Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.599


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.111


  3. Steelman

    Steelman

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      296


  4. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.661


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/09/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. - εάν δεν εχεις καποια απαγορευση απο τον κανονισμο - ή καποιες προδιαγραφες [να ειναι ομοιομορφες και ομοιοχρωμες]-τί θυμηθηκα τωωωρα... https://www.thodorismarinis.gr/wp-content/uploads/2017/05/21028.pdf
    2 points
  2. Καλημέρα, κάποιες πρώτες παρ/σεις. Θετικό για μένα ότι φορτώνει η λίστα με τις δηλώσεις πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με το παλιό σύστημα. Δεν μου άρεσε που δεν σώζει τα πλάτη των στηλών με αποτέλεσμα κάθε φορά που μπαίνεις να χρειάζονται μετακίνηση τα όρια πχ. για να δεις τον τίτλο της δήλωσης. Περίμενα επίσης να μπορείς να μαρκάρεις περισσότερα από ένα αρχεία για ανέβασμα όπως πχ. στο e-adeies, αλλά από μία γρήγορη δοκιμή που έκανα είδα ότι δεν γίνεται. Κατά τα άλλα μου φαίνεται ως μία γενική αλλαγή στο interface χωρίς κάποια ουσιαστική βελτίωση στην λειτουργικότητα της πλατφόρμας.
    2 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.024 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. 7.942 downloads

    Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης συνιδιοκτητών
    1 point
  5. Version EXTENDED v21

