Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.597


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.521


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/08/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. 5.3.7.3. Εξοπλισμός θυρών Κάθε πόρτα πρέπει να έχει κατάλληλο εξοπλισμό λειτουργίας, έτσι ώστε να ανοίγει αμέσως προς την πλευρά της όδευσης διαφυγής με προφανή και εύκολο τρόπο. Μήπως ως "κατάλληλος εξοπλισμός λειτουργίας" θεωρείται η μπάρα πανικού?
    1 point
  2. Είναι σαφές στο άρθρο 2 του ΝΟΚ : το άρθρο 25 παντού, το άρθρο 10Α μόνο εντός σχεδίου και το άρθρο 10 μόνο σε κάποιες περιοχές εντός σχεδίου.
    1 point
  3. Η βεβαίωση του Α 30 δεν αφορά σε διάρκεια ούτε σε νομιμότητα. Ο νόμος είναι σαφής ως προς αυτό και αναφέρει ότι ο μηχανικός βεβαιώνει "ότι στην περιοχή του ακινήτου για τις παραπάνω εργασίες δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα". Αυτό και μόνο. Όλα τα υπόλοιπα, περί διάρκειας, νομιμότητας ακινήτου κλπ, βρίσκονται εκτός αναφοράς νόμου. " Πριν την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών, συντάσσεται υποχρεωτικά ηλεκτρονική βεβαίωση αρμόδιου μηχανικού, που εκδίδεται από πληροφοριακό σύστημα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.), ότι στην περιοχή του ακινήτου για τις παραπάνω εργασίες δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα. Σε περίπτωση που απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα γίνεται ενημέρωση φακέλου με τις παραπάνω εγκρίσεις.
    1 point
  4. Ενα παραπλησιο θεμα αντιμετωπιζει η μεταπτυχιακη εργασια που επισυναπτεται (αφορα βεβαια μονο ανωδομη αλλα το σκεπτικο ειναι παρομοιο) dimopouloua_steel.pdf
    1 point
  5. Με τον Μηχανικό σου μίλησες πρώτα πριν αρχίσεις να ρωτάς εδώ? κι αν ναι τι σου είπε? Πως περιμένεις να έχουμε γνώση και κρίση μάλιστα τι είναι σωστό ή λάθος αφού δεν έχουμε καν τα δεδομένα (πλήρη και όχι ότι νομιζεις και λες) για να κρίνουμε? Εκτός αν δεν σε πειράζει να έχεις απαντήσεις άρα μάρες κουκουνάρες .....
    1 point
  6. Υπαγωγή γίνεται (με παράβολο προς νομιμοποίηση) με κατ.4 και με ποσοστά από 0 (συνήθως) μέχρι τα μέγιστα επιτρεπόμενα για την κατηγορία 4 ((αν ένα τμήμα απλά θα διατηρηθεί). Ενδεχόμενα να περιλαμβάνεται και κατεδάφιση. Η υπαγωγή λαμβάνει ως ποσοστά για την κατάταξη αυτά της αδείας που θα εκδοθεί. Προφανώς δεν κάνεις ποτέ αίτηση για κατ.5 γιατί φροντίζεις τα παραπάνω ποσοστά να κατεδαφιστούν. Ο νόμος είναι λίγο πιο περίπλοκος από το σύστημα και η πραγματικότητα του νόμου ... οπότε ποτέ με το σύστημα.
    1 point
  7. Το σύστημα δεν παράγει νόμο. Αυτό το "κάπου διάβασα ότι μπαίνουν μόνο οι κατηγορίες 1,2 4....ισχύει αυτό....? " σίγουρα δεν παράγει. Ο νόμος για τις περιπτώσεις αυτές έχει μόνο το άρθρο 106. Εκεί δεν αποκλείεται πουθενά νομιμοποίηση της κατηγορίας 5 εφόσον αυτή μπορεί να γίνει με τους ισχύοντες όρους δόμησης.
