος είναι η μέση ταχύτητα των διατμητικών vs30 στα πρώτα 30 μέτρα κάτω από την θεμελίωση ( Γεωφυσική μέθοδος ) ή η δοκιμή Νspt βρίσκοντας τον αριθμό κρούσεων για διείσδυση ειδικής σφύρας περίπου 63 kgr ή η αστράγγιστη συνοχή 2 Δεν το λέει ο EC-8 εγώ το λέω ώστε να μην μπεις σε ένα ακόμα δίλλημα που αφορά την επιλογή φάσματος ανάλογα με την κατηγορία εδάφους που δεν ξέρεις ή την υπολογίζεις με την εμπειρία σου . Παίρνεις δηλαδή δυνάμεις απο το δυσμενέστερο φάσμα για κάθε ιδιοπερίοδο , το εισάγεις στο πρόγραμμά σου 3. Την τάση από εργαστηριακές δοκιμές διαταραγμένων δειγμάτων με έμμεσο τρόπο .
    1 point
  15. Καλησπέρα,υπάρχουν κάποια θέματα προς συνολική αντιμετώπιση,δηλαδή:Α-θα γίνει αποκατάσταση ή μερική αποκατάσταση για την ανέγερση της νέας κατοικίας?Β-μεγάλα βάθη εκσκαφών, πέρα από τα επιτρεπόμενα κατά ΝΟΚ,απαιτούν έγκριση Σ.Α.Αυτές σαν πρώτες σκέψεις γιατί ενδεχομένως ό,τι πρόκειται να γίνει να μπορεί να ενταχθεί στη νέα άδεια,ακόμη και με νομιμοποίηση ή και αποκατάσταση.Σκέψεις κάνω...
    1 point
  16. Κωδικοποίηση (όσο είναι εφικτή): -Άρθρο 3 του Ν.4821/21,Παρ.1 και 2: 1. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών που προβλέπονται στα άρθρα 6, 7, 8, 8α και 8β, το αρμόδιο Γραφείο Κτηματογράφησης αναμορφώνει τα κτηματολογικά διαγράμματα και τους κτηματολογικούς πίνακες, λαμβάνοντας υπόψη και κάθε άλλο στοιχείο που έχει συλλεγεί εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. 2. Η κτηματογράφηση περαιώνεται και πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξέτασης των αιτήσεων διόρθωσης του άρθρου 7Α. Σε αυτή την περίπτωση η εξέταση των σχετικών υποθέσεων κτηματογράφησης που εκκρεμούν ενώπιον των Επιτροπών Εξέτασης διεξάγεται κατά το στάδιο λειτουργίας του Κτηματολογίου. Το αρμόδιο γραφείο κτηματογράφησης αναμορφώνει τα κτηματολογικά διαγράμματα και τους κτηματολογικούς πίνακες, λαμβάνοντας υπόψη και κάθε άλλο στοιχείο που έχει συλλεγεί, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. N.2308/95 (όπως έχει τροποιηθεί και ισχύει),άρθρο 7Α: Άρθρο 7α Επιτροπές εξέτασης υποθέσεων κτηματογράφησης Εν ολίγοις,εγώ καταλαβαίνω ότι αφού ακολουθηθούν οι ενστάσεις των άρθρων 6,7,8 για τις υποθέσεις που εκκρεμούν (άλλες περιπτώσεις) δεν θα περιμένουν την εξέταση απο Επιτροπές και θα ανοίγει το Κτηματολογικό γραφείο. Συμπληρώνω,δημοσίευσα καταλάθος πριν! Άρθρο 7Α 1. Συνιστώνται Επιτροπές Εξέτασης υποθέσεων κτηματογράφησης, στις οποίες υποβάλλονται οι υποθέσεις του άρθρου 6Α και οι ενστάσεις της παραγράφου 9 του άρθρου 2
    1 point
  17. Καλησπέρα!Θα τελειώσει η επανεξέταση στοιχείων της Προανάρτησης και θα ακολουθήσει η Ανάρτηση.Θα εξεταστούν οι υποβληθείσες ενστάσεις της Ανάρτησης και θα ολοκληρωθεί η Κτηματογράφηση. Θα αρχίσει να λειτουργεί το Κτηματολογικό Γραφείο της περιοχής και τότε θα υποβάλλεται σε αυτό ΔΓΜ.Τα ΔΓΜ δηλαδή υποβάλλονται σε φάση Κτηματολογίου σε λειτουργία.😊
    1 point
  18. υπάρχει εδώ : όμως, σήμερα και έτσι που τα κατάφεραν με το άρθρο 14, αφορά μόνο τις περιοχές που μπήκαν στο σχέδιο πριν το 1985 ...
