Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.377


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.016


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.233


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.562


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/09/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.0

    78.038 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. 720 downloads

    Ολογράφως στο Excel (μετατροπή αριθμών σε λέξεις) Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  3. Version ver1

    9.898 downloads

    Πιστεύω ότι είναι ένα αρκετά πληρες λεξικό με τεχνικούς όρους για μηχανικούς.
    1 point
  4. Καλησπέρα, θέλεις δύο polylines κλειστές ή μία ακριβώς πάνω από την άλλη. Η πρώτη θα είναι bound_unimpl και η άλλη η topo_prop. Προσοχή κλειστές polylines. Σχεδίαζεις από την πρώτη κορυφή μέχρι την τελευταία και πατάς το c για να κλείσει το πολύγωνο στην πρώτη. Στο list της polyline να σου βγάζει closed.
    1 point
  5. Είναι στην σελ. 7 της εγκυκλίου/2020 με ΑΔΑ : ΨΛ424653Π8-Ρ77 Εδω στο topic δεν θυμάμαι που βρίσκεται.
    1 point
  6. Αν δεν μπορείς να δημιουργήσεις θέσεις στάθμευσης, με τους όρους και τις προδιαγραφές που προβλέπονται από τη νομοθεσία, τις εξαγοράζεις. Γι περισσότερες λεπτομέρειες (απαίτηση θέσεων) δες Ν 960/79 (ΦΕΚ 194Α/79) άρθρο 1 παρ. 1α, σε συνδυασμό με το ΠΔ 350/96 (ΦΕΚ 230Α/96), ή το ΠΔ 111/04 (ΦΕΚ 76Α/04) αν είσαι στο ηπειρωτικό τμήμα της περιφ. Αττικής συμπλ για την πρόσβαση σε χώρους στάθμευσης ισχύουν ειδικές προδιαγραφές (κλιση ράμπας, ακτίνα καμπυλότητας, διάταξη θέσεων, κλπ)
    1 point
  7. καλά ξεκίνησες, κράτα ότι η δήλωση μπορούσε να παει σε "ολοκληρωμένη υπαγωγή" και να μην έχουν ανέβει τα δικαιολογητικά, τα οποία όφειλε ο μηχανικός να βάλει, ο δικός σου όμως φαίνεται πως δεν τα έβαλε. 2) Η δήλωση μεταφέρθηκε στον 4178 όταν ο 4014 κηρύχτηκε αντισυνταγματικός και σωστά έγινε αν θες την άποψη μου. Τώρα πολύ σωστά το σκέφτηκες να πάρεις μαζί τα σημερινά 5 σέλιδα ν.4014/11 και 4178/13 και να επισκεφτείς το ακίνητο, ίσως να δεις και άλλα πράγματα που να θέλουν τακτοποίηση και τακτοποιούνται εφόσον έγιναν ως 28-7-2011 διαφορετικά πρέπει να ακολουθηθεί άλλος δρόμος. Καλή συνέχεια και στο επαναγράφειν.
    1 point
  8. Φαντάσου όταν θα χρειαστεί να σπαστεί το μωσαικό τι έχει να γίνει με το κομπρεσέρ... Μακάρι να σπάσει εύκολα αλλά μπορεί να φάει και 2 μέρες δουλειά+ μπάζα+ταλαντώσεις+σκόνη+όχληση των όμορων διαμερισμάτων Το έχω επιχειρήσει σε μπαλκόνι λόγω μη κλίσεων για τα όμβρια και η κατάσταση ήταν απελπιστική. Δεν έσπαγε με τίποτα. Για το αφρομπετόν δεν συμφωνώ. Δεν έχει αντοχές, δεν είναι για αυτή τη δουλειά. Προτείνω τοποθέτηση πλακιδίων πάνω στο μωσαικό. Το πρόσθετο βάρος θα είναι περίπου 30-40 κιλά/τ.μ. (κόλλα+πλακάκι). Δεν το θεωρώ απαγορευτικό αν δεν υπάρχουν στατικά προβλήματα στο κτήριο. Τσέκαρε την οροφή του κάτω διαμερίσματος για τυχόν ρηγματώσεις. Ειδικά για τα σοβατεπί μην ανησυχείς ο πλακάς σου θα κάνει τα δέοντα για να βγάλει το μωσαικό, μην ασχοληθείς. Πάντως εγώ τα δάπεδα απο μωσαικό τα αγαπώ και δεν θα το αφαιρούσα.
    1 point
  9. Καλημέρα συνάδελφοι Ασχετα με το θέμα των βλαβών που προφανώς είναι πολύ σοβαρό. Εγώ πλέον σε κάθε ρύθμιση αυθαιρέτων παίρνω και μία υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη "δεν επιθυμώ την εκπόνηση και υποβολή μελέτης στατικής επάρκειας, εφόσον από τις διατάξεις του Ν4495 δεν είναι απαιτητό για την περαίωση της δήλωσης"
    1 point
  10. Αν είναι έτσι κάνεις αίτηση επανεξέτασης και αναγράφεις τους λόγους.
    1 point
  11. Να είσαι καλά, εύχομαι και τα υπόλοιπα θέματα που θα προκύψουν στις υποθέσεις σου να έχουν ανάλογη σαφήνεια, αφού πολλές φορές χρειάζεται αποκρυπτογράφηση για να κατανοήσει κανείς τις διατάξεις του νόμου.
    1 point
  12. η συνεχεια της συζητησης εδω Μπλόκο στην εγκατάσταση 13 ανεμογεννητριών στη Βόρεια Εύβοια https://www.reporter.gr/Eidhseis/Epicheirhseis/energy/495833-«Mploko»-se-13-anemogennhtries-sta-kamena-ths-Eyboias
    1 point
  13. Αυτό που σε συμφέρει (από κάθε άποψη) είναι η επικόλληση πλακιδίων στο υπάρχον δάπεδο. Μοναδικό πρόβλημα, η (ενδεχομένως κακή) επιπεδότητά του. Αντιμετωπίζεται όμως σχετικά εύκολα. Σίγουρα προστίθεται επί πλέον φορτίο στο το ήδη υπάρχον, αλλά το ίδιο θα συμβεί και στην περίπτωση αποξήλωσης. Η τσιμενοκονία (υπόστρωμα) έδρασης έχει περίπου το ίδιο βάρος με το μωσαϊκό.
    1 point
  14. Λογικό είναι αυτό που λέτε, αλλά αν γίνει τα επέλθει χάος. Οι ζώνες συμβατότητας που έχουν οριστεί συχνά δεν τηρούνται και δεν το παίρνει κανένας είδηση. Π.χ. όπου έχει διανομές σε hatt συνήθως οι μελετητές δεν τις εφαρμόζουν με βάση τα ορόσημα και τις διαστάσεις, αλλά κάνουν ψηφιοποίηση στην οθόνη. Έτσι χάνονται 2-3 μέτρα για πλάκα. Τα εμβαδά όμως φροντίζουν τα τηρούνται πάντα, και έτσι δεν παίρνει είδηση κανένας το πρόβλημα.
    1 point
  15. Version 1.0.0