    1 point
  8. Η σωστή παράγραφος του άρθρου 82 είναι η εξής: β) έχουν απαλλαγεί από την κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 3 του ν.720/1977 (Α297). Δεν μας ενδιαφέρει αν το ακίνητο βρισκόταν εκτός ή εντός οικισμού. Αρκεί να υπάρχουν οι 2 υπεύθυνες δηλώσεις (περί προσωρινής και περί οριστικής εξαιρέσεως όπως ανέγραφε ή τότε σφραγίδα) και τα σύνοδα σχέδια (κάτοψη, τοπογραφικό, τομή) της δεύτερης Υ.Δ προκειμένου να ελεγχθεί σήμερα το ακίνητο για το αν η τότε δήλωση Ν. 720/77 -αποτύπωση, ταυτίζεται με την υφιστάμενη κατάσταση. Τα τότε τακτοποιημένα με το Ν. 720/77 (είχε κριθεί αντισυνταγματικός), συμπεριελήφθησαν στο Ν. 1337 και συνέχισαν να βρίσκονται (μέχρι και σήμερα) υπό καθεστώς αναστολής κυρώσεων, μέχρι να κριθούν οριστικά, είτε εξαιρετέα από την κατεδάφιση, είτε κατεδαφιστέα. Συνήθως, οι τότε ρυθμίσεις με Ν. 720/77, αλλά και με Ν. 1337/83 είχαν αρκετά λάθη και σήμερα, φροντίζουμε αυτά τα ακίνητα να τα τακτοποιούμε, καθώς το πρόστιμο γι αυτά είναι πολύ μικρό και το κέρδος μας είναι ότι μέσω της υπαγωγής στο Ν. 4495 τα ακίνητα αυτά λαμβάνουν οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση, λόγω κατηγορίας υπαγωγής 1 ή 2 (προ 75 ή προ 83 αντίστοιχα).
    1 point
  9. Να ρωτήσω και εγώ με τη σειρά μου, μπορώ να πάω στο φούρναρη για να ψωνίσω κάλτσες ? Αν πάω στις εκπτώσεις θα μου κάνει δώρο και δύο λάμπες που μου κάηκαν?
    1 point
  10. @dimitrisadΤην καταγραφή των αυθαιρεσιών του ακινήτου στα φύλλα καταγραφής της δήλωσης την ακολουθείτε κανονικά σαν να επρόκειτο για ένα ιδιωτικό κτίριο.Η κατηγορία επιλέγεται επίσης,όπως ακριβώς στο ιδιωτικό κτίριο.Μη ύπαρξη ΟΑ κι εφόσον δεν είναι Κατ.1 ή 2 ή Κατ.3 σημαίνει Κατ.5. Η διαφορά της δήλωσης υπάρχει μόνο στα επι μέρους δικαιολογητικά που απαιτούνται και φυσικά στο ότι στα γενικά στοιχεία της δήλωσης δηλώνετε "Τύπος Κτιρίου=Δημόσιο".☺
    1 point
  11. Καλησπέρα-Δεν υπάρχει λόγος να δηλωθούν!Μόνο να καταγραφούν ως προϋφιστάμενα για να δηλωθεί ότι εξαιρούνται της επιβολής κυρώσεων,και για την ολοκληρωμένη έννοια της υπαγωγής που αναφέρει τα στοιχεία νομιμότητας όλων των κτισμάτων επί του οικοπέδου. -εννοώ ότι καταγραφή των προϋφ.83 θα γίνει στην Τεχνική σου έκθεση αναλυτικά με τις επιφάνειες τους κλπ.,αλλά δεν υφίσταται θέμα δήλωσης αυτών που εξαιρούνται από κατεδάφιση ως αυθαίρετα-εξαιρούνται.
    1 point
  12. Εφόσον τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις του άρθρου 112 : "Αυθαίρετες κατασκευές σε κτίρια με αποκλειστική χρήση κατοικία, που ευρίσκονται εντός στάσιμων οικισμών, όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 21 του ν.1337/1983, με την προϋπόθεση ότι οι στάσιμοι οικισμοί ευρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2000 μ. από τη θάλασσα ή από χιονοδρομικά κέντρα και εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν συντελεσθεί μετά το έτος 1983 και μπορεί να υπαχθούν στις διατάξεις του παρόντος, εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση με την καταβολή του αναλογούντος παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, όπως υπολογίζεται με το Παράρτημα Α, μειωμένου κατά 30%. Για την υπαγωγή υποβάλλονται μόνο τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε και ζ του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας. Αν έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, για την υπαγωγή τα πιο πάνω στοιχεία υποβάλλονται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία"............τότε και η αποθήκη μπορεί να δηλωθεί στο πεδίο "Στάσιμοι οικισμοί" γιατί πρόκειται για βοηθητικό χώρο κατοικίας και όχι άλλη χρήση.Προσοχή απλά στην αποκλειστική χρήση κατοικίας,δηλαδή εάν στο οικόπεδο υπάρχει εγκατεστημένη άλλη χρήση πλην κατοικίας (για παράδειγμα έχει κι ένα κατάστημα),δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο μειωτικός συντελεστής.Καλή συνέχεια!🙃
    1 point
  13. Καλησπέρα-Δεν συντάσσουμε ΔΕΔΟΤΑ στον 4495.Υποβάλλουμε Τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου στις περιπτώσεις που δεν απαιτείται Μελέτη Στατ.Επάρκειας.
