Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.043


  3. gsaraf

    gsaraf

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      447


  4. apthan

    apthan

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      91


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/08/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. 1.Θεωρώ πως αποδίδεται δείχνοντας στην κάτοψη της ρύθμισης το "τμήμα διαμ/τος" που δεν κατασκευάστηκε (κοινόχρηστος εις βάρος διαμ/τος) και δεν απαιτείται συναίνεση γιατί υπάγεται στο άρθρο 98.7.(από κατασκευής και εντός νομίμου όγκου). 2.Δείχνουμε μόνο την κάτοψη του διαμ/τος,δηλώνουμε την ΔΔ και αναφέρουμε στην Τεχνική Έκθεση την αδυναμία αποτύπωσης όλου του ορόφου.
    2 points
  2. Η γνωστή δικαιολογία ότι "έτσι το έχω κάνει κ' δεν είχα πρόβλημα" δεν ευσταθεί γιατί υπάρχουν διάφοροι ελεγκτές αιτήσεων με τελείως διαφορετικές απαιτήσεις. Ναι, απαιτείται ΕΕΔΜΚ κ' ένα από τα δικαιολογητικά της είναι η μελέτη θέρμανσης.
    2 points
  3. σημαντικη και ουσιωδης παρεμβαση του ΤΕΕ -ΤΑΚ σε σχεση με τον καθορισμο αιγιαλου και παραλιας. https://news.b2green.gr/8853/προβλήματα-σχετικά-με-τον-καθορισμό-τ
    1 point
  4. Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται μελέτη θέρμανσης σε κάθε περίπτωση Πέρα από αυτό όμως υπάρχουν 2 εκδοχές που διαβάζω από συναδέλφους : Η πρωτη λέει ότι γίνεται μελέτη θέρμανσης σε κάθε περίπτωση και η δεύτερη ότι , από τη στιγμή που δε γίνεται αυτονόμηση της κατοικίας , δε χρειάζεται μελέτη θέρμανσης. Επίσης ένα άλλο θέμα που προκύπτει τώρα είναι η βεβαίωση του άρθρου 30 η οποία είναι ηλεκτρονική .. δηλαδή δεν αρκεί πλέον η ΥΔ μηχανικού πιστεύω .. πρέπει να υπάρχει από το eadeis η βεβαίωση ότι δεν απαιτείται άδεια για τις εργασίες και φυσικά η ηλεκτρονική της σφραγίδα πρέπει να είναι πριν από την έναρξη των εργασιών
    1 point
  5. C20/25 έχεις μόνο στην κατηγορία έκθεσης XC1, δλδ σκυρόδεμα εσωτερικών χώρων. Οπότε η ποιότητα καθορίζεται από το εξωτερικό σκυρόδεμα, δλδ XC3 μίνιμουμ, δλδ C25/30 και Επικάλυψη 3,5εκ + 1 = 4,5εκ, εκτός και αν θες να κάνεις τρελαμάρες με διαφορετικές ποιότητες ή να τρελάνεις τα μαστόρια με διαφορετικές επικαλύψεις (το κάνουν από μόνοι τους αυτό δεν χρειάζονται οδηγίες!). Παραθέτω τους σχετικούς πίνακες από ΚΤΣ 2016: ΥΓ: η επικάλυψη στις πλάκες μπορεί να πάει μια κατηγορία κάτω δλδ 2,5 + 1 = 3,5 - στην πλάκα του δώματος καλύτερα όχι.
    1 point
  6. Το έχουμε αναλύσει και δεν απαιτείται. Δεν κάνει έλεγχο εισοδήματος η ΥΔΟΜ και δεν πηγάζει καμία κράτηση από νόμιμη αμοιβή μηχανικού. Για να κάνει έλεγχο ΦΕΜ χρειάζεται την απόδειξη την οποία ζητάει το σύστημα και ανεβάζουμε.
    1 point
  7. και εγώ θα διαφωνήσω με την υποχρέωση υποβολής του έργου στο σύστημα αμοιβών του τεε. Για ποιο λόγο συνεχίζεται να γίνεται αυτό χρόνια τώρα?
    1 point
  8. επισης, αν βιαζεται καποιος για καποια χρησικτησια - και εχουμε τετοια θεματα πολλα- υπαρχει ο θεσμος της διαμεσολαβησης. σε 10 μερες συντομο διαστημα εχει αποφαση
    1 point
