Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.377


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. soulis13pao

    soulis13pao

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      289


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.484


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/09/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. - εάν δεν εχεις καποια απαγορευση απο τον κανονισμο - ή καποιες προδιαγραφες [να ειναι ομοιομορφες και ομοιοχρωμες]-τί θυμηθηκα τωωωρα... https://www.thodorismarinis.gr/wp-content/uploads/2017/05/21028.pdf
    2 points
  2. Καλημέρα, κάποιες πρώτες παρ/σεις. Θετικό για μένα ότι φορτώνει η λίστα με τις δηλώσεις πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με το παλιό σύστημα. Δεν μου άρεσε που δεν σώζει τα πλάτη των στηλών με αποτέλεσμα κάθε φορά που μπαίνεις να χρειάζονται μετακίνηση τα όρια πχ. για να δεις τον τίτλο της δήλωσης. Περίμενα επίσης να μπορείς να μαρκάρεις περισσότερα από ένα αρχεία για ανέβασμα όπως πχ. στο e-adeies, αλλά από μία γρήγορη δοκιμή που έκανα είδα ότι δεν γίνεται. Κατά τα άλλα μου φαίνεται ως μία γενική αλλαγή στο interface χωρίς κάποια ουσιαστική βελτίωση στην λειτουργικότητα της πλατφόρμας.
    2 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.252 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. 7.793 downloads

    Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης συνιδιοκτητών
    1 point
  5. Version EXTENDED v21