    1 point
  14. Όχι ιδιόχρηση σημαίνει το χρησιμοποιώ "ο ίδιος"-άρα το Δημόσιο.Δεν έχω πρόσβαση στο σύστημα αυτή την στιγμή και δεν θυμάμαι τις κατηγορίες από έξω...Αυτό άφησε το για μετά...-αφορά την δήλωση-...γνώμη μου είναι να διασφαλίσεις πρώτα με τον δικηγόρο την υποχρέωση για ρύθμιση που απορρέει από την παραχώρηση -ή όχι- (εγώ ισχυρίζομαι σαφώς πως ναι!)
    1 point
  15. Συµβατότητα σχετικής θέσης και σχήµατος Ελέγχεται εάν το γεωτεµάχιο έχει εντοπιστεί στη σωστή περίπου θέση στο Κτηµατολογικό διάγραµµα σε σχέση µε σταθερά σηµεία και οριζοντιογραφικές λεπτοµέρειες που απεικονίζονται στα Κτηµατολογικά διαγράµµατα και στα χαρτογραφικά υπόβαθρα. ∆ιενεργείται αυτοψία, ιδίως στις αγροτικές περιοχές, µε το Κτηµατολογικό διάγραµµα σε χαρτογραφικό υπόβαθρο (τοπογραφικό ή ορθοφωτογραφία) καθώς και µε το τοπογραφικό διάγραµµα του ιδιώτη (αν υπάρχει), και πιστοποιείται η σχετική θέση του γεωτεµαχίου µε τοπογραφική αναγνώριση και φωτοερµηνεία σε σχέση µε οριζοντιογραφικές λεπτοµέρειες (δρόµοι, κτίσµατα, όµορα γεωτεµάχια, δένδρα, κλπ λεπτοµέρειες του ορθοφωτοχάρτη) ή/ µε άλλο πρόσφορο τρόπο π.χ. λήψη σηµείων GPS εντός ή στην περίµετρο του γεωτεµαχίου, βοηθητικές µετρήσεις κλπ. Η αυτοψία διενεργείται µε την παρουσία του ενδιαφεροµένου ή/εξουσιοδοτηµένου προσώπου για την υπόδειξη των ορίων. Στις αστικές περιοχές, όπου συνήθως ο εντοπισµός του γεωτεµαχίου µπορεί να τεκµηριωθεί µε σχετική ασφάλεια από τη διασταύρωση στοιχείων του Κτηµατολογικού και του Τοπογραφικού διαγράµµατος, όπως η διεύθυνση του ακινήτου και οι όµορες ιδιοκτησίες, δεν είναι απαραίτητη η διενέργεια αυτοψίας για την πιστοποίηση της σχετικής θέσης. Στη συνέχεια, εφόσον διαπιστωθεί ότι το γεωτεµάχιο εντοπίστηκε στη σωστή περίπου θέση, υλοποιείται στο απόσπασµα του Κτηµατολογικού διαγράµµατος η “Ζώνη Συµβατότητας Σχήµατος (Ζ.Σ.Σ)’’. Η Ζ.Σ.Σ. ορίζεται µεταξύ του περιγράµµατος του εσωτερικού και του εξωτερικού πολυγώνου µε πλευρές παράλληλες προς τις πλευρές του γεωτεµαχίου της Κτηµατογράφησης σε απόσταση L εκατέρωθεν. H απόσταση L θα καθοριστεί µε απόφαση της ΥΚΧΕ. Η τιµή L=1,25 * U0 (όπου U0 οι ανοχές της παρ. 8.2 του Τ.