Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/08/2021 σε όλες τις περιοχές
-
1 point
-
Γιάννη η τακτοποίηση για καταπάτηση Κ.Χ γίνεται αν η αυθαιρεσία έγινε εκ κατασκευής. Αν όχι απαιτείται συναίνεση κατ ελάχιστον του 50% (510 ψήφοι στη Γ.Σ). Τώρα, για την τροποποίηση της σύστασης που αναφέρεται στην παρ. 9 με το ίδιο ποσοστό συνιδιοκτησίας νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να ισχύει μόνο αν δεν αντιβαίνει τον κανονισμό της οικοδομής, όπου η τροποποίηση ξέρουμε ότι απαιτεί το 100% των ψήφων. Άρθρο 98 παρ. 9. Για την υπαγωγή στον παρόντα των υπόλοιπων περιπτώσεων οριζόντιας ιδιοκτησίας πλην των περιπτώσεων της παρ.8, που αφορούν σε κατάληψη κοινόχρηστου χώρου ή αυθαιρεσίες επί κοινοχρήστων, απαιτείται η συναίνεση άνω του πενήντα (50) τοις εκατό των συνιδιοκτητών. Με το ίδιο ποσοστό συναίνεσης είναι δυνατή η αντίστοιχη τροποποίηση της πράξης σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας.1 point
-
Αν θες σώνει και καλά να το βάλεις κατ. 3, γράψε ότι είναι αποθηκευτικός χώρος-w.c και έτσι περνάει μια χαρά στην κατηγορία 3. Πιθανότατα ο χώρος αυτός να έχει ξεμείνει από το παρελθόν και να μην χρησιμοποιείται πλέον ως w.c1 point
-
Μόνο εφόσον υπήρχε σύσταση οριζοντίων θα έπρεπε να γίνουν υποχρεωτικά δυο ξεχωριστές δηλώσεις λόγω κατηγορίας 1. Στην περίπτωσή σου θα έχεις μια δήλωση. Για εποπτικούς λόγους μπορείς να ομαδοποιήσεις τις υπερβάσεις και ανά κτίριο ή στο σύνολο επιφάνειας ανά κατοικία αν είναι αυθαίρετες. Όμως, ακόμη και σε ένα Φ.Κ μια χαρά είναι. Αναφέρεις στην Τ.Ε τις επιφάνειες και είσαι εντάξει. Εξάλλου στην κατηγορία 1 θα πληρωθεί μόνο το παράβολο 250 Ε και το πρόστιμο αυτό δεν επηρεάζεται από τις καταγραφές στα Φ.Κ.1 point
-
καλημέρα συνάδελφοι, δυστυχώς εχθές (1/4/2021) συνέβηκε δυστύχημα με 3 νεκρούς συναδέλφους, 1 τραυματία και 3 κατηγορούμενους. Κατά αρχήν θερμότατα συλλυπητήρια στις οικογένειές τους. Κρίμα στους ανθρώπους να φεύγουν με τέτοιο τρόπο στον αγώνα για το καθημερινό μεροκάματο του τρόμου. Να σημειώσω την προσωπική μου άποψη ότι και οι άμεσα κατηγορούμενοι, ακόμη κι αν αποδειχθεί ότι έχουν ευθύνες για το συγκεκριμένο περιστατικό (που μπορεί και να έχουν, δεν κάνω ούτε τον πραγματογνώμονα ούτε το δικαστήριο), είναι και αυτοί θύματα εσφαλμένων πρακτικών : ταχύτερα-φθηνότερα-τώρα-τζάμπα. Αυτά είναι τα πραγματικά αίτια κι ας λένε για "ανθρώπινο λάθος", "αμέλεια", άγνοια κινδύνου" και άλλα τέτοια μεγαλόσχημα. Εάν δεν αποφασίσουμε ως κοινωνία να τοποθετήσουμε την ανθρώπινη ζωή πάνω από το οικονομικό κόστος , δυστυχώς θα ξαναέχουμε παρόμοια συμβάντα. Και πάλι συλλυπητήρια. Κρίμα .......1 point
-
δεν λες τι υπερβασεις και απο ποιον και απο πότε... αν εισαι εντος του ογκου κλπ δες εδω [ΑΡΘΡΟ 098 - Ν. 4495/17] Αυθαίρετες κατασκευές σε κοινόκτητο ή κοινόχρηστο χώρο - Page 124 - Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης - Michanikos.gr και εδω [ΑΡΘΡΟ 096 - Ν. 4495/17 ] Επιλογή κατηγορίας αυθαιρέτων κατασκευών - Page 58 - Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης - Michanikos.gr [η συναινεση εγινε "ανω του 50%" κι οχι 51% που εγραφαν τοσα χρονια... Μαθαινουν σιγα σιγα]1 point