    3.024 downloads

    Διαμορφώνει και δημιουργει PDF, 1599 ανάθεση ιδιοκτητών, ΤΕ στατικής επάρκειας, Σύμβαση έργου, περιέχει μακροεντολές, καθε σχολιασμός, ευπρόσδεκτος, ζητώ ΤΕ ένταξης, αν υπάρχει κανένα καλό υπόδειγμα, να το συμπεριλάβω... - Σήμερα 11 Ιουλίου 2021, εδώ ανέβασα μια νέα εκδοχή των δηλέσων ανάθεσης ιδιοκτήτη, λήψης γνώσεως ιδιοκτήτη και σύμβασης έργου, που θεωρώ πως είναι πιο ολοκληρωμένα και εύχρηστα... - 18/7, new v2.3
    1 point
  6. ακριβως ετσι , με λίγα λόγια, εάν ένα γειωμένο μεταλλικό αντικείμενο αποκτήσει τάση ( διαφορά δυναμικού προς γη ) τότε θα ενεργοποιηθούν τα μέσα προστασίας μικροαυτοματοι , τηξεως , δδε κλπ .
    1 point
  7. το οτι γείωσε το πινάκα του dc σημαίνει ότι ο πινάκας είναι μεταλλικός, άρα ορθώς έπραξε
    1 point
  8. Αφού είναι προσθήκη με το Π.Δ. 41-18 πρώτα απαντάς στο ερώτημα αν υπάρχει απαίτηση πυροδιαμερισματοποίησης του υπό προσθήκη κτιρίου έναντι των υπόλοιπων. Αν Ναι τότε οποιοδήποτε υλικό προδιαγράψεις θα πρέπει να είναι σύμφωνο με τα πρότυπα ΕΝ που αναφέρονται στο Π.Δ.
    1 point
  9. καλά και η δική τους πρόταση ήταν πιάσε το αβγό και κούρευτο. Μας έφαγαν οι προτάσεις και παραπροτάσεις με αλγόριθμους , συντελεστές κλπ @@@@@. Στο ΕΚΟ Ι έκανες τα χαρτιά του ωφελούμενου, τα έπαιρνε, έτρεχε τράπεζα κλπ. Μιά χαρά. Τωρα θέλαμε ...... και τελικά. Δεν χρειαζόταν καμία ιδιαίτερη ανάλυση για να καταλάβουμε ότι τα κουφώματα μένουν έξω. Εχουν και οι συγκεκριμένοι ευθύνη με τίς προτάσεις τους με τους αλγόριθμους. Το πρόγραμμα μιά χαρα ήταν απλά ήθελε ισονομία για όλους την ημέρα των αιτήσεων και λίστα επιλαχόντων οι υπόλοιποι για όποτε βγαίνουν κονδύλια (λίστα η οποία θα ήταν συνεχώς ανοικτή)
    1 point
  10. Ναι, σε όλα σου τα ερωτήματα. Το σχετικό εδάφιο του νόμου: Ύστερα από αίτηση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου ιδιοκτήτη διαμερίσματος, υποβάλλεται κάτοψη αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης του ορόφου. Στην περίπτωση αυτήν, ως ειδικό πρόστιμο καταβάλλεται εφάπαξ το παράβολο των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ ανά όροφο.
    1 point
  11. Ανοίγει όταν πατήσεις πάνω στο "Οι δηλώσεις μου"...
    1 point
  12. 1 point
  13. Το πρωτο που ειπες!! Δηλ τις διορθωσεις σχηματος και εμβαδου ητοι τις γεωμετρικες μεταβολες! και οτι εχει να κανει και με διεκδικησεις απο ελλ. δημοσιο η μεριδες αγνωστου ιδιοκτητη!
    1 point
  14. Κάνεις αυτά που είπαν οι προηγούμενοι συνάδερφοι για την ΟΚΑ. Ενίοτε όμως (ίσως όχι τόσο σε κλασσικά βιομηχανικά) βγαίνει κρίσιμος ο έλεγχος λειτουργικότητας, οπότε το απλούστερο που μπορείς να κάνεις είναι να θεωρήσεις τη δοκό σου ως αμφιέρειστη (εκτός και αν είναι πρόβολος) και να υπολογίσεις την απαιτούμενη ροπή αδράνειας από τον περιορισμό βέλους κάμψης και από εκεί και να δεις αν τυχόν υπάρχει μεγαλύτερη απαίτηση. Σε σοβαρές χώρες υπάρχουν εκδόσεις (βλ. Blue book σε UK) με πίνακες που δίνουν την αντοχή για διάφορα μήκη πλαγιοστρεπτικού λυγισμό (LTB) ή ακόμη και πίνακες με εκτιμόμενα μεγέθη διατομών για διάφορες διστάσεις κλιασσικού βιομηχανικού κτηρίου.
    1 point
  15. Το ΦΕΚ είναι το Α 134/2021 (αρ. 9 του Ν. 4821/2021)
    1 point
  16. Ωραία αφού σε ότι λέγεται είσαι αντίθετος, τι ψάχνεις ακριβώς; Να βρεθεί κάποιος να σου πει "ναι καλά τα λες μαζί σου"; Άντε στο λέει έχει καμιά διαφορά; ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 32-33 Εγώ καταλαβαίνω ότι δεν γίνεται αυτό που θέλεις, όπως και άλλοι συνάδελφοι. Από εκεί και πέρα αν νομίζεις ότι γίνεται, καλή τύχη στις ενέργειες σου. Και με βάση το 21 που παράθεσες και εσύ, το νόημα που βγάζω εγώ είναι οτι πρέπει να γίνεται ιδιόχρηση του χώρου και δεν επιτρέπεται εκμίσθωση. Στην περίπτωση που γίνει εκμίσθωση αργότερα, με λίγα λόγια ο ΔΕΔΔΗΕ σου λέει "καλή τύχη"
    1 point