    1 point
  19. Είναι σωστή η επισήμανση του dimidomo Ο συνάδελφος αναφέρει και παραβάσεις αναλυτικού προϋπολογισμού ως Κατ.3,όπως τη δημιουργία Α.Η.Χ. Νομίζω ότι αυτό ήθελε να πει.😊
    1 point
  20. Καλημέρα,όλες οι παραβάσεις Κατηγορίας 3 σε ένα φύλλο καταγραφής και η αναφορά των επί μέρους αυτών παραβάσεων στην περιγραφή τους στην Τεχνική σου Έκθεση.
    1 point
  21. Στην εφαρμογή του Κτηματολογίου που γίνεται το backoffice, γράφονται πρώτα τα συνολικά (αθροίσματα) και η κύρια χρήση του κτηρίου και μετά αναλυτικά τα επιμέρους και οι χρησεις τους. Απλά θεωρώ ότι στο πινακάκι που σου επισυνάπτει, λόγω οικονομίας χώρου, σου αναγράφει μόνο τα αθροίσματα ενώ μέσα στο σύστημα είναι περασμένα και τα επιμέρους όπως τα θες. Επίσης θεωρώ πως η αποτύπωση των ιδιοκτησιών (ειδικά των μη διηρημένων) στην κτηματογράφηση γίνεται για στατιστικούς και μόνο λόγους, καθόσον γι'αυτή τη δουλειά δημιουργήθηκε η ΗΤΚ.
    1 point
  22. η 6μηνη παραταση εδω Αριθμός Φεκ 83 A'/24.05.2021 Αριθμός Νόμου 4801 τροπολογια 895 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=a2f9c404-7342-4312-8628-ad1800af23e2 ----------------------------------- η παραταση αφορα μονον την παρ. 1 του αρθρου 15 του ν. 3889/10 Υπαρχει μια ομαδα χαρτων που εχουν "κλεισει" οριστικα εδω το 15 [χωρις την τελευταια τροποποιηση] http://www.nomoskopio.gr/index.html?n_3889_10_15.php και εδω η τελευταια τροποποιηση, Κατά το άρθρο 39 του Ν.4801/2021 (ΦΕΚ Α` 83/24.05.2021): "1. Η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 15 του ν. 3889/2010 (Α’ 182) για τους δασικούς χάρτες που η ανάρτησή τους υλοποιείται εντός του 2021, παρατείνεται, από τη λήξη της, για έξι (6) μήνες. Η ως άνω παράταση επεκτείνεται για είκοσι (20) επιπλέον ημέρες για όσους κατοικούν μόνιμα ή διαμένουν στην αλλοδαπή. 2. Διορθώσεις που εμπίπτουν στην κατηγορία πρόδηλου σφάλματος, όπως καθορίζονται στην παρ. Α’ της υπ’ αρ. 153394/919/12.4.2017 απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας (Β’ 1366), υλοποιούνται και ενσωματώνονται στους αναρτημένους δασικούς χάρτες δύο (2) μήνες πριν από το πέρας της προθεσμίας υποβολής αντιρρήσεων της παρ. 1. Η ενσωμάτωση προδήλων σφαλμάτων εκτελείται με πράξη της οικείας Διεύθυνσης Δασών, η οποία δημοσιεύεται στο πρόγραμμα «Διαύγεια». Κατά των διορθώσεων επιτρέπεται η υποβολή αντιρρήσεων, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 3889/2010, εντός τής προθεσμίας της παρ. 1. Αν η διόρθωση αφορά σε κυρωμένο τμήμα του δασικού χάρτη, ανακαλείται η απόφαση κύρωσης για το τμήμα που διορθώνεται. Αντιρρήσεις ή αιτήματα διόρθωσης προδήλου σφάλματος που έχουν υποβληθεί κατά αναρτηθέντων δασικών χαρτών και εμπίπτουν στις διορθούμενες κατά τα ανωτέρω εκτάσεις, δεν εξετάζονται και το τυχόν καταβληθέν ειδικό τέλος επιστρέφεται στον δικαιούχο."