-
Η έκδοση ΕΕΔΜΚ δεν περνάει από το σύστημα αμοιβών, κοινώ κόβεις απλά ΑΠΥ και πληρώνεις το ανάλογο ΦΕΜ.1 point
-
ναι, αλλά ο χώρος ΑΜΕΑ νομίζω πως δεν μπορεί να μπει μπροστά από το ασανσέρ1 point
-
Καλημέρα. Συμφωνώ με τον Παύλο..1 point
-
Η ανοιχτή κλίμακα δεν συνιστά επφάνεια χώρου, οπότε με αναλυτικό ο υπολογισμός προστίμου της. Για λόγους πληρότητας στην κάτοψη της τακτοποίησης θα αναγράψεις επιφάνεια κλειστών χώρων κατοικίας και επιφάνεια ανοιχτής κλίμακας ανόδου. Στην Η.Τ.Κ θα χρησιμοποιήσεις-αναρτήσεις και την κάτοψη της τακτοποίησης.1 point
-
@agelos100 Επικαλείσαι ένα από τα πλέον δυσνόητα εδάφια του νόμου. Διάβασε την σελίδα 65 του θέματος: Υπερβάσεις Δόμησης - Κάλυψης (γενικά). @the_topo Το δεύτερο (υφιστάμενο προ του 1955).1 point
-
χμ... μπορουν να κανουν συσταση ΟΙ και διανομη προ πασης ανεγερσης... [δεν θυμαμαι εαν αλλαξε ως προς το τεκμηριο αποπερατωμενου...εαν εντος διετιας ανεγερθει οικοδομη...] Ενα θεμα υπαρχει αν ξεπερναει τα 500 τμ. μιληστε με τον συμβ/φο... δες τε και εδω https://www.taxheaven.gr/circulars/506/pol-1053-11-6-20041 point
-
Ειδικότερα για την Κρήτη σημειώνεται ότι η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αντιρρήσεων είναι: -Για τις ΠΕ Ηρακλείου και Λασιθίου η 29η Νοεμβρίου 2021, ενώ για τους κατοικούντες ή διαμένοντες στο εξωτερικό, η παραπάνω προθεσμία παρατείνεται κατά είκοσι (20) ημέρες, έως την 20η Δεκεμβρίου 2021. -Για τις ΠΕ Χανίων και Ρεθύμνης η 10η Δεκεμβρίου 2021, ενώ για τους κατοικούντες ή διαμένοντες στο εξωτερικό, η παραπάνω προθεσμία παρατείνεται κατά είκοσι (20) ημέρες, έως την 30η Δεκεμβρίου 2021. αναλυτικά, εδω https://ecopress.gr/dasikoi-chartes-ta-vimata-kai-ta-dikaiologitika-gia-ypovoli-antirriseon/1 point
-
και εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/51307-αρθρο-42-ν-449517-ισχύς-αναθεώρηση-και-ενημέρωση-οικοδομικών-αδειών/page/19/?tab=comments#comment-11062091 point
-
1 point
-
Καλησπέρα-για την ακρίβεια ύψος έως 2,50μ. και επιφάνεια έως 9,0 τ.μ.(άρα δεν απορρίπτεται και μια διάσταση >3μ. αν τηρείται το Εmax=9,π.χ.και ένας οικίσκος 3,5×2,5=8,75<9).Δηλώνεις σε φύλλο καταγραφής Κατ.3 και στο πεδίο "Τύπος αυθαιρεσίας" επιλέγεις "Αντλιοστάσια".Απαιτούνται μόνο τα δικαιολογητικά της κατ.3.Τεχνική έκθεση,δήλωση ιδιοκτήτη,φωτογραφίες.(δες λίγο στην κατ.3 μήπως ξεχνάω κάτι).🤤🙄1 point
-
Ξαναδιάβασε το 116 παρ.9.α. :(το άρθρο με το οποίο ρυθμίζεις) 9. α) Αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις κατηγορίας 1, 2, 3 και 4 του άρθρου 96, καθώς και πολεοδομικές παραβάσεις της παραγράφου 3 του άρθρου 81, σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και στο περιβάλλον μνημείων που προστατεύονται με τις διατάξεις του ν.3028/2002, εξαιρουμένων των ζωνών Α με την επιφύλαξη της περίπτωσης θ' της παραγράφου 2 του άρθρου 89 του παρόντος, καθώς και σε τόπους που έχουν διπλό χαρακτηρισμό (όπως παραδοσιακός οικισμός και ιστορικός τόπος) τακτοποιούνται κατόπιν γνωμοδότησης του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού με την εξής διαδικασία .... Ένας είναι ο τρόπος ρύθμισης αυθαιρέτων...