  17. Ότι πρότειναν οι συνάδελφοι παραπάνω. Συγκεκριμένα: Για κατηγορίες διατομών κλάσης 1 και 2 υπολογίζεις σύμφωνα με την θεωρία πλαστικών αθρθώσεων: Μ_c_Rd = M_pl = W_pl * f_y / γ_M0 Το ίδιο κάνεις και με τις υπόλοιπες κατηγόριες, δηλαδή κλάση από 1 εως 3 υπολογίζεις ελαστικά και για κατηγορία 4 με W_eff,min Στην πράξη κοιτάς να βγαίνει ο έλεγχος: σ_c_Ed = M_Ed/W < f_y/γ_M0 όπου στο W ανάλογα την κατηγορία επιλέγεις και το σωστό W. Tα παραπάνω ισχύουν για κάμψη κοιτάς πάντα να κάνεις και έλεγχο σε λυγισμό.
    1 point
  18. Το άρθρο 24 του Συντάγματος, όπως διαμορφώθηκε από την Συνταγματική Βουλή του 2001, είναι σαφώς δικαιότερο από το προηγούμενο του 1975 γιατί δίνει το "δικαίωμα" σε όλους να προσφύγουν στη δικαιοσύνη εναντίον αποφάσεων του κράτους περί διαχείρισης δασικών εκτάσεων. Παραμένει όμως - και σωστά - το δικαίωμα στο κράτος να επιτρέπει παραγωγικές και άλλες δραστηριότητες μέσα σε δασικές εκτάσεις για λόγους "δημοσίου συμφέροντος". Αυτό ακριβώς το "δημόσιο συμφέρον" είναι που θέλει εξέταση, όχι μόνο ως προς τον επιστημονικό του ορισμό αλλά κυρίως προς τον ουσιαστικό του προσδιορισμό. Τι είναι δλδ αυτό το κράτος και σε ποιον λογοδοτεί και ποιοι είναι εκείνοι που αντιδρούν και τι θέλουν τελικά. Είναι όμως άλλο το θέμα της διάθεσης μέρους υγειών δασικών εκτάσεων σε παραγωγικές δραστηριότητες για το δημόσιο συμφέρον και άλλο το θέμα της διάθεσης των ΚΑΜΕΝΩΝ δασών (βαρέως τραυματισμένης φύσης) σε παραγωγικές δραστηριότητες...για το δημόσιο συμφέρον πάλι...λέει. Αυτοί λοιπόν οι 9 σύμβουλοι του ΣΤΕ που αντιτίθενται στην διάθεση των καμένων δασικών εκτάσεων σε οποιαδήποτε δραστηριότητα πέραν της αναδάσωσης, ούτε βλάκες είναι, ούτε λένε για να πουν, ούτε γράφουν για να γράψουν. Και βεβαίως το πολύ ειδικό αυτό θέμα ΔΕΝ είναι λυμένο από κανένα Σύνταγμα και δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να λύνεται από οποιοδήποτε Σύνταγμα.
    1 point
  19. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας. Σε επικοινωνία που είχα και με το ΤΕΕ μου είπαν κι αυτοί ότι σύμφωνα με το νόμο δεν απαιτείται αρτιότητα όπως δεν απαιτείται και έλεγχος νομιμότητας για την έκδοση Βεβαίωσης του αρ.30, όπως επίσης αναφέρθηκαν στο περιεχόμενο της βεβαίωσης περί εγκρίσεων όπως ορθά επισημάνετε κι εσεις. Και κάτι ακόμα παρακαλώ, οι εν λόγω διαμορφώσεις μπορούν να υλοποιηθούν στο σύνολο του αγροτεμαχίου ή υπάρχει κάποια περιοριστική διάταξη που αγνοώ;
    1 point
  20. Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά για απαίτηση αρτιότητας ή ακόμη και νομιμότητας στην περίπτωση που υπήρχε κτίσμα στο ακίνητο. Η απαίτηση βάσει νόμου είναι να δηλωθεί ότι για τις εργασίες που πρόκειται να γίνουν δεν απαιτείται έγκριση από φορέα. Στο τελευταίο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 30 αναφέρεται ότι " Πριν την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών, συντάσσεται υποχρεωτικά ηλεκτρονική βεβαίωση αρμόδιου μηχανικού, που εκδίδεται από πληροφοριακό σύστημα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.), ότι στην περιοχή του ακινήτου για τις παραπάνω εργασίες δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα. Σε περίπτωση που απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα γίνεται ενημέρωση φακέλου με τις παραπάνω εγκρίσεις". Αν θέλουν να το περάσουν πλαγίως και να απαιτείται είτε αρτιότητα είτε νομιμότητα, αν δεν το ορίσουν με νόμο δεν πρέπει να το επιτρέψουμε πόσο μάλλον να το προάγουμε αυτοβούλως. Η απαίτηση αυτή εάν και εφόσον υπάρχει, βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με το γράμμα αλλά και το πνεύμα του νόμου, καθώς το άρθρο 30 περιλαμβάνει μικροεργασίες που δεν απαιτούν καμία άδεια.Παρεμπιπτόντως, δεν υπάρχει (μέχρι τώρα τουλάχιστον) κείμενο νόμου που να αναφέρει τι γίνεται στην περίπτωση κατά την οποία δεν έχει εκδοθεί βεβαίωση και μη βιαστεί κάποιος Δ.