    2.982 downloads

    Διαμορφώνει και δημιουργει PDF, 1599 ανάθεση ιδιοκτητών, ΤΕ στατικής επάρκειας, Σύμβαση έργου, περιέχει μακροεντολές, καθε σχολιασμός, ευπρόσδεκτος, ζητώ ΤΕ ένταξης, αν υπάρχει κανένα καλό υπόδειγμα, να το συμπεριλάβω... - Σήμερα 11 Ιουλίου 2021, εδώ ανέβασα μια νέα εκδοχή των δηλέσων ανάθεσης ιδιοκτήτη, λήψης γνώσεως ιδιοκτήτη και σύμβασης έργου, που θεωρώ πως είναι πιο ολοκληρωμένα και εύχρηστα... - 18/7, new v2.3
    1 point
  6. ακριβως ετσι , με λίγα λόγια, εάν ένα γειωμένο μεταλλικό αντικείμενο αποκτήσει τάση ( διαφορά δυναμικού προς γη ) τότε θα ενεργοποιηθούν τα μέσα προστασίας μικροαυτοματοι , τηξεως , δδε κλπ .
    1 point
  7. το οτι γείωσε το πινάκα του dc σημαίνει ότι ο πινάκας είναι μεταλλικός, άρα ορθώς έπραξε
    1 point
  8. Αφού είναι προσθήκη με το Π.Δ. 41-18 πρώτα απαντάς στο ερώτημα αν υπάρχει απαίτηση πυροδιαμερισματοποίησης του υπό προσθήκη κτιρίου έναντι των υπόλοιπων. Αν Ναι τότε οποιοδήποτε υλικό προδιαγράψεις θα πρέπει να είναι σύμφωνο με τα πρότυπα ΕΝ που αναφέρονται στο Π.Δ.
    1 point
  9. καλά και η δική τους πρόταση ήταν πιάσε το αβγό και κούρευτο. Μας έφαγαν οι προτάσεις και παραπροτάσεις με αλγόριθμους , συντελεστές κλπ @@@@@. Στο ΕΚΟ Ι έκανες τα χαρτιά του ωφελούμενου, τα έπαιρνε, έτρεχε τράπεζα κλπ. Μιά χαρά. Τωρα θέλαμε ...... και τελικά. Δεν χρειαζόταν καμία ιδιαίτερη ανάλυση για να καταλάβουμε ότι τα κουφώματα μένουν έξω. Εχουν και οι συγκεκριμένοι ευθύνη με τίς προτάσεις τους με τους αλγόριθμους. Το πρόγραμμα μιά χαρα ήταν απλά ήθελε ισονομία για όλους την ημέρα των αιτήσεων και λίστα επιλαχόντων οι υπόλοιποι για όποτε βγαίνουν κονδύλια (λίστα η οποία θα ήταν συνεχώς ανοικτή)
    1 point
  10. Ναι, σε όλα σου τα ερωτήματα. Το σχετικό εδάφιο του νόμου: Ύστερα από αίτηση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου ιδιοκτήτη διαμερίσματος, υποβάλλεται κάτοψη αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης του ορόφου. Στην περίπτωση αυτήν, ως ειδικό πρόστιμο καταβάλλεται εφάπαξ το παράβολο των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ ανά όροφο.
    1 point
  11. Ανοίγει όταν πατήσεις πάνω στο "Οι δηλώσεις μου"...
    1 point
  12. 1 point
  13. Το πρωτο που ειπες!! Δηλ τις διορθωσεις σχηματος και εμβαδου ητοι τις γεωμετρικες μεταβολες! και οτι εχει να κανει και με διεκδικησεις απο ελλ. δημοσιο η μεριδες αγνωστου ιδιοκτητη!
    1 point
  14. Κάνεις αυτά που είπαν οι προηγούμενοι συνάδερφοι για την ΟΚΑ. Ενίοτε όμως (ίσως όχι τόσο σε κλασσικά βιομηχανικά) βγαίνει κρίσιμος ο έλεγχος λειτουργικότητας, οπότε το απλούστερο που μπορείς να κάνεις είναι να θεωρήσεις τη δοκό σου ως αμφιέρειστη (εκτός και αν είναι πρόβολος) και να υπολογίσεις την απαιτούμενη ροπή αδράνειας από τον περιορισμό βέλους κάμψης και από εκεί και να δεις αν τυχόν υπάρχει μεγαλύτερη απαίτηση. Σε σοβαρές χώρες υπάρχουν εκδόσεις (βλ. Blue book σε UK) με πίνακες που δίνουν την αντοχή για διάφορα μήκη πλαγιοστρεπτικού λυγισμό (LTB) ή ακόμη και πίνακες με εκτιμόμενα μεγέθη διατομών για διάφορες διστάσεις κλιασσικού βιομηχανικού κτηρίου.
    1 point
  15. Το ΦΕΚ είναι το Α 134/2021 (αρ. 9 του Ν. 4821/2021)
    1 point
  16. Ωραία αφού σε ότι λέγεται είσαι αντίθετος, τι ψάχνεις ακριβώς; Να βρεθεί κάποιος να σου πει "ναι καλά τα λες μαζί σου"; Άντε στο λέει έχει καμιά διαφορά; ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 32-33 Εγώ καταλαβαίνω ότι δεν γίνεται αυτό που θέλεις, όπως και άλλοι συνάδελφοι. Από εκεί και πέρα αν νομίζεις ότι γίνεται, καλή τύχη στις ενέργειες σου. Και με βάση το 21 που παράθεσες και εσύ, το νόημα που βγάζω εγώ είναι οτι πρέπει να γίνεται ιδιόχρηση του χώρου και δεν επιτρέπεται εκμίσθωση. Στην περίπτωση που γίνει εκμίσθωση αργότερα, με λίγα λόγια ο ΔΕΔΔΗΕ σου λέει "καλή τύχη"
    1 point