  9. Οσο για το "6μηνο" κακως το ζητανε...δεν ειναι "νομοθετημενο"....προεκυψε κατα την ολη διαδικασια στα γραφεια των διαφορων αναρμοαρμοδιων... "έ, ας παρουμε ενα πιο φρεσκο"....λες και το αλλο ειχε ημερομηνια ληξης" κι αν εχεις μη διεκδικησεων προ 15 ημερων τοτε τι αλλο θελουν;;; α, ναι και να τους πας και ενα προσφατο πιστοποιητικο ληξιαρχικης πραξης θανατου...😆 κατα τα λοιπα, ισχυει πλεον αυτο https://www.e-nomothesia.gr/law-news/tropologia-kai-oi-dikigoroi-mporoyn-pleon-na-ekdidoyn-vevaioseis-akiniton.html
    1 point
  10. Ενημερωτικά γαι όποιον συνάδελφο αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα ρώτησα στο ΤΕΕ και επειδή η άιτηση της βεβαίωσης όρων δόμησης έγινε πριν την αλλαγή της πλατφόρμας και η συσχέτιση για την άδεια μετά από αυτήν, πρέπει χειροκίνητα να επιλέξεις τις απαιτούμενες μελέτες με δεξί κλικ επιλέγοντας ενημέρωση στοιχείων και μετά στο tab Έλεγχοι/Επιμέρους περιπτώσεις/Εγκρίσεις φορέων.
    1 point
  11. Δεν μας έφταναν οι τόσες προγενέστερες διατάξεις εγκρίσεις α.δ -προεγκρίσεις α.δ αναθεώρηση έγκρισης-αναθεώρηση προέγκρισης προδιαγραφές Ν 4495-Ν 4030 -Π.Δ 1993 ΓΟΚ 85 _ΝΟΚ 12 οικοδομικές άδειες -άδειες δόμησης- αναθεώρηση Ο.Α-Αναθεώρηση α.δ αναθεωρήσεις ΜΕ μεταβολές όγκου-κάλυψης κλπ -και αναθεωρήσεις με ΜΗ μεταβολές αλλαγής χρήσης με α.δ -αλλαγής χρήσης με Ε.Ε.Δ.Μ.Κ -αλλαγής χρήσης με Η.Τ αλλαγής χρήσης με ενημέρωση Ο.Α-α.δ άδειες μικρής κλίμακας -Ε.Ε.Μ.Κ- Ε.Ε.Δ.Μ.Κ. άδειες κατεδάφισης -άδειες δόμησης κατεδάφισης- εγκρίσεις εκτέλεσης εργασιών- 48ωρες- Ηλεκτρονική βεβαίωση μηχανικού εργασιών άρθ 30 Συμβούλια-παρασυμβούλια-ΚΕΣΑ ΠΕΣΑ ΣΥΠΟΘΑ ΥΔΟΜ -ΥΔΟΜ Εκκλησιών-ΥΔΟΜ ΥΠΕΝ Κατηγορίες 1-2-3 κλπ Τώρα έχουμε και τις προγενέστερες διατάξεις του e-άδειες που πρέπει να γίνονται εντός περιορισμένου χρόνου
    1 point
  12. H δήλωση ανάθεσης-ανάληψης όπως σου γράφει και η christinaK αφορά μόνο την εργασία της Αίτησης . Οι δηλώσεις ανάθεσης με γνήσιο υπογραφής . Το τοπογραφικό το ανεβάζεις σε pdf και dwg . Τις απαιτούμενες εγκρίσεις δεν τις ανεβάζεις . Αντί αυτών ανεβάζεις Υ.Δ. που αναφέρεις ότι : Οι εγκρίσεις που απαιτούνται είναι π.χ. Σ.Α και Αρχαιολογίας ... και θα τις υποβάλλω στην έκδοση άδειας . Τη βεβαίωση του δήμου στα λοιπά έγγραφα . Το σύστημα σου ζητάει και βεβαίωση υψομέτρου για ανέγερση οικοδομής ,που σου χορηγεί η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου . Ανεβάζεις και τίτλο με πρόσφατο πιστοποιητικό ιδιοκτησίας ( που να αποδεικνύει τη ημερομηνία δημιουργίας του οικοπέδου ως προς την αρτιότητα ).
    1 point
  13. Να προσθέσω μόνο ότι σε παραθαλάσσιο περιβάλλον επιβάλλονταν και με τον παλιό ΚΤΣ μέγιστος λόγος Ν/Τ = 0,60 και ελάχιστη περιεκτικότητα τσιμέντου 330kg/m3. Αυτές οι απαιτήσεις με μια καλή μελέτη σύνθεσης οδηγούν (με ευκολία) σε ποιότητα εργοστασιακού σκυροδέματος C25/30. Οπότε θέλει ιδιαίτερη επισήμανση στο εργοστάσιο κατά την παραγγελία και έλεγχο του καταγραφικού στην περίπτωση που παραγγείλεις C20/25.
    1 point
  14. Παραθέτω για καλύτερη εποπτεία τις αποφάσεις ερμηνείας & τροποποιήσεων του ΚΤΣ 2016. Από τις αποφάσεις φαίνεται να προκύπτει ότι μπορείς να κάνεις χρήση της μελέτης προ ΚΤΣ 2016 εκτός και αν συμφωνηθεί με τον κύριο του έργου η εναρμόνιση μελέτης (άρα και εφαρμογής της) με τον ΚΤΣ 2016. μετάθεση εφαρμογής ΚΤΣ2016-ΦΕΚ 4007-14.12.2016.pdf ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΤΣ 2016-ΔΝΣ.2693.ΦΝ 429--6-2-2018.pdf τροποποίηση ΚΤΣ2016--ΦΕΚ 446 Β 14.2.2018 ΜΕΛΕΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.pdf ΦΕΚ 1839 Β 25-5-2017 Τροποποίηση της με αριθμ. Γ.Δ.Τ.Υ.οικ.3328-12.5.016 απόφασης έγκρισης Κ.Τ.Σ 2016.pdf
    1 point
  15. Έκανα μια γρήγορη βόλτα στον ΚΤΣ 2016 αλλά ενώ νόμιζα πως κάτι είχε πάρει το μάτι μου για τις παλιές άδειες γελάστηκα...Δεν μπόρεσα να βρω κάτι..Δεν θα πήγαινα με C20/25 σε παραθαλάσσιο περιβάλλον για κανέναν λόγο, εξάλλου δεν νομίζω οι μονάδες να βγάζουν ακόμη C20/25 σε μεγάλο βαθμό, έχει κυριαρχήσει σαφώς το C25/30 και το C30/37 ακόμη και στην επαρχία. Για XS1 (παραθαλάσσιο περιβάλλον) μπορείς να πας και με C25/30, τσιμέντο τύπου ΙΙ, max N/T=0.50, 330kgr/m3 τσιμέντο κατ'ελάχιστον και προφανώς επικαλύψεις 45mm. Αν ψάχνεις το νομικό κομμάτι πάρα πολύ και για άλλους λόγους που δεν είναι της παρούσης και έχεις fb , στη θέση σου θα έκανα ένα ερώτημα και στον κ.Μαρσέλλο που είναι ιδιαιτέρως προσηνής και απαντάει στα πάντα. Βέβαια ας περιμένουμε κι εδώ στο φόρουμ να ακουστεί και καμιά άλλη άποψη.
    1 point
  16. Καταρχάς φίλε CivilKald εφόσον ρωτάς τους υπολοίπους πώς το αντιμετωπίζουν το ζήτημα να σέβεσαι και τις απαντήσεις τους, άσχετα εάν εσύ διαφωνείς, και να μην κατακρίνεις ελαφρά τη καρδία. Είμαι σίγουρος ότι κανένας συνάδελφος δεν επιθυμεί να βεβαιώσει κάτι με το οποίο διαφωνεί ως προς το λεκτικό ή πολύ περισσότερο ως προς την ουσία, αλλά από την άλλη δεν μπορεί και να αποστασιοποιηθεί από την πραγματικότητα. Το ελεύθερο επάγγελμα είναι και μία διαρκής πάλη ευθυνών, σχεδόν πάντα άνευ αντικρίσματος. Το λεκτικό που παρέθεσες περιλαμβάνεται σε ΦΕΚ το οποίο υποχρεούται να ακολουθήσει ο υπάλληλος, που εάν είναι και λίγο ευθυνόφοβος δεν θέλει να έχει καμία τροποποίηση ή συμπλήρωση. Είναι λίγο σπάσιμο αυτό σε κάποιον που θέλει να το διατυπώσει ορθότερα, αλλά φαντάσου και το αντίστροφο: Πολλές φορές λέμε "μα καλά γιατί δεν τηρούν τα προβλεπόμενα στη νομοθεσία;;;". Προσωπικά πάντως μιας και ρώτησες προσκομίζω την παραπάνω υπεύθυνη δήλωση με επισυναπτόμενο από πίσω έγγραφο "Δήλωση στατικής επάρκειας", συνήθως δισέλιδο / τρισέλιδο, αναφέροντας τα στοιχεία ταυτότητας του ακινήτου, μία μίνι τεχνική έκθεση με βάση τα αποτελέσματα της αυτοψίας (ταχύς οπτικός μακροσκοπικός έλεγχος) και κάποιες φωτογραφίες με την ημερομηνία λήψης τους. Το παραπάνω το κάνω εφόσον δεν διαπιστώσω στην αυτοψία ακίνητο με αισθητά (μακροσκοπικά) ζητήματα στατικής επάρκειας (και φυσικά στην περίπτωση αυτή συμβουλεύω για αλλαγή χώρου εγκατάστασης ή απλά χάνω τη δουλειά).
    1 point
  17. Συνάδελφε, ο ακριβέστατος υπολογισμός της αντοχής μιας διατομή βάσει του ΕΚ-3 είναι απλούστατη και μπορεί να γίνει με το κομπιουτεράκι, χωρίς καν χαρτί και μολύβι (αρκεί να έχεις τους πίνακες). Τα πράγματα μπερδεύονται λόγω των φαινομένων δευτέρας τάξεως, αλλά και πάλι η λύση είναι "τυφλοσούρτης", με χαρτί και μολύβι γίνεται σε 5'. Να πόσο απλό είναι Mrd=fy*W/γ = 235000*W/1,1 για W σε cm³ : ΜRd = 0,21*W
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.