απλά υπάρχουν αυθαίρετα και πολεοδομικές παραβάσεις του άρθρου 81.Όλα αυθαίρετα είναι...Δεν ξέρω πώς να σε πείσω γι αυτό.Θα αρχίσω να αμφιβάλλω κι εγώ..Περίμενε να σου επιβεβαιώσει τα παραπάνω και κάποιος άλλος συνάδελφος.1 point
-
Καλημέρα-Η επεξήγηση της εγκυκλίου 2 για την παρ.1 του 81: Στην παρ.1 ορίζονται οι περιπτώσεις αυθαιρεσιών, οι οποίες περιλαμβάνουν τις αυθαίρετες κατασκευές, τις αυθαίρετες αλλαγές χρήσης και τις πολεοδομικές παραβάσεις. Με την παρ.1γ εισάγεται για πρώτη φορά η έννοια της πολεοδομικής παράβασης η οποία εξειδικεύεται στην παρ.3 του ιδίου άρθρου. Οι πολεοδομικές παραβάσεις που εξακολουθούν να είναι αυθαίρετες κατασκευές, αφορούν σε ακίνητα στα οποία έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια και δεν βρίσκονται σε δάσος, αιγιαλό, παραλία, αρχαιολογικό χώρο ζώνης Α ή κοινόχρηστο χώρο, αλλά λόγω της περιορισμένης επίπτωσής τους στο περιβάλλον, αντιμετωπίζονται ευνοϊκότερα, χωρίς την επιβολή ποινικών κυρώσεων στους ιδιοκτήτες τους και με δυνατότητα διατήρησης υπό προϋποθέσεις σε ορισμένες εξ’ αυτών. Συνεπώς,στο ερώτημα σου,αυτό που διαφοροποιεί τις πολεοδομικές παραβάσεις από τις άλλες κατηγορίες αυθαιρεσιών είναι ότι δεν έχουν ποινικές κυρώσεις,παρά μόνο διοικητικές.Και αυτό που διάβασες πάλι στην εγκύκλιο στην παρ.3,είναι ότι: Οι παραπάνω διατάξεις αφορούν σε γήπεδα και οικόπεδα με οικοδομική άδεια και δεν εφαρμόζονται σε παραδοσιακούς οικισμούς, ιστορικούς τόπους, αρχαιολογικούς χώρους ζώνης Α, διατηρητέα κτίρια και σύνολα κτιρίων, καθώς και σε περιοχές Natura, δάση, ρέματα, αιγιαλό – παραλία. Επίσης, οι διατάξεις περί πολεοδομικών παραβάσεων δεν εφαρμόζονται σε υπό κατασκευή κτίρια για τα οποία δεν έχουν ολοκληρωθεί τα στάδια ελέγχου από τους Ελεγκτές Δόμησης. Στις παραπάνω περιπτώσεις, τυχόν πολεοδομικές παραβάσεις, αντιμετωπίζονται ως αυθαίρετες κατασκευές της παρ.1α) ή 1β) του άρθρου 81 χωρίς δυνατότητα οριστικής διατήρησης σύμφωνα με την παρ.4 περ. δ του άρθρου 94. Με άλλα λόγια ,ακόμη και οι πολεοδομικές παραβάσεις σε περιοχές όπως παραδοσιακούς,ιστορικούς κλπ κλπ δύναται να έχουν και ποινικές κυρώσεις. υ.γ. όλα αυτά δεν επηρεάζουν την υποβολή δήλωσης με πολεοδομικές παραβάσεις σε ιστορικό τόπο,παραδοσιακό οικισμό κλπ,με όλες τις γνωστές διαδικασίες και εγκρίσεις,διότι η δήλωση είναι οικειοθελής προσέλευση του ιδιοκτήτη για νομιμότητα.1 point
-
Το μόνο που θυμάμαι είναι το αντίθετο..όταν το πρόστιμο βγαίνει μικρότερο,δεν αναζητείται η διαφορά από το εξοφλημένο του του 4178.Όμως δεν γίνεται να μην "πειραχτεί" τίποτε νομίζω, γιατί κάποια κελιά έρχονται κενά.Διάβασε το εγχειρίδιο μεταφοράς.Είχε ένα πινακάκι με το τι έρχεται συμπληρωμένο και τι λείπει.Συγγνώμη αλλά δεν θυμάμαι περισσότερα...☺1 point
-
Δεν θεωρώ ότι αυτό αποτελεί χώρο ούτε καν βοηθητικό. Το να υπάρχει μια καταπακτή για συντήρηση της στέγης δεν κάνει τον χώρο λειτουργικό. Αυθαίρετη κατασκευή στέγης καθώς και υπέρβαση του ύψους αυτής εφόσον δεν δημιουργείται σοφίτα τακτοποιείται με αναλυτικό.1 point
-
Καλημέρα!Δεν υπάρχει συσχετισμός της απαίτησης με το ύψος του χώρου,αλλά με την επιφάνεια,οπότε από την περιγραφή σου καταλαβαίνω ότι δεν εμπίπτει σε εξαιρέσεις άρα απαιτείται ΜΣΕ.1 point
-
Εφόσον τηρεί τους ισχύοντες όρους δόμησης ή τους όρους δόμησης που ίσχυαν κατά την έκδοση της οικοδομικής άδειας,ναι γίνεται-Φυσικά,ακολουθείται η διαδικασία για αυθαίρετα μετά τις 28-7-2011,με αυτοψία ΥΔΟΜ,καταλογισμό προστίμου και μετά άδεια.1 point
-
Καλημέρα Παύλο-άρα για να απαντήσουμε πρακτικά στην Φαίη,εφόσον είναι εντός του ύψους της επικλινούς στέγης και δεν αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία ο χώρος που μας περιγράφει, παίρνει τον μειωτικό συντελεστή σωστά?1 point
-
Alsterwasser "Επισημαίνω οτι κατά την δικαστική απόφαση το 1992 που δημιουργεί τα δυο διαρετά τμήματα (οχι αυτό με τις κάθετες) , γράφει οτι "είχαν το ακίνητο στη συννομή τους απο το 1966" . Αν δεν κάνω λάθος, χρόνος δημιουργίας οικοπέδου θεωρείται η μεταγραφή της δικαστικής απόφασης το 1992 και οχι το έτος 1966,ώστε να θεωρηθεί άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκλιση..." Μαλλον προκειται για αναγνωριση χρησικτησιας, αρα χρονος δημιουργιας ειναι το 1966 που αρχισε η νομη. Τα υπολοιπα....ειναι πολλα μαζι και μπερδεμενα. Ηταν ενα οικοπεδο εμβαδου...ανηκε στους εγινε αγωγη πηρε ποιος και τι εγινε συσταση σε ποιο και μεταξυ ποίων. καπως ετσι1 point
-
Αγαπητέ Ιάσονα!Από πού τεκμηριώνεται,ρωτάω ειλικρινά...Το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο της οικοδομής δεν είναι μία επιφάνεια με έναν όγκο? ρύθμιση κάνει.. Να το θέσω πιο σωστά,συγγνώμη...Έχει μια επιφάνεια Α που πάει από το ισόγειο στον Α' ,και από τον Α΄ στην στέγη...Γιατί μετράει 2η φορά ΥΔ η από Α' σε στέγη?1 point
-
Όπως έχω αναφέρει και παλιότερα, και χωρίς να έχω κανένα κόμπλεξ, έχω σκοπό να αναθέσω τμήματα μελετών σε αντίστοιχους συναδέλφους. Απλά θεωρώ ότι δεν είναι κακό σαν μηχανικοί να έχουμε μια γενική εικόνα για να μπορούμε να κατευθύνουμε τους άλλους συναδέλφους μας σχετικά με το τι θέλουμε να κάνουμε. Προφανώς και το να πάρω απαντήσεις για τις ερωτήσεις μου, δεν θα με κάνει ικανό να μπορώ να συντάξω την αρχιτεκτονική μελέτη. Θα με βοηθήσει όμως να συνεννοηθώ με τον αρχιτέκτονα που θα αναλάβει να σχεδιάσει το τι θα του πω. Post τρεις μήνες πριν:1 point
-
ελήφθη από τον συνάδελφο sidvicious10 και προωθείται αρμοδίως μαζί και μια κωδικοποίηση του βασικού νόμου από τον dimitrisGM & σια edit το βιβλίο εργασίας ΣΔΑ είναι κλειδωμένο χωρίς κωδικό (πρέπει να πατήσετε "κατάργηση προστασίας βιβλίου εργασίας") ΣΔΑ.xls απόβλητα 2939.doc1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-