  17. Ότι πρότειναν οι συνάδελφοι παραπάνω. Συγκεκριμένα: Για κατηγορίες διατομών κλάσης 1 και 2 υπολογίζεις σύμφωνα με την θεωρία πλαστικών αθρθώσεων: Μ_c_Rd = M_pl = W_pl * f_y / γ_M0 Το ίδιο κάνεις και με τις υπόλοιπες κατηγόριες, δηλαδή κλάση από 1 εως 3 υπολογίζεις ελαστικά και για κατηγορία 4 με W_eff,min Στην πράξη κοιτάς να βγαίνει ο έλεγχος: σ_c_Ed = M_Ed/W < f_y/γ_M0 όπου στο W ανάλογα την κατηγορία επιλέγεις και το σωστό W. Tα παραπάνω ισχύουν για κάμψη κοιτάς πάντα να κάνεις και έλεγχο σε λυγισμό.
    1 point
  18. Το άρθρο 24 του Συντάγματος, όπως διαμορφώθηκε από την Συνταγματική Βουλή του 2001, είναι σαφώς δικαιότερο από το προηγούμενο του 1975 γιατί δίνει το "δικαίωμα" σε όλους να προσφύγουν στη δικαιοσύνη εναντίον αποφάσεων του κράτους περί διαχείρισης δασικών εκτάσεων. Παραμένει όμως - και σωστά - το δικαίωμα στο κράτος να επιτρέπει παραγωγικές και άλλες δραστηριότητες μέσα σε δασικές εκτάσεις για λόγους "δημοσίου συμφέροντος". Αυτό ακριβώς το "δημόσιο συμφέρον" είναι που θέλει εξέταση, όχι μόνο ως προς τον επιστημονικό του ορισμό αλλά κυρίως προς τον ουσιαστικό του προσδιορισμό. Τι είναι δλδ αυτό το κράτος και σε ποιον λογοδοτεί και ποιοι είναι εκείνοι που αντιδρούν και τι θέλουν τελικά. Είναι όμως άλλο το θέμα της διάθεσης μέρους υγειών δασικών εκτάσεων σε παραγωγικές δραστηριότητες για το δημόσιο συμφέρον και άλλο το θέμα της διάθεσης των ΚΑΜΕΝΩΝ δασών (βαρέως τραυματισμένης φύσης) σε παραγωγικές δραστηριότητες...για το δημόσιο συμφέρον πάλι...λέει. Αυτοί λοιπόν οι 9 σύμβουλοι του ΣΤΕ που αντιτίθενται στην διάθεση των καμένων δασικών εκτάσεων σε οποιαδήποτε δραστηριότητα πέραν της αναδάσωσης, ούτε βλάκες είναι, ούτε λένε για να πουν, ούτε γράφουν για να γράψουν. Και βεβαίως το πολύ ειδικό αυτό θέμα ΔΕΝ είναι λυμένο από κανένα Σύνταγμα και δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να λύνεται από οποιοδήποτε Σύνταγμα.
    1 point
  19. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας. Σε επικοινωνία που είχα και με το ΤΕΕ μου είπαν κι αυτοί ότι σύμφωνα με το νόμο δεν απαιτείται αρτιότητα όπως δεν απαιτείται και έλεγχος νομιμότητας για την έκδοση Βεβαίωσης του αρ.30, όπως επίσης αναφέρθηκαν στο περιεχόμενο της βεβαίωσης περί εγκρίσεων όπως ορθά επισημάνετε κι εσεις. Και κάτι ακόμα παρακαλώ, οι εν λόγω διαμορφώσεις μπορούν να υλοποιηθούν στο σύνολο του αγροτεμαχίου ή υπάρχει κάποια περιοριστική διάταξη που αγνοώ;
    1 point
  20. Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά για απαίτηση αρτιότητας ή ακόμη και νομιμότητας στην περίπτωση που υπήρχε κτίσμα στο ακίνητο. Η απαίτηση βάσει νόμου είναι να δηλωθεί ότι για τις εργασίες που πρόκειται να γίνουν δεν απαιτείται έγκριση από φορέα. Στο τελευταίο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 30 αναφέρεται ότι " Πριν την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών, συντάσσεται υποχρεωτικά ηλεκτρονική βεβαίωση αρμόδιου μηχανικού, που εκδίδεται από πληροφοριακό σύστημα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.), ότι στην περιοχή του ακινήτου για τις παραπάνω εργασίες δεν απαιτείται έγκριση από κάποιον φορέα. Σε περίπτωση που απαιτούνται εγκρίσεις από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα γίνεται ενημέρωση φακέλου με τις παραπάνω εγκρίσεις". Αν θέλουν να το περάσουν πλαγίως και να απαιτείται είτε αρτιότητα είτε νομιμότητα, αν δεν το ορίσουν με νόμο δεν πρέπει να το επιτρέψουμε πόσο μάλλον να το προάγουμε αυτοβούλως. Η απαίτηση αυτή εάν και εφόσον υπάρχει, βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με το γράμμα αλλά και το πνεύμα του νόμου, καθώς το άρθρο 30 περιλαμβάνει μικροεργασίες που δεν απαιτούν καμία άδεια.Παρεμπιπτόντως, δεν υπάρχει (μέχρι τώρα τουλάχιστον) κείμενο νόμου που να αναφέρει τι γίνεται στην περίπτωση κατά την οποία δεν έχει εκδοθεί βεβαίωση και μη βιαστεί κάποιος Δ.