Π) θεωρείται ρεαλιστική και συµβατή µε τους περιορισµούς που τίθενται για τη µέγιστη επιτρεπόµενη απόκλιση ΕΑ του εµβαδού. Για κλ. 1: 1000 L = 0,50 µ. Για κλ. 1: 5000 L= 2,50 µ. - 6 - Συµβατότητα Σχήµατος υπάρχει όταν όλα τα σηµεία του περιγράµµατος του γεωτεµαχίου στο έδαφος ευρίσκονται µέσα στη “ζώνη συµβατότητας σχήµατος” του Κτηµατολογικού διαγράµµατος. Στη γενική περίπτωση η συµβατότητα σχήµατος µπορεί να πιστοποιηθεί, κατά την αυτοψία στο πεδίο µε αναγνώριση σταθερών σηµείων στο κτηµατολογικό υπόβαθρο και βοηθητικές µετρήσεις, χωρίς να απαιτείται η σύνταξη τοπογραφικού διαγράµµατος. Εάν, κατά την κρίση του διενεργούντος τον έλεγχο, απαιτείται και η σύνταξη τοπογραφικού διαγράµµατος, τότε συντάσσεται επίγειο τοπογραφικό διάγραµµα µε µέριµνα του επισπεύδοντος και ακολουθεί η παρακάτω συγκεκριµένη διαδικασία. Το Τοπογραφικό επιτίθεται µε τον κατάλληλο προσανατολισµό και µε βάση σταθερά σηµεία στο Κτηµατολογικό διάγραµµα γραφικά ή ψηφιακά. Στη συνέχεια επιχειρούνται µικρο-µετακινήσεις του τοπογραφικού για να διαπιστωθεί εάν πληρούται η συνθήκη Συµβατότητας Σχήµατος δηλαδή εάν υπάρχει θέση τέτοια ώστε το κατάλληλα προσανατολισµένο περίγραµµα του τοπογραφικού διαγράµµατος να µην βρίσκεται µέσα στη “ζώνη συµβατότητας σχήµατος” του Κτηµατολογικού διαγράµµατος. Το Τοπογραφικό διάγραµµα είναι επιθυµητό, αλλά όχι απαραίτητο, να είναι ενταγµένο στο προβολικό σύστηµα ΕΓΣΑ ’87 και συντάσσεται µε επίγειες µεθόδους επαρκούς ακρίβειας (GPS, ταχυµετρική αποτύπωση µε EDM ή/και µετρήσεις πλευρών και διαγωνίων σε µικρά γεωτεµάχια). Στην περίπτωση που ο ενδιαφερόµενος προσκοµίσει τοπογραφικό διάγραµµα (υφιστάµενο ή νέο) δεν είναι απαραίτητο να γίνει αυτοψία για τον έλεγχο της συµβατότητας του σχήµατος. Η κατά τα ανωτέρω διαδικασία πιστοποίησης της συµβατότητας του σχήµατος είναι απλούστατη. Επίσης η µη απαίτηση σύνταξης νέου τοπογραφικού διαγράµµατος ενταγµένου στο σύστηµα ΕΓΣΑ ’87 µε βάση τα στοιχεία της Κτηµατογράφησης, (τριγωνοµετρικά, σηµεία οριζοντιογραφικού ελέγχου κλπ.), διευκολύνει τους πολίτες και τους µηχανικούς και τους απαλλάσσει από την υποχρέωση σύνταξης νέων διαγραµµάτων υψηλού κόστους δεδοµένου και ότι στις πλείστες των περιπτώσεων, υπάρχουν παλαιότερα τοπογραφικά διαγράµµατα. 2.3.2. Συµβατότητα εµβαδού Η Συµβατότητα του εµβαδού ελέγχεται στο γραφείο και στηρίζεται στα στοιχεία του Κτηµατολογίου (απόσπασµα Κτηµατολογικού διαγράµµατος και µετρηθέν εµβαδόν) και στο εµβαδόν του επίγειου τοπογραφικού διαγράµµατος, εάν υπάρχει και υποβάλλεται, ή/ στην περίπτωση που δεν υποβάλλεται τοπογραφικό διάγραµµα στο δηλούµενο εµβαδόν ή/το εµβαδόν του τίτλου, όπως διευκρινίζεται παρακάτω. Συµβατότητα εµβαδού υπάρχει όταν η τιµή ∆Ε = ⏐Ε∆ – Ε⏐ είναι