Υ από Πολεοδομία να παράγει νόμο και να πει (προφορικά) ότι θα εμπίπτουν στις διατάξεις περί αυθαιρέτων διότι αυτό δεν αναφέρεται ρητά κάπου. ΕΕΔΜΚ βάσει ποιου νόμου επιτρέπεται να εκδοθεί σε μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο γήπεδο/ οικόπεδο; Δεν είναι καθόλου σαφές κάτι τέτοιο. Στην πρόσφατη απόφαση 2020 περί ΕΕΔΜΚ αναφέρεται ότι επιτρέπεται η έκδοση,....εφόσον δεν παραβιάζονται πολεοδομικές διατάξεις (σε αυτό δίνω την μέγιστη σημασία). Μη ξεχνάμε ότι για την έκδοση της ΕΕΔΜΚ έχουμε την αποκλειστική ευθύνη (κατηγορία 3) και έχουν ανακληθεί τέτοιες άδειες από την ΥΔΟΜ, όταν διαπιστώθηκε εκ των υστέρων ότι δεν είχαν εκδοθεί ορθώς από τους μηχανικούς.
    1 point
  21. @jogr11 Καλησπέρα,θα κάνεις υπαγωγή στον Ν.4495 του ακινήτου (οικόπεδο με τα επ αυτού κτίσματα).Με δεδομένο ότι υπάρχει μόνο ένα αυθαίρετο κτίσμα προς κατεδάφιση,θα εισάγεις ένα ΦΚ με Τύπο--->Προς έκδοση άδειας κατεδάφισης.Θα πληρωθεί το παράβολο και θα εκδώσεις την Έγκριση Εκτέλεσης Εργασιών (Κατεδάφισης).(Κρατάς την Δήλωση σε Υπαγωγή υποχρεωτικά μέχρι να εκδοθεί η πράξη και να αναρτηθεί).Αφού εκδοθεί η Έγκριση Εκτέλεσης την ανεβάζεις στο σύστημα (απαιτείται για να μπορεί να προχωρήσει σε Οριστική).Κατεδαφίζεις,καλείς ΕΔ,βγαίνει Πόρισμα,τέλος. Υ.γ.η περίπτωση σου είναι η παρ.4γ του άρθρου 29 (δηλαδή υπαγωγή στις διατάξεις του άρθρου 106) Αυτό που εξ αρχής ρώτησες,δηλαδή τι είναι τα Δικαιολογητικά Δικαιώματος Υπαγωγής στο άρθρο 29,παρ.4,είναι η ίδια η Υπαγωγή στις διατάξεις του άρθρου 106.,δηλαδή η Δήλωση του αυθαιρέτου προς κατεδάφιση. edit-Συμπληρώνω και την παρ.η) του άρθρου 9 του ΦΕΚ2090Β/20-5-21: η) δικαιολογητικά που τεκμηριώνουν το δικαίωμα έκδοσης έγκρισης εκτέλεσης εργασιών ανάλογα με την περίπτωση (έκθεση Υπηρεσίας, δηλώσεις υπαγωγής κ.ά.) καθώς οι τυχόν όροι που ορίζονται από το Τμήμα Ελέγχου Δόμησης - Τοπικού Παρατηρητηρίου,
    1 point
  22. Ναι χρειάζεται η κλήση ΕΔ στην αποπεράτωση της κατεδάφισης, συν ότι άλλο προβλέπει ο νόμος (πχ. ΣΔΑ κλπ).
    1 point
  23. Ευχαριστούμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε
    1 point
  24. εδω ειναι ολες οι απαντησεις http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=512&language=el-GR ειδικα στο παραρτημα με τα υποδειγματα [4 και 7]]
    1 point
  25. Η νατουρα έχει επηρεάσει μόνο τα ορια Αρτιοτητας . Καταργήθηκαν όλες οι παρεκκλισεις αρτιοτητας για κάτω απο 4 στρέμματα και ο κανόνας πλέον είναι τα 10 στρέμματα . Δεν καταργήθηκαν ΟΛΕΣ οι παρεκκλισεις . Καταργήθηκαν οι παρεκκλισεις Αρτιοτητας και μόνο . Τα 4 στρέμματα είναι μόνη επιτρεπτή παρέκκλιση αρτιοτητας και μόνο για αγροτεμάχια που υπήρχαν ή είχαν κοπεί πριν τη δημοσίευση του νόμου. Όσον αφορά την οικοδομησιμοτητα στο κείμενο του νόμου αναφέρεται με σαφήνεια οτι : "Κατ’ εξαίρεση, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα κατά παρέκκλιση, γήπεδα έκτασης τουλάχιστον 4.000 τ.μ., τα οποία, κατά τη δημοσίευση του παρόντος, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις." Που σημαίνει οτι αν ένα γήπεδο πριν τη δημοσίευση του νομου ήταν άρτιο και οικοδομησιμο και είχε εμβαδόν τουλάχιστον 4 στρέμματα , αυτο εξακολουθεί να είναι άρτιο και οικοδομησιμο . Και για να καταλήξω , αν πριν τη δημοσίευση της νατουρα ένα γήπεδο ήταν οικοδομησιμο με την παρέκκλιση των 7.5 μετρων απο τα ορια του , αυτο εξακολουθεί να είναι οικοδομησιμο και μετά τη νατουρα . Τώρα, για τα γήπεδα που δημιουργήθηκαν μετα τη δημοσίευση του 3937/11 εννοείται πως δεν ισχύουν αυτές οι παρεκκλισεις . Μάλιστα η παρέκκλιση για τη μείωση των πλαγιων αποστάσεων στα 7.5 μετρα ισχύει μονο για γήπεδα που προϋπήρχαν του έτους 1981 όπως αναφέρει το 270δ/85 . Πιθανότατα λοιπόν η Πολεοδομια απάντησε Πως δεν ισχύει η παρέκκλιση της μείωσης των πλαγίων αποστάσεων διότι το γήπεδο δεν προυφισταται του 1981 . Διότι αν δεν ισχύει αυτή η απαραίτητα προϋπόθεση το γήπεδο είναι άρτιο κατα παρέκκλιση και μη οικοδομησιμο .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.