    330 downloads

    Με αφορμή πρόσφατης συζήτησης ΔΕΔΔΗΕ : ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ
    1 point
  16. - η αδεια δειχνει δυο διαμερισματα - αν το συμβολαιο δειχνει "ενα", τοτε εχεις διαμερισματωση - αν το συμβολαιο δειχνει "δυο", τοτε εχεις αυθαιρετη συνενωση και θα επακολουθησει τροποποιηση της συστασης ωστε τα δυο ΚΑΕΚ να γινουν ενα Για τα υπολοιπα θα μας πει καποιος συναδελφος Λες οτι, "Φαίνεται πως υπάρχει αλλαγή της θέσης του κτιρίου και καταπάτηση των όμορων κτιρίων. " Τι εννοεις "καταπατηση των ομορων κτιρίων"
    1 point
  17. Ναί μπορείς με ενίσχυση και του ενος κρυφο-υποστυλώματος και δημιουργία νέου . Απλά η δοκός θα χρειαστεί ενισχύσεις και αυτή . Αυτό επιτυγχάνει αύξηση δυσκαμψίας μείωση μετακινήσεων στρεπτική αντίσταση , παραλαβή μεγάλης τέμνουσας. Η λύση χιαστί συνδέσμων θα μεταφέρει τις δυνάμεις και το πρόβλημα στον κόμβο .
    1 point
  18. Προφανως προκειται για ενα ακομα λαθος της εφαρμογης, το οποιο προσπαθουν να θεραπευσουν με την "αλλαγη κατηγοριας" Ειναι μια λυση "αναγκης", που δεν εγκυμονει κινδυνους διοτι: -αλλο το αρθρο 96, που αναφερεται σε τακτοποιηση και καποιες περιπτωσεις υπαγόμενες σε αυτο εχουν "ληξει", με ρητη διαταξη στο νομο... - και αλλο η νομιμοποιηση του 106, που βασιζεται σε νομιμως εκδοθεισα αδεια, για την οποια προκυπτει το εξης ερωτημα: Eστω οτι εληξε ή δεν υπηρχε ο 4495 και οι προγενεστεροι νομοι. Καποιος εχτισε 100 τμ. χωρις αδεια και του επιβαλουν το σχετικο προστιμο, ενω μπορουσε να εκδοσει αδεια, την οποια εκδιδει μετεπειτα και την καταθετει "αρμοδιως" Απο ποιες διαταξεις απαγορευεται/απαγορευονταν η εκδοση νομιμης αδειας, υπο τις πολεοδομικες διαταξεις, ωστε να εχει νομιμο κτισμα, εάν ειχε τετοιο δικαιωμα;;; καλημερα θεοδωρε
    1 point
  19. Αν πιάνεις χωρίς Φ/Β Β+ (για κτήριο αρχικά Η-Δ) ή Α (για κτήριο αρχικά Γ), τότε δικαιούσαι την επιδότηση για το πρώτο και μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις αλλού, κατά το helpdesk πάντα. Αλλά κατά τη γνώμη μου, ειδικά αν συνδυάζεις το Φ/Β με αντλία θερμότητας, περίμενε λίγο, αξίζει...
    1 point
  20. Λόγω μισθωτής απασχόλησης είχα καιρό να ασχοληθώ με τα θέματα εισφορών/εξοφλήσεων του ΕΦΚΑ. Κατ'αρχάς η μετονομασία σε e-ΕΦΚΑ είναι επιεικώς αστεία. Εντάξει στην Ελλάδα ζούμε και όπως είναι γνωστό "ό,τι δηλώσεις είσαι", αλλά εδώ το τερματίσαμε πιστεύοντας ότι θα μεταμορφωθεί και ένας παλαιολιθικός οργανισμός σε πλήρως ψηφιοποιημένο έτσι μαγικά. Και μόνο το γεγονός ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να εξοφλείς απευθείας από το site με κάρτα, αποδεικνύει ότι είναι πιο πίσω και από ένα απλό μαγαζί. Επίσης χτες είχα και την πρώτη μου εμπειρία με το πολυδιαφημισμένο τηλεφωνικό κέντρο 1555 του Χατζιδάκη. Είναι απλά εκεί για να σηκώνει κάποιος το τηλέφωνο (καλά για την αναμονή δεν το συζητώ). Οι υπάλληλοι προφανώς είναι από ιδ. εταιρεία, χωρίς κανένα δικαίωμα πρόσβασης σε ηλεκτρονικά συστήματα του e-ΕΦΚΑ και το μόνο που κάνουν είναι να καταγράφουν το πρόβλημά σου. Όπως διατυπώνεις το πρόβλημα κάθονται και το καταγράφουν για να το διαβιβάσουν στον ΕΦΚΑ. Μάλιστα είναι αστείο που κάθεσαι και περιμένεις να κρατήσουν σημειώσεις, θα μπορούσαν απλά να σε ηχογραφούν αν ήταν έτσι. Σε ερώτηση πώς μπορώ να μάθω την απάντηση στο ερώτημά μου, μου είπαν να ξαναπάρω τηλέφωνο μετά από 3 εργάσιμες για να δουν μήπως έχει έρθει κάποια απάντηση. Επειδή έχω εμπειρία από τμήματα υποστήριξης, τέτοια διαδικασία πρώτη φορά συναντώ. Μόνο ότι αμείβονται με την κλήση και είναι τρόπος να φουσκώνουν το λογαριασμό του υπουργείου μπορώ να σκεφτώ. Αφού έχουν αυτοί τα στοιχεία πρέπει να σε καλούν πίσω από μόνοι τους χωρίς να κάνεις εσύ δοκιμαστικές κλήσεις μήπως και υπάρχει κάτι. ΣΔΙΤ σου λέει μετά για οικονομία και από τη μία θα έχεις τους δημοσίους που ξύνονταν να ξύνονται διπλά αφού επίσημα έχει πάρει άλλος τη δουλειά τους, ενώ τους ιδιώτες θα τους χρυσοπληρώνεις για εργασίες που είναι μέσα στις πάγιες και συμβατικές υποχρεώσεις των δημοσίων υπαλλήλων.
    1 point
  21. Συνεπώς, εάν το κατάλαβα σωστά, για αυτοψία μεταγενέστερη της 31ης Ιανουαρίου απαιτείται ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου.
    1 point
  22. Δυστυχώς για το forum έχουν ξευτιλιστεί τα πάντα. Λυπάμαι τους άμοιρους διαχειριστές που ποιούν τη νήσσα και το έχουν παρατήσει στις ορέξεις κάθε λογής. Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει, αλλά φεύ!
    0 points
  23. "διάαξη θέσεβν". Το τελευταίο που έγραψες το έγραψες βιαστικά στην γλώσσα των Jedai και μπορεί να μην το καταλάβει. Πάντως να πω ότι αυτοκίνητα μπαίνουν και "με γερανό" στις θέσεις τους. Αρκετές φορές όταν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί η ράμπα ή για άλλους λόγους, μπορεί στο ισόγειο, όπου έχει πρόσβαση ένα αυτοκίνητο να τοποθετηθεί ασανσερ οχημάτων που θα τα κατεβάσει επίπεδο/α ή/και θα τα ανεβάζει επίπεδα.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.