    1 point
  23. Καλημέρα,προτείνω να δηλώσεις την αυθαίρετη κατεδάφιση ως παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού και φυσικά να την αναφέρεις και στην έκθεση,ώστε να υπάρχει μια συνέχεια σε σχέση με την οικοδομική άδεια για το πώς "χάθηκε" το περιγραφόμενο κτίσμα.
    1 point
  24. Δεν κρίνουμε τι είναι δίκαιο και τι όχι, αλλά τι είναι νόμιμο ή όχι. Ο νομοθέτης πριν το 1986 είχε θεσπίσει διάφορα συστήματα δόμησης που είχαν σαν αρχή θεωρήσεις περί του τρόπου τοποθέτησης των κτηρίων. Οι θεωρήσεις αυτές, σαν αποτέλεσμα είχαν αποστάσεις μεταξύ γειτόνων που κάποιες φορές ήταν έως και διπλάσιες του Δ (ελεύθερο) ή άλλες φορές επέτρεπαν κολλήματα που αργότερα καταργήθηκαν (πτέρυγες). Ο ΓΟΚ85 έρχεται και τα καταργεί θεωρώντας ως μόνη δέσμευση το "κολλάς ή Δ" θέλοντας να περιορίσει τη "δουλεία" μόνο στο οικόπεδο του οικοδομούντος. Έλα όμως που με βάση τα πρώην συστήματα υπήρχαν διάφορες ασύμβατες καταστάσεις ή υπήρχε και η 12μετρη που αργότερα έγινε 9μετρη κλπ. Έτσι έβαλε νερό στο κρασί του και άρχισε να παράγεται η περιπλοκότητα των εξαιρέσεων ... Κύματα αυτής υπάρχουν ακόμη στους ΓΟΚ - ΝΟΚ και το μόνο που αλλάζει είναι ότι μετά τον ΓΟΚ85 όλοι οφείλουν το "ή κολλάς ή δ/Δ" ... μόνο.
    1 point
  25. Δεν υπάρχει κάτι παράλογο. Το παράλογο υπήρχε μέχρι να γίνει αυτή η συγκεκριμένη διόρθωση ... Η λογική του περιορισμού είναι ότι δεν πηγαίνουμε στο όριο αν κάποιος έχει εγκαταστήσει έως εκεί δουλεία φωτισμού. Η "δουλεία" αυτή θεωρείται ότι ικανοποιείται με ένα μέγεθος (από 2μ. έως) δ που αρχίζει από το κτήριο με το άνοιγμα. Αν η απόσταση κτηρίου-ορίου είναι ίση ή μεγαλύτερη από το μέγεθος δ τότε η "δουλεία" εξυπηρετείται στο δικό του οικόπεδο, οπότε είμαστε ελεύθεροι να κολλήσουμε. Όλα αυτά μέχρι τον ΓΟΚ85 γιατί από την ισχύ του και μετά ίσχυε η ελεύθερη τοποθέτηση (κολλάς ή Δ). Οπότε όλοι γνώριζαν και έπρεπε να έχτιζαν με αυτό υπόψη ...
    1 point
  26. [@Gestalt] Μπορεί το κτίσμα να εφάπτεται στο όριο.