µικρότερη ή ίση από τη µέγιστη επιτρεπόµενη απόκλιση εµβαδού ΕΑ, που υπολογίζεται παρακάτω κατά περίπτωση, δηλαδή όταν ∆Ε ≤ ΕΑ Για το υπολογισµό της τιµής ΕΑ εφαρµόζονται οι εµπειρικοί τύποι που καθορίστηκαν στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ της παρούσας και παρατίθενται παρακάτω ανάλογα µε την κλίµακα της Κτηµατογράφησης. - 7 - ∆ιευκρινίζεται ότι είναι : Ε∆ = Το εµβαδόν του γεωτεµαχίου ως εξής : • το εµβαδόν που προκύπτει από τοπογραφικό διάγραµµα και συντάχθηκε µε επίγειες µετρήσεις καλλίτερης ακρίβειας από την ακρίβεια του Κτηµατολογίου • το δηλούµενο εµβαδόν, αν δεν υποβάλλεται διάγραµµα • το εµβαδόν του νεώτερου τίτλου, αν δεν υποβάλλεται διάγραµµα και δεν δηλώνεται εµβαδόν γεωτεµαχίου διαφορετικό από αυτό του τίτλου Ε = Το εµβαδόν του γεωτεµαχίου όπως καταγράφηκε στο Κτηµατολόγιο, στρογγυλεύεται σε ακέραια τετραγωνικά µέτρα Π = Η περίµετρος του γεωτεµαχίου στο Κτηµατολογικό διάγραµµα. Εάν η περίµετρος δεν αναγράφεται στο Κτηµατολογικό απόσπασµα, τότε θα µετριέται γραφικά από κορυφή σε κορυφή µε ακρίβεια 0,3 χλστ. της κλίµακας ανά πλευρά και το άθροισµα θα στρογγυλεύεται στο µεγαλύτερο ακέραιο µέτρο ΕΑ = Η µέγιστη επιτρεπόµενη απόκλιση του εµβαδού. Στρογγυλεύεται στο µεγαλύτερο ακέραιο µέτρο (α) Κτηµατογράφηση Κλ. 1:1000 (Αστικές Περιοχές) Η µέγιστη επιτρεπόµενη απόκλιση του εµβαδού ΕΑ δίνεται από τις σχέσεις (1) EA = Π ∗α όπου 4 1.30 E a = και 0,20µ ≤ α ≤ 0,30µ (1) Η τιµή α στρογγυλεύεται στο τρίτο δεκαδικό ψηφίο. Όταν η τιµή α προκύπτει µικρότερη από 0,20µ. ή/µεγαλύτερη από 0,30µ. τότε για τον υπολογισµό του ΕΑ λαµβάνεται υπόψη α=0,20µ. ή/ α=0,30µ. αντίστοιχα. Οι σχέσεις (1) εξειδικεύονται ανάλογα µε το εµβαδόν (Ε) του γεωτεµαχίου ως εξής (σχέση 2) : Για Ε < 350 µ2 ΕΑ = 0,30 * Π Για 350 µ2 ≤ Ε ≤ 1800 µ2 4 1,30 E EA = Π ∗ (2) Για Ε > 1800 µ2 ΕΑ = 0,20 * Π Eάν υιοθετηθεί σταθερή τιµή α=0,20 και συντελεστής σχήµατος R=4,50 ( ) Ε Π R = (σχέση α:β =3:1) προκύπτει η σχέση (3) E A = 0,20 ∗ Π ⇒ E A = 0,20 ∗ R ∗ E Ε Α = 0 ,90 ∗ Ε (3) Η σχέση (3) µπορεί να χρησιµοποιείται για ελέγχους και διορθωτικές ενέργειες κατά τις ενδιάµεσες φάσεις σύνταξης των κτηµατολογικών διαγραµµάτων (σύγκριση δηλωθείσας και µετρηθείσας έκτασης) αφενός διότι, εφόσον πληρούται, εξασφαλίζει σχεδόν πάντοτε τη συµβατότητα του εµβαδού, και αφετέρου διότι η µέτρηση κατά την φάση αυτή της περιµέτρου του γεωτεµαχίου απαιτεί σύνθετους χειρισµούς. - 8 - Πάντως οι τελικοί έλεγχοι και διορθώσεις για την αποκατάσταση της συµβατότητας του εµβαδού, θα γίνουν µε τις σχέσεις (1) ή (2) µετά την τοπολογική επεξεργασία των διαγραµµάτων. Τέλος στην περίπτωση που θεωρηθεί σκόπιµο να εκφρασθεί η απόκλιση του εµβαδού συναρτήσει µόνο του εµβαδού Ε, θεωρούµε δόκιµη τη σχέση (4) η οποία σε σύγκριση µε τις σχέσεις (1) ή (2) δίνει µεγαλύτερη επιτρεπόµενη απόκλιση ΕΑ στο 90%περίπου των γεωτεµαχίων. Ε Α = 1 ,20 ∗ Ε (4) Στον Πίνακα Κ-9 του ΠΑΡ/ΤΟΣ υπολογίζονται οι τιµές ΕΑ, α, Π, ΕΑ * 100/Ε για Ε= 200 τ.µ. µέχρι Ε = 50.000 τ.µ. ανά 200 τ.µ. και για τιµές Π = R ∗ E (R = 4,0 µέχρι 7,0) Επίσης δίνονται προς σύγκριση και οι τιµές των απλούστερων εµπειρικών τύπων (3) και (4). (β) Κτηµατογράφηση σε Κλ. 1:5000 (Αγροτικές Περιοχές) Η µέγιστη επιτρεπόµενη απόκλιση του εµβαδού ΕΑ δίνεται από τις σχέσεις (2) EA = Π ∗α όπου 4 9,00 E α = και 0,95µ. ≤ α ≤ 1,50µ. (5) Η τιµή α στρογγυλεύεται στο τρίτο δεκαδικό ψηφίο. Όταν η τιµή α προκύπτει µικρότερη από 0,95 ή µεγαλύτερη από 1,50µ. τότε για τον υπολογισµό του ΕΑ λαµβάνεται υπόψη αντίστοιχα α=0,95 µ. και α=1,50µ. Οι σχέσεις (3) εξειδικεύονται ανάλογα µε το εµβαδόν Ε του γεωτεµαχίου ως εξής (σχέση 6) : Για Ε < 1300 µ2 ΕΑ = 1,50 * Π Για 1300 µ2 ≤ Ε ≤ 8.050 µ2 4 9,00 E EA = Π ∗ (6) Για Ε > 8.050 µ2 ΕΑ = 0,95 * Π Eάν υιοθετηθεί σταθερή τιµή α=0,95 και συντελεστής σχήµατος R=4,50 ( ) Ε Π R = (σχέση α:β =3:1) προκύπτει η σχέση (7) E A = 0,95 ∗ Π ⇒ E A = 0,95 ∗ R ∗ E Ε Α = 4 ,20 ∗ Ε (7) Η σχέση (7) µπορεί χάριν ευκολίας, να χρησιµοποιείται για ελέγχους και διορθωτικές ενέργειες κατά τις ενδιάµεσες φάσεις σύνταξης των κτηµατολογικών διαγραµµάτων. Πάντως οι τελικοί έλεγχοι και διορθώσεις για την αποκατάσταση της συµβατότητας του εµβαδού, θα γίνουν µε τις σχέσεις (5) ή (6) µετά την τοπολογική επεξεργασία των διαγραµµάτων. Τέλος στην περίπτωση που θεωρηθεί σκόπιµο να εκφρασθεί η απόκλιση του εµβαδού συναρτήσει µόνο του εµβαδού Ε, θεωρούµε δόκιµη τη σχέση (8) η οποία σε σύγκριση µε τις σχέσεις (5) ή (6) δίνει µεγαλύτερη επιτρεπόµενη απόκλιση ΕΑ στο 95%περίπου των γεωτεµαχίων µε εµβαδόν µεγαλύτερο από 1500 µ2 Ε Α = 5 ,50 ∗ Ε (8) Για µικρότερα εµβαδά ανταποκρίνεται καλύτερα η σχέση Ε Α = 7,0 ∗ Ε -
    1 point
  16. 1.Το εμβαδόν κτηματολογίου (βλ.ΚΔ) 2.Ναι υπάρχει ορίζεται στην γεωμετρική συμβατότητα για εκτός σχεδίου,+-2,0μ. απόκλιση πλευράς το πολύ!-(συμπλ.από το ΤΔ)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.