Υ από Πολεοδομία να παράγει νόμο και να πει (προφορικά) ότι θα εμπίπτουν στις διατάξεις περί αυθαιρέτων διότι αυτό δεν αναφέρεται ρητά κάπου. ΕΕΔΜΚ βάσει ποιου νόμου επιτρέπεται να εκδοθεί σε μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο γήπεδο/ οικόπεδο; Δεν είναι καθόλου σαφές κάτι τέτοιο. Στην πρόσφατη απόφαση 2020 περί ΕΕΔΜΚ αναφέρεται ότι επιτρέπεται η έκδοση,....εφόσον δεν παραβιάζονται πολεοδομικές διατάξεις (σε αυτό δίνω την μέγιστη σημασία). Μη ξεχνάμε ότι για την έκδοση της ΕΕΔΜΚ έχουμε την αποκλειστική ευθύνη (κατηγορία 3) και έχουν ανακληθεί τέτοιες άδειες από την ΥΔΟΜ, όταν διαπιστώθηκε εκ των υστέρων ότι δεν είχαν εκδοθεί ορθώς από τους μηχανικούς.
    1 point
  21. @jogr11 Καλησπέρα,θα κάνεις υπαγωγή στον Ν.4495 του ακινήτου (οικόπεδο με τα επ αυτού κτίσματα).Με δεδομένο ότι υπάρχει μόνο ένα αυθαίρετο κτίσμα προς κατεδάφιση,θα εισάγεις ένα ΦΚ με Τύπο--->Προς έκδοση άδειας κατεδάφισης.Θα πληρωθεί το παράβολο και θα εκδώσεις την Έγκριση Εκτέλεσης Εργασιών (Κατεδάφισης).(Κρατάς την Δήλωση σε Υπαγωγή υποχρεωτικά μέχρι να εκδοθεί η πράξη και να αναρτηθεί).Αφού εκδοθεί η Έγκριση Εκτέλεσης την ανεβάζεις στο σύστημα (απαιτείται για να μπορεί να προχωρήσει σε Οριστική).Κατεδαφίζεις,καλείς ΕΔ,βγαίνει Πόρισμα,τέλος. Υ.γ.η περίπτωση σου είναι η παρ.4γ του άρθρου 29 (δηλαδή υπαγωγή στις διατάξεις του άρθρου 106) Αυτό που εξ αρχής ρώτησες,δηλαδή τι είναι τα Δικαιολογητικά Δικαιώματος Υπαγωγής στο άρθρο 29,παρ.4,είναι η ίδια η Υπαγωγή στις διατάξεις του άρθρου 106.,δηλαδή η Δήλωση του αυθαιρέτου προς κατεδάφιση. edit-Συμπληρώνω και την παρ.η) του άρθρου 9 του ΦΕΚ2090Β/20-5-21: η) δικαιολογητικά που τεκμηριώνουν το δικαίωμα έκδοσης έγκρισης εκτέλεσης εργασιών ανάλογα με την περίπτωση (έκθεση Υπηρεσίας, δηλώσεις υπαγωγής κ.ά.) καθώς οι τυχόν όροι που ορίζονται από το Τμήμα Ελέγχου Δόμησης - Τοπικού Παρατηρητηρίου,
    1 point
  22. Ναι χρειάζεται η κλήση ΕΔ στην αποπεράτωση της κατεδάφισης, συν ότι άλλο προβλέπει ο νόμος (πχ. ΣΔΑ κλπ).
    1 point
  23. Ευχαριστούμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να πούμε
    1 point
  24. εδω ειναι ολες οι απαντησεις http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=512&language=el-GR ειδικα στο παραρτημα με τα υποδειγματα [4 και 7]]
    1 point
  25. Η νατουρα έχει επηρεάσει μόνο τα ορια Αρτιοτητας . Καταργήθηκαν όλες οι παρεκκλισεις αρτιοτητας για κάτω απο 4 στρέμματα και ο κανόνας πλέον είναι τα 10 στρέμματα . Δεν καταργήθηκαν ΟΛΕΣ οι παρεκκλισεις . Καταργήθηκαν οι παρεκκλισεις Αρτιοτητας και μόνο . Τα 4 στρέμματα είναι μόνη επιτρεπτή παρέκκλιση αρτιοτητας και μόνο για αγροτεμάχια που υπήρχαν ή είχαν κοπεί πριν τη δημοσίευση του νόμου. Όσον αφορά την οικοδομησιμοτητα στο κείμενο του νόμου αναφέρεται με σαφήνεια οτι : "Κατ’ εξαίρεση, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα κατά παρέκκλιση, γήπεδα έκτασης τουλάχιστον 4.000 τ.μ., τα οποία, κατά τη δημοσίευση του παρόντος, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις." Που σημαίνει οτι αν ένα γήπεδο πριν τη δημοσίευση του νομου ήταν άρτιο και οικοδομησιμο και είχε εμβαδόν τουλάχιστον 4 στρέμματα , αυτο εξακολουθεί να είναι άρτιο και οικοδομησιμο . Και για να καταλήξω , αν πριν τη δημοσίευση της νατουρα ένα γήπεδο ήταν οικοδομησιμο με την παρέκκλιση των 7.5 μετρων απο τα ορια του , αυτο εξακολουθεί να είναι οικοδομησιμο και μετά τη νατουρα . Τώρα, για τα γήπεδα που δημιουργήθηκαν μετα τη δημοσίευση του 3937/11 εννοείται πως δεν ισχύουν αυτές οι παρεκκλισεις . Μάλιστα η παρέκκλιση για τη μείωση των πλαγιων αποστάσεων στα 7.5 μετρα ισχύει μονο για γήπεδα που προϋπήρχαν του έτους 1981 όπως αναφέρει το 270δ/85 . Πιθανότατα λοιπόν η Πολεοδομια απάντησε Πως δεν ισχύει η παρέκκλιση της μείωσης των πλαγίων αποστάσεων διότι το γήπεδο δεν προυφισταται του 1981 . Διότι αν δεν ισχύει αυτή η απαραίτητα προϋπόθεση το γήπεδο είναι άρτιο κατα παρέκκλιση και μη οικοδομησιμο .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.