    1 point
  27. Όχι-αν έχει διατηρηθεί το νόμιμο περίγραμμα του κτιρίου, η αλλαγή αυτή είναι παράβαση αναλυτικού,καθώς δεν υπάρχει υπέρβαση δόμησης.Άρα,συντάσσεις αναλυτικό για τις εργασίες που το μετέτρεψαν σε κατοικία (κουζίνα,μπάνιο,δάπεδα κλπ ). Edit-για να είμαστε τυπικοί,επειδή δεν γνωρίζω στοιχεία για το ακίνητο σου,οφείλεις να επιβεβαιώσεις ο ίδιος ότι δεν επέρχεται αύξηση της δόμησης από την μετατροπή σε κατοικία,ώστε να ισχύουν τα παραπάνω.
    1 point
  28. Καλησπέρα-την αλλαγή χρήσης του κτίσματος από αποθήκη σε κατοικία.☺️
    1 point
  29. Με τα μεγέθη που δίνεις είναι κατηγορία 4-προσοχή και στα γύρω γύρω (να μην ανήκει σε καμία άλλη περίπτωση που επιλέγεται "όχι" βάσει Παραρτήματος στο πεδίο οικ.άδεια,ώστε να μπορείς να δηλώσεις το "ναι" λόγω προυφ/νου).
    1 point
  30. @Paul_MixΕφόσον το οικόπεδο είναι άρτιο και έχεις κτίριο προ 55,δεν έχεις λόγο να βάλεις όχι στο πεδίο οικ.άδεια.Βάζεις "ναι", υπολογίζεις τις αυθαιρεσίες που έγιναν κατά παράβαση της εεμκ που εκδόθηκε και ό,τι άλλο (αυθ.) υπάρχει.Για τον υπολογισμό της Κατηγορίας υπολογίζεις κανονικά σύμφωνα με το άρθρο 96. @SEKKARA Έδωσες δόμηση-κάλυψη,αλλά λείπουν ύψη για να απαντηθεί (επιτρ/νο-πραγματοποιημένα).
    1 point
  31. Version 1.01

    1.210 downloads

    Ο πίνακας της σελίδας 3 του Παραρτήματος ΙΙΙ (έντυπο παρεμβάσεων) του προγράμματος "Εξοικονομώ κατ' οίκον ΙΙ" σε excel, με αυτόματη αντιστοίχιση τιμών ανάλογα με τη δαπάνη επιλογής. Λίγο πρόχειρο λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά πιστεύω να βοηθήσει.
    1 point
  32. Version v.1

    4.611 downloads

    Πρόγραμμα ακριβείας για τον υπολογισμό κόστους επιμέρους εργασιών κατασκευής μιας μονοκατοικίας. (Δοκιμαστική έκδοση)
    1 point
  33. Στα εκτός σχεδίου Χαλκιδικής γενικά ισχύει το ΠΔ 1/7/77.Ότι δεν ορίζεται από το τοπικό διάταγμα (πλάγια όρια πχ) το παίρνουμε από τις γενικές διατάξεις. Την εποχή της έκδοσης της άδειας οι γενικές διατάξεις δίνονται από το ΠΔ 23/10/28. Ο Πολύγυρος σήμερα έχει ΓΠΣ ΦΕΚ ΑΑΠ 243/2013. Πρόσεξε ιδιαίτερα τους χάρτες του ΓΠΣ γιατί από τότε που εκδόθηκε η άδεια μέχρι σήμερα ο οικισμός έχει τεντώσει δυο-τρεις φορές... ίσως είσαι και εντός σήμερα
    1 point
  34. Φίλε logicone, πολιτικέ ΤΕ, καλησπέρα. Μήπως μπορείς να εξηγήσεις και σε μας τους μηχανολόγους, το λόγο που είναι άπειρη μα@#&κια η προσθήκη μόνωσης σε λιθοδομή; Σε ευχαριστώ..
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.