Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.111


  2. Kosmopolitis

    Kosmopolitis

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      38


  3. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      854


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.599


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/08/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Με την ιδιωτικη δασικη εκταση, δεν επηρεαζεται η αρτιοτητα Επηρεαζεται η οικοδομησιμοτητα Χτιζεις με το αρθρο 40 του 4759, με ελαχιστη αποσταση 10 μ. Ενσταση λογω χορτολιβαδικου ή λογω τιτλου εχει κατατεθει ή -λενε οτι - δεν απαιτειται;;; υγ περιμενουμε αποφαση του Στε...και αναλογα θα γινουν οι τελικες ρυθμισεις εχουμε και αυτο στο αρθρο 62 του 998/79 ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΒΔΟΜΟΝ Αρθρον 62. «Βάρος απόδειξης - Ειδική αναγνώριση κατατμήσεων Επί των πάσης φύσεως αμφισβητήσεων ή διενέξεων ή δικών μεταξύ του Δημοσίου, είτε ως ενάγοντος είτε ως εναγομένου είτε ως αιτούντος είτε ως καθ` ου ή αίτηση, και φυσικού ή νομικού προσώπου, το οποίο προβάλλει ή αξιώνει οποιοδήποτε δικαίωμα, εμπράγματο ή μη, επί των δασών, των δασικών εκτάσεων το ως άνω φυσικό ή νομικό πρόσωπο οφείλει να αποδείξει την παρ` αυτώ ύπαρξη του δικαιώματος του. Κατ` εξαίρεση η διάταξη αυτή δεν ισχύει στις περιφέρειες των Πρωτοδικείων των Ιονίων Νήσων, της Κρήτης, των Νομών Λέσβου, Σάμου, Χίου και Κυκλάδων, των νήσων Κυθήρων, Αντικυθήρων, «της Δωδεκανήσου, πλην των νήσων που ισχύει ο κτηματολογικός κανονισμός» καθώς και της περιοχής της Μάνης όπως αυτή ορίζεται από διοικητικά όρια των Καλλικρατικών Δήμων Ανατολικής και Δυτικής Μάνης».
    2 points
  2. Version X6.2

    81.071 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Τρόπος μέτρησης ύψους κτιρίων παραδοσιακού οικισμού [Αμοργος] https://news.b2green.gr/9249/τρόπος-μέτρησης-ύψους-κτιρίων-παραδο
    1 point
  4. Εάν η χρήση του αυθαίρετου υπογείου τμήματος παραμένει βοηθητική, το εντός περιγράμματος κάλυψης δεν προσμετράται στην δόμηση. Ενδεχομένως δεν προσμετράται ούτε το εκτός. Σχετικά με το τελευταίο, διάβασε τα εδάφια θ και ι της παραγράφου 6 του άρθρου 11 του ΝΟΚ.
    1 point
  5. Όχι συνάδελφε. Οι ανοιχτές θέσεις στάθμευσης είναι -υποχρεωτικώς- παρακολουθήματα των διαμερισμάτων της πολυκατοικίας.
    1 point
  6. Γειά σου, αν κάνεις σχετική αναζήτηση στο φόρουμ θα δεις ότι το συγκεκριμένο έχει συζητηθεί πολλές φορές. Γενικά ισχύει αυτό που λες δηλ. η απόσταση από το σημείο παραγωγής μέχρι τα τερματικά είναι σχετικά μικρή τότε τοπικό σύστημα και βα = 1 στο δίκτυο διανομής. Από την άλλη αν πχ. ο λέβητας είναι στο υπόγειο και το διαμέρισμα 4 ορόφους πιο πάνω αντιλαμβάνεσαι ότι θα υπάρχουν κάποιες απώλειες και άρα θα πας με τον πιν. 4.11 της 1ης ΤΟΤΕΕ.
    1 point
  7. Και με πεύκα να τη φυτεύσεις, μη θεωρείς ότι έκανες πάλι το σωστό. Το σωστό είναι να αφήσεις το οικοσύστημα να κάνει τη δουλειά του ήσυχο. Και η αναγέννηση μετά από μια πυρκαϊά είναι μια φυσιολογική διεργασία, διαμορφωμένη εξελικτικά. Οι σπόροι των νέων δέντρων βρίσκονται ήδη μέσα στη γη και μάλιστα κάποιοι είναι "ρυθμισμένοι" να μη φυτρώσουν το ίδιο έτος για να μη χαθούν όλοι μαζί σε τυχόν νέα πυρκαϊά. Το μόνο μέτρο που χρειάζεται είναι να απαγορευτεί η είσοδος σε γιδοπρόβατα!
    1 point
  8. Τι είναι τελικά "Δάσος" με βάση την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία; Μπορεί π.χ. μια έκταση πευκοδάσους μετά από μία καταστροφή να γεμίσει ελιές και καρυδιές και να ονομάζεται πάλι δάσος; Δε νομίζω...
    1 point
  9. "Η Ελλάδα έχει το πιο ακριβό ρεύμα της Ευρώπης". Ένας διαχρονικός δημοσιογραφικός βομβαρδισμός ο οποίος κανείς δεν ξέρει, που αποσκοπεί. Τη μία βαράνε στην προμήθεια και τους φταίνε οι λιγνιτικές, την άλλη βαράνε στη λιανική και τους φταίει ο ΑΔΜΗΕ κι εγώ το αφήνω ασχολίαστο, ειδικά μετά τις ολόσωστες παρατηρήσεις του nikmmech. Το δεύτερο άρθρο όμως δεν είναι τόσο κατακριτέο. Μπορεί η έκφραση "ενίσχυση της αποτελεσματικής εφαρμογής των αρχών της διαφάνειας, της ευχερούς επαληθευσιμότητας, της κατανόησης και της συγκρισιμότητας προσφορών και τιμολογίων ηλεκτρικής ενέργειας" να θυμίζει λίγο ΠΑΣΟΚ του 1985 , αλλά η πρόθεση είναι αγαθή: α) "ευκρινές όριο προσαύξησης της Χρέωσης Προμήθειας". Σωστό! Σήμερα δεν υπάρχει. β) "Επιτρεπτή η «ρήτρα αποχώρησης» (switching fee / termination fee) μόνο σε τιμολόγια σταθερής τιμής και ορισμένου χρόνου. Απαγόρευση της επιβολής χρέωσης στους καταναλωτές με κυμαινόμενα τιμολόγια". Ολόσωστο και προφανές! γ) "Καθορισμός του τρόπου ειδοποίησης των καταναλωτών για την τροποποίηση της τιμολογιακής πολιτικής (π.χ. επιβολή ή τροποποίηση Ρήτρας Αναπροσαρμογής). Είναι αυτονόητο! Αν δείτε λοιπόν τις προσφορές των Παρόχων και επιχειρήσετε σύγκριση τιμών θα καταλάβετε, μιλάω για τα κυμαινόμενα τιμολόγια, δεν υπάρχει ούτε κατανόηση ούτε συγκρισιμότητα των προσφορών. Οπότε... Σιβυλλική έκφραση, πλην όμως αληθής.
    1 point
  10. Δεν ξέρω από πού βρήκαν οι δημοσιογράφοι τα στοιχεία που αναφέρουν στο άρθρο, αλλά είναι, τουλάχιστον, παραπλανητικά. Στους παρακάτω συνδέσμους της EuroStat, μπορεί κανείς να δει εύκολα τί ισχύει: Eurostat - Data Explorer (europa.eu) Electricity price statistics - Statistics Explained (europa.eu) Στον πρώτο σύνδεσμο μπορεί μάλιστα να τροποποιήσει διάφορα κριτήρια (όπως εύρος κατανάλωσης σε kwh, περίληψη φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων, κτλ.). Με βάση τα παραπάνω, για το δεύτερο εξάμηνο του 2020 και για οικιακές καταναλώσεις, η Ελλάδα βρίσκεται στην 18η θέση από 41 χώρες, με κόστος 0,1641€/kwh (περιλαμβάνονται Τουρκία, Ουκρανία, Γεωργία, Κόσοβο και λοιπές χώρες που δεν ανήκουν ακριβώς στον κλασσικό πυρήνα της ΕΕ). Η ακριβότερη χώρα είναι η Γερμανία με κόστος 0,3006 €/kwh. Ο μέσος όρος των 27 χωρών της Ε.Ε. είναι 0,2134€/kwh.
    1 point
  11. panosz Πρόσφατο δεν είναι αλλά αυτές τις εργασίες έβαλα (για ξενοδοχείο) και "ευλογήθηκαν" και από τον ελέγχοντα τα φορολογικά 1.0 ΕΚΣΚΑΦΕΣ = 300,00 Μ3 ( 1,70/μ3) 2.0 ΔΑΠΕΔΑ ΔΑΡΙΝΓΚ = 60,00 Μ3 ( 53,00 €/μ3) "γαιώδεις με μηχ. μέσα" 3.0 ΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΣΚΥΡ/ΜΑ = 110,00 Μ3 (74,00 €/μ3 4.0 ΕΠΙΧΩΣΕΙΣ = 20,00 Μ3 (0,60 € /μ3) 5.1 ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΔΑΠΕΔΑ = 246,00 Μ2 (5,00 €/μ2) 5.2 ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΤΟΙΧΕΙΩΝ = 110,00 Μ2 (5,00 €/μ2) (ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΜΒΡΑΝΗΣ = 356,00 Μ2) ΕΜΒΑΔΟΝ ΠΙΣΙΝΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ : 9,00Χ18,00 = 162,00 Μ2 ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΙΣΙΝΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: 9,00Χ18,00Χ1,40= 226,80 = 227,00 Μ3 ΕΜΒΑΔΟΝ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΙΣΙΝΑΣ: 7,00Χ9,00+2,60Χ4,60+3,14Χ2,3^2/2=83,26 = 84,00 Μ2 ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΙΣΙΝΑΣ: 3,14Χ2,3^2/2Χ~0,40 = 3,322 +2,60Χ4,60Χ~0,40 = 4,784+ 9,00Χ7,00Χ~0,60 = 37,800 ΣΥΝΟΛΟ: 45,906 Μ3 ΣΥΝΟΛΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ: 162,00+84,00 = 246,00 Μ2 ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: 227,00+46,00 = 273,00 Μ3 Ο προϋπολογισμός του αναλυτικού ήταν 30002 € εκ των οποίων Αρχ. (χρον. και τευχη από ) 27000 € στατικά 8140 € (δηλ. 110,00μ3Χ74,00 €/μ3) Παθ. πυρ/σία 540 € (Κάτω από την παιδική υπήρχε υπόγειο=μηχ/σιο) ηλεκτρικά 6552 € (μ3 χωρ./τα Χ30,00 €) μάλλον Χ συντ. 0,80; υδρευση-αποχετευση από 3276 € (μ3 χωρ/ταΧ15,00 €) μάλλον Χ συντ. 0,80; ενεργητική πυροπροστασία 1080 € (μάλλον λόγω μηχανοστασίου) και δίπλα από το μηχ/σιο υπήρχε και η δεξαμενή νερού Ενσημα Ικα 117 Τώρα αν θέλεις όλες τις τιμές μονάδων των εργασιών θα τις βρεις στο πίνακα αναλ. εργ. Οι πρώτες δημοσιεύθηκαν στο ΕΔ του ΤΕΕ και στο τεύχος 1605 Δευτέρα 26 φεβρ.1990 και σε δραχμές! Ίσως υπάρχουν στο φόρουμ κάπου και σε €; αλλιώς ίσως κάποιος συνάδελφος Αντίστοιχα έχει και το ΙΚΑ κατάλογο για τις αναλυτικές εργασίες και τις απαιτήσεις του σε ημ/α Συνοπτικά για την περίπτωσή σου θα έχεις: 1. εκσκαφές 2. επιχώσεις 3. οπλ. σκυρ/μα 4. δάπεδο Δάρινγκ 5. Μεμβράνες δαπέδου και τοιχείων 6. Υδρευση μ3 νερούΧ15,00 € 7. Αποχετευση επισης Χ15,00 € και 8. Ηλεκτρ/κά χωρ/τα Χ 30,00 € Αυτά τα ολίγα! Ps. Οι μελέτες σου θα είναι Αρχ. Στατικά, υδρ.-αποχ. και ηλεκτρολογικά Τώρα που το ξανασκεφθηκα αυτό το Χ 0,80 μάλλον προέρχεται από την κλίση της πισίνας δεν έχουμε παντού δηλ. το ίδο ύψος νερού!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.