Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.120


  2. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.043


  3. gsaraf

    gsaraf

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      447


  4. apthan

    apthan

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      91


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/08/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. 1.Θεωρώ πως αποδίδεται δείχνοντας στην κάτοψη της ρύθμισης το "τμήμα διαμ/τος" που δεν κατασκευάστηκε (κοινόχρηστος εις βάρος διαμ/τος) και δεν απαιτείται συναίνεση γιατί υπάγεται στο άρθρο 98.7.(από κατασκευής και εντός νομίμου όγκου). 2.Δείχνουμε μόνο την κάτοψη του διαμ/τος,δηλώνουμε την ΔΔ και αναφέρουμε στην Τεχνική Έκθεση την αδυναμία αποτύπωσης όλου του ορόφου.
    2 points
  2. Η γνωστή δικαιολογία ότι "έτσι το έχω κάνει κ' δεν είχα πρόβλημα" δεν ευσταθεί γιατί υπάρχουν διάφοροι ελεγκτές αιτήσεων με τελείως διαφορετικές απαιτήσεις. Ναι, απαιτείται ΕΕΔΜΚ κ' ένα από τα δικαιολογητικά της είναι η μελέτη θέρμανσης.
    2 points
  3. σημαντικη και ουσιωδης παρεμβαση του ΤΕΕ -ΤΑΚ σε σχεση με τον καθορισμο αιγιαλου και παραλιας. https://news.b2green.gr/8853/προβλήματα-σχετικά-με-τον-καθορισμό-τ
    1 point
  4. Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται μελέτη θέρμανσης σε κάθε περίπτωση Πέρα από αυτό όμως υπάρχουν 2 εκδοχές που διαβάζω από συναδέλφους : Η πρωτη λέει ότι γίνεται μελέτη θέρμανσης σε κάθε περίπτωση και η δεύτερη ότι , από τη στιγμή που δε γίνεται αυτονόμηση της κατοικίας , δε χρειάζεται μελέτη θέρμανσης. Επίσης ένα άλλο θέμα που προκύπτει τώρα είναι η βεβαίωση του άρθρου 30 η οποία είναι ηλεκτρονική .. δηλαδή δεν αρκεί πλέον η ΥΔ μηχανικού πιστεύω .. πρέπει να υπάρχει από το eadeis η βεβαίωση ότι δεν απαιτείται άδεια για τις εργασίες και φυσικά η ηλεκτρονική της σφραγίδα πρέπει να είναι πριν από την έναρξη των εργασιών
    1 point
  5. C20/25 έχεις μόνο στην κατηγορία έκθεσης XC1, δλδ σκυρόδεμα εσωτερικών χώρων. Οπότε η ποιότητα καθορίζεται από το εξωτερικό σκυρόδεμα, δλδ XC3 μίνιμουμ, δλδ C25/30 και Επικάλυψη 3,5εκ + 1 = 4,5εκ, εκτός και αν θες να κάνεις τρελαμάρες με διαφορετικές ποιότητες ή να τρελάνεις τα μαστόρια με διαφορετικές επικαλύψεις (το κάνουν από μόνοι τους αυτό δεν χρειάζονται οδηγίες!). Παραθέτω τους σχετικούς πίνακες από ΚΤΣ 2016: ΥΓ: η επικάλυψη στις πλάκες μπορεί να πάει μια κατηγορία κάτω δλδ 2,5 + 1 = 3,5 - στην πλάκα του δώματος καλύτερα όχι.
    1 point
  6. Το έχουμε αναλύσει και δεν απαιτείται. Δεν κάνει έλεγχο εισοδήματος η ΥΔΟΜ και δεν πηγάζει καμία κράτηση από νόμιμη αμοιβή μηχανικού. Για να κάνει έλεγχο ΦΕΜ χρειάζεται την απόδειξη την οποία ζητάει το σύστημα και ανεβάζουμε.
    1 point
  7. και εγώ θα διαφωνήσω με την υποχρέωση υποβολής του έργου στο σύστημα αμοιβών του τεε. Για ποιο λόγο συνεχίζεται να γίνεται αυτό χρόνια τώρα?
    1 point
  8. επισης, αν βιαζεται καποιος για καποια χρησικτησια - και εχουμε τετοια θεματα πολλα- υπαρχει ο θεσμος της διαμεσολαβησης. σε 10 μερες συντομο διαστημα εχει αποφαση
    1 point
  9. Οσο για το "6μηνο" κακως το ζητανε...δεν ειναι "νομοθετημενο"....προεκυψε κατα την ολη διαδικασια στα γραφεια των διαφορων αναρμοαρμοδιων... "έ, ας παρουμε ενα πιο φρεσκο"....λες και το αλλο ειχε ημερομηνια ληξης" κι αν εχεις μη διεκδικησεων προ 15 ημερων τοτε τι αλλο θελουν;;; α, ναι και να τους πας και ενα προσφατο πιστοποιητικο ληξιαρχικης πραξης θανατου...😆 κατα τα λοιπα, ισχυει πλεον αυτο https://www.e-nomothesia.gr/law-news/tropologia-kai-oi-dikigoroi-mporoyn-pleon-na-ekdidoyn-vevaioseis-akiniton.html
    1 point
  10. Ενημερωτικά γαι όποιον συνάδελφο αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα ρώτησα στο ΤΕΕ και επειδή η άιτηση της βεβαίωσης όρων δόμησης έγινε πριν την αλλαγή της πλατφόρμας και η συσχέτιση για την άδεια μετά από αυτήν, πρέπει χειροκίνητα να επιλέξεις τις απαιτούμενες μελέτες με δεξί κλικ επιλέγοντας ενημέρωση στοιχείων και μετά στο tab Έλεγχοι/Επιμέρους περιπτώσεις/Εγκρίσεις φορέων.
    1 point
  11. Δεν μας έφταναν οι τόσες προγενέστερες διατάξεις εγκρίσεις α.δ -προεγκρίσεις α.δ αναθεώρηση έγκρισης-αναθεώρηση προέγκρισης προδιαγραφές Ν 4495-Ν 4030 -Π.Δ 1993 ΓΟΚ 85 _ΝΟΚ 12 οικοδομικές άδειες -άδειες δόμησης- αναθεώρηση Ο.Α-Αναθεώρηση α.δ αναθεωρήσεις ΜΕ μεταβολές όγκου-κάλυψης κλπ -και αναθεωρήσεις με ΜΗ μεταβολές αλλαγής χρήσης με α.δ -αλλαγής χρήσης με Ε.Ε.Δ.Μ.Κ -αλλαγής χρήσης με Η.Τ αλλαγής χρήσης με ενημέρωση Ο.Α-α.δ άδειες μικρής κλίμακας -Ε.Ε.Μ.Κ- Ε.Ε.Δ.Μ.Κ. άδειες κατεδάφισης -άδειες δόμησης κατεδάφισης- εγκρίσεις εκτέλεσης εργασιών- 48ωρες- Ηλεκτρονική βεβαίωση μηχανικού εργασιών άρθ 30 Συμβούλια-παρασυμβούλια-ΚΕΣΑ ΠΕΣΑ ΣΥΠΟΘΑ ΥΔΟΜ -ΥΔΟΜ Εκκλησιών-ΥΔΟΜ ΥΠΕΝ Κατηγορίες 1-2-3 κλπ Τώρα έχουμε και τις προγενέστερες διατάξεις του e-άδειες που πρέπει να γίνονται εντός περιορισμένου χρόνου
    1 point
  12. H δήλωση ανάθεσης-ανάληψης όπως σου γράφει και η christinaK αφορά μόνο την εργασία της Αίτησης . Οι δηλώσεις ανάθεσης με γνήσιο υπογραφής . Το τοπογραφικό το ανεβάζεις σε pdf και dwg . Τις απαιτούμενες εγκρίσεις δεν τις ανεβάζεις . Αντί αυτών ανεβάζεις Υ.Δ. που αναφέρεις ότι : Οι εγκρίσεις που απαιτούνται είναι π.χ. Σ.Α και Αρχαιολογίας ... και θα τις υποβάλλω στην έκδοση άδειας . Τη βεβαίωση του δήμου στα λοιπά έγγραφα . Το σύστημα σου ζητάει και βεβαίωση υψομέτρου για ανέγερση οικοδομής ,που σου χορηγεί η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου . Ανεβάζεις και τίτλο με πρόσφατο πιστοποιητικό ιδιοκτησίας ( που να αποδεικνύει τη ημερομηνία δημιουργίας του οικοπέδου ως προς την αρτιότητα ).
    1 point
  13. Να προσθέσω μόνο ότι σε παραθαλάσσιο περιβάλλον επιβάλλονταν και με τον παλιό ΚΤΣ μέγιστος λόγος Ν/Τ = 0,60 και ελάχιστη περιεκτικότητα τσιμέντου 330kg/m3. Αυτές οι απαιτήσεις με μια καλή μελέτη σύνθεσης οδηγούν (με ευκολία) σε ποιότητα εργοστασιακού σκυροδέματος C25/30. Οπότε θέλει ιδιαίτερη επισήμανση στο εργοστάσιο κατά την παραγγελία και έλεγχο του καταγραφικού στην περίπτωση που παραγγείλεις C20/25.
    1 point
  14. Παραθέτω για καλύτερη εποπτεία τις αποφάσεις ερμηνείας & τροποποιήσεων του ΚΤΣ 2016. Από τις αποφάσεις φαίνεται να προκύπτει ότι μπορείς να κάνεις χρήση της μελέτης προ ΚΤΣ 2016 εκτός και αν συμφωνηθεί με τον κύριο του έργου η εναρμόνιση μελέτης (άρα και εφαρμογής της) με τον ΚΤΣ 2016. μετάθεση εφαρμογής ΚΤΣ2016-ΦΕΚ 4007-14.12.2016.pdf ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΤΣ 2016-ΔΝΣ.2693.ΦΝ 429--6-2-2018.pdf τροποποίηση ΚΤΣ2016--ΦΕΚ 446 Β 14.2.2018 ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.pdf ΦΕΚ 1839 Β 25-5-2017 Τροποποίηση της με αριθμ. Γ.Δ.Τ.Υ.οικ.3328-12.5.016 απόφασης έγκρισης Κ.Τ.Σ 2016.pdf
    1 point
  15. Έκανα μια γρήγορη βόλτα στον ΚΤΣ 2016 αλλά ενώ νόμιζα πως κάτι είχε πάρει το μάτι μου για τις παλιές άδειες γελάστηκα...Δεν μπόρεσα να βρω κάτι..Δεν θα πήγαινα με C20/25 σε παραθαλάσσιο περιβάλλον για κανέναν λόγο, εξάλλου δεν νομίζω οι μονάδες να βγάζουν ακόμη C20/25 σε μεγάλο βαθμό, έχει κυριαρχήσει σαφώς το C25/30 και το C30/37 ακόμη και στην επαρχία. Για XS1 (παραθαλάσσιο περιβάλλον) μπορείς να πας και με C25/30, τσιμέντο τύπου ΙΙ, max N/T=0.50, 330kgr/m3 τσιμέντο κατ'ελάχιστον και προφανώς επικαλύψεις 45mm. Αν ψάχνεις το νομικό κομμάτι πάρα πολύ και για άλλους λόγους που δεν είναι της παρούσης και έχεις fb , στη θέση σου θα έκανα ένα ερώτημα και στον κ.Μαρσέλλο που είναι ιδιαιτέρως προσηνής και απαντάει στα πάντα. Βέβαια ας περιμένουμε κι εδώ στο φόρουμ να ακουστεί και καμιά άλλη άποψη.
    1 point
  16. Καταρχάς φίλε CivilKald εφόσον ρωτάς τους υπολοίπους πώς το αντιμετωπίζουν το ζήτημα να σέβεσαι και τις απαντήσεις τους, άσχετα εάν εσύ διαφωνείς, και να μην κατακρίνεις ελαφρά τη καρδία. Είμαι σίγουρος ότι κανένας συνάδελφος δεν επιθυμεί να βεβαιώσει κάτι με το οποίο διαφωνεί ως προς το λεκτικό ή πολύ περισσότερο ως προς την ουσία, αλλά από την άλλη δεν μπορεί και να αποστασιοποιηθεί από την πραγματικότητα. Το ελεύθερο επάγγελμα είναι και μία διαρκής πάλη ευθυνών, σχεδόν πάντα άνευ αντικρίσματος. Το λεκτικό που παρέθεσες περιλαμβάνεται σε ΦΕΚ το οποίο υποχρεούται να ακολουθήσει ο υπάλληλος, που εάν είναι και λίγο ευθυνόφοβος δεν θέλει να έχει καμία τροποποίηση ή συμπλήρωση. Είναι λίγο σπάσιμο αυτό σε κάποιον που θέλει να το διατυπώσει ορθότερα, αλλά φαντάσου και το αντίστροφο: Πολλές φορές λέμε "μα καλά γιατί δεν τηρούν τα προβλεπόμενα στη νομοθεσία;;;". Προσωπικά πάντως μιας και ρώτησες προσκομίζω την παραπάνω υπεύθυνη δήλωση με επισυναπτόμενο από πίσω έγγραφο "Δήλωση στατικής επάρκειας", συνήθως δισέλιδο / τρισέλιδο, αναφέροντας τα στοιχεία ταυτότητας του ακινήτου, μία μίνι τεχνική έκθεση με βάση τα αποτελέσματα της αυτοψίας (ταχύς οπτικός μακροσκοπικός έλεγχος) και κάποιες φωτογραφίες με την ημερομηνία λήψης τους. Το παραπάνω το κάνω εφόσον δεν διαπιστώσω στην αυτοψία ακίνητο με αισθητά (μακροσκοπικά) ζητήματα στατικής επάρκειας (και φυσικά στην περίπτωση αυτή συμβουλεύω για αλλαγή χώρου εγκατάστασης ή απλά χάνω τη δουλειά).
    1 point
  17. Συνάδελφε, ο ακριβέστατος υπολογισμός της αντοχής μιας διατομή βάσει του ΕΚ-3 είναι απλούστατη και μπορεί να γίνει με το κομπιουτεράκι, χωρίς καν χαρτί και μολύβι (αρκεί να έχεις τους πίνακες). Τα πράγματα μπερδεύονται λόγω των φαινομένων δευτέρας τάξεως, αλλά και πάλι η λύση είναι "τυφλοσούρτης", με χαρτί και μολύβι γίνεται σε 5'. Να πόσο απλό είναι Mrd=fy*W/γ = 235000*W/1,1 για W σε cm³ : ΜRd